Jump to content

Samsung S8000 Jet


chris7_
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αναφέρεσαι στο μενού που εμφανίζεται πατώντας *#0*# ..?

αναφερομαι σε οτι σχετικο με το θεμα υπαρχει,σαν αυτον τον κωδικο που εδωσες.ευχαριστω.κατι αλλο υπαρχει;οσο για το σημα επιβεβαιωνω κανενα προβλημα.

:whistle:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Προσωπικά, ισχύει, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το σήμα....και νομίζω δεν ειμαι η μόνη...!!!...Από όσο θυμάμαι, κανείς δεν έχει αναφέρει ξανά κάποιο πρόβλημα.... :)
:)
Link to comment
Share on other sites

Πήρα το κινητό μετά από service (λόγω προβλήματος μη ενεργοποίησης/ξεκλειδώματος της οθόνης για το οποίο αντικατέστησαν ένα κύκλωμα όπως μου είπαν) και πρόσεξα ότι τώρα...όταν είναι κλειδωμένο...μου εμφανίζεται η φούσκα/νερά...στο κέντρο της οθόνης....!!!!...... :(

 

Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζεται συνέχεια...!!!...Είχα υπόψη μου να το χαρώ καμμιά βδομάδα...και να το ξαναπάω για service....αλλά τις τελευταίες 2 ημέρες....δεν την έχω ξαναδεί....:!:

 

Οπότε...(και όμως..;))....το πρόβλημα μου είναι ότι δεν εμφανίζεται πια....η φούσκα:!::!:

 

Για αυτό έχω μια ερώτηση σε όσους τους έχει ταλαιπωρήσει το συγκεκριμένο θέμα....σας έχει τύχει να μην εμφανίζεται η φούσκα/νερά κατά διαστήματα...και μετά να εμφανίζεται ξανά...?

 

Τωρα εχεις το δικαιωμα να ζητησεις αντικατασταση. Στειλε μου πμ να σου πω λεπτομερειες

Link to comment
Share on other sites

Η νομοθεσια προβλεπει μετα απο λανθασμενη επισκευη την αμεση αντικατασταση της συσκευης. Με ενα τηλεφωνημα στο ΚΕΠΚΑ επεμβαινουν και εκεινοι και στο αλλαζουν αμεσως χωρις πολλα πολλα
Link to comment
Share on other sites

Είναι τα λεγομένα πραγματικά ελαττώματα (νομική ορολογία) από μεριά του πωλητή.Δικαιούσαι αντικατάσταση ,την οποία ελάχιστες φορές την προτείνουν.Αυτό που κάνουν είναι να επιστρέφουν το κινητό στο σέρβις, αλλά ο αγοραστής καταναλωτής δικαιούται αντικατάσταση, κάποιες φορές και επιστροφή χρημάτων.Λόγου χάρη, αυτό που λένε "στις 7 ημέρες σας κάνουμε άμεση αντικατάσταση" είναι αστείο και καταχρηστικό.
Ace of Hearts..
Link to comment
Share on other sites

Πήρα το κινητό μετά από service (λόγω προβλήματος μη ενεργοποίησης/ξεκλειδώματος της οθόνης για το οποίο αντικατέστησαν ένα κύκλωμα όπως μου είπαν) και πρόσεξα ότι τώρα...όταν είναι κλειδωμένο...μου εμφανίζεται η φούσκα/νερά...στο κέντρο της οθόνης....!!!!...... :(

 

Το θέμα είναι ότι δεν εμφανίζεται συνέχεια...!!!...Είχα υπόψη μου να το χαρώ καμμιά βδομάδα...και να το ξαναπάω για service....αλλά τις τελευταίες 2 ημέρες....δεν την έχω ξαναδεί....:!:

 

Οπότε...(και όμως..;))....το πρόβλημα μου είναι ότι δεν εμφανίζεται πια....η φούσκα:!::!:

 

Για αυτό έχω μια ερώτηση σε όσους τους έχει ταλαιπωρήσει το συγκεκριμένο θέμα....σας έχει τύχει να μην εμφανίζεται η φούσκα/νερά κατά διαστήματα...και μετά να εμφανίζεται ξανά...?

