johntfsi Δημοσιεύτηκε December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε December 10, 2008 Λοιπον επειδη αυτο το θεμα δεν υπαρχει, σκεφτηκα οτι πρεπει να το αναπτυξουμε! Σιγουρα εδω μεσα ειναι αρκετοι οι υποστηρικτες της ατμοσφαιρας, αλλα και της υπερτροφοδοτησης, ειτε με μηχανικο υπερσυμπιεστη (kompressor), ειτε με στοβιλοσυμπιεστη (turbo)!! Λοιπον προσωπικα προτιμω turbo, διοτι εχεις πολυ ροπη σε λιγα κυβικα, αλλα κι ειναι κι η εκρηκτικοτητα που μου αρεσει πολυ!:D:cool: Βεβαια εχουν περιοσρισμενο ευρος στροφων ωφελιμης ροπης!:( Περιμενω τις αποψεις σας! Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 εμενα με τρελαινει το τραβηγμα του turbo&ο ηχος&το πολυ υψηλο οριο περιστροφης των ατμοσφαιρικων:D..θα ψηφισω πιο μετα γιατι δεν μπορω να αποφασισω:wacko::p!!!μαλλον ομως turbo... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. December 10, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Εσενα μαλλον σου αρεσει οτι εχει γκαζι!!!!χαχαχαχαχαχα :p:D:lol: Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Εσενα μαλλον σου αρεσει οτι εχει γκαζι!!!!χαχαχαχαχαχα :p:D:lol: αυτο να λεγεται:lol::p... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Εξ'ορισμού σχεδόν το τούρμπο είναι πάνω από την ατμόσφαιρα σε επίπεδο απόδοσης. Το μόνο του ουσιαστικό μειονέκτημα είναι η μειωμένη απόκριση και ο όχι τόσο γραμμικός τρόπος που αποδίδει τη δύναμη. Επίσης ότι σε παρατεταμένη πίεση πέφτει η απόδοση του μοτέρ περισσότερο από ότι στα ατμοσφαιρικά. Άλλο μειονέκτημα είναι ο ήχος των τούρμπο. Μπορείς να κάνεις ένα τούρμπο να ακούγεται "καλά" αλλά δεν μπορείς να το κάνεις να ακούγεται όπως ένα ατμοσφαιρικό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Αν και εχω μολις 16000 χλμ με το τουρμπο οποτε δεν μπορω να κρινω για αξιοπιστια, μπορω ομως να κρινω για τη ροπη του και την οικονομια. Πραγματικα καμια σχεση με ενα ατμοσφαιρικο, παντα οδηγω με μια ή και δυο ταχυτητες πανω και πολυ πιο οικονομικα. Οι προσπερασεις επισης γινονται με μεγαλυτερη ασφαλεια λογω της εκρηκτικοτητας του τουρμπο. +1 στο τουρμπο απο εμενα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
charlie_GR Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 εγω προτιμω turbo&compressor Παράθεση Live2Di3 <FFvsSK> UK burN 4 Me Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sv2 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Φυσικά ατμόσφαιρα αλλά με V8...:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 προτιμω το turbo γιατι μου αρεσει η ροπη του. η γραμμικοτητα ειναι κατι που με αφηνει αδιαφορο.. καθαρα και μονο απο θεμα αποδοσης/ογκο κινητηρα, και απο θεμα ροπης, προτιμω το turbo. επισης για αλλους λογους που βαριεμαι να γραφω, προτιμω turbo εναντι compressor. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Αλλη χαρη η ατμοσφαιρα και αλλη το turbo. Αλλαζει και το κοστος συντηρησης,η αποδοση κ.ά. Αναλογα με την τσεπη σου,επιλεγεις και κατι αναλογο. Το τουρμπο εχει δυναμη,αλλα εχει και Service πολυ τακτικα. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 παντως εγω αναφερομαι σε εργοστασιακο turbo. εχει μεγαλη διαφορα ενα εργοστασιακο turbo με ενα ατμοσφαιρικο που εχει δεχτει turbo. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aoratos Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 turbo και απο μενα ως επιλογη.... Παράθεση Fiat Coupe:Διαχρονικός έρωτας Η αλλιώς Ferrari του λαού,ετσι χαρακτηριστικε απο τους Ιταλους...:cool: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. December 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 ψηφιζω ατμοσφαιρα μιας κι οταν το αμαξι εχει κυβισμο και ροπη τοτε ειναι κατι το πραγματικα απαιχτο,δυναμη σε ολο το φασμα των στροφων. το turbo καλο και τα μεσαια αυτοκινητα που ζητουν την ευκολη δυναμη.