bpapad81 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 (edited) Μήπως το κομμάτι που δεν μπορούν να στείλουν είναι *πολύ* μεγαλύτερο ή βαρύτερο (ή κάτι παρόμοιο) από τα υπόλοιπα, ή απλώς δεν είναι αυτήν τη στιγμή διαθέσιμο; Πρότειναν εναλλακτική, να το στείλουν αργότερα μόνο του...; Όχι δεν είναι βαρύτερο, έκανα μια παραγγελία και ήταν διαθέσιμα όλα. Δεν είναι το ποσό, είναι μικρό οκ... Αλλά σου την σπάει. Για αυτό τέλος τα κινεζομαγαζα. Μονο ebay... Πότε δεν έκαναν τέτοια και πάντα σε πιστωνουν, χώρις δευτερη κουβέντα... remain items sku*quantity:124000501 * 1 , DM007 - 005 2Pcs CW Clockwise Motor Fitting for DM007 RC Quadcopter As for the remaining items, they are backed ordered and we are afraid we can't ship them to you this time.Therefore we can offer you 2 options: Option 1 Choose a replacement In that case please kindly give us the website link. If there is any price difference we either refund it to you on your wallet or ask you to cover it, if you choose item more expensive. Option 2 Accept a refund on your GB wallet We can refund you the amount on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points. Edited March 8, 2016 by bpapad81 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aanastasopoulos Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Μόλις έλαβα mail απο gearbest, ότι δεν μπορεί να στείλει όλη την παραγγελία... 2χ battery, 1x cw motor (2pcs) 1x ccw motor (2pcs) 2x protection propellers(4pcs) Το ένα cw motor, δεν μπόρεσε να στείλει, χωρίς λόγο... Φυσικά. Και κλασικά έχετε 2 επιλογές κτλ. Να επιμένω να σταλεί ή full refund για 3,75 €? Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Evaggelos1 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα. Οπως τα λεει ο πατριωτης μου πιο πανω, ειναι τα πραγματα. Μου εχει τυχει και εμενα απο το ιδιο μαγαζι και μου τα εστειλαν με επομενη αποστολη. Και εμενα εξαρτηματα απο ντρον ησαν! Μην σκατε ετσι ευκολα και σε μαγαζι στην Ελλαδα μπορει να σου συμβει:) Παράθεση Με εκτιμηση Ευαγγελος. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aanastasopoulos Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Όχι δεν είναι βαρύτερο, έκανα μια παραγγελία και ήταν διαθέσιμα όλα. Δεν είναι το ποσό, είναι μικρό οκ... Αλλά σου την σπάει. Για αυτό τέλος τα κινεζομαγαζα. Μονο ebay... Πότε δεν έκαναν τέτοια και πάντα σε πιστωνουν, χώρις δευτερη κουβέντα... remain items sku*quantity:124000501 * 1 , DM007 - 005 2Pcs CW Clockwise Motor Fitting for DM007 RC Quadcopter As for the remaining items, they are backed ordered and we are afraid we can't ship them to you this time.Therefore we can offer you 2 options: Option 1 Choose a replacement In that case please kindly give us the website link. If there is any price difference we either refund it to you on your wallet or ask you to cover it, if you choose item more expensive. Option 2 Accept a refund on your GB wallet We can refund you the amount on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points. Γιατι δεν ακυρωνεις την παραγγελία και ζητα refund αμα δεν θες να περιμενεις Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bpapad81 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα. Εγώ δεν κατάλαβα αυτό... Τεσπα μάλλον χαθηκαμε στην μετάφραση... Θα τους στείλω αλλο λινκ για αυτά που δεν μου έστειλαν. Λει κάπου οτι out of stock, αυτά που δεν έστειλαν? Γιατι δεν ακυρωνεις την παραγγελία και ζητα refund αμα δεν θες να περιμενεις Σήμερα τα έστειλαν, άμα ακύρωσω θα περιμένω 1,5 μήνα και.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Σε χρεώνουν (τίποτα δεν είναι δωρεάν σ' αυτή τη ζωή! :p), απλώς το ενσωματώνουν στην τιμή. Πέραν αυτού, υπάρχει λογιστικό κόστος γι' αυτούς, άνθρωποι που θα πρέπει να ασχοληθούν με το πρόβλημα και τον πελάτη, να παραλάβουν τη συσκευή και να την προωθήσουν για επισκευή και μετά πίσω κλπ. Δεν είναι αμελητέα επιβάρυνση για επιχείρηση του είδους (άλλο βέβαια αν έπρεπε να την παρέχουν οπωσδήποτε, αν θέλουν οι πελάτες να τους παίρνουν στα σοβαρά!) Δεν είπε πως το κάνουν δωρεάν κανείς. Ωστόσο μπροστά στο ενδεχόμενο να χάσουν πελάτες που δεν θα επιλέξουν το μαγαζί τους αφού δεν προσφέρει υποστήριξη, το λογιστικό κόστος πιστεύω πως είναι αμελητέο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Εγώ δεν κατάλαβα αυτό... Τεσπα μάλλον χαθηκαμε στην μετάφραση... Λει κάπου οτι out of stock, αυτά που δεν έστειλαν?. Λέει : "As for the remaining items, they are backed ordered" το οποίο σημαίνει ότι τελείωσαν και παρήγγειλαν ξανά .... Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bpapad81 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 (edited) Λέει : "As for the remaining items, they are backed ordered" το οποίο σημαίνει ότι τελείωσαν και παρήγγειλαν ξανά .... OΚ, δεν το κατάλαβα έτσι.. :wacko: Οπότε στέλνω mail, με άλλο link για το ίδιο προϊόν.. Μπας και και το έχουν. Πάντως μου κάνει κάτι... περίεργο, γιατί δεν εμφανίστηκε ποτε σαν out of stock ... και τα έστειλαν μετά από 10 μέρες... Τεσπα.. θα ξανά στείλω και θα περιμένω απάντηση του. θα ενημερώσω κα εδώ... ( Ειναι out of stock ? http://www.gearbest.com/rc-quadcopters-parts/pp_164127.html?wid=1) Σιγουρα κατι αλλο παιζει Edited March 8, 2016 by bpapad81 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adversus Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 OΚ, δεν το κατάλαβα έτσι.. :wacko: Οπότε στέλνω mail, με άλλο link για το ίδιο προϊόν.. Μπας και και το έχουν. Πάντως μου κάνει κάτι... περίεργο, γιατί δεν εμφανίστηκε ποτε σαν out of stock ... και τα έστειλαν μετά από 10 μέρες... Τεσπα.. θα ξανά στείλω και θα περιμένω απάντηση του. θα ενημερώσω κα εδώ... ( Ειναι out of stock ? http://www.gearbest.com/rc-quadcopters-parts/pp_164127.html?wid=1) Σιγουρα κατι αλλο παιζει Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν. Ναι, το ίδιο με το GearBest γίνεται και στο Everbuying! Όταν γράφει "Ships within 3-5 business days" τότε σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό να έχουν stock, όμως όταν γράφει "Ships within 4-10 business days" τότε σημαίνει πως μάλλον δεν έχουν τίποτα και περιμένουν παραλαβή... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bpapad81 Δημ. March 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 8, 2016 Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν. A ok... Τώρα κατάλαβα... :eek: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eneekay Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet. Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν! Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή! Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ: Παρήγγειλα τον Ιανουάριο, το Teclast X98 Air III από EU Warehouse. Ήρθε πολύ γρήγορα, αλλά χαλασμένο - η οθόνη είχε κάθετες γραμμές. Άμεσα φωτογραφίες και μήνυμα, μου απάντησαν μετά από 10 μέρες με αυτόματο μήνυμα μάλλον γιατί δεν απαντούσαν σε τίποτα από ότι έγραφα. Μετά από μερικές μέρες άνοιξα Dispute στο PayPal. Μου είπαν να τους το στείλω για Refund. Το έστειλα, τους έστειλα tracking no. μέσω PayPal. Έπειτα καμία απάντηση. Μετά από αρκετά μηνύματα τους είπα ότι αν δεν απαντήσουν ως σήμερα θα ξεκινήσω Claim (έστειλα πριν 4 μέρες). Μου έστειλαν αλλά στο Support τους ένα μάλλον πάλι αυτόματο μήνυμα. Το επισυνάπτω για να δείτε πόσο ότι να'ναι είναι το μαγαζί: Thank you very much for placing your order with us. We would like to extend our apologies for this inconvenience. Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/ab...nd*return.html http://www.gearbest.com/ab...onditions.html After reviewing your case, please review our possible solutions: 1)Return the item back to us You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above. Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund( USD) back to your GB wallet.As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit. 2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit) We can offer a partial refund of your product value which is USD 15 on your wallet. This amount can be used for your future orders. 3)Resend a replacement (No return) We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is USD 115. We will then arrange a shipment and send you an invoice if you choose this option. Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding. I look forward to hearing from you. Thank you for your understanding. Αφού πρώτα μου είχαν δώσει στοιχεία αποστολής στο PayPal και τους έχω ήδη στείλει το αντικείμενο! Φυσικά όλες τις απαντήσεις τις δίνω μέσω PayPal για να είμαι καλυμμένος. Ξεκίνησα claim σήμερα και βλέπουμε. Γενικά όλη η εμπειρία μου με το PayPal είναι καλή και μάλλιστα μου έδωσαν τα έξοδα αποστολής στην Κίνα. Το Gearbest πάντως απαράδεκτο στο Support. Θέλω να ξαναπάρω το Tablet όταν πάρω τα λεφτά μου πίσω, αλλά δεν ξέρω από που. Καμία πρόταση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vgiozo Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Eneekay Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως. Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Τους έστειλα mail με τα στοιχεία χθες και ελπίζω να προχωρήσουμε. Τηλεφωνικά νομίζω δεν μπορώ. Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο και μόνο με το καρτοκίνητο βλέπω να φεύγουν πολλές κάρτες!! Πάντως ευτυχώς που υπάρχει το PayPal για τέτοιες περιπτώσεις. Έκανα το λάθος και δεν έψαξα αρκετά το Gearbest πριν την παραγγελία. Νομίζω την επόμενη φορά θα πάω από Banggood που έχει και καλύτερη τιμή για το tablet που θέλω και γενικά διαβάζω καλά λόγια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bpapad81 Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Καλημέρα, RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatos69nib Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet. Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν! Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή! Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ: Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα... Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now. I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers. *Your problem I have already feedback to customer service,dont worry. Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 (edited) Καλημέρα, RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος. Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ... Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα... Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now. I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers. *Your problem I have already feedback to customer service,dont worry. Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ; Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ***** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ... Edited March 10, 2016 by impreza_sti Οφείλουμε να εκφραζόμαστε κόσμια Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatos69nib Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 (edited) Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ... Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ****** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ... Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα; Edited March 10, 2016 by impreza_sti Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα; Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ... Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
w2o4ts Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ... Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό... Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα. Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας, κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ. Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό... Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα. Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας, κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ. Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί. Άλλο το "ψύλλου πήδημα" και άλλο αυτό που έκαναν σε εμένα. Όταν δεν είχε γίνει αποστολή της παραγγελίας μετά από 35 ημέρες, και με την επικοινωνία με τον πωλητή μου ζητούσε να περιμένω άλλες 20-25 εργάσιμες ημέρες, έκανα dispute στο paypal και το αποτέλεσμα ήταν να δώσουν στον πωλητή 7 ημέρες γιά να απαντήσει, οπότε έσπευσαν να μου δώσουν αριθμό αποστολής ο οποίος εμφανίσθηκε μετά από 10 ημέρες. (Σύνολο 52 ημέρες από την πληρωμή).Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ... Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bpapad81 Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές .... Να τον διαβάσω αλλά που είναι ?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evansarmor Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Στην πρώτη σελίδα ... αλλά συνήθως εφ'όσον είναι με απλό ταχυδρομείο όπως το δικό σου είναι ζήτημα τύχης. Αναμονή. :) Παράθεση Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
drdedus Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Συστημα δεν λες οτι το εχουν. Αλλα το να χαθει ενα δεμα ειναι μεσα στους κινδυνους των αγορων απο Κινα. Τωρα εσυ μιλας για μεσα Δεκεμβρη!!!!!!!! Τι εκανες απο τοτε? Μιλησες μαζι τους? Αγορασες με πευπαλ? Το καταστημα παντως απατη δεν ειναι! (η τελος παντων ειναι οσο ειναι και τα αλλα).:O κάθε μήνα τους ρωτάω αλλά τώρα άνοιξα case. Σε γενικότερα ερώτημα απαντάνε οτι θα έρθει το δέμα που έτυχε στην κινέζικη πρωτοχρονιά,για τα άλλα σαν να μην ρώτησα σαν να μην έκανα dispute στο paypal. Από εμένα τρώνε ελαφρώς άκυρο οχι μόνο για αυτό αλλά για άλλες 2 υποθέσεις με τροφοδοτικά από tablet και tvbox. Κρίμα γιατί νόμιζα ότι βρήκα κάποιο σοβαρό μαγαζί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
demakhs Δημ. March 10, 2016 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2016 Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ... Το PayPal όπως είπε κάποιος φίλος, δυστυχώς χάλασε και τα χει κάνει πλακάκια με τους εμπόρους...:mad: Το ότι έκλεισε το dispute είναι κακό, γιατί ναι μεν σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις appeal σε περίπτωση που παραλάβεις κάτι ελαττωματικο ή κάτι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, αλλά τη θεωρούν τελειωμένη την υπόθεση και σε γειωνουν...:worry: Μακάρι αυτό που θα παραλάβεις να είναι σε καλή κατάσταση και να σου μείνει μόνο η αρχική ταλαιπωρία....;) Από ποιο κατάστημα ψωνισες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.