Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παιδιά, όποις γραφτεί στο myaccount σταματάει να λαμβάνει έντυπο λογαριασμό;

Έλαβα email ότι εκδώθηκε ο πρώτος μου λογαριασμός και με αυχαριστούσαν που επέλεξα να προστατεύσω το περιβάλλον. Πότε το επέλεξα άραγε;

Θα λαμβάνεις κανονικά λογαριασμό, αλλά θα είναι μόνο η πρώτη σελίδα με το ποσό κ.α. Ο αναλυτικός λογαριασμός θα εμφανίζεται μόνο στο MyAccount.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εσυ ρωτας αυτό?Εδω ταυτοποιημένα καρτοκινητα δεν μπορεις να τα μεταβιβάσεις!!!
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Εσυ ρωτας αυτό?Εδω ταυτοποιημένα καρτοκινητα δεν μπορεις να τα μεταβιβάσεις!!!

Μπορούμε να αλλάξουμε το χρήστη που έχουμε δηλώσει ?

Link to comment
Share on other sites

Ποτε θα ξαναλειτουργησει ρε ****το στα καρτοκινητα παλι???:mad:

 

οταν θα το ταυτοποιησεις.Ετσι μου ειπανε.Ταυτοποιησε το και θα ενεργοποιηθει παλι η υπηρεσια...

Link to comment
Share on other sites

οταν θα το ταυτοποιησεις.Ετσι μου ειπανε.Ταυτοποιησε το και θα ενεργοποιηθει παλι η υπηρεσια...

 

Εστω οτι εχω ταυτοποιημενο, παω να κανω εγγραφη στο myaccount και δεν με αφηνει...

Σε ποιον λειτουργει η υπηρεσια ρε παιδια, με ταυτοποιημενο καρτοκινητο????:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εστω οτι εχω ταυτοποιημενο, παω να κανω εγγραφη στο myaccount και δεν με αφηνει...

Σε ποιον λειτουργει η υπηρεσια ρε παιδια, με ταυτοποιημενο καρτοκινητο????:mad:

 

Εγω εχω ταυτοποιημενα ολα τα καρτοκινητα cosmote που εχω και η υπηρεσια δεν λειτουργει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια. Να ρωτησω κατι. Στην περιπτωση οικογενειακου προγραμματος με 2 γραμμες , πως δηλωνουμε και τα 2 νουμερα στο myaccount με μια εγγραφη ? Η πρεπει να κανουμε ξεχωριστη εγγραφη για το αλλο νουμερο ?
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια. Να ρωτησω κατι. Στην περιπτωση οικογενειακου προγραμματος με 2 γραμμες , πως δηλωνουμε και τα 2 νουμερα στο myaccount με μια εγγραφη ? Η πρεπει να κανουμε ξεχωριστη εγγραφη για το αλλο νουμερο ?

οχι πας και κανεις προσθηκη νεας συνδεσης. εγω ετσι εχω κανει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαι μεσα στο my account και παω να μπω στην αναλυση λογαριασμου στο e-bill και βαζω τα στοιχεια του my account και λεει οτι ειναι λαθος. Παταω υπενθυμιση κωδικου , βαζω το e-mail και λεει ο κωδικος δεν εχει σταλει. Δεν ειναι ιδια τα στοιχεια του my account με το e-bill ? Τι φταιει ?
Link to comment
Share on other sites

Μια ερωτησουλα παιδια.

Μπορω να διακοψω συμβολαιο μεσα απο το my account?

Ευχαριστω.

http://s9.postimg.org/hxs222dsf/ezgif_com_crop.gif
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαι μεσα στο my account και παω να μπω στην αναλυση λογαριασμου στο e-bill και βαζω τα στοιχεια του my account και λεει οτι ειναι λαθος. Παταω υπενθυμιση κωδικου , βαζω το e-mail και λεει ο κωδικος δεν εχει σταλει. Δεν ειναι ιδια τα στοιχεια του my account με το e-bill ? Τι φταιει ?

 

Πρεπει να εκδοθει πρωτα ο λογαριασμος και μετα. Εαν εχει εκδοθει τα στοιχεια, ναι, ειναι ιδια. Απλως εαν εχεις αλλαξει κωδικο για το Myaccount βαλε τον κωδικο που σου εστειλε η Cosmote στο ebill.

