Jump to content

Αυτοκινητιστικά Νέα / Δοκιμές / Συγκριτικά


pininfarina
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Eίχα μια ελπίδα οτι δε θα έρθει, αλλά τώρα.:cry:

 

που να δεις το νεο Α3 καμπριο...εκει πραγματικα δε θα αντεξεις..:cry::cry::cry::)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτά να βλέπουν όσοι έκραζαν όταν πρωτοείδαν τις spy photos. Κούκλα η μπέμπα!

 

Την κράζω και τώρα, χαλαρά...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_01_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_02_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_05_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_04_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_06_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080108/100qp_07_G.jpg

http://www.maserati.com/esImages/Maserati/20080114/mas_03_G.jpg

 

Maserati previews its Quattroporte Collezione Cento

 

14/01/2008Detroit

 

The Modenese company bewitched the Detroit Motorshow when it unveiled the new limited edition version of its flagship model.

 

Created from brand new materials and constructed using traditional methods, the Collezione Cento is dedicated to those looking for the last word in luxury, but who do not want to compromise on comfort and advanced technology.

 

The car's elegant Avorio livery, with its contrasting air vents, catches the eye. The chrome honeycombed front and side grilles give the berlina an executive air while the 20" ball-polished rims provide a refined look.

 

The interior oozes taste with its tan Poltrona Frau seats. These feature diamond shaped stitching and colour coordinated button covers. The new polished Wenge wood can be found on the steering wheel and central console, a characteristic enhanced by the mother-of-pearl insert that spells out the name of the car and traces the Trident set in the gearknob.

 

 

Conceived for technology buffs, the 'Maserati Multimedia Entertainment' integrated system has audiovisual functions that can be accessed via two 10.4" touchscreens set in the back of the front headrests. The system also boasts a hi-fi set up equipped with Bluetooth headphones. Using the internet and sending emails is easy thanks to the keyboard that folds away inside the armrest.

 

This new take on luxury and innovation is achieved by employing original styling cues. These create an immediately warm and welcoming interior, but one that is, at the same time, both smart and modern. The numbered plate set in the dashboard, running from 1 to 100, is another sign of the car’s exclusivity.

 

Find out more at http://www.emotionmeetsbusiness.com.

Link to comment
Share on other sites

:clap: :respect: :up:

 

Πραγματικά υπέροχη, αυθεντική ιταλίδα... :happy:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

News: VW Passat CC

 

http://img176.imageshack.us/img176/2750/passatcc1sc3.jpg

 

http://img176.imageshack.us/img176/8366/passatcc3qw2.th.jpg ... http://img176.imageshack.us/img176/2295/passatccrb5.th.jpg ... http://img176.imageshack.us/img176/9603/passatcc5df0.th.jpg ... http://img176.imageshack.us/img176/7847/passatcc2dg2.th.jpg ... http://img176.imageshack.us/img176/9683/passatcc4dp6.th.jpg

 

Ακολουθώντας τα βήματα της Mercedes CLS, η Volkswagen παρουσιάζει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ το νέο της coupe, Passat CC.

Το νέο τετράθυρο μοντέλο διαθέτει όλες τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες της εταιρείας στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας.

 

 

Το μήκος του γερμανικού μοντέλου ανέρχεται στα 4.796 χιλιοστά, (31 χιλ. περισσότερα από το Passat) , το πλάτος του στα 1.856 χιλιοστά και το ύψος του στα 1.420 χιλ. (50 χιλ. χαμηλότερο).

 

Το Passat CC , παρά τις διαστάσεις του, διαθέτει ξεχωριστή και ελκυστική σχεδίαση. Η μεγάλη κλίση της οροφής, τα έντονα νεύρα στις πόρτες και στα φτερά, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και η διακριτική αεροτομή πίσω τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα του.

 

Στο εσωτερικό το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων προέρχονται από το κλασικό Passat. Οι αποκλειστικά τέσσερις θέσεις διαθέτουν εργονομικό σχεδιασμό και υψηλής ποιότητας επενδύσεις.

