Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λίγο corsa μοιάζει, λίγο bmw, αλλά είναι πολύ πιο όμορφο από το σημερινό.

 

Όντως, θυμίζει αρκετά τη σειρά 1. Πάντως είναι πολύ όμορφο και μου αρέσει ιδιαίτερα το μυώδες εμπρόσθιο μέρος.

 

Όσο για την Maserati τι άλλο να πω απ' ότι είναι υπέροχη...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Suzuki Splash

 

http://i48.photobucket.com/albums/f233/TsintsIgnis/image-1.jpg

 

Μετά το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2006, η Suzuki αποκαλύπτει τις πρώτες εικόνες του Splash παραγωγής. Το Splash είναι ένα συμπαγές πολυχρηστικό μοντέλο που έχει εξελιχθεί από κοινού με την Οpel, με έντονα σπορ στοιχεία, που συνδυάζει το δυναμισμό του Swift και την πρακτικότητα ενός πολυμορφικού, χάρη στο φαρδύ και ψηλό αμάξωμά του.

 

Το Splash αποτελεί μια εντελώς νέα πρόταση στην κατηγορία και δεν αντικαθιστά κάποιο από τα γνωστά μοντέλα Suzuki του παρελθόντος. Στον τομέα της ασφάλειας η Suzuki έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση και έτσι το μοντέλο, παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, θα εξοπλίζεται με έως έξι αερόσακους και ESP, ανάλογα με την έκδοση.

 

Το Splash είναι το τέταρτο κατά σειρά εντελώς νέο μοντέλο που παρουσιάζει η Suzuki σε λιγότερα από τρία χρόνια - μετά τα Swift, Grand Vitara και SX4- το οποίο εντάσσεται στη στρατηγική παγκόσμιας ανάπτυξης της εταιρείας και ενσωματώνει τη νέα φιλοσοφία «Way of Life».

 

Το Splash διαθέτει ένα ευρύχωρο αμάξωμα με μήκος 3.7, πλάτος 1.7 και ύψος 1.6 μέτρα, που μπορεί να φιλοξενήσει πέντε ενήλικες επιβάτες και τις αποσκευές τους. Παρά το ύψος του, η ιδιαίτερη προσοχή που έχει δοθεί στη σχεδίασή του, μειώνει σημαντικά το συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, με αποτέλεσμα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και ελάχιστες εκπομπές ρύπων.

 

Το Splash θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης 1.000 και 1.200 κ.εκ., που κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η υψηλή ισχύς -65 και 86 ίπποι αντίστοιχα- και οι πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, 120 και 140 γρ./χιλ. αντίστοιχα για το μονοξείδιο του άνθρακα. Για όσους έχουν τη δυνατότητα επιλογής, η Suzuki προσφέρει και έναν ακόμα κινητήρα, diesel αυτή τη φορά, που χάρη στην τεχνολογία common rail, τις 16 βαλβίδες και το turbo, αποδίδει την ισχύ των 75 ίππων από 1.300 κ.εκ.

 

Το νέο Splash θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη, όπου η Suzuki υπολογίζει να διαθέτει περίπου 60.000 μονάδες το χρόνο. Η εμπορική παρουσίαση του νέου μοντέλου αναμένεται να πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2008.

 

 

http://i48.photobucket.com/albums/f233/TsintsIgnis/image.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f233/TsintsIgnis/dfgbdfg.jpg

 

 

 

Πηγή: 4 Τροχοί

Link to comment
Share on other sites

Audi TT Clubsport Quattro

 

http://www.imageshack.gr/images/mnlmuznwjzym4mdwmzie.jpg

 

Η σχεδιαστική μελέτη «Audi TT Clubsport Quattro» στόχο έχει να εξυψώσει το TT Roadster σε μια αγνή οδηγική μηχανή.

Το παρμπρίζ έχει κρατηθεί εξαιρετικά χαμηλά, σκοπίμως, παραπέμποντας στην εικόνα ενός speedster.

 

Τα τέσσερα «δαχτυλίδια» του λογότυπου δεν είναι τοποθετημένα στο πλέγμα, όπως στα περισσότερα μοντέλα της Audi, αλλά στο καπό.

