christos84 Δημ. February 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2010 Καλησπέρα!!!Δε θελω να κάνω το δικηγόρο της κοσμοτέ,αλλά εγω με την υπηρεσία my account και e-bill είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Αφού να φανταστειτε έκανα αιτηση αμφισβητησης λογαριασμού και μετα λιγες μερες εστειλα και παράπονο από την πλατφορμα επικοινωνίας του my account.Όταν με καλεσε η υπάλληλος για την επίλυση, μου εδειξε ότι ειχε μελετήσει τα αιτημα μου και από τις δύο πηγές (αίτηση αμφισβήτησης και πλατφορμα my account).Αυτό που θέλω να ρωτησω είναι αν τα εκδιδομενα τιμολόγια και η αναλυτική κατάσταση κλήσεων (και γενικότερα όλα τα στοιχεια ενός λογαριασμού) παραμένει εις το διηνενές προσβάσιμα από το my account.Κάτι διαβασα για 4 μήνες ότι κρατάν αρχείο.Γνωρίζει κανείς να μου απαντήσει; Ευχαριστώ!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos1999 Δημ. February 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2010 ειμαι εδω και 2χρονια περιπου ενεργοποιημενος στο myaccount & ebill. Προσέθεσα στο myaccount μια 2η συνδεση internet on the go που έκανα, με το ebill τι πρέπει να κάνω για να βλέπω τον λογ/σμό και αυτής της σύνδεσης? θα φανεί αυτοματα ο 1ος λογ/σμός για την νέα σύνδεση όταν εκδοθεί, μαζί με την παλαιά σύνδεση? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hermioni5 Δημ. February 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2010 Guys, η υπηρεσία Cosmote my account είναι δωρεάν έτσι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. February 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 11, 2010 Guys, η υπηρεσία Cosmote my account είναι δωρεάν έτσι? Nαι....... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trod Δημ. February 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 12, 2010 Εγω το χρησιμοποιω 2 χρονια και πραγματι ειχε καποια ιστορια να το ενεργοποιησω στην αρχη αλλα αφοτου ενεργοποιηθηκε με εχει βολεψει παρα πολυ μιας και ολες τις υπηρεσιες τις εχω ενεργοποιησει απο εκει και εχω αναλυτικη χρεωση και ιστορικο και μπορω να ψαχνω στις κλησεις των τελευταιων μηνων κτλ κτλ Ενεργοποιηστε το θα σας βολεψει σιγουρα Παράθεση Samsung S21 Ultra Samsung Note 9 Samsung Galaxy Watch 4 [c0rrupt3d_tranSm1SS10n] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmd Δημ. February 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2010 Γεια σας Συμφωνα με χθεσινη απαντηση, το προβλημα στα καρτοκινητα θα λυθει μετα την ληξη της ταυτοποιησης.Γιαυτο κανετε υπομονη 4 μηνες ακομα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. February 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2010 Ποια σοβαρή εταιρία θα έβγαζε μια υπηρεσία που υπολειτουργεί εδώ και σχεδόν 2 χρόνια στο σύνολό της; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Wamu Δημ. February 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2010 Γεια σας Συμφωνα με χθεσινη απαντηση, το προβλημα στα καρτοκινητα θα λυθει μετα την ληξη της ταυτοποιησης.Γιαυτο κανετε υπομονη 4 μηνες ακομα. Η απάντηση που λες από που προήλθε? Πάντως δεν το θεωρώ καθόλου απίθανο να γίνει αυτό που λες!! Το MyAccount είναι πολύ καλό .... αρκεί να δουλεύει!! Νομίζω ότι οι συνδέσεις δεν έχουν πρόβλημα , αλλά κυρίως με ενδιαφέρουν τα καρτοκινητά , διότι στη σύνδεση παίρνεις ανάλυση κλήσεων , ενώ στο καρτοκινητό... Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmd Δημ. February 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2010 μα η απαντηση ηταν απο το τμημα εξυπηρετησης πελατων , εγκυρη υποθετω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathewgx Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Μολις ενταξα το κινητο μου σε οικογενειακο προγραμμα. Πηγαινοντας στο Myaccount μου λεει οτι ο λογαρισμος μου ακυρωθηκε , το ιδιο και με τον δευτερο αριθμο του πακετου. Υπαρχει τροπος να βλεπω τωρα τον λογαριασμο μου αλλα και να ενεργοποιω υπηρεσιες απο το myaccount ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Θα κάνεις εκ νέου ενεργοποίηση της υπηρεσίας. Έγινε εικονική μεταβίβαση με την ένταξη στο οικογενειακό πακέτο, θα έχεις παρατηρήσει την αλλαγή ημερομηνίας έκδοσης των λογαριασμών φαντάζομαι, όπως και την αλλαγή στον κωδικό πελάτη, σωστά..? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathewgx Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Σωστα. Εννοεις οτι πρεπει να ξανακανω εγγραφη η' να την ενεργοποιησω σε ενα καταστημα ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alany Δημ. February 16, 2010 Author Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Σωστα. Εννοεις οτι πρεπει να ξανακανω εγγραφη η' να την ενεργοποιησω σε ενα καταστημα ; Όχι απαραίτητα. Για κάνε μία προσπάθεια από το internet. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathewgx Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Μου λεει οτι το username (ο αριθμος κινητου μου) και το e-mail εχουν χρησιμοποιηθει ξανα ( απο εμενα φυσικα) και δεν τα δεχεται. Μηπως ο λογαριασμος μου θα φαινεται απο το Myaccount της κυριας συνδεσης (το κινητο της αδερφης μου) ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. February 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 16, 2010 Μου λεει οτι το username (ο αριθμος κινητου μου) και το e-mail εχουν χρησιμοποιηθει ξανα ( απο εμενα φυσικα) και δεν τα δεχεται. Μηπως ο λογαριασμος μου θα φαινεται απο το Myaccount της κυριας συνδεσης (το κινητο της αδερφης μου) ; Έχουν μείνει τα στοιχεία απο τη προηγούμενη ενεργοποίηση. Το άτομο που είχε στα στοιχεία του καταχωρημένη την υπηρεσία, θα πρέπει να πάει σε κατάστημα και να ζητήσει την διαγραφή του λογαριασμού ή να μπει με τα παλιά στοιχεία στο site και να αιτηθεί την διαγραφή του λογαριασμού, για να απελευθερωθούν το username και το email και να καταχωρηθούν στο νέο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g_kor Δημ. February 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2010 Καλησπέρα , Γνωρίζει κάποιος ποια είναι η διαδικασία επανεργοποιήσης της υπηρεσίας e-bill ??? Έβαλα λανθασμένα 3 φορές λάθος psw και με έχει κλειδώσει ... Εντωμεταξυ έχω στείλει εδώ και 4 μέρες mail στο CustomerCare της Cosmote ρωτώντας ποια είναι η διαδικασία να με "ξεκλειδώσουν" και ακόμα μου απαντάνε :mad: Παράθεση G_KOR Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. February 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 19, 2010 Αν το κλείδωσες μετά απο λανθασμένη καταχώρηση κωδικού, απλά ασ'το για λίγες ώρες χωρίς να προσπαθείς να μπεις για να ξεκλειδώσει. Αν έχεις ξεχάσει τον κωδικό σου, γράψε το username σου στο myaccount και επέλεξε υπενθύμηση κωδικού. Αν έχεις ξεχάσει και το username σου, κάλεσε στο 1212 για να ζητήσεις την υπενθύμηση των