Jump to content

Τα πάντα για την Q card


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πρώτη φορά το ακούω αυτό, να σε καλούν όλοι εκτός από wind, μετά από φορητότητα :wacko:

Λες να έχεις προσωρινη φραγή εισερχόμενων από wind;;;

όχι δεν είναι σπάνιο απλά η wind δεν έχει ανανεώσει τη λίστα με τις φορητότητες οπότε δε σε βλέπει ακόμα ότι εισαι σε άλλο δίκτο και στέλνει τη γραμμή στο δίκτυο της λογικά τό επόμενο 24ωρο διορθώνεται αυτό.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

παίδες έχω βάλει την προσφορά με τα 1500 προς όλη τη wind/q/momad/etc

αλλά το θέμα είναι ότι με όλες αυτές τις φορητότητες ένα 693 μπορεί να είναι και voda η cosmote ...

 

Υπάρχει τρόπος να βρίσκω που ανήκει πραγματικά ο κάθε αριθμός?

Τα Χανιά Online! chaniatown.gr
Link to comment
Share on other sites

παίδες έχω βάλει την προσφορά με τα 1500 προς όλη τη wind/q/momad/etc

αλλά το θέμα είναι ότι με όλες αυτές τις φορητότητες ένα 693 μπορεί να είναι και voda η cosmote ...

 

Υπάρχει τρόπος να βρίσκω που ανήκει πραγματικά ο κάθε αριθμός?

 

Φίλε, Χανιώτη, μόνο η Vodafone έχει ολοκληρωμενη υπηρεσία. Στέλνεις με μήνυμα τον αριθμό για τον οποίο θέλεις να μάθεις σε ποιο δίκτυο ανήκει στο 1292. Η Cote έχει μόνο για whats up και η Wind μόνο για F2G. (Ηρακλειώτης)

Edited by elektron
Link to comment
Share on other sites

Ώρα 14.00 Είναι απαράδεκτοι. Ακόμα "ο αριθμός δεν υπάρχει" μετά από 26 ώρες... :mad::mad: Edited by t300

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, Χανιώτη, μόνο η Vodafone έχει ολοκληρωμενη υπηρεσία. Στέλνεις με μήνυμα τον αριθμό για τον οποίο θέλεις να μάθεις σε ποιο δίκτυο ανήκει στο 1292. Η Cote έχει μόνο για whats up και η Wind μόνο για F2G. (Ηρακλειώτης)

 

Υπαρχει και η δωρεαν υπηρεσια με κληση στο 1286 και μετα πατας το 3 και γραφεις τον 10ψηφιο αριθμο και μετα την διεση και για επιβεβαιωση το 1 και σου λεει αν ειναι βονταφον η οχι.Η υπηρεσια του 1292 εχει χρεωση απλου μηνυματος.Στο νεο καρτοκινητο βονταφον κοπστιζει 11 λεπτα στο βονταφον σιγιου 5 λεπτα στο ιντερνασιοναλ κοστιζει 4 λεπτα και αν ισχυει και στο ολυμπιακος τοτε 5 λεπτα και αν ισχυει στο καρφουρ μαρινοπουλος τοτε 4 λεπτα το μηνυμα.

Edited by MPOMP
Υπογραφή εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθώ να μη μπορώ να δεχτώ κλήσεις μόνο από wind και οι απαράδεκτοι λένε σαν δικαιολογία ότι φταίει ο ΟΤΕ που δεν έχει ενημερώσει όλες τις εταιρείες ακόμα για την αλλαγή μου.

Τους απάντάω:

"Μα αφού μόνο η δική σας εταιρεία (wind) έχει πρόβλημα, τι μου λέτε;"

Και από την άλλη γραμμή ο δύσμοιρος υπάλληλος (που δε φταίει) σιωπή....

Και η μόνη απάντηση "Σε μία εργάσιμη θα είστε οκ". Μία εργάσιμη ήδη πέρασε όμως...

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

έχει κανείς πρόβλημα με το wap του; εδώ κ 3 μέρες δεν μπορώ να μπω σε καμμιά άλλη σελίδα εκτός από το "be-q" κ μάλιστα όταν πάω να μπω πχ στο google μου βγάζει μια σελίδα με "κινέζικα" (προφανώς λάθος κωδικοποίηση των ελληνικών)...
Link to comment
Share on other sites

έχει κανείς πρόβλημα με το wap του; εδώ κ 3 μέρες δεν μπορώ να μπω σε καμμιά άλλη σελίδα εκτός από το "be-q" κ μάλιστα όταν πάω να μπω πχ στο google μου βγάζει μια σελίδα με "κινέζικα" (προφανώς λάθος κωδικοποίηση των ελληνικών)...

