Jump to content

Paypal: Χρήση και ΓΕΝΙΚΕΣ ερωτήσεις


evripidis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πληρώνεις με κάρτα > το refund πάει στην κάρτα.

 

okie dokie then. Δεκτό. :)

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Το Paypal έχει χρεωθεί με προμήθεια από την πιστωτική σου κάρτα.

Έτσι δεν μπορεί να επιστρέψει όλο το ποσό σε εσένα χωρίς να χάσει την προμήθεια.

Συμπέρασμα Θα τα στείλει πίσω στην κάρτα για να ξεχρεωθεί από την προμήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Το paypal αυξάνει επιτέλους το περιθώριο στο να ανοίξει κάποιος dispute από 29 Ιανουαρίου του 2015!

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-full?locale.x=GB

 

7. PayPal Buyer Protection

 

Section 13 is amended to make several improvements to the PayPal Buyer Protection policy. The amendments will:

improve the conditions of reimbursement under PayPal Buyer Protection by:

increasing the time allowed for buyers to raise a Dispute from 45 days to 180 days from the date on which payment was made (UK resident PayPal users already benefit from this improvement); and

extending the range of eligible purchases to cover custom made items that are claimed to be Not Received.

for UK resident users contracting with PayPal under the User Agreement, clarify at new section 13.4.a.k that the purchase of any wager (whether by way of backing or laying against any outcome or otherwise) and any other opportunity to benefit from a gambling activity is not an eligible purchase.

for all users contracting with PayPal under the User Agreement, clarify at section 13.6 that, if PayPal has reason to believe that returning an item that the buyer claims is SNAD to the Payment Recipient would result in a violation of applicable law, such as laws related to handling counterfeit items, PayPal may report the item to a competent authority. This may result in the authority taking control of and/or possession of the item from the buyer and the Payment Recipient might not receive the item back.

 

Please remember that if you sell or market to buyers in other countries, you should read the PayPal Buyer Protection policies of the countries in which your target buyers are based (the relevant PayPal Buyer Protection policies are available here and are also accessible via the “Legal” or “Legal Agreements” footer on most PayPal site pages) as these policies will apply to you as a Payment Recipient or seller. The link to the relevant PayPal Buyer Protection policies will also be included in section 13.1.

 

Από 29/01/2015 ή από 18/11/2014 ;

 

https://www.paypal.com/ua/webapps/mpp/ua/upcoming-policies-full

 

Amendment to the PayPal User Agreement

Effective Date: Nov 18, 2014

1.Clause 4.3 (“Negative Balances and Multiple Currencies”) of the PayPal User Agreement will be amended as follow:

 

4.3 Negative Balances and Multiple Currencies. If your Account has a negative balance, PayPal may set-off the negative balance with any funds that you subsequently add or receive into your Account. If you have multiple currency balances in your Account and one of the currency balances becomes negative for any reason, PayPal may set-off the negative balance by using funds you maintain in a different currency balance. If you open more than one Account, PayPal may set off the negative balance in one Account by using any balance that you maintain in your other Account(s). In the event that a negative balance is offset by PayPal pursuant to this paragraph, it may be bundled with another debit coming out of your Account.

2.Changes to eligibility requirements (clause 7.2 of the PayPal User Agreement) and Dispute Resolution process (clause 7.5 of the PayPal User Agreement) under PayPal Buyer Protection:

 

To be eligible for PayPal Buyer Protection, Users will be able to open a Dispute within 180 Days (with the exception of buyers in Latin America which must open a Dispute within 45 Days) of the date the Users sent the payment.

Δύο πράγματα σ' αυτή την ζωή δεν έχουν τέλος, το σύμπαν και η ηλιθιότητα των ανθρώπων αν και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα βέβαιος.

Α.Einstein

Link to comment
Share on other sites

Το Paypal έχει χρεωθεί με προμήθεια από την πιστωτική σου κάρτα.

Έτσι δεν μπορεί να επιστρέψει όλο το ποσό σε εσένα χωρίς να χάσει την προμήθεια.

Συμπέρασμα Θα τα στείλει πίσω στην κάρτα για να ξεχρεωθεί από την προμήθεια.

Τι συμβαίνει αν στο μεταξύ η κάρτα έχει ακυρωθεί για οποιονδήποτε λόγο; Το έπαθε πρόσφατα ένας φίλος (σε αγορά από το AliExpress βέβαια, αλλά το ίδιο είναι).

Link to comment
Share on other sites

Τι συμβαίνει αν στο μεταξύ η κάρτα έχει ακυρωθεί για οποιονδήποτε λόγο; Το έπαθε πρόσφατα ένας φίλος (σε αγορά από το AliExpress βέβαια, αλλά το ίδιο είναι).

