Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχει το τεκμήριο του εντιμου προτέρου βίου.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σας

Θα ήθελα να σας πω την ιστορία μου για να γνωρίσουν και άλλοι την εμπειρία μου με το site 1949deal.com.

Αγόρασα απο αυτούς το Homtom HT3 Pro στις 22/42016. Ηταν στα 77$ και στην περιγραφή λέει πως περιέχει θήκη και tempered glass.

Η τιμή ήταν καλή, περιέχει είπα και το τζαμάκι και το παρήγγειλα.

Το τηλέφωνο ήρθε στις 16/5/2016 αλλα χωρίς την θηκη και το τζαμάκι.

Τους στέλνω 3 μέρες τώρα μήνυμα και δεν απαντούν.

Δεν ειναι τα $8 που έχει έξτρα η θήκη και το τζαμάκι αλλά πως προσπαθούν να σε κοροϊδέψουν.

Για αυτό προσοχή στις αγορές σας από το 1949deal.com

Link to comment
Share on other sites

απο το fastcardtech.com η το meizusale.com έχει αγοράσει κανείς; είναι αξιόπιστα;

Από το πρώτο προσπάθησα να αγοράσω αλλά ενώ είχα πληρώσει μου ζητούσαν και άλλα λεφτά γιατί λέει είχαν κάνει λάθος. Πήρα τα λεφτά μου πίσω και έφυγα τρέχοντας

 

Στάλθηκε από το XT1068 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τώρα τελευταία αργεί το vickmall να στείλει κινητά που είναι σε stock ή είναι ιδέα μου?

Κάποτε την επόμενη ή την μεθεπομενη θα το έστελνε και θα είχα και τη φωτογραφία από το πακέτο αποστολής στο mail μου :p

Haier W910 value for money :D

XBMC/Kodi/SPMC Οδηγός σεταρίσματος Add-ons & Repository http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=408974

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως είναι ότι παρά το μεγάλο αριθμό δεμάτων που αγνοούνται τον τελευταίο καιρό και από τα οποία το 99% είναι από vickmall, στο νήμα του μαγαζιού σχεδόν δεν έχει ανοίξει μύτη. Σε ανάλογη περίπτωση με την Ευρωπαϊκή αποθήκη του gearbest όπου ο αριθμός των δεμάτων που αγνοούνταν ήταν δεν ήταν διψήφιος αριθμός, έρεε αίμα με αποτέλεσμα να θεωρείται εκείνη την περίοδο το πιο αναξιόπιστο μαγαζί. Δηλαδή στη μια περίπτωση φταίει η ταχυδρομική και στην άλλη το μαγαζί. Εννοείται ότι δεν ισχυρίζομαι ότι φταίει το vickmall για τις καθυστερήσεις, ούτε δικαιολογώ το gearbest. Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι πως οι διαφορετικές δικές μας αντιδράσεις σε παρόμοια περιστατικά, διαμορφώνουν διαφορετικές εντυπώσεις για την αξιοπιστία ενός καταστηματος.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Το gearbest εχει κανει του κοσμου της ανοησιες ενω εχει και ντοκτορα στο δουλεμα των πελατων του.

Στο vickmall οταν χρειαστεις κατι μιλας με εναν κανονικο ανθρωπο χωρις παπατζιηλικια και ψευτοευγενειες που μπορεις να συνεννοηθείς χωρις να βριζεις την ωρα και την στιγμη που τους εμπιστευθηκες τα χρηματα σου και που ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΡΙΞΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια εντύπωση έχω κι εγώ evmenis.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τώρα τελευταία αργεί το vickmall να στείλει κινητά που είναι σε stock ή είναι ιδέα μου?

Κάποτε την επόμενη ή την μεθεπομενη θα το έστελνε και θα είχα και τη φωτογραφία από το πακέτο αποστολής στο mail μου :p

 

Τι να σου πω ρε φίλε μου. Πρέπει να είναι κατά περίπτωση.

Σε εμένα 2 παραγγελίες 7 και 8 Μαΐου (μέσα στο ΣΚ) και τις παραλαμβάνω σήμερα!

