Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσπαθεί μια φίλη να στείλει μήνυμα για να τις σταλούν αυτόματα οι ρυθμίσεις ιντερνετ στην Q και της είπα απ οτι θυμόμουνα οτι στέλνεις internet στο 19234. Και της έρχεται απαντητικό μήνυμα ότι δεν ισχύει η εντολή. Άλλαξε κάτι? Γιατί και στο σάιτ δεν μπορώ να βρω κάτι.

Ας δημιουργησει ενα APN με

ονομα: Q Internet &

APN: myq

τα υπολοιπα κενα....

Link to comment
Share on other sites

α) Να κλείσεις το Data Roaming.

β) Να αλλάξεις το APN

γ) Να κλείσεις τα δεδομένα παρασκηνίου

δ) Να αγοράσεις με μόλις δύο ευρώ ένα πακέτο Internet.

δ) Να αλλάξεις το smartphone με ένα απλό τηλέφωνο.

κ.τ.λ.

 

σοβαρα τωρα?στην wind δουλευεις η μπηκες να κανεις πλακα εδω?

 

μηπως να τους ζητησουμε και συγνωμη που μας κλεβουν ασαλιωτα?

Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνει πλάκα. Είναι οι μόνοι τρόποι που σου εξασφαλίζουν ότι δεν θα έχεις τη συγκεκριμένη χρέωση.
Link to comment
Share on other sites

Μενω βορεια προαστια και το κινητο της κορης μου(q card)δεν εχει προβλημα με σημα και πιανει 3g στις περιοχες που κινουμαστε.Για να της ενεργοποιησω το 4g πρεπει να τους παρω τηλεφωνο ή πρεπει να περασω χειροκινητα ρυθμισεις?Εχει iphone με καινουργια σιμ

Οχι δεν φταίει το προφιλ αφού έχει 3G. Θα έπρεπε να δουλέψει και 4G εφόσον έχεις δηλώσει prefered netwοrks 4G κάπου στις ρυθμίσεις του iphone.

 

To έγραψα παραπάνω. Και εγώ είχα 4G sim (με courier σταλαγμένη) με 4G κινητό και δεν είχα 4G. Στα καταστήματα μου έλεγαν θα έπρεπε να έχεις. Κάλεσα 1222 (εξυπηρέτηση Q, άπαξ χρέωση 0,24€) και διαπίστωσαν ότι δεν μου είχαν ενεργοποιημένη την υπηρεσία 4G. Το άνοιξαν από εκεί και όλα καλά.

Προφανώς δεν αρκεί πάντα απλά την κάρτα.

Υ.Γ. Στην f2g που έχω γίναν όλα τα παραπάνω. Συνέχισα να ΜΗΝ έχω 4G και όταν ξανα-πήρα τηλ στο 1260 (εξ πελατών wind) και μιλώντας με το τεχνικό τμήμα (αφού η υπηρεσία ήταν ενεργοποιημένη) διαπίστωσαν ότι η κάρτα που είχα αν και τύπου multi (και καλά αντικατάστασης από τις πρώτες που έδιναν) δεν ήταν 4G τελικά και έτσι την ξανά-άλλαξα και μετά οκ..

Edited by keysmith
από Ericsson GF 788 ξεκινήσαμε μη σου πω από motorola c520.. By Keysmith
Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ κάλεσα 2 φορές στο 1222 και μου λέγανε άλλα αντί άλλων (δεν έχετε περάσει την λόλιποπ τη μία - κανονικά ούτε 3τζι δεν έχει η Q την άλλη ) τυχερός είσαι keysmith

edit μετά το μηνυμα του keysmith είπα να κάνω μία προσπάθεια στο Livechat της Q

και ορίστε. τα ίδια.

Giota Thu, 01/07/16 12:19:00 pm Europe/Athens

 

Γεια σας Iokasti. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;

Καλησπέρα! Καλή χρονιά ! Μπορώ να βοηθήσω σε κάτι;

 

Iokasti 12:20:22 pm

 

Καλημέρα έχω νέα κάρτα sim και κινητό που υποστηρίζει 4g από κατάστημα wind μου είπαν ότι πρέπει να καλέσω και στην εξυπηρέτηση πελατών για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία 4g,μπορείτε να το κάνετε εσείς;

 

Giota 12:21:32 pm

 

Εφόσον η κάρτα sim είναι η Gsm Multi sim που υποστηρίζει την χρήση του 4G δικτύου,αυτόματα με την πρόσβαση στο Internet θα επιλεγεί το δίκτυο.

 

 

 

 

 

Iokasti 12:22:13 pm

 

δεν μου εμφανίζεται στις επιλογές δικτύου το 4g. μόνο gsm & wcdma

 

Giota 12:23:15 pm

 

Θα χρειαστεί από τις ρυθμίσεις να επιλέξεις το LTE/4G δίκτυο και στην συνέχεια επανεκκίνηση στην συσκευή σου.

 

 

Iokasti 12:23:37 pm

 

Ποιες ρυθμίσεις;

 

 

 

Giota 12:24:31 pm

 

Στις ρυθμίσεις δικτύου,στις επιλογές.

Η συσκευή σου είναι Lg ή Samsung ;

 

 

Iokasti 12:25:13 pm

 

αυτό σας έγραψα παραπάνω. στις ρυθμίσεις δικτύου στις επιλογές μου δίνει gsm & wcdma . η συσκευή μου είναι lg g2

 

 

Giota 12:26:53 pm

 

Ωραία θα χρειαστεί να κάνεις αναβάθμιση στο λογισμικό όπως μας αναφέρει η διαδικασία χρήσης του 4G δικτύου.Σε ποια περιοχή είσαι να ελέγξω και την κάλυψη 4G;

 

 

Iokasti 12:27:43 pm

 

Πειραιά. δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι πρέπει να κάνω αναβάθμιση λογισμικού πως σχετίζονται αυτά τα 2;

 

Giota 12:28:55 pm

 

Κατόπιν ελέγχου τον Πειραιά υποστηρίζεται η χρήση του 4G δικτύου.Αναλυτικά στο site https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/

αναφέρει: Εάν έχεις 4G Smartphone και δεν υπάρχει ένδειξη 4G, ίσως χρειαστεί να κάνεις: Επανεκκίνηση στο κινητό και επιλογή LTE/4G δίκτυο μέσα από τις ρυθμίσεις και Αναβάθμιση λογισμικού (ειδικά σε συσκευές LG και Samsung)

 

 

Iokasti 12:29:50 pm

 

Μάλιστα,ευχαριστώ.

 

 

Giota 12:30:18 pm

 

Ότι άλλο χρειαστείς είμαι στη διάθεση σου! Ευχαριστώ πολύ!Καλή Χρονιά !

Edited by neutral

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg

Androidoθαυμάστρια.

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθεί μια φίλη να στείλει μήνυμα για να τις σταλούν αυτόματα οι ρυθμίσεις ιντερνετ στην Q και της είπα απ οτι θυμόμουνα οτι στέλνεις internet στο 19234. Και της έρχεται απαντητικό μήνυμα ότι δεν ισχύει η εντολή. Άλλαξε κάτι? Γιατί και στο σάιτ δεν μπορώ να βρω κάτι.

Να πάρει στο 800 500 0200 (χωρίς χρέωση) το 4 η το 5 είναι για τις ρυθμίσεις νμζ

Edited by Sdouze
Link to comment
Share on other sites

Κοντεύω να τρελαθώ.

Η γυναίκα μου λέει ότι δεν μπορεί να καλέσει και αυτοματοποιημενο μήνυμα της λέει ότι το υπόλοιπο δεν επαρκεί (!!!).

Ανοίγω την εφαρμογή και βλέπω 0' προς όλους (είχα ενεργοποιήσει πακέτο 100΄προς όλους την 24/12/15) και το υπόλοιπο είναι 0,01€ από 6,77€ την 24/12/15. Δηλαδή εξαφανίστηκαν τα 100΄και τα 6,76€ σε 14 μέρες όταν στα 2 χρόνια που γύρισα σε καρτοκινητή και τη συγκεκριμένη sim σε Q η γυναίκα μου δεν καταναλώνει πάνω από 50-60 το μήνα και τα δεδομένα είναι κλειστά.

 

Κάλεσα το 800 500 0200 και μετά από έλεγχο ταυτοποίησης η κοπέλα απλά κατέγραψε το θέμα και εγώ πρέπει να αγοράσω χρόνο και να ενεργοποιήσω πακέτο !!!