Το σύστημα των δύο εξατμίσεων με το οβάλ σχήμα θυμίζει τα σπορ Audi, όπως το RS4.

 

To ΤΤ Clubsport Quattro ανοίγει με τηλεχειριστήριο. Οι τροχοί των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 265/30 R20 τονίζουν τη δυναμική εμφάνιση

του αυτοκινήτου, όπως και το μετατρόχιο που έχει αυξηθεί συνολικά κατά 80 χλστ.

 

Αγωνιστικά καθίσματα τύπου bucket προσφέρονται και για τους δύο επιβάτες. Η χρήση του αλουμινίου είναι χαρακτηριστική της Audi.

Ξεκινάει με το τιμόνι που είναι στολισμένο με δύο ακτίνες από αυτό το ελαφρύ μέταλλο.

Επίσης, από αλουμίνιο είναι τα ποδωστήρια και τα χερούλια της πόρτας.

 

Ο κινητήρας του είναι υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος, με ισχύ 300 ίππων. Κιβώτιο ταχυτήτων είναι το «s-tronic»,

που αλλάζει σχέσεις πραγματικά χωρίς να διακόπτεται η ροή της δύναμης.

Οι έξι ταχύτητες μπορούν επίσης να αλλάξουν χειροκίνητα, με αλλαγές που χρειάζονται απλά δέκατα του δευτερολέπτου.

 

Κεραμικά φρένα έχουν τοποθετηθεί στο ΤΤ, τα οποία προσφέρονται ήδη στο RS4, στο A8 και στο S8.

 

http://www.imageshack.gr/images/jrmywj3xkzmyzlzce5mv.jpg

 

http://www.imageshack.gr/thumbs/y2ye2nxoxzl44wyrnty2.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/1zdnlytanzmmmuoxwy34.jpg....http://www.imageshack.gr/thumbs/ngjz52fyc2i2vzmylijm.jpg

 

πηγή: 4τροχοί

Link to comment
Share on other sites

Νέο Seat Ibiza (2008)

 

Η Seat ετοιμάζει την 4η γενιά του Ibiza. Ωριμότερο, αλλά, την ίδια στιγμή, πιο δυναμικό από τις προηγούμενες γενιές,

το δημοφιλέστερο μοντέλο της Seat, που φέρει το όνομα του πιο μπιτάτου, ίσως, τουριστικού

προορισμού της Μεσογείου, αναμένεται να…ακούγεται πιο δυνατά από ποτέ.

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/scopibi1.jpg

 

Η Seat φυσικά και συμμετείχε στον κύκλο ανανέωσης της μικρής κατηγορίας κατά; Την περίοδο 2005-2006 κάνοντας ένα πολύ διακριτικό facelift στο Ibiza. Ωστόσο, η ριζική αλλαγή για το μικρό και πολύ δημοφιλές μοντέλο της ισπανικής εταιρείας έχει προγραμματιστεί για το 2008.

 

Αυτό, το 4ο κατά σειρά, και εντελώς νέο Ibiza, θα είναι το πιο δυναμικό της ιστορίας του, κάτι ,όμως, που δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι και το ρηξικέλευθο ή ότι η Seat σχεδιάζει να λανσάρει κάποια νέα μοτίβα.

Αντίθετα, η εταιρεία θα κινηθεί σε πολύ γνώριμα μονοπάτια και συγκεκριμένα το στιλ του Leon και του Altea αναμένεται να βρουν μία προφανώς (σύμφωνα με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες) ελκυστική εφαρμογή σε ένα όχημα της μικρής κατηγορίας. «Αμυγδαλωτά» εμπρός φωτιστικά σώματα λοιπόν μεγάλος αεραγωγός και μία καμπυλόγραμμη αλλά τραπεζοειδής μάσκα με μεγάλο λογότυπο θα συνθέτουν το πρόσωπο του νέου Ibiza.

Στο πλαϊνό μέρος η περίφημη «Dynamic Line», το σχεδιαστικό νεύρο που ξεκινά πάνω από τον εμπρός τροχό και φτάνει έως και το πίσω φτερό, θα δίνει και εδώ το «παρών» όπως και στα Altea και Leon.

