Jump to content

Cyta : Η νέα εταιρία τηλεπικοινωνιών στοv τόπο μας


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

τα δωρεάν προς τον ίδιο πάροχο έχουν νόημα κατά την γνώμη μου μόνο όταν ο πάροχος έχει μεγάλο μέρος της αγοράς, αλλιώς καλό είναι άμα στο δίνουν ούτως ή άλλως εξ αρχής, με τις προσφορές που βγαίνουν συνέχεια, δεν είναι κίνητρο οι δωρεάν κλήσεις cyta προς cyta
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

τα δωρεάν προς τον ίδιο πάροχο έχουν νόημα κατά την γνώμη μου μόνο όταν ο πάροχος έχει μεγάλο μέρος της αγοράς, αλλιώς καλό είναι άμα στο δίνουν ούτως ή άλλως εξ αρχής, με τις προσφορές που βγαίνουν συνέχεια, δεν είναι κίνητρο οι δωρεάν κλήσεις cyta προς cyta

 

μια χαρα ειναι ολοι μου οι φιλοι μου φοιτητες πχ., το καναμε ετσι για να μιλαμε... ιδιως καθε Σεπτεμβρη που εχουν δωρο τα τελη εγκαταστασης για φοιτητες ειναι σουπερ..

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

η forthnet αυτό το δίνει στο φτηνό πρόγραμμα, δηλαδή άπαξ και έχεις 4νετ μιλάς τσάμπα προς 4νετ, αλλά δεν το θεωρό ούτε εγώ λόγο επιλογής ενός προγράμματος, οι τιμές παγίων και χρεώσεων, ναι με τράβηξαν, αλλά τα τσάμπα προς 4νετ, οκ απλά ένα +, κι αυτό υπό προϋποθέσεις, όπως σε κάθε πάροχο.
Link to comment
Share on other sites

Στις 15 Απριλίου συνδέθηκε η φίλη μου στη σιτα. Όλα καλά κι όλα ωραία. Σήμερα της ήρθε λογαριασμός 33 ευρώ ενώ περίμενέ 21,60. Πήρε τηλέφωνο την εξυπηρέτησή και της είπαν πως χρεώθηκε μισό πάγιο Απριλίου και ολόκληρο του Μάιου και από τον επόμενο μήνα θα χρεώνεται πάγιο ενός μηνός μονο. Έτσι έγινε και σε άλλους;;

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Στις 15 Απριλίου συνδέθηκε η φίλη μου στη σιτα. Όλα καλά κι όλα ωραία. Σήμερα της ήρθε λογαριασμός 33 ευρώ ενώ περίμενέ 21,60. Πήρε τηλέφωνο την εξυπηρέτησή και της είπαν πως χρεώθηκε μισό πάγιο Απριλίου και ολόκληρο του Μάιου και από τον επόμενο μήνα θα χρεώνεται πάγιο ενός μηνός μονο. Έτσι έγινε και σε άλλους;;

Αυτό που γίνεται είναι ότι οι λογαριασμοί της CYTA αλλά και όλων των άλλων παρόχων, δεν αφορούν πληρωμή των υπηρεσιών που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, αλλά ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ έναντι των υπηρεσιών που θα χρησιμοποιήσει τον επόμενο μήνα. Είναι στα ψιλά γράμματα της σύμβασης και δεν το παίρνουμε είδηση (ή μάλλον το ξεχνάμε) γιατί συμβαίνει μόνο μία φορά να πάρουμε λογαριασμό με τα πάγια 2 μηνών μαζεμένα: όταν παίρνουμε τον πρώτο λογαριασμό.

Με κάθε λογαριασμό λοιπόν πληρώνουμε το πάγιο του ΕΠΟΜΕΝΟΥ μήνα και ό,τι χρεώσεις υπάρχουν για το μήνα που αφορά ο λογαριασμός και οι οποίες είναι πέραν του παγίου.

Όταν αρχίσουν να τρέχουν οι λογαριασμοί με ένα πάγιο πια, το ξεχνάμε, αλλά μπορεί το απαράδεκτο σύστημα της προπληρωμής να κρύβει κι άλλες παγίδες. Για παράδειγμα πληρώνοντας τον λογαριασμό του 12ου μήνα του συμβολαίου ταυτόχρονα προπληρώνει κανείς το πάγιο του 13ου μήνα. Δεν ξέρω αν θεωρείται ότι έτσι ανανεώνει το συμβόλαιο με κάποιες επιπτώσεις σε περίπτωση διακοπής. Διάβασα διάφορα για χρεώσεις σε παλιότερα μηνύματα μελών, όπου η εταιρεία ισχυριζόταν ότι ανανεώθηκε το συμβόλαιο του συνδρομητή με νέους όρους και τον χρέωνε διάφορα.

Είναι γνωστό εξάλλου ότι η CYTA αλλάζει από μόνη της κάθε 12 μήνες τις χρεώσεις (και άρα τους όρους του συμβολαίου). Ισχυριζόμενη ψευδώς ότι το κάνει προς το καλύτερο, αλλά στη πραγματικότητα προς το χειρότερο (ο λογαριασμόες ανεβαίνει).

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γίνεται είναι ότι οι λογαριασμοί της CYTA αλλά και όλων των άλλων παρόχων, δεν αφορούν πληρωμή των υπηρεσιών που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, αλλά ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ έναντι των υπηρεσιών που θα χρησιμοποιήσει τον επόμενο μήνα. Είναι στα ψιλά γράμματα της σύμβασης και δεν το παίρνουμε είδηση (ή μάλλον το ξεχνάμε) γιατί συμβαίνει μόνο μία φορά να πάρουμε λογαριασμό με τα πάγια 2 μηνών μαζεμένα: όταν παίρνουμε τον πρώτο λογαριασμό.

Με κάθε λογαριασμό λοιπόν πληρώνουμε το πάγιο του ΕΠΟΜΕΝΟΥ μήνα και ό,τι χρεώσεις υπάρχουν για το μήνα που αφορά ο λογαριασμός και οι οποίες είναι πέραν του παγίου.