 

Το μοντέλο της Volkswagen εφοδιάζεται με 5 μηχανικά σύνολα, 3 βενζινοκινητήρες (FSI και TSI) και 2 υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες.

 

Αναλυτικότερα οι βενζινοκινητήρες:

 

• 4κύλινδρος κινητήρας υπερτροφοδοτούμενος TSI απόδοσης 160 ίππων στις 5.000 σ.α.λ και ροπή 250 Nm στις 1.500 σ.α.λ σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ή 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σύμφωνα με την εταιρεία σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 222 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

 

• 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας TSI απόδοσης 200 ίππων στις 5.100 σ.α.λ και ροπή 280 Nm στις 1.800 σ.α. λ σε συνδυασμό με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων χειροκίνητο ή αυτόματο. Για τα 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 7,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 237 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 7,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

 

• 6κύλινδρος κινητήρας FSI 3,6 λίτρων απόδοσης 300 ίππων στις 6.600 στροφές και ροπή 350Nm στις 2.400 σ.α.λ συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 5,6 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 10,1 λίτρα ανά 100 χλμ. Πρέπει στη συγκεκριμένη έκδοση να σημειωθεί ότι στο στάνταρ εξοπλισμό προσφέρεται η τετρακίνηση 4MOTION.

 

Στον τομέα της ασφάλειας η εταιρεία έχει επιδείξει ιδιαίτερη ευαισθησία καθώς καινοτομεί με το σύστημα Lane Assist το οποίο προστατεύει τον οδηγό από λανθασμένη επιλογή του για αλλαγή λωρίδας και το Automatic Distance Control που συμβάλει στο να αποφεύγονται οι συγκρούσεις με προπορευόμενο όχημα.

 

Τέλος το Dynamic Drive Control ρυθμίζει την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και τον τρόπο οδήγησης. Το DDC προσφέρει τρία προγράμματα ρύθμισης της ανάρτησης, Normal, Sport και Comfort.

 

πηγή: AutoΤρίτη.gr

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάζεται η πιο προσιτή BMW

 

http://img176.imageshack.us/img176/7374/bsnk2.jpg ... http://img405.imageshack.us/img405/2216/bs4tm2mx0.th.jpg

 

Εταιρείες όπως η Audi και η Alfa Romeo ετοιμάζουν τις μελλοντικές τους προτάσεις στην κατηγορία μικρών αυτοκινήτων.

Η BMW δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια ετοιμάζοντας ένα μικρό στα πρότυπα του Mini, δίνοντας έτσι την ευκαιρία

στους καταναλωτές να αποκτήσουν την "πρώτη τους ΒΜW".

 

 

Αντικρίζοντας το εντυπωσιακό πρωτότυπο CS, που έδειξε η BMW λίγους μήνες πριν, πολλοί μίλησαν με σιγουριά για τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των επόμενων μοντέλων της βαυαρικής φίρμας. Αυτή ακριβώς τη σχεδιαστική φιλοσοφία φαίνεται πως ενσωματώνει και η νέα μικρή BMW. Ο συμμετρικός σχεδιασμός με οβάλ στοιχεία στη μάσκα αλλά και ο προφυλακτήρας με σπορτίφ σχεδίαση πλαισιώνονται από φωτιστικά σώματα αμυγδαλωτού σχήματος, για να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό αλλά και αρκετά επιθετικό μπροστινό τμήμα του αμαξώματος. Μυώδη χαρακτηριστικά με έντονες και καθαρές γραμμές διατρέχουν κατά μήκος το αμάξωμα της μικρής BMW, καταλήγοντας στο πίσω άκρο. Εκεί, το ενδιαφέρον συγκεντρώνεται στο παρμπρίζ με την έντονη κλίση, με τη γενική εικόνα του μοντέλου να αφήνει την αίσθηση του σύγχρονου και του στιβαρού. Όσο για το εσωτερικό του, αναμένεται να δανειστεί πολλά στοιχεία από τη σειρά 1, προκειμένου η βαυαρική εταιρεία να εξασφαλίσει και ένα λιγότερο "τσουχτερό" λογαριασμό για την κατασκευή του.

