Jump to content

Lospsi

Members
  • Δημοσιεύσεις

    524
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

Lospsi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Στην vodafone υπάρχει τμήμα το οποίο επιθεωρεί τα καταστήματα και τους επιθεωρητές. Εάν ο έλεγχος βγάλει τρύπα στο κατάστημα τρέχει και το κατάστημα και ο επιθεωρητής...
  2. Καλησπέρα, Αντιγράφω από την ιστοσελίδα της vodafone "Iσχύει Πολιτική Ορθής Χρήσης 1.500 λεπτά: Προς 1 Vodafone ή προς όλη τη Vodafone ή προς όλη τη Vodafone & όλα τα Σταθερά 3.000 λεπτά: Προς όλους (1.500’ προς όλη τη Vodafone & όλα τα Σταθερά + 1.500’ προς άλλα κινητά) 1.500 SMS: Προς όλη τη Vodafone ή προς όλους 3.000 SMS: Προς όλους μόνο στο Vodafone Unlimited 195 Μετά το πέρας των ορίων της Πολιτικής Ορθής Χρήσης ισχύουν χρεώσεις βάσει τιμοκαταλόγου" http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=1531 Χρεώσεις εάν είσαι επαγγελματίας http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=6041 Χρεώσεις εάν είσαι ιδιώτης http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=7731 Τα πακέτα που διάλεξα ήταν τυχαία...
  3. Νόμος αγοράς Όταν κάτι δεν μου φέρνει κέρδος το κλείνω. Όταν ένα μαγαζί δεν φέρνει έσοδα λογικό είναι να κλείσει, ιδιαίτερα τώρα που οι καταστάσεις είναι δύσκολες. Τα μαγαζιά δεν κλείνουν με κλήρο, όπως αφήνεται να εννοηθεί, τα μαγαζιά επιλέγονται με βάση τα νούμερα... και τα νούμερα δεν λένε ΠΟΤΕ ψέματα. Πολλά ιδιόκτητα μαγαζιά υπήρχαν χωρίς να φέρνουν κέρδος, θα μου πείτε γιατί τα κράταγε τότε... Εταιρείες όμως όπως η vodafone πρέπει να έχει παρουσία στην αγορά... ένας τρόπος είναι τα καταστήματα. Τώρα όμως τα λουριά μαζεύτηκαν, δεν υπάρχουν περιθώρια για πολυτέλιες. Nothing personal... just business
  4. Ο πάροχος-έμπορος είναι αυτός που τα "ακούει", γιατί ο πελάτης αυτόν βλέπει μπροστά του - αυτός του πούλησε την συσκευή. Δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να κάνει κάτι. Αυτές οι λανθασμένες αντιλήψεις και ιδέες πρέπει να αλλάξουν. Όσο για το εάν η πλειοψηφία πιστεύει κάτι τέτοιο θα μου επιτρέψεις να έχω αντιρρήσεις. Τα παράπονα για ελαττωματικές συσκευές είναι ελάχιστα και πλέον οι συνδρομητές ξέρουν την διαφορά μεταξύ παρόχου συσκευής και παρόχου δικτύου.
  5. 1) Η αξιοπιστία της συσκευής είναι θέμα κατασκευαστικής εταιρείας και όχι κινητής. Παράδειγμα το iPhone4 έχει πρόβλημα με την κεραία του η vodafone φταίει? Το service είναι ΠΟΛΥ βασικός παράγοντας και όντως παίζει μεγάλο ρόλο στις αποφάσεις των συνδρομητών. 2) Όταν μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας συνεργάζεται με το κωτσόβολο, τα multirama, το πλαίσιο...κτλ έχει κάποιο κόστος (προμήθεια προς τον πωλητή). Γιατί να μην πουλάει συσκευές η ίδια η εταιρεία και να γλιτώνει την προμήθεια?
  6. Αυτό σου εξηγώ φίλε μου. Μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας μπορεί να μπει μέσα όταν πουλάει μια συσκευή γιατί περιμένει ότι την χασούρα θα την βγάλει από την χρήση του δικτύου της (τηλέφωνα, sms, internet). Η Vodafone κάνει παροχή δικτύου και όχι συσκευών.
