Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ερώτηση!

Είχα κανει τηλεφωνικως αιτηση για μεταφορα απο wind σε q. Moυ είπαν πως θα μου στειλουν ταχυδρομικως σπιτι τη σιμ και τα χαρτια. Χτες μου στειλανε σπιτι τις αιτησεις κ εγω τους εδωσα φωτοτυπια της ταυτοτητα μου. Αλλα σιμ δε μου στειλανε...Δεν πρεπει να αλλαξω σιμ? θα μου ξαναστειλουν κατι σπιτι η πρεπει να παω σε καποιο καταστημα?

 

Αφού την έκανες τηλεφωνικά, θα σου στείλουν αυτοί τη σιμ, μόλις (και αν) εγκριθεί η φορητότητα. Δεν έχουν σχέση τα καταστήματα

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

έτσι μπράβο! πήραμε μια ιδέα τώρα..

μετρητής δεδομένων.. samsung έχω αλλά το βρήκα..

σύνολο εισερχομένων 734kb

σύνολο εξερχομένων 277kb

έχω πολλά ακόμα, αλλά στο facebook γιατί δεν μπαίνει????? πατάω κανονικά e-mail και password αλλά δεν μπαίνει :mad:

και με κάθε ανανέωση προστίθενται ακόμα 100mb στα ήδη υπολειπόμενα????

thanks πάντως

Link to comment
Share on other sites

Guest ioanmich

Έχω το Sony Ericsson T303 με Qcard. Παρατήρησα πως όταν το κινητό είναι στην αναμονή, πάνω από τις μπάρες ένδειξης του σήματος εμφανίζεται το σήμα G.

Όταν όμως κάνω κάποια κλήση ή έρχεται γραπτό μήνυμα, το σήμα αυτό σβήνει και επανέρχεται όταν τερματίσω την κλήση.

Το έχετε παρατηρήσει κι εσείς;

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως δεν ήταν μόνο ο t300 με αυτό το πρόβλημα αλλά κι εγώ... :(

και μάλιστα ακόμα χειρότερα αφού εγώ δεν μπορώ να δεχτώ ούτε κλήσεις wind

ούτε και κλήσεις από το σταθερό ΟΤΕ του σπιτιού μου μετά τη φορητότητα!!!!!

( από συμβόλαιο wind σε q card )

 

Μετά από 4 μέρες, αλλεπάλληλα τηλέφωνα στην Q και επίσκεψη στο κατάστημα Wind

που έκανα και την αίτηση φορητότητας,

είμαι ακόμα στο περίμενε και στο "θα" προωθήσουν το πρόβλημα μου με mail σε τεχνικό τμήμα...

Σημειωτέον ότι έχει παραμείνει ενεργή (!) η παλιά μου sim της wind και οι χαμένες κλήσεις πηγαίνουν εκεί!!! :wacko:

τους το έχω πει αλλά αυτοί ακόμα χαμπάρι...

 

Μπορεί κάποιος να μου πει ή να μου στείλει σε πμ

τα mail των wind και q γιατί από το site τους δεν βγάζω άκρη,

ώστε να προβώ κι εγώ σε αντίστοιχη έγγραφη κίνηση

και με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ???

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου πει ή να μου στείλει σε πμ

τα mail των wind και q γιατί από το site τους δεν βγάζω άκρη,

ώστε να προβώ κι εγώ σε αντίστοιχη έγγραφη κίνηση

και με κοινοποίηση στην ΕΕΤΤ???

 

crm@wind.com.gr

 

Ειναι κοινο και για τις 2 "εταιρειες".

Μην περιμενεις γραπτη απαντηση, θα σε καλεσουν αυτοι οταν λαβουν το email στο νουμερο που θα τους δωσεις

Link to comment
Share on other sites

Αφού τους ενημέρωσα σήμερα το πρωί και στο κατάστημα που πήγα

και μετά από άλλο ένα τηλέφωνο ότι αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα

θα αναγκαστώ εκ των πραγμάτων να καταφύγω σε έγγραφη καταγγελία,

αυτή τη στιγμή απενεργοποιήθηκε η παλια sim αλλα το πρόβλημα έγινε χειρότερο...

τώρα δεν μπορώ να καλέσω ΚΑΝΕΝΑΝ αριθμό από τη sim της Q..........

ούτε να στείλω sms φυσικά !!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!:mad:

 

εις αναμονή για νεώτερα....