 

Η ΒMW κάνει την είσοδό της στη μικρή κατηγορία θέλοντας να αξιοποιήσει τις αυξημένες παραγωγικές δυνατότητες του εργοστασίου της στην Αγγλία (ειδικά σε πατώματα), όπου κατασκευάζεται το Mini, βέβαια δεν θα μπορούσε να μην απαντήσει στην Audi η BMW μετά την εμπορική αντεπίθεση της και συγκεκριμένα στο γεγονός, ότι η συμπατριώτισσά της ετοιμάζει -για την ίδια κατηγορία- το Α1 για το 2009.

Ακόμα οι τεχνολογικές αλλά και οικονομικές εξελίξεις στην Ευρώπη επιβάλλουν την κατασκευή μοντέλων με χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και συνάμα περιορισμένες εκπομπές επικίνδυνων ρύπων. Οι εκτιμήσεις των ειδικών, που θέλουν τη φορολόγηση των αυτοκινήτων στο μέλλον να γίνεται με βάση τις εκπομπές ρύπων (ήδη συμβαίνει σε κάποιες χώρες), επιβάλλει σχεδόν σε όλους τους κατασκευαστές να εντάξουν στην γκάμα τους περισσότερα μοντέλα οικολογικών προδιαγραφών. Η μικρή κατηγορία αποτελεί ιδανικό πεδίο για τέτοιου είδους επενδύσεις. Τέλος σημαντική είναι και η προσέγγιση νεανικού κοινού.

 

Η μικρή κατηγορία δίνει στους κατασκευαστές την ευκαιρία να παράγουν αποδοτικούς κινητήρες χωρίς υπερβολική κατανάλωση και με περισσότερο οικολογικές προδιαγραφές. Από τη λογική αυτή δεν αναμένεται να ξεφύγει η BMW, εφοδιάζοντας το μικρό της μοντέλο με μηχανικά σύνολα, ο κυβισμός των οποίων αναμένεται να κινείται ανάμεσα στα 1, 4 και στα 1,6 λίτρα, με ιπποδύναμη που μάλλον δεν θα ξεπερνά τους 115 ίππους. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να δούμε και σπορτίφ εκδόσεις, ακόμη και με ισχύ 150 ίππων (πιθανόν να τιτλοφορείται Μ1).

 

Aν επιβεβαιωθεί το σενάριο, που θέλει τη μικρή BMW να βασίζεται στο πάτωμα του Mini (είναι και το επικρατέστερο), έχουμε στα χέρια μας το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της βαυαρικής φίρμας με το λογότυπό της στο καπό και με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Φυσικά, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα, το νέο αυτό μοντέλο να είναι και αυτό πισωκίνητο οπότε θα μιλάμε για μια εντελώς ξεχωριστή πρόταση στη μικρή κατηγορία. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η "κληρονομιά" του ονόματος BMW υπόσχεται σχεδόν με απόλυτη ακρίβεια σπορ οδηγική αίσθηση και ανώτερη οδική συμπεριφορά, με γνώμονα την ευχαρίστηση του οδηγού.

 

πηγή: AutoΤρίτη.gr

Link to comment
Share on other sites

 

Maserati previews its Quattroporte Collezione Cento

Απλά τέλεια! Ειδικά το εσωτερικό!

مفاجأة
Link to comment
Share on other sites

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Νομίζεις οτι θα τα πετάξουν σε καμιά μάντρα?

