johnthegreek Δημ. December 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2009 Παιδιά, όποις γραφτεί στο myaccount σταματάει να λαμβάνει έντυπο λογαριασμό; Έλαβα email ότι εκδώθηκε ο πρώτος μου λογαριασμός και με αυχαριστούσαν που επέλεξα να προστατεύσω το περιβάλλον. Πότε το επέλεξα άραγε; Θα λαμβάνεις κανονικά λογαριασμό, αλλά θα είναι μόνο η πρώτη σελίδα με το ποσό κ.α. Ο αναλυτικός λογαριασμός θα εμφανίζεται μόνο στο MyAccount. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. December 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2009 Ποτε θα ξαναλειτουργησει ρε ****το στα καρτοκινητα παλι???:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefkaditis Δημ. December 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2009 Εσυ ρωτας αυτό?Εδω ταυτοποιημένα καρτοκινητα δεν μπορεις να τα μεταβιβάσεις!!! Παράθεση Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
LYCABETTUS Δημ. December 26, 2009 Κοινοποίηση Δημ. December 26, 2009 Εσυ ρωτας αυτό?Εδω ταυτοποιημένα καρτοκινητα δεν μπορεις να τα μεταβιβάσεις!!! Μπορούμε να αλλάξουμε το χρήστη που έχουμε δηλώσει ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos21r Δημ. January 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2010 Ποτε θα ξαναλειτουργησει ρε ****το στα καρτοκινητα παλι???:mad: οταν θα το ταυτοποιησεις.Ετσι μου ειπανε.Ταυτοποιησε το και θα ενεργοποιηθει παλι η υπηρεσια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. January 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2010 οταν θα το ταυτοποιησεις.Ετσι μου ειπανε.Ταυτοποιησε το και θα ενεργοποιηθει παλι η υπηρεσια... Εστω οτι εχω ταυτοποιημενο, παω να κανω εγγραφη στο myaccount και δεν με αφηνει... Σε ποιον λειτουργει η υπηρεσια ρε παιδια, με ταυτοποιημενο καρτοκινητο????:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mythos_bt Δημ. January 3, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2010 Εστω οτι εχω ταυτοποιημενο, παω να κανω εγγραφη στο myaccount και δεν με αφηνει... Σε ποιον λειτουργει η υπηρεσια ρε παιδια, με ταυτοποιημενο καρτοκινητο????:mad: Εγω εχω ταυτοποιημενα ολα τα καρτοκινητα cosmote που εχω και η υπηρεσια δεν λειτουργει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mystic Δημ. January 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2010 Καλημερα παιδια. Να ρωτησω κατι. Στην περιπτωση οικογενειακου προγραμματος με 2 γραμμες , πως δηλωνουμε και τα 2 νουμερα στο myaccount με μια εγγραφη ? Η πρεπει να κανουμε ξεχωριστη εγγραφη για το αλλο νουμερο ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manwlis77 Δημ. January 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2010 Καλημερα παιδια. Να ρωτησω κατι. Στην περιπτωση οικογενειακου προγραμματος με 2 γραμμες , πως δηλωνουμε και τα 2 νουμερα στο myaccount με μια εγγραφη ? Η πρεπει να κανουμε ξεχωριστη εγγραφη για το αλλο νουμερο ? οχι πας και κανεις προσθηκη νεας συνδεσης. εγω ετσι εχω κανει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Geezor Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Παιδια ειμαι μεσα στο my account και παω να μπω στην αναλυση λογαριασμου στο e-bill και βαζω τα στοιχεια του my account και λεει οτι ειναι λαθος. Παταω υπενθυμιση κωδικου , βαζω το e-mail και λεει ο κωδικος δεν εχει σταλει. Δεν ειναι ιδια τα στοιχεια του my account με το e-bill ? Τι φταιει ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiabox Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Μια ερωτησουλα παιδια. Μπορω να διακοψω συμβολαιο μεσα απο το my account? Ευχαριστω. Παράθεση http://s9.postimg.org/hxs222dsf/ezgif_com_crop.