 

( ευχαριστώ για την απάντηση! )

Link to comment
Share on other sites

Αφού ξαναπήρα ακόμα ένα τηλέφωνο στο σταθερό που μου έδωσες

χθες το βράδυ, καθώς δεν είχα και χρόνο να συντάξω επιστολή,

μου είπαν ότι το θέμα έχει πάει λέει ως επείγον στον προϊστάμενο

βάρδιας και με διαβεβαίωναν ότι με τίποτα δεν θα τραβήξει ως τη Δευτέρα..

Μέχρι σήμερα το μεσημέρι πριν φύγω από τη δουλειά καμία εξέλιξη,

οπότε έκατσα κι εγώ και συνέταξα την επιστολή προς EETT-WIND και

την έστειλα με φαξ και επειδή δεν ήμουνα και σίγουρος ότι πήγε

μόλις γύρισα σπίτι την ξανάστειλα με mail...

Αισίως βρισκόμαστε στην 5η μέρα του προβλήματος..έκατσε και πρωτομαγιά

και ΣΚ..καλά κρασιά και καλή Δευτέρα πάει η δουλειά...:mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου το πρόβλημα το βρίσκω σε σένα και μόνο. άρχισε τα καντήλια και "τω υπερμάχω στρατηγώ" αλά Κρητικά να δείς πότε θα σε συνδέσουν:wacko:.. έμπλεξες με ηλίθιους υπαλήλους μεγάλε
Link to comment
Share on other sites

Παλικάρια η προσφορά "1500 λεπτά ομιλίας & 1500 SMS, προς WIND & Q και 100ΜΒ" υσχύει ΚΑΙ προς momad?

 

Στην εξυπηρέτηση λένε όχι αλλά εγώ όποτε παίρνω ένα φιλαράκι με momad δεν με χρεώνει τίποτα @#%??????%$#@

 

Κανείς?

 

Το κουφό είναι ότι μετά από 1-2 μέρες που έγραψα το πρώτο μήνυμα νομίζω ότι αρχίζει και χρεώνει κανονικά προς momad

Τα Χανιά Online! chaniatown.gr
Link to comment
Share on other sites

Δευτέρα βράδυ πλέον....καμία εξέλιξη ακόμα...

Μιλάμε για παγκόσμιο ρεκόρ γκαντεμιάς...

Λέτε αν τους ξαναπάρω να μου πούνε ότι

φταίει κανένας ανάδρομος Ερμής....???!!!:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ρυθμίσεις Internet Q telecom:

Καλησπέρα,

 

Εδώ και κάποιες μέρες ενώ υπήρχε δυνατότητα πλοήγησης απο τη συσκευή μου (Sony Ericsson W810i) μέσω της Q, η δυνατότητα αυτή έχει σταματήσει, χωρίς διευκρινίζω να έχω μεταβάλλει κάτι σε ρυθμίσεις. Όταν ανοίγω browser εμφανίζεται το μήνυμα "στείλτε sms με τη λέξη internet στο 19234, προκειμένου να έχετε δυνατότητα πλοήγησης'.

 

Ακολουθώντας τις οδηγίες και αφού στείλω το συγκεκριμένο μήνυμα, έρχεται απάντηση απο την Q ότι η συσκευή μου δεν είναι συμβατή με τις ρυθμίσεις.

 

Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών (1222) και αρχικά μου έστειλαν μήνυμα με τις ρυθμίσεις υποτίθεται, το μήνυμα που ήρθε όμως ήταν ότι η συσκευή μου δεν είναι συμβατή. Επικοινωνώ δεύτερη φορά, όπου εξηγώ και πάλι την κατάσταση και μου αναφέρουν ότι προφανώς η συσκευή δεν είναι συμβατή. Απαντώ ότι το w810i αναφέρεται στις συμβατές συσκευές όπως και ότι internet είχα κανονικά πρίν λίγες ημέρες. Ο υπάλληλος μου προτείνει να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και ρύθμιση εκ νέου. Προτίμησα να διαγράψω τα προφίλ, επισκέφθηκα τη σελίδα της SE και ζήτησα αυτόματη αποστολή ρυθμίσεων, καθώς η ιστοσελίδα της Q ενώ αναφέρει ότι υπάρχουν αυτόματες ρυθμίσεις για τη συγκεκριμένη συσκευή, αυτές για κάποιο λόγο δεν έρχονται αν επιλέξω αυτόματη αποστολή.

 

Παρόλο που έκανα δεκτές τις ρυθμίσεις της SE τόσο για mms όσο και για internet, δεν έχω δυνατότητα ούτε για το ένα ούτε για το άλλο πλέον.

