Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έτσι ακριβώς είναι. Οι πιο πολλοί θα πουν, "είναι δυνατόν 1.3 απο BMW δεν το περίμενα". Όπως λένε και για τον 1.2 TSI του μελλοντικού Α3. Όμως, το ζητούμενο πλέον είναι οικονομία και ικανοποιητικές επιδόσεις με όσο το δυνατόν μικρότερους συμβιβασμούς.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το ερωτημα ειναι,αν βαλει η bmw τουρμπο στα μικρα κυβικα,ποιος θα παιρνει αουντι μετα?:cool:
Link to comment
Share on other sites

Λόγω σπανιότητας είναι ανώτερη η maserati από porsche......Το ακούσαμε και αυτό......Και τα yugo σπάνια είναι, είναι καλύτερα;;;;Και για να το θέσω καλύτερα η lotus πουλάει πολύ λιγότερα αμάξια από την porsche αυτό όμως δεν την κάνει καλύτερη....

 

Φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση Porsche - Yugo - Lotus. Οπότε άκυρος ο (ας πούμε) συλλογισμός σου. Κατά τα άλλα ναι, η Maserati είναι καλύτερη, σπανιότερη και με περισσότερο πρεστίζ. Φυσικά εσύ πιστεύεις ότι ο κάθε καμένος του Κολωνακίου που παίρνει Cayenne και θα παίρνει Panamera δεν έχει κάνει ζημιά στην μάρκα. Δικαίωμα σου.

 

Επίσης το audi δεν έχει να προσδώσει τπτ στα υπόλοιπα της φίρμας, σχεδιαστικά.....Λίγο πολύ μπροστά είναι σαν τα Α4 και σια.......Το Α6 της προηγούμενης γενιάς ήταν μακράν πιο ριζοσπαστικό και είχε πιο χυτές γραμμές....

 

Άποψη σου. Σεβαστή, προφανώς.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι οτι η cls είναι ανώτερη από την eclass το βλέπεις αν τα βάλεις δίπλα...

 

Λογικό (μεγαλύτερο - ακριβότερο μοντέλο).

 

το audi δεν φαίνεται τόσο πιο ιδιαίτερο από το υπάρχον Α6....ακόμα και το passat cc είναι κλάσεις ανώτερο από το απλό......

 

Επίσης άποψη σου, επίσης σεβαστή.

 

Επίσης το να συγκρίνουμε την clk που είναι πάνω από 7 χρόνια στην αγορά με το Α5 που βγήκε πέρυσι είναι άστοχο χώρια ότι ανά κατηγορία αλλάζουν τα στάνταρ......

 

Δεν μπορούν να συγκριθούν μόνο επειδή το A5 είναι φθηνότερο. Ας συγκρίνουμε λοιπόν την C-Class Sportscoupe με το A5 να δούμε ποιός επικρατεί...

 

π..χ το Α3 είναι ανώτερο από την Aclass αλλά όσο ανεβαίνουμε αλλάζουν οι ρόλοι και το Α6 πραγματικά δεν φτάνει τις 5άρες και τα Ε......Ακόμη και με πόσα χρόνια στην πλάτη της η Ε και έβγαινε πρώτη στα συγκριτικά....

 

Είχα την εντύπωση πως η 5 έβγαινε πρώτη. Εν πάση περιπτώσει.

 

Όσο για το Q7 αν βάλετε λίγο τις διαστάσεις πηγαίνει προς το gl οπότε πείτε μου εκεί πιο είναι το ανώτερο.....

 

Δεν μιλάμε με διαστάσεις. Μιλάμε με τιμή. Εκτός κι αν πιστεύεις ότι πρέπει να συγκρίνουμε το Scoda Superb με την Ε-Class επειδή πλησιάζουν σε μέγεθος... :rolleyes:

 

@johner & @VeCo

 

ομως

 

Η γκαμα της CLS-Class ξεκινα με την CLS 280 στα 231 αλογα

 

Η γκαμα της Panamera ξεκινα με τη V6 στα 300 αλογα

 

τελικες τιμες δεν ξερουμε για τη δευτερη ακομα για να συγκρινουμε απευθειας

 

Πράγματι. Η πλάκα είναι πως κανένας σχεδόν δεν παίρνει την 280... :p

 

@VeCo

 

η κορυφαια Quattroporte Sport GTS βγαζει 440 αλογα και κοστιζει 170.000(η εισαγωγικη με τα 400 αλογα στα 140Κ)

 

η 4WD V8 turbo Panamera θα βγαζει 500 αλογα και εικαζεται οτι θα κοστιζει γυρω στα 125-135Κ(κι ενδεχομενως ακομα περισσοτερα σε S εκδοση)

 

δεν μπορω να πω με ευκολια πως τα 2 μοντελα ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια,με δεδομενο πως και 2 δυο κατασκευαστες ειναι του ιδιου βεληνεκους(καλα,η maserati ειναι ενα κλικ πιο πανω :D ).Οι Rapide και Estoque ειναι πραγματι σε αλλη κατηγορια.

 

Χαίρομαι που συμφωνούμε. :)

 

Τεσπα οι κατηγοριοποιησεις εχουν να κανουν περισσοτερο με την επιστημη του μαρκετιγκ.Οπως στα κινητα δλδ (σχεδον) καθε κινητο με οθονη αφης προωθειται ανεπισημα σαν Iphone killer Σε καθε περιπτωση εγω απο ολα τα παραπανω μαλλον θα αγοραζα ενα R8 V10,και θα ηταν και υπεραρκετο :D:p

 

Η κατηγοριοποίηση είναι καθαρά θέμα τιμής πρωτίστως και δευτερεύοντως μεγέθους, χωρίς όμως οι κανόνες να είναι απόλυτοι.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

το ερωτημα ειναι,αν βαλει η bmw τουρμπο στα μικρα κυβικα,ποιος θα παιρνει αουντι μετα?:cool:

πολλοι, διοτι θα παιζει και η τιμη και σιγουρα η μπεμπα θα ειναι ακριβοτερη.

και το βεβαια ποσο ομορφο ειναι καθε αυτοκινητο που εκει δεν ξερεις τα γουστα του καθενος.

Link to comment
Share on other sites

το ερωτημα ειναι,αν βαλει η bmw τουρμπο στα μικρα κυβικα,ποιος θα παιρνει αουντι μετα?:cool:

Εγώ και πάρα πολλοί άλλοι. Δεν νομίζω να υπάρχει καμιά διαφορά στο πρεστίζ των Audi και BMW. Ίσως μόνο το όνομα της mercedes να ακούγεται ως καλύτερο στη μάζα.

 

Άρα αφού τα Audi είναι τα ομορφότερα (μόνο τη c-class θεωρώ ομορφότερη από το Α4) γιατί να μην τα αγοράσουν;

 

ΥΓ Το θέμα της ομορφιάς είναι όπως πάρα πολλές φορές έχουμε πει υποκειμενικό.

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

το ερωτημα ειναι,αν βαλει η bmw τουρμπο στα μικρα κυβικα,ποιος θα παιρνει αουντι μετα?:cool:

 

o μονος λογος αγορας audi εναντι BMW αυτη τη στιγμη ειναι το οτι εφοδιαζονται με τουρμπο στα μικρα κυβικα και εχουν καλυτερες επιδοσεις????:confused:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το ερωτημα ειναι,αν βαλει η bmw τουρμπο στα μικρα κυβικα,ποιος θα παιρνει αουντι μετα?:cool:

 

Αν επιχειρησεις μια συγκριση των πωλησεων στο B-segment μεταξυ Α4,C-Class 3 series θα σου λυθουν αρκετες αποριες σχετικα με το αν ο κοσμος παιρνει audi.;)

 

Για το B-segment τα πραγματα ειναι πιο ξεκαθαρα υπερ της Audi διοτι εχει πιο ολοκληρωμενη προταση,με πολλους τυπους αμαξωματων,ενω η σειρα 1 σαν πισωκινητη αλλα και η Merc με τα πολυμορφικα της δεν μπορουν να συγκριθουν αμεσα.Το Α3 ειναι πιο "συμβατικο" κι επομενως καλυπτει περισσοτερα γουστα διαφορετικων ανθρωπων κι ως εκ τουτου εχει περισσοτερες προοπτικες επιτυχιας.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Για να μην αναφερθούμε στους χώρους της 1 που προσωπικά μπροστά με το ζόρι με χωράει (και είμαι 1,80, όχι ο Μπατίστ).

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

δε μπορεις να φτιαξεις πισωκινητο, μικρομεσαιο,με κατανομη 50-50 και να θες και χωρους..απλα δε γινεται..

κατα τ αλλα,ψαρωσατε γρηγορα...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Βαλε και το δυσαναλογα μεγαλο ρυγχος προορισμενο να φιλοξενει τον straight six της κορυφαιας 130...
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Στα σκαριά το μικρό της BMW

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=isetta.jpg&width=490

 

  • Το πιθανότερο θα ονομάζεται Isetta προς τιμήν του microcar που κυκλοφόρησε την δεκαετία του 1950
  • Θα μπει στην παραγωγή το 2011 και θα διατεθεί στην αγορά με βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις
  • Οι πρώτες πληροφορίες λένε πως ο κινητήρας θα βρίσκεται στο πίσω μέρος ώστε η κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς

 

Ποιος το περίμενε ότι θα ερχόταν η μέρα που η BMW θα αποκτούσε ένα αυτοκίνητο τσέπης ώστε να μπορεί να μειώσει στα επόμενα χρόνια τον μέσο όρο CO2 αποφεύγοντας ποινικές κυρώσεις από την Κομισιόν. Μάλιστα, το μικρότερο αυτοκίνητο που θα μπει στην παραγωγή το 2011 με τα σήματα της BMW θα διατεθεί στην αγορά με εξαιρετικά μικρές σε χωρητικότητα βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχουν οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Οι πρώτες πληροφορίες μιλούν για ένα επαναστατικό αυτοκίνητο που θα έχει τον κινητήρα στο πίσω μέρος ώστε η κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Για την ώρα η μυστική ονομασία του μικρότερου BMW είναι Isetta (προς τιμήν του microcar της δεκαετίας του 1950) και η διάταξη στο εσωτερικό του αναμένεται να είναι παρόμοια με του iQ προσφέροντας χώρο για τέσσερις επιβάτες ή για τρεις και μερικές αποσκευές.

 

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=32095

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το νέο Opel Calibra

 

http://www.protothema.gr/content/data/upimages/image.php?image=785686585.jpg&width=490

 

  • Η γερμανική εταιρία θέλει να ξαναθυμηθεί την εποχή του Calibra εισάγοντας το 2012 ένα μεγάλο coupe
  • Η σχεδίαση του αμαξώματος θα συνδυάζει στοιχεία από το πρωτότυπο GTC Coupe καθώς και από τα Astra (νέο) και Insignia
  • Θα είναι τετρακίνητο με V6 κινητήρα ισχύος 350 PS και θα πιάνει τα 0-100 km/h σε λιγότερο από 6 sec

 

Ενώ το ενδιαφέρον στρέφεται στο νέο Astra που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη, οι Γερμανοί στην Opel μελετούν την εισαγωγή ενός coupe που θα βασίζεται στο Insignia. Συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρία θέλει να επαναφέρει στις τάξεις της ένα μεγάλο σπορ μοντέλο που θα είναι τετρακίνητο και θα θυμίζει την εποχή του Calibra. Η σχεδίαση του αμαξώματος θα αποτελεί αμάγαλμα του πρωτότυπου GTC Coupe που είχαμε δει πριν από δύο χρόνια στη Γενεύη καθώς και από τα Astra (νέο) και Insignia.

Ο κινητήρας αναμένεται να είναι ο γνωστός V6 των 2,8 lt που τοποθετείται και στο Insignia OPC και θα αποδίδει 350 PS επιταχύνοντας το αμάξωμα σε λιγότερο από 6 sec για τα πρώτα 100 km/h. Το νέο Coupe της Opel δεν θα αποτελεί απλά μία νέα έκδοση του Insignia καθώς οι μηχανικοί θα αναβαθμίσουν τα περισσότερα από τα μηχανικά μέρη ξεκινώντας από την μείωση του μεταξονίου, την βελτίωση της τετρακίνησης και του συστήματος διεύθυνσης. Πότε το περιμένουμε; Μην υπολογίζετε νωρίτερα από το 2012.

 

 

http://www.protothema.gr/content-carspeed.php?id=32094

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δε μπορεις να φτιαξεις πισωκινητο, μικρομεσαιο,με κατανομη 50-50 και να θες και χωρους..απλα δε γινεται..

 

Αφού λοιπόν δεν μπορούν να αποδώσουν στην κατηγορία, τι το πιέζουν το θέμα... Μόνο και μόνο για να υπάρχει φθηνή BMW; :rolleyes:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Αυτα τα σχεδια την στιγμη που η οπελ ειναι στα προθυρα της χρεωκοπιας τι νοημα εχουν??

δεν ειναι ευκολο να κλεισει. οι γερμανοι δεν θα την αφησουν.

Link to comment
Share on other sites

@Veco

Κατσε για να καταλαβω δηλαδη το οτι καταφεραν να φτιαξουν ενα αυτοκινητο με τελεια κατανομη βαρους, πισωκινητο τα περναμε ετσι ελαφτα τη καρδια....

Και το χαρακτηριζουμε αποτυχημενο επειδη εχει απλα αξιοπρεπεις χωρους?!?!?

Τους χωρους σε ενα αυτοκινητο εγω τους γραφω εκει που δεν πιανει μελανι... Το μονο που ζηταω ειναι να μου προκαλει ενα χαμογελο καθε φορα που το οδηγω και φυσικα χωρους αρκετους ωστε να χωραω τουλαχιστον εγω!!

 

ps: Στην κατηγορια του μονο φθηνο δεν το λες!

Link to comment
Share on other sites

Αφού λοιπόν δεν μπορούν να αποδώσουν στην κατηγορία, τι το πιέζουν το θέμα... Μόνο και μόνο για να υπάρχει φθηνή BMW; :rolleyes:

 

 

Εδω κανεις λαθος.Δε χρειαζεται να απευθυνεται στο ευρυτερο δυνατο κοινο (το οποιο μπορει να θελει και και επιδοσεις και κυρος και χωρους) για να ειναι πετυχημενο.Μηπως πιστευεις πως αν επιθυμουσαν δε θα μπορουσαν να την κανουν μπροστοκινητη αυξανοντας το living space?Το πιο απλο πραγμα...Ομως οχι,οι Βαυαροι επιθυμουν να εχει αυτα τα συγκεκριμενα κατασκευαστικα και δυναμικα χαρ/κα κι ας απευθυνεται σε μικροτερο και πιο ειδικο κοινο.

 

Εξαλλου οι πωλησεις μεχρι τωρα τους δικαιωνουν.Αν και οσο υπαρχει κοσμος που θα αγοραζε και καροτσι σουπερμαρκετ αρκει να ειχε πανω το σημα της BMW(ή της Audi ή της Mercedes) οι πωλησεις ειναι ελαστικο κριτηριο :lol::p

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Κρατάω τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο θα ρίξουν την Ιsetta στην αγορά.

 

Το Calibra πανέμορφο.

Link to comment
Share on other sites

@Veco

Κατσε για να καταλαβω δηλαδη το οτι καταφεραν να φτιαξουν ενα αυτοκινητο με τελεια κατανομη βαρους, πισωκινητο τα περναμε ετσι ελαφτα τη καρδια....

Και το χαρακτηριζουμε αποτυχημενο επειδη εχει απλα αξιοπρεπεις χωρους?!?!?

 

Αυτό που είπα είναι ότι δεν μπορούν να προσφέρουν το πακέτο που επιθυμεί ο μέσος αγοραστής της κατηγορίας.

 

Τους χωρους σε ενα αυτοκινητο εγω τους γραφω εκει που δεν πιανει μελανι...

 

Δικαίωμα σου. Δεν είναι όμως η άποψη του καθενός.

 

Το μονο που ζηταω ειναι να μου προκαλει ενα χαμογελο καθε φορα που το οδηγω και φυσικα χωρους αρκετους ωστε να χωραω τουλαχιστον εγω!!