Όταν αρχίσουν να τρέχουν οι λογαριασμοί με ένα πάγιο πια, το ξεχνάμε, αλλά μπορεί το απαράδεκτο σύστημα της προπληρωμής να κρύβει κι άλλες παγίδες. Για παράδειγμα πληρώνοντας τον λογαριασμό του 12ου μήνα του συμβολαίου ταυτόχρονα προπληρώνει κανείς το πάγιο του 13ου μήνα. Δεν ξέρω αν θεωρείται ότι έτσι ανανεώνει το συμβόλαιο με κάποιες επιπτώσεις σε περίπτωση διακοπής. Διάβασα διάφορα για χρεώσεις σε παλιότερα μηνύματα μελών, όπου η εταιρεία ισχυριζόταν ότι ανανεώθηκε το συμβόλαιο του συνδρομητή με νέους όρους και τον χρέωνε διάφορα.

Είναι γνωστό εξάλλου ότι η CYTA αλλάζει από μόνη της κάθε 12 μήνες τις χρεώσεις (και άρα τους όρους του συμβολαίου). Ισχυριζόμενη ψευδώς ότι το κάνει προς το καλύτερο, αλλά στη πραγματικότητα προς το χειρότερο (ο λογαριασμόες ανεβαίνει).

 

μπράβο σητα ; δεν το περίμενα αυτο γενικa να άλλαζεί τι χρεώσεις . Αλλα αυτο οτι προπλήρωνείς το πάγιο ισχύει και στον οτε αυτο !!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που γίνεται είναι ότι οι λογαριασμοί της CYTA αλλά και όλων των άλλων παρόχων, δεν αφορούν πληρωμή των υπηρεσιών που χρησιμοποίησε ο καταναλωτής, αλλά ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΗ έναντι των υπηρεσιών που θα χρησιμοποιήσει τον επόμενο μήνα. Είναι στα ψιλά γράμματα της σύμβασης και δεν το παίρνουμε είδηση (ή μάλλον το ξεχνάμε) γιατί συμβαίνει μόνο μία φορά να πάρουμε λογαριασμό με τα πάγια 2 μηνών μαζεμένα: όταν παίρνουμε τον πρώτο λογαριασμό.

Με κάθε λογαριασμό λοιπόν πληρώνουμε το πάγιο του ΕΠΟΜΕΝΟΥ μήνα και ό,τι χρεώσεις υπάρχουν για το μήνα που αφορά ο λογαριασμός και οι οποίες είναι πέραν του παγίου.

Όταν αρχίσουν να τρέχουν οι λογαριασμοί με ένα πάγιο πια, το ξεχνάμε, αλλά μπορεί το απαράδεκτο σύστημα της προπληρωμής να κρύβει κι άλλες παγίδες. Για παράδειγμα πληρώνοντας τον λογαριασμό του 12ου μήνα του συμβολαίου ταυτόχρονα προπληρώνει κανείς το πάγιο του 13ου μήνα. Δεν ξέρω αν θεωρείται ότι έτσι ανανεώνει το συμβόλαιο με κάποιες επιπτώσεις σε περίπτωση διακοπής. Διάβασα διάφορα για χρεώσεις σε παλιότερα μηνύματα μελών, όπου η εταιρεία ισχυριζόταν ότι ανανεώθηκε το συμβόλαιο του συνδρομητή με νέους όρους και τον χρέωνε διάφορα.

Είναι γνωστό εξάλλου ότι η CYTA αλλάζει από μόνη της κάθε 12 μήνες τις χρεώσεις (και άρα τους όρους του συμβολαίου). Ισχυριζόμενη ψευδώς ότι το κάνει προς το καλύτερο, αλλά στη πραγματικότητα προς το χειρότερο (ο λογαριασμόες ανεβαίνει).

 

Δεν αλλάζει καμία χρέωση.Άλλαξαν μόνο τα πακέτα προς κινητά προς το καλύτερο των πελατών!!! Αν προπληρώσεις τον 13 λογαριασμό δεν ανανεώνεται αυτόματα κανένα συμβόλαιο και αν ακυρώσεις ή πας σε άλλο πάροχο σου βγαίνει ο εκκαθαριστικός λογαριασμός και σου επιστρέφουν την αναλογία παγίου μέχρι και την μέρα που είσαι στην εταιρία. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρίες. Μην γράφουμε ότι θέλουμε και μπερδεύουμε τον κόσμο.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζει καμία χρέωση.... Μην γράφουμε ότι θέλουμε και μπερδεύουμε τον κόσμο.

Να εξηγήσω ακριβώς με ποιό τρόπο η CYTA εξαπατά τον κόσμο και αυξάνει τις χρεώσεις μετά το 12μηνο ανακοινώνοντας όμως ότι τις μειώνει.

Η CYTA έχει συγκεκριμένες χρεώσεις. Είναι αυτές που ανακοινώνει σε διαφημίσεις, είναι αυτές για τις οποίες σε ενημερώνουν αυτοί που τηλεφωνικά ψαρεύουν πελάτες, είναι αυτές που γράφει το πληρωτέο ποσό στο λαγαριασμό σας αν δεν καταναλώσετε υπηρεσίες πέραν του παγίου. Ταυτόχρονα διαφημίζουν ότι αν συνεχίσετε να είστε πελάτης μετά το πέρας του δωδεκάμηνου θα έχετε και έκπτωση!

