Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service LG


psilelos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν είπα ότι θα κάνει το κατάστημα το σέρβις αλλά είναι υπεύθυνο να το πάει για σέρβις

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 476
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σχετικά είναι όλα... Εμένα g2, g3, g4 και v10 δεν μου έχουν βγάλει το παραμικρό με μοναδική εξαίρεση το g2 που είχε βγάλει κιτρινιλα στην οθόνη. Με s3 και note 3 είχα επισκεφτεί σύνολο 4 φορές την smartec. Μην σου τύχει είναι τελικά

 

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σίγουρα είναι και θέμα τύχης πολλές φορές αλλά τα περιστατικά της LG είναι πολλά παραπάνω από τις υπόλοιπες εταιρίες αναλογικά.

 

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

απαράδεκτοι στην lg.είμαι ήδη 1 εβδομάδα χωρίς κινητό και η συμπροφορά της lg hellas είναι απαράδεκτη.Πολύ ειρωνεία όταν σου μιλάνε, ύφος λόρδου σε στυλ ποιος είσαι εσύ τώρα που μας ζαλίζεις τον έρωτα.

 

εχτές λέει πήγε στο σερβις, είναι νωρίς ακόμα και να πάρω στο τέλος της άλλης εβδομάδας.όταν της είπα ότι είμαι ήδη μια εβδομάδα χωρίς κινητό που πλήρωσα, ε ναι αλλά εχτές ήρθε να περιμένεται.απλά απαράδεκτοι και καθόλου συνεργάσιμοι για 2η φορά.

 

από εδώ και πέρα ότι γράφει lg μακριά.

1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα και απο εμενα παιδιά θα συμφωνήσω και εγω ότι είναι πως θα κάτσει. Συγκεκριμένα εγώ απο την procordia είμαι πολύ ευχαριστημένος. Έστειλα το flex2 για κάτι restart που έκανε και σε μια εβδομάδα μου το έστειλαν με αλλαγμενη πλάκετα με δικά τους courier.Επίσης φίλος με g3 του έπεσε κάτω και επειδή δεν είχαν άλλο να του δώσουν του έδωσαν δωροεπιταγή στο γερμανο αξίας 550 ευρώ ενώ λόγω προσφοράς το είχε παρει γυρω στα 320. Αντίθετως με ένα htc που είχα και το έστειλα στην arvato μου το επισκευαζαν (6 φορές) 5 μήνες συνολο χωρίς συσκευή και μου το παρέδιδαν με τα ίδια προβλήματα ή ακόμα περισσότερα. Βέβαια στο τέλος και με απειρα τηλεφωνήματα στην htc και απειλή για καταγγελία μου έδωσαν άλλη συσκευή htc μεγαλύτερης αξίας η οποία δεν μου έβγαλε ποτέ πρόβλημα άλλα η ταλαιπωρία που πέρασα και τα νευρα που μου δημιούργησαν για 5 μήνες δεν ξεπληρώνονται με τίποτα. Απο τότε είπα να αποφευγω εταιρίες που εκπροσωπεί αποκλειστικά η arvato (δυστηχώς είναι το 80% των εταιριών) για αυτό πήρα και lg που είχα ακούσει καλά λόγια για το service. Το θέμα είναι να καταλάβουν όλες οι εταιρίες πόσο σημαντικό είναι για τους καταναλωτές η σωστή υποστηριξη (και όχι μόνο η ευγενεια).
Link to comment
Share on other sites

Η εντυπώσεις οι δικές μου είναι επίσης πολύ καλές εξαιρετικές θα έλεγα.Νομίζω πώς στην περίπτωση του bootloop για το g4 φταίει η πολιτική που ακολουθεί η ίδια η lg ως εταιρία και όχι η lg Hellas.Από την αντιμετώπιση από την LG Hellas πλήρως ικανοποιημένος όπως φυσικά και από το επίσημο σέρβις της.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

από την procordia είμαι απόλυτα ευχαριστημένος αλλά η lg hellas είναι απαράδεκτη.ειδικά μια θυμωμένη που σηκώνει πολλές φορές το τηλέφωνο και μόνο που δεν μας βρίζει.μου είπε κιόλας το θεικό, ε βρείτε ένα δανεικό τηλέφωνο τι να σας κάνω.πολύ καλή απάντηση απο εταιρία που της έδωσες μπόλικα ευρώ και δεν έχεις να κάνεις την δουλειά σου.
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

μετά από πολλά bootloop και αγορά από Γερμανό, μου είπαν το εξής:

Θα βγει πιστωτικό στον Γερμανό με εντολή LG.

Το θέμα μου είναι:

1) θα βγει πιστωτικό στην τιμή που πουλιόταν, όταν το πήρα εγώ? (625 ευρώ)

2) θα βγει πιστωτικό στην τιμή, των χρημάτων που χρειάστηκε να δώσω? (400 ευρώ..τα άλλα ήταν promo λόγω Χριστουγέννων)

3) θα βγει πιστωτικό στην τιμή που θα τους πιστώσει η LG? (που ΔΕΝ ξέρω πως μπορώ να επαληθεύσω)

 

 

Να πω την αλήθεια θέλω το LG G4, διότι έχω άπειρα αξεσουάρ. Αλλά δεν έχει κανένα διαθέσιμο η LG.

