Jump to content

"Σπάνε τα κοντέρ" οι νέες αυξήσεις που ζητούν οι ιδιοκτήτες ταξί


Lospsi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ρε παιδια απο αλλο πλανητη ειστε?δεν εχετε δει οτι πλεον εχουν ταμειακη και κανενα προβλημα να δινουν αποδειξεις σε οποιον ζηταει? εγω οσες φορες εχω ζητησει μου εχουν δωσει χωρις κανενα προβλημα.

 

:alien: ... :p Όχι ρε συ , απλά φαντάζομαι ... λόγω της κατάντιας του κλάδου , δεν μπαίνουνε σε ταξί , όπως ο βρυκόλακας στην Εκκλησία !

(εγώ για παράδειγμα δεν μπορώ να θυμηθώ την τελευταία που μπήκα....)

Οπότε μην σου φαίνεται και περίεργο αν δεν ξέρει κάποιος πως είναι το ταξί από μέσα...:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 97
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Φίλε Σούλη ευχαριστώ για τις πληροφορίες :)

 

ρε παιδια απο αλλο πλανητη ειστε?

 

Το ενδεχόμενο να μην χρησιμοποιώ ταξί και/ή να μην είμαι κάτοικος Ελλάδας το σκέφτηκες; ;)

 

Hasiotis +1 ;)

Link to comment
Share on other sites

Δίνουν αποδείξεις άνετα. Δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Αποδείξεις και από την ταμιακή και χειρόγραφη.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυξάνονται τα κόμιστρα των ταξί

Η μονή ταρίφα, από 0,36 ευρώ που είναι σήμερα θα ανέλθει το Μάιο σε 0,48 ευρώ, το Νοέμβριο σε 0,60 ευρώ και το Μάιο του 2010 σε 0,72.

 

Μέτρα για τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση των παρεχομένων, από τα ΤΑΧΙ, υπηρεσιών, ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, ενώ λίγο νωρίτερα ο υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης είχε συνάντηση με εκπροσώπους της Ομοσπονδίας ΤΑΧΙ Ελλάδος.

 

Μεταξύ των μέτρων περιλαμβάνονται αυξήσεις μόνο στον ένα από τους συνολικά 10 συντελεστές που διαμορφώνουν το τελικό κόμιστρο και ειδικότερα θα αυξηθεί μόνο η ταρίφα, μονή και διπλή σε τρεις εξαμηνιαίες περιόδους. Συγκεκριμένα η μονή ταρίφα, από 0,36 ευρώ που είναι σήμερα θα ανέλθει το Μάιο σε 0,48 ευρώ, το Νοέμβριο σε 0,60 ευρώ και το Μάιο του 2010 σε 0,72. Σύμφωνα με τη μελέτη που έγινε, η συνολική αύξηση επί του κομίστρου θα είναι της τάξης του 9,9%. Η διπλή ταρίφα από 0,68 ευρώ ανά χιλιόμετρο που είναι σήμερα θα ανέλθει στα 0,84 ευρώ το πρώτο εξάμηνο, σε 1,05 ευρώ το δεύτερο και σε 1,20 ευρώ το τρίτο, δηλ. 2,7% αύξηση κάθε φορά.

 

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, το νέο κοστολόγιο αποτελεί εξορθολογισμό του κομίστρου και στην ουσία δεν αποτελεί αύξηση τιμολογίου.

 

Το υπουργείο, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, μελετά την πιλοτική χρήση από τα ΤΑΧΙ, ορισμένων λεωφορειολωρίδων εκτός δακτυλίου, όπως γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Όπως διευκρινίστηκε από το υπουργείο, το μέτρο, που πρόκειται να ισχύσει από τις 15 Ιουλίου, θα αφορά ΤΑΧΙ με επιβάτη, αλλά χωρίς δικαίωμα αποβίβασης ή επιβίβασης, ώρες εκτός αιχμής (10-13:00 το πρωί, από 18:00 - 21:00 το βράδυ) και μόνο εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή).

 

Τέλος, σε ότι αφορά στα ραντεβού, αποφασίστηκε να αυξηθεί το κόστος του τηλεφωνικού ραντεβού από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα σε 3-5 ευρώ και τούτο προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων ραδιοταξί.

 

Από την πλευρά της η Ομοσπονδία ΤΑΧΙ Ελλάδος δεσμεύτηκε να εφοδιαστούν τα ΤΑΞΙ με ειδικό σύστημα GPS, ώστε η Ομοσπονδία Ταξί Ελλάδος στην Αττική σε πρώτη φάση να ελέγχει την κίνησή τους, αλλά και την ασφάλειά τους. Η Πολιτεία θα χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα εγκατάστασης. Το ειδικό μηχάνημα θα ενεργοποιείται με ειδική κάρτα που θα φέρει τα στοιχεία του οδηγού, του ιδιοκτήτη και του αυτοκινήτου, θα εκδίδει αποδείξεις, θα υποδεικνύει τη συντομότερη διαδρομή για τον πελάτη και θ α συμβάλει αποτελεσματικά στην καταπολέμηση της μαύρης εργασίας και των λαθραίων ταξί.

 

Επίσης, το όνομα του οδηγού θα πρέπει να είναι σε ειδική θήκη τοποθετημένο στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και σε ευδιάκριτη θέση στο μπροστινό μέρος του οχήματος, ενώ θα διοργανωθούν ειδικά σεμινάρια στον κλάδο, τόσο για νέους όσο και για παλαιότερους οδηγούς.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_06/04/2009_274165

Link to comment
Share on other sites

Εχω πετυχει κι εγω ταριφα που με ρωτησε αν μπορει να καπνισει!

Και εχω πετυχει και το κορυφαιο, παλια που δεν έμπαινα χυμα στους ταριφες και τους ελεγα πρωτα πού παω οταν κατέβαζαν το παραθυρο, πηγα να πω σε εναν που σταματησα και μου ειπε "μπες μεσα και μου λες, ελευθερος ειμαι, οπου μου πεις εσύ θα παμε!" :blink::happy::D

Τα επαιξα!!!

πολυ καλα στο ειπε ο πρωτος,ευγενικος.

οσο για τον δευτερο,να σου πω μου αρεσε αυτο που σου ειπε,δε ξερω τι στυλ ειχε οταν στο ελεγε παντως ετσι οπως το εγραψες εδω για χαβαλε το ειπε και το εριξε ωραια.

ενταξει λιγη πλακα δε βλαπτει,εδω καθημερινα ακουμε τοσα αλλα ανωμαλα πραγματα να μας λενε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Αυξάνονται τα κόμιστρα των ταξί

Η μονή ταρίφα, από 0,36 ευρώ που είναι σήμερα θα ανέλθει το Μάιο σε 0,48 ευρώ, το Νοέμβριο σε 0,60 ευρώ και το Μάιο του 2010 σε 0,72.

 

 

Πλάκα μας κάνουν...

 

Τέλος, σε ότι αφορά στα ραντεβού, αποφασίστηκε να αυξηθεί το κόστος του τηλεφωνικού ραντεβού από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα σε 3-5 ευρώ και τούτο προκειμένου να υπάρξει ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων ραδιοταξί.

 

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως θα γίνει αυτό γιατί είμαι βλάκας και δεν καταλαβαίνω;!;

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Γιατί χαλάτε την ζαχαρένια σας? Πιστεύουν ότι με τις αυξήσεις που θα κάνουν θα βγάλουν την χασούρα των περασμένων χρόνων. Άσε να αυξήσουν τις τιμές, να αυξηθεί ο συντελεστής φορολογίας και να μειωθεί η πελατεία τους. Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω κάθε μέρα την ίδια ώρα την ίδια διαδρομή (Πειραιάς - Χαλάνδρι)... στην αρχή 7/10 ταξί είχαν κόσμο, τώρα βλέπω τα μισά.

 

Περιστατικό...

Πριν από 1 μήνα περίπου έπρεπε να πάω αεροδρόμιο και πήρα ταξί (άλλος πλήρωνε). Πιάνω την κουβέντα με τον ταρίφα και μου λέει ότι εγώ αεροδρόμιο δεν κάθομαι ποτέ να πάρω πελάτη. Δεν αξίζει και κάτι τέτοια. Οι δικαιολογίες που μου πέταγε ήταν ηλίθιες αλλά λέω κάτι δεν θα έχω πιάσει σωστά.

Κάνω το ταξιδάκι μου και στην επιστροφή πάω να πάρω πάλι ταξί για να πάω σπίτι μου. Παιδιά ήταν το ωραιότερο θέαμα. Έριξα το γέλιο της αρκούδας. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Είναι στην σειρά τα ταξί και οι πελάτες. Οι ταρίφες πάνε να ξεκινήσουν το πανηγύρι τους (σε φάση τιμή κάνω που σε βάζω στο αμάξι μου και σε πάω σπίτι σου, άσχετα εάν με πληρώσεις). Στο άσχετο εμφανίζονται 2 αστυνομικοί και ένας τροχονόμος. Ο τροχονόμος αρχίζει να φωνάζει βγείτε οδηγεί να βοηθήσετε να βάλουν οι επιβάτες τις βαλίτσες τους. Οι ταρίφες ξενερώνουν... πετάγεται ένας και λέει έχω την μέση μου απάντηση τροχονόμου... να πας σπίτι σου να ξεκουραστείς. Στο καπάκι οι άλλοι 2 αστυνομικοί ξεκινάνε να περνάνε δίπλα από τα ταξί που περίμεναν στην ουρά και κάποιους να τους βάζουν στην άκρη. Αναρωτήθηκα γιατί... η απάντηση ήταν ότι ή έλειπε η ταινία ασφαλείας από το ταξίμετρο ή το ταξίμετρο καταλάθος είχε ξεκινήσει να γράφει. Φανταστείτε θέαμα. Έδωσα 2 φορές την σειρά μου για να απολαύσω το θέαμα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,

Μην τα βλεπετε ολα ασπρο μαυρο.Αναρωτηθηκε κανεις τοσα χρονια αυτοι οι ανθρωποι πως τα βγαζουν περα?Αφου το ιδιο το κρατος τους ωθει στα να κλεψουν για να ζησουν με διπλο κουρσες κλεψιμο στην ταριφα κ.λπ.

Με τα σημερινα δεδομενα βγαζει μια καλη μερα 200-250 € με 12ωρο εργασιας.Βγαλε ικα,πετρελαια φθορες,προσωπικες αναγκες (καφε,φαι,νερο κλπ) ,στην ακρη για το νεο αμαξι στην 5ετια βια 6ετια.Και συν ολα αυτα βαλε φπα και εφορια να δειτε τη μενει.

Δεν ειμαι ταξιτζης ,προσωπικα δεν χρησιμοποιω ταξι,θα ηθελα τα ταξι να ειναι σωστα χωρις κλοπες και εννοειται ειδος πολυτελειας (οχι εγω και αλλοι 5 μεσα) αλλα δυστηχως ολα εδω ετσι γινονται.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς είναι δυνατόν όσοι γίνονται κλέφτες να τους ωθεί το ίδιο το κράτος? Πώς σε ωθεί ένα κράτος να γίνεις κλέφτης? Εγώ που είμαι ιδιωτικός υπάλληλος (και δεν βγάζω ούτε μικτά 200-250 ευρώ την ημέρα) γιατί δεν με ωθεί να γίνω κλέφτης?
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς είναι δυνατόν όσοι γίνονται κλέφτες να τους ωθεί το ίδιο το κράτος? Πώς σε ωθεί ένα κράτος να γίνεις κλέφτης? Εγώ που είμαι ιδιωτικός υπάλληλος (και δεν βγάζω ούτε μικτά 200-250 ευρώ την ημέρα) γιατί δεν με ωθεί να γίνω κλέφτης?

 

το κρατος το ενδιαφερουν οι συμπαγεις ομαδες....οχι τα μεμονωμενα ατομα....

...και αυτο γιατι ειναι δεξαμενες ψηφοφορων....δεν το ενδιαφερει που κλεβουν....φτανει να το ψηφιζουν....:lol:

 

..το μετρο ειναι καθαρα ψηφοθηρικο...και δεν μιλαω μονο για τις αυξησεις που ειναι εξω απο την πραγματικοτητα της κρισης αλλα και το μισθο του Ελληνα + το πως οι υπηρησιες των ταξιτζιδων προσφερονται (αθλια εξυπερετηση, διπλες κουρσες, επιλογη πελατων...και αλλα πολλα)....αλλα και για ενα αλλο σημειο...στο οτι πλεον επιτρεπεται η κινηση των ταξι στους λεοφωριοδρομους εκτος δακτυλιου.....πραγμα που σημαινει στην πραγματικοτητα οτι λεωφοριοδρομοι ΤΕΛΟΣ για ολη την Αθηνα....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την 100% αύξηση στην ταρίφα θα δεσμευτούν οι κύριοι των ταξί και για άλλα πράγματα; Π.χ. τέρμα στην επιλογή κούρσας,τέρμα στην διπλή και τριπλή μίσθωση και πιο καθαρά ταξί, ή απλά ότι θέλουμε το παίρνουμε και εμείς δεν δίνοθμε τίποτα;

Απλά έτσι θα χάσουν το πλεονέκτημ του πιο φθηνου ταξί στη Ευρώπη, χωρίς να παρέχουν κιόλας σοβαρές υπηρεσίες

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα οταν χρειαστει (αχρειαστα να ειναι) να μπω σε ταριφα που αρχιζει και φορτωνει διπλες-τριπλες (ενω δεν εχω δωσει τη συγκαταθεση μου) ή με εχει παει σπιτι οσο πιο σιγα μπορει (αλλα και για να προλαβω δικαιολογιες του στυλ "δεν εχω ψιλα ρεστα", "δεν εχω μπλοκακι μου τελειωσε να σου δωσω μια προχειρη αποδειξη", κτλ), τον καθοδηγω ....στο κοντινο στο σπιτι μου Αστυνομικο Τμημα και παω 3 λεπτα αποσταση σπιτι...
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,

Μην τα βλεπετε ολα ασπρο μαυρο.Αναρωτηθηκε κανεις τοσα χρονια αυτοι οι ανθρωποι πως τα βγαζουν περα?Αφου το ιδιο το κρατος τους ωθει στα να κλεψουν για να ζησουν με διπλο κουρσες κλεψιμο στην ταριφα κ.λπ.

Με τα σημερινα δεδομενα βγαζει μια καλη μερα 200-250 € με 12ωρο εργασιας.Βγαλε ικα,πετρελαια φθορες,προσωπικες αναγκες (καφε,φαι,νερο κλπ) ,στην ακρη για το νεο αμαξι στην 5ετια βια 6ετια.Και συν ολα αυτα βαλε φπα και εφορια να δειτε τη μενει.

Δεν ειμαι ταξιτζης ,προσωπικα δεν χρησιμοποιω ταξι,θα ηθελα τα ταξι να ειναι σωστα χωρις κλοπες και εννοειται ειδος πολυτελειας (οχι εγω και αλλοι 5 μεσα) αλλα δυστηχως ολα εδω ετσι γινονται.

 

εφορια 10.000 τεκμαρτο εχουν, ποιος κοβει αποδειξη.

εγω ξερω φιλους που πληρωνουν 700Ε το οκταωρο για να δουλεψουν ταξι ,το νοικιαζουν. και στο τελος του μηνα βγαζουν 800-900Ε στη τσεπη καθαρα, εξω πετρελαια ζημιες κπλ που ειναι δικα τους εξοδα.

αρα με δυο βαρδιες βλεπεις τι βγαζει το ταξι . τσαμπα κλαιγονται οι ιδιοκτητες.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια,

Μην τα βλεπετε ολα ασπρο μαυρο.Αναρωτηθηκε κανεις τοσα χρονια αυτοι οι ανθρωποι πως τα βγαζουν περα?Αφου το ιδιο το κρατος τους ωθει στα να κλεψουν για να ζησουν με διπλο κουρσες κλεψιμο στην ταριφα κ.λπ.

Με τα σημερινα δεδομενα βγαζει μια καλη μερα 200-250 € με 12ωρο εργασιας.Βγαλε ικα,πετρελαια φθορες,προσωπικες αναγκες (καφε,φαι,νερο κλπ) ,στην ακρη για το νεο αμαξι στην 5ετια βια 6ετια.Και συν ολα αυτα βαλε φπα και εφορια να δειτε τη μενει.

Δεν ειμαι ταξιτζης ,προσωπικα δεν χρησιμοποιω ταξι,θα ηθελα τα ταξι να ειναι σωστα χωρις κλοπες και εννοειται ειδος πολυτελειας (οχι εγω και αλλοι 5 μεσα) αλλα δυστηχως ολα εδω ετσι γινονται.

 

Πλάκα μας κάνεις τώρα ναι; :worry:

Βασικά από τα 200-250 που λες ότι βγάζουν την μέρα πόσα νομίζεις εσύ ότι μένουν καθαρά στην τσέπη;

Επίσης αν αυτά που τους μένουν ΔΕΝ τους φτάνουν τότε γιατί έγιναν ταξιτζήδες ή γιατί συνεχίζουν να είναι;Το κράτος τους ανάγκασε να γίνουν; Και αν δεν μας φτάνουν τα λεφτά που βγάζουμε στη δουλειά μας τότε πρέπει να αρχίσουμε να κλέβουμε κόσμο για να βγάλουμε extra εισόδημα; :worry:

Link to comment
Share on other sites

Όποιος ήταν εχθές το απόγευμα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης μπόρεσε να δει την αθλιότητα των οδηγών ταξί για ακόμη μία φορά με αφορμη την πορεία που γινόταν στο κέντρο.
مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

Πλάκα μας κάνεις τώρα ναι; :worry:

Βασικά από τα 200-250 που λες ότι βγάζουν την μέρα πόσα νομίζεις εσύ ότι μένουν καθαρά στην τσέπη;

Επίσης αν αυτά που τους μένουν ΔΕΝ τους φτάνουν τότε γιατί έγιναν ταξιτζήδες ή γιατί συνεχίζουν να είναι;Το κράτος τους ανάγκασε να γίνουν; Και αν δεν μας φτάνουν τα λεφτά που βγάζουμε στη δουλειά μας τότε πρέπει να αρχίσουμε να κλέβουμε κόσμο για να βγάλουμε extra εισόδημα; :worry:

 

"Κλεβουνε" είναι βαριά λέξη. Παίρνουν μια νόμιμη αύξηση που είχαν ζητήσει. Αλλωστε τα περισσότερα χρήματα τα παίρνουν οι ιδιοκτήτες ταξί. Οι οδηγοί με τα σημερινά δεδομένα, σε ένα καλό μήνα, έχουν καθαρά για την οικογένεια τους 800€ πάνω κάτω με 12ωρη, 6ήμερη εργασία. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε...

Link to comment
Share on other sites

"Κλεβουνε" είναι βαριά λέξη. Παίρνουν μια νόμιμη αύξηση που είχαν ζητήσει. Αλλωστε τα περισσότερα χρήματα τα παίρνουν οι ιδιοκτήτες ταξί. Οι οδηγοί με τα σημερινά δεδομένα, σε ένα καλό μήνα, έχουν καθαρά για την οικογένεια τους 800€ πάνω κάτω με 12ωρη, 6ήμερη εργασία. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε...

Εγω θα δεχτω , αν και δεν το πιστευω,οτι βγαζουν 800 ευρω το μηνα.Αφου λοιπον τα χρηματα που βγαζουν ειναι τοσο λιγα γιατι κανουν επιλογη στον ποιον θα παρουν;Λιγο περιεργο δεν ειναι;

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καθόλου περίεργο. Το αντίθετο θα ήταν περίεργο. Αν εγώ π.χ. είμαι ταξιτζής και βρω εσένα π.χ. στη Νεάπολη και θες να πας Αγία Παρασκευή (ακραίο παράδειγμα αλλά you get the picture), και υποθετικά έχει κίνηση, αμέσως-αμέσως μου έφαγες τουλάχιστον δυο ώρες από την βάρδια για μια μόνο κούρσα και μάλιστα για διαδρομή που είναι απίθανο να πάρω και δεύτερο πελάτη.

 

Αν δεν διάλεγαν πελάτες, θα έβγαζαν αναγκαστικά λιγότερες κούρσες ανά βάρδια, δηλαδή λιγότερα €€€.

 

Εδώ βέβαια προκύπτει το εύλογο ερώτημα: Πιστεύει κανείς ότι όταν αυξηθεί η ταρίφα, οπότε με βάση την ρητορική τους δεν θα τους νοιάζει αν βγάζουν λιγότερες κούρσες, θα πάψουν να διαλέγουν πελάτες;

 

Εγώ σε καμία περίπτωση. Πιστεύω ότι θα παραμείνουν ίδιοι και απαράλλαχτοι, απλώς και μόνο από απληστία.

 

Εντιτ: Μόνο σε μια περίπτωση δικαιολογείται να μην πάρει ταρίφας πελάτη, όταν είναι πάνω στην αλλαγή της βάρδιας (στις 14:00 νομίζω?). Εκεί προφανώς δεν μπορεί να πάρει πελάτη που θέλει να πάει σε μακρινή απόσταση.

Link to comment
Share on other sites

"Κλεβουνε" είναι βαριά λέξη. Παίρνουν μια νόμιμη αύξηση που είχαν ζητήσει. Αλλωστε τα περισσότερα χρήματα τα παίρνουν οι ιδιοκτήτες ταξί. Οι οδηγοί με τα σημερινά δεδομένα, σε ένα καλό μήνα, έχουν καθαρά για την οικογένεια τους 800€ πάνω κάτω με 12ωρη, 6ήμερη εργασία. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε...

 

Για να φτάσουν να ζητήσουν αυτή την νόμιμη αύξηση ας κοιτάξουν πρώτα να είναι αυτοί σωστοί απέναντι σε αυτούς που τους πληρώνουν και μετά ας βγουν να ζητήσουν ότι θέλουν.Όταν όμως ο ταξιτζής που βλέπω στο δρόμο έχει ένα ταξί μέσα στη βρώμα,είναι ο ίδιος άπλυτος και με όχι ενδεδειγμένα ρούχα,διαλέγει πελάτες,παίρνει διπλές και τριπλές κούρσες,δεν κόβει αποδείξεις,σταματάει όπου θέλει,οδηγάει όπως θέλει χωρίς να υπολογίζει τον Κ.Ο.Κ. και ξεφτιλίζει την χώρα του στο εξωτερικό κλέβοντας τους τουρίστες τότε αυτός ο ταξιτζής όχι μόνο δεν έχει δικαίωμα να ζητήσει την νόμιμη αύξηση αλλά θα έπρεπε να του είχαν πάρει την άδεια και να άλλαζε επάγγελμα.

Link to comment
Share on other sites

"Κλεβουνε" είναι βαριά λέξη. Παίρνουν μια νόμιμη αύξηση που είχαν ζητήσει. Αλλωστε τα περισσότερα χρήματα τα παίρνουν οι ιδιοκτήτες ταξί. Οι οδηγοί με τα σημερινά δεδομένα, σε ένα καλό μήνα, έχουν καθαρά για την οικογένεια τους 800€ πάνω κάτω με 12ωρη, 6ήμερη εργασία. Να προσέχουμε λίγο τι λέμε...

 

800 €€ ?????

Ποιος στο ειπε αυτο ? κανενας δεν βγαζει μονο 800€ , εκτος αν ειναι πρωτη μηνα στην δουλεια και δεν το κυνηγαει και δεν περνει διπλες κουρσες κ.τ.λ

 

Εχω 2 γνωστους οδηγους και ξερω , και φυσικα βγαζουν (καλος η κακός) οι ιδιοκτήτες γιατι "καποιοι" αγόρασαν πολλα λεφτα μια άδεια !

 

και δεν μιλαω για αθηνα που ειναι φθηνοτερες και οι αδειες και τα ενοικια ταχι !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...