Περνάει λοιπόν το δωδεκάμηνο, περιμένετε να δείτε το λογαριασμό σας να μειώνεται και τι βλέπετε; Βλέπετε φυσικά το λογαριασμό σας να αυξάνεται!!! Και γιατί αυτό; Γιατί απλούστατα το πάγιο που πληρώνετε, η CYTA θεωρεί ότι το πληρώνετε κατόπιν μιας έκπτωσης η οποία εμφανίζεται στο λογαριασμό σας, και στους τιμοκαταλόγους της CYTA, αλλά ΟΧΙ σε οποιαδήποτε διαφήμιση ή ενημέρωση κοινού που κάνει η CYTA. Με λίγα λόγια πληρώνατε 8 και εκεί που περιμένατε ότι μετά από 12 μήνες θα πληρώνετε 7, έρχεται ο λογαριασμός και λέει 9! Γιατί απλούστατα η πονηρή η CYTA ισχυρίζεται ότι το 8 προέρχεται από έκπτωση, 10 έπρεπε να πληρώνετε. Ή μήπως 20; Ή μήπως 30; Γιατί να κάνουμε έκπτωση στην ...έκπτωση;

Η εξαπάτηση του κοινού μέσω ψευδούς διαφήμισης βγάζει μάτια. Εννοείται βέβαια ότι αυτά τα περί χρέωσης, που δεν είναι αυτή που βλέπουν τα μάτια σας στο "πληρωτέο" και αυτή για την οποία σας έπρηξαν τηλεφωνικά, δεν στέκουν σε καμμία κριτική. Εννοείται ότι αφού η συγκεκριμένη τιμή είναι η ίδια τιμή με την οποία χρεώνοναι ΟΛΟΙ αναιξερέτως οι νέοι πελάτες της CYTA, αυτή είναι η πραγματική τιμή χρέωσης της CYTA, και σε αυτή τη τιμή γίνεται μετά από ένα χρόνο ΑΥΞΗΣΗ. Ο καταγέλαστος ισχυρισμός ότι αυτή η τιμή προέρχεται από έκπτωση (αλήθεια, πόση έκπτωση; όση θέλουν φαντάζομαι), γίνεται μόνο για να στηρίξει την ψευδή διαφήμιση και την ουρανοκατέβατη αύξηση που έρχεται μετά τους 12 μήνες.

Κάθε άλλος ισχυρισμός είναι για γέλια και στα όρια ακόμη και της Ελληνικής νομιμότητας.

Αυτά. Για να μη γράφουμε ότι θέλουμε και μπερδεύουμε το κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

Να εξηγήσω ακριβώς με ποιό τρόπο η CYTA εξαπατά τον κόσμο και αυξάνει τις χρεώσεις μετά το 12μηνο ανακοινώνοντας όμως ότι τις μειώνει.

Η CYTA έχει συγκεκριμένες χρεώσεις. Είναι αυτές που ανακοινώνει σε διαφημίσεις, είναι αυτές για τις οποίες σε ενημερώνουν αυτοί που τηλεφωνικά ψαρεύουν πελάτες, είναι αυτές που γράφει το πληρωτέο ποσό στο λαγαριασμό σας αν δεν καταναλώσετε υπηρεσίες πέραν του παγίου. Ταυτόχρονα διαφημίζουν ότι αν συνεχίσετε να είστε πελάτης μετά το πέρας του δωδεκάμηνου θα έχετε και έκπτωση!

Περνάει λοιπόν το δωδεκάμηνο, περιμένετε να δείτε το λογαριασμό σας να μειώνεται και τι βλέπετε; Βλέπετε φυσικά το λογαριασμό σας να αυξάνεται!!! Και γιατί αυτό; Γιατί απλούστατα το πάγιο που πληρώνετε, η CYTA θεωρεί ότι το πληρώνετε κατόπιν μιας έκπτωσης η οποία εμφανίζεται στο λογαριασμό σας, και στους τιμοκαταλόγους της CYTA, αλλά ΟΧΙ σε οποιαδήποτε διαφήμιση ή ενημέρωση κοινού που κάνει η CYTA. Με λίγα λόγια πληρώνατε 8 και εκεί που περιμένατε ότι μετά από 12 μήνες θα πληρώνετε 7, έρχεται ο λογαριασμός και λέει 9! Γιατί απλούστατα η πονηρή η CYTA ισχυρίζεται ότι το 8 προέρχεται από έκπτωση, 10 έπρεπε να πληρώνετε. Ή μήπως 20; Ή μήπως 30; Γιατί να κάνουμε έκπτωση στην ...έκπτωση;

Η εξαπάτηση του κοινού μέσω ψευδούς διαφήμισης βγάζει μάτια. Εννοείται βέβαια ότι αυτά τα περί χρέωσης, που δεν είναι αυτή που βλέπουν τα μάτια σας στο "πληρωτέο" και αυτή για την οποία σας έπρηξαν τηλεφωνικά, δεν στέκουν σε καμμία κριτική. Εννοείται ότι αφού η συγκεκριμένη τιμή είναι η ίδια τιμή με την οποία χρεώνοναι ΟΛΟΙ αναιξερέτως οι νέοι πελάτες της CYTA, αυτή είναι η πραγματική τιμή χρέωσης της CYTA, και σε αυτή τη τιμή γίνεται μετά από ένα χρόνο ΑΥΞΗΣΗ. Ο καταγέλαστος ισχυρισμός ότι αυτή η τιμή προέρχεται από έκπτωση (αλήθεια, πόση έκπτωση; όση θέλουν φαντάζομαι), γίνεται μόνο για να στηρίξει την ψευδή διαφήμιση και την ουρανοκατέβατη αύξηση που έρχεται μετά τους 12 μήνες.

Κάθε άλλος ισχυρισμός είναι για γέλια και στα όρια ακόμη και της Ελληνικής νομιμότητας.

Αυτά. Για να μη γράφουμε ότι θέλουμε και μπερδεύουμε το κόσμο.

 

Φίλε μου η μόνη έκπτωση στα πάγια σου είναι μόνο αν έχεις απεριόριστα σταθερά -2ευρώ(9-2=7ευρώ) μετά τον χρόνο ή -1ευρώ αν έχεις και την έκπτωση 50% στα σταθερά Ελλάδος(9-2=7-50%= 3,5ευρώ).Όλα τα υπόλοιπα παραπάνω απορώ που τα είδες.Εξακολουθείς να μπερδεύεις τον κόσμο. Εχω 2,5χρόνια CYTA και οι χρεώσεις είναι ξεκάθαρες.Αν δεν καταλαβαίνεις τι χρεώνεσαι και τι πληρώνεις κάλεσε 13877 να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση. Εννοείτε οτι αν έχεις μια προσφορά με διάρκεια 1έτος μετά την λήξη της θα χρεώνεσαι με την κανονική χρέωση του πακέτου σου.