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Παιδια ειμαι μεσα στο my account και παω να μπω στην αναλυση λογαριασμου στο e-bill και βαζω τα στοιχεια του my account και λεει οτι ειναι λαθος. Παταω υπενθυμιση κωδικου , βαζω το e-mail και λεει ο κωδικος δεν εχει σταλει. Δεν ειναι ιδια τα στοιχεια του my account με το e-bill ? Τι φταιει ? Πρεπει να εκδοθει πρωτα ο λογαριασμος και μετα. Εαν εχει εκδοθει τα στοιχεια, ναι, ειναι ιδια. Απλως εαν εχεις αλλαξει κωδικο για το Myaccount βαλε τον κωδικο που σου εστειλε η Cosmote στο ebill. Μια ερωτησουλα παιδια. Μπορω να διακοψω συμβολαιο μεσα απο το my account? Ευχαριστω. Οχι. Πρεπει να παρεις 1212 και να σου δωσουν κωδικο. Και μετα σε ενα μαγαζι για διακοπη. Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. January 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2010 Πάνω στο θέμα της διακοπής, να αναφέρω ότι και γω έκανα αίτηση διακοπής περίπου στα μέσα Δεκέμβρη, αλλά το κατάστημα Κοσμοτέ που πήγα δε μου ανέφερε κάτι για τον κωδικό αυτό και έκανε κανονικότατα τη διακοπή χωρίς πολλά-πολλά. αν σου πουν πάντως απ'το κατάστημα πως χρειάζεται κωδικό, πες τους να τηλεφωνήσουν οι ίδιοι από εκεί. Το θεωρώ απαράδεκτο και περιπαικτικό να χρεωθείς κλήση στο 1212 επειδή θες να κάνεις διακοπή!! :wacko::wacko: Αν θέλουν να δίνουν κωδικό, ας δημιουργήσουν δωρεάν αριθμό όπως η Wind! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
doganos Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 Λογικα ζητανε κωδικο για να σε ρωτησουν ( ; ) τον λογο για τον οποιο θελεις να διακοψεις.... Παράθεση Samsung S21 Ultra Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vangelakis4 Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 Εχουμε κανενα νεο τι γινεται με το myaccount στα καρτοκινητα? Εχω δηλωσει ολα μου τα καρτοκινητα εδω και 2 μηνες και ακομα δεν μου εμφανιζει κανενα νουμερο στο myaccount. Το κλασσικο μηνυμα οτι δεν βρεθηκαν αριθμοι προς επιλογη. Στην εξυπηρετηση δεν βγαζω ακρη (βαρεθηκα καθε μερα να παιρνω τηλ). Μου λενε τα ιδια (αυριο θα λειτουργει κανονικα...,συγνωμη αλλα προσωρινα δεν λειτουργει η υπηρεσια...,δεν εχετε δηλωμενα τα καρτοκινητα...,προσπαθηστε μετα απο λιγο και παει λεγοντας) Υπαρχει κανενας με καρτοκινητο που να δουλευει κανονικα το Myaccount? Παράθεση Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. January 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2010 Λογικα ζητανε κωδικο για να σε ρωτησουν ( ; ) τον λογο για τον οποιο θελεις να διακοψεις.... Τότε να καλούν οι ίδιοι ή να δημιουργήσουν δωρεάν αριθμό! Αν είναι δυνατόν, να χρεώνεται ο πελάτης για να δώσει εξηγήσεις στην εταιρία γιατί φεύγει, λες κι εγκαταλείπει την αρραβωνιαστικιά του :wacko: Δεν είναι το ποσό, αλλά η κοροιδία. Είναι μάγκας δηλαδή η Cosmote να χρεώνει έτσι τον πελάτη;:mad: Εχουμε κανενα νεο τι γινεται με το myaccount στα καρτοκινητα? Εχω δηλωσει ολα μου τα καρτοκινητα εδω και 2 μηνες και ακομα δεν μου εμφανιζει κανενα νουμερο στο myaccount. Το κλασσικο μηνυμα οτι δεν βρεθηκαν αριθμοι προς επιλογη. Στην εξυπηρετηση δεν βγαζω ακρη (βαρεθηκα καθε μερα να παιρνω τηλ). Μου λενε τα ιδια (αυριο θα λειτουργει κανονικα...,συγνωμη αλλα προσωρινα δεν λειτουργει η υπηρεσια...,δεν εχετε δηλωμενα τα καρτοκινητα...,προσπαθηστε μετα απο λιγο και παει λεγοντας) Υπαρχει κανενας με καρτοκινητο που να δουλευει κανονικα το Myaccount? Αν ψάχνεις να βρεις λύση στο θέμα του MyAccount τότε σώθηκες... Αν διαβάσεις μερικές σελίδες πιο πίσω θα διαπιστώσεις πως κι άλλοι από δω είχαμε προβλήματα, αλλά τα αλάνια της Cosmote, 1.5 χρόνο μετά τη διάθεση της..."