 

Δεν ξέρω κατά πόσον συμβαίνει αυτό στην 1... Επιπλέον, επειδή εσύ θα αγόραζες ένα τετράθυρο αμάξι στο οποίο το μόνο που θες είναι να χωράς εσύ, δε σημαίνει ότι συμβαίνει το ίδιο με όλους. :)

 

ps: Στην κατηγορια του μονο φθηνο δεν το λες!

 

Αναμφίβολα. Είναι όμως η φθηνότερη BMW.

 

Εδω κανεις λαθος.Δε χρειαζεται να απευθυνεται στο ευρυτερο δυνατο κοινο (το οποιο μπορει να θελει και και επιδοσεις και κυρος και χωρους) για να ειναι πετυχημενο.Μηπως πιστευεις πως αν επιθυμουσαν δε θα μπορουσαν να την κανουν μπροστοκινητη αυξανοντας το living space?Το πιο απλο πραγμα...Ομως οχι,οι Βαυαροι επιθυμουν να εχει αυτα τα συγκεκριμενα κατασκευαστικα και δυναμικα χαρ/κα κι ας απευθυνεται σε μικροτερο και πιο ειδικο κοινο.

 

Διαφωνώ. Καμία εταιρεία της κατηγορίας της BMW (όχι δηλαδή Bentley ή Lambo ή Ferrari), ειδικά στη σημερινή αγορά, δεν θα έβγαζε ένα αυτοκίνητο το οποίο να «απευθύνεται σε μικρότερο και ειδικό κοινό». Θες να μου πεις δηλαδή ότι είχαν την δυνατότητα να πουλάνε 1000 και προτίμησαν να πουλάνε 100 επειδή και καλά αυτή είναι η φιλοσοφία τους...;

 

Εξαλλου οι πωλησεις μεχρι τωρα τους δικαιωνουν.Αν και οσο υπαρχει κοσμος που θα αγοραζε και καροτσι σουπερμαρκετ αρκει να ειχε πανω το σημα της BMW(ή της Audi ή της Mercedes) οι πωλησεις ειναι ελαστικο κριτηριο :lol::p

 

Το λες και μόνος σου. Ο λόγος που η 1 πουλάει τόσο είναι επειδή είναι η φθηνότερη BMW, όχι επειδή είχε κάποια ομολογουμένως καλά χαρακτηριστικά. Λίγοι την επιλέγουν για την πίσω κίνηση, ή την τέλεια κατανομή βάρους. Αντιθέτως πολλοί την επιλέγουν για να πετάμε το κλειδί με τον έλικα στο τραπέζι.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

VeCo δεν υπάρχει μόνο η 116.

Υπάρχει η 120, 123, 130 οι οποίες δεν απευθύνονται στον υποψήφιο αγοραστή που έχεις στο μυαλό σου.

 

Όχι στο μυαλό μου. Στην αγορά. Πόσοι από τους αγοραστές της σειράς 1 παίρνουν την 116 και την 120, και πόσοι τις άλλες δύο;

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ. Καμία εταιρεία της κατηγορίας της BMW (όχι δηλαδή Bentley ή Lambo ή Ferrari), ειδικά στη σημερινή αγορά, δεν θα έβγαζε ένα αυτοκίνητο το οποίο να «απευθύνεται σε μικρότερο και ειδικό κοινό». Θες να μου πεις δηλαδή ότι είχαν την δυνατότητα να πουλάνε 1000 και προτίμησαν να πουλάνε 100 επειδή και καλά αυτή είναι η φιλοσοφία τους...;

 

Εκ των πραγματων απευθυνεται σε πιο ειδικο κοινο οταν ειναι το μοναδικο μικρομεσαιο μοντελο με πισω κινηση στην κατηγορια.Οταν π.χ προσφερεις στην ουσια 2(αντε 2,5) θεσεις πισω αυτονοητα αποκλειεις ατομα που το προοριζουν για οικογενειακη χρηση.(αυτο στη θεωρια παντα διοτι αγνωσται αι βουλαι των αγοραστων.)Και ειμαι βεβαιος πως αυτο γινεται εν γνωσει των υπευθυνων της εταιρειας.Μην αποκλειεις την πιθανοτητα ομως αυτη η λογικη να τους ανταμειψει και στις πωλησεις.Να κλεψει δλδ πελατες-οπαδους της σπορτιφ οδηγησης απο την Alfa Romeo,την Audi,τη Seat κτλ.Κατι που στην πραγματικοτητα συνεβη σε μεγαλο βαθμο στην περιπτωση της σειρας 1.

 

 

 

Το λες και μόνος σου. Ο λόγος που η 1 πουλάει τόσο είναι επειδή είναι η φθηνότερη BMW, όχι επειδή είχε κάποια ομολογουμένως καλά χαρακτηριστικά. Λίγοι την επιλέγουν για την πίσω κίνηση, ή την τέλεια κατανομή βάρους. Αντιθέτως πολλοί την επιλέγουν για να πετάμε το κλειδί με τον έλικα στο τραπέζι.

 

Εδω εχεις πολλα δικια.Δεν αποκλειω βεβαια και την περιπτωση να την αγοραζει ενα μεγαλο ποσοστο συνειδητα με σκοπο να μυηθει στα μυστικα της πισω κινησης.Ειδικα τα μοντελα με αξιπρεπεις ιπποδυναμεις κι οχι την 116

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχει καμία σύγκριση Porsche - Yugo - Lotus. Οπότε άκυρος ο (ας πούμε) συλλογισμός σου. Κατά τα άλλα ναι, η Maserati είναι καλύτερη, σπανιότερη και με περισσότερο πρεστίζ. Φυσικά εσύ πιστεύεις ότι ο κάθε καμένος του Κολωνακίου που παίρνει Cayenne και θα παίρνει Panamera δεν έχει κάνει ζημιά στην μάρκα. Δικαίωμα σου.

 

Δεν υπάρχει σύγκριση αλλά το είπα για να δεις ότι οι μειωμένες πωλήσεις δεν σε κάνουν ανώτερο του άλλου...Το ότι πουλάει πειρσσότερο δεν την μειώνει σαν εταιρία...Σπάνια είναι και τα ssang yong στην Ελλάδα τα κάνει καλύτερα;;;

Και επειδή το κάναμε θέμα η 911 είναι ο ηγέτης στην κατηγορία της...όποιος βγαίνει με αυτήν θέλει να συγκριθεί, και μάντεψε το ίδιο και η maserati καθώς αυτή υπέδειξαν στην παρουσίαση της gran turismo....

Το μεγαλύτερο πρεστίζ έγκειται και στις μειωμένες πωλήσεις έναντι της 911 για αυτό ναι το πλήθος των porsche στο κολωνάκι έχει πλήξει το exclucivity της μάρκας....Αυτό όμως δεν μειώνει την εταιρία εξαιτίας των επιλογών των αγοραστών επειδή δεν τα χρησιμοποιούν όπως αρμόζει....

 

Δεν μπορούν να συγκριθούν μόνο επειδή το A5 είναι φθηνότερο. Ας συγκρίνουμε λοιπόν την C-Class Sportscoupe με το A5 να δούμε ποιός επικρατεί...

 

Άτοπο...Διαφορετικής κατηγορία αμάξια...Το Α5 συγκρίνεται με τα clk....

Είχα την εντύπωση πως η 5 έβγαινε πρώτη. Εν πάση περιπτώσει.

 

Στα τεστ που κου είχα δει πρώτη έβγαλαν την Ε και δεύτερη την 5άρα στα μικρά κυβικά καθώς λόγω ροπής το merc υπερτερούσε έναντι της 5άρας στα μικρά κυβικά....Σαν αμάξια είναι πολύ κοντά και παίζει ρόλο πολύ μεγάλο το μηχανικό σύνολο...