Edited by snapp

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου η μόνη έκπτωση στα πάγια σου είναι μόνο αν έχεις απεριόριστα σταθερά -2ευρώ(9-2=7ευρώ) μετά τον χρόνο ή -1ευρώ αν έχεις και την έκπτωση 50% στα σταθερά Ελλάδος(9-2=7-50%= 3,5ευρώ).Όλα τα υπόλοιπα παραπάνω απορώ που τα είδες.Εξακολουθείς να μπερδεύεις τον κόσμο. Εχω 2,5χρόνια CYTA και οι χρεώσεις είναι ξεκάθαρες.Αν δεν καταλαβαίνεις τι χρεώνεσαι και τι πληρώνεις κάλεσε 13877 να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση. Εννοείτε οτι αν έχεις μια προσφορά με διάρκεια 1έτος μετά την λήξη της θα χρεώνεσαι με την κανονική χρέωση του πακέτου σου.

Είναι η δεύτερη φορά που αμφισβητείς αυτά που ακούω με τα αυτιά μου και αυτά που βλέπω μπροστά στα μάτια μου. Και συγκεκριμένα στο λογαριασμό μου. Το έχεις ξανακάνει όταν αμφοσβήτησες την εμπειρία μου από την πρώτη επαφή μου με τη CYTA.

Θα σου πω όπως και τότε, να περιοριστείς στις δικές σου εμπειρίες. Δεν καταλαβαίνω πάντως μια οπαδικού τύπου υπεράσπιση μιας εταιρείας που μπορεί κάπου να είναι καλή αλλά και κάπου αλλού κακή. Απορώ αν βοηθάει στο φόρουμ η εργολαβική υπεράσπιση μιας εταιρείας αντί για τη παράθεση των γεγονότων και των εμπειριών μας.

Για να το κλείσουμε το θέμα, τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα περιέγραψα. Η CYTA εξαπατά τον κόσμο υποσχόμενη ότι μετά το πέρας του 12μηνου θα κάνει έκπτωση στο λογαριασμό με τον οποίο συνδέεστε, ενώ στη πραγματικότητα κάνει αύξηση. Αυτό δεν επιδέχεται καμμία αμφισβήτηση. Εγώ προσωπικά το είχα αντιληφθεί από πριν κάνω τη σύνδεση και μάλιστα είχα χλευάσει το υπάλληλο που προσπαθούσε να μου πουλήσει αυτές τις βλακείες περί έκπτωσης. Κατάπιε τη γλώσσα του φυσικά. Παρόλα αυτά έκανα τη σύνδεση με τη CYTA γιατί έκρινα ότι ακόμη κι έτσι με συμφέρει. Και για την ώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Θα έλεγα ότι είμαι ικανοποιημένος από την εταιρεία. Για να λέμε και τα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Είναι η δεύτερη φορά που αμφισβητείς αυτά που ακούω με τα αυτιά μου και αυτά που βλέπω μπροστά στα μάτια μου. Και συγκεκριμένα στο λογαριασμό μου. Το έχεις ξανακάνει όταν αμφοσβήτησες την εμπειρία μου από την πρώτη επαφή μου με τη CYTA.

Θα σου πω όπως και τότε, να περιοριστείς στις δικές σου εμπειρίες. Δεν καταλαβαίνω πάντως μια οπαδικού τύπου υπεράσπιση μιας εταιρείας που μπορεί κάπου να είναι καλή αλλά και κάπου αλλού κακή. Απορώ αν βοηθάει στο φόρουμ η εργολαβική υπεράσπιση μιας εταιρείας αντί για τη παράθεση των γεγονότων και των εμπειριών μας.

Για να το κλείσουμε το θέμα, τα πράγματα είναι όπως ακριβώς τα περιέγραψα. Η CYTA εξαπατά τον κόσμο υποσχόμενη ότι μετά το πέρας του 12μηνου θα κάνει έκπτωση στο λογαριασμό με τον οποίο συνδέεστε, ενώ στη πραγματικότητα κάνει αύξηση. Αυτό δεν επιδέχεται καμμία αμφισβήτηση. Εγώ προσωπικά το είχα αντιληφθεί από πριν κάνω τη σύνδεση και μάλιστα είχα χλευάσει το υπάλληλο που προσπαθούσε να μου πουλήσει αυτές τις βλακείες περί έκπτωσης. Κατάπιε τη γλώσσα του φυσικά. Παρόλα αυτά έκανα τη σύνδεση με τη CYTA γιατί έκρινα ότι ακόμη κι έτσι με συμφέρει. Και για την ώρα δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα. Θα έλεγα ότι είμαι ικανοποιημένος από την εταιρεία. Για να λέμε και τα καλά.

 

Από την στιγμή που κάποια πράγματα δεν στέκουν εννοείτε οτι θα σε αμφισβητώ. Έχεις κάποιο παράδειγμα για την ''αύξηση'' που λες για να καταλάβουμε τι εννοείς;Εξακολουθώ να επιμένω οτι δεν γίνεται ΚΑΜΙΑ αύξηση μετά τον χρόνο παρά μόνο αν είχες κάποια προσφορά η οποία έληξε. Απλά πράγματα.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω πάντως μια οπαδικού τύπου υπεράσπιση μιας εταιρείας που μπορεί κάπου να είναι καλή αλλά και κάπου αλλού κακή. Απορώ αν βοηθάει στο φόρουμ η εργολαβική υπεράσπιση μιας εταιρείας αντί για τη παράθεση των γεγονότων και των εμπειριών μας.

 

Δηλαδή, όταν λες κάτι δημόσια, πόσο μάλλον το γράφεις σε forum, θέλεις να μας πεις ότι δεν περιμένεις αντίλογο και όταν κάποιος θελήσει να γράψει για το ίδιο θέμα με 'σένα πρέπει μόνο να συμφωνεί; Γιατί, με Cyta είμαι με 1,5 χρόνο τώρα και δόξα το Θεό δεν έχω κανένα πρόβλημα. Ούτε κάποια "κρυφή" χρέωση. Ατο συμβόλαιο τα γράφει όλα. Αλλά, όλες ( ΟΛΕΣ, όχι μόνο η Cyta ) κάνουν τους όρους με μικρά γράμματα και σε μεγάλη έκταση κείμενο, ακριβώς για να αποθαρρύνουν τον υποψήφιο πελάτη τους να τα διαβάσει. Τέλος, για τα οπαδικού τύπου υπεράσπιση και εργολαβική υπεράσπιση, γιατί τα σημειώνεις μόνο για τη Cyta και όχι για όλες; Ένα παράδειγμα είναι το Android στο myphone...