υπηρεσίας" - ο Θεός να την κάνει - δεν ξέρουν τι κάνουν όταν δημιουργείται πρόβλημα........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmd Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Καλημερα σας. Εμενα με πηραν τηλ να με ενημερωσουν(1.5-2 μηνες μετα που δηλωσα προβλημα) οτι λογω της δηλωσης των καρτοκινητων δημιουργηθηκε προβλημα στο software τους.Μονο που ακομα δεν λυθηκε κ ουτε μπορουν να πουν ποσο ακομα θα υφισταται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
se25 Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Έχει εμφανιστεί ποτέ σε κάποιον το ποσό της επιδότησης στο "my account" ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. January 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2010 Καλημερα σας. Εμενα με πηραν τηλ να με ενημερωσουν(1.5-2 μηνες μετα που δηλωσα προβλημα) οτι λογω της δηλωσης των καρτοκινητων δημιουργηθηκε προβλημα στο software τους.Μονο που ακομα δεν λυθηκε κ ουτε μπορουν να πουν ποσο ακομα θα υφισταται. Αναμενόμενη η απάντηση αυτή της Κοσμοτέ. :down: Έχει εμφανιστεί ποτέ σε κάποιον το ποσό της επιδότησης στο "my account" ? Όχι, δε φαίνεται. Και ενώ έχει γενικά πολλές δυνατότητες, το μόνο που απουσιάζει είναι η ανανέωση συμβολαίου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Wamu Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Προσωπικά είμουν από τους πρώτους που άνοιξε My Account το καλοκαίρι του 2008 (μιλάω πάντα για καρτοκινητά) . Έκτοτε είχα διάφορα προβλήματα , τα οποία με τον έναν ή αλλον τρόπο λύνονταν. Από τα μέσα Νοέμβρη περίπου και ενώ έχω κάνει και κάποιες ταυτοποιήσεις , οι κωδικοί στο My Account λειτουργούν κανονικά , αλλά όταν μπαίνω στη σελίδα λέει με κόκκινα γράμμα "Δεν υπάρχουν αριθμοί συνδέσεων προς επιλογή" και ταυτόχρονια λείπει από αριστερά εκείνο το πεδίο που σου επιτρέπει να προσθέσεις νέους αριθμούς. Το My Account το δούλευα πολύ και έχω καλέσει γύρω στις 10 φορές το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να τους αναφέρω το πρόβλημα. Σε μία από τις φορές μου πρότειναν να κάνω νέα εγγραφή. Όταν λοιπόν πήγα να κάνω τη διαδικασία , είδα ένα μήνυμα με κόκκινα γράμματα (όπως ανέφερε και κάποιος σε προηγούμενο post) ότι λόγω της ταυτοποίησης η διαδικασία είναι αδύνατη κτλ. Η αλήθεια είναι οτι αισθάνθηκα πολύ άσχημα , διότι ένιωσα ότι η εξυπηρέτηση πελατών μάλλον με κοροϊδεύει , παρά θέλει να βρει κάποια λύση. Έκτοτε δεν έχω ξανακαλέσει να κάνω παράπονα .. πραγματικά όμως δεν αποκλείω το γεγονός το όλο πρόβλημα να αποκατασταθεί μετά τη λήξη της διορίας της ταυτοποίησης...επειδή έχουν ήδη περάσει σχεδόν δυόμιση μήνες και δεν έχει γίνει κάτι , μου θυμίζει το πρόβλημα που είχε η Wind για την ανανέωση καρτοκινητών από internet όπου από προσωρινό τεχνικό πρόβλημα , έπαψε να υπάρχει σαν υπηρεσία εντελώς!!! Γενικά θεωρώ ότι η Cosmote σαν εταιρεία δεν επενδύει στους πελάτες που την επιλέγουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση , αλλά επαναπάευεται στο "σήμα" .. Με κάποια "μεγάλα κεφάλια" της εταιρείας θα ήθελα να τα πούμε 31/12/2010 όταν θα ανακοινώσουν τότε , τη συνδρομητική τους βάση....... Παράθεση lalista.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