Τώρα αυτό με τη φωτό, πράγματι έχει καταργηθεί. Μάλλον αυξήθηκαν πολύ οι δουλειές τους και αντικειμενικά δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν σε τέτοια κίνηση.

Edited by karatzes
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω ρε φίλε μου. Πρέπει να είναι κατά περίπτωση.

Σε εμένα 2 παραγγελίες 7 και 8 Μαΐου (μέσα στο ΣΚ) και τις παραλαμβάνω σήμερα!

Τώρα αυτό με τη φωτό, πράγματι έχει καταργηθεί. Μάλλον αυξήθηκαν πολύ οι δουλειές τους και αντικειμενικά δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν σε τέτοια κίνηση.

Λογικά έτσι θα είναι φίλε.. Θα έχει αυξηθεί η πελατεία τους.. Συν ότι περνάνε οι αγορές με το παλιό τρόπο με την PayPal..Νομίζω είναι το μοναδικό μαγαζί που δεν το πιάνουν τα capital control χωρίς κόλπα.. Δεν λέω για balance pp, revolut κτλ , που μπορούμε να αγοράσουμε από όπου θέλουμε..

 

@sam_GR είναι online πάντως αυτήν τη στιγμή :)

Edited by vagosvts7

Haier W910 value for money :D

XBMC/Kodi/SPMC Οδηγός σεταρίσματος Add-ons & Repository http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=408974

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Πριν λίγο καιρό αγόρασα το Ζuκ Ζ1 από το κατάστημα της Tomtop στο ebay (tomtop.usa). Στην περιγραφή έλεγε ότι έχει 2 χρόνια εγγύηση αντί για 1 χρόνο, αν το αγόραζες τον πρώτο μήνα της κυκλοφορίας του. Όπως και έκανα.

 

Μετά από 4 μήνες χρήσης ο αισθητήρας του δακτυλικού αποτυπώματος σταμάτησε να λειτουργεί. Επικοινώνησα πρώτα με την ZUK και μου είπε ότι πρέπει να επικοινωνήσω με τον μεταπωλητή.

 

Έτσι λοιπόν έστειλα στην Tomtop. Στην αρχή ήταν πολύ ευγενικοί. Μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν να τους στείλω πίσω το τηλέφωνο και θα μου το αντικαταστήσουν με καινούριο ή θα με αποζημιώσουν.

 

Το έστειλα στη διεύθυνση που μου έδωσαν και το παρέλαβαν, όπως φαίνεται και από το tracking number: RE541532254GR

Από εκείνη την ημέρα τους έστειλα 7 μηνύματα για να με ενημερώσουν πότε θα μου στείλουν καινούριο αλλά δεν μου απαντήσαν ποτέ. Στη συνέχεια επικοινώνησα με το support του ebay. Μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι αλλά θα προσπαθήσουν και εκείνοι να επικοινωνήσουν μαζί τους.

 

Μετά από αυτό έλαβα ένα μήνυμα από την Tomtop η οποία υποστήριζε ότι δεν είχε λάβει το τηλέφωνο. Τους έστειλα το tracking number, αλλά δεν απάντησαν ποτέ ξανά. Τους έχω στείλει αρκετά μηνύματα από τότε, αλλά φαίνεται ότι με έχουν μπλοκάρει.

 

Όταν προσπαθώ να αγοράσω οτιδήποτε από το κατάστημα τους στο ebay λαμβάνω το παρακάτω μήνυμα: “The seller isn't accepting bids or offers from you.”

 

Μετά από όλα αυτά έκανα μια αναζήτηση στο google και είδα ότι δεν είμαι ο πρώτος που την πάτησε. Το ίδιο έχουν πάθει πολλοί ακόμα και μάλιστα αρκετοί από την Ελλάδα.

 

Το κακό είναι ότι λόγω των capital controls το είχα αγοράσει με το paypal του ξαδέρφου μου που έμενε στην Αγγλία, ο οποίος τώρα μετακόμισε στην Γερμανία και το έκλεισε, γιατί από ότι μου είπε δεν του δούλευε και έπρεπε να ανοίξει γερμανικό paypal.