 

Μπορεί να πει κάποιος τι συνέβη και εξαφανίστηκαν ο διαθέσιμος χρόνος και το υπόλοιπο;

Link to comment
Share on other sites

Μόνο εγώ κάλεσα 2 φορές στο 1222 και μου λέγανε άλλα αντί άλλων (δεν έχετε περάσει την λόλιποπ τη μία - κανονικά ούτε 3τζι δεν έχει η Q την άλλη ) τυχερός είσαι keysmith

edit μετά το μηνυμα του keysmith είπα να κάνω μία προσπάθεια στο Livechat της Q

και ορίστε. τα ίδια.

Giota Thu, 01/07/16 12:19:00 pm Europe/Athens

 

Γεια σας Iokasti. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω;

Καλησπέρα! Καλή χρονιά ! Μπορώ να βοηθήσω σε κάτι;

 

Iokasti 12:20:22 pm

 

Καλημέρα έχω νέα κάρτα sim και κινητό που υποστηρίζει 4g από κατάστημα wind μου είπαν ότι πρέπει να καλέσω και στην εξυπηρέτηση πελατών για να ενεργοποιήσω την υπηρεσία 4g,μπορείτε να το κάνετε εσείς;

 

Giota 12:21:32 pm

 

Εφόσον η κάρτα sim είναι η Gsm Multi sim που υποστηρίζει την χρήση του 4G δικτύου,αυτόματα με την πρόσβαση στο Internet θα επιλεγεί το δίκτυο.

 

 

 

 

 

Iokasti 12:22:13 pm

 

δεν μου εμφανίζεται στις επιλογές δικτύου το 4g. μόνο gsm & wcdma

 

Giota 12:23:15 pm

 

Θα χρειαστεί από τις ρυθμίσεις να επιλέξεις το LTE/4G δίκτυο και στην συνέχεια επανεκκίνηση στην συσκευή σου.

 

 

Iokasti 12:23:37 pm

 

Ποιες ρυθμίσεις;

 

 

 

Giota 12:24:31 pm

 

Στις ρυθμίσεις δικτύου,στις επιλογές.

Η συσκευή σου είναι Lg ή Samsung ;

 

 

Iokasti 12:25:13 pm

 

αυτό σας έγραψα παραπάνω. στις ρυθμίσεις δικτύου στις επιλογές μου δίνει gsm & wcdma . η συσκευή μου είναι lg g2

 

 

Giota 12:26:53 pm

 

Ωραία θα χρειαστεί να κάνεις αναβάθμιση στο λογισμικό όπως μας αναφέρει η διαδικασία χρήσης του 4G δικτύου.Σε ποια περιοχή είσαι να ελέγξω και την κάλυψη 4G;

 

 

Iokasti 12:27:43 pm

 

Πειραιά. δεν έχω διαβάσει πουθενά ότι πρέπει να κάνω αναβάθμιση λογισμικού πως σχετίζονται αυτά τα 2;

 

Giota 12:28:55 pm

 

Κατόπιν ελέγχου τον Πειραιά υποστηρίζεται η χρήση του 4G δικτύου.Αναλυτικά στο site https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/

αναφέρει: Εάν έχεις 4G Smartphone και δεν υπάρχει ένδειξη 4G, ίσως χρειαστεί να κάνεις: Επανεκκίνηση στο κινητό και επιλογή LTE/4G δίκτυο μέσα από τις ρυθμίσεις και Αναβάθμιση λογισμικού (ειδικά σε συσκευές LG και Samsung)

 

 

Iokasti 12:29:50 pm

 

Μάλιστα,ευχαριστώ.

 

 

Giota 12:30:18 pm

 

Ότι άλλο χρειαστείς είμαι στη διάθεση σου! Ευχαριστώ πολύ!Καλή Χρονιά !

Μπες στο τοπικ του G2 και δες/διαβασε για το προβλημα σου, το ιδιο θεμα ειχα και εγω και απλα μεσα απο τα Data (δεν θυμαμαι ακριβως διαδρομη) στο κινητο διεγραψα ενα .apk (το LTE.apk) και ολα εφτιαξαν.... δεν εχουν απολυτο αδικο που μιλανε για αναβαθμιση, για εναν περιεργο λογο το G2 δεν παιζει με LTE απο μονο του, δεν δινει καν την επιλογη στις ρυθμισεις, διαγραφοντας ομως αυτο το apk την δινει ως δια μαγειας, νομιζω οτι υπαρχουν αλλες 2-3 λυσεις, απλα εγω το εκανα με αυτον τον τροπο.

Link to comment
Share on other sites

σοβαρα τωρα?στην wind δουλευεις η μπηκες να κανεις πλακα εδω?

