Jump to content

[Επίσημο] Nokia 5800 XpressMusic - Part 1


mirrorofsorrow
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτό φίλε είναι το τελευταίο που θα με απασχολήσει!!Καλή και γρήγορη τύχη να έχουμε!

Πολύ κακώς φίλε μου. Θα έπρεπε να είναι από τα πρώτα!!!

Κάποτε θα πρέπει να αποκτήσουμε καταναλωτική συνείδηση σε αυτή την ρημαδοχώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Όχι βέβαια. Το άρθρο 540 του αστικού κώδικα αναφέρει ρητά ότι για δέκα μέρες από την αγορά, ο πελάτης δικαιούται ή άμεση αντικατάσταση ή την αξία του σε άλλο προϊόν ή τα χρήματα του πίσω απευθείας από το κατάστημα αγοράς, οτιδήποτε άλλο λένε είναι μπούρδες. Σήμερα μόλις επικοινώνησε ο δικηγόρος μου με την Vodafone για αντικατάσταση του 5800 και στην αρχή είπανε τα κλασσικά περί 30 λεπτών ομιλίας και κανονισμού της Nokia μέχρι που ανέβηκε ο τόνος, μετά άλλαξαν την ιστορία τους. Μην μας πιάνουν και κορόιδα.

Δεν διαφωνώ φίλε.

Εκεί στοχεύουν και αυτοί, στην άγνοια που μας διακατέχει καθώς και στο ωχ καημένε.

 

ΥΓ: Ούτε και εγώ γνώριζα το συγκεκριμένο άρθρο.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Η σουίτα επιτρέπει συγχρονισμό με δεδομένα MS Outlook (contacts, calendar κλπ);

 

Ευχαριστώ.

...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα...

...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα...

...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music:

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πουθενά αυτό το άρθρο για να το διαβάσουμε εδώ στο νετ;

Πολλοί από τους αποτυχημένους της ζωής είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν συνειδητοποίησαν πόσο κοντά ήταν στην επιτυχία όταν τα παράτησαν

Thomas Edison

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το πήρα κι εγώ από κατάστημα Λιβαδειάς την Δευτέρα και αυτή τη στιγμή κάνω την πρώτη φόρτιση μιας και η εργοστασική μου κράτησε μιάμισι μέρα. Ή είμαι τυχερός ή πρόκειται για μια πολύ καλή συσκευή. Μέχρι στιγμής με έχει εντυπωσιάσει η οθόνη του,το βάρος, τα ηχεία,μιλάμε για κρυστάλλινο ήχο.. η γρήγορη ανταπόκριση της οθόνης, το πόσο γερά δεμένο είναι το τηλέφωνο, η πλοήγηση μέσω ασύρματου WLAN, επιτέλους μιλάμε για κανονική πλοήγηση. Τα βίντεο που τράβηξα πολύ καλά οι φωτό δεν με ενθουσίασαν έβαλα ήδη την 11 και δεν αντιμετωπίζω κανένα από τα σημαντικοτερα προβλήματα που διαβάζω εδω και μέρες. Θα ξαναποστάρω μετά απο μέρες που θα έχω κάνει περισσότερη χρήση.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Η σουίτα επιτρέπει συγχρονισμό με δεδομένα MS Outlook (contacts, calendar κλπ);

 

Ευχαριστώ.

 

Φυσικα και επιτρεπει!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όχι βέβαια. Το άρθρο 540 του αστικού κώδικα αναφέρει ρητά ότι για δέκα μέρες από την αγορά, ο πελάτης δικαιούται ή άμεση αντικατάσταση ή την αξία του σε άλλο προϊόν ή τα χρήματα του πίσω απευθείας από το κατάστημα αγοράς, οτιδήποτε άλλο λένε είναι μπούρδες. Σήμερα μόλις επικοινώνησε ο δικηγόρος μου με την Vodafone για αντικατάσταση του 5800 και στην αρχή είπανε τα κλασσικά περί 30 λεπτών ομιλίας και κανονισμού της Nokia μέχρι που ανέβηκε ο τόνος, μετά άλλαξαν την ιστορία τους. Μην μας πιάνουν και κορόιδα.

 

Ναι, αλλά αναφέρεται στην ευθύνη του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα.

Αν, όμως, είναι σαφές ότι δεν φταίει ο πωλητής (π.χ. το υποκατάστημα της Χ αλυσίδας), πώς είναι δυνατόν να απαιτήσεις;..προφανώς και εύλογα, σε αυτήν την περίπτωση, ο πωλητής (το κατάστημα) σε παραπέμπει στον αντιπρόσωπο.