 

Έχει να κάνει με τον φωτισμό αυτό που λές. Πολλές φορές κάτω από ορισμένες συνθήκες δεν φένεται η φούσκα καθόλου χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν είναι εκεί. Δοκίμασε το και σε άλλο φωτισμό και πες μας...

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με τον φωτισμό αυτό που λές. Πολλές φορές κάτω από ορισμένες συνθήκες δεν φένεται η φούσκα καθόλου χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν είναι εκεί. Δοκίμασε το και σε άλλο φωτισμό και πες μας...

 

Έχεις δίκιο makois είναι εκεί...και είναι απλά θέμα φωτισμού...!!!!...Φαίνεται όταν το φως πέφτει απευθείας πάνω στο σημείο που είναι η φούσκα...

 

Σε ευχαριστώ για την επισήμανση

:)
Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς να μου πει, πως μπορώ να βάλω σε κλειδωμενη wifi σύνδεση κωδικό με περισσότερα από 10 ψηφία? Δεν βλέπω να δεχεται περισσότερα ψηφία... :cry:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Ξέρει κανείς τι γίνεται με skype στο jet? Έχω διαβάσει το forum, αλλά δεν υπάρχει λύση. Αυτά που έχουν αναφερθεί δεν βοηθούν. Άμα βάλω και αυτό το κινητάκι θα είναι κανονικά…jet

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά,

Ξέρει κανείς τι γίνεται με skype στο jet? Έχω διαβάσει το forum, αλλά δεν υπάρχει λύση. Αυτά που έχουν αναφερθεί δεν βοηθούν. Άμα βάλω και αυτό το κινητάκι θα είναι κανονικά…jet

 

μπες απο το κηνητο στο σαιτ του σκαιπ και κατεβασε τη γιαβα εκδοση . ( http://www.skype.com/intl/en/mobile/ ) εδω. κατεβασε του u900 .

Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα το Samsung S8000 Jet μέσα Αυγούστου από το κατάστημα της Wind στα Χανιά (Πλατεία 1866) μιας και ήταν το μοναδικό σημείο που το έβρισκα στην πόλη (στον Γερμανό μου είπαν πως μόνο με παραγγελία θα το έφερναν ενώ στον ΟΤΕ είχε τελειώσει). Τη συσκευή την πήρα μόνη της στην τιμή των 415 ευρώ. Το κινητό ήταν καταπληκτικό και όλα δούλευαν ρολόι ώσπου άρχισα να παρατηρώ κάποια προβληματάκια – αρχικά με το ηχείο. Στην αρχή έβγαζε κάτι περίεργους ήχους μετά από αρκετή ώρα ομιλίας (συνήθως μετά από πάνω από μία ώρα) ενώ κάποιες φορές είχα παράπονα ότι η φωνή μου ακούγονταν «περίεργα» (σαν να μιλάει ρομπότ...) και κάποιες στιγμές χάνονταν προσωρινά. Καθώς περνούσε ο καιρός τα προβλήματα γίνονταν πιο έντονα – μάλιστα έφτασε στο σημείο κάποιες φορές το ακουστικό να βγάζει έναν εξαιρετικά έντονο συριγμό σε βαθμό που αναγκαζόμουν να τερματίσω άμεσα την κλήση.