 

Μια ερωτησουλα παιδια.

Μπορω να διακοψω συμβολαιο μεσα απο το my account?

Ευχαριστω.

 

Οχι. Πρεπει να παρεις 1212 και να σου δωσουν κωδικο. Και μετα σε ενα μαγαζι για διακοπη.

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Πάνω στο θέμα της διακοπής, να αναφέρω ότι και γω έκανα αίτηση διακοπής περίπου στα μέσα Δεκέμβρη, αλλά το κατάστημα Κοσμοτέ που πήγα δε μου ανέφερε κάτι για τον κωδικό αυτό και έκανε κανονικότατα τη διακοπή χωρίς πολλά-πολλά. αν σου πουν πάντως απ'το κατάστημα πως χρειάζεται κωδικό, πες τους να τηλεφωνήσουν οι ίδιοι από εκεί. Το θεωρώ απαράδεκτο και περιπαικτικό να χρεωθείς κλήση στο 1212 επειδή θες να κάνεις διακοπή!! :wacko::wacko: Αν θέλουν να δίνουν κωδικό, ας δημιουργήσουν δωρεάν αριθμό όπως η Wind!
Link to comment
Share on other sites

Λογικα ζητανε κωδικο για να σε ρωτησουν ( ; ) τον λογο για τον οποιο θελεις να διακοψεις....
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Εχουμε κανενα νεο τι γινεται με το myaccount στα καρτοκινητα?

Εχω δηλωσει ολα μου τα καρτοκινητα εδω και 2 μηνες και ακομα δεν μου εμφανιζει κανενα νουμερο στο myaccount.

 

Το κλασσικο μηνυμα οτι δεν βρεθηκαν αριθμοι προς επιλογη.

Στην εξυπηρετηση δεν βγαζω ακρη (βαρεθηκα καθε μερα να παιρνω τηλ).

Μου λενε τα ιδια (αυριο θα λειτουργει κανονικα...,συγνωμη αλλα προσωρινα δεν λειτουργει η υπηρεσια...,δεν εχετε δηλωμενα τα καρτοκινητα...,προσπαθηστε μετα απο λιγο και παει λεγοντας)

 

Υπαρχει κανενας με καρτοκινητο που να δουλευει κανονικα το Myaccount?

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Λογικα ζητανε κωδικο για να σε ρωτησουν ( ; ) τον λογο για τον οποιο θελεις να διακοψεις....

 

Τότε να καλούν οι ίδιοι ή να δημιουργήσουν δωρεάν αριθμό! Αν είναι δυνατόν, να χρεώνεται ο πελάτης για να δώσει εξηγήσεις στην εταιρία γιατί φεύγει, λες κι εγκαταλείπει την αρραβωνιαστικιά του :wacko: Δεν είναι το ποσό, αλλά η κοροιδία. Είναι μάγκας δηλαδή η Cosmote να χρεώνει έτσι τον πελάτη;:mad:

 

Εχουμε κανενα νεο τι γινεται με το myaccount στα καρτοκινητα?

Εχω δηλωσει ολα μου τα καρτοκινητα εδω και 2 μηνες και ακομα δεν μου εμφανιζει κανενα νουμερο στο myaccount.

 

Το κλασσικο μηνυμα οτι δεν βρεθηκαν αριθμοι προς επιλογη.

Στην εξυπηρετηση δεν βγαζω ακρη (βαρεθηκα καθε μερα να παιρνω τηλ).

Μου λενε τα ιδια (αυριο θα λειτουργει κανονικα...,συγνωμη αλλα προσωρινα δεν λειτουργει η υπηρεσια...,δεν εχετε δηλωμενα τα καρτοκινητα...,προσπαθηστε μετα απο λιγο και παει λεγοντας)

 

Υπαρχει κανενας με καρτοκινητο που να δουλευει κανονικα το Myaccount?

 

Αν ψάχνεις να βρεις λύση στο θέμα του MyAccount τότε σώθηκες... Αν διαβάσεις μερικές σελίδες πιο πίσω θα διαπιστώσεις πως κι άλλοι από δω είχαμε προβλήματα, αλλά τα αλάνια της Cosmote, 1.5 χρόνο μετά τη διάθεση της..."υπηρεσίας" - ο Θεός να την κάνει - δεν ξέρουν τι κάνουν όταν δημιουργείται πρόβλημα........

