johner Δημ. October 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2006 ta leme se 1-2 mhnes pou allazw moter:p ...oute thn avra mou de tha pianeis.:) :) ..tha pernaw apo th marina zeas kai apla tha vlepeis mia mavrila:lol: :lol: :lol: :lol: Θα ξηλώσεις μοτέρ από κανένα αεροπλάνο; Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο για να γίνεις πιο γρήγορος από skyline!:lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2006 nai exo vrei ena metax apo mirage alla exei polla xm....:cry: :cry: :cry: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. October 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2006 nai exo vrei ena metax apo mirage alla exei polla xm....:cry: :cry: :cry: μιλια :lol: :lol: Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2006 μιλια :lol: :lol: oxi egw metraw ta xm pou exei kanei sthn apogeiwsh/prosgeiwsh:lol: :lol: :lol: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sakiss Δημ. October 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2006 Mόλις 4 αστέρια για το AUDI Q7! http://www.euroncap.com/images/results/Off-Roaders/car_262_2006/Audi%20Q7%20Datasheet.pdf Poor welding resulted in rupture of the footwell area. There was separation of the seam connecting the firewall to the footwell and failure of spot-welds in the footwell and its connection to the A-pillar. Audi have informed us that they have now improved control over this part of production but the car lost points for its performance in this area. Structures in the dashboard presented a potential risk to the knees and femurs of the driver. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 8, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2006 Mόλις 4 αστέρια για το AUDI Q7! http://www.euroncap.com/images/results/Off-Roaders/car_262_2006/Audi%20Q7%20Datasheet.pdf ti lete na gine?ksexasane na tous ladwsoun... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mario_fit Δημ. October 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2006 Nεο Volvo C30. Αντιγραφω απο το site του "4 τροχοι": Σπορ σχεδίαση, δύο πόρτες, τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα και γυάλινη πόρτα χώρου αποσκευών δίνουν στο C30 έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα, στον οποίο ποντάρει η Volvo για να προσελκύσει νέους αγοραστές. Τα αποκαλυπτήρια του νέου Volvo C30 στο κοινό θα γίνουν το Σεπτέμβριο, στην Έκθεση Αυτοκινήτου στο Παρίσι, και η παραγωγή θα ξεκινήσει στα τέλη του 2006, με στόχο 65.000 αυτοκίνητα ετησίως, συντείνοντας στην προσπάθεια της εταιρείας να φθάσει σε έναν όγκο 600.000 οχημάτων το χρόνο. Η σχεδίαση του μοντέλου παραγωγής είναι συντονισμένη με το πρωτότυπο σχεδιαστικό μοντέλο του, το οποίο παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Detroit, στις αρχές του χρόνου. Κάτω από το μοντέρνο αμάξωμα, κρύβονται χώροι για τέσσερις -ακριβώς- ενήλικες, αφού το αυτοκίνητο θα είναι αυστηρά τετραθέσιο με χωριστά καθίσματα εμπρός και πίσω. Στο τεχνικό μέρος, η Volvo σκοπεύει να εφοδιάζει το C30 με μια ευρεία επιλογή κινητήρων, που ξεκινά από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, 100 ίππων, έναν καθαρό και οικονομικό τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων, 109 ίππων, και φτάνει μέχρι τους πεντακύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες D5 και T5, που αποδίδουν 180 και 220 ίππους αντίστοιχα. Με μήκος 425 εκατοστών, το C30 θα είναι το μικρότερο μέλος της γκάμας μοντέλων της Volvo - 22 εκ. πιο κοντό από το Volvo S40. Για την ασφάλεια οδηγού και επιβατών θα διατίθεται, μεταξύ άλλων, με το Σύστημα Επιτήρησης Τυφλών Σημείων BLIS (Blind Spot Information System), το οποίο επισημαίνει στον οδηγό αν κάποιο όχημα βρίσκεται στα τυφλά σημεία του, πίσω και στο πλάι του αυτοκινήτου. Οι αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και οροφής συνδυάζονται με προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας, καθώς και με το Σύστημα Προστασίας Αυχένα και Πλάτης WHIPS. http://img415.imageshack.us/img415/2018/imageim3.th.jpg Φωτογραφιες: (ειναι "μεγαλες" υποψην!:O ) -1- -2- -3- -4- -5- -6- -7- Παράθεση http://www.imageshack.gr/files/s1c78u27pdrzea87u6p2.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gatuso Δημ. October 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2006 Μια ομάδα φανατικών blogers στη Γερμανία που αποκαλούνται Autoholic, βρέθηκαν στην πίστα του Nurburgring και τράβηξαν σε βίντεο μερικά από τα τελευταία μοντέλα που θα βγουν στην αγορά στο άμεσο μέλλον. http://www.auto24.gr/editorsBlog.asp Παράθεση Γιωργος Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 Pixels και 16,3 KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rallistas Δημ. October 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2006 Δυνατο αυτοκινητο η M3 και πολυ εντυπωσιακο το Audi.