Για το πίσω μέρος οι τωρινές πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βρίσκεται πιο κοντά στη λιτή και απέριττη εικόνα του Altea, με σχετικά μικρά φωτιστικά σώματα, τραβηγμένα αρκετά προς τα άκρα του αμαξώματος.

Σύμφωνα με άλλες πηγές, έχει εξεταστεί και η λύση της τοποθέτησης των φωτιστικών σωμάτων κατά τον κατακόρυφο άξονα. Ό,τι κι αν επιλεχθεί τελικά, το σίγουρο είναι πως δεν θα δούμε κάτι ανάλογο με τα οριζόντια πίσω φωτιστικά σώματα της υπάρχουσας γενιάς.

 

http://www.autotriti.gr/jpg/autotriti/390/NEWS/scopibi.jpg

 

Η αλήθεια είναι ότι με το τωρινό Ibiza να μετρά 3.953 χλστ. σε μήκος δεν απέχει σημαντικά από το επίπεδο των 4 μέτρων προς και πέρα από το οποίο δείχνει να κινείται ολόκληρη η κατηγορία. Δεν θα είναι δύσκολο, δηλαδή, για τη Seat να φτάσει σε αυτό το επίπεδο διαστάσεων χρησιμοποιώντας ακόμη και την τωρινή πλατφόρμα.

Πάνω σε αυτό να αναφέρουμε ότι οι πληροφορίες είναι πολύ συγκεχυμένες και δεν είναι σαφής ακόμη ο βαθμός συγγένειάς που θα έχει αυτό το Seat, με τα άλλα μικρά του ομίλου, δηλαδή τα VW Polo, αλλά και Skoda Fabia , (το Polo αναμένεται επίσης το 2008). Οποιαδήποτε αύξηση των διαστάσεων πάντως θα ήταν χρήσιμη, καθώς δεν αποκλείεται π.χ. σε ένα δύο χρόνια τα 267 λίτρα του χώρου αποσκευών της τωρινής γενιάς να δείχνουν λίγα.

 

Το μεσογειακό ταμπεραμέντο και ειδικά το έντονο το οποίο θέλει η ισπανική εταιρεία να χαρακτηρίζει τα μοντέλα της, δεν αρκεί να εκφράζεται μόνο από τη σχεδίαση. Χρειάζεται και η ανοιχτή επιβεβαίωσε από πλευρά μηχανικών μερών.

Σε αυτό το τομέα δεν γνωρίζουμε ποια από τα υπάρχοντα μηχανικά σύνολα των 1,2 και 1,4 λίτρων θα περάσουν και στην επόμενη γενιά ή εάν θα γίνει κάτι ανάλογο και με τις δύο εκδόσεις των turbo των 1,8 λίτρων με 150 και 180 ίππους. Ειδικά οι δύο τελευταίες κινδυνεύουν από την οικογένεια των TSI (1,4 με δύο, αλλά και έναν υπερσυμπιεστή-όπως παρουσιάστηκε πρόσφατα-με 140, 170 και 120 ίππους αντίστοιχα), η οποία ακούγεται ότι θα εφοδιάζει και το επόμενης γενιάς Ibiza.

 

 

πηγή: AutoΤρίτη

Link to comment
Share on other sites

SPY PHOTOS: Opel Vectra

 

The upcoming fourth generation Opel Vectra has been quite a popular car in the lenses of spy photographers lately. These latest photos are the third installment we have shown this month and it seems from the traffic we are receiving, there is no shortage of curiosity. Since our last Vectra spy story, not much new info has surfaced. However, a Vectra prototype has just arrived at Nürburgring for high speed testing.

 

Here are the latest shots of the new model, plus two photos from which the disguise on the car has been removed by computer to show the new Vectra in full showroom trim.

 

The new Vectra will grow in width and height as it sits on GM's new Epsilon 2 platform. For the first time, the Vectra will receive an optional all-wheel-drive system in addition to a wider range of engines, which includes a new 200hp 2.7 liter V6 diesel and a newly developed 2.8 liter petrol V8.

http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070522.002/6070522.002.mini1L.jpg

 

http://images7.worldcarfans.com/spyphotos/6070522.002/6070522.002.mini2L.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στο πλάι, θυμίζει έντονα BMW 3-Series...

