Jump to content

Υπηρεσία my account από την Cosmote


alany
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχει κάποιο πρόβλημα κανείς σήμερα με το MyAccount; Ούτε εγώ (καρτοκινητό) ούτε η οικογένεια (συνδέσεις) μπορούμε να δούμε τους αριθμούς μας ενώ συνδεόμαστε κανονικά. Στην πρώτη σελίδα γράφει με κόκκινα γράμματα: "Δεν υπάρχουν Αριθμοί Συνδέσεων προς επιλογή."!

 

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 466
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εχω και εγω το ιδιο προβλημα...

 

το ίδιο κι εδώ.. ..

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

Έχετε καρτοκινητά ή συνδέσεις συμβολαίου στο My Account;

 

Τους ξαναπήρα σήμερα και είπαν ότι "θα το κοιτάξουν, αλλά ίσως καθυστέρησε λόγω ΣΚ και διακοπών" (τους έχω ενημερώσει από την Πέμπτη).:lol:

Link to comment
Share on other sites

Έχετε καρτοκινητά ή συνδέσεις συμβολαίου στο My Account;

 

Τους ξαναπήρα σήμερα και είπαν ότι "θα το κοιτάξουν, αλλά ίσως καθυστέρησε λόγω ΣΚ και διακοπών" (τους έχω ενημερώσει από την Πέμπτη).:lol:

 

Εγω εχω καρτοκινητο.

Link to comment
Share on other sites

Έμενα μια χαρά δουλεύει τώρα που το δοκίμασα(έχω συμβόλαιο).
Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Έμενα μια χαρά δουλεύει τώρα που το δοκίμασα(έχω συμβόλαιο).

 

Στο MyAccount (συμβόλαιο) επανήλθαν οι αριθμοί. Στο δεύτερο MYAccount (καρτοκινητό) ακόμα είναι εξαφανισμένος.

Link to comment
Share on other sites

Στο MyAccount (συμβόλαιο) επανήλθαν οι αριθμοί. Στο δεύτερο MYAccount (καρτοκινητό) ακόμα είναι εξαφανισμένος.

 

Τώρα είναι ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

Kai se emena apo simera einai ok me enimerwsan kai apo to cc cosmote

 

Από την 1η Σεπτεμβρίου 2009, δεν θα επιτρέπεται η χρήση των «greeklish» καθώς επίσης και η γραφή τύπου SMS. Τα μηνύματα που έχουν γραφτεί με αυτήν την πρακτική θα διαγράφονται, χωρίς προειδοποίηση. Θα θέλαμε να σας παρακαλέσουμε να χρησιμοποιείτε ελληνικούς χαρακτήρες. Για περισσότερες πληροφορίες διαβάστε τη σχετική ανακοίνωση.

Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Αφού μας ταλαιπώρησαν για άλλη μία φορά, τώρα δουλεύει "ρολόι" το my account. Άραγε για πόσο διάστημα ?
Link to comment
Share on other sites

Χθές γράφτηκα και εγώ στο myaccount αλλά κωδικό δεν μου έχουν στείλει ακόμα.Πόσες μέρες κάνει περίπου;

 

Υ.Γ:Πριν απο λίγο μου ήρθαν οι κωδικοί!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι κωδικοι δεν θα σου αργησουν πολυ.

Το να μπεις στο Online συστημα που μπορεις να πληρωσεις λογαριασμο και να δεις την κινηση του αργει λιγακι και απο την στιγμη που θα παρεις τους κωδικους θα περιμενεις μεχρι να εκδωθει και ο καινουργιος λογαριασμος σου

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα οτι μπορω να ενεργοποιησω/απενεργοποιησω το wap απο το my account.

Επισης διαβασα οτι στα συμβολαια ειναι by default ενεργοποιημενο. Και θελω να το σουταρω (εχω σουταρει τα προφιλ, αλλα να σουταρω κι αυτο).

Που ειναι και δεν το βρισκω;;; :-o

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά,

από το myaccount μπορούμε να κάνουμε ανανέωση μέσω πιστωτικής????

 

Ευχαριστώ...

Επιτρέπεται 1 εικόνα όχι μεγαλύτερη από 420 X 150 pixels και όχι μεγαλύτερη από 16K.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
ρε παιδια εχω το εξης προβλημα στο myaccount δεν εχει την επιλογη του e-bill στο 1212 ειπαν οτι φταιει ο υπολογιστης μου! πανε καλα;http://img85.imageshack.us/img85/2359/cosmotemyaccount.png

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

απο τον Ιουλιο περιμενω! πιο συγκεκριμενα ειχα μια παλια συνδεση στο myaccount και την εκοψα και εκανα μια καινουργια. αφου ειδαν οτι τα στοιχεια ηταν ιδια την βαλαν με το ιδιο ονομα χρηστη και κωδικο και απο τοτε δεν μου βγαζει το e-bill.