Εμενα η καρδια μου ομως παραμενει στην S65 AMG...:love: ΥΓ)Πολυ ενδιαφερον το C30 της Volvo.Κατα τη γνωμη μου ενας πολυ καλος αντιπαλος των A3-BMW 1.:);) Παράθεση ΜΑΧ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. October 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2006 2008 Chevrolet Corvette Z06 R 500 + 100 = 600 Άλογα στον δρόμο! Το νέο Corvette με 100 άλογα παραπάνω!:happy: Spy Photos http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com//pictures/VEHICLE/2008/Chevrolet/100727723/20103767-E.jpg http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com//pictures/VEHICLE/2008/Chevrolet/100727723/20103768-E.jpg http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com//pictures/VEHICLE/2008/Chevrolet/100727723/20103769-E.jpg Πηγή: http://www.edmunds.com (INSIDE LINE) Παράθεση Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2006 S - Class S63 AMG Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. October 18, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2006 Audi A5 http://a332.g.akamai.net/f/332/936/12h/www.edmunds.com//pictures/VEHICLE/2008/Audi/100543719/20103766-E.jpg Πηγή: http://www.edmunds.com (INSIDE LINE) Παράθεση Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 BMW M6 Convertible - Limited Edition http://img162.imageshack.us/img162/7919/bmwm6gj8.jpg Year: 2007 Make: BMW Model: M6 Limited Edition Engine Location: Front Drive Type: Rear Wheel Price: $139,000.00 Weight: 4420 lbs | 2004.9 kg 0-60 mph: 4.8 seconds. Top Speed: 155 mph | 249.4 km/h (limited) Engine Configuration: V Cylinders: 10 Aspiration/Induction: Normal Displacement: 4999.00 cc | 305.1 cu in. | 5 L. Horsepower: 507.00 BHP (373.2 KW) @ 7750.00 RPM Torque: 383.00 Ft-Lbs (519.3 NM) @ 6100.00 RPM HP to Weight Ratio: 8.7 LB / HP HP / Liter: 101.4 BHP / Liter Redline: 8250 Fuel Type: Gasoline - Petrol Produced: 50 Length: 190.001 in | 4826 mm. Width: 72.301 in | 1836.4 mm. Height: 53.701 in | 1364 mm. Tires Front : 255/40 ZR19 Rear : 285/35 ZR19 Wheels: 19-inch forged aluminium Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 I'm in love...:love: :love: :love: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 SPY Photos: Porsche Panamera in 2009 http://www.germancarfans.com/spyphotos/6061012.001/6061012.001.1M.jpg Το πρώτο τετραθέσιο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2009, επεκτείνοντας ακόμη περισσότερο την γκάμα της Porsche, ύστερα από την απόλυτα επιτυχημένη εμπορική πορεία του SUV «Cayenne». Είναι πια φανερό ότι το εργοστάσιο θέλει να επενδύσει και σε αυτοκίνητα που δεν αποκλειστικά διθέσια σπορ, αφού το «πείραμα» της Cayenne απέδειξε ότι το «brand name» του είναι από τα ισχυρότερα της παγκόσμιας αγοράς. Το κόστος για να φθάσει το αυτοκίνητο ως την αλυσίδα παραγωγής το 2009 θα αγγίξει το 1 δις ευρώ, ποσό που η Porsche μοιάζει αποφασισμένη να ξοδέψει. Η ονομασία του μοντέλου θα είναι «Panamera» και θα παρουσιαστεί επίσημα, σε μορφή πρωτοτύπου, στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο. Ο κινητήρας που θα εφοδιάζει το μοντέλο εκτιμάται ότι θα είναι ο V8, χωρητικότητας 4.5 λίτρων και ισχύος 340 ίππων, ενώ πιθανά θα ακολουθήσει κάποια στιγμή και η έκδοση με τους 450 ίππους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 Δεν ξέρω, νομίζω πως ήταν πολύ διαφορετικό να βγάλουν ένα SUV παρά ένα saloon. Σίγουρα είναι μία πολύ ριψοκίνδυνη κίνηση από την Porsche... Άσε που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. October 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2006 Είμαι βέβαιος ότι το σκεπτικό της «Porsche» είναι να πιάσει και αυτούς που θέλουν ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με όνομα και επιδόσεις ;). Βέβαια όπως φαντάζομαι θα κάνει μεγάλη ζημιά στης υπόλοιπες βιομηχανίες αυτοκινήτων, όπως σε Mercedes 600 ή BMW series 7… :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Ploiarxos Δημ. October 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2006 Άσε που προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου... Το δεν μου αρέσει είναι κάτι που πάντα το λέμε για κάθε μελλοντικό μοντέλο της Porsche, όπου αργότερα αλλάζει και γίνεται ‘είναι κούκλα’ νομίζω… Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. October 20, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2006 Δεν μου "κάθεται" καλά η εικόνα. Έχω συνηθίσει αλλιώς τις Porsche, αλλά θα μου πεις όταν κυκλοφόρησαν φωτογραφίες της Cayenne, μου άρεσε; Όχι. Οπότε θα περιμένω και θα κρίνω... :) Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. October 22, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 22, 2006 Audi TT Roadster http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/big/dgEntity_49214.jpg [Απαιτώντας μόλις 12 δευτερόλεπτα για την αναδίπλωση της μαλακής οροφής του, το νέο δημιούργημα της Audi ανεβάζει σημαντικά τον πήχη στην κατηγορία των roadster.] Μετά από μία προσεκτική παρατήρηση είναι πραγματικά δύσκολο να αποφασίσει κανείς τι είναι πιο εντυπωσιακό επάνω στο νέο TT roadster, η σχεδίαση ή το τεχνολογικό του υπόβαθρο. Καλώς εχόντων των πραγμάτων η Audi θα εμπλουτίσει τη γκάμα της με τη συγκεκριμένη πρόταση από την ερχόμενη άνοιξη. Υποστηρίζει δε ότι -τουλάχιστον στη γερμανική αγορά- οι τιμές θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με τις υπάρχουσες εκδόσεις! Το νέο TT roadster θα κυκλοφορήσει με τους γνωστούς κινητήρες 2.0 TFSI και 3.2, απόδοσης 200 και 250 ίππων αντίστοιχα. Αμφότεροι συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή, εναλλακτικά, με το εξελιγμένο S tronic. Όπως ακριβώς ισχύει και στα coupe, η "μεγάλη" έκδοση των 3,2 λίτρων κατανέμει -μέσω του Quattro- την ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, ενώ αυτή των 2,0 λίτρων παραμένει αποκλειστικά προσθιοκίνητη. Οι διαφορές των δύο αυτών εκδόσεων έχουν να κάνουν και με την οροφή, η οποία είναι μεν μαλακή, στην περίπτωση όμως του 3.2 είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και αναδιπλώνεται μέσα σε 12 μόλις δευτερόλεπτα, με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα. Η ίδια οροφή προσφέρεται προαιρετικά και στη δίλιτρη έκδοση, που κανονικά φέρει μηχανικό μηχανισμό αναδίπλωσης. Το μήκος του αυτοκινήτου έχει ανέλθει στα 4,18 μέτρα, είναι δηλαδή σχεδόν 14 εκατοστά μεγαλύτερο από την απερχόμενη πρώτη γενιά. Αντίστοιχα το πλάτος και το ύψος του ανέρχονται στα 1,84 και 1,36 μέτρα αντίστοιχα. Παρά την αύξηση των διαστάσεων και την ενίσχυση του πλαισίου, το εντυπωσιακό είναι ότι η εκτεταμένη χρήση κραμάτων αλουμινίου έχει διατηρήσει το βάρος στα 1.295 κιλά -για την έκδοση 2.0 TFSI- πολύ κοντά δηλαδή στα επίπεδα του αντίστοιχου coupe! Αυτό έχει ως πλεονέκτημα τη διατήρηση των δυναμικών επιδόσεων, τόσο σε ο,τι αφορά τις επιταχύνσεις, όσο και σχετικά με την τελική ταχύτητα. Πιο συγκεκριμένα το ΤΤ roadster 2.0 TFSI επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,5 δευτερόλεπτα -έναντι 6,4 δευτερολέπτων- και αγγίζει τα 237χλμ./ώρα-έναντι 240 χλμ./ώρα της κλειστής έκδοσης. Αντίστοιχα το 3.2 αρκείται σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, διατηρώντας το -ηλεκτρονικά περιορισμένο- όριο των 250 χλμ./ώρα. ================================== http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/small/dgEntity_49215.jpg http://assets.in.gr/dgenesis/assets/content6/photo/small/dgEntity_49216.jpg ================================== πηγή: in.gr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2006 kalaafto to tt pera ap ola t alla exei fovero eswtweiko..prosfata to eida kai apo konta kai to amaksi einai yperoxo...monadikh parafwnia h bros kinhsh sth 2litrh ekdosh.afou xtypas z4 kai slk sta isa gt de vazeis kai pisw kinhsh na ginei xamos sth kathgoria..alla avyssos h psychi tou vag group..:wacko: :confused: :blink: Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johner Δημ. October 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2006 To εσωτερικό του ΤΤ δεν παίζεται, αλλά το πίσω μέρος με χαλάει πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. October 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2006 xmm sth cabrio ekdosh xanei ligo to pisw meros tou.pantws,de kserw,mallon einai ths modas se afth th kathgoria ta amaksia na exoun kati sa pempth porta pisw(hatchback na to pw....)se sxesh me tous prokatoxous tous,brera tt kai z4coupe Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akis_k Δημ. October 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2006 New BMW 3 Series Convertible :love: http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.mini6L.jpg Spring 2007 marks the introduction of BMW’s new 3 Series Convertible. Available initially in 325i and 335i guises, but followed closely by smaller engined variants and diesel-powered models, BMW’s new open-top will deliver the ultimate in performance and refinement thanks to a number of innovations. Featuring the first electronically operated folding hard-top roof offered by BMW, the world’s first car to be offered with SunReflective seat cooling leather and a brace of all-new powerplants, the 3 Series Convertible is set to remain the segment leader. SunReflective Technology. The new BMW 3 Series Convertible can also be specified with the world’s first Sun-Reflective Technology leather upholstery. Now owners of BMW’s latest four-seat sun-trap can enjoy the warm weather and leave the roof down for prolonged periods without singeing themselves on