 

Το εμπρός φωτιστικά σώματα δεν μου αρέσουν καθόλου, τα πίσω είναι κάπως καλύτερα.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Audi Shooting Brake Concept

 

http://www.imageshack.gr/images/tm55jidya3yowtmm4hmt.jpg

 

http://www.imageshack.gr/images/lwnmjtyyqnnzjkdw3xmq.jpg

 

Μετά και την αποκάλυψη του Shooting Brake Concept στην έκθεση του Τόκιο, είναι πλέον ηλίου φαεινότερον, πως η Audi δεν αρκείται μόνο στα κουπέ/ρόουντστερ για το καινούριο ΤΤ. Ιδιαίτερη βαρύτητα, πάντως, δίνεται και στις αντιδράσεις του κοινού, που ουσιαστικά θα (συν)αποφασίσει αν η νέα γενιά θα είναι αμιγώς σπορτίφ ή και ολίγον τι πιο… "οικογενειακή".

 

Οι στόχοι της Audi είναι σαφείς: Να ξεπεράσει σε πωλήσεις τις BMW και Mercedes και μέχρι το 2008 να διαθέτει ετησίως πάνω από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα! Γι' αυτό, άλλωστε και οι προτεραιότητες του προέδρου της εταιρείας, Μάρτιν Βίντερκορν, είναι ξεκάθαρες: "Πρέπει να επιταχύνουμε τους ρυθμούς μας και να φέρουμε γρήγορα στο προσκήνιο καινούριες ιδέες και φρέσκα προϊόντα". Φρέσκα "προϊόντα" π.χ. σαν το (μεγάλο SUV) Q7 ή σαν το σπορ υπεραυτοκίνητο της φίρμας, το R9, που επίσης προωθείται. Εκτός όμως αυτού, ο Βίντερκορν ζήτησε και τουλάχιστον μία ακόμη πρωτοποριακή εκδοχή για όλες τις υπάρχουσες σειρές, ακριβώς δηλαδή όπως το πρωτότυπο Shooting Brake, που αποκαλύφθηκε προ ημερών στο σαλόνι του Τόκιο. Το συγκεκριμένο όχημα βασίζεται στο καινούριο TT Coupe (ντεμπούτο φθινόπωρο 2006) και για τον αρχισχεδιαστή της Audi, Βάλτερ ντε Σίλβα, πρόκειται για "κάτι πολύ περισσότερο από ένα και μόνο concept car". Στο κάτω-κάτω, ο κομψός αυτός σχεδιασμός κουπέ και δυναμικού στέισον θα μεταφέρει αργότερα δύο ενηλίκους με τα δύο τους παιδιά με το δικό του μοναδικό τρόπο… Ο δημιουργός, όμως, του πρωτότυπου είχε να πει πολύ περισσότερα: "Το ΤΤ το αγάπησαν κυρίως οι γυναίκες". Σωστό αυτό από τις αντιδράσεις του γυναικείου πληθυσμού στη θέα του, αλλά εφόσον υπήρχαν στη μέση και… παιδιά, τα πράγματα στο εσωτερικό του ΤΤ γίνονταν αρκετά στενόχωρα… Στο Shooting Brake, αντιθέτως, υπάρχει πίσω αρκετός χώρος, τόσο για το κεφάλι, όσο και για τα πόδια των επιβατών. Και εκτός αυτού, υπάρχει διαθέσιμος και αποθηκευτικός χώρος 255 λίτρων, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων φτάνει τα 730! Παρά τη δυνατότητα φόρτωσης αρκετών αποσκευών ωστόσο, δεν έχουμε να κάνουμε με… γάιδαρο, αλλά με πανίσχυρο "άτι" που εφοδιάζεται με V6 3,2 λίτρων και 250 PS. Όσο για τη μετάδοση, το κιβώτιο είναι 6άρι κι έτσι το τετρακίνητο όχημα "πιάνει" από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Τι γίνεται όμως με το positioning του Shooting Brake; Ο χαρακτήρας του δεν προσεγγίζει αυτόν του TT Coupe; Κατά τον ντε Σίλβα όχι - και η απάντηση είναι αφοπλιστική: "Αν το ΤΤ είναι ένα πολύ αρσενικό αυτοκίνητο, το Shooting Brake είναι unisex"! Αρκεί βέβαια οι πελάτες που θα το προτιμήσουν, άντρες γυναίκες, να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις των high tech συστημάτων του. Ο μπροστινός άξονας λοιπόν, φέρει γόνατα ΜακΦέρσον, ενώ πίσω βρίσκουμε ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών (4) συνδέσμων. Όλα καλά ως εδώ, μόνο που δεν έχουμε να κάνουμε με αμορτισέρ λαδιού, αλλά με πατέντα που χρησιμοποιεί υγρό, το ιξώδες του οποίου μπορεί να μεταβληθεί μέσω ηλεκτρομαγνητικού πεδίου. Ανάλογα με την περίσταση και την οδήγηση, η αλλαγή μπορεί να γίνει σε χιλιοστά του δευτερολέπτου, ενώ ο οδηγός έχει επιλογή ανάμεσα σε δύο προγράμματα, "άνετο" και "σπορτίφ". Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα δεδομένα και στον τομέα της επιβράδυνσης, όπου οι 4 δισκόπλακες κατασκευάζονται από κεραμικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Έτσι και η διάρκεια ζωής τους είναι τετραπλάσια και η αντοχή τους σε ακραίες συνθήκες μεγαλύτερη. Ουσιαστικά, η Audi προσπαθεί να εκμηδενίσει φαινόμενα fading, συν του ότι το μικρότερο βάρος τους μειώνει τη μη αναρτώμενη μάζα και δημιουργεί με τον τρόπο αυτόν πλεονεκτήματα στους τομείς της άνεσης και του handling. Και στο εσωτερικό, πάντως, υπάρχουν αξιοσημείωτες καινοτομίες με σημαντικότερη την οθόνη με τεχνολογία touch screen. Ο επιβάτης επιλέγει με το… δάχτυλο ακόμη και την τοποθεσία π.χ. που επιθυμεί να πάει και τα υπόλοιπα είναι λίγο-πολύ θέμα διαδικαστικό. Ειδικά οι Ασιάτες θα εκτιμήσουν δεόντως και τη δυνατότητα φωτογράφισης, ακόμη και τοποθεσιών μέσω της κάμερας στο πίσω μέρος, ενώ όλοι θα μείνουν σίγουρα έκθαμβοι όταν θα αναζητήσουν μέσω του λογισμικού κάποια ειδική διαδρομή με πολλά στροφιλίκια ας πούμε και το πρόγραμμα θα τους υποβάλει αυτόματα τις προτάσεις του - μαζί με προτεινόμενη ταχύτητα και σχέση για την επόμενη καμπή! Στην Audi, μπορεί το μέλλον του Shooting Brake να είναι συνυφασμένο με τις αντιδράσεις των Γιαπωνέζων, αλλά οι Γερμανοί δεν είναι ουδέτεροι, θα λέγαμε ότι μάλλον προσπαθούν να τους προκαταλάβουν θετικά, γι' αυτό και το μενού έχει στις επιλογές γλώσσας, ακόμη και τα ιαπωνικά και σε περίοπτη θέση.