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

προφανώς αναφέρεται στην αύξηση μετά από την πάροδο του 1 χρόνου σε πακέτο προσφοράς. σχεδόν πάντα υπάρχει κάποια προσφορά για νέους συνδρομητές οπότε μετά τον χρόνο είναι λογικό να αυξηθεί ο λογαριασμός.

αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ, είναι το πώς σε σύμφερε να πας στην cyta; δεν είναι από τις οικονομικές, μάλλον κάποια προσφορά θα είχες βάλει όταν έκανες την σύνδεση.

Link to comment
Share on other sites

προφανώς αναφέρεται στην αύξηση μετά από την πάροδο του 1 χρόνου σε πακέτο προσφοράς. σχεδόν πάντα υπάρχει κάποια προσφορά για νέους συνδρομητές οπότε μετά τον χρόνο είναι λογικό να αυξηθεί ο λογαριασμός.

αυτό που δεν καταλαβαίνω εγώ, είναι το πώς σε σύμφερε να πας στην cyta; δεν είναι από τις οικονομικές, μάλλον κάποια προσφορά θα είχες βάλει όταν έκανες την σύνδεση.

 

Μάλλον ξέχασες να κάνεις παράθεση. Τώρα, αν ήταν πακέτο προσφοράς, δε θα έγραφε για την αύξηση του 1ός ευρώ μετά από τον 1 χρόνο, στα μικρά γράμματα ή με κάποιο αστερίσκο; ΑΝ με συνέφερε που πήγα στη Cyta; :confused: Και μόνο που γλυτώνει κάποιος το πάγιο του, το οποίο είναι και υψηλό και δεν προσφέρει τίποτα, νομίζω ότι είναι κέρδος.. Για να μη μιλήσουμε για τις χρεώσεις. :)

 

P.S.: Όλα αυτά, αν το post σου απευθυνόταν σε 'μένα.

Huawei Nova 5T
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι σε αυτό το θέμα ξεκίνησα κάποια γενική φιλοσοφική συζήτηση ώστε να περιμένω τον αναμενόμενο αντίλογο. Τη διαφορετική άποψη για το καλό ή το κακό του πράγματος. Μετέφερα γεγονότα (τις προσωπικές μου εμπειρίες δηλαδή) όπως ακριβώς τα έζησα και όποιος θέλει ας κρίνει κι ας βγάλει τα συμπεράσματά του. Αναρωτιέμαι τι αντίλογο θα μπορούσα να περιμένω σε μια απλή περιγραφή γεγονότων. Ότι στραβώθηκα ή ότι βαρυακούω;

Εννοείται ότι σχολιάζω τα γεγονότα από τη μεριά του καταναλωτή και ελπίζω το ίδιο να ισχύει και για τους συνομιλητές μου στο φόρουμ.

 

Η φράση κλειδί στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι αυτό που έγραψε ο παρμενινο: "σχεδόν πάντα τρέχει κάποια προσφορά για νέους συνδρομητές". Εγώ θα έλεγα ότι η λέξη "σχεδόν" περιττεύει. Εξάλλου οι τιμές της Cyta μετά την ΠΑΓΙΑ "προσφορά" είναι συγκρίσιμες με τις τρέχουσες τιμές της αγοράς. Μια πάγια (δεν λήγει ποτέ) προσφορά η οποία απευθύνεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο προς τους πάντες (χωρίς καμμιά διαφοροποίηση), δεν συνιστά προσφορά αλλά καθορισμό νέας τιμής.

 

Ας μη πιπιλάμε λοιπόν κι εμείς την (στα όρια του νόμου κινούμενη) παραπλανητική διαφήμιση της CYTA περί "προσφοράς" η οποία "λήγει" και άρα η "έκπτωση" που υπόσχονται θα υπολογίζεται δυστυχώς σε κάποια νέα "κανονική" τιμή (αυτό δεν το λένε ανοικτά φυσικά :lol:).

Ας μιλήσουμε με τη πραγματικότητα της τσέπης μας, λέγοντας τα πράγματα με το όνομά τους. Και η πραγματικότητα είναι ότι σε όποια τιμή κι αν ξεκινήσει η συνεργασία μας με τη CYTA, αυτή η τιμή μετά από 12 μήνες θα αυξηθεί παρόλο που η CYTA διαφημίζει ότι θα μειωθεί. Και μη μου πείτε ότι δεν το διαφημίζει. Σε μένα τουλάχιστον στα τηλεφωνήματα του ψαρέματος, επαναλάμβαναν συνεχώς τα περί μείωσης χωρίς να λένε κουβέντα για τις εκπτώσεις. Μέχρι να το πάρω είδησή και να τους προγκάρω.

Να ξαναπώ ότι δεν θεωρώ παράλογη την αύξηση (ανάλογα με τις συνθήκες φυσικά). Απλά θεωρώ παραπλανητικό τον τρόπο που πλασσάρουν την τιμολογιακή τους πολιτική.

 

Και για να γίνω ακόμη πιο σαφής, φανταστείτε ένα κατάστημα ρούχων το οποίο στη διάρκεια των εκπτώσεων πουλάει με έκπτωση ένα είδος για 9 ευρώ ενώ πριν το πούλαγε 8, ισχυριζόμενο ότι τα 8 ήταν προσφορά και η κανονική τιμή ήταν 10. Σε τέτοιες περιπτώσεις ως γνωστόν τρέχουν πρόστιμα και επεμβαίνει και ο εισαγγελέας.

Στη περίπτωση της Cyta βέβαια, υπάρχει το ακόμη πιο επιβαρυντικό γεγονός ότι ανάθεμα κι αν έχει πουλήσει ποτέ αυτό το προϊόν για 10. Πιο καραμπινάτη η κομπίνα δηλαδή.