 

Το ιδιο εχω πάθει και εγω. Αυριο λεω να τους παρω ενα τηλεφωνακι αν συνεχιζεται...

Σιγουρα δεν ειναι θεμα ρυθμισεων αφου δεν πείραξα τιποτα ενω έμπαινα κανονικα... και στο σιτε τους εχουν τις ιδιες ρυθμισεις. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και η δωρεαν υπηρεσια με κληση στο 1286 και μετα πατας το 3 και γραφεις τον 10ψηφιο αριθμο και μετα την διεση και για επιβεβαιωση το 1 και σου λεει αν ειναι βονταφον η οχι.Η υπηρεσια του 1292 εχει χρεωση απλου μηνυματος.Στο νεο καρτοκινητο βονταφον κοπστιζει 11 λεπτα στο βονταφον σιγιου 5 λεπτα στο ιντερνασιοναλ κοστιζει 4 λεπτα και αν ισχυει και στο ολυμπιακος τοτε 5 λεπτα και αν ισχυει στο καρφουρ μαρινοπουλος τοτε 4 λεπτα το μηνυμα.

 

Δε ρώτησε για Vodafone μόνο. Το 1286 είναι γνωστό και πολυδιαφημισμένο και σ΄ ενημερώνει μόνο για το αν ο αριθμός είναι Voafone ή όχι. Αντίθετα το 1292 (με χρέωση) σε ενημερώνει για τους αριθμούς όλων των δικτύων.

Link to comment
Share on other sites

Ώρα 14.00 Είναι απαράδεκτοι. Ακόμα "ο αριθμός δεν υπάρχει" μετά από 26 ώρες... :mad::mad:

 

Αν το εστειλες εσυ στο Τροκτικο καλα εκανες, αν δε το εστειλες εσυ εχει κι αλλος το ιδιο προβλημα...http://troktiko.blogspot.com/2010/04/wind_7925.html

αλλα του τη λεει καποιος ...

Edited by reddevils.gr
[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

Αν το εστειλες εσυ στο Τροκτικο καλα εκανες, αν δε το εστειλες εσυ εχει κι αλλος το ιδιο προβλημα...http://troktiko.blogspot.com/2010/04/wind_7925.html

αλλα του τη λεει καποιος ...

 

Εγώ είμαι. Και του απαντάω να μου αναφέρει συγκεκριμένα στοιχεία που δίνουν δικαίωμα σε πάροχο να σε αφήσει 2 ημέρες χωρίς εισερχόμενες αλλα δε δημοσίευσαν την απάντησή μου ακόμα. Όταν μιλάς για ημιμάθεια αναφέρεσαι με συγκεκριμένα στοιχεία (τάδε κανονισμός κτλ).

Και επι τη ευκαιρία, δεύτερη μέρα χωρίς να έχουν ασχοληθεί με το πρόβλημά μου οι της q-wind.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι. Και του απαντάω να μου αναφέρει συγκεκριμένα στοιχεία που δίνουν δικαίωμα σε πάροχο να σε αφήσει 2 ημέρες χωρίς εισερχόμενες αλλα δε δημοσίευσαν την απάντησή μου ακόμα. Όταν μιλάς για ημιμάθεια αναφέρεσαι με συγκεκριμένα στοιχεία (τάδε κανονισμός κτλ).

Και επι τη ευκαιρία, δεύτερη μέρα χωρίς να έχουν ασχοληθεί με το πρόβλημά μου οι της q-wind.

 

Και δεν πρόκειται να ασχοληθούν δυστυχώς, εκτός αν πέσεις σε κάποιον πρόθυμο υπάλληλο ή αν απειλήσεις με καταγγελία.

 

Δές καλύτερα σε αυτό το λινκ

 

Κανονικά πρέπει να εξασφαλίζεται αδιάλειπτη λειτουργία της γραμμής, πάντως στα έντυπα που δίνουν να υποφράψεις όταν κάνεις φορητότητα αναφέρεται ότι αποδέχεσαι πιθανή διακοπή για έως 24 ώρες.

 

Στη θέση σου θα έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση στη wind.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Κάθε 3 ώρες τις εργάσιμες ημέρες είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τη βάση δεδομένων τους από ότι βλέπω στο σχετικό ΦΕΚ.