 

Οπότε όπως καταλαβαίνετε έχασα το κινητό για πάντα.

 

Συγνώμη αν σας κούρασα, αλλά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με το εν λόγω κατάστημα, για να μην την πατήσει και άλλος όπως την πάτησα εγώ.

Edited by shape
Link to comment
Share on other sites

@shape

Μεγαλη ηττα οντως,αλλα μην το αφησεις,να εισαι συνεχεια σε επαφη με το pp.

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Το gearbest εχει κανει του κοσμου της ανοησιες ενω εχει και ντοκτορα στο δουλεμα των πελατων του.

Στο vickmall οταν χρειαστεις κατι μιλας με εναν κανονικο ανθρωπο χωρις παπατζιηλικια και ψευτοευγενειες που μπορεις να συνεννοηθείς χωρις να βριζεις την ωρα και την στιγμη που τους εμπιστευθηκες τα χρηματα σου και που ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΕ ΡΙΞΕΙ.

 

να συμπληρώσω ότι έκανε refund σε άτομο που το paypal δεν τον δικαίωσε (από δική του αμέλεια) και έκλεισε την υπόθεσή του, χωρίς δεύτερη κουβέντα.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε όπως καταλαβαίνετε έχασα το κινητό για πάντα.

Μεγαλη ηττα οντως,αλλα μην το αφησεις,να εισαι συνεχεια σε επαφη με το pp.

Και με το pp, αλλά θα έλεγα δοκίμασε ξανά να επικοινωνήσεις με τον κατασκευαστή (ZUK) και να τους περιγράψεις την όλη περίπτωση.

Αν θέλουν να είναι σοβαροί, θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη, ή έστω μέρος αυτής (οκ, "θα πρέπει" - άλλο τι θα κάνουν τελικά...)

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 11 μέρες, επιτέλους η παραγγελία από το Gearbest έφυγε! Δεν είχα κινητό μέσα, καμιά 10αρια ψιλό πράγματα. Απλά άλλαξα χτες χρώμα στο powerbank που είχα παραγγείλει, γιατί το ασημί δεν υπήρχε ακόμα σε διαθεσιμότητα και βαρέθηκα να περιμένω και τους ζήτησα να μου στείλουν το μπλε.

 

Σήμερα το μεσημέρι απάντησαν στο μήνυμα και μου λένε εντάξει και ότι έβαλαν την παραγγελία μου ψηλά σε προτεραιότητα, ώστε να φύγει σύντομα. Πριν λίγο πήρα Tracking number με Ολλανδικό ταχυδρομείο! Είχα να ζητήσει να μη μου στείλουν με το Βέλγικο ταχυδρομείο και χαθεί. Πολύ καλά και η παραγγελία νούμερο 6 προς το παρόν και περιμένω. Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός με το Gearbest, δεν εξηγείται αλλιώς... :)

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 11 μέρες, επιτέλους η παραγγελία από το Gearbest έφυγε! Δεν είχα κινητό μέσα, καμιά 10αρια ψιλό πράγματα. Απλά άλλαξα χτες χρώμα στο powerbank που είχα παραγγείλει, γιατί το ασημί δεν υπήρχε ακόμα σε διαθεσιμότητα και βαρέθηκα να περιμένω και τους ζήτησα να μου στείλουν το μπλε.

 

Σήμερα το μεσημέρι απάντησαν στο μήνυμα και μου λένε εντάξει και ότι έβαλαν την παραγγελία μου ψηλά σε προτεραιότητα, ώστε να φύγει σύντομα. Πριν λίγο πήρα Tracking number με Ολλανδικό ταχυδρομείο! Είχα να ζητήσει να μη μου στείλουν με το Βέλγικο ταχυδρομείο και χαθεί. Πολύ καλά και η παραγγελία νούμερο 6 προς το παρόν και περιμένω. Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός με το Gearbest, δεν εξηγείται αλλιώς... :)

Δεν είσαι ο μόνος .. δική μου παραγγελία την περασμένη εβδομάδα έφυγε την άλλη ημέρα από την πληρωμή, και για προχθεσινή σήμερα πήρα αριθμό. Και οι δύο με NL. Άσε που σε όσα μηνύματα τους έστειλα μου απάντησαν μέσα σε 1-2 ώρες !!