 

Πάντως δεν θα πάψω να αναρωτιέμαι. Αξίζει για μια εταιρεία σαν τη Cyta, που παρέχει ένα καλό προιόν, να καταφεύγει σε τέτοιες ανεπίτρεπτες πρακτικές για να κερδίσει ...τι άραγε; Κατά τη γνώμη μου τίποτα. Τους πελάτες τους κερδίζουν η ποιότητα και η τιμές. Η cyta τα έχει και τα δύο*. Άρα τι τις έχει ανάγκη τις ψιλοκομπινούλες που την εκθέτουν κιόλας;

 

*Kατά τη γνώμη μου βέβαια υστερεί σε after-sales εξυπηρέτηση, αλλά κι αυτό το θεωρώ χαζή έλλειψη σε ένα κλάδο που η εξυπηρέτηση (και μάλιστα η τηλεφωνική εξυπηρέτηση) παίζει τόσο μεγάλο ρόλο. Από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου βέβαια. Ελπίζω στο μέλλον να διαψευσθώ.

Link to comment
Share on other sites

Στη περίπτωση της Cyta βέβαια, υπάρχει το ακόμη πιο επιβαρυντικό γεγονός ότι ανάθεμα κι αν έχει πουλήσει ποτέ αυτό το προϊόν για 10. Πιο καραμπινάτη η κομπίνα δηλαδή.

 

Η cyta αυτήν την στιγμή για παράδειγμα έχει ετήσια προσφορά 4mbps+απεριόριστα σταθερά στα 22,3ευρώ. Με το που λήξει η προσφορά μετά από 12 μήνες για να σε ευχαριστήσει η εταιρία που παραμένεις στην CYTA σου κάνει έκπτωση 2 ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και αντί να πάει το πάγιο σου μετά την λήξη της προσφοράς στα 25ευρώ(16ευρώ το internet+9ευρώ τα απεριόριστα) σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της εταιρίας, πάει στα 23ευρώ(16+9-2ευρώ εκπτωση=23ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ). Τώρα την καραμπινάτη κομπίνα που την είδες δεν ξέρω. Βλέπεις οτι μιλάω πάντα με παραδείγματα και αριθμούς και εσύ μιλάς με αερολογίες χωρίς κάποιο παράδειγμα. Αν δεν είναι αυτό παραπληροφόρηση εδώ μέσα τότε τι είναι; Αν πάρεις το 13877 αυτό ακριβώς θα σου πουν. :!:

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Η cyta αυτήν την στιγμή για παράδειγμα έχει ετήσια προσφορά 4mbps+απεριόριστα σταθερά στα 22,3ευρώ. Με το που λήξει η προσφορά μετά από 12 μήνες για να σε ευχαριστήσει η εταιρία που παραμένεις στην CYTA σου κάνει έκπτωση 2 ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ και αντί να πάει το πάγιο σου μετά την λήξη της προσφοράς στα 25ευρώ(16ευρώ το internet+9ευρώ τα απεριόριστα) σύμφωνα με τον επίσημο τιμοκατάλογο της εταιρίας, πάει στα 23ευρώ(16+9-2ευρώ εκπτωση=23ευρώ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ). Τώρα την καραμπινάτη κομπίνα που την είδες δεν ξέρω. Βλέπεις οτι μιλάω πάντα με παραδείγματα και αριθμούς και εσύ μιλάς με αερολογίες χωρίς κάποιο παράδειγμα. Αν δεν είναι αυτό παραπληροφόρηση εδώ μέσα τότε τι είναι; Αν πάρεις το 13877 αυτό ακριβώς θα σου πουν. :!:

Αν δεν κάνω λάθος τα 23€ είναι περισσότερα από τα 22,3€. Η αύξηση λοιπόν ισχύει ακόμη και στην ακραία περίπτωση του πολυλογά συνδρομητή (απεριόριστα σταθερά) που δεν πολυχρειάζεται το internet (4mbps). Σε μια πιο ρεαλιστική περίπτωση (με συγκεκριμένο χρόνο ομιλίας) δεν υπάρχει ούτε αυτή η έκπτωση των 2 ευρώ και η μόνη "επιβράβευση αφοσίωσης πελάτη" είναι η μη πληρωμή κλήσεων (πέραν του χρόνου προγράμματος) προς άλλους συνδρομητές CYTA. Σκέτη κοροιδία δηλαδή. Και επειδή τα περισσότερα άλλα προγράμματα που μπορεί να επιλέξει προέρχωνται θεωρητικά από σημαντική "έκπτωση" (30%), οδηγούμαστε σε σημαντικώτερες αυξήσεις στο τέλος του χρόνου. Αυξήσεις που δύσκολα μπορεί να υπολογίσει μόνος του κανείς αφού δεν μπορεί να βρεί τα δεδομένα για το πρόγραμμα αφοσίωσης παρά μόνο τηλεφωνικά!!!

Αυτή είναι λοιπόν η καραμπινάτη κομπίνα της CYTA:

1. Ότι χαρακτηρίζει "εκπτωτικές" τις πάγιες τιμές τιμοκαταλόγου της, για να κρύψει ότι αυτό που κάνει στη πραγματικότητα είναι ΑΥΞΗΣΗ μετά το τέλος του πρώτου χρόνου σύνδεσης.

2. Ότι διαφημίζει κατά κόρον το ουσιαστικά ανύπαρκτο πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών, για να δώσει την εντύπωση στα κορόιδα (έτσι μας θεωρούν φαίνεται) ότι μετά από ένα χρόνο θα πέσει ο λογαριασμός μας. Για να μη γίνει η κομπίνα ολοφάνερη και καταγέλαστη, έχουν αποφύγει να βάλουν στην ιστοσελίδα τους την οποιαδήποτε οικονομική πληροφορία για το πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών το οποίο στη πράξη συνίσταται σε έκπτωση δύο (2) ευρώ, μόνο σε όσους έχουν επιλέξει πρόγραμμα με απεριόριστο χρόνο ομιλίας. Και πάλι οδηγάει σε αύξηση.