 

Θα επιστρέψει στον λογαριασμο της κάρτας σου . Αν έχει ακυρωθεί θα τα εισπράξεις από την τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα απο b2cbuying ενα f1 για φιλο στα 170 δολαρια(135.7€)και στο ebanking τις Αλφα μου δέσμευσε 141 και κάτι ευρώ,γιατί τοσα πολλά(σχεδόν 4%)?

Την μετατροπή την έχω βάλει να την κανει η τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα απο b2cbuying ενα f1 για φιλο στα 170 δολαρια(135.7€)και στο ebanking τις Αλφα μου δέσμευσε 141 και κάτι ευρώ,γιατί τοσα πολλά(σχεδόν 4%)?

Την μετατροπή την έχω βάλει να την κανει η τράπεζα.

 

Από προσωπική εμπειρία, ό,τι ηλεκτρονικές αγορές έχω κάνει τις έχει με απόκλιση ±1 ευρώ.. μόλις εκκαθαρίζονται, έχω διαφορετική χρέωση από την αρχική και είναι 10/10 χαμηλότερη η τελική!!

Apple Addict&Collector: iPhone 2G, iPhone 4,iPhone 6s, iPod nano 3rd gen, iPod nano 5th gen, iPod shuffle 3rd gen

iPhone 11, MacBook Air(2012) MacMini(2012)

Xiaomi Redmi Note 2 16GB

Link to comment
Share on other sites

Ένα πρόβλημα...έκανα μια αγορά μέσω PayPal , στο PayPal εχώ δύο κάρτες, μια πιστωτική και μια χρεωστική, Όταν έκανα την αγορά δεν πρόσεξα ότι η κάρτΑ η χρεωστική δεν είχε λεφτά και Τώρα μου εμφανίζει την αγορά unpaid, τι πρέπει να κάνω για να ολοκληρωθεί η αγορά κανονικά; σημειώνω ότι πλέον η κάρτΑ έχει το ποσό που χρειάζεται η συναλλαγή

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Ένα πρόβλημα...έκανα μια αγορά μέσω PayPal , στο PayPal εχώ δύο κάρτες, μια πιστωτική και μια χρεωστική, Όταν έκανα την αγορά δεν πρόσεξα ότι η κάρτΑ η χρεωστική δεν είχε λεφτά και Τώρα μου εμφανίζει την αγορά unpaid, τι πρέπει να κάνω για να ολοκληρωθεί η αγορά κανονικά; σημειώνω ότι πλέον η κάρτΑ έχει το ποσό που χρειάζεται η συναλλαγή

Να ρωτήσω κάτι άσχετο με την απορία σου. Έχω και εγώ μία χρεωστική στο paypal και σκέφτομαι να βάλω και μία πιστωτική. Όταν κάνεις κάποια αγορά έχει επιλογή από ποια κάρτα θα πάρει τα χτήματα, ή ορίζεις εξ αρχής εσύ ποια θα είναι η κύρια ας πούμε;

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι άσχετο με την απορία σου. Έχω και εγώ μία χρεωστική στο paypal και σκέφτομαι να βάλω και μία πιστωτική. Όταν κάνεις κάποια αγορά έχει επιλογή από ποια κάρτα θα πάρει τα χτήματα, ή ορίζεις εξ αρχής εσύ ποια θα είναι η κύρια ας πούμε;

 

όχι , έχει επιλογή να επιλέξεις με ποια θα κάνεις την συναλλαγή

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

παιδια γεια σας.

εστειλα το κινητο χτες στον πωλητη. μου ειπε μολις το παραλαβει θα στειλει καινουριο.

το περιθωριο για να κανω claim στο paypal ληγει 23/11/2014. ειναι αδυνατον να παραλαβω το καινουριο κινητο μεχρι τις 23/11/2014.τι κανω?

ευχαριστω

παιδια τα φωτα σας.

συνεχεια του μηνυματος μου:

ο πωλητης μου εστειλε μηνυμα,(μεσω ebay φυσικα), πως πριν 2 ημερες παρελαβε το κινητο που του επεστρεψα αλλα δεν εχει σε stock το ιδιο τηλεφωνο να μου στειλει και περιμενει απο το εργοστασιο.

η china post δειχνει:

RE062453774GR 2014 Unsuccessful delivery Shenzhen CN 20141116 112330

του απαντησα πως αν μεχρι τις 21-11-2014 δεν εχω tracking number για το καινουριο κινητο θα το γυρισω σε claim αφηνοντας και αρνητικο feedback.