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας. Έχει αγοράσει κάποιος απο το oppomart? Είναι αξιόπιστο?

Και εγώ αυτή τη απορία είχα όταν έψαχνα για κινητό!τελικά δε ρισκαρα! Έχει σε κάποια κινητά εξαιρετικες τιμές! Ακόμα δεν έχω καταλάβει αν είναι κανονικό σαιτ η scam! Στο Facebook ειναι 1 χρόνο μη ενεργό το Page!

 

Στάλθηκε από το MI NOTE Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μετά από 11 μέρες, επιτέλους η παραγγελία από το Gearbest έφυγε! Δεν είχα κινητό μέσα, καμιά 10αρια ψιλό πράγματα. Απλά άλλαξα χτες χρώμα στο powerbank που είχα παραγγείλει, γιατί το ασημί δεν υπήρχε ακόμα σε διαθεσιμότητα και βαρέθηκα να περιμένω και τους ζήτησα να μου στείλουν το μπλε.

 

Σήμερα το μεσημέρι απάντησαν στο μήνυμα και μου λένε εντάξει και ότι έβαλαν την παραγγελία μου ψηλά σε προτεραιότητα, ώστε να φύγει σύντομα. Πριν λίγο πήρα Tracking number με Ολλανδικό ταχυδρομείο! Είχα να ζητήσει να μη μου στείλουν με το Βέλγικο ταχυδρομείο και χαθεί. Πολύ καλά και η παραγγελία νούμερο 6 προς το παρόν και περιμένω. Πρέπει να είμαι πολύ τυχερός με το Gearbest, δεν εξηγείται αλλιώς... :)

 

Δεν είσαι ο μόνος .. δική μου παραγγελία την περασμένη εβδομάδα έφυγε την άλλη ημέρα από την πληρωμή, και για προχθεσινή σήμερα πήρα αριθμό. Και οι δύο με NL. Άσε που σε όσα μηνύματα τους έστειλα μου απάντησαν μέσα σε 1-2 ώρες !!

 

Τελικά βιαστηκα να μιλήσω... Σήμερα κοίταξα πάλι το e-mail και είδα στο κάτω μέρος: "Remaining items to be shipped" και ήταν το powerbank σε ασημί χρώμα!!! :mad:

 

Οι άνθρωποι είναι τελείως ******, δεν εξηγείται αλλιώς... Είδα ότι το μπλε powerbank ήταν σε Στοκ και ζήτησα να μου στείλουν εκείνο για να φύγει γρήγορα και τελικά έστειλαν όλα τ' αλλα, εκτός από το powerbank!! Λες και μιλάω "Κινέζικα" ένα πράγμα... :p

 

Τώρα θα τους ρωτήσω πάλι να δω τι έγινε, μήπως τελικά έστειλαν το μπλε και απλά αυτό είναι λάθος του συστήματος και λέει ότι δε στάλθηκε.

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου άνοιξαν ticket για smartwatch ότι δε μπορούν να το στείλουν, ενώ είχε ήδη γίνει shipped και τους είπα "δεν καταλαβαίνω, αφού έχει φυγει" και μου λένε έχεις δίκιο, έχει φύγει.. Το κακό είναι ότι δεν έχει tracking number και δεν ξέρω αν κάνουν την πάπια τελικά.

Επίσης ταμπλετ (chuwi hi8 pro) δεν έχει φύγει εδώ και μια βδομάδα, ενώ η θήκη και η προστασία έφυγαν γρήγορα γρήγορα και ενώ τους είχα αφήσει μηνύματα στις παραγγελίες να αποσταλούν μαζί. Τώρα έχει γούστο να μου μείνει θήκη και tempered glass στο χέρι και ταμπλετ να μην παραλάβω ποτέ..

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι μου άνοιξαν ticket για smartwatch ότι δε μπορούν να το στείλουν, ενώ είχε ήδη γίνει shipped και τους είπα "δεν καταλαβαίνω, αφού έχει φυγει" και μου λένε έχεις δίκιο, έχει φύγει.. Το κακό είναι ότι δεν έχει tracking number και δεν ξέρω αν κάνουν την πάπια τελικά.