 

Προφανώς όπως καταλαβαίνω ή έχει πρόβλημα η συσκευή μου, ή η συμβατότητα της Q με τη συγκεκριμένη συσκευή.

Σας αναφέρω το πρόβλημα σε περίπτωση που έχει κανείς αντιμετψπίσει κάτι τέτοιο και βρήκε λύση.

 

Το περίεργο είναι που έχω χάσει τελικά και τη λήψη mms...

 

Ευχαριστώ,

 

 

Διευκρινίζω ότι πρόκειται για καρτοκινητή Q

Edited by Petros the Great
Συνένωση μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την "τροποποίηση".

Oukitel K6000 Pro

LG G3

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να γύρισε ο ανάδρομος Ερμής που λέγαμε....

7 ημέρες μετά τη φορητότα, μια ντουζίνα τηλέφωνα

και μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ, λειτουργούν και πάλι όλα σωστά...:hunter:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να γύρισε ο ανάδρομος Ερμής που λέγαμε....

 

ειχα 2 νουμερακια Q που μου τα ειχε χαρισει μια φιλη....της τα ειχαν δωσει δωρεαν στην παραλια....

 

..τα ειχα ενεργοποιησει και δουλευαν μια χαρα...εληγαν μεσα Μαι το ενα και αρχες Σεπτ το αλλο....υπολοιπο και τα δυο απο 1 €.....παω να τα τσεκαρω εψες...και τα δυο νεκρα...:wacko:...

 

..μου εκανε εντυπωση μιας και δεν ηταν η ωρα τους....

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Εαν έχει πεθάνει μια Qcard (απενεργοποιημένη, ο αριθμός που καλείτε δεν χρησιμοποιείτε) γίνεται να την πάρουμε πίσω;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Εαν έχει πεθάνει μια Qcard (απενεργοποιημένη, ο αριθμός που καλείτε δεν χρησιμοποιείτε) γίνεται να την πάρουμε πίσω;

 

Αν δεν έχουν περάσει 6 μήνες από την διακοπή έχεις δικαίωμα να το ζητήσεις εκ νέου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έχουν περάσει 6 μήνες από την διακοπή έχεις δικαίωμα να το ζητήσεις εκ νέου

 

μεσω φορητοτητας εννοεις;;;...διοτι υποθετω αν δεν εχεις ανανεωση η εταιρεια δεν θα σου δωσει παραταση....

 

:confused:

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Επέκταση υπολοίπου έχουμε στην Q?
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

μεσω φορητοτητας εννοεις;;;...διοτι υποθετω αν δεν εχεις ανανεωση η εταιρεια δεν θα σου δωσει παραταση....

 

:confused:

 

Όχι δεν μπορεί να γίνει φορητότητα αν η σύνδεση είναι ανενεργός. Γίνεται ανάκτηση του αριθμού από την ίδια εταιρεία μέσα σε ένα εξάμηνο, σύμφωνα με το νόμο. Οι αριθμοί δεν είναι κτήματα των εταιρειών, αλλά θεωρούνται «δημόσια αγαθά» που τους εκχωρουνται για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σχετικό άσχετο!!

Έπεσε κράξιμο εχτές στο τρωκτικό για την κοροϊδία με το easy - recharge!!

 

Πότε θα επανέλθει η υπηρεσία πλάκα πλάκα?

Αν είναι καταργημένη γιατί δεν έχουν την μαγκιά να το ανακοινώνουν και να ρίξουν την σελίδα της υπηρεσίας?

 

Μήπως σκόπιμα γράφουν μήνες τώρα ότι "Η υπηρεσία είναι προσωρινά εκτός λειτουργίας. Δοκιμάστε αργότερα. " . Έτσι για να δουλεύουν τον κόσμο και να τον δελεάζουν με μια ανύπαρκτη υπηρεσία?

 

Πολύ θα ήθελα μια ακούσω μια επίσημη απάντηση

Τα Χανιά Online! chaniatown.gr
Link to comment
Share on other sites

Πολύ θα ήθελα μια ακούσω μια επίσημη απάντηση

 

Θα ήθελες :p

Ας απαντήσουν πρώτα για τα μπλακ άουτ και για ένα σωρό άλλα και μετά βλέπουμε και για το easy recharge

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν σου μηδενίζουν στα καλά καθούμενα το υπόλοιπο και δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο και να κάνεις οτιδήποτε άλλο για ώρες ή και για μέρες τί είναι;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...