Jump to content

Αξιόπιστα/φτηνά sites με κινέζικα κινητά


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

 

 

Μήπως το κομμάτι που δεν μπορούν να στείλουν είναι *πολύ* μεγαλύτερο ή βαρύτερο (ή κάτι παρόμοιο) από τα υπόλοιπα,

ή απλώς δεν είναι αυτήν τη στιγμή διαθέσιμο;

Πρότειναν εναλλακτική, να το στείλουν αργότερα μόνο του...;

 

Όχι δεν είναι βαρύτερο, έκανα μια παραγγελία και ήταν διαθέσιμα όλα.

Δεν είναι το ποσό, είναι μικρό οκ... Αλλά σου την σπάει.

 

Για αυτό τέλος τα κινεζομαγαζα. Μονο ebay...

Πότε δεν έκαναν τέτοια και πάντα σε πιστωνουν, χώρις δευτερη κουβέντα...

 

remain items

sku*quantity:124000501 * 1 , DM007 - 005 2Pcs CW Clockwise Motor Fitting for DM007 RC Quadcopter

 

 

 

As for the remaining items, they are backed ordered and we are afraid we can't ship them to you this

time.Therefore we can offer you 2 options:

 

 

Option 1 Choose a replacement

In that case please kindly give us the website link.

If there is any price difference we either refund it to you on your wallet or ask you to cover it,

if you choose item more expensive.

 

Option 2 Accept a refund on your GB wallet

We can refund you the amount on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points.

Edited by bpapad81
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 13,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Μόλις έλαβα mail απο gearbest, ότι δεν μπορεί να στείλει όλη την παραγγελία...

2χ battery,

1x cw motor (2pcs)

1x ccw motor (2pcs)

2x protection propellers(4pcs)

Το ένα cw motor, δεν μπόρεσε να στείλει, χωρίς λόγο... Φυσικά.

Και κλασικά έχετε 2 επιλογές κτλ.

Να επιμένω να σταλεί ή full refund για 3,75 €?

 

Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα.

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα.

 

Οπως τα λεει ο πατριωτης μου πιο πανω, ειναι τα πραγματα.

Μου εχει τυχει και εμενα απο το ιδιο μαγαζι και μου τα εστειλαν με επομενη αποστολη. Και εμενα εξαρτηματα απο ντρον ησαν! Μην σκατε ετσι ευκολα και σε μαγαζι στην Ελλαδα μπορει να σου συμβει:)

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν είναι βαρύτερο, έκανα μια παραγγελία και ήταν διαθέσιμα όλα.

Δεν είναι το ποσό, είναι μικρό οκ... Αλλά σου την σπάει.

 

Για αυτό τέλος τα κινεζομαγαζα. Μονο ebay...

Πότε δεν έκαναν τέτοια και πάντα σε πιστωνουν, χώρις δευτερη κουβέντα...

 

remain items

sku*quantity:124000501 * 1 , DM007 - 005 2Pcs CW Clockwise Motor Fitting for DM007 RC Quadcopter

 

 

 

As for the remaining items, they are backed ordered and we are afraid we can't ship them to you this

time.Therefore we can offer you 2 options:

 

 

Option 1 Choose a replacement

In that case please kindly give us the website link.

If there is any price difference we either refund it to you on your wallet or ask you to cover it,

if you choose item more expensive.

 

Option 2 Accept a refund on your GB wallet

We can refund you the amount on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points.

 

Γιατι δεν ακυρωνεις την παραγγελία και ζητα refund αμα δεν θες να περιμενεις

Link to comment
Share on other sites

Το πιο πιθανο ειναι να μην εχουν ετοιμοπαραδοτα ολα τα επιμερους. Αν ειναι ετσι θες να περιμενεις να ειναι όλα διαθεσιμα ? ή να σου σταλει σε δυο πραγγαλίες. Έτσι και αλλιως δεν θα πληρωσεις εχτρα μεταφορικα. Αν ειναι θεμα βαρους ή άλλο ρωτα.

Εγώ δεν κατάλαβα αυτό... Τεσπα μάλλον χαθηκαμε στην μετάφραση...

Θα τους στείλω αλλο λινκ για αυτά που δεν μου έστειλαν.

Λει κάπου οτι out of stock, αυτά που δεν έστειλαν?

 

Γιατι δεν ακυρωνεις την παραγγελία και ζητα refund αμα δεν θες να περιμενεις

 

Σήμερα τα έστειλαν, άμα ακύρωσω θα περιμένω 1,5 μήνα και....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Σε χρεώνουν (τίποτα δεν είναι δωρεάν σ' αυτή τη ζωή! :p), απλώς το ενσωματώνουν στην τιμή.