 

Η συσκευή ήταν πλέον σε κατάσταση μη λειτουργική οπότε την επέστρεψα στο κατάστημα της Wind. Εξήγησα τα προβλήματα στον υπάλληλο ο οποίος με διαβεβαίωσε πως τα κάλυπτε όλα η εγγύηση και πως σε 4 εργάσιμες ημέρες θα το είχα πίσω έτοιμο. Το κινητό τους το παρέδωσα για service 2 Οκτωβρίου... Οι ημέρες περνούσαν και το κινητό δεν ερχόταν. Κάθε φορά που περνούσα από την Wind μου έλεγαν πως η συσκευή ήταν ακόμα στο service στην Αθήνα και πως σε «2-3 ημέρες» θα ερχόταν έτοιμη. Τελικά η συσκευή ήρθε 20 Οκτωβρίου! Η αρχική μου χαρά μετατράπηκε γρήγορα σε καχυποψία όταν στο συνοδευτικό χαρτάκι του service αναγραφόταν μόνο «πρόβλημα στο ηχείο» και από κάτω ακριβώς έγραφαν «δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα»! Τέλος πάντων, πήρα το κινητό σπίτι, έβαλα την κάρτα και όλα ήταν όπως τα είχα αφήσει (από όσο θυμάμαι βέβαια γιατί είχαν περάσει 18 ημέρες...). Προσπάθησα λοιπόν να κάνω κλήση όπου και διαπίστωσα ότι κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει τι έλεγα. Ο ήχος ήταν άθλιος και η φωνή μου πλέον ακούγεται λες και μιλάω από ασύρματο! Πολλά παράσιτα και συνεχείς διακοπές σε βαθμό που ναι μεν καταλαβαίνεις πως σου μιλάει κάποιος αλλά είναι αδύνατον να καταλάβεις τι σου λέει! Μετά από αυτό επέστρεψα τη συσκευή και πάλι στη Wind (το παρέδωσα 27 Οκτωβρίου) και τώρα αναμένω τα αποτελέσματα...

 

Δεν ξέρω ποιος φταίει. Η Wind; Το service της Samsung; Αυτό που ξέρω είναι πως ουσιαστικά πέταξα 415 ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

μπες απο το κηνητο στο σαιτ του σκαιπ και κατεβασε τη γιαβα εκδοση . ( http://www.skype.com/intl/en/mobile/ ) εδω. κατεβασε του u900 .

 

φιλε foutre, παιζει κανονικα? θέλει κάποιες άλλες ρυθμίσεις? δώσε αν μπορεις κανενα hint παραπανω. Σ' ευχαριστω παντως γιατι με φτιαχνεις

Link to comment
Share on other sites

αλλη μια ερωτησουλα αν ξερει κανεις.

 

πως συγχρωνιζω το κινητο με τον outlook? θελω να βαλω τα μαιλς απο τον outlook στο κιν και η #$@$ το pc studio δεν εχει ενεργο το e-mail sychronization. κάνω κάτι λάθος?

Link to comment
Share on other sites

:bow:καλημερα παιδια.θα ηθελα να μου πειτε μια και ειμαι ασχετος :oops:οι κρυφες ρυθμισεις με αυτον τον κωδικο *#0002*28346#του 8910ΗD που δουλευει και στο jetακι μας :cool:τη ακριβως κανουν?:thanks:
:whistle:
Link to comment
Share on other sites

Στον χωρο που εργαζομαι το σημα των κινητων γενικα ειναι αρκετα χαμηλο. Το εβαλα διπλα διπλα σε 2 nokia και ειδα οτι το σημα του ειναι ασθενεστερο σε σχεση με τα 2 nokia. Αυτο με κανει να πιστευω οτι δεν εχει και τοοοοσο δυνατο σημα. Σημερα θα το παω καταρχην στο καταστημα που το αγορασα, γιατι οντως η περιβοητη 'φουσκα' μου την εχει δωσει! Φιλε phonegars υπομονη. Θα μπορουσε αυτο να συμβει σε οποιαδηποτε μαρκα κινητου, ρωτα και μενα αν θελεις, εχω τραβηξει τα πανδινα. Μην το βαζεις κατω...
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα το Samsung S8000 Jet μέσα Αυγούστου από το κατάστημα της Wind στα Χανιά (Πλατεία 1866) μιας και ήταν το μοναδικό σημείο που το έβρισκα στην πόλη (στον Γερμανό μου είπαν πως μόνο με παραγγελία θα το έφερναν ενώ στον ΟΤΕ είχε τελειώσει). Τη συσκευή την πήρα μόνη της στην τιμή των 415 ευρώ. Το κινητό ήταν καταπληκτικό και όλα δούλευαν ρολόι ώσπου άρχισα να παρατηρώ κάποια προβληματάκια – αρχικά με το ηχείο. Στην αρχή έβγαζε κάτι περίεργους ήχους μετά από αρκετή ώρα ομιλίας (συνήθως μετά από πάνω από μία ώρα) ενώ κάποιες φορές είχα παράπονα ότι η φωνή μου ακούγονταν «περίεργα» (σαν να μιλάει ρομπότ...) και κάποιες στιγμές χάνονταν προσωρινά. Καθώς περνούσε ο καιρός τα προβλήματα γίνονταν πιο έντονα – μάλιστα έφτασε στο σημείο κάποιες φορές το ακουστικό να βγάζει έναν εξαιρετικά έντονο συριγμό σε βαθμό που αναγκαζόμουν να τερματίσω άμεσα την κλήση.

