Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω 2 αριθμούς σε Q εκ των οποίων ο ένας ήταν σε σχεδόν αχρησία για 1 χρόνο, τώρα που άρχισα να τον χρησιμοποιώ πάλι αντιμετωπίζω το εξής κουφό:

Δέν μπορώ να ενεργοποιήσω κανένα πακέτο είτε τηλεφωνικά είτε από το site!

Γιά την ακρίβεια αφού κάνω όλη την διαδικασία, μετά από μικρή αναμονή ακούω το μήνυμα: "Λυπούμαστε, το σύστημα δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, παρακαλώ προσπαθήστε αργότερα..":mad:

Αυτό ακριβώς συμβαίνει και προσπαθώντας από το myQ (παραθέτω screenshots) ενώ ανανένωση χρόνου ομιλίας μπορώ να κάνω.

Σημειώστε επίσης ότι στον άλλο μου αριθμό Q, ενεργοποιώ ότι πακέτο θέλω με όποιο τρόπο θέλω...

Θα μου πείτε γιατί δεν επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση πελατών?

Τηλεφώνησα λοιπόν πρίν μία εβδομάδα τους είπα το πρόβλημα, προσπάθησαν να κάνουν διάφορα, δεν κατάφεραν τίποτα και προώθησαν το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα όπου μου υποσχέθηκαν ότι κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί μου εντός 2 ημερών..

Αφού πέρασαν οι 2 ημέρες χωρίς αποτέλεσμα, έστειλα μέιλ στην υποστήριξη πελατών όπου αφού ξανά-μανά τους ανέλυσα το πρόβλημα τους ζήτησα -ευγενικά- να με ενημερώσουν για την πορεία επίλυσης.

Όπως καταλαβαίνετε ακόμα δέν έχω κανένα νέο τους και επειδή δεν βλέπω φως, ρωτάω μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν.

Edited by VGi
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις κλήση εξερχόμενη χωρίς πακέτο ; μπορει και να έληξε ο αριθμός σου. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Καλώ κανονικά άλλους αριθμούς και ανανεώνω κανονικά τον χρόνο μου αλλά δεν μπορώ να ενεργοποιήσω πακέτο!

(και βέβαια δεν έχω καμμία διάθεση να χρεώνομαι τις βασικές τιμές!)

Link to comment
Share on other sites

Έχω 2 αριθμούς σε Q εκ των οποίων ο ένας ήταν σε σχεδόν αχρησία για 1 χρόνο, τώρα που άρχισα να τον χρησιμοποιώ πάλι αντιμετωπίζω το εξής κουφό:

Δέν μπορώ να ενεργοποιήσω κανένα πακέτο είτε τηλεφωνικά είτε από το site!

Γιά την ακρίβεια αφού κάνω όλη την διαδικασία, μετά από μικρή αναμονή ακούω το μήνυμα: "Λυπούμαστε, το σύστημα δεν είναι προσωρινά διαθέσιμο, παρακαλώ προσπαθήστε αργότερα..":mad:

Αυτό ακριβώς συμβαίνει και προσπαθώντας από το myQ (παραθέτω screenshots) ενώ ανανένωση χρόνου ομιλίας μπορώ να κάνω.

Σημειώστε επίσης ότι στον άλλο μου αριθμό Q, ενεργοποιώ ότι πακέτο θέλω με όποιο τρόπο θέλω...

Θα μου πείτε γιατί δεν επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση πελατών?

Τηλεφώνησα λοιπόν πρίν μία εβδομάδα τους είπα το πρόβλημα, προσπάθησαν να κάνουν διάφορα, δεν κατάφεραν τίποτα και προώθησαν το πρόβλημα στο τεχνικό τμήμα όπου μου υποσχέθηκαν ότι κάποιος θα επικοινωνήσει μαζί μου εντός 2 ημερών..