Πέραν αυτού, υπάρχει λογιστικό κόστος γι' αυτούς, άνθρωποι που θα πρέπει να ασχοληθούν με το πρόβλημα και τον πελάτη, να παραλάβουν τη συσκευή και να την προωθήσουν για επισκευή και μετά πίσω κλπ.

Δεν είναι αμελητέα επιβάρυνση για επιχείρηση του είδους (άλλο βέβαια αν έπρεπε να την παρέχουν οπωσδήποτε, αν θέλουν οι πελάτες να τους παίρνουν στα σοβαρά!)

 

 

Δεν είπε πως το κάνουν δωρεάν κανείς. Ωστόσο μπροστά στο ενδεχόμενο να χάσουν πελάτες που δεν θα επιλέξουν το μαγαζί τους αφού δεν προσφέρει υποστήριξη, το λογιστικό κόστος πιστεύω πως είναι αμελητέο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν κατάλαβα αυτό... Τεσπα μάλλον χαθηκαμε στην μετάφραση...

Λει κάπου οτι out of stock, αυτά που δεν έστειλαν?.

Λέει : "As for the remaining items, they are backed ordered" το οποίο σημαίνει ότι τελείωσαν και παρήγγειλαν ξανά ....

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Λέει : "As for the remaining items, they are backed ordered" το οποίο σημαίνει ότι τελείωσαν και παρήγγειλαν ξανά ....

 

OΚ, δεν το κατάλαβα έτσι.. :wacko:

Οπότε στέλνω mail, με άλλο link για το ίδιο προϊόν.. Μπας και και το έχουν.

Πάντως μου κάνει κάτι... περίεργο, γιατί δεν εμφανίστηκε ποτε σαν out of stock ... και τα έστειλαν μετά από 10 μέρες...

Τεσπα.. θα ξανά στείλω και θα περιμένω απάντηση του. θα ενημερώσω κα εδώ...

 

( Ειναι out of stock ?

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters-parts/pp_164127.html?wid=1)

Σιγουρα κατι αλλο παιζει

Edited by bpapad81
Link to comment
Share on other sites

OΚ, δεν το κατάλαβα έτσι.. :wacko:

Οπότε στέλνω mail, με άλλο link για το ίδιο προϊόν.. Μπας και και το έχουν.

Πάντως μου κάνει κάτι... περίεργο, γιατί δεν εμφανίστηκε ποτε σαν out of stock ... και τα έστειλαν μετά από 10 μέρες...

Τεσπα.. θα ξανά στείλω και θα περιμένω απάντηση του. θα ενημερώσω κα εδώ...

 

( Ειναι out of stock ?

http://www.gearbest.com/rc-quadcopters-parts/pp_164127.html?wid=1)

Σιγουρα κατι αλλο παιζει

 

Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν.

Link to comment
Share on other sites

Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν.

 

Ναι, το ίδιο με το GearBest γίνεται και στο Everbuying! Όταν γράφει "Ships within 3-5 business days" τότε σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό να έχουν stock, όμως όταν γράφει "Ships within 4-10 business days" τότε σημαίνει πως μάλλον δεν έχουν τίποτα και περιμένουν παραλαβή...

Link to comment
Share on other sites

Όταν βλέπεις να σου λέει παραπάνω από 3 ημέρες στο Gearbest, δεν το χουν σίγουρα stock. Μέχρι τώρα 4 φορές την πάτησα και νόμιζα ότι απλά αργούν να το στείλουν και περίμενα 20-25 ημέρες(εργάσιμες) αντί 10 max που έλεγαν.

A ok... Τώρα κατάλαβα... :eek:

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet.

 

Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν!

 

Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή!

 

Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ:

 

Παρήγγειλα τον Ιανουάριο, το Teclast X98 Air III από EU Warehouse. Ήρθε πολύ γρήγορα, αλλά χαλασμένο - η οθόνη είχε κάθετες γραμμές.

 

Άμεσα φωτογραφίες και μήνυμα, μου απάντησαν μετά από 10 μέρες με αυτόματο μήνυμα μάλλον γιατί δεν απαντούσαν σε τίποτα από ότι έγραφα.

 

Μετά από μερικές μέρες άνοιξα Dispute στο PayPal. Μου είπαν να τους το στείλω για Refund. Το έστειλα, τους έστειλα tracking no. μέσω PayPal. Έπειτα καμία απάντηση. Μετά από αρκετά μηνύματα τους είπα ότι αν δεν απαντήσουν ως σήμερα θα ξεκινήσω Claim (έστειλα πριν 4 μέρες). Μου έστειλαν αλλά στο Support τους ένα μάλλον πάλι αυτόματο μήνυμα. Το επισυνάπτω για να δείτε πόσο ότι να'ναι είναι το μαγαζί:

 

Thank you very much for placing your order with us.