 

Αναρωτιέμαι, απλά, αν σε αυτήν την περίπτωση, εμπίπτει η έννοια της διακριτικής ευχέρειας του πωλητή, ή η έννοια των συναλλακτικών ηθών, όπου, σίγουρα, ο πωλητής έχει τη "δύναμη" να προστατεύσει" το καταναλωτή, να του κάνει τη ζωή πιο εύκολη και να πάρει τη πρωτοβουλία της αντικατάστασης (και να "καθαρίσει" εκείνος, αργότερα, με τον αντιπρόσωπο)...δηλαδή, "καλή πίστη" και όχι ντε και καλά "υποχρέωση"...

 

Διότι, εν τέλει, εύκολα ματαπηδά κανείς στο άλλο άκρο...αυτό που φοριέται χρόνια τώρα (από τη πλευρά του "πωλητή"), το γνωστό "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"...αλλά μη τρελαθούμε κιόλας!..

 

Σίγουρα, σε όλους μας έχει τύχει, όντας σε ένα κατάστημα για να ψωνίσουμε, να αντιληφθούμε έναν "ψωνισμένο" πελάτη, ο οποίος απειλεί να τα κάνει σμπαράλια, χωρίς λόγο και δίκιο...

 

Άρα, κάπου πρέπει να γίνεται αντιληπτό ότι υπάρχουν διακαιώματα και υποχρεώσεις και από τις δυο πλευρές.

 

Θα συμφωνήσω ότι ο πελάτης έχει κάθε δίκιο να εξαγριωθεί, αν αντιμετωπισθεί με περιφρόνηση, ειρωνεία και αδιαφορία...όμως, και ο πωλητής (ή υπάλληλος του πωλητή), πολλές φορές υφίσταται μα άνευ προηγουμένου γαιδουριά και αγένεια από πελάτες...

 

Όλα αυτά μου προκύπτουν με τη κοινή λογική...σας ακούγεται παράλογο;..

...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα...

...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα...

...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music:

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα και επιτρεπει!

 

Ευχαριστώ.

...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα...

...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα...

...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music:

Link to comment
Share on other sites

στο αρθρο δεν υπαρχει πουθενα αναφορα για δεκα μερες απλα για επισκευη αντικατασταση η επιστροφη χρηματων.εχεις δικιο για τους ψωνισμενους πελατες αλλα το κακο ειναι οτι στη χωρα μας υπαρχουν πολυ ψωνισμενοι επιχειρηματιες και το χειροτερο υπαλληλοι σε καταστηματα σερβιτοροι κτλ. οπως δεχτηκαμε με την αλλαγη του ευρω το κουλουρι απο 50 δραχμες να γινει αμεσως 50 λεπτα οταν την τρωμε καθημερινα απο βενζινη σουπερ μαρκετ φορθνετ αλτεκ και δε συμμαζευεται καπου θα την ψωνισεις...οταν η αλφα κοπυ εχει αποδειξει τοσα χρονια οτι η εγγυηση υπαρχει μονο για να γεμιζει το βιβλιαρακι, η βοντα παρακολουθει τους πελατες δε θα την ψωνισεις με ολους;;αλλα το κακο ειναι οτι δεν την ψωνιζουμε ο ενας με τον αλλο αφου στο τελος κλεβομαστε μεταξυ μας
Link to comment
Share on other sites

Όλα αυτά μου προκύπτουν με τη κοινή λογική...σας ακούγεται παράλογο;..

Διόλου θα έλεγα, η παρακάτω πρόταση σε bold νομίζω ότι τα λέει όλα:

άρθρο 540 ΑΚ:

«Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

κλπ κλπ».

 

Άρα μιλάμε για την περίπτωση ευθύνης του πωλητή για το ελάττωμα! Και η vodafone με τη δική μου λογική πάντα δεν ευθύνεται για τα ελαττώματα της nokia. Οπότε;

Sent neither from iphone nor android phone
Link to comment
Share on other sites

μετα την αναβαθμιση στην εκδοση 11 και φορματ τηλεφωνου και της καρτας μνημης ολα λειτουργουν τελεια.
Link to comment
Share on other sites

“Άρθρο 540

 

Δικαιώματα του αγοραστή

 

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.”

 

Οι δέκα μέρες δεν προκύπτουν από τον κώδικα, προφανώς από κάπου προκύπτουν για να μου το είπε δικηγόρος πάντως.