 

πηγή: AutoΤρίτη

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 308: Αποκαλύπτουμε τις πρώτες επίσημες φωτό!

 

Το Drive σας παρουσιάζει πρώτο στην Ελλάδα τις επίσημες φωτογραφίες του νέου μικρομεσαίου Peugeot που θα φέρει το όνομα 308.

Ο αντικαταστάτης του σημερινού 307 θυμίζει έντονα 207 σε μεγέθυνση τόσο σε ό,τι αφορά την εξωτερική του εμφάνιση, όσο και την καμπίνα επιβατών.

 

http://www.drive.gr/images/stories/PHOTO/News/May/25_5_07/peugeot_halas_308_1.jpg

===================================

http://www.drive.gr/images/stories/PHOTO/News/May/25_5_07/peugeot_halas_308_2smalll.jpg....http://www.drive.gr/images/stories/PHOTO/News/May/25_5_07/peugeot_halas_308_3smalll.jpg

===================================

 

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία προς το παρόν, σύμφωνα με πληροφορίες του Drive.gr το 308 έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, γεγονός

που θα ωφελήσει ακόμα περισσότερο τους χώρους επιβατών και αποσκευών. Μιλώντας για το εσωτερικό, μία από τις πιο σημαντικές διάφορες

ανάμεσα στο 308 και το 307 είναι η ξεχωριστή σχεδίαση της καμπίνας που, όπως προείπαμε, δανείζεται αρκετά στοιχεία από το μικρότερο 207,

με διαφορετική όμως κεντρική κονσόλα που διακρίνεται για τους τρεις κυκλικούς αεραγωγούς στο κέντρο.

