Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Lamborghini Gallardo 570-4 Performante: This is Sparta!

 

http://www.rpmgo.com/images2009/Sneak-Peek-At-The-Lamborghini-Gallardo-LP-570-4-Spyder-Performante-1.jpg

 

Τι να τον κάνεις τον κλιματισμό και τα ηλεκτρικά παράθυρα όταν βρίσκεσαι μέσα σε μία «ανοιχτή» πρόκληση που ζεματάει με το ταμπεραμέντο της; Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν οι Ιταλοί σχεδιαστές της Lamborghini όταν έφτιαχναν την ταχύτερη έκδοση της Gallardo Spyder με την ονομασία 570-4 Performante. Όπως μαρτυρά αυτό το όνομα, η ανοιχτή Gallardo αποδίδει 570 ίππους, καθώς εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα της Superleggera, χωρητικότητας 5,2 λίτρων.

 

περισσότερα...

 

 

ΒΜW: Μέσα στο 2011 η «ανοιχτή» Σειρά 6

 

http://www.newsbeast.gr/files/temp/44EE9EA70B94FC128D0D4A05CF000EA4.jpg

 

Προτού καλά καλά κάνει την εμφάνισή της η νέα γενιά της BMW 6, η βαυαρική εταιρεία έδωσε στο φως της δημοσιότητας την cabriolet έκδοση του φινετσάτου κουπέ. Μακρύτερο κατά 7,4 εκατοστά από τον προκάτοχο του, το γερμανικό μοντέλο αγγίζει τα 4,89 μέτρα σε μήκος, ενώ και το πλάτος του έχει αυξηθεί σε μικρό βαθμό. Η BMW 6 Convertible διαθέτει μαλακή αναδιπλούμενη οροφή, που μπορεί να τεθεί σε λειτουργία σε ταχύτητα μέχρι και 40 χλμ./ώρα, με τη διαδικασία του ανοίγματος να διαρκεί 19 δευτερόλεπτα και την αντίστοιχη του κλεισίματος 24 δευτερόλεπτα.

 

περισσότερα...

 

 

Audi: Έτοιμο το RS3 με 340 ίππους

 

http://img843.imageshack.us/img843/5530/1b15decb97a7e442d172453.jpg

 

Ένα από τα πλέον καυτά πεντάθυρα μοντέλα της αγοράς αποκαλύφθηκε από την Audi και αναμένεται κυκλοφορήσει στις αγορές μέσα στους επόμενους μήνες (αρχές του 2011). Το RS3 αποτελεί την πιο ισχυρή έκδοση του μικρομεσαίου μοντέλου και μάλιστα θα διατεθεί αποκλειστικά στην Sportback (πέντε πόρτες) εκδοχή, χωρίς ωστόσο να του λείπει το σπορ στοιχείο ούτε από πλευράς εμφάνισης ούτε από πλευράς επιδόσεων.

 

περισσότερα...

Edited by Nagata

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εισαι πωρωμενος μιτσουμπισακιας αλλα δεν εχεις τα λεφτα να παρεις ΕΒΟ; θελεις 3 διαφορικα, πολλα αλογα και δυναμικο λουκ αλλα η οικονομικη κριση σε εφερε στο αμην; η Proton Teleshoping εχει τη λυση στο προβλημα σου

 

http://carscoop.blogspot.com/2010/12/proton-shows-mitsubishi-lancer-evo-x.html

 

 

:p

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

το rs3 ειναι αυτοκινηταρα, και εχει πανω το 2.5 το μοτερ.

http://www.youtube.com/watch?v=gXra7oUj6T0

 

Nαι, αλλα θελουν κρεμασμα που το βγαζουν μονο σε 5θυρο...

Link to comment
Share on other sites

Θα έρθει πιστεύω και το 3θυρο. Πάρα πολύ όμορφο και ολοκληρωμένο αλλά, για πρώτη φορά δεν μου πολυαρέσει η μούρη του τωρινού Α3. Πιστεύω ότι η νέα εταιρική γρύλια είναι πολύ πιο όμορφη και δυναμική.

 

Για αυτήν μιλάω:

http://media.il.edmunds-media.com/audi/a6/2012/ns/2012_audi_a6_front_ns_1129101_717.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλα θελουν κρεμασμα που το βγαζουν μονο σε 5θυρο...

Προσωπικα το πενταπορτο μου αρεσει πιο πολυ....ειδικα το τωρινο S3 ειναι απλα μ@υναρ@ς σε πενταπορτο λευκο με την πανοραμικη μαυρη οροφη.:D

 

ΤΟ ΘΕΛΩ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ!!!:cry::cry:

 

 

:lol::lol::lol:

Will keep updating....Galaxy S out of the box 2.1 Eclair JM5 Cos,2.2.1 Froyo JS3 + SPEEDMOD KERNEL-k13c-500hz + Clockwork Mod,Slim ICS + Semaphore Kernel + JVU modem,Slim Bean 4.1.2 + Semaphore 2.6.0.s,Cyanogen 10.1 + Semaphore 2.9.23 ....10.2 etc....,Cyanogenmod 11 snapshot M4 + Neo kernel cma 415mb. :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφη, όπως και όλα τα νέα της μοντέλα. Προτιμώ όμως την υπάρχουσα γενιά.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές του νέου VW Passat: Από 20.840 ευρώ

 

http://img406.imageshack.us/img406/4593/avclub1t.jpg

 

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία της VW ανακοίνωσε επίσημα τις τιμές πώλησης όλων των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Passat στη χώρα μας.

 

 

Με αφορμή την επίσημη πρώτη του νέου, μεσαίου οικογενειακού μοντέλου της VW στο «Auto Show 2010», που πραγματοποιείται στο

εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo από το Σάββατο 4 Δεκεμβρίου έως και την Κυριακή 12 Δεκεμβρίου, η ελληνική αντιπροσωπεία

έδωσε στη δημοσιότητα τις επίσημες τιμές πώλησης για όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του. Θυμίζουμε ότι το νέο Passat διατίθεται με

τους γνωστούς βενζινοκινητήρες 1,4 TSI (122 ίπποι), 1,8 TSI (160 ίπποι) και 2,0 TSI (210 ίπποι) της VW, καθώς και με τον 1,6 TDI

(τουρμποντίζελ), ο οποίος αποδίδει 105 ίππους. Σε ότι αφορά στους 1,4 και 1,8 TSI αξίζει να σημειώσουμε πως συνδυάζονται είτε με

μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με το 7τάχυτο DSG της εταιρείας, σε αντίθεση με τον 2λιτρο TSI, ο οποίος διατίθεται είτε με το ίδιο

μηχανικό 6άρι, είτε με το 6τάχυτο DSG των Γερμανών.

 

 

Σε σχέση με τις τιμές, η έκδοση των 122 διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Trendline, Comfortline και Highline, εκείνη των 1,8 λίτρων

στις δύο τελευταίες, ενώ η 2λιτρη αποκλειστικά στην Comfortiline. Οι τιμές για τις προαναφερθείσες εκδόσεις των 1,4 λίτρων ορίστηκαν

στην περίπτωση που ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο στα 20.840, 22.180 και 23.230 ευρώ, τιμές που «σκαρφαλώνουν» στα

22.260, 23.600 και 24.650 ευρώ στην περίπτωση επιλογής του 7τάχυτου DSG κιβωτίου. Για τη δυνατότερη έκδοση των 1,8 λίτρων

αφετηρία είναι το ποσό των 26.000 ευρώ, ενώ για την 2λιτρη εκείνο των 29.270 ευρώ. Όσο για την 1,6 ντίζελ (για όσους τυχερούς,

εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης δηλαδή…), οι τιμές ξεκινούν από τα 24.440 ευρώ.

 

 

http://img822.imageshack.us/img822/4042/avclub2j.jpg

 

 

Ποιο αναλυτικά, οι τιμές όλων των διαθέσιμων εκδόσεων του νέου Passat έχουν ως εξής:

 

» Passat Limousine (4d)

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 6 speed..............20.840 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 7-DSG................22.260 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 6 speed...........22.180 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 7-DSG.............23.600 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 6 speed................23.230 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 7-DSG..................24.650 €

1.8 TSI 160 PS Comfortline 6 speed..........................26.000 €

1.8 TSI 160 PS Comfortline 7-DSG............................27.580 €

1.8 TSI 160 PS Highline 6 speed...............................27.180 €

2.0 TSI 210 PS Comfortline 6 speed..........................29.270 €

2.0 TSI 210 PS Comfortline 6-DSG............................32.900 €

1.6 TDI 105 PS Trendline 6 speed.............................24.440 €

1.6 TDI 105 PS Comfortline 6 speed..........................25.840 €

1.6 TDI 105 PS Highline 6 speed...............................28.860 €

 

 

» Passat Variant

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 6 speed.............22.220 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Trendline 7-DSG...............23.640 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 6 speed..........23.560 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Comfortline 7-DSG............24.980 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 6 speed...............24.780 €

1.4 TSI 122 PS BlueMotion Highline 7-DSG.................28.150 €

1.8 TSI 160 PS Comfortline 6 speed.........................27.530 €

1.8 TSI 160 PS Comfortline 7-DSG...........................31.060 €

1.8 TSI 160 PS Highline 6 speed..............................30.830 €

2.0 TSI 210 PS Comfortline 6 speed.........................32.850 €

2.0 TSI 210 PS Comfortline 6-DSG...........................34.600 €

1.6 TDI 105 PS Trendline 6 speed............................25.890 €

1.6 TDI 105 PS Comfortline 6 speed.........................29.220 €

1.6 TDI 105 PS Highline 6 speed..............................30.600 €

 

 

4Τροχοί

 

http://img225.imageshack.us/img225/4075/avclub3.jpg

Edited by akis_k
Link to comment
Share on other sites

 

Πολύ όμορφη και αυτή την μάσκα την έχει βάλει και σε άλλο μοντέλο.

Α ρε καταραμένη φτώχια :(

Link to comment
Share on other sites

Οντως πανεμορφη η slk. Θελω να δω και τους κινητητρες ομως για να καταληξω. Απλως επειδη ειμαι φαν αυτης της κατηγοριας παντα μεσα μου υπαρχει η συγκριση με τη Ζ4 η οποια ειναι απιστευτη, αλλη ομορφια βεβαια.

:D

Άρης

Follow me

Link to comment
Share on other sites

Nέο Audi Quattro

 

http://assets.pestaola.gr/img4/Audi-Quattro-Concept-02.jpg

 

Το Audi Quattro δεν είναι απλά ένα σχήμα αλλά πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην προκαλεί συγκίνηση και θαυμασμό όταν προκειται για το μοντέλο με το οποίο η Audi θέλησε να γιορτάσει τα 30 χρόνια συμμετοχής της στα Rallies.

Ως βάση για το Audi Quattro χρησιμοποιήθηκε ένα από τα πιο εντπυωσιακά αυτοκίνητα της γκάμας της Γερμανικής εταιρίας, το Audi RS5. Έχουν γίνει φυσικά αρκετές αλλαγές στο chassis του RS5 ενώ οι μεγαλύτερες διαφορές παρατηρούνται στον κινητήρα. Ο γνωστός V8 4.2 FSi αντικαταστάθηκε από τον κινητήρα του Audi TT-RS. Στο Quattro, αποδίδει 408 ίππους χαρίζοντας εκπληκτικές επιδόσεις στο αυτοκίνητο.

 

http://assets.pestaola.gr/img4/Audi-Quattro-Concept-04.jpg

 

Τα 100 πρώτα χιλιόμετρα έρχονται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, συγκεκριμένα σε 3.9 δευτερόλεπτα. Αυτό, οφείλεται κατά κύριο λόγο και στο μειωμένο βάρος του αυτοκινήτου που είναι μόλις 1300 κιλά. Αυτό οφείλεται τόσο στο γεγονός ότι το νέο Quattro είναι διθέσιο, όπως και ο προκάτοχος του εξάλλου, αλλά και στην εκτεταμμένη χρήση ελαφρών υλικών. Όλοι γνωρίζουμε ότι η Audi είναι πρωτοπόρος σε ότι αφορά ελαφρυά κράματα, όπως έχει αποδείξει τόσο με το R8 όσο και με το TT.

 

Παρά το γεγονός ότι όταν το Audi Quattro έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού ως ένα Concept, οι φήμες λένε ότι θα το δούμε λίαν συντόμως και στην παραγωγή. Πιθανότατα, σημαντικό ρόλο έπαιξε το γεγονός ότι ο όμιλος VW, στην προσπάθεια του να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων παγκοσμίως και να ξεπεράσει την Toyota, αποφάσισε να διευρύνει κι άλλο την γκάμα του.

 

Στα μάτια μου, το Audi Quattro αποτελεί το ιδανικό αυτοκίνητο γι αυτούς που θέλουν ένα ιδιαίτερα δυναμικό και άγριο σχήμα αλλά και την πολυτέλεια της Audi. Με άλλα λόγια, πιστεύω ότι το Audi Quattro είναι ένα πολυτελές Mitsubishi Evo: άγριο, γρήγορο, τετρακίνητο και πλέον πολυτελές..

 

pestaola.gr

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

BODY/SUSPENSION:

 

* High strength steel unibody with widened fenders and track

* Metal roof panel (saves 35lbs over 1-series with moonroof)

* Aluminum suspension from E90/E92 M3. Virtually all of the front-end components are aluminum; virtually every detail on the five-arm rear axle is made of aluminum

* Weight balance of 51.7% front 48.3% rear

* Weighs in at 1,495kg DIN (3,296 lbs, preliminary)

 

 

BRAKES/WHEELS:

 

* Brakes from M3 featuring internally-vented, cross drilled cast icon discs – 14.2 inch front, 13.8 inch rear. Each disc is connected to a floating aluminum hub by cast-in stainless-steel pins which reduces the thermal loads on the discs, thus increasing their performance and service life.

* Dash display brake wear indicator monitors condition of the brake linings.

* M3 Competition / M3 GTS competition wheels – 19x9” with 245/35/19 tires front and 19x10” w/ 265/35/19 tires rear

* Rack-and-pinion steering with hydralic power steering (Servotronic)

 

 

ENGINE/TRANSMISSION:

 

* Free revving twin-turbocharged, all aluminum, 3.0L inline 6 cylinder engine, with direct injection

* 335hp @ 5900rpm

* 332lb-ft torque from 1500-4500rpm (with +37lb-ft overboost)

* 7,000 rpm redline

* 4.7 second 0-60mph / 4.9 second 0-100kmh

* 13.2 second quarter mile

* 155mph top speed

* M Drive button actives razor sharp throttle response program

* 6-speed manual transmission with dry sump cooling system and 3.15:1 final drive ratio, with M gearshift knob

* Upgraded flywheel for use with high torque

 

 

M DIFFERENTIAL / TRACTION CONTROL:

 

* Variable M differential lock for optimum rear wheel drive traction

* DSC traction control

* MDM (M Dynamic Mode) mode allows less intervention from DSC system for more oversteer and maximum performance

 

 

AERODYNAMICS: AIR CURTAINS

 

* Air curtains, used here for the first time in a BMW production vehicle, improve air flow around the wheel arches with the benefit of significantly reduced turbulence. This innovative aerodynamic feature consists of openings in the outer section of the lower front fascia that route high-pressure air through ducts at each front corner. The ducts are approximately 10 x 3 centimeters wide and are designed to channel air to openings at the front of each wheel arch, where it is discharged through a very narrow opening at high speed. The escaping air stream covers the side of the front wheels like a curtain, thereby reducing aerodynamically unfavorable turbulence around the rotating wheels. (Technology stems from BMW Vision Efficientdynamics).