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας.

Εμενα με πηραν τηλ να με ενημερωσουν(1.5-2 μηνες μετα που δηλωσα προβλημα) οτι λογω της δηλωσης των καρτοκινητων δημιουργηθηκε προβλημα στο software τους.Μονο που ακομα δεν λυθηκε κ ουτε μπορουν να πουν ποσο ακομα θα υφισταται.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας.

Εμενα με πηραν τηλ να με ενημερωσουν(1.5-2 μηνες μετα που δηλωσα προβλημα) οτι λογω της δηλωσης των καρτοκινητων δημιουργηθηκε προβλημα στο software τους.Μονο που ακομα δεν λυθηκε κ ουτε μπορουν να πουν ποσο ακομα θα υφισταται.

 

Αναμενόμενη η απάντηση αυτή της Κοσμοτέ. :down:

 

Έχει εμφανιστεί ποτέ σε κάποιον το ποσό της επιδότησης στο "my account" ?

 

Όχι, δε φαίνεται. Και ενώ έχει γενικά πολλές δυνατότητες, το μόνο που απουσιάζει είναι η ανανέωση συμβολαίου.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά είμουν από τους πρώτους που άνοιξε My Account το καλοκαίρι του 2008 (μιλάω πάντα για καρτοκινητά) . Έκτοτε είχα διάφορα προβλήματα , τα οποία με τον έναν ή αλλον τρόπο λύνονταν.

Από τα μέσα Νοέμβρη περίπου και ενώ έχω κάνει και κάποιες ταυτοποιήσεις , οι κωδικοί στο My Account λειτουργούν κανονικά , αλλά όταν μπαίνω στη σελίδα λέει με κόκκινα γράμμα "Δεν υπάρχουν αριθμοί συνδέσεων προς επιλογή" και ταυτόχρονια λείπει από αριστερά εκείνο το πεδίο που σου επιτρέπει να προσθέσεις νέους αριθμούς.

 

Το My Account το δούλευα πολύ και έχω καλέσει γύρω στις 10 φορές το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να τους αναφέρω το πρόβλημα. Σε μία από τις φορές μου πρότειναν να κάνω νέα εγγραφή. Όταν λοιπόν πήγα να κάνω τη διαδικασία , είδα ένα μήνυμα με κόκκινα γράμματα (όπως ανέφερε και κάποιος σε προηγούμενο post) ότι λόγω της ταυτοποίησης η διαδικασία είναι αδύνατη κτλ.

Η αλήθεια είναι οτι αισθάνθηκα πολύ άσχημα , διότι ένιωσα ότι η εξυπηρέτηση πελατών μάλλον με κοροϊδεύει , παρά θέλει να βρει κάποια λύση.

 

Έκτοτε δεν έχω ξανακαλέσει να κάνω παράπονα .. πραγματικά όμως δεν αποκλείω το γεγονός το όλο πρόβλημα να αποκατασταθεί μετά τη λήξη της διορίας της ταυτοποίησης...επειδή έχουν ήδη περάσει σχεδόν δυόμιση μήνες και δεν έχει γίνει κάτι , μου θυμίζει το πρόβλημα που είχε η Wind για την ανανέωση καρτοκινητών από internet όπου από προσωρινό τεχνικό πρόβλημα , έπαψε να υπάρχει σαν υπηρεσία εντελώς!!!

 

Γενικά θεωρώ ότι η Cosmote σαν εταιρεία δεν επενδύει στους πελάτες που την επιλέγουν για την καλύτερη εξυπηρέτηση , αλλά επαναπάευεται στο "σήμα" ..

Με κάποια "μεγάλα κεφάλια" της εταιρείας θα ήθελα να τα πούμε 31/12/2010 όταν θα ανακοινώσουν τότε , τη συνδρομητική τους βάση.......

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την υπηρεσία e-bill.

Έκανα νέα σύνδεση στις 12/1 και ακόμα δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος μου λογαριασμός.

Ξέρω, λοιπόν, ότι δε μπορώ να δω αναλυτική κατάσταση κλήσεων κλπ.