 

μερικα θα τα επισκευασουν..άπο τα υπολοιπα οτι εμεινε θα το παρουν;)!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

καποιοι θα περιμενουν πααρα πολυ για τη καινουργια τους Μ3:cool:Απο την αλλη,ειναι και τυχεροι αφου μπορουν να ακυρωσουν τη παραγγελια τους και να την παρουν με το νεο σειριακο double clutch κιβωτιο...;)
Link to comment
Share on other sites

Όμορφο το Passat, ψιλοαδιάφορη η BMW...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Νέο Audi A4 Officiall Revealed

 

http://img214.imageshack.us/img214/2299/90708290031lna2.jpg

 

 

After yesterday's A4 image leak, the official press kit has been made available. As one of the most widely anticipated debuts for the Frankfurt Motor Show in two weeks time, the A4 is Audi's bread and butter model. Therefore, the pressure for Audi to fix the short comings of the previous generation was ever looming and judging by this initial information, its seems they have succeeded.

 

The new A4 gets many new electronic and assistance features found in larger BMW and Mercedes models. Features such as adaptive shock absorbers, seat fans, adaptive airbags/belts, adaptive cruise control, radio-operated key, variable steering as well as other Audi features found only in A6 and A8 models which include MMI and a 10-channel 505-Watt Bang & Olufson 14 speaker stereo system. Lastly, for an added touch of the Audi R8, the xenon plus headlight option includes 14 white LEDs as day-time driving lights.

 

A new driver assistance feature known as Audi Drive Select provides two sport settings for the adaptive suspension. In addition, four other pre-configured modes include comfort, auto, dynamic or individual (only available with MMI option) settings. Drive Select influences accelerator pedal response, tiptronic shift points, power steering assistance, steering ratio and electronically adjustable shock absorbers. For safety, Audi's new Lane Assist uses a camera in the windshield to monitor lane position above 65 km/h and alerts the driver by vibrating the steering wheel when a lane changes occurs without using the turn signal. Audi also has Side Assist which uses radar sensors in the front and rear bumpers. The system warns the driver of vehicles in blind spots or fast approaching from behind. The driver is warned by a flashing LED on the outside housing of the side view mirror.

 

One of the biggest challenges Audi faced in the development of this successor was driving dynamics. With an engine position which sat just forward of the front axel of the previous generation, equilibrium was adversely affected resulting in an understeer problem. Compared to its German rivals which are rear-wheel-drive biased, Audi was at a disadvantage. However, with this all-new MLP platform the front axel gets moved forward by 154mm for a much improved axel-weight distribution. Also aiding weight distribution, Audi has moved the transmission differential forward just behind the engine but in front of the clutch or torque converter.

 

The new A4 has grown to 4.7 meters with sportier proportions, the front overhang is shortened while the bonnet and wheelbase (which it shares with the new A5) are longer. As a result, the interior grows by 20mm which results in rear passenger knee room increasing by 36 mm to a luxurious 908mm and the boot can now hold 480 liters (which doubles with the rear seats down) no matter if the car is equipped with quattro or not.

 

The A4 will be available in the familiar four trim packages: Attraction, Ambition, Ambiente and S-Line. One of the more interesting features of the cockpit, reminiscent of BMW's E46 3 Series, is the center console which is oriented towards the driver by 8 degrees.

 

Despite the bigger size of the body, the new A4 body shell weighs an amazing 10% less than its predecessor. Audi has accomplished this through the use of new high-strength steel grades. Aerodynamics also improve to 0.27 drag coefficient, which is 3 to 5% lower (depending on model) although the frontal area is slightly wider.

 

Five engines will be made available, namely in the petrol range, the 1.8 liter TFSI producing 118 kW (160 bhp) and 250 Nm torque while the 3.2 liter FSI produces 195 kW (265 bhp) and 330 Nm torque. For the diesel engines the 3.0 liter TDI V6 makes 176 kW (240 bhp) and 500 Nm torque. The 2.7 liter TDI V6 puts out 140 kW (190 bhp) and 400 Nm torque. Lastly, the highest volume diesel, the 2.0 liter TDI makes 105 kW (143 bhp) and 320 Nm torque.