Αφού πέρασαν οι 2 ημέρες χωρίς αποτέλεσμα, έστειλα μέιλ στην υποστήριξη πελατών όπου αφού ξανά-μανά τους ανέλυσα το πρόβλημα τους ζήτησα -ευγενικά- να με ενημερώσουν για την πορεία επίλυσης.

Όπως καταλαβαίνετε ακόμα δέν έχω κανένα νέο τους και επειδή δεν βλέπω φως, ρωτάω μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν.

 

Δοκίμασες σε κάποια άλλη συσκευή;

 

Απο τη στιγμή που μπορείς να έχεις και εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση κανονικά αυτο που θα μπορούσα να σου πω είναι να επισκεφτείς ένα κατάστημα της Wind / Public να κάνουν για λογαριασμό σου αυτη την ενέργεια.

Υπάρχει η πιθανότητα μετα απο 1 χρόνο "παύσης" όπως λες να εχει να κάνει και με την κάρτα sim.

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασες σε κάποια άλλη συσκευή;

 

Απο τη στιγμή που μπορείς να έχεις και εισερχόμενη και εξερχόμενη κλήση κανονικά αυτο που θα μπορούσα να σου πω είναι να επισκεφτείς ένα κατάστημα της Wind / Public να κάνουν για λογαριασμό σου αυτη την ενέργεια.

Υπάρχει η πιθανότητα μετα απο 1 χρόνο "παύσης" όπως λες να εχει να κάνει και με την κάρτα sim.

 

Σε άλλη συσκευή έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Τον τρόπο ενεργοποίησης πακέτων με επίσκεψη σε κατάστημα αναγκάζωμαι και κάνω μέχρι τώρα, αλλά προφανώς δεν μπορεί να είναι αυτό η λύση, όπως ίσως είδες στο screenshot που παρέθεσα από το myQ με αυτόν τον τρόπο ενεργοποίησης πακέτων δεν μπορώ να δώ ούτε καν τι πακέτα έχω ενεργοποιημένα ούτε βέβαια τα υπολοιπόμενα των πακέτων (πχ internet) και εν πάσει περιπτώσει είναι ένα πρόβλημα που πρέπει νομίζω να λυθεί...

Link to comment
Share on other sites

Καλώ κανονικά άλλους αριθμούς και ανανεώνω κανονικά τον χρόνο μου αλλά δεν μπορώ να ενεργοποιήσω πακέτο!

(και βέβαια δεν έχω καμμία διάθεση να χρεώνομαι τις βασικές τιμές!)

 

Αφού ήταν ανενεργός αριθμός, γιατί δεν παίρνεις καινούργιο? Δωρεάν είναι και ζητάς να σου μεταφέρουν τα χρήματα.

Με τα δώρα ενεργοποίησης θα ενημερωθούν οι επαφές σου αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

Σε άλλη συσκευή έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα.

Τον τρόπο ενεργοποίησης πακέτων με επίσκεψη σε κατάστημα αναγκάζωμαι και κάνω μέχρι τώρα, αλλά προφανώς δεν μπορεί να είναι αυτό η λύση, όπως ίσως είδες στο screenshot που παρέθεσα από το myQ με αυτόν τον τρόπο ενεργοποίησης πακέτων δεν μπορώ να δώ ούτε καν τι πακέτα έχω ενεργοποιημένα ούτε βέβαια τα υπολοιπόμενα των πακέτων (πχ internet) και εν πάσει περιπτώσει είναι ένα πρόβλημα που πρέπει νομίζω να λυθεί...

 

 

Δοκίμασες να αλλάξεις την κάρτα sim μήπως για κάποιο "άγνωστο" λόγο εχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα.

Ξέρω θα χρεωθείς το κόστος της αλλαγής (5€) απλα επειδή δεν βλέπω να λύνεις το πρόβλημα με την εξυπηρέτηση...!