επραξα σωστα? υπαρχει περιπτωση να μην το εχει παραλαβει?

να το γυρισω σε claim ή Request a refund?

ευχαριστω

Edited by knkonnou
Link to comment
Share on other sites

παιδια τα φωτα σας.

συνεχεια του μηνυματος μου:

ο πωλητης μου εστειλε μηνυμα,(μεσω ebay φυσικα), πως πριν 2 ημερες παρελαβε το κινητο που του επεστρεψα αλλα δεν εχει σε stock το ιδιο τηλεφωνο να μου στειλει και περιμενει απο το εργοστασιο.

η china post δειχνει:

RE062453774GR 2014 Unsuccessful delivery Shenzhen CN 20141116 112330

του απαντησα πως αν μεχρι τις 21-11-2014 δεν εχω tracking number για το καινουριο κινητο θα το γυρισω σε claim αφηνοντας και αρνητικο feedback.

επραξα σωστα? υπαρχει περιπτωση να μην το εχει παραλαβει?

να το γυρισω σε claim ή Request a refund?

ευχαριστω

καποιος φιλος που να γνωριζει?

Link to comment
Share on other sites

Μία φυσικά να το γυρίσεις σε claim, εξηγώντας την κατάσταση του ότι και να το στείλει, δεν θα ξερεις τι έστειλε και σε τι κατάσταση, και βεβαίως απο τι στιγμη που το σύστημα θα δει ότι έχεις παραδώσει την συσκευή και δεν έχει νέο τρακ νούμερο απο τον πωλητή θα σου δώσει τα χρήματα σου πίσω.

Απευθείας αγοράζεις άλλο απο άλλου και είσαι οκ

Link to comment
Share on other sites

Για να σιγουρευτείς πρέπει να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων

Μετά μπορείς να κάνεις νέα αγορά.

Ένα tracking δεν λέει τίποτα, μπορεί να το έχει στείλει οπουδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

Καλισπερα, εχω ενα μικρο προβληματακι με το PayPal, οταν παω να κανω μια αγορα απο Ebay πριν την επιβεβεωση πληρωμης μου βγαζει το Delivery address λαθος...

Papalouka 4

Kilkis, GUADALAJARA

61100

Greece

 

Αυτο το GUADALAJARA που κολαει? στης ρυθμησης του PayPal και του Ebay δεν φενετε να εχω γραψει πουθενα GUADALAJARA ουτε να εχω επιλεξη κατι τετειο...

Samsung note 8 dual

Samsung note 4

jiayu s3 advance 3GB Ram

Thl T200 2GB Ram

Lenovo S960 2GB Ram

Link to comment
Share on other sites

Για να σιγουρευτείς πρέπει να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων

Μετά μπορείς να κάνεις νέα αγορά.

Ένα tracking δεν λέει τίποτα, μπορεί να το έχει στείλει οπουδήποτε.

ευχαριστω Alexakisd και vasileios για τις απαντησεις σας.

εννοειτε να πατησω την επιλογη Escalate this dispute to a PayPal claim ή

Request a refund?

ευχαριστω

Edited by knkonnou
Link to comment
Share on other sites

Καλισπερα, εχω ενα μικρο προβληματακι με το PayPal, οταν παω να κανω μια αγορα απο Ebay πριν την επιβεβεωση πληρωμης μου βγαζει το Delivery address λαθος...

Papalouka 4

Kilkis, GUADALAJARA

61100

Greece

 

Αυτο το GUADALAJARA που κολαει? στης ρυθμησης του PayPal και του Ebay δεν φενετε να εχω γραψει πουθενα GUADALAJARA ουτε να εχω επιλεξη κατι τετειο...

 

Έχει μια επιλογή change address , όταν πας να κάνεις πληρωμή οπότε βάζεις κάποια άλλη

Για μόνιμη αλλαγή πας στο Profile - Add or edit street address και αλλάζεις την διεύθηνση σου .

 

ευχαριστω Alexakisd και vasileios για τις απαντησεις σας.

εννοειτε να πατησω την επιλογη Escalate this dispute to a PayPal claim ή

Request a refund?

Request a refund

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Έχει μια επιλογή change address , όταν πας να κάνεις πληρωμή οπότε βάζεις κάποια άλλη

Για μόνιμη αλλαγή πας στο Profile - Add or edit street address και αλλάζεις την διεύθηνση σου .

 

 

Request a refund

ευχαριστω vasileios

Link to comment
Share on other sites

Έχει μια επιλογή change address , όταν πας να κάνεις πληρωμή οπότε βάζεις κάποια άλλη

Για μόνιμη αλλαγή πας στο Profile - Add or edit street address και αλλάζεις την διεύθηνση σου .