 

 

 

Η συσκευή ήταν πλέον σε κατάσταση μη λειτουργική οπότε την επέστρεψα στο κατάστημα της Wind. Εξήγησα τα προβλήματα στον υπάλληλο ο οποίος με διαβεβαίωσε πως τα κάλυπτε όλα η εγγύηση και πως σε 4 εργάσιμες ημέρες θα το είχα πίσω έτοιμο. Το κινητό τους το παρέδωσα για service 2 Οκτωβρίου... Οι ημέρες περνούσαν και το κινητό δεν ερχόταν. Κάθε φορά που περνούσα από την Wind μου έλεγαν πως η συσκευή ήταν ακόμα στο service στην Αθήνα και πως σε «2-3 ημέρες» θα ερχόταν έτοιμη. Τελικά η συσκευή ήρθε 20 Οκτωβρίου! Η αρχική μου χαρά μετατράπηκε γρήγορα σε καχυποψία όταν στο συνοδευτικό χαρτάκι του service αναγραφόταν μόνο «πρόβλημα στο ηχείο» και από κάτω ακριβώς έγραφαν «δεν βρέθηκε κανένα πρόβλημα»! Τέλος πάντων, πήρα το κινητό σπίτι, έβαλα την κάρτα και όλα ήταν όπως τα είχα αφήσει (από όσο θυμάμαι βέβαια γιατί είχαν περάσει 18 ημέρες...). Προσπάθησα λοιπόν να κάνω κλήση όπου και διαπίστωσα ότι κανείς δεν μπορούσε να καταλάβει τι έλεγα. Ο ήχος ήταν άθλιος και η φωνή μου πλέον ακούγεται λες και μιλάω από ασύρματο! Πολλά παράσιτα και συνεχείς διακοπές σε βαθμό που ναι μεν καταλαβαίνεις πως σου μιλάει κάποιος αλλά είναι αδύνατον να καταλάβεις τι σου λέει! Μετά από αυτό επέστρεψα τη συσκευή και πάλι στη Wind (το παρέδωσα 27 Οκτωβρίου) και τώρα αναμένω τα αποτελέσματα...

 

Δεν ξέρω ποιος φταίει. Η Wind; Το service της Samsung; Αυτό που ξέρω είναι πως ουσιαστικά πέταξα 415 ευρώ...

 

δεν πεταξες τιποτα απευθυνσου τηλεφωνικα απευθειας στην ευρωηλεκτρονικη και εξηγησε τι ακριβως εχει γινει και πιστευω θα σε βοηθησουν (αληθεια σε πιο service το εστειλαν;) επισης μην το στειλεις παλι στην wind γιατι δεν εχει νοημα καθυστερουν αδικα γιατι δεν μπορουν και αυτοι να νοιαστουν οσο εσυ για το προβλημα σου.

 

σχετικα με το σημα ναι ειναι λιγο πιο αδυνατο απο sony ericsson αλλα κανει μια χαρα κληση και με 1 η και καμμια γραμμη. ειπαμε η SAR η σημα δυνατο δεν μπορεις να τα χεις ολα σε αυτη την ζωη.