We would like to extend our apologies for this inconvenience.

Kindly refer to our warranty policy here:http://www.gearbest.com/ab...nd*return.html

http://www.gearbest.com/ab...onditions.html

After reviewing your case, please review our possible solutions:

1)Return the item back to us

You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

Once we receive the item , we can exchange or offer a product refund( USD) back to your GB wallet.As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)

We can offer a partial refund of your product value which is USD 15 on your wallet. This amount can be used for your future orders.

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you cover partial cost of item and the shipping fee which is USD 115. We will then arrange a shipment and send you an

invoice if you choose this option.

Can you please let me know your decision? You may check the cost of returning item back to us in China before deciding.

I look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

 

Αφού πρώτα μου είχαν δώσει στοιχεία αποστολής στο PayPal και τους έχω ήδη στείλει το αντικείμενο! Φυσικά όλες τις απαντήσεις τις δίνω μέσω PayPal για να είμαι καλυμμένος. Ξεκίνησα claim σήμερα και βλέπουμε. Γενικά όλη η εμπειρία μου με το PayPal είναι καλή και μάλλιστα μου έδωσαν τα έξοδα αποστολής στην Κίνα.

 

Το Gearbest πάντως απαράδεκτο στο Support. Θέλω να ξαναπάρω το Tablet όταν πάρω τα λεφτά μου πίσω, αλλά δεν ξέρω από που. Καμία πρόταση;

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως.
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον η παραλαβή φαίνεται στο tracking, επικοινώνησε τηλεφωνικά πρώτα με το Paypal εξηγώντας τη κατάσταση και μετά δώσε τους link και screenshot που να φαίνεται ότι έχει παραληφθεί το δέμα και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου αμέσως.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Τους έστειλα mail με τα στοιχεία χθες και ελπίζω να προχωρήσουμε. Τηλεφωνικά νομίζω δεν μπορώ. Δεν έχω σταθερό τηλέφωνο και μόνο με το καρτοκίνητο βλέπω να φεύγουν πολλές κάρτες!!

 

Πάντως ευτυχώς που υπάρχει το PayPal για τέτοιες περιπτώσεις. Έκανα το λάθος και δεν έψαξα αρκετά το Gearbest πριν την παραγγελία. Νομίζω την επόμενη φορά θα πάω από Banggood που έχει και καλύτερη τιμή για το tablet που θέλω και γενικά διαβάζω καλά λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, σας παραθέτω εδώ ένα μήνυμα που είχα γράψει στο κομμάτι του forum για τα tablet.

 

Παλεύω με το Gearbest 2 μήνες. Τώρα έχουν πάρει πίσω το ελλατωματικό τάμπλετ αλλά ακόμα να πάρω τα λεφτά μου! Ευτυχώς το PayPal έχει κρίνει υπέρ μου, αλλά δεν έχω πάρει τα λεφτά γιατί δεν έχουν πει ακόμα στο PayPal ότι παρέλαβαν!

 

Γενικά απαράδεκτοι, απαντούν στα μηνύματα μου στο support τους μία φορά το 4ήμερο, χωρίς υπερβολή!

 

Επίσης, ο υπάλληλος στο support δεν ήξερε ότι άλλος υπάλληλος στο PayPal μου είχε πει να στείλω πίσω το προϊόν και δεν είχε ιδέα ότι ο άλλος το είχε παραλάβει! Παρακάτω το αρχικό μου ποστ:

Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα...

Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now.

I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers.

 

*Your problem I have already feedback to customer service,dont worry.

 

Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

RCxxxxxxxxxNL αυτό το tracking number, υπάρχει περίπτωση να περάσει τελωνείο ? Απο ebay αγορά, free shipping, λέει ο Κινέζος.

 

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ...

 

Το συγκεκριμένο site το έχει παρακάνει. Έχω τρεις παραγγελίες από πέρυσι που δεν έχω παραλάβει και στα tickets που άνοιξα είναι συνεχώς στο δούλεμα...

Hi Sam, please refund the money as soon as possible in my paypal account, for these three orders because i have not received them from last year that i have ordered them until now.

I have used my last choice to open a dispute in paypal because your colleagues replied me in tickets with answers not acceptable like "Partial refund on your payment account"!!! and "We shipped on date 19th.Dec.Therefore your delivery deadline will expire on Date 19th.Mar."!!!. Replies like that will make your site completely untrustworthy and you will loose your customers.

 

*Your problem I have already feedback to customer service,dont worry.

 

Μήπως θα πρέπει ο καθένας μας ατομικά να προτιμά άλλα eshops και ομαδικά να γίνει κάποιου είδους διαμαρτυρία μέσα από εδώ;

Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ***** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ...