 

 

Request a refund

 

Στο Profile - Add or edit street address ειναι ετσι απο την αρχει τα ξαναεργγραψα αλλα παλι το ιδιο:

 

PAPALOUKA 4

KILKIS, KILKIS

61100

Greece

 

Στη διαδικασια πριν την πληρωμη δεν μου βγαζει καμια επιλογη change address παρα μονο στο Payment method για να επιλεξω σε ποια καρτα θα γινει η χρεωση...

 

Αυτο ειναι θεμα Paypal η του Ebay?

Samsung note 8 dual

Samsung note 4

jiayu s3 advance 3GB Ram

Thl T200 2GB Ram

Lenovo S960 2GB Ram

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά και στην διεύθηνση του EBAY

Myebay - account - addresses

και κοίτα Primary shipping address

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε μια ματιά και στην διεύθηνση του EBAY

Myebay - account - addresses

και κοίτα Primary shipping address

 

Το ιδιο με το Paypal ειναι:

 

Papalouka 4

KILKIS KILKIS 61100

Greece

69XXXXXX02

 

Πρωτον ειμαι καινουριο στης αγορες απο ιντερνετ και δευτερων παρατηρησα απο μια αγορα πριν 3 μερες απο TO2C ενα κινιτο οτι στο μαιλ που στελνει η Paypal λεει αυτο:

 

Shipping address - unconfirmed

****** ******

PAPALOUKA 4

KILKIS, KILKIS

61100

Greece

 

Το ονοματεπωνυμο ειναι με ελλινικους χαρακτιρες οπως ειμαι γραμμενος και στο Paypal εννο στο TO2C το ονοματεπωνυμο ειναι με λατινικους χαρακτιρες που σημενει οτι το εστιλαν στην διευθηνση που εχω γραψη στο Paypal χωρις να πειραξω τιποτα.

 

Στο Ebay ειμαι παλι γραμμενος με λατινικους χαρακτιρες και σε μια αγορα μολις τωρα αξιας 2 ευρω μου ηρθε μαιλ ετσι:

 

Shipping address - confirmed

****** *****

Papalouka 4

Kilkis, GUADALAJARA

61100

Greece

 

Το ονομα ειναι γραμμενω με λατινικους χαρακτιρες που σημενει οτι το εστιλαν με την διευθηνση του Ebay και οχι της paypal αλλα στης ρυθμησης του Ebay ειναι αυτα:

 

****** ******

Papalouka 4

KILKIS KILKIS 61100

Greece

69XXXXXX02

Samsung note 8 dual

Samsung note 4

jiayu s3 advance 3GB Ram

Thl T200 2GB Ram

Lenovo S960 2GB Ram

Link to comment
Share on other sites

Έχω ανοίξει ένα business account για την εταιρία μου, και έχω Receiving limit per year το οποίο και προσπαθώ να κάνε Lift.

 

Τους έχω στείλει τα απαραίτητα έγγραφα (το Identify account holder είναι "in progress" αλλά θεωρώ είναι θέμα χρόνου καθώς τους έχω στείλει διαβατήριο) και μένει το Provide company information που ζητούν "Provide your business registration number ".

 

Θεωρώ πως ζητούν το ΑΦΜ της εταιρίας, σωστά; Όταν πατώ την επιλογή για να τους στείλω αρχεία αναφέρουν ότι θέλουν:

"Company documents such as: your proof of incorporation documentations from the relevant authority or a recent Bank statement"

 

Τους έχω στείλει τιμολόγιο αγοράς στα ελληνικά που αναγράφει το ΑΦΜ της εταιρίας, και ενώ ήταν "in progress" για λίγες μέρες, μετά ξαναγύρισε στην προηγούμενη κατάσταση, λες και ακύρωσαν το αίτημα για lift limits, χωρίς ειδοποίηση με email.

 

Επίσης, σε εταιρία φίλου που έκανα την όλη διαδικασία, είχα στείλει τα ίδια έγγραφα σχετικά με την εταιρία του και η διαδικασία ολοκληρώθηκε μετά από λίγες εβδομάδες αφού είδαν τα έγγραφα.

 

Για όποιον έχει κάνει lift limits σε business account, τι έγγραφα χρειάζονται για "Provide your business registration number " ???

 

Ευχαριστώ, και ελπίζω να έγινα κατανοητός με την περιγραφή που έδωσα.