 

μηπως να τους ζητησουμε και συγνωμη που μας κλεβουν ασαλιωτα?

Εσυ προφανώς δουλεύεις στην Vodafone η στην Cosmote

Link to comment
Share on other sites

Έχω το g2 και ενώ έχω καλό σήμα πολλές φορές στην διάρκεια κλήσεων πέφτει η γραμμή, επειδή Έχω αλλάξει ρομ (έβαλα custom) πέρασε από το μυαλό μου μήπως φταίει αυτό, αλλά έχω δοκιμάσει πολλές εδώ και μήνες και δεν είχα κανένα θέμα, το πρόβλημα άρχισε πριν τα Χριστούγεννα....

Έχετε εσείς τρύπιο πρόβλημα; είναι θέμα δικτύου; ή φταίει το κινητό;

Να πω ότι είναι Θεσσαλονίκη, τούμπα και έχω καλό σήμα και 3g και 4g και 2g και ότι το κάνει σε όλες τους μπάντες αλλά το κάνει σε άτακτα διαστήματα, μπορεί μια μέρα να μην έχω πρόβλημα και μπορεί σε μια κρίση να πέσει 3-4 φορές.

Edited by alfa
Link to comment
Share on other sites

Δεν κάνει πλάκα. Είναι οι μόνοι τρόποι που σου εξασφαλίζουν ότι δεν θα έχεις τη συγκεκριμένη χρέωση.

 

το ξερω αλλα ειναι σαν να λες σε μια γυναικα που την χτυπαει ο αντρας της να φοραει προστατευτικα και να εχει ετοιμη βελονα και κλωστη για τα ραμματα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν νομίζω ότι είναι το ίδιο. Στο παράδειγμά σου έχει την επιλογή γνωστοποιώντας το να αλλάξει κάτι. Εδώ δυστυχώς όχι, και μόνο με τους συγκεκριμένους τρόπους μπορείς να το αποφύγεις.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολλά παράπονα για περίεργες χρεώσεις της Wind να αναφέρω και την δική μου ιστορία:

 

Σε Q νούμερο που χρησιμοποιεί συγγενικό μου πρόσωπο μόνο για εισερχόμενες κλήσεις πλέον χρεώθηκαν χωρίς κάποιο λόγο 4.40€ (σε feature phone, όχι smartphone). Aπό το myQ δεν φαινόταν κάποιο πακέτο ενεργποιημένο ενώ όταν έπαιρνα στο 1225 έλεγε ότι έχει από πακέτα 4,40€ υπολοιπο (!!) αντί να λέει "τόσα λεπτά ομιλίας" κτλ. Το πρόσωπο που χρησιμοποιεί το κινητό αποκλείεται να ενεργοποίησε τίποτα γιατί πολύ απλά 1ον δεν ξέρει και 2ον απλά απαντάει κλήσεις σε αυτό το νούμερο.

Εν τέλει, πήρα τηλέφωνο στην υποστήριξη καρτοκινητής και με ενημέρωσαν ότι έχει ενεργοποιηθεί ένα πακέτο με 160min προς όλους για 6 μήνες και ότι έγινε λόγω "λάθους" του συστήματος και σε άλλους συνδρομητές στις 22/12/2015. Είπα ότι δεν το θέλω και να ξαναπιστωθεί το ποσό και το δέχτηκαν αλλά πριν το επιβεβαιώσουν με ξαναρώτησαν "είναι 160min προς όλους, σίγουρα δεν τα θέλετε;" Αυτή η ερώτηση με ωθεί να βάζω το "λάθος" σε εισαγωγικά....

Wind δεν μας τα λες καλά....

Link to comment
Share on other sites

Επειδή βλέπω πολλά παράπονα για περίεργες χρεώσεις της Wind να αναφέρω και την δική μου ιστορία:

 

Σε Q νούμερο που χρησιμοποιεί συγγενικό μου πρόσωπο μόνο για εισερχόμενες κλήσεις πλέον χρεώθηκαν χωρίς κάποιο λόγο 4.40€ (σε feature phone, όχι smartphone). Aπό το myQ δεν φαινόταν κάποιο πακέτο ενεργποιημένο ενώ όταν έπαιρνα στο 1225 έλεγε ότι έχει από πακέτα 4,40€ υπολοιπο (!!) αντί να λέει "τόσα λεπτά ομιλίας" κτλ. Το πρόσωπο που χρησιμοποιεί το κινητό αποκλείεται να ενεργοποίησε τίποτα γιατί πολύ απλά 1ον δεν ξέρει και 2ον απλά απαντάει κλήσεις σε αυτό το νούμερο.