στοιχείων πρόσβασης ( αν είναι η σύνδεση στο όνομά σου, αλλιώς να καλέσει ο/η κάτοχος της σύνδεσης ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. March 4, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2010 Καλησπέρα , Γνωρίζει κάποιος ποια είναι η διαδικασία επανεργοποιήσης της υπηρεσίας e-bill ??? Έβαλα λανθασμένα 3 φορές λάθος psw και με έχει κλειδώσει ... Εντωμεταξυ έχω στείλει εδώ και 4 μέρες mail στο CustomerCare της Cosmote ρωτώντας ποια είναι η διαδικασία να με "ξεκλειδώσουν" και ακόμα μου απαντάνε :mad: Και εγω τα ιδια εστειλα αιτημα να μου διορθωσουν τον λογαριασμο απο 24 Φλεβαρη γιατι δεν μου ειχαν περασει την εκπτωση απο την Cosmote Visa και ακομα να μου απαντησουν.Μπαχαλο.Μα καλα ολα τα αιτηματα τοσο πολυ αργουν να τα επεξεργαστουν.Εσεις εχετε αναλογη εμπειρια; Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. March 4, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2010 Εγώ απ'τις 27 έχω αίτημα και ακόμη είναι υπό επεξεργασία. Δεν τη βγάζουν την υπηρεσία; Αφού και που την έχουν άχρηστη είναι! Απορώ ποιο ξεφτέρι- εταιρία έφτιαξε την εφαρμογή! Ούτε πρωτοετής φοιτητής της πληροφορικής δε θα έκανε τέτοια προχειροδουλειά!! :wacko: Και για άλλη μια φορά φανερώνεται η..."καταπληκτική" εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. March 4, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2010 Δεν υπάρχει διαδικασία επανενεργοποίησης της υπηρεσίας. Μόνο απενεργοποίησης σε κατάστημα και ενεργοποίησης εκ νέου. Τι σχέση έχει η εξυπηρέτηση πελατών; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tsafou Δημ. March 4, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2010 Εγώ απ'τις 27 έχω αίτημα και ακόμη είναι υπό επεξεργασία. Δεν τη βγάζουν την υπηρεσία; Αφού και που την έχουν άχρηστη είναι! Απορώ ποιο ξεφτέρι- εταιρία έφτιαξε την εφαρμογή! Ούτε πρωτοετής φοιτητής της πληροφορικής δε θα έκανε τέτοια προχειροδουλειά!! :wacko: Και για άλλη μια φορά φανερώνεται η..."καταπληκτική" εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote.. Συμφωνω ειναι απαραδεκτα πράγματα κ το χειροτερο : Αναγκάστηκα να πάρω στο 1212 για να τους πω να διορθώσουν τα ΔΙΚΑ τους λάθη και φυσικά πλήρωσα κ απο πάνω!!!!Αν είναι δυνατόν! Παράθεση Ακομα μαθαίνω...... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cocu Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 Με το που γράφεσαι στο κάνεις εγγραφή στο my account έχεις πρόσβαση και το e-bill και στο e-care;Γιατί δεν βλέπω πουθενά το e-bill! Παράθεση Ψηφίστε όλοι τον Όλυμπο μας για τα 7 νέα θαύματα του κόσμου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 Σε 1-2 ημερες θα εμφανιστει σαν επιλογη το e-bill Και μετα την εκδοση του λογαριασμου σου θα εχεις και προσβαση. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 και εγω παιδια δεν το εβλεπα και μετα απο πολλα τηλ στην κοσμοτε δεν εγινε τιποτα ωσπου αλλαξα οικονομικο προγραμμα και εμφανιστηκε απο μονο του! Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UniqueGR Δημ. March 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. March 19, 2010 και εγω παιδια δεν το εβλεπα και μετα απο πολλα τηλ στην κοσμοτε δεν εγινε τιποτα ωσπου αλλαξα οικονομικο προγραμμα και εμφανιστηκε απο μονο του! Μήπως στο μεσοδιάστημα εκδόθηκε κάποιος λογαριασμός σου...? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.