 

Στα μηχανικά μέρη το 308 αναμένεται να προσφέρεται μεταξύ άλλων με τη νέα γενιά των κινητήρων 1.6, που εξελίχθηκε από τον όμιλο PSA Peugeot-Citroen

σε συνεργασία με τον όμιλο BMW. Η γκάμα του εν λόγω κινητήρα θα αποτελείται από τον ατμοσφαιρικό 1.6 των 120 ίππων και τον υπερτροφοδοτούμενο 1.6Τ,

ο οποίος θα προσφέρεται σε δυο παραλλαγές με απόδοση 150 και 170 ίππους. Οι χάτσμπακ εκδόσεις του νέου 308 αναμένεται να είναι διαθέσιμες πανευρωπαϊκά

από το ερχόμενο φθινόπωρο, ενώ μέσα στο 2008 η γκάμα θα εμπλουτιστεί με τις εκδόσεις στέισον και CC (Coupe-Cabrio).

 

πηγή: Drive.gr

Link to comment
Share on other sites

:down:

 

Δεν μου αρέσει εξωτερικά. Το εσωτερικό αντίθετα μου αρέσει περισσότερο.

 

Αναφορικά με το Audi Shooting Brake Concept, θυμίζει εντονότατα Volvo C30 και BMW 1-Series (και λίγο Z4 Coupe), χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι κακό. Προσωπικά το βρίσκω όμορφο, αν και έχω κάποιες ενστάσεις για το πίσω του μέρος.

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 4007

 

http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/Peugeot4007official_1_560px.jpg

 

You're right. Peugeot issued a couple of teaser images of its new SUV back in October, but it has remained resolutely

tight-lipped about more details until now. The 4007 will be seen for the first time in the metal at next month's

Geneva show, so we'll soon know what it looks like in the metal.

 

If you're still thinking it looks familiar, that's probably because it's based on the Mitsubishi Outlander. PSA Peugeot-Citroen

wanted a short cut to the 4x4 party and struck a collaboration with the Japanese firm to build 30,000 cars a year for them.

The 4007, and Citroen's Citroen's C-Crosser, are the French duo's rebadged versions.

 

Pretty much, yes. The cars are mechanically very similar, although the Peugeot uses the French 156bhp 2.2 HDI instead of VW's

turbodiesel preferred by Mitsubishi. The glass and most body panels are identical, though. Peugeot's Velizy design studio worked up

the new nose treatment, with swept-back headlamps and the lion logo sitting prominently on the bonnet. The 4007 is 4640mm

long and comes with wheels between 16-18in.

 

Only that particulate-trap-equipped diesel engine will be offered, initially, although you can safely expect petrols to join the range later.

It's the same 2.2 HDI that's impressed in the 407 and 607, and develops a muscular 280lb ft of pull at a lowly 2000rpm.

However, it'll need all that grunt to overcome a decidedly lardy 1750kg kerb weight.

 

http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/Peugeot4007official_2_560px.jpg

 

Let's face it, the chances of owners going off-roading in in the 4007 are pretty slim. The ground clearance of 174mm should allow gentle excursions

from the bitumen, and an on-demand four-wheel drive system shuffles torque to the wheels with the best traction; it's a front-driver most of the time,

but the rear wheels chip in when the front tyres slip. Drivers can select front-wheel drive, automatic and full-time 4wd via a switch on the dashboard;

up to 55 percent of drive can be sent rearwards for maximum traction when the going gets sticky.

 

Peugeot acknowledges that this car will spend most of its time on the road and the suspension is designed accordingly: McPherson struts up front and a

multi-link rear end. An aluminium roof is claimed to save 5kg over a steel equivalent - helping to lower the centre of gravity by 4mm.

We're sure that the average owner will notice the handling improvements this endows at every roundabout...