 

Το θέμα στην περίπτωση της Vodafone είναι ότι δεν προμηθεύτηκε τις συσκευές από την Alpha Copy όπως με ενημέρωσαν από την ίδια την Alpha Copy (η οποία ακόμα δεν έχει φέρει το 5800), εάν λοιπόν η Vodafone έχει φέρει ελαττωματικές συσκευές στην Ελλάδα ναι μεν η Alpha Copy τις καλύπτει μιας και μιλάμε για γνήσιες Ευρωπαϊκές συσκευές (όπως τις καλύπτει και η Nokia στην Αγγλία ή την Γαλλία π.χ.) αλλά η Vodafone φέρει την ευθύνη της εισαγωγής τους . Η ίδια η Alpha Copy μου είπε ότι δεν μπορώ να πάω την συσκευή απευθείας σε εκείνους και πρέπει να απευθυνθώ στο κατάστημα που το προμηθεύτηκα. Το κατάστημα που το αγόρασα βέβαια μου είπε ότι θα κάναν επιτόπου αντικατάσταση εάν είχαν διαθέσιμες συσκευές. Τώρα, αν μου λένε όλοι βλακείες και τελικά με ταλαιπωρήσουν, τι να σας πω. Θα σας ενημερώσω για το τι τελικά έγινε.

Smartphones owned: 7650, 3650, 6600, P900, X700, 7710, N71, N80, M600, N95, E90, 5800, i8910, N8, C7, N9, Xperia S, Galaxy S3.
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να κάνω hard format πιέζοντας το γνωστό αριθμό αλλά μου βγάζει μήνυμα κωδικός κλειδώματος. Τί πιέζω εκεί??
Realme X2 pro/Sam Note 9/Mate 20 pro/ Sam s9 plus/Mate 10 pro/Sam s7 edge/ZTE Axon 7/Huawei P9 Plus/Xiaomi Note 3 Pro/Galaxy Note 5/Mate 8/Meizu Pro 5/Nokia 950 XL/Oppo R7 Plus/Meizu MX5/LeTV LE1 X600/Meizu M1 Note/Lenovo K3 Note/Asus ZenFone 2/Jiayu S3 Advanced/Huawei Honor 6 Plus/Huawei P8/Galaxy S6 Edge/Lenovo Vibe Z2 Pro/LG G3/Mate 7/Xperia Z3/Oppo Find 7/Oneplus One/Galaxy Note 3/Galaxy s3/Xperia S
Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να κάνω hard format πιέζοντας το γνωστό αριθμό αλλά μου βγάζει μήνυμα κωδικός κλειδώματος. Τί πιέζω εκεί??

 

12345 αν δεν τον αλαξες.

Link to comment
Share on other sites

Nokia 5800 XpressMusic Extended User Guide in Greek

Issue 2, 14-Jan-09 | 2.49 MB

 

Download now:

http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_5800_XpressMusic_UG_el.pdf

 

το κατεβασα, οκ ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Οταν το πηρα εχτες οπως ειπα εκανα κατευθειαν αναβαθμιση και μετα ενα φορματ.Ετσι το κοθμπι της καμερας λειτουργουσε κανονικα.το βραδυ εκανα μια επανεκινιση το τηλεφωνο και μετα δεν λειτουργουσε το κουμπι της καμερας:O

Του εκανα καπακι ενα φορματ και εστρωσε το κουμπι....Ξαναλειτουργει κανονικα.

Αντε να βγει και αλλη αναβαθμιση να διορθωθουν αυτες οι βλακιτσες

Link to comment
Share on other sites

παιδια,μολις το πηρα!!!!ΤΙ να κανω τωρα???Μπαταρια απο μονη της υπαρχει αρκετη.Να κανω αναβαθμιση τωρα η' μολις το φορτησω?????
Link to comment
Share on other sites

παιδια,μολις το πηρα!!!!ΤΙ να κανω τωρα???Μπαταρια απο μονη της υπαρχει αρκετη.Να κανω αναβαθμιση τωρα η' μολις το φορτησω?????

 

Βαλτο στην πριζα και ταυτοχρονα κανε του update.

My soul is painted like the wings of butterflies,

Fairy tales of yesterday, will grow but never die,

I can fly, my friends!

Link to comment
Share on other sites

Έχουν σπάσει τα νεύρα μου. Πήρα σε όλες τις Vodafone της Θεσσαλονίκης, ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.-

#@$%#$%#$%

Πολλοί από τους αποτυχημένους της ζωής είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν συνειδητοποίησαν πόσο κοντά ήταν στην επιτυχία όταν τα παράτησαν

Thomas Edison

Link to comment
Share on other sites

ειναι απαραιτητο να μπει στην πριζα???Εχει αρκετη μπαταρια

Ξεκίνα την αναβάθμιση.

Αν χρειάζεται φόρτιση δεν θα σε αφήσει να συνεχίσεις το ίδιο το πρόγραμμα, οπότε μην ανησυχείς.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...