Σκέφτομαι ειδικά αν είναι να δώσω χρήματα, που δεν έχω καμία όρεξη, να ζητήσω αντικατάσταση με G5. Τι φταίω εγώ που δεν έχουν ούτε ανταλλακτικά, και το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό δικό τους?

 

 

Υ.Γ. Ξενέρωσα με G5, διότι:

1) Μικρότερη μπαταρία.

2) Μικρότερη οθόνη

3) Η φωτεινότητα οθόνης στο μέγιστο, είναι πιο "κάτω¨από του G4.

Link to comment
Share on other sites

το πιστωτικό θα είναι όσο πλήρωσες.Καλά έφαγες τόση ταλαιπωρία και θες πάλι lg και μάλιστα g4?ούτε που το σκέφτομαι να ξαναπάρω lg.
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους. Εγώ έχω επαινέσει την συσκευή(LG G Flex2) και την έχω ευχαριστηθεί περισσότερο απο κάθε άλλο κινητό που είχα θα πρέπει όμως να ενημερώσω την παρέα για κάποιες βλάβες που αντιμετώπισα για να έχουμε πλήρη πληροφόρηση.

 

Πριν λίγες μέρες έπαψε ξαφνικά να λειτουργεί ο δέκτης του wifi. Έκανα κάποια reset και κάποιες προσπάθειες αλλά δεν λειτούργησε, μπήκα στην διαδικασία να κάνω factory reset και πάλι τίποτα, δεν λειτούργησε ποτέ. Την επόμενη μέρα άρχισε να μου κάνει κάτι μουτζούρες χρώματα στην οθόνη και να σκοτεινιάζει και να μην ανταποκρίνεται. Ευτυχώς μετά απο 10' περίπου η οθόνη ως δια μαγείας έφτιαχνε! Εκτός απο αυτό 2 φορές μου μαύρισε η οθόνη και μου εμφάνισε 1 λεπτή μωβ γραμμή την μια φορά στην μέση και την άλλη φορά στο πάνω μέρος που τελειώνει η οθόνη. Επίσης έχει χάσει ένα 20% περίπου φωτεινότητα καθώς το συγκρίνω με του γιου μου που του έχω πάρει το ίδιο κινητό και είναι εμφανής η διαφορά.

 

2/8/2016 το πήγα στο service 5 εργάσιμες λένε για να το δει ο τεχνικός και δεν υπάρχει κινητό αντικατάστασης.

 

Σήμερα 4/9/2016 δεν έχω ακόμα την συσκευή μου και μια ενημέρωση μετά απο δική μου ενόχληση όμως στις 20 μέρες ήταν ότι θα αλλαχτεί μητρική πλακέτα και πρόσοψη αλλά δεν υπάρχει στοκ αυτή την στιγμή και ούτε κάποια ενημέρωση απο την πλευρά της κατασκευάστριας εταιρίας για το πότε μπορεί να υπάρξει η προμήθεια των ανταλλακτικών...

Edited by FJ_12
Link to comment
Share on other sites

Kαλησπέρα σε όλους. Εγώ έχω επαινέσει την συσκευή(LG G Flex2) και την έχω ευχαριστηθεί περισσότερο απο κάθε άλλο κινητό που είχα θα πρέπει όμως να ενημερώσω την παρέα για κάποιες βλάβες που αντιμετώπισα για να έχουμε πλήρη πληροφόρηση.

 

Πριν λίγες μέρες έπαψε ξαφνικά να λειτουργεί ο δέκτης του wifi. Έκανα κάποια reset και κάποιες προσπάθειες αλλά δεν λειτούργησε, μπήκα στην διαδικασία να κάνω factory reset και πάλι τίποτα, δεν λειτούργησε ποτέ. Την επόμενη μέρα άρχισε να μου κάνει κάτι μουτζούρες χρώματα στην οθόνη και να σκοτεινιάζει και να μην ανταποκρίνεται. Ευτυχώς μετά απο 10' περίπου η οθόνη ως δια μαγείας έφτιαχνε! Εκτός απο αυτό 2 φορές μου μαύρισε η οθόνη και μου εμφάνισε 1 λεπτή μωβ γραμμή την μια φορά στην μέση και την άλλη φορά στο πάνω μέρος που τελειώνει η οθόνη. Επίσης έχει χάσει ένα 20% περίπου φωτεινότητα καθώς το συγκρίνω με του γιου μου που του έχω πάρει το ίδιο κινητό και είναι εμφανής η διαφορά.

 

2/8/2016 το πήγα στο service 5 εργάσιμες λένε για να το δει ο τεχνικός και δεν υπάρχει κινητό αντικατάστασης. Θα ενημερώσω για το τι ήταν, τι αλλάχτηκε, εάν καλύφθηκε ολοκληρωτικά απο την εγγύηση, ποια ήταν η γενική αντιμετώπιση, κλπ

 

Σήμερα 4/9/2016 δεν έχω ακόμα την συσκευή μου και μια ενημέρωση μετά απο δική μου ενόχληση όμως στις 20 μέρες ήταν ότι θα αