Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Range Rover Uber Alles...Ειναι ας πουμε "Γαλαζοαιματο"...Ειδικα το Sport :love: :heat:

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Συμφωνω μαζι σου οτι πιο πολυ πουλας μουρη με αυτα τα αυτοκινητα αλλα οσον αφορα την cayenne προσωπικα πιστευω[αλλα και εχω διαβασει] οτι εχει τις δυνατοτητες να περασει ενα ποταμι και γενικοτερα να κανει εκτος δρομου εξορμησεις απλως κανενας ιδιοκτητης δεν την παει γιατι την λυπαται(και αυτην και τα λ7 του!)Για τα αλλα 3 δεν γνωριζω!...

 

Cayenne kai ML με off-road pack και κοντες σχεσεις. Ο ανταγωνισμος στην κατηγορια ειναι ενας και λεγεται BMW X5 4.8is σαν συνολικο αυτοκινητο. Απλα κορυφαια μηχανη και κρατηματα. Αποψη μου ειναι οτι το Range ειναι απλα κορυφαιο off-road σε σχεση με ολα τα υπολοιπα. Τεσπα θα κανουμε τη συζητηση μονοτονη. Τα 225Κμ ΔΕΝ ειναι επαρκης ταχυτητα για τετοια κυβικα. Το γιατι φαινεται για το τι προσφερει ο ανταγωνισμος ΜΑΖΙ με αξιοπιστια.:)

 

Τα crossover δεν γιναν για να πουλας μουρη, αλλα για να παντρεψουν τις αναγκες για χωρο με τις σπορ επιδοσεις. Σιγουρα δεν μπορεις να εχεις απολυτα σπορ επιδοσεις με crossover, τα κιλα και ο ογκος δεν κρυβονται στις στροφες.

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Range Rover Uber Alles...Ειναι ας πουμε "Γαλαζοαιματο"...Ειδικα το Sport :love: :heat:

 

Ειδικα το Sport ειναι χτισμενο πανω στο Discovery :D και εχει παρει αρνητικα σχολια γι αυτο, δεν ειναι πραγματικο Range

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα το Sport ειναι χτισμενο πανω στο Discovery :D και εχει παρει αρνητικα σχολια γι αυτο, δεν ειναι πραγματικο Range

 

Μα σημασια εχει πως το Range ηταν και απο παλαιοτερα κατηγορια απο μονο του...Με αυτη την εννοια το αποκαλεσα Ξεχωριστο,Βεβαια γουστα ειναι αυτα,αλιμονο,εννοειτε οτι μιλαμε για ειδικη κατηγορια αυτ/ων με πολλες αρετες,απλα εκφραζω την προσωπικη μου προτιμηση.:) .

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Τα μισα της κατηγοριας δεν εξυπηρετουν κανενα σκοπο περα απο τη μουρη.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Τα μισα της κατηγοριας δεν εξυπηρετουν κανενα σκοπο περα απο τη μουρη.

 

Και λίγα λες... :wink:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Και λίγα λες... :wink:

 

Με αυτη τη λογικη θα υπηρχαν αμαξια για μεταφορες, μινι λεωφορεια και για τσουβαλια και αμαξια για αγωνες μονο. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Ακριβως επειδη υπαρχουν διαφορετικες αναγκες και γουστα υπαρχουν και διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων. To Range Rover ειναι οντως ξεχωριστο και ηταν μια κατηγορια μονο του, τωρα ομως τα βρισκει ψιλοσκουρα με τον ανταγωνισμο. Και η κλασσικη του εμφανιση και παλι θεμα γουστου ειναι. Οπως και το σε τι κοινο ηλικιακα απευθυνεται.

 

Εγω προσωπικα σε καμμια περιπτωση δεν θα παιρνα αυτο το αυτοκινητο , να φανταστεις ουτε καν περασε απο το μυαλο μου οταν διαλεγα. (Κολλητος μου ειχε Land Rover defender 3πορτο και Rover 620. To μεν πρωτο ηταν καθε 2-3 μηνες στα συνεργεια και ασυμφορο, εκανε παρτυ οταν του το ζητησε ενας τρελλαμενος για 4χ4 γιατι ειχε σκοπο να το ακινητοποιησει, για το δε 620 του επιασε φωτια μεσα στο γκαραζ απο βραχυκυκλωμα.) Ημουν αναμεσα σε Cayenne S και BMW X5. Αλλα ειναι ολα θεμα προσωπικου γουστου. mild 4x4 , χωρους και αρκετα γκαζια, αυτο ηταν το κριτηριο για μενα. Εχω Cherokee για τα δυσκολα :)

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

SPY PHOTOS: Mercedes SL FaceLift

 

http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070521.002/6070521.002.1L.jpg

 

Mercedes has decided to let the current SL, which is already 6 years old, live for several more years before the all new SL Class takes it's place. With a minor facelift over a year and a half ago, Mercedes feels it needs to freshen the looks one more time and, hopefully, keep up the good sales figures by giving the SL a major facelift next year.

 

While some of you poseur Mercedes fans might say, “Hey, the current generation R230 is already six years old, the next generation should be out, now!” However, the real hard core Mercedes dweebs will say, “but if you know your SL history the previous R129 generation was on the market for 12 years, and the one before that, was 16 years”. That's the equivalent of living 224 human years. However, with the dwindling attention spans of consumers, we can expect the next gen to not go quite as long, with an arrival in 2011.

 

Seen in the attached photos, test cars have been sighted in many different locations of various climates such as Scandinavia for its' cold weather and the dusty roads of the Mediterranean for warm weather testing.

 

The biggest change will be the CLS-style headlamps together with a new bumper and grille. Camouflage over the rear lamps is hiding a new shape and new diodes that are light emitting (LED).

 

Another feature already in the SLK that will finally come for the facelifted SL is the AIRSCARF, which is an air vent built into the headrest and blows warm air on your neck so you don't get cold when the top is down. How posh...

 

Engines are likely to remain the same as in the current model, but rumors are talking about a turbocharged version of the 350 engine with 354 bhp. Top of the line model will remain as the SL65 AMG with 612 bhp.

Link to comment
Share on other sites

Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτo μου θεωρουσα την SL το ομορφοτερο αμαξι παραγωγης..και παντα ελεγα δεν μπορει να γινει ενα αμαξι ομορφοτερο, και παντα η Mercedes εκανε την εκπληξη, απλα ΚΟΥΚΛΑ :) Ηταν το πρωτο αμαξι που κοιταξα για να παρω..Αλλα το Λαμπραντορ μου δυστυχως δεν χωραει..ουτε τα μπαγκαζια της γυναικας μου...οποτε ημουν μειοψηφια.. :(

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Αρεσει σε κανεναν αυτο.....?:confused:

 

προσωπικα δεν μαρεσει...η παλια(αυτη που κυκλοφορει τωρα) σου δινει αλλη αισθηση!...κατι :offtopic: rallista απο ποιο μερος της πετρουπολης εισαι?εγω ειμαι προς Απολις μερια!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι τα καλα νεα...www.motorauthority.com/news/sedans/first-official-images-of-the-mitsubishi-evolution-x/

 

και αυτα ειναι τα ασχημα νεα αν αληθευουν...

www.caradvice.com.au/2169/2008-mitsubshi-evo-x-pricing-speculation/:shock: :(

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι τα καλα νεα...www.motorauthority.com/news/sedans/first-official-images-of-the-mitsubishi-evolution-x/

 

και αυτα ειναι τα ασχημα νεα αν αληθευουν...

www.caradvice.com.au/2169/2008-mitsubshi-evo-x-pricing-speculation/:shock: :(

 

Το είδα από κοντά στο Ελληνικό... Μου έπεσε η μασέλα... μάζεψε ίσως από τον περισσότερο κόσμο σε όλα τα stands... Τρομερό, άγριο, εντυπωσιακό...

 

:drooling...:

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Με αυτη τη λογικη θα υπηρχαν αμαξια για μεταφορες, μινι λεωφορεια και για τσουβαλια και αμαξια για αγωνες μονο.

 

Εμ, δεν υπάρχουν ήδη όλα αυτά που λες; :confused:

 

Μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Ακριβως επειδη υπαρχουν διαφορετικες αναγκες και γουστα υπαρχουν και διαφορετικες κατηγοριες αυτοκινητων.

 

Δεν ισοπεδώνω τίποτα. Αναφέρω απλά αυτό που βλέπουν όλοι, ότι το 80% των SUV της αγοράς δεν κάνουν ούτε για χωματόδρομο.

 

To Range Rover ειναι οντως ξεχωριστο και ηταν μια κατηγορια μονο του, τωρα ομως τα βρισκει ψιλοσκουρα με τον ανταγωνισμο. Και η κλασσικη του εμφανιση και παλι θεμα γουστου ειναι. Οπως και το σε τι κοινο ηλικιακα απευθυνεται.

 

Προφανώς και η εμφάνιση του, το αν θα αρέσει σε κάποιο είναι θέμα γούστου. Λ.χ. εμένα δεν μου αρέσει καθόλου η X5, εσύ την πήρες. :)

 

Αρεσει σε κανεναν αυτο.....?:confused:

 

Η επιθετική μάσκα μου αρέσει αρκετά, έχω μία μικρή ένσταση αναφορικά με τα φωτιστικά σώματα. Θα τα ήθελα λιγότερο γωνιώδη.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

To Range Rover ειναι κορυφη!!

Σου εμπνεει εναν αερα πολυτελειας..

Επισης εχει παιξει στο OC (VeCo u know!)και αυτο του δινει αλλη αιγλη!!

Link to comment
Share on other sites

Επισης εχει παιξει στο OC (VeCo u know!)και αυτο του δινει αλλη αιγλη!!

 

I know, I know! :up:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Το είδα από κοντά στο Ελληνικό... Μου έπεσε η μασέλα... μάζεψε ίσως από τον περισσότερο κόσμο σε όλα τα stands... Τρομερό, άγριο, εντυπωσιακό...

 

Συμφωνω,ηταν ακρως επιθετικο!!αλλα κριμα που αυτο που ηταν στο ελληνικο ηταν απλα ενα πρωτοτυπο:( !(αν και για να πω την αληθεια κ η εκδοση παραγωγης ειναι πολυ τουμπανο!!)αλλα ελπιζω οταν το φερουν στην ελλαδα να κοστιζει κατω απο 60,000 ευρω...οχι οτι θα το παρω αλλα για να λεμε οτι εχουμε ελπιδες!:lol: :D

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

BMW - Σπορ Πακέτο M για την X5

 

http://img69.imageshack.us/img69/5912/02ic9.jpg

 

http://img69.imageshack.us/img69/9961/01st1.th.jpg http://img69.imageshack.us/img69/7459/03kc9.th.jpg http://img292.imageshack.us/img292/1453/04pg3.th.jpg http://img292.imageshack.us/img292/3113/05ci7.th.jpg

 

Με το νέο αυτό πακέτο η BMW, τονίζει περαιτέρω, οπτικά και ουσιαστικά τις δυναμικές δυνατότητες της νέας X5.

 

Το Σπορ Πακέτο M περιλαμβάνει εξωτερικά στοιχεία που προσδίδουν δυναμική αισθητική, σπορ χαρακτήρα στο εσωτερικό και σπορ ανάρτηση. Έτσι, η νέα BMW X5 θα ισχυροποιήσει την υπεροχή της έναντι των αντιπάλων της.

 

Εξωτερική σχεδίαση Μ

 

Μία BMW X5 με Σπορ Πακέτο Μ προβάλλει τις δυναμικές της αρετές διακριτικά, κομψά αλλά και με τρόπο άμεσα αναγνωρίσιμο, χρησιμοποιώντας εξωτερικά στοιχεία στο χρώμα του αμαξώματος.

 

Εκτός από τους προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και τις προστατευτικές λωρίδες των θυρών, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών υιοθετούν επίσης τη χαρακτηριστική σχεδίαση M.

 

Εναλλακτικά, αντί των ζαντών αλουμινίου M, 19 ιντσών με ακτίνες V που περιλαμβάνονται στο Σπορ Πακέτο Μ, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης των προαιρετικών ζαντών Μ 20 ιντσών. Και στις δύο περιπτώσεις, οι εμπρός και πίσω τροχοί εφοδιάζονται με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων, σχεδιασμένα αποκλειστικά για τη BMW X5.