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα προβλημα (ΠΑΛΙ για 5η φορα! ) με το ebill και μολις εχθες λυθηκε μετα απο 2 μηνες.

 

Αυτη την φορα μεσα σε 1 ημερα λυθηκε. Με πηρε τηλεφωνο ΤΕΧΝΙΚΟΣ (697151) και επιτελους εβγαλα ακρη και τωρα ολα καλα.

 

Αλλα η cosmote πρεπει να κανει κατι με τα διπλα e-mail, accounts κτλ γιατι γινεται ΜΠΑΧΑΛΟ!

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

αν ειναι θα ξαναδοκιμασω αυριο ενα τηλ. στο 1212 μπας και πεσω σε κανεναν καλυτερο υπαλληλο!

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Χθες προσπάθησα να γράψω 3 ανώνυμα cosmoκάρτα που έχω στο my account και όπως φοβόμουν 2 στα 3 απέτυχα.

Πρώτα πρώτα, έκανα 3 διαφορετικές αιτήσεις, μία ξεχωριστή για κάθε νούμερο (δίνοντας και το ίδιο μέιλ) -πράγμα που ίσως να ήταν και λάθος από ότι κατάλαβα σήμερα, θα εξηγήσω πιο κάτω.

 

Με τη χρονολογική σειρά λοιπόν:

 

1. Έκανα την αίτηση για το 1ο νούμερο αλλά δεν είχα καταλάβει καλά και αντί για αριθμό χρήστη έβαλα το password που θα ήθελα να έχω. :O Μετά κατάλαβα ότι είχα κάνει @@@ και ξαναέκανα κολλητά την αίτηση βάζοντας τον σωστό αριθμό χρήστη αυτή τη φορά.

 

Απάντηση δεν πήρα καμία.... ούτε sms ούτε mail ούτε κλήση.

 

2. Στο 2ο νούμερο τα έκανα (νομίζω) όλα σωστά από την αρχή. Η μόνη διαφορά ήταν ότι το νούμερο αυτό είναι γραμμένο από χρόνια στο mycosmos. Παίζει κάποιο ρόλο αυτό;

 

Και πάλι, απάντηση δεν πήρα καμία.... ούτε sms ούτε mail ούτε κλήση.

 

3. Στο 3ο κατά σειρά νούμερο που έκανα την αίτηση μου ήρθε ο κωδικός και μπήκα κανονικά! Yeah yeah yeah :lol:

 

Τότε, είδα αριστερά που έλεγε "Για προσθήκη νέου αριθμού πατήστε εδώ".

Ξαναέκανα 2 αιτήσεις να προστεθούν οι άλλοι 2 αριθμοί.

Και περιμένω.

 

Εν τω μεταξύ εκεί που έκανα την αίτηση έλεγε το εξής:

" Αν ο Αριθμός Σύνδεσης που εισάγετε αντιστοιχεί σε ανώνυμο Καρτοκινητό (COSMOΚΑΡΤΑ ή WHAT'S UP), είναι απαραίτητο για να ολοκληρωθεί το αίτημα σας να αποστείλετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE με fax στο 210-2586446, α) Φωτοαντίγραφο δυο όψεων της αστυνομικής σας ταυτότητας ή διαβατηρίου σε ισχύ και β) την Αίτηση Δήλωσης Στοιχείων Χρήστη Καρτοκινητής Τηλεφωνίας που θα βρείτε εδώ"

 

Πρέπει να το κάνω ΤΩΡΑ αυτό ή μέχρι να λήξει η προθεσμία από το νόμο;

Και το καρτοκινητό που μου έκανε την εγγραφή ανώνυμο ήταν (τουλάχιστον από όσο θυμάμαι) γιατί δεν με ρώτησε τότε και γι'αυτό;

 

Εδιτ:

Τελικά εγκρίθηκαν τα αιτήματα μου και τώρα κάτω από τον 3ο αριθμό προστέθηκαν ο 1ος και ο 2ος. Περίεργο αλλά έτσι έγινε.

 

Δεν βρίσκω πώς μπορώ να δω την ημερομηνία λήξης του κάθε αριθμού, βλέπω το υπόλοιπο αλλά ημερομηνία λήξης γιόκ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Χθες προσπάθησα να γράψω 3 ανώνυμα cosmoκάρτα που έχω στο my account και όπως φοβόμουν 2 στα 3 απέτυχα.