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, είχα παραγγήλει ένα tablet από geekbuying το οποίο είχε κάποια θέματα και όταν θέλησα να το γυρίσω πίσω μου κάναν τους Κινέζους και με τα πολλά εκανα dispute κ κατόπιν escalate to case για να αναλάβει το paypal. Μου απαντήσανε σήμερα αυτό από το pp :

We were unable to investigate this case because the item in question is

virtual or intangible. Our Buyer Protection only covers tangible, physical

goods that can be posted. We aren’t able to adequately investigate payments

for intangible items, services, licences or other digital content.

 

Thank you for your cooperation.

 

Δεν έχω ξανακούσει κάτι τέτοιο. Χρησιμοποιώ paypal χρόνια και είναι η πρώτη φορά που χρειάζομαι την βοήθεια τους και ανοίγω case και με "κρέμασαν" χειρότερα και απο τους Κινέζους του geekbuying που μου προσέφεραν κουπόνι $5 ως λύση στο προβληματικό tablet! Έκανα και ένα complain στο paypal όπου ζητάω να ξανακοιτάξουν το case μου, αλλά είναι απίστευτο το συναίσθημα που τελικά συνηδοποιείς ότι δεν υπάρχει καμία προστασία στον καταναλωτή, ούτε το paypal που το έχουν θεοποιήσει, ούτε τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Τι σημασία έχει αν το έχεις ξανακούσει, το θέμα αρχικά είναι ότι απαντήσανε ότι να 'ναι άσχετο με την περίπτωση σου, κατάλαβες τι λένε; Ότι πρόκειται για άυλο αντικείμενο, οπότε δεν μπορεί να διερευνηθεί μια τέτοια περίπτση και να υφίσταται επιστροφή. Που αν ήταν άυλο -υπηρεσίες, ψηφιακά αρχεία κλπ-η απάντηση στέκει, (δεν νομίζω να είχες και καμιά τέτοια αγορά και να άνοιξες case σε λάθος προϊόν, ε; ) αλλά εδώ μιλάμε για τάμπλετ... κάποιος μπέρδεψε τα cases και στειλανε άσχετη απάντηση σε σένα, δεν μπορεί...

Περίμενε 24ωρο, αν δεν απαντήσουν σε αυτό που έστειλες, ξαναστέλνεις μήνυμα. Αν στείλουν την αυτοματοποιημένη απάντηση (πάντα εκείνη έρχεται πρώτη σε όσα είχα στείλει εγώ) κάνεις reply σε εκείνο το μέιλ και μετά λογικά θα το δει και θ' απαντήσει κανονικά υπάλληλος. Στέλνε μέιλ μέχρι να απαντήσουν και ν'αρχίσει κανονικός διάλογος, μην το αφήσεις γιατί μιλάμε για παντελώς άκυρη αιτιολογία.

 

Κι αν με το καλό ανοίξει το case σου και μπείτε σε διαδικασία επιστροφής, μην ξεχάσεις το βασικό: όταν πας να στείλεις το δέμα, θα το βγάλεις φωτογραφία ΑΦΟΥ η υπάλληλος των ελτα κολλήσει επάνω τα σχετικά του ταχυδρομείου, να φαίνονται στην φωτο ξεκάθαρα η *αναλυτική-πλήρης διευθυνση* για το που το στέλνεις. Η απόδειξη με το tracking που θα τους δώσεις δεν αρκεί από μόνη της για το paypal γιατί γράφει μόνο χώρα αποστολής... αν έχεις μόνο αυτή, κι ας βλέπουν από το tracking ότι έχει φτάσει στον προορισμό, δεν θα το λάβουν ως απόδειξη και θα κλείσουν το case κατά σου αν δεν επιβεβαιώσει ο πωλητής ότι το έλαβε.

Edited by apVga
Link to comment
Share on other sites

Φίλε ευχαριστώ για την απάντηση. Είναι προφανές ότι μου στείλανε απάντηση που προοριζόταν για άλλον! Το πρόλβημα είναι ότι δεν μπορώ να εποικινωνήσω μαζί τους! Στέλνω email και δεν απαντάνε. Έκανα και formal complain από την επιλογή που έχει και λέει για 4-8 βδομάδες να μου απαντήσουν, τρεχαγυρευόπουλος! Άσχημο μπλέξιμο!

 

edit: Reply στην αυτοματοποιημένη απάντηση τι νοημα εχει να κάνω? Αφου λέει ειναι unmonitored το συγκεκριμένο mailbox, δεν θα το δει κανείς! Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο και δεν κατάλαβα. Ξαναέστειλα mail από το contact αλλά φαίνεται με έχουν γραμμένο κανονικά, να δω αν απαντησουν ποτέ.

Edited by liras
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...