Εν τέλει, πήρα τηλέφωνο στην υποστήριξη καρτοκινητής και με ενημέρωσαν ότι έχει ενεργοποιηθεί ένα πακέτο με 160min προς όλους για 6 μήνες και ότι έγινε λόγω "λάθους" του συστήματος και σε άλλους συνδρομητές στις 22/12/2015. Είπα ότι δεν το θέλω και να ξαναπιστωθεί το ποσό και το δέχτηκαν αλλά πριν το επιβεβαιώσουν με ξαναρώτησαν "είναι 160min προς όλους, σίγουρα δεν τα θέλετε;" Αυτή η ερώτηση με ωθεί να βάζω το "λάθος" σε εισαγωγικά....

Wind δεν μας τα λες καλά....

 

Δεν ειναι λάθος τους, το κάνουν συνειδητοποιημένα :)

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

τι πληροφοριες εχουμε για αυτο το πακετο;

δινεις 4.4€ και εχεις 160 λεπτα/μηνα προς ολους με χρεωση ανα δευτερολεπτο;

Link to comment
Share on other sites

τι πληροφοριες εχουμε για αυτο το πακετο;

δινεις 4.4€ και εχεις 160 λεπτα/μηνα προς ολους με χρεωση ανα δευτερολεπτο;

 

Την πρώτη φορά που μου συνέβη αυτό (γιατί συνέβη δύο φορές) παρατήρησα μέσα από τη εφαρμογή myQ, ότι έλειπαν 4,40 €. 'Εστειλα email μέσω της φόρμας επικοινωνίας της Wind και έλαβα την εξής απάντηση:

 

"Αξιότιμε κύριε ***,

Σε συνέχεια του αιτήματός σας με κωδικό ***, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία σε επιλεγμένους πελάτες ενεργοποίησε αυτόματα το «Ξεκλείδωμα πακέτου 4,40€/ 160’ προς όλους» και πλέον έχουν το δικαίωμα αγοράς του πακέτου 160’ προς όλους με 4,40€ για 12 μήνες μέσα από τα καταστήματα WIND. Με το αυτόματο ξεκλείδωμα έγινε χρέωση των 4,40€ και επιστροφή του ποσού στη υπόλοιπο του συνδρομητή. Συγκεκριμένα, αποδόθηκε αυτόματα το ποσό των 4,40€ σε σχήμα bonus, το οποίο ισχύει για 6 μήνες (αντί για 30 ημέρες) και δεν ισχύει για την αγορά πακέτων και υπηρεσιών. To υπόλοιπο του πελάτη ακούγεται στο 1225 (ερώτηση υπολοίπου και επιλογή 1). Στη συνέχεια ο συνδρομητής έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει το πακέτο 160’ προς όλους με 4,40€ μέσω καταστημάτων Wind, με απαραίτητη προϋπόθεση την ανανέωση χρόνου ομιλίας με ελάχιστη αξίας 5€. Τα λεπτά δεν μπορούν να καταναλωθούν σε καθεστώς περιαγωγής και μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και 4 φορές ανά 30 ημέρες. Το πακέτο ενεργοποιείται αποκλειστικά μέσα από τα καταστήματα WIND και μπορεί να ενεργοποιηθεί έως και 4 φορές ανά 30 ημέρες."

 

Επειδή δεν με ενδιέφερε το συγκεκριμένο πακέτο, ζήτησα να απενεργοποιηθεί και να μου επιστραφεί το ποσό των 4,40€, όπως και έγινε.

Link to comment
Share on other sites

πειραζει που δε καταλαβα τιποτα;

 

τραβηξαν 4.4€ και ενεργοποιησαν 160 λεπτα προς ολους με ισχυ τους 6 μηνες. σωστα;

στη συνεχεια επιστρεφουν τα 4.4€ στο υπολοιπο χρηματων ενω παραλληλα ισχυει το προηγουμενο πακετο. ετσι ειναι;

και τελος, υπαρχει το πακετο αυτο με κοστος 4.4€ και ισχυ 6 μηνες.