 

Θα το ξαναπώ, αναρωτιέμαι τι νομίζουν ότι κερδίζουν προσπαθώντας να ξεγελάσουν τους πελάτες τους;

 

Εννοείται βέβαια ότι αναρωτιέμαι και τι ρόλο παίζουν όσοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν βλέπουν καλά τα μάτια μας και δεν ακούν τ' αυτιά μας. Κι αν γράφουν εδώ μέσα ως μέλη που μας μεταφέρουν την εμπειρία τους ή ως εκπρόσωποι της Cyta και της κάθε Cyta.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος τα 23€ είναι περισσότερα από τα 22,3€. Η αύξηση λοιπόν ισχύει ακόμη και στην ακραία περίπτωση του πολυλογά συνδρομητή (απεριόριστα σταθερά) που δεν πολυχρειάζεται το internet (4mbps). Σε μια πιο ρεαλιστική περίπτωση (με συγκεκριμένο χρόνο ομιλίας) δεν υπάρχει ούτε αυτή η έκπτωση των 2 ευρώ και η μόνη "επιβράβευση αφοσίωσης πελάτη" είναι η μη πληρωμή κλήσεων (πέραν του χρόνου προγράμματος) προς άλλους συνδρομητές CYTA. Σκέτη κοροιδία δηλαδή. Και επειδή τα περισσότερα άλλα προγράμματα που μπορεί να επιλέξει προέρχωνται θεωρητικά από σημαντική "έκπτωση" (30%), οδηγούμαστε σε σημαντικώτερες αυξήσεις στο τέλος του χρόνου. Αυξήσεις που δύσκολα μπορεί να υπολογίσει μόνος του κανείς αφού δεν μπορεί να βρεί τα δεδομένα για το πρόγραμμα αφοσίωσης παρά μόνο τηλεφωνικά!!!

Αυτή είναι λοιπόν η καραμπινάτη κομπίνα της CYTA:

1. Ότι χαρακτηρίζει "εκπτωτικές" τις πάγιες τιμές τιμοκαταλόγου της, για να κρύψει ότι αυτό που κάνει στη πραγματικότητα είναι ΑΥΞΗΣΗ μετά το τέλος του πρώτου χρόνου σύνδεσης.

2. Ότι διαφημίζει κατά κόρον το ουσιαστικά ανύπαρκτο πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών, για να δώσει την εντύπωση στα κορόιδα (έτσι μας θεωρούν φαίνεται) ότι μετά από ένα χρόνο θα πέσει ο λογαριασμός μας. Για να μη γίνει η κομπίνα ολοφάνερη και καταγέλαστη, έχουν αποφύγει να βάλουν στην ιστοσελίδα τους την οποιαδήποτε οικονομική πληροφορία για το πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών το οποίο στη πράξη συνίσταται σε έκπτωση δύο (2) ευρώ, μόνο σε όσους έχουν επιλέξει πρόγραμμα με απεριόριστο χρόνο ομιλίας. Και πάλι οδηγάει σε αύξηση.

 

Θα το ξαναπώ, αναρωτιέμαι τι νομίζουν ότι κερδίζουν προσπαθώντας να ξεγελάσουν τους πελάτες τους;

 

Εννοείται βέβαια ότι αναρωτιέμαι και τι ρόλο παίζουν όσοι προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν βλέπουν καλά τα μάτια μας και δεν ακούν τ' αυτιά μας. Κι αν γράφουν εδώ μέσα ως μέλη που μας μεταφέρουν την εμπειρία τους ή ως εκπρόσωποι της Cyta και της κάθε Cyta.

 

Εξακολουθείς να τα μπερδεύεις τα πράγματα. Οι ετήσιες προσφορές είναι για 1 ΧΡΟΝΟ και μετά την λήξη οι τιμές επαναφέρονται στις τιμές τιμοκαταλόγου και αυτό συμβαίνει ΣΕ ΟΛΕΣ τις εταιρίες. Η CYTA στο πρώτο παράδειγμα με τα απεριόριστα αντί να πληρώνεις 25ευρώ(τιμή τιμοκαταλόγου μετά τον χρόνο) σου κάνει έκπτωση 2ευρώ οπότε πληρώνεις 23ευρώ. Άρα έχεις αυτό το δωράκι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ λόγω του προγράμματος αφοσίωσης. Άρα είναι προς όφελος του πελάτη. Την κομπίνα ειλικρινά δεν ξέρω που την βλέπεις. Για το δεύτερο παράδειγμα που έχεις συγκεκριμένο χρόνο προς όλους πχ 200΄ μετά την λήξη της ετήσιας προσφοράς πληρώνεις 19ευρώ(τιμή τιμοκαταλόγου μετά τον χρόνο) και σαν δώρο από το πρόγραμμα αφόσίωσης έχεις απεριόριστες κλήσεις προς CYTA με αποτέλεσμα να έχεις στην ουσία ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ ΧΡΌΝΟ προς όλους με τα ίδια χρήματα(εμένα αυτό με εξυπηρετεί απίστευτα μιας και όλοι οι γνωστοί μου σχεδόν έχουν CYTA), Άρα και σε αυτήν την περίπτωση είναι προς όφελος του πελάτη. Τώρα κάτσε εσύ και βλέπε φαντάσματα και δεν ξέρω τι άλλο και κράτα τα για τον εαυτό σου γιατί παραπληροφορείς κόσμο. Εδώ αναφέρουμε εμπειρίες πραγματικές και οχι τι φαντάζεται ο καθένας στο μυαλό του.

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που τα νούμερα μιλάνε μόνα τους για την (εντελώς ηλίθια) μαρκετίστικη κομπινούλα της Cyta.

Η οπαδική ή υπαλληλική σου επιμονή να μας πείσεις ότι το μαύρο είναι άσπρο, δεν μπορεί να αλλάξει τη πραγματικότητα των αριθμών.

Νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί. Τα μέλη μπορούν πια να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Καλό βράδυ

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που τα νούμερα μιλάνε μόνα τους για την (εντελώς ηλίθια) μαρκετίστικη κομπινούλα της Cyta.

Η οπαδική ή υπαλληλική σου επιμονή να μας πείσεις ότι το μαύρο είναι άσπρο, δεν μπορεί να αλλάξει τη πραγματικότητα των αριθμών.