 

Η ρύθμιση της σπορ ανάρτησης (με γνώμονα τις υψηλότερες ταχύτητες) που περιλαμβάνεται επίσης στο Σπορ Πακέτο Μ ολοκληρώνουν τα μέτρα αναβάθμισης της δυναμικής συμπεριφοράς.

 

Σπορ σχεδίαση εσωτερικού

 

Το BMW Individual Exterior Line που περιλαμβάνει αλουμινένια πλαίσια παραθύρων με σατινέ φινίρισμα και οι ράγες οροφής BMW Individual σε πολύ γυαλιστερή απόχρωση (shadow line) τονίζουν στο μέγιστο τη μοναδικότητα του μοντέλου.

 

Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα για τον οδηγό και το συνοδηγό, ένα δερμάτινο τιμόνι M, αλουμινένιες διακοσμητικές επενδύσεις στο εσωτερικό (βουρτσισμένα κατά μήκος) και ανθρακί επένδυση οροφής BMW Individual μετατρέπουν το εσωτερικό της BMW X5 με Σπορ Πακέτο Μ σε μία πραγματικά μοναδική οδηγική εμπειρία SAV.

 

Συνδυασμός πακέτων

 

Επιπλέον, τα στοιχεία του Σπορ Πακέτου Μ μπορούν να συνδυαστούν με άλλες επιλογές από τα προγράμματα BMW και BMW Individual, ώστε να μπορεί ο πελάτης να διαμορφώσει τη BMW X5 του σύμφωνα με τις ιδιαίτερες, προσωπικές του προτιμήσεις.

 

Για παράδειγμα, η ευελιξία παίρνει ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις με το πακέτο ανάρτησης Adaptive Drive, που περιλαμβάνει ενεργό έλεγχο ανάρτησης και ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης, και επιπρόσθετα με τη χρήση του ενεργού συστήματος διεύθυνσης (active steering).

 

Επίσης, εκτός από τις απλές και μεταλλικές αποχρώσεις αμαξώματος από την παλέτα της X5, διατίθενται επίσης οι μεταλλική βαφή carbon black της M και ruby black και pearl silver της BMW Individual.

 

Ξεχωριστές επενδύσεις ξύλου στο εσωτερικό και πλήρως ρυθμιζόμενα καθίσματα comfort για τον οδηγό και το συνοδηγό ολοκληρώνουν την εκτενή γκάμα επιλογών.

 

Πωλήσεις των BMW X3 και BMW X5

 

Κορυφαία δυναμική συμπεριφορά και υποδειγματική πρόσφυση εντός και εκτός δρόμου: αυτός ο συνδυασμός είναι το μυστικό για την παγκόσμια φήμη της BMW X5 και τη φιλοσοφία των μοντέλων SAV.

 

Η BMW έχει πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο SAV σε όλο τον κόσμο – μία επιτυχία, που η BMW X5 κατέκτησε μαζί με τη BMW X3 και η οποία επιβεβαιώνει τις εντυπωσιακές δυνατότητες αυτής της premium κατηγορίας οχημάτων.

 

Με το λανσάρισμα της BMW X5 το 1999, η BMW εγκαινίασε την πρωτοποριακή κατηγορία Sports Activity Vehicle (SAV).

 

Το 2003, παρουσιάστηκε η πιο συμπαγής, και ευέλικτη BMW X3. Από τότε που κυκλοφόρησαν τα μοντέλα SAV, οι πωλήσεις τους συμβάλλουν σημαντικά στη συνεχή ανάπτυξη του BMW Group.

 

Στη Γερμανική αγορά, οι BMW X5 και BMW X3 παίζουν σημαντικό ρόλο, όχι μόνο στην κατηγορία SAV, καθώς κατέχουν κορυφαίες θέσεις στους πίνακες ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων.