 

ή δεν ισχυει τιποτα απ ολα αυτα;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

πειραζει που δε καταλαβα τιποτα;

 

τραβηξαν 4.4€ και ενεργοποιησαν 160 λεπτα προς ολους με ισχυ τους 6 μηνες. σωστα;

στη συνεχεια επιστρεφουν τα 4.4€ στο υπολοιπο χρηματων ενω παραλληλα ισχυει το προηγουμενο πακετο. ετσι ειναι;

και τελος, υπαρχει το πακετο αυτο με κοστος 4.4€ και ισχυ 6 μηνες.

 

ή δεν ισχυει τιποτα απ ολα αυτα;;;;;;

 

Ευτυχως που υπαρχει και αλλος που δεν καταλαβε, γιατι προς στιγμη ... φοβηθηκα! Τι κειμενο ειναι αυτο βρε παιδια? :lol:

Μου λειπουν και μενα χρηματα, μολις μιλησα στο τσατ τους αλλα με παρεπεμψαν σε καταστημα για να υποβαλλω γραπτο αιτημα.

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

πειραζει που δε καταλαβα τιποτα;

 

Κι εγώ στην αρχή δεν κατάλαβα. Αρχικά αφαιρείται το ποσό των 4,40 € το οποίο αποδίδεται ως "bonus" το οποίο δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για αγορά πακέτων (άρα το χρησιμοποιείς για μηνύματα κ.ά.) και το οποίο δεν φαίνεται στην εφαρμογή myQ, αλλά ακούγεται στο 1225 (ερώτηση υπολοίπου και επιλογή 1). Μετά μπορείς να ενεργοποιείς το πακέτο 160’ προς όλους με χρέωση 4,40€ σε κατάστημα Wind, αφού γίνει πρώτα ανανέωση χρόνου ομιλίας με ελάχιστη αξία 5€.

Ελπίζω να βοήθησα.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μου λειπουν και μενα χρηματα, μολις μιλησα στο τσατ τους αλλα με παρεπεμψαν σε καταστημα για να υποβαλλω γραπτο αιτημα.

 

Σε κατάστημα που πήγα μου είπαν να επικοινωνήσω με το 1260. Προτίμησα να στείλω email μέσα από την φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα της Wind.

Link to comment
Share on other sites

ξεμπροστιασμα στο timeline της σελιδας τους στο fb παιδια.Μονο ετσι η επιστροφη ειναι γρηγορη και σιγουρη.

 

Και επισης αν υπαρχει ενας τροπος να σταματησουν να μας κλεβουν σαν διαρηκτες στα μουλωχτα ειναι αυτος,μεσω κοινοποιησης στο fb που το βλεπει τοσος κοσμος.

 

Με τσατ email και τηλεφωνα το ακουν μονο οι υπαλληλοι τους και ΔΕΝ θα το κοψουν ποτε.

 

Παιδια,ειναι καλοσχεδιασμενη ΚΟΜΠΙΝΑ.Σε αλλες χωρες θα τους τρεχανε στα δικαστηρια για τετοιες λαμογιες και δω ερχεται ο αλλος απο πανω και σου λεει ελα μεγαλε δεν πειραζει,σβησε apn,κλεισε data,βαλε το τηλεφωνο στον **** σου και κανε οτι δεν τρεχει τιποτα.

 

Στο εβδομο μνημονιο θα ξεπροβατισουν μερικοι..

Link to comment
Share on other sites

Όπως τα λέει ο akar2015 είναι.

Βασικά αυτό με την επιλεγμένη ενεργοποίηση σηκώνει γερή καταγγελία. Εγώ ζήτησα σταθερό νούμερο από το κατάστημα για να καλέσω για να μην πάρω το 4ψηφιο και χρεώνομαι κιόλας. Δεν πα να 'ναι και 0,01€ η χρέωση του, δεν υπάρχει περίπτωση να χρεωθώ για τις λαμογιές τους.

Link to comment
Share on other sites

το ξερω αλλα ειναι σαν να λες σε μια γυναικα που την χτυπαει ο αντρας της να φοραει προστατευτικα και να εχει ετοιμη βελονα και κλωστη για τα ραμματα.

 

Το κάνουν συνειδητά, ούτε λάθος του συστήματος είναι ούτε τα data του κινητού φταίνε.

Όποιος δεν αντιδράσει χάνει το ευρώ, ποιος κερδίζει;

Η κάρτα 4G είναι δωρεάν, τα καταστήματα χρεώνουν 5€, ποιος κερδίζει;

Με την αφαίρεση 4,4€ χωρίς συγκατάθεση για ενεργοποίηση προγραμμάτων, ποιος κερδίζει;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...