Νομίζω ότι το θέμα έχει εξαντληθεί. Τα μέλη μπορούν πια να βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Καλό βράδυ

Το θέμα είναι να ξέρεις τι πληρώνεις . πράγμα το οποίο αποφεύγουν στην cyta γτ μάλλον δεν τους συμφέρει

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι να ξέρεις τι πληρώνεις . πράγμα το οποίο αποφεύγουν στην cyta γτ μάλλον δεν τους συμφέρει

Μα γιατί να μη τους συμφέρει να ξέρουν οι πελάτες τι πληρώνουν; Μια χαρά είναι οι τιμές τους. Εγώ τουλάχιστον για τις τιμές πήγα στη Cyta.

Η τακτική τους είναι που είναι ηλίθια, και θυμίζει μπακάλη του 1950 που προσπαθεί να σε κοροιδέψει στο ζύγι. Αλλά το ξέρεις και εσύ ότι προσπαθεί να σε κοροιδέψει, και το ξέρει κι αυτός ότι το ξέρεις κι εσύ, αλλά παρόλα αυτά το κάνει. Γιατί έτσι κάνουν οι μπακάληδες.

Link to comment
Share on other sites

Μακρια απο cyta παιδια.....επειδη ειχα στο μαγαζι οπου εκλεισα,ενω ειχα συμπληρωση 1 χρονο μου ειπαν τηλεφωνικος αμα θελω νεα προσφορα,και τους ειπα οκ....μετα απο 2 μηνες ομως εκλεισα το μαγαζι..και σταματησα και την συνδεση.....και μου εστειλαν λογαριασμο για αποσυνδεση 45 ευρω...βεβαια τους ειπα οτι δεν πληρωνω αφου ειχα κλεισει χρονο,και μου ειπαν ειναι νεα προσφορα επρεπε να την κρατησεις αλλον ενα χρονο ακομα.....αφου ειναι κλειστο το μαγαζι....:mad:

 

Δεν μας νοιαζει....εμεις θα στειλουμε εισαγγελικη αρχη......:blink:μα θελω να ακουσω την ηχογραφηση εσεις λετε οτι σας συμφερει.....:worry:,ελατε στα κεντρικα.....Μα ειμαι ΑΜΕΑ και δεν μπορω.....Ε, τοτε τι να σας κανουμε....

 

Ε,θα πληρωσω την αποσυνδεση και στο σπιτι που εχω παλι cyta,θα διακοψω το καλοκαιρι.....

 

Το κακο ειναι οτι θα χασω τον αριθμο αμα για καποιους μηνες που θα λειπω,δεν θα εχω καποιν φορεα,να μην πληρωνω αφου θα λειπω......η μπορει ο ΟΤΕ να μου κρατησει τον αριθμο για καποιο χρονικο διαστημα....

 

Σημερα μου ηρθε χαρτι απο δικηγορο,να παω να πληρωσω αυτα τα 45 ευρω αποσυνδεσης....και θα παω,να πανε να ΜΑΜΗΘΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 4 ΤΗΛ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΙΣ ΕΧΑΣΑΝ........

 

Ενω ειχα πει οτι θελω να ακουσω το ηχογραφημενο μυνημα,οτι ΔΕΝ με ενημερωσαν οτι αμα διακοψω θα πληρωσω τελη αποσυνδεσης,ενω ειχα κλεισει χρονο,επειδη τηλεφωνικος μου εκαν προσφορα και δεχτηκα για ενα χρονο ακομα,χωρις να με ενημερωσουν αν το διακοψω πιο μπροστα θα πληρωσω τελη αποσυνδεσης.....

 

Μου ειπαν οτι πρεπει να παω κηφισια στην εδρα τους να ακουσω το ηχογραφημενο μυνημα....και τους ενημερωσα,οτι ειμαι ΑΜΕΑ και δεν εχω προσβαση....και η απαντηση ηταν...''δεν μας απασχολη,να ερθετε,να το ακουσετε αφου αφισβειτε....''

Edited by eLeKtriK EyE
android or ios or wm......who cares.....???
Link to comment
Share on other sites

Σημερα μου ηρθε χαρτι απο δικηγορο,να παω να πληρωσω αυτα τα 45 ευρω αποσυνδεσης....και θα παω,να πανε να ΜΑΜΗΘΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 4 ΤΗΛ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΙΣ ΕΧΑΣΑΝ........

 

Ενω ειχα πει οτι θελω να ακουσω το ηχογραφημενο μυνημα,οτι ΔΕΝ με ενημερωσαν οτι αμα διακοψω θα πληρωσω τελη αποσυνδεσης,ενω ειχα κλεισει χρονο,επειδη τηλεφωνικος μου εκαν προσφορα και δεχτηκα για ενα χρονο ακομα,χωρις να με ενημερωσουν αν το διακοψω πιο μπροστα θα πληρωσω τελη αποσυνδεσης.....

 

Μου ειπαν οτι πρεπει να παω κηφισια στην εδρα τους να ακουσω το ηχογραφημενο μυνημα....και τους ενημερωσα,οτι ειμαι ΑΜΕΑ και δεν εχω προσβαση....και η απαντηση ηταν...''δεν μας απασχολη,να ερθετε,να το ακουσετε αφου αφισβειτε....''

 

Αναφέρουν τι είναι αυτά τα 45ευρώ που σου ζητάνε; Η αποσύνδεση κοστίζει 72ευρώ όπως αναφέρει το συμβόλαιο.

Edited by eLeKtriK EyE

TCL 40 NXTPAPER

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρουν τι είναι αυτά τα 45ευρώ που σου ζητάνε; Η αποσύνδεση κοστίζει 72ευρώ όπως αναφέρει το συμβόλαιο.

 

Τελη αποσυνδεσης εγραφε ο τελευταιος λογαριασμος,που ηρθε.Πριν ερθει βεβαια χαρτι απο τον δικηγορο.....

Edited by eLeKtriK EyE
android or ios or wm......who cares.....???
Link to comment
Share on other sites

Θα παρακαλέσω να λείπουν χαρακτηρισμοί, πολτικά σχόλια, επιθέσεις, υβριστικές εκφράσεις και λοιπά τέτοια.

Κόσμια.

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...