 

0-100 km/h (62 mph) performance at a glance:

 

  • 1.8L TFSI = 8.6 sec
  • 3.2L FSI = 6.2 sec
  • 2.0L TDI = 9.4 sec
  • 2.7L TDI = 7.7 sec
  • 3.0L TDI = 6.1 sec

 

The engines can be combined with a six-speed manual, tiptronic automatic or the multitronic continuously variable transmission with either front wheel drive or quattro permanent all-wheel drive system. Available as an option, tiptronic transmissions get steering wheel mounted shift paddles.

 

 

The new Audi A4 will be available this November with a base price in Germany approximately EUR 26,000.

 

 

http://img98.imageshack.us/img98/9111/01su0.th.jpg....http://img410.imageshack.us/img410/4363/02qm7.th.jpg....http://img124.imageshack.us/img124/974/03nv4.th.jpg....http://img124.imageshack.us/img124/2538/04am1.th.jpg

 

http://img98.imageshack.us/img98/6853/05rg4.th.jpg....http://img98.imageshack.us/img98/6417/06ot0.th.jpg....http://img410.imageshack.us/img410/509/07tq7.th.jpg....http://img124.imageshack.us/img124/3218/08gs6.th.jpg

 

Ξερουμε τιμη του 1.8 για την Ελλαδα?

Link to comment
Share on other sites

αν σκεφτεις οτι το αντιστοιχο Α5 ξεκιναει στα 40000,γυρω στα 33 χιλιαρικα τη κοβω τη βασικη εκδοση να στοιχιζει...ιδωμεν
Link to comment
Share on other sites

αν σκεφτεις οτι το αντιστοιχο Α5 ξεκιναει στα 40000,γυρω στα 33 χιλιαρικα τη κοβω τη βασικη εκδοση να στοιχιζει...ιδωμεν

 

Μακαρι να ξεκιναει απο 33000 και οχι απο 35000+ οπως το κοβω.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ο ανταγωνισμός «παίζει» γύρω στις 30.000 ευρώ, τότε και αυτό κάπου εκεί θα κυμαίνεται. Πάντως το βρίσκω αρκετά όμορφο... :happy:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον ο ανταγωνισμός «παίζει» γύρω στις 30.000 ευρώ, τότε και αυτό κάπου εκεί θα κυμαίνεται. Πάντως το βρίσκω αρκετά όμορφο... :happy:

 

Ο ανταγωνισμος παιζει γυρω στα 35000 (C180/316).

Ποτε παρουσιαστηκε? Γιατι εγω περασα την κυριακη απο το αεροδρομιο του μοναχου και το ειχαν σε display. Φωτο δεν εβγαλα γιατι βιαζομουν για την πτηση μου. Ειχαν και μια Χ6 και εχω μια φωτο απο αυτο. Αν την θελετε την ποσταρω.

Link to comment
Share on other sites

Ο ανταγωνισμος παιζει γυρω στα 35000 (C180/316).

Ποτε παρουσιαστηκε? Γιατι εγω περασα την κυριακη απο το αεροδρομιο του μοναχου και το ειχαν σε display. Φωτο δεν εβγαλα γιατι βιαζομουν για την πτηση μου. Ειχαν και μια Χ6 και εχω μια φωτο απο αυτο. Αν την θελετε την ποσταρω.

 

Θέλουμε θέλουμε, να δούμε πως είναι στην πραγματικότητα... Πάντως έχω την εντύπωση ότι στην Κύπρο ο ανταγωνισμός κυμαίνεται στις 30.000... :worry:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Θέλουμε θέλουμε, να δούμε πως είναι στην πραγματικότητα... Πάντως έχω την εντύπωση ότι στην Κύπρο ο ανταγωνισμός κυμαίνεται στις 30.000... :worry:

 

http://imageshack.gr/files/lu5fyhnj17xrs9v3efz8_thumb.jpg

Σορρυ και την ποιοτητα της φωτογραφιας αλλα και για το γεγονος οτι εβγαλα μονο μια, αλλα οπως ειπα και πριν βιαζομουν παρα πολυ. Εβγαλα απο πισω γιατι εκει ειναι που ειναι διαφορετικο. Απο μπροστα ειναι κατι αναμεσα σε Χ5 και 3αρα κουπε.