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν γίνει κάτι με την εξυπηρέτηση αυτό θα κάνω, αλλά έλεγα μήπως κάποιος είχε αντίστοιχο πρόβλημα στο παρελθόν να μου πεί την εμπειρία του...
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν γίνει κάτι με την εξυπηρέτηση αυτό θα κάνω, αλλά έλεγα μήπως κάποιος είχε αντίστοιχο πρόβλημα στο παρελθόν να μου πεί την εμπειρία του...

 

Το μυαλό μου παει στην κάρτα sim ποιο πολύ γιατί τη συσκευή την αποκλείουμε! , αφου δοκιμές έγιναν. Το "ανενεργό" νούμερο το αποκλείουμε αφου μπορείς και κανεις ανανεώσεις απο κατάστημα. Άρα μένει μόνο η sim. :)

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Nα παρεις ενα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση πελατων και να τους ριξεις ενα χεσιμο και μονο τοτε θα λυθει το προβλημα σου. Αν περνεις ευγενικα θα παρεις 1000 φορες και την δουλεια σου δεν θα την κανεις τελικα. Δεν το λεω ετσι τυχαια μιλαω απο προσωπικες εμπειριες.

Οταν καταλαβουμε οτι δεν μας κανουν χαρη και τους πληρωνουμε για να μας παρεχουν συγκεκριμενες υπηρεσιες και διωξουμε τον ραγιαδισμο που μας διακατεχει σαν εθνος τοτε πολλα θα αλλαξουν. Προσφατα πηρα πιστωτικο οριο τα 20 ευρω της χριστουγεννιατικης προσφορας για ενα χρονο. Η γνωστη αλητικη προσφορα με τον διπλασιασμο του χρονου ομιλιας αν εβαζες 20 ευρω και πανω οπου σε κανενα σημειο της δεν αναφερε οτι ισχυει για ενα μηνα σε αντιθεση με ολα τα προηγουμενα μηνυματα. Πηρα και απαιτησα την ισχυ για ενα χρονο. Οι κουτοπονηριες δεν πιανουν σε μενα.

Δεν εχω τιποτα με την Wind αλλωστε ειμαι συνδρομητης της απο το 1999.

Link to comment
Share on other sites

Οι αριθμοί τηλεφώνου των νέων πακέτων σύνδεσης συνεχίζουν να έχουν το prefix 699;

 

Αν δεν κάνω λάθος έχουν κυκλοφορήσει και 690...

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Το 690 είναι wind fr2go

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

member since: September 2003

Link to comment
Share on other sites

Το 690 είναι wind fr2go

 

Χμμμ, έχεις δίκιο μαζί με τα 6933.ΧΧΧ.ΧΧΧ :)

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έβαλα 20 ευρώ σε κατάστημα και τα διπλασίασε.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έβαλα 20 ευρώ σε κατάστημα και τα διπλασίασε.

 

Ισχύει και για Q ο διπλασιασμός;

"Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι χρήστης που ξοδεύει, βάζεις τα πακέτα που έτσι και αλλιώς θα εβάζες. Δηλαδή 2 μήνες στην τιμή του ενός.
Link to comment
Share on other sites

60' προς όλους συν 20'δωρο της online ενεργοποίησης με 3ευρώ πως καταναλώνονται?

 

 

* στο site αναφερει: Η χρέωσή σου γίνεται ανά λεπτό χωρίς ελάχιστη διάρκεια κλήσης.

Link to comment
Share on other sites

το βημα χρεωσης ειναι ανα λεπτο

 

και το χωρις ελαχιστη διαρκεια κλησης τι αφορά?

 

ποσες ημερες κανει η φορητότητα απο f2g σε q?

Link to comment
Share on other sites

και το χωρις ελαχιστη διαρκεια κλησης τι αφορά?

 

ποσες ημερες κανει η φορητότητα απο f2g σε q?

 

Αφορά τη χρήση εκτός πακέτων. Μιλάς 4" χρεώνεσαι 4". Με 0.33 νομιζω/60"

Αμέσως γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was unpinned, featured and pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...