Edited by impreza_sti
Οφείλουμε να εκφραζόμαστε κόσμια
Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ...

 

 

Δυστυχώς το πρόβλημα είναι ότι το PAYPAL άλλαξε, έγινε ****** και υπολογίζει περισσότερο τους εμπόρους ...

Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα;

Edited by impreza_sti
Link to comment
Share on other sites

Ωχ! έχω 3 disputes - claims, θα χάσω χρήματα;

Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω, απλώς τώρα τελευταία τους δίνει την ευκαιρεία να στείλουν αυτά που δεν έστειλαν ασχέτως εάν έχει περάσει πολύς καιρός και εσύ θέλεις τα χρήματά σου ...

Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό...

Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα.

Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας,

κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ.

 

Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ευθυνόμαστε και εμείς σε ένα βαθμό για αυτό...

Βλέπω πάρα πολύ κόσμο εδώ μέσα, που ανοίγει dispute στο paypal κυριολεκτικά για ψύλλου πήδημα.

Λίγες μέρες καθυστέρηση στην παραλαβή μιας παραγγελίας,

κάποιο μικροπρόβλημα που κανονικά / συνήθως επιλύεται εύκολα / άμεσα με μια απλή επικοινωνία με τον πωλητή κλπ.

 

Γινόταν κατάχρηση της διαδικασίας αμφισβήτησης και προφανώς είπαν να... σφίξουν λίγο τα κριτήρια - που τώρα το πληρώνουμε όλοι μαζί.

 

Άλλο το "ψύλλου πήδημα" και άλλο αυτό που έκαναν σε εμένα. Όταν δεν είχε γίνει αποστολή της παραγγελίας μετά από 35 ημέρες, και με την επικοινωνία με τον πωλητή μου ζητούσε να περιμένω άλλες 20-25 εργάσιμες ημέρες, έκανα dispute στο paypal και το αποτέλεσμα ήταν να δώσουν στον πωλητή 7 ημέρες γιά να απαντήσει, οπότε έσπευσαν να μου δώσουν αριθμό αποστολής ο οποίος εμφανίσθηκε μετά από 10 ημέρες. (Σύνολο 52 ημέρες από την πληρωμή).Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Διάβασε λίγο τον οδηγό, η ερώτηση έχει απαντηθεί χιλιάδες φορές ....

 

Να τον διαβάσω αλλά που είναι ??

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη σελίδα ... αλλά συνήθως εφ'όσον είναι με απλό ταχυδρομείο όπως το δικό σου είναι ζήτημα τύχης.

Αναμονή. :)

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Συστημα δεν λες οτι το εχουν. Αλλα το να χαθει ενα δεμα ειναι μεσα στους κινδυνους των αγορων απο Κινα.

Τωρα εσυ μιλας για μεσα Δεκεμβρη!!!!!!!! Τι εκανες απο τοτε? Μιλησες μαζι τους? Αγορασες με πευπαλ?

Το καταστημα παντως απατη δεν ειναι! (η τελος παντων ειναι οσο ειναι και τα αλλα).:O

κάθε μήνα τους ρωτάω αλλά τώρα άνοιξα case.

Σε γενικότερα ερώτημα απαντάνε οτι θα έρθει το δέμα που έτυχε στην κινέζικη πρωτοχρονιά,για τα άλλα σαν να μην ρώτησα σαν να μην έκανα dispute στο paypal.

Από εμένα τρώνε ελαφρώς άκυρο οχι μόνο για αυτό αλλά για άλλες 2 υποθέσεις με τροφοδοτικά από tablet και tvbox.

Κρίμα γιατί νόμιζα ότι βρήκα κάποιο σοβαρό μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι έκλεισαν το dispute, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ανοίξει ξανά, και όταν παραλάβω τα τηλέφωνα δεν θα έχω δυνατότητα να αντιδράσω σε περίπτωση χαλασμένου προϊόντος ...

 

Το PayPal όπως είπε κάποιος φίλος, δυστυχώς χάλασε και τα χει κάνει πλακάκια με τους εμπόρους...:mad:

Το ότι έκλεισε το dispute είναι κακό, γιατί ναι μεν σου δίνουν τη δυνατότητα να κάνεις appeal σε περίπτωση που παραλάβεις κάτι ελαττωματικο ή κάτι άλλο από αυτό που παρήγγειλες, αλλά τη θεωρούν τελειωμένη την υπόθεση και σε γειωνουν...:worry:

Μακάρι αυτό που θα παραλάβεις να είναι σε καλή κατάσταση και να σου μείνει μόνο η αρχική ταλαιπωρία....;)

Από ποιο κατάστημα ψωνισες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...