Ωστόσο, μέσω του myaccount, όταν επιλέγω κάποιο υπομενού από το e-bill με παραπέμπει εδώ.

Βάζω όνομα χρήστη και κωδικό το όνομα χρήστη και τον κωδικό μου στο MyAccount αλλά μου βγάζει ότι δεν υπάρχει εγγεγραμμένος χρήστης.

Από την Cosmote μου είπαν ότι αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός, αλλά εγώ νομίζω ότι αυτό δεν έχει σχέση με την πρόσβαση στο ebill.

Από το site της Cosmote, όταν επιλέγω e-bill->για ιδιώτες->εγγραφείτε με πετάει στην αρχική σελίδα του MyAccount! :blink::blink::blink:

Πώς θα εγγραφώ στο e-bill τελοσπάντων;;;

[sIGPIC][/sIGPIC]

It only ends once. Anything that happens before that is just progress.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την υπηρεσία e-bill.

Έκανα νέα σύνδεση στις 12/1 και ακόμα δεν έχει εκδοθεί ο πρώτος μου λογαριασμός.

Ξέρω, λοιπόν, ότι δε μπορώ να δω αναλυτική κατάσταση κλήσεων κλπ.

Ωστόσο, μέσω του myaccount, όταν επιλέγω κάποιο υπομενού από το e-bill με παραπέμπει εδώ.

Βάζω όνομα χρήστη και κωδικό το όνομα χρήστη και τον κωδικό μου στο MyAccount αλλά μου βγάζει ότι δεν υπάρχει εγγεγραμμένος χρήστης.

Από την Cosmote μου είπαν ότι αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχει εκδοθεί ακόμα λογαριασμός, αλλά εγώ νομίζω ότι αυτό δεν έχει σχέση με την πρόσβαση στο ebill.

Από το site της Cosmote, όταν επιλέγω e-bill->για ιδιώτες->εγγραφείτε με πετάει στην αρχική σελίδα του MyAccount! :blink::blink::blink:

Πώς θα εγγραφώ στο e-bill τελοσπάντων;;;

Επειδη και εμενα ο πρωτος μου λογαριασμος εκδοθηκε πριν απο λιγες μερες και πιο πριν προσπαθουσα να μπω στο e-bill και μου ελεγε οτι ειναι λαθος τα στοιχεια , σου λεω οτι δεν χρειαζεται να κανεις κατι περισσοτερο για να εγγραφεις στο e-bill απλα να περιμενεις να εκδοθει ο πρωτος σου λογαριασμος. Την αμεσως επομενη μερα , με τα ιδια στοιχεια του myaccount , θα εχεις κανονικα προσβαση.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη και εμενα ο πρωτος μου λογαριασμος εκδοθηκε πριν απο λιγες μερες και πιο πριν προσπαθουσα να μπω στο e-bill και μου ελεγε οτι ειναι λαθος τα στοιχεια , σου λεω οτι δεν χρειαζεται να κανεις κατι περισσοτερο για να εγγραφεις στο e-bill απλα να περιμενεις να εκδοθει ο πρωτος σου λογαριασμος. Την αμεσως επομενη μερα , με τα ιδια στοιχεια του myaccount , θα εχεις κανονικα προσβαση.

ακριβως ετσι ειναι!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Χθες επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων για καποιο αλλο θεμα και ρωτησα αν γνωριζουν ποτε θα λυθει το προβλημα με τα καρτοκινητα.Μου απαντησαν οτι δεν γνωριζουν και οτι δεν προκειται για προβλημα αλλα για αναβαθμιση των συστηματων.
Link to comment
Share on other sites

Χθες επικοινωνησα με την εξυπηρετηση πελατων για καποιο αλλο θεμα και ρωτησα αν γνωριζουν ποτε θα λυθει το προβλημα με τα καρτοκινητα.Μου απαντησαν οτι δεν γνωριζουν και οτι δεν προκειται για προβλημα αλλα για αναβαθμιση των συστηματων.

 

Ναι βέβαια αναβάθμιση συστημάτων που κρατά 2,5 μήνες και ακόμα δεν ξέρουν πότε θα φτιαχτεί!

 

Αυτό δεν είναι αναβάθμιση αυτό είναι υποβάθμιση!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...