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Τι άλλο μου προτείνετε να κάνω; Καλώ κάθε λίγο αλλά "εξετάζεται ακόμα το θέμα μου".

Έχω στείλει και επίσημα καταγγελία στην ΕΕΤΤ (κοινoποιώντας την και στη wind) από την πρώτη στιγμή, αλλά η ουσία είναι πως το βασικό μου νούμερο παραμένει απροσπέλαστο από συνδρομητές wind από την...Τρίτη.

 

Μακριά από μαγαζάκια τύπου wind που όσο δεν έχεις πρόβλημα όλα είναι καλά, όταν όμως τους χρειαστείς... κινέζοι. Καλά να πάθω...

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

Έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά. Τι άλλο μου προτείνετε να κάνω; Καλώ κάθε λίγο αλλά "εξετάζεται ακόμα το θέμα μου".

Έχω στείλει και επίσημα καταγγελία στην ΕΕΤΤ (κοινoποιώντας την και στη wind) από την πρώτη στιγμή, αλλά η ουσία είναι πως το βασικό μου νούμερο παραμένει απροσπέλαστο από συνδρομητές wind από την...Τρίτη.

 

Μακριά από μαγαζάκια τύπου wind που όσο δεν έχεις πρόβλημα όλα είναι καλά, όταν όμως τους χρειαστείς... κινέζοι. Καλά να πάθω...

 

Σε αυτή τη φάση μάλλον δεν υπάρχουν και πολλά που μπορείς να κάνεις. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων στην ΕΕΤΤ για τέτοιες επείγουσες περιπτώσεις. Δυστυχώς η wind έχει πάρει την κατρακύλα σε όλα τα επίπεδα. Και αυτά ίσως είναι μόνο η αρχή. Το μόνο παρήγορο πάντως είναι ότι πια με το ποσοστό αγοράς που κατέχει η εταιρεία λογικά δεν θα έχεις και την τεράστια απώλεια σε κλήσεις :dash:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Και εγώ έχω πρόβλημα με το wap. Εδώ και 3 μέρες μπαίνει μόνο q-wap. Δεν ξέρω τι παίζει αλλά αν αύριο δεν φτίαξει πέφτει καταγγελία. Αύριο φεύγω ταξίδι και το χρειάζομαι, άσε που η προσφορά λέει ότι έχει διάρκεια 1 μήνα και όχι 26 μέρες...

http://www.estudents.gr/images/links/8831.JPG Το Νο1 φοιτητικό site!!

Πωλείτε JC777 καινούριο για Θεσσαλονίκη 147€: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=217191

Πληροφορίες για JC777 εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=215460

Link to comment
Share on other sites

Χρειάστηκαν τελικά 2+ μέρες για μια διαδικασία που είναι υποχρεωμένη να κάνει άμεσα. Προφανώς θα επικοινώνησε η ΕΕΤΤ μαζί τους και "φιλοτιμήθηκαν" να ασχοληθούν με την υπόθεση. Και ούτε ένα τηλεφώνημα για μια συγγνώμη ή έστω ενημέρωση ότι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.

Αντί αυτού, είχα μια... αναπάντητη κλήση με απόκρυψη (προφανώς από το τεχνικό τμήμα που τσέκαρε να δει αν πέτυχαν την αποκατάσταση). Τόσο γύφτια...

I can't tell you what the Cuore Sportivo is...

You have to see it for yourself.

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα, τώρα αρχίσαμε να γελάμεεε... σήμερα ήταν τυπικά η ημερομηνία ολοκήρωσης της φορητότητας στην q card και για κάποιον περίεργο λόγο δεν έγινε (για ποιον άραγεεε), έτσι πρέπει για να μην ξεφεύγει η εταιρία από την συνέπεια που την διακρίνει.. καλώ κ εγώ δυο φορές (μια το πρωί και μια το απόγευμα) στην εξυπηρέτηση και την πρώτη μου είπαν ότι θα ενεργοποιηθεί το μεσημέρι κ εσείς δεν θα κάνετε τίποτα (πέρασε το μεσημέρι :lol:) κ την δεύτερη πήρα πιο απολαυστική απάντηση ''εμείς θα προωθήσουμε το αίτημα και για να μην σας πω ότι θα ενεργοποιηθεί σίγουρα αργά απόψε και δεν πραγματοποιηθεί, αύριο θα ενεργοποιηθεί σίγουρα" :lol:
Link to comment
Share on other sites

Σε αυτή τη φάση μάλλον δεν υπάρχουν και πολλά που μπορείς να κάνεις. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων στην ΕΕΤΤ για τέτοιες επείγουσες περιπτώσεις. Δυστυχώς η wind έχει πάρει την κατρακύλα σε όλα τα επίπεδα. Και αυτά ίσως είναι μόνο η αρχή. Το μόνο παρήγορο πάντως είναι ότι πια με το ποσοστό αγοράς που κατέχει η εταιρεία λογικά δεν θα έχεις και την τεράστια απώλεια σε κλήσεις :dash:

 

Δεν είναι καθολου βάσιμο αυτό που λες για "κατρακύλα σ΄όλα τα επίπεδα".