 

Εμενα προσωπικα μου αρεσε. Και λενε και οτι θα οδηγαει σαν σπορ αυτοκινητο. Το μονο μου προβλημα ειναι οτι δεν βλεπω τον λογο για ενα τετοιο αυτοκινητο. Με τα λεφτα που θα κανει αυτο, παιρνεις ενα κανονικο σπορ αυτοκινητο... Ποιος ο λογος να παρεις αυτο? Για να εχεις ενα σπορ αυτοκινητο που παει παντου? All-in-one? Δεν ειναι gadget...

Παντως οτι και να πω ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο. Αν και τα suv γενικα δεν τα παω, αν ηταν να διαλεξω ενα, σιγουρα θα διαλεγα αυτο.

Link to comment
Share on other sites

http://imageshack.gr/files/lu5fyhnj17xrs9v3efz8_thumb.jpg

Σορρυ και την ποιοτητα της φωτογραφιας αλλα και για το γεγονος οτι εβγαλα μονο μια, αλλα οπως ειπα και πριν βιαζομουν παρα πολυ. Εβγαλα απο πισω γιατι εκει ειναι που ειναι διαφορετικο. Απο μπροστα ειναι κατι αναμεσα σε Χ5 και 3αρα κουπε.

 

Εμενα προσωπικα μου αρεσε. Και λενε και οτι θα οδηγαει σαν σπορ αυτοκινητο. Το μονο μου προβλημα ειναι οτι δεν βλεπω τον λογο για ενα τετοιο αυτοκινητο. Με τα λεφτα που θα κανει αυτο, παιρνεις ενα κανονικο σπορ αυτοκινητο... Ποιος ο λογος να παρεις αυτο? Για να εχεις ενα σπορ αυτοκινητο που παει παντου? All-in-one? Δεν ειναι gadget...

Παντως οτι και να πω ειναι ιδιαιτερο αυτοκινητο. Αν και τα suv γενικα δεν τα παω, αν ηταν να διαλεξω ενα, σιγουρα θα διαλεγα αυτο.

 

Μιά χαρά είναι η φωτογραφία, αλλά συνεχίζει να μην μου αρέσει... :p

 

Όπως λες κι εσύ, δεν βρίσκω λόγο ύπαρξης του συγκεκριμένου μοντέλου. Σίγουρα διαφοροποιείται η γκάμα των SUVs της BMW και σίγουρα όσοι ψάχνουν για κάτι διαφορετικό θα το προτιμήσουν, αλλά μέχρι εκεί. Επειδή πολλοί μιλάνε για πειραματισμό στα βήματα της Mercedes-Benz με την CLS, δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Η CLS δημιουργήθηκε για να καλύψει την ανάγκη αυτών που ήθελαν κουπέ αμάξι, αλλά για διάφορους λόγους έπρεπε να πάρουν sedan...

 

Η X6 τι καλύπτει; Αυτούς που ήθελαν κουπέ, αλλά για διάφορους λόγους πρέπει να πάρουν SUV; :worry:

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

το Χ6 καλυπτει αυτους που θελουν ενα αυτοκινητο με κουπε στοιχεια και τους χωρους ενος SUV...;)
Link to comment
Share on other sites

το Χ6 καλυπτει αυτους που θελουν ενα αυτοκινητο με κουπε στοιχεια και τους χωρους ενος SUV...;)

 

Δεν είναι και τόοοοσο μεγάλοι χώροι, που να το δικαιολογούν...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και τόοοοσο μεγάλοι χώροι, που να το δικαιολογούν...

 

πολυ μεγαλυτεροι ομως απο ενα κουπε...

Link to comment
Share on other sites

πολυ μεγαλυτεροι ομως απο ενα κουπε...

 

Σίγουρα... Και πάλι όμως...

This blessed plot, this earth, this realm, this England...

William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1

 

London is a state of mind

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...