the seats or armrests. Special pigments embedded into the leather help reflect infra-red radiation ensuring treated areas that are exposed to sunlight for a prolonged period can remain up to 20 degrees cooler compared to untreated leather. New High-Precision Direct Injection engines. BMW is renowned for producing some of the most innovative powerplants and the new 3 Series Convertible features a range of engines that set them apart from the competition. A choice of two petrol engines, both with new High-Precision Direct Injection technology, offer the best blend of performance and economy. Further engine variants will follow during the model’s life cycle. The new High-Precision Direct Injection system on the BMW 3 Series Convertible uses centrally-mounted piezo crystal injectors spraying atomised fuel vapour directly into the combustion chamber. Combined with Bi-VANOS variable valve technology the system delivers the most efficient burn of fuel for maximum power and parsimonious economy. The fruits of this technology are highlighted by the impressive performance figures posted by all of the petrol-powered 3 Series Convertibles. The 325i Convertible with its all-new 218hp six-cylinder engine develops 270Nm of torque. The open-topped 325i covers the 62mph sprint in 7.6 seconds and can attain a top speed of 152mph. However, it is still capable of a combined consumption figure of 35.8mpg. Representing the flagship of the range is the 335i Convertible with its twin-turbocharged 3.0-litre engine. Using an aluminium cylinder block rather than the magnesium alloy unit from the 325i Convertible, but with the added benefit of lag-free forced induction, the 335i posts a zero to 62mph time of 5.8 seconds. The 306hp engine, higher than the output of the E36 BMW M3, has been restricted to a 155mph top speed. Fuel consumption on the combined cycle is 28.5mpg. Peak torque of 400Nm from just 1,300rpm through to 5,000rpm gives the driver a real surge of effortless power, acceleration and flexibility. Both the 325i Convertible and the 335i Convertible come as standard with a six-speed manual gearbox. A new six-speed automatic transmission featuring steering wheel-mounted gearshift paddles first shown on the 3 Series Coupé can also be specified. Future powerplants to be offered. Following the introduction of the 325i Convertible and the 335i Convertible, three further engines will be introduced. The 320i Convertible with its all-new 170hp four-cylinder engine will accelerate from zero to 62mph in 9.2 seconds before going on to a top speed of 136mph, yet still manages 42.2mpg on the combined cycle. The 3.0-litre straight-six powering the 330i Convertible is the world’s lightest production six-cylinder engine and is also one of the highest performing. The 2,996cc 272hp unit is capable of propelling the 330i Convertible from zero to 62mph in 6.7 seconds and is electronically limited to 155mph. The car returns an excellent fuel consumption figure of 34.9mpg on the combined cycle. For those who prefer the enhanced economy of a diesel engine without wishing to lose any on-road performance the 231hp 330d Convertible is also offered. With a torque curve flatter than a 14th Century map of the world, the 500Nm peak output of the second-generation common rail engined 330d Convertible offers smooth and swift motoring. Zero to 62mph is dispatched in 7.1 seconds and top speed is 152mph. The 330d Convertible posts a combined consumption figure of 40.9mpg. The BMW 3 Series Convertible will make its debut at the North American International Auto Show in Detroit on 7 January, 2007. It will go on sale in the UK in March, 2007. BMW 325i Convertible: £33,030/€52,449 [HP-218] BMW 335i Convertible: £37,895/€60,174 [HP-306] ========================================================================== http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini14S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini15S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini16S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini17S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini18S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini19S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini20S.jpg http://www.germancarfans.com/news/2061024.003/2061024.003.Mini12S.jpg ========================================================================== Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papathvas Δημ. October 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2006 toyota auris.... http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=4430 Παράθεση defy+ LG G2 XZ1 Poco F2 pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.