Απλώς δημιουργείς εντυπώσεις εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα-καθυστέρηση της φορητότητας, το οποίο δεν εξαρτάται μόνο από την συγκεκριμένη εταιρία.

 

Περιπτώσεις παρόμοιου προβλήματος συμβαίνουν παντού.

Η διαφορά της κάθε εταιρίας είναι το πως αντιμετωπίζει τα προβλήματα.

Εκεί πιστεύω θα έπρεπε να επικεντρωθείς, αν ήθελες να εκφράσεις ένα θετικό -πάντα με κριτικό χαρακτήρα- σχόλιο.

Link to comment
Share on other sites

Χρειάστηκαν τελικά 2+ μέρες για μια διαδικασία που είναι υποχρεωμένη να κάνει άμεσα. Προφανώς θα επικοινώνησε η ΕΕΤΤ μαζί τους και "φιλοτιμήθηκαν" να ασχοληθούν με την υπόθεση. Και ούτε ένα τηλεφώνημα για μια συγγνώμη ή έστω ενημέρωση ότι αποκαταστάθηκε το πρόβλημα.

Αντί αυτού, είχα μια... αναπάντητη κλήση με απόκρυψη (προφανώς από το τεχνικό τμήμα που τσέκαρε να δει αν πέτυχαν την αποκατάσταση). Τόσο γύφτια...

 

Η ΕΕΤΤ δεν λειτουργεί κατ' αυτό τον τρόπο. Αντίθετα, καταλυτική σημασία είχε προφανώς ότι κοινοποίησες την καταγγελία σου. Ελπίζω να μην την ανακαλέσεις, και να μας ενημερώσεις για την απάντηση της εταιρείας.

 

Όσο για τη λέξη «συγνώμη» προφανώς την έχουν διαγράψει από το λεξιλόγιό τους, άλλωστε θα ήταν κουραστικό να τη λένε και να την ακούμε τόσο συχνά όσο θα έπρεπε. Εδώ την 25η Μαρτίου έπεσε το σύμπαν και δεν βγήκε ένας να ζητήσει μία συγνώμη.

 

καλώ κ εγώ δυο φορές (μια το πρωί και μια το απόγευμα) στην εξυπηρέτηση και την πρώτη μου είπαν ότι θα ενεργοποιηθεί το μεσημέρι κ εσείς δεν θα κάνετε τίποτα (πέρασε το μεσημέρι ) κ την δεύτερη πήρα πιο απολαυστική απάντηση ''εμείς θα προωθήσουμε το αίτημα και για να μην σας πω ότι θα ενεργοποιηθεί σίγουρα αργά απόψε και δεν πραγματοποιηθεί, αύριο θα ενεργοποιηθεί σίγουρα"

 

ναι. κι αν όχι μεθαύριο, τότε αντιμεθαύριο :X :dizzy:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πρώτη φορά το ακούω αυτό, να σε καλούν όλοι εκτός από wind, μετά από φορητότητα :wacko:

Λες να έχεις προσωρινη φραγή εισερχόμενων από wind;;;

 

Δεν υπάρχει αυτό που αναφέρεις για επιλεκτική φραγή.

Σε πολυ σπάνιες περιπτώσεις σε φορητότητα τυχαίνει να μην μπορούν να σε καλέσουν από όλες τις εταιρίες.

Είναι πρόβλημα του δικτύου.

 

Υπάρχει ακόμα πιο σπάνια περίπτωση να έχει ενεργοποιηθεί η φορητότητα στη νέα εταιρία, και το κινητό να δέχεται κλήσεις από συγκεκριμένους αριθμούς στη παλία sim, στο άλλο το δίκτυο (οπότε έχει ένα αριθμό σε 2 κάρτες sim-κλείνει τον έναν και λειτουργεί το άλλο).