  7. Μια παρατήρηση... το κέρδος που έχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας από τις συσκευές ξεκινάει από 1-5 ευρώ. Αυτό το 15-18% δεν υπάρχει. Μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας προσφέρει δίκτυο και όχι συσκευές. Την νοιάζει να πουλάει πολλές συσκευές για να κερδίζει από το δίκτυο.
  8. Το είδα σήμερα αλλά δεν μου έκανε και ιδιαίτερη εντύπωση... το βρήκα λογικό. Σε μία δημοσκόπηση του in.gr με θέμα "Ποιος προβλέπετε ότι θα κερδίσει στον πόλεμο των browser;" 55,67% λένε ο Mozilla Firefox (μαζί με μένα). Ερώτηση: Τι μπορεί να εμποδίσει μελλοντικά την "υποχρεωτική αγορά" του Mozilla Firefox? Κακά τα ψέματα για μένα είναι ο καλύτερος browser που έχω δοκιμάσει.
  9. Ένα ανταπτοράκι τότε θες και θα είσαι μια χαρά....
  10. Καταρχήν σου προτείνω χτιστό. Η διαφορά στην τιμή δεν υπάρχει. Το ψάχναμε και εμείς και τελικά καταλήξαμε στο χτιστό. Μπορείς να κάνεις ότι αλλαγές θες στο μέλλον ενώ το προκάτ σε περιορίζει. Θα συμφωνήσω με τον lusifer είναι ο πιο σίγουρος, οικονομικός και εγγυημένος τρόπος. Εταιρείες του στυλ "με τα κλειδιά στο χέρι" δεν τις εμπιστεύομαι.
  11. Είχε ακουστεί και πιο παλιά αλλά δεν το πίστευα μέχρι που το είδα με τα μάτια μου... Εχθές το απόγευμα είχα μια δουλειά στο κέντρο της Αθήνας και πάρκαρα δίπλα στο Hilton. Με το που παρκάρω εμφανίζεται μια κοπέλα της Δημοτικής Αστυνομίας η οποία μοίραζε κλήσεις στα αυτοκίνητα ΧΩΡΙΣ την ειδική κάρτα στάθμευσης. Σημείωση το κόστος της κάρτας για 2 ώρες είναι 2 ευρώ το πρόστιμο 40-80 ευρώ. Της λέω προλαβαίνω να πάω στο περίπτερο να πάρω κάρτα; Η κοπέλα ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ μου λέει μάλιστα κύριε. Πάω στο περίπτερο αγοράζω την κάρτα γυρνάω στο αυτοκίνητο για να την βάλω. Όλα ωραία και καλά μέχρι εδώ. Είχα φτάσει όμως πολύ πιο νωρίς από την ώρα του ραντεβού μου οπότε καθόμουν στο αυτοκίνητο ακούγοντας μουσική. Έρχεται και παρκάρει δίπλα μια κυρία (ο Θεός να την κάνει) η οποία θεώρησε ότι το κόστος 2 ευρώ είναι πολύ μεγάλο (αντιστρόφως ανάλογο με το αυτοκίνητό της) οπότε πάει σε ένα διπλανό αυτοκίνητο παίρνει την κλίση την διπλώνει για να μην φαίνεται ο αριθμός του αυτοκινήτου παρά μόνο η ημερομηνία και την βάζει στο δικό της. Ήθελα να βγω από το αυτοκίνητό μου και να της κάνω μεγάλο καβγά, αλλά λόγω φόβου μήπως γυρίσω και βρω στο αμάξι μου καμιά γρατζουνιά (εκδίκησης) δεν μίλησα. Η κυρία (ο Θεός να την κάνει) απομακρύνθηκε από το αυτοκίνητό της ήρεμη γιατί εκείνη ήταν "νόμιμη" γιατί πήρε την κλήση της αλλά ο ταλαίπωρος ο άλλος μπορούσε να έτρωγε και δεύτερη. Φανταστείτε ταλαιπωρία για τον άνθρωπο... Τέλος πάντων, τι έκανα...; Πήρα την κλήση που είχε πάρει την έβαλα πάλι πάνω στο σωστό αυτοκίνητο και παρακαλούσα να περάσει κάποιος αστυνομικός για να την γράψει. Δυστυχώς μέχρι και την ώρα που έφυγα την είχε γλυτώσει.