Link to comment
Share on other sites

Κι γω έχω πρόβήμα με το σήμερα αλλά γενικά όταν πιάνει ακούγεται καλά.Επίσης το service της samsung μου φάνηκε πολύ καλό αφου είχα πρόβλημα με τη φούσκα και μου άλλαξαν οθονη.Μηπως ευθυνεται η wind?Μηπως εχει δικο της service?
Link to comment
Share on other sites

Πηγα cosmote και μου το αλλαξανε με καινουργιο :)

Ελπιζω αυτο να εχει καλυτερη...τυχη

Μου μενει ενα ακομα και αυτο μαλλον θα ακολουθησει τον δρομο του....service

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Εχω την εξης απορια, η εγγυηση λεει οτι καλυπτει την οθονη για 7 ημερες. Μετα απο τις 7 ημερες για τυχον service η αντικατασταση της οθονης επιβαρυνεται ο κατοχος? Εχει κανεις εμπειρια?
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Εχω την εξης απορια, η εγγυηση λεει οτι καλυπτει την οθονη για 7 ημερες. Μετα απο τις 7 ημερες για τυχον service η αντικατασταση της οθονης επιβαρυνεται ο κατοχος? Εχει κανεις εμπειρια?

 

Aυτο που ξερω σιγουρα, οσο αφορα αγορα συσκευης απο καταστημα cosmote ειναι το εξης: αν η συσκευη δεν λειτουργει ή υπολειτουργει μεσα σε διαστημα 7 ημερων απο την ημερομηνια αγορας, το καταστημα υποχρεουται σε αλλαγη συσκευης με καινουργια (οπως και εγινε στην δικη μου περιπτωση). Αν παρελθουν οι 7 ημερες, τοτε πηγαινεις κανονικα στο service της εταιριας που κατασκευαζει το κινητο και εκει ισχυει κανονικα η εγγυηση 2 ετων

Link to comment
Share on other sites

παιδια σημερα μπηκα να δω κανα βιντεο στο youtybe και δεν παιζει(με wifi) τι μια μου λεει οτι το αρχειο εχει λανθασμενα δεδομενα,την αλλη μενει στο συνδεθηκε και στην προσωρινη αποθηκευση,και αλλες φορες λεει η μορφη μεσου η ο ρυθμος δεδομενων δεν υποστηριζεται.εσας παιζει τα βιντεο κανονικα;τι λετε να φταιει καμια βοηθεια;
:whistle:
Link to comment
Share on other sites

Aυτο που ξερω σιγουρα, οσο αφορα αγορα συσκευης απο καταστημα cosmote ειναι το εξης: αν η συσκευη δεν λειτουργει ή υπολειτουργει μεσα σε διαστημα 7 ημερων απο την ημερομηνια αγορας, το καταστημα υποχρεουται σε αλλαγη συσκευης με καινουργια (οπως και εγινε στην δικη μου περιπτωση). Αν παρελθουν οι 7 ημερες, τοτε πηγαινεις κανονικα στο service της εταιριας που κατασκευαζει το κινητο και εκει ισχυει κανονικα η εγγυηση 2 ετων

 

Α οκ ευχαριστω, γιατι η περιβοητη φουσκα εχει κανει σιγα σιγαι την εμφανιση της, ειναι βεβαια μικρη και ισα που φαινεται αλλα ανησυχω μηπως μεγαλωσει στο μελλον και καλυπτει μεγαλυτερη επιφανεια της οθονης...ιδωμεν....

Link to comment
Share on other sites

Εδώ κ μερικές ημέρες ετοιμάζω και έναν οδηγό στα ελληνικά για το πως να γίνει εγκατάσταση we-travel και σύντομα θα το δημοσιεύσω εδώ, κυρίως επειδή μ τρώει πολύ χρόνο να απαντώ σε κάθε χρήστη ξεχωριστά.

 

Όποτε βρεις χρόνο, αναμένουμε....

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung S8000 Jet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...