 

πηγή: auto24.gr

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

αυτα ειναι τα καλα νεα...www.motorauthority.com/news/sedans/first-official-images-of-the-mitsubishi-evolution-x/

 

και αυτα ειναι τα ασχημα νεα αν αληθευουν...

www.caradvice.com.au/2169/2008-mitsubshi-evo-x-pricing-speculation/:shock: :(

οταν καποιος καταφερνει να κανει το καλυτερο

http://www.vg-styling.com/files/2032.jpg

ακομη πιο καλο

http://images.sportcompactcarweb.com/features/0608sccp_02z+2008_nissan_gtr+left_rear_view.jpg

τοτε οτι και να βγαλει ο ανταγωνισμος λιγο δυσκολο να χτυπησει στα ισια...:D

Link to comment
Share on other sites

οταν καποιος καταφερνει να κανει το καλυτερο

http://www.vg-styling.com/files/2032.jpg

ακομη πιο καλο

http://images.sportcompactcarweb.com/features/0608sccp_02z+2008_nissan_gtr+left_rear_view.jpg

τοτε οτι και να βγαλει ο ανταγωνισμος λιγο δυσκολο να χτυπησει στα ισια...:D

 

φιλε giannhs1984 συμφωνω απολυτα μαζι σου οτι το skyline r34 ειναι καλυτερο απο το evo αλλα το καινουργιο skyline(ασχετο..γνωριζει κανεις αν θα λεγεται R35?)ανεβαινει κατηγορια κυριως λογω αλογων,οποτε δεν μπορεις να τα συγκρινεις πλεον!!:)

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

οχι στην ιδια κατηγορια ειναι και μαλιστα απο διαφορα "τεχνικα" φορουμ της γερμανιας λενε οτι εξεταζουν το ενδεχομενο να μπει ο rb αλλα σε v6 μορφη δηλαδη ιδια υλικα ιδια αντοχη αλλα μεγαλυτερη ροπη και αποκριση

 

οπως και το εβο δεν θα παραγεται στα 280 ετσι και το γκοτζιλα το ιδιο στην ιδια κατηγορια ειναι απλως η νισσαν συγκρινεται τωρα πια με την porsche gt3 η gt2 δεν θυμαμαι

Link to comment
Share on other sites

Απο ποτε τα 390 και τα 300 αλογα ειναι επαρκη για να κινουν... με αξιοπρεπεια ενα αυτοκινητο!?!?!?!

 

Anyway Range Rover Sport 4.2 V8 S/C Full....

390 αλογα

2,6 τονοι

225χλμ/ωρα τελικη

0-100 σε 7,6

 

Αλλα για εμενα ολα τα παραπανω ειναι ασχετα! Οπως ειπε και ο VeCo δεν εχει καμια σχεση εμφανισιακα με κανενα 4κινητο οχημα της κατηγοριας του!!

Το κοιτας, το χαζευεις και το μονο που σου εμπνεει ειναι η απολυτη "αυτοκινητοποιηση" -ας μου επιτραπει ο ορος- της πολυτελειας!!

 

Ακομα και το μικρο HSE εμενα μου ειναι υπεραρκετο και θα το προτιμουσα... Βλεπεις αυτα τα αυτοκινητα δεν δημιουργηθηκαν για να 200αριζουν στις εθνικες, ουτε να χτυπανε τα Rallye στα φαναρια, ουτε για να μπαινουν μεσα σε πιστες αλλα ουτε και στα βουνα (να δω Χ5, Cayenne, ML, Q7 σε βουνο να περναει ποταμια και τι στον κοσμο)!! Με αυτα τα αυτοκινητα -οπως και ολης της κατηγοριας- απλα πουλας μουρη!

 

Εγώ πάντως το δικό μου(Cayenne Turbo) το πάω παντού.Εχω ένα δεύτερο σετ ζάντες-λάστιχα (Pirelli Ice &Snov) και το αυτοκίνητο εκτός δρόμου δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως το δικό μου(Cayenne Turbo) το πάω παντού.Εχω ένα δεύτερο σετ ζάντες-λάστιχα (Pirelli Ice &Snov) και το αυτοκίνητο εκτός δρόμου δεν καταλαβαίνει τίποτα.

 

To Cayenne με τα καταλληλα λαστιχα ειναι οντως πολυ ικανο off-road. Δεν θα ακολουθησει ως το τελος το Range, αλλα θα παει πολυ μακρια..:)

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...