αυτος ομως που χει οδηγησει ατμοσφαιρα με αλογα,μπορει να καταλαβει τι εστι ωμη δυναμη. Kompressor απλα με τιποτα. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johntfsi Δημ. December 10, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2008 Ενας V8 4,2cc (πχ M3) με ενα kompressor πως σας φαινεται? Παράθεση Hello ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Παντως πρεπει να αποδεχτουμε οτι την πιο δυνατη ατμοσφαιρα την εχει η bmw με τα m3 και η honda στην κατηγορια των 2λιτρων. Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ergaleios Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 κι εγω υπερ του turbo...αν δεν παινεψω το (κινουμενο) σπιτι μου...θα φυγει να με τρακαρει! :p Παράθεση Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gsa1967 Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 τουρμπο και εγω, ροπη και δυναμη. αν εχεις και πολλα κυβικα ακομα καλυτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 παντως, και μιλωντας για μικρες κατηγοριες, θα προτιμουσα εναν 1.4Τ με 150 αλογα και 22-23κιλα ροπης, εναντι ενος 2.0ΝΑ με 150 αλογα και 19-19,5κιλα ροπης. Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panikk Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Turbo με κλειστά μάτια !!!!!!:lol::lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Παντως πρεπει να αποδεχτουμε οτι την πιο δυνατη ατμοσφαιρα την εχει η bmw με τα m3 και η honda στην κατηγορια των 2λιτρων. Προσθεσε&την toyota http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_ZZ_engine 2zz-ge 106,66 αλογα στο λιτρο:)!θυμαται κανεις την corolla ts???..εν τω μεταξυ εχω ακουσει για ενα μοτερ της toyota 1,6 180 ατμοσφαιρικα αλογα γιατι εχω μπει σε μια τετοια που φορουσε αυτο το μοτερ αλλα ηταν φερμενο απο ιαπωνια:wacko:!μηπως ξερει κανεις ποιο ειναι??:blink:μπορει να κανω&λαθος βεβαια αλλα τις 8000+ στροφες τις βαραγε&λυσσαγε:cool:..απειραχτο το μοτερ μου ειχαν πει!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nagata Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Mηπως εννοεις κανενα παλιο MR2? Παράθεση 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leo123 Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Mηπως εννοεις κανενα παλιο MR2? δεν ξερω απο τι αμαξι της toyota ηταν αυτο το μοτερ;)... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Αλλη χαρη η ατμοσφαιρα και αλλη το turbo. Αλλαζει και το κοστος συντηρησης,η αποδοση κ.ά. Αναλογα με την τσεπη σου,επιλεγεις και κατι αναλογο. Το τουρμπο εχει δυναμη,αλλα εχει και Service πολυ τακτικα. θα συμφωνησω με τον φιλο Nagata! αλλη χαρη το turbo και αλλη η ατμοσφαιρα! προτιμω την ατμοσφαιρα παντως! :cool: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chris7_ Δημ. December 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2008 Εγω turbo μια και απο λιγα κυβικα μπορεις να εχεις αρκετα αλογα αλλα και καλη ροπη! Φυσικα λογο του μικροτερου κυβισμου εχεις και αλλα καλα οπως μικροτερα τελη κυκλοφοριας και μικροτερη καταναλωση αλλα και πολλα αλλα.... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
celica1972 Δημ. December 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 12, 2008 Εγω προτιμω ενα ατμοσφαιρικο 2000 κυβικα που αργοτερα του πετας και ενα turbo πανω και εισαι αρχοντας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.