 

Όχι στο μυαλό μου. Στην αγορά. Πόσοι από τους αγοραστές της σειράς 1 παίρνουν την 116 και την 120, και πόσοι τις άλλες δύο;

Κοίτα όποιος παίρνει ακόμα και την 120 την παίρνει γιατί είναι bmw και όχι για τα δυναμικά χαρακτηριστικά καθώς κατεμέ "ντροπή" είναι για το προφίλ της εταιρίας (δεν συζητών καν για την Αclass)...Απλώς βάλε τον παράγοντα τέλη μέσα όταν πας στα εξακύλινδρα και ότι με λιγότερα λεφτά πας σε audi που και σαν όνομα είναι πάρα πολύ καλό σε αυτή την κατηγορία και παίζεις με περισσότερους ιππούς με χαμηλότερες τιμές....Αλλά για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και στα audi παίζει ρόλο το όνομα καθώς αν δεν σε ενδίεφερε πας και σε golf (δεν βάζω μέσα leon-octavia καθώς εκεί υπάρχει εμφανή διαφορά μεταξύ τους)

Αν επιτρεπόταν το diesel όμως θα έπαιρναν οι περισσότεροι την 120d.......

Το αποτελεσμα δεν ειναι που μας ενδιαφερει?Αν ικανοποιει σε ροπη,ιπποδυναμη και καταναλωση δεν πα να ναι και μονοκυλινδρος...Καλυτερα,θα ναι και πιο ελαφρυς.

 

Αλλα γενικα μη δενετε τπτ κομπο

 

Τρικύλινδρο=όχι τόσο ραφιναρισμένη οδήγηση.....Τα BMW έχουν μείνει στην συνείδηση για τους straight six όπου δεν έχουν ταλαντώσεις που παρουσιάζουν ακόμα και τα 4κύλινδρα πόσο μάλλον τα 3κύλινδρα....Σε αυτή την κατηγορία δεν ταιριάζουν αυτά...εκτός και αν το βγάλουν με σήμα ΜΙΝΙ.....

Link to comment
Share on other sites

Τρικύλινδρο=όχι τόσο ραφιναρισμένη οδήγηση.....Τα BMW έχουν μείνει στην συνείδηση για τους straight six όπου δεν έχουν ταλαντώσεις που παρουσιάζουν ακόμα και τα 4κύλινδρα πόσο μάλλον τα 3κύλινδρα....Σε αυτή την κατηγορία δεν ταιριάζουν αυτά...εκτός και αν το βγάλουν με σήμα ΜΙΝΙ.....

 

Καλα δε θα ναι και η πρωτη φορα.Εχεις ακουσει για παραδειγμα τον 1600ρη της 116?Σε τραχυτητα ηχου συναγωνιζεται κορεατικα προηγουμενης γενιας.:lol: Σημαντικα πιο εξευγενισμενα ειναι τα diesel μοτερ της BMW,για παραδειγμα.Αν και υπαρχουν σχεδιαστικες και μηχανολογικες λυσεις για να ελαχιστοποιηθουν τοσο οι θορυβοι οσο και οι κραδασμοι.Αν επικεντρωθει η ΒΜW σοβαρα στο θεμα ειμια σιγουρος παως θα τα καταφερει περιφημα.

 

Οσο για τη συνειδηση,τα στερεοτυπα καταριπτονται συνεχως.Κι ενα καθαροαιμο πισωκινητο hatch απο τη BMW φανταζε απιθανο λιγα χρονια πριν(ειδικα μετα τους πειραματισμους των compact).

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει σύγκριση αλλά το είπα για να δεις ότι οι μειωμένες πωλήσεις δεν σε κάνουν ανώτερο του άλλου...Το ότι πουλάει πειρσσότερο δεν την μειώνει σαν εταιρία...Σπάνια είναι και τα ssang yong στην Ελλάδα τα κάνει καλύτερα;;;

Και επειδή το κάναμε θέμα η 911 είναι ο ηγέτης στην κατηγορία της...όποιος βγαίνει με αυτήν θέλει να συγκριθεί, και μάντεψε το ίδιο και η maserati καθώς αυτή υπέδειξαν στην παρουσίαση της gran turismo....

Το μεγαλύτερο πρεστίζ έγκειται και στις μειωμένες πωλήσεις έναντι της 911 για αυτό ναι το πλήθος των porsche στο κολωνάκι έχει πλήξει το exclucivity της μάρκας....Αυτό όμως δεν μειώνει την εταιρία εξαιτίας των επιλογών των αγοραστών επειδή δεν τα χρησιμοποιούν όπως αρμόζει....

 

Κατα καποιον τροπο την μειωνει σαν εταιρια λογω του οτι ριχνει την ποιοτητα κατασκευης.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...