Πάρα πολύ σπάνια περίπτωση, που όμως διευθετείται (σε 1-2 μέρες) και πιστώνονται όλες οι επιπλέον χρεώσεις.

 

Ο φίλος έτυχε και αυτός σε "περιέργο" πρόβλημα.

Βέβαια όλα αυτά θα έπρεπε να τα είχε αναλάβει το κατάστημα που τον εξυπηρέτησε, οπότε πιστεύω εκεί θα πρέπει να αναζητήσει το δίκιο του.

 

Έμπλεξε σε διαδικασίες που δεν ήταν υπεύθυνος αυτός.

Χαράς το κουράγιο του, και πιστεύω να μην τον καθυστερήσουν άλλο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι καθολου βάσιμο αυτό που λες για "κατρακύλα σ΄όλα τα επίπεδα".

Απλώς δημιουργείς εντυπώσεις εκμεταλλευόμενος το πρόβλημα-καθυστέρηση της φορητότητας, το οποίο δεν εξαρτάται μόνο από την συγκεκριμένη εταιρία.

 

Περιπτώσεις παρόμοιου προβλήματος συμβαίνουν παντού.

Η διαφορά της κάθε εταιρίας είναι το πως αντιμετωπίζει τα προβλήματα.

Εκεί πιστεύω θα έπρεπε να επικεντρωθείς, αν ήθελες να εκφράσεις ένα θετικό -πάντα με κριτικό χαρακτήρα- σχόλιο.

 

Πέρα από το γεγονός ότι οι προσωπικές αναφορες και επιθέσεις δεν έχουν θέση σε μία δημόσια συζήτηση, το αν η κατρακύλα στην οποία αναφέρομαι είναι απλά εντυπώσεις ή αν είναι η πραγματικότητα, το ξέρουμε καλά οι συνδρομητές του δικτύου, που αντιμετωπίζουμε τον τελευταίο καιρό την σταδιακή αποδόμηση των υπηρεσιών του.

 

Χρεώσεις άλλες αντί άλλων, μηδενισμοί υπολοίπου, βλάβες και δυσλειτουργίες υπηρεσιών όπως το wap, το internet, η φορητότητα και άλλες είναι καθημερινά φαινόμενα. Και το κερασάκι στην τούρτα: ένα τμήμα εξυπηρέτησης πελατών που δεν είδε, δεν άκουσε και δεν είναι σε θέση καν να απαντήσει σε γραπτά αιτήματα. Όχι ένας ούτε δύο συνδρομητές έχουν αναφέρει ότι έχουν απευθυνθεί εγγράφως στην εταιρεία με mail ή με fax και η αίτησή τους συνδέθηκε απευθείας με Κάιρο. Άν καταφέρεις κάτι πλέον, είναι απειλώντας με καταγγελία στην ΕΕΤΤ, νομίζω μόνο τότε ασχολούνται. Ελπίζω να αλλάξει κάτι σύντομα στην εταιρεία.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εγ'ω παντως έχω ακούσει πολύ κόσμο να την κοπανάει από τη κοσμοτέ και να πάει q. χθές έβαλα καρτούλα 5 ευρώ και μου τη διπλασίασαν χωρίς τηλ χωρίς τπτ. μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι από το νοέμβρη δεν έχω βάλει κάρτα. προχθές χρειάστηκα και έβαλα 5 ευρω. ο αδερφός μου μετά από χρόνια γουατσάπ πάει αύριο για φορητότητα σε q. το νταβατζηλίκι της κοσμοτέ θα τελειώσει, για εμάς τουλάχιστον. είχα μια σκέψη να πάω να βάλω φορητότητα σε κοσμοκάρτα αλλά μου εξανεμίστηκε η θέληση και έκατσα στα αυγά μου :p

εν τω μεταξύ έχω να παρατηρήσω το εξής..η γουίντ έχει κάνει τρομερά βηματα μπροστά στο θέμα κάλυψης. σχεδόν παντού έχει 3g. η βόνταφον έφαγε κόκινη κάρτα στο θέμα κάλυψης. πριν κάτι μήνες βρέθηκα σε κάτι κατσάβραχα και το σήμα καμπάνα με τρέλανε με τις διακοπές, και η γουίντ με 2 γραμμούλες έβγαλε γραμμή και δεν παρατήρησα κανένα πρόβλημα. δεν μπορώ να πώ ότι έχω εμπάθεια σε αυτή την εταιρεία μιας και με την πρώτη μλκια θα πάρει δρόμο. ας είναι καλά η φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...