White_butter_fly Δημ. January 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2010 Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την υπηρεσία e-bill. Έκανα νέα σύνδεση στις 12/1 και ακόμα δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος μου λογαριασμός. Ξέρω, λοιπόν, ότι δε μπορώ να δω αναλυτική κατάσταση κλήσεων κλπ. Ωστόσο, μέσω του myaccount, όταν επιλέγω κάποιο υπομενού από το e-bill με παραπέμπει εδώ. Βάζω όνομα χρήστη και κωδικό το όνομα χρήστη και τον κωδικό μου στο MyAccount αλλά μου βγάζει ότι δεν υπάρχει εγγεγραμμένος χρήστης. Από την Cosmote μου είπαν ότι αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός, αλλά εγώ νομίζω ότι αυτό δεν έχει σχέση με την πρόσβαση στο ebill. Από το site της Cosmote, όταν επιλέγω e-bill->για ιδιώτες->εγγραφείτε με πετάει στην αρχική σελίδα του MyAccount! :blink::blink::blink: Πώς θα εγγραφώ στο e-bill τελοσπάντων;;; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] It only ends once. Anything that happens before that is just progress. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Geezor Δημ. January 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2010 Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την υπηρεσία e-bill. Έκανα νέα σύνδεση στις 12/1 και ακόμα δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος μου λογαριασμός. Ξέρω, λοιπόν, ότι δε μπορώ να δω αναλυτική κατάσταση κλήσεων κλπ. Ωστόσο, μέσω του myaccount, όταν επιλέγω κάποιο υπομενού από το e-bill με παραπέμπει εδώ. Βάζω όνομα χρήστη και κωδικό το όνομα χρήστη και τον κωδικό μου στο MyAccount αλλά μου βγάζει ότι δεν υπάρχει εγγεγραμμένος χρήστης. Από την Cosmote μου είπαν ότι αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός, αλλά εγώ νομίζω ότι αυτό δεν έχει σχέση με την πρόσβαση στο ebill. Από το site της Cosmote, όταν επιλέγω e-bill->για ιδιώτες->εγγραφείτε με πετάει στην αρχική σελίδα του MyAccount! :blink::blink::blink: Πώς θα εγγραφώ στο e-bill τελοσπάντων;;; Επειδη και εμενα ο πρωτος μου λογαριασμος εκδοθηκε πριν απο λιγες μερες και πιο πριν προσπαθουσα να μπω στο e-bill και μου ελεγε οτι ειναι λαθος τα στοιχεια , σου λεω οτι δεν χρειαζεται να κανεις κατι περισσοτερο για να εγγραφεις στο e-bill απλα να περιμενεις να εκδοθει ο πρωτος σου λογαριασμος. Την αμεσως επομενη μερα , με τα ιδια στοιχεια του myaccount , θα εχεις κανονικα προσβαση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manwlis77 Δημ. January 20, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2010 Επειδη και εμενα ο πρωτος μου λογαριασμος εκδοθηκε πριν απο λιγες μερες και πιο πριν προσπαθουσα να μπω στο e-bill και μου ελεγε οτι ειναι λαθος τα στοιχεια , σου λεω οτι δεν χρειαζεται να κανεις κατι περισσοτερο για να εγγραφεις στο e-bill απλα να περιμενεις να εκδοθει ο πρωτος σου λογαριασμος. Την αμεσως επομενη μερα , με τα ιδια στοιχεια του myaccount , θα εχεις κανονικα προσβαση. ακριβως ετσι ειναι!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mythos_bt Δημ. February 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2010 Χθες επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων για καποιο αλλο θεμα και ρωτησα αν γνωριζουν ποτε θα λυθει το προβλημα με τα καρτοκινητα.Μου απαντησαν οτι δεν γνωριζουν και οτι δεν προκειται για προβλημα αλλα για αναβαθμιση των συστηματων. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartak Δημ. February 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. February 2, 2010 Χθες επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων για καποιο αλλο θεμα και ρωτησα αν γνωριζουν ποτε θα λυθει το προβλημα με τα καρτοκινητα.Μου απαντησαν οτι δεν γνωριζουν και οτι δεν προκειται για προβλημα αλλα για αναβαθμιση των συστηματων. Ναι βέβαια αναβάθμιση συστημάτων που κρατά 2,5 μήνες και ακόμα δεν ξέρουν πότε θα φτιαχτεί! Αυτό δεν είναι αναβάθμιση αυτό είναι υποβάθμιση! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.