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464344&d=1291939495

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464347&d=1291939495

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464352&d=1291939495

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464353&d=1291939542

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464355&d=1291939542

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464356&d=1291939542

 

http://www.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=464359&d=1291939542

Link to comment
Share on other sites

Το quattro πολύ πιο όμορφο από το r8 και το a5 μαζί...

Ίσως το πιο όμορφο audi για μένα :love: !

Nokia 7650,7200,6234,n73,n78, Sony Ericsson Satio, Nokia N8, Lenovo A820, A806, Doogee F3 PRO, Ulefone Paris, Xiaomi Redmi 4x, Xiaomi Redmi Note 5 dual camera, Xiaomi Pocophone F1 :happy:
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει λογος να πατε αν δεν πηγαινετε να παρετε καποιο αυτοκινητο?

 

υπαρχει λογος να αγοραζεις περιοδικα αυτοκινητου εφοσον δεν θα αγορασεις αυτοκινητο ;

 

σκεψου οτι απλα κανεις κατι διαφορετικο απο τα συνηθισμενα ,κατι εναλλακτικο και εφοσον εισαι φιλος του αυτοκινητου ειναι ενδιαφερον να δεις απο κοντα καποια καινουργια μοντελα χωρις να πας στην αντιπροσωπεια και χωρις να χαζευεις κανενα παρκασισμενο ..

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια με τις εκπτωσεις στα τελη ταξινομησεις τι γινεται γιατι εχω μπερδευτει?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Είναι λίγο μπερδεμένο το θεματάκι, ωστόσο ρίξε μια ματιά εδώ http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=6017 για να έχεις μια πιο ξεκάθαρη εικόνα. :)

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Όντως το Quattro πολυ ωραίο αλλα και το r8 δεν παει πίσω. Να δούμε εμείς τι αυτοκίνητο θα πάρουμε.

 

Και το νέο passat μου άρεσε απο ότι είδα ωραίο, αυτο τουλάχιστον αγοράζετε ενω τα αλλα λίγο δύσκολα.

Edited by Dim2
My phone: iPhone 3gs 32 giga black.. Samsung s3-s4 -note 3.. Nokia 1020...Samsung S8...New iPad ( ΔΗΜΗΤΡΗΣ )
Link to comment
Share on other sites

Όντως το Quattro πολυ ωραίο αλλα και το r8 δεν παει πίσω. Να δούμε εμείς τι αυτοκίνητο θα πάρουμε.

 

Και το νέο passat μου άρεσε απο ότι είδα ωραίο, αυτο τουλάχιστον αγοράζετε ενω τα αλλα λίγο δύσκολα.

 

πολυ ομορφο το νεο πασσατ και βγαινει και με υγραεριο απο το εργοστασιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προ των πυλών η νέα Alfa Romeo Giulia!

 

http://img214.imageshack.us/img214/9067/giuliak.jpg

 

 

Μετά τις MiTo και Giulietta, οι Ιταλοί σχεδιάζουν την αντεπίθεσή τους και στη μεσαία κατηγορία, με αιχμή του

δόρατος ασφαλώς την ολοκαίνουργια Giulia, η οποία θα διαδεχθεί την 159 σε έναν περίπου χρόνο από σήμερα!

 

Ολική επαναφορά, θα μπορούσε κάλλιστα να είναι ο τίτλος της συγκεκριμένης αναφοράς μας. Και αυτό, γιατί οι πάντοτε δραστήριοι Ιταλοί της Alfa Romeo δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιορίσουν τις… ορέξεις τους στην παρουσίαση της «μικρής» MiTo και –πρόσφατα- της μικρομεσαίας Giulietta. Με βάση, λοιπόν, τις έως τώρα πληροφορίες μας, περί τα τέλη του 2011, η μιλανέζικη φίρμα θα είναι απολύτως έτοιμη, ώστε να παρουσιάσει και επίσημα πλέον τη διάδοχο της 159, λανσάροντας ένα εντελώς νέο μοντέλο, το οποίο θα κουβαλά την ιστορική ονομασία Giulia. Επί της ουσίας, η νέα Giulia θα είναι ένα premium αυτοκίνητο, το οποίο θα ενσωματώνει ασφαλώς το γνώριμα αθλητικό DNA των μοντέλων της Alfa Romeo, όντας την ίδια στιγμή, χάρη στην αναβαθμισμένη της ποιότητα, σε θέση να αντιπαρατεθεί με τη σειρά 3 της BMW, που και αυτή με τη σειρά της βρίσκεται ένα μόλις βήμα πριν την αντικατάσταση της, αλλά και με το Α4 της επίσης γερμανικής Audi.