 

Soft-touch surfaces, chrome accents... do all cabins look the same these days? The 4007 ticks all these boxes, but at least the switchgear is arranged

logically enough. The windscreen is massive, giving Peugeot's SUV a panoramic view more akin to an MPV. Very light and airy, from these photos.

 

As you'd expect of a £20k SUV, it comes with a raft of safety gizmos. ESP is standard, as are curtain airbags extending along the front two rows of seats.

A 30GB hard drive can hold mapping for the whole of Europe, plus 2500 songs.

 

The rear tailgate is a split item, like on the original Range Rover - the drop-down tailgate can take the weight of two fat people, or 200kg.

 

The 4007 is a seven-seater, with a third row that folds out of the floor. Adults will find these seats a squeeze, but it's a useful occasional facility,

and the middle row slides back and forth by 80mm. The tailgate glass hatch lifts up separately too - letting you drop shopping and smaller items

into the 510-litre boot; pop up those rearmost seats, and the boot shrinks to a rather smaller 184 litres.

 

Peugeot's nomenclature is nearly running out of room for a burgeoning product line-up, so the 4007 carries over the double-oh numbering of the 1007.

This is reserved for all future niche Pugs.

 

http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/Peugeot4007official_4_560px.jpg

Link to comment
Share on other sites

Citroen C-Crosser

 

http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/CitroenC-crosser_1_560px.jpg

 

http://www.carmagazine.co.uk/images/article_images/CitroenC-crosser_2_560px.jpg

 

Here's Citroen's C-Crosser SUV, a Mitsubishi Outlander with a facelift and butt-tuck. It's also the sister car of the Peugeot 4007,

another badge-engineered French 4x4 revealed on CAR Online today.

 

As with the 4007, Citroen has taken the Outlander, grafted on its corporate nose, added different 18-inch wheels and tweaked the rear lamps.

Both 4x4s run the 2.2-litre diesel, with 156bhp.

 

The C-Crosser is due in the UK in late summer, priced from around £19,000.

 

PSA Peugeot-Citroen claims to have extensively revised the Outlander's chassis for French duty, having signed the agreement with the Japanese in 2005.

The brakes, steering and suspension have all been fettled. Each car has the same multi-mode drivetrain, with two-wheel drive, 4x4 and low range gears.

 

It's a smart move from both PSA and Mitsubishi. The French have leap-frogged into the 4x4 market, which now accounts for 6 percent of European sales,

while Mitsubishi will get more volume off the Outlander programme, boosting profitability.

Link to comment
Share on other sites

oraio to c-crosser k to 4007 alla apo ta tria tha epairna to mitsubishi...ase pou tha exei kai posa xronia egguhsi!
[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Pegeuot και Citroen μοιράζονται πολλά κοινά στοιχεία, καθώς είναι στον ίδιο όμιλα (PSA). Κάνενα από τα δύο όμως δεν μου αρέσει... :(

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

veco βαλε και οτι και τα 2 βασιζονται στο νεο outlander και θα δεσει το γλυκο....βεβαια ουτε λογος για το πιο απο τα 3 θα πρεπει να προτιμησει καποιος.....
Link to comment
Share on other sites

Σωστά, και η Mitsubishi δεν είναι στο ίδιο γκρουπ; Κανένα από τα τρία δεν θα προτιμούσα πάντως, είμαι άνθρωπος του Range Rover, άντε της GL-Class στη χειρότερη... :p

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Σωστά, και η Mitsubishi δεν είναι στο ίδιο γκρουπ; Κανένα από τα τρία δεν θα προτιμούσα πάντως, είμαι άνθρωπος του Range Rover, άντε της GL-Class στη χειρότερη... :p

 

ΤΣΚ ΤΣΚ..Oταν ολοι οι ανταγωνιστες βγαζουν 350-400 αλογα ατμοσφαιρα , το Range Rover χρειαζεται compressor, και ειναι και πιο αργο..Για να μη μιλησουμε για συνεργεια :P Ο καλυτερος σου φιλος θα γινει ο μαστορας

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Το μοναδικο μειωνεκτημα του Range Rover ειναι η αξιοπιστια του...

Αν γινουν αξιοπιστα ειναι πολυ μπροστα απ'ολα τα 4κινητα!!