Πρώτα πρώτα, έκανα 3 διαφορετικές αιτήσεις, μία ξεχωριστή για κάθε νούμερο (δίνοντας και το ίδιο μέιλ) -πράγμα που ίσως να ήταν και λάθος από ότι κατάλαβα σήμερα, θα εξηγήσω πιο κάτω.

 

Με τη χρονολογική σειρά λοιπόν:

 

1. Έκανα την αίτηση για το 1ο νούμερο αλλά δεν είχα καταλάβει καλά και αντί για αριθμό χρήστη έβαλα το password που θα ήθελα να έχω. :O Μετά κατάλαβα ότι είχα κάνει @@@ και ξαναέκανα κολλητά την αίτηση βάζοντας τον σωστό αριθμό χρήστη αυτή τη φορά.

 

Απάντηση δεν πήρα καμία.... ούτε sms ούτε mail ούτε κλήση.

 

2. Στο 2ο νούμερο τα έκανα (νομίζω) όλα σωστά από την αρχή. Η μόνη διαφορά ήταν ότι το νούμερο αυτό είναι γραμμένο από χρόνια στο mycosmos. Παίζει κάποιο ρόλο αυτό;

 

Και πάλι, απάντηση δεν πήρα καμία.... ούτε sms ούτε mail ούτε κλήση.

 

3. Στο 3ο κατά σειρά νούμερο που έκανα την αίτηση μου ήρθε ο κωδικός και μπήκα κανονικά! Yeah yeah yeah :lol:

 

Τότε, είδα αριστερά που έλεγε "Για προσθήκη νέου αριθμού πατήστε εδώ".

Ξαναέκανα 2 αιτήσεις να προστεθούν οι άλλοι 2 αριθμοί.

Και περιμένω.

 

Εν τω μεταξύ εκεί που έκανα την αίτηση έλεγε το εξής:

" Αν ο Αριθμός Σύνδεσης που εισάγετε αντιστοιχεί σε ανώνυμο Καρτοκινητό (COSMOΚΑΡΤΑ ή WHAT'S UP), είναι απαραίτητο για να ολοκληρωθεί το αίτημα σας να αποστείλετε στην Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE με fax στο 210-2586446, α) Φωτοαντίγραφο δυο όψεων της αστυνομικής σας ταυτότητας ή διαβατηρίου σε ισχύ και β) την Αίτηση Δήλωσης Στοιχείων Χρήστη Καρτοκινητής Τηλεφωνίας που θα βρείτε εδώ"

 

Πρέπει να το κάνω ΤΩΡΑ αυτό ή μέχρι να λήξει η προθεσμία από το νόμο;

Και το καρτοκινητό που μου έκανε την εγγραφή ανώνυμο ήταν (τουλάχιστον από όσο θυμάμαι) γιατί δεν με ρώτησε τότε και γι'αυτό;

 

Εδιτ:

Τελικά εγκρίθηκαν τα αιτήματα μου και τώρα κάτω από τον 3ο αριθμό προστέθηκαν ο 1ος και ο 2ος. Περίεργο αλλά έτσι έγινε.

 

 

Δεν βρίσκω πώς μπορώ να δω την ημερομηνία λήξης του κάθε αριθμού, βλέπω το υπόλοιπο αλλά ημερομηνία λήξης γιόκ.

 

Μου λες λιγο την διαδικασια? Πρωτα κανω την αιτηση και την ιδια μερα να παω να στειλω το φαξ με τα χαρτια? ή το αντιστροφο?

 

Ποσο καιρο κανανε να σου στειλουν τους κωδικους? (πες μου για το ενα καρτοκινητο, και οχι για το μπερδεμα που πιθανον εγινε με τα αλλα 2).

 

Επισης, θελω να δηλωσω και της μανας μου στο my account. Το ερωτημα ειναι αν τηλεφωνουν για ταυτοποιηση κτλ?(εχω ολα τα στοιχεια που χρειαζονται παντως). Εγω θα βαλω το δικο μου τηλ. επικοινωνιας γιατι αν παρουν εκεινη θα της λενε username, password, e-mail, my account και δεν κατεχει γρι απο αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Τότε που το έκανα τελικά, παρά τα γραφόμενα δεν έγινε ποτέ ταυτοποίηση, φαξ ή οτιδήποτε σχετικό.

Απλά γράφτηκε το ένα τηλέφωνο -και δεν θυμάμαι κιόλας πώς ακριβώς κατάλαβα ότι είχα όντως γραφτεί, μου έστειλαν ή sms ή mail.

Τα τηλέφωνα μου είναι ακόμα ανώνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...