 

Όπως φαίνεται και στην ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία που δημοσιεύουμε, η νέα Giulia θα υιοθετεί πολλά από τα σχεδιαστικά γνωρίσματα που είδαμε για πρώτη φορά στην MiTo και τώρα πλέον και στη μεγαλύτερη Giulietta, όπως για παράδειγμα ο τριγωνικός θυρεός και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED. Από την τελευταία, θα προέρχεται κατά πάσα πιθανότητα και το δάπεδο πάνω στο οποίο θα «πατά» το νέο ιταλικό σεντάν (προς απογοήτευση των φανατικών που θα προτιμούσαν μια επιλογή που θα επιτρέπει τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς…), με τη διαφορά ότι θα πρόκειται για μια διευρυμένη εκδοχή του, η οποία θα χρησιμοποιηθεί, όπως πολλάκις έχουμε αναφέρει στο παρελθόν και στα επερχόμενα «μεσαία» SUV της Alfa Romeo. Όπως και να έχει, οι Ιταλοί υπόσχονται ότι η νέα Giulia θα διαθέτει υποδειγματικά οδικά χαρακτηριστικά, συνδυάζοντας με τον πλέον ιδανικό τρόπο τον σπορτίφ ταμπεραμέντο με την άνεση. Για το λόγο αυτό άλλωστε, θα είναι εφοδιασμένη με ένα ενεργό σύστημα αναρτήσεων (Active Roll System), το οποίο θα ελέγχει διαρκώς το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ λαμβάνοντας υπʼ όψιν του μια σειρά από παραμέτρους, όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η θέση του πεντάλ της βενζίνης, η γωνία περιστροφής του τιμονιού κοκ. Επιπρόσθετα, το σύστημα θα διαθέτει και δύο default θέσεις, με την ονομασία Sport και Comfort. Το όλο πακέτο θα ολοκληρώνεται από το γνωστό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που γνωρίσαμε στις MiTo και Giulietta.

 

Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα βρουν θέση κάτω από το καλλίγραμμο καπό του αυτοκινήτου, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως τη… λύση θα δώσει η «μαμά» Fiat, τροφοδοτώντας τη νέα Giulia με την ολοκαίνουργια σειρά μηχανικών συνόλων της γενιάς MultiAir. Έτσι, εκτός από τα γνωστά μηχανικά σύνολα των 135 και 170 ίππων (1,4 λίτρα), θα συναντάμε και τον 1.750 TBi που θα αποδίδει περί τους 200 ίππους. Για την κορυφαία έκδοση QV, οι Ιταλοί βρίσκονται ήδη στο τελικό στάδιο της εξέλιξης ενός V6 βενζινοκινητήρα στα 3,3 λίτρα, ο οποίος θα βασίζεται στον αντίστοιχο της Chrysler (βλ. γενιά Pentastar), διαθέτοντας συν τοις άλλοις σύστημα άμεσου ψεκασμού. Οι προσδοκίες των ανθρώπων της FPT (Fiat Powertrain Technologies) που εργάζονται πάνω στο συγκεκριμένο project είναι η ιπποδύναμή του συγκεκριμένου συνόλου να αγγίζει ή και να ξεπερνά το φράγμα των 300 ίππων. Όπως είναι αναμενόμενο με δεδομένο τον υψηλό αυτό πήχη απόδοσης, η κορυφαία έκδοση της νέας Giulia θα είναι τετρακίνητη.

 

4Τροχοί.gr

 

 

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

 

 

Ετοιμάζεται το νέο Mazda MX-5!