Η ιπποδυναμη δεν ειναι αυτο που με συγκινει σε αυτα τα οχηματα...

Link to comment
Share on other sites

ΤΣΚ ΤΣΚ..Oταν ολοι οι ανταγωνιστες βγαζουν 350-400 αλογα ατμοσφαιρα , το Range Rover χρειαζεται compressor, και ειναι και πιο αργο..Για να μη μιλησουμε για συνεργεια :P Ο καλυτερος σου φιλος θα γινει ο μαστορας

 

Το μοναδικο μειωνεκτημα του Range Rover ειναι η αξιοπιστια του...

Αν γινουν αξιοπιστα ειναι πολυ μπροστα απ'ολα τα 4κινητα!!

Η ιπποδυναμη δεν ειναι αυτο που με συγκινει σε αυτα τα οχηματα...

 

Προσυπογράφω την απάντηση του amelidis. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η ιπποδύναμη του, με ενδιαφέρει ότι το βλέπω απέναντι από το Πάντειο και :drool:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι να εχεις ιπποδυναμη για να κινεις το λιγοτερο με αξιοπρεπεια το βαρυ τερατακι σου. Κορυφαια η τετρακινηση του Range αλλα καλο ειναι να σε ακολουθουν οι ανταγωνιστες και οχι να τους ακολουθεις εσυ, μιλαω για αξιοπιστια και επιδοσεις.

Audi Q7 4.2 FSI

[sIGPIC][/sIGPIC]

The prince of Whales and me!

Link to comment
Share on other sites

Απο ποτε τα 390 και τα 300 αλογα ειναι επαρκη για να κινουν... με αξιοπρεπεια ενα αυτοκινητο!?!?!?!

 

Anyway Range Rover Sport 4.2 V8 S/C Full....

390 αλογα

2,6 τονοι

225χλμ/ωρα τελικη

0-100 σε 7,6

 

Αλλα για εμενα ολα τα παραπανω ειναι ασχετα! Οπως ειπε και ο VeCo δεν εχει καμια σχεση εμφανισιακα με κανενα 4κινητο οχημα της κατηγοριας του!!

Το κοιτας, το χαζευεις και το μονο που σου εμπνεει ειναι η απολυτη "αυτοκινητοποιηση" -ας μου επιτραπει ο ορος- της πολυτελειας!!

 

Ακομα και το μικρο HSE εμενα μου ειναι υπεραρκετο και θα το προτιμουσα... Βλεπεις αυτα τα αυτοκινητα δεν δημιουργηθηκαν για να 200αριζουν στις εθνικες, ουτε να χτυπανε τα Rallye στα φαναρια, ουτε για να μπαινουν μεσα σε πιστες αλλα ουτε και στα βουνα (να δω Χ5, Cayenne, ML, Q7 σε βουνο να περναει ποταμια και τι στον κοσμο)!! Με αυτα τα αυτοκινητα -οπως και ολης της κατηγοριας- απλα πουλας μουρη!

Link to comment
Share on other sites

...αλλα ουτε και στα βουνα (να δω Χ5, Cayenne, ML, Q7 σε βουνο να περναει ποταμια και τι στον κοσμο)!! Με αυτα τα αυτοκινητα -οπως και ολης της κατηγοριας- απλα πουλας μουρη!

 

Συμφωνω μαζι σου οτι πιο πολυ πουλας μουρη με αυτα τα αυτοκινητα αλλα οσον αφορα την cayenne προσωπικα πιστευω[αλλα και εχω διαβασει] οτι εχει τις δυνατοτητες να περασει ενα ποταμι και γενικοτερα να κανει εκτος δρομου εξορμησεις απλως κανενας ιδιοκτητης δεν την παει γιατι την λυπαται(και αυτην και τα λ7 του!)Για τα αλλα 3 δεν γνωριζω!...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Η Cayenne πέραν του ότι έχει γίνει εντελώς σούπα, δεν σε εμπνέει το κύρος και το δέος που εμπνέει ένα Range Rover.

 

Σίγουρα τη βλέπεις και λές «μάλιστα, ωραίο και ακριβό αμάξι», αλλά εδώ μιλάμε για αγνό δέος...

 

http://www.auto123.com/ArtImages/68916/alt.jpg

 

:respect:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...