Επίσης ταμπλετ (chuwi hi8 pro) δεν έχει φύγει εδώ και μια βδομάδα, ενώ η θήκη και η προστασία έφυγαν γρήγορα γρήγορα και ενώ τους είχα αφήσει μηνύματα στις παραγγελίες να αποσταλούν μαζί. Τώρα έχει γούστο να μου μείνει θήκη και tempered glass στο χέρι και ταμπλετ να μην παραλάβω ποτέ..

 

Παραλαβη με βιντεο,ωστε αν λειπει κατι την ωρα που ανοιγεις το δεμα να εχεις αποδειξεις,μετα το πεηπαλ δεν αναγνωριζει τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Παραλαβη με βιντεο,ωστε αν λειπει κατι την ωρα που ανοιγεις το δεμα να εχεις αποδειξεις,μετα το πεηπαλ δεν αναγνωριζει τιποτα

 

Καλά οκ ας μην υπερβάλουμε.

Είπαμε κακό support έχει το gearbest, αλλά δεν νομίζω να θέλουν να κλέβουν τα "πετροδόλαρά" σου.:p

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έφυγε σήμερα και το ταμπλετ, απλά με αγνόησαν που τους είπα να σταλούν μαζί

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Καλά οκ ας μην υπερβάλουμε.

Είπαμε κακό support έχει το gearbest, αλλά δεν νομίζω να θέλουν να κλέβουν τα "πετροδόλαρά" σου.:p

Καμια υπερβολη εδω φιλε μου,εχει δικαο ο φιλος,και φυσικα δεν αναφερομαι μονο στο εν λογο καταστημα,αλλα γενικα σε αγορες απο την εξωτικη Κινα.:)

2 λεπτα δουλειας ειναι,αλλα οταν το χρειαστης θα ειναι εκει για του λογου το αληθες......

Βλέπουμε διαβάζουμε και ακούμε ΠΑΝΤΑ.......ANT1 (Tv Web and Radio)

Mήν βαράτε εμάς τους δημοσιογράφους τήν δουλεία μας κάνουμε......

Link to comment
Share on other sites

Τελικά βιαστηκα να μιλήσω... Σήμερα κοίταξα πάλι το e-mail και είδα στο κάτω μέρος: "Remaining items to be shipped" και ήταν το powerbank σε ασημί χρώμα!!! :mad:

 

Οι άνθρωποι είναι τελείως ******, δεν εξηγείται αλλιώς... Είδα ότι το μπλε powerbank ήταν σε Στοκ και ζήτησα να μου στείλουν εκείνο για να φύγει γρήγορα και τελικά έστειλαν όλα τ' αλλα, εκτός από το powerbank!! Λες και μιλάω "Κινέζικα" ένα πράγμα... :p

 

Τώρα θα τους ρωτήσω πάλι να δω τι έγινε, μήπως τελικά έστειλαν το μπλε και απλά αυτό είναι λάθος του συστήματος και λέει ότι δε στάλθηκε.

 

Λοιπόν, ρώτησα το Gearbest γιατί δεν έστειλαν το powerbank αφού άλλαξα χρώμα και είναι διαθέσιμο και τώρα μου "πουλάει" τρελιτσα!! Μου απάντησαν για το πως χρησιμοποιώ το Tracking number! Απάντηση καρμπόν και τελείως άσχετη με αυτό που ρώτησα! Θα τους στείλω φωτογραφία με το email που μου έστειλαν και θα ζητήσω Refund για το powerbank, γιατί φοβάμαι ότι θα το στείλουν αργότερα χωρίς Tracking και κάποιος θα το κλέψει (ή απλά θα "χαθεί"). :rolleyes:

 

Πάντως, τ' Αγγλικά τους είναι επιπέδου Δημοτικού, εκτός κι αν κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, όταν γίνει η γκάφα από μέρους τους... Ποτε αγορά από το Gearbest, για προϊόντα που δεν είναι διαθέσιμα!

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...