 

http://img713.imageshack.us/img713/6331/mazdamx5w.jpg

 

 

Το Mazda MX-5, o ιδρυτής της κατηγορίας ρόουντστερ, αλλά και μία από τα πλέον θρυλικές προτάσεις του είδους, ετοιμάζεται

να παραδώσει τη σκυτάλη στο νεότερο μοντέλο επενδύοντας ακόμα περισσότερο στη φιλοσοφία της αρχέτυπης εκδοχής του.

 

 

Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, όλα άρχισαν το 1989, όταν οι ανήσυχοι Ιάπωνες της Mazda κατασκεύασαν ένα ελαφρύ και απολαυστικό στην οδήγηση 2θεσιο όχημα με αναδιπλούμενη –μαλακή ασφαλώς- οροφή. Στα 21 και πλέον χρόνια της παρουσίας του στις κατά τόπους αγορές κύλησε πολύ… νερό στο αυλάκι της εν λόγω κατηγορίας με τον ανταγωνισμό να παρουσιάζει κατά καιρούς τις δικές του αντίστοιχες προτάσεις, οι οποίες όμως ουδέποτε κατάφεραν να βάλουν στη γωνία, σε εμπορικό τουλάχιστον επίπεδο, οποιαδήποτε από τρεις γενιές του. Ωστόσο, παρά την αδιαμφισβήτητη επιτυχία του MX-5 MkIII, οι ιθύνοντες της Mazda δεν επαναπαύονται ετοιμάζοντας για μια ακόμα φορά την αντεπίθεσή τους, με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, το οποίο είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί επίσημα σε κάτι παραπάνω από έναν χρόνο από σήμερα.

 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν ήδη αρχίσει να διαρρέουν, το τέταρτης γενιάς MX-5 θα παραμείνει πισωκίνητο προς τέρψη των φανατικών οπαδών του είδους, διαθέτοντας μια σχεδίαση η οποία θα αντλεί έμπνευση (αλλά και πολλά από τα επιμέρους στοιχεία, όπως είναι η μάσκα και οι χυτές εν γένει γραμμές) από το πρωτότυπο Shinari που είδε το φως της δημοσιότητας λίγους μήνες νωρίτερα. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της Mazda, κατά την προσφιλή τακτική τους, αναμένεται να δώσουν περισσή βαρύτητα προς την κατεύθυνση ελαχιστοποίησης του βάρους του αμαξώματος, το οποίο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, στόχος είναι να περιοριστεί κάτω από το άτυπο φράγμα των 1.000 κιλών, προκειμένου να διατηρηθεί ο «οδηγοκεντρικός» χαρακτήρας της κατασκευής, αλλά ταυτόχρονα, να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου, αφού, ως γνωστόν, τα… κιλά αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους εχθρούς της.

 

Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου, δεν αναμένονται σημαντικές εκπλήξεις, αφού, όπως όλα δείχνουν, οι ιθύνοντες της εταιρείας φαίνεται να έχουν εγκαταλείψει το ενδεχόμενο το νέο MX-5 να κινείται από τη νεότερη εκδοχή του γνωστού περιστροφικού κινητήρα της εταιρείας, ο οποίος ήδη εξελίσσεται για λογαριασμό του νέου RX-8/RX-9. Έτσι, κάτω από το καπό του αναμένεται να δούμε έναν νέο 4κύλινδρο κινητήρα, με ισχύ κοντά στους 160 ίππους, ο οποίος θα διαθέτει σύστημα άμεσου ψεκασμού και σύστημα Start&Stop. Θα συνδυάζεται δε ακόμα και στη βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ενός ολοκαίνουργιου κιβωτίου με σύστημα διπλού συμπλέκτη.

 

4Τροχοί.gr

Edited by akis_k
Link to comment
Share on other sites

Η Alfa Romeo είναι σαν διασταύρωση Lexus με Panamera. And not in a good way...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Όντως,το μίτο είναι φοβερό εμφανισιακά,αλλά η Τζουλιέτα πολύ κάτω των (δικών μου) προσδοκιών.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...