  12. Κάνε μια καταγγελία! Μην τον αφήσεις έτσι. Αυτός δεν στις δίνει και να τον έχεις ανάγκη άμα θα θες επανεκτύπωση. Μην τον αφήσεις έτσι!!!
  13. Πολύ καλή δουλειά! Μπορείς να μας πεις και ένα κόστος γι αυτό το "δωμάτιο"; Χωρίς τα διακοσμητικά τα οποία είναι εκπληκτικά. Κατάφερες και συνδύασες το παρελθόν με το παρόν.
  14. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι πώς είναι δυνατόν όσοι γίνονται κλέφτες να τους ωθεί το ίδιο το κράτος? Πώς σε ωθεί ένα κράτος να γίνεις κλέφτης? Εγώ που είμαι ιδιωτικός υπάλληλος (και δεν βγάζω ούτε μικτά 200-250 ευρώ την ημέρα) γιατί δεν με ωθεί να γίνω κλέφτης?
  15. Καλημέρα. Γιατί χαλάτε την ζαχαρένια σας? Πιστεύουν ότι με τις αυξήσεις που θα κάνουν θα βγάλουν την χασούρα των περασμένων χρόνων. Άσε να αυξήσουν τις τιμές, να αυξηθεί ο συντελεστής φορολογίας και να μειωθεί η πελατεία τους. Τα τελευταία 3 χρόνια κάνω κάθε μέρα την ίδια ώρα την ίδια διαδρομή (Πειραιάς - Χαλάνδρι)... στην αρχή 7/10 ταξί είχαν κόσμο, τώρα βλέπω τα μισά. Περιστατικό... Πριν από 1 μήνα περίπου έπρεπε να πάω αεροδρόμιο και πήρα ταξί (άλλος πλήρωνε). Πιάνω την κουβέντα με τον ταρίφα και μου λέει ότι εγώ αεροδρόμιο δεν κάθομαι ποτέ να πάρω πελάτη. Δεν αξίζει και κάτι τέτοια. Οι δικαιολογίες που μου πέταγε ήταν ηλίθιες αλλά λέω κάτι δεν θα έχω πιάσει σωστά. Κάνω το ταξιδάκι μου και στην επιστροφή πάω να πάρω πάλι ταξί για να πάω σπίτι μου. Παιδιά ήταν το ωραιότερο θέαμα. Έριξα το γέλιο της αρκούδας. Σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Είναι στην σειρά τα ταξί και οι πελάτες. Οι ταρίφες πάνε να ξεκινήσουν το πανηγύρι τους (σε φάση τιμή κάνω που σε βάζω στο αμάξι μου και σε πάω σπίτι σου, άσχετα εάν με πληρώσεις). Στο άσχετο εμφανίζονται 2 αστυνομικοί και ένας τροχονόμος. Ο τροχονόμος αρχίζει να φωνάζει βγείτε οδηγεί να βοηθήσετε να βάλουν οι επιβάτες τις βαλίτσες τους. Οι ταρίφες ξενερώνουν... πετάγεται ένας και λέει έχω την μέση μου απάντηση τροχονόμου... να πας σπίτι σου να ξεκουραστείς. Στο καπάκι οι άλλοι 2 αστυνομικοί ξεκινάνε να περνάνε δίπλα από τα ταξί που περίμεναν στην ουρά και κάποιους να τους βάζουν στην άκρη. Αναρωτήθηκα γιατί... η απάντηση ήταν ότι ή έλειπε η ταινία ασφαλείας από το ταξίμετρο ή το ταξίμετρο καταλάθος είχε ξεκινήσει να γράφει. Φανταστείτε θέαμα. Έδωσα 2 φορές την σειρά μου για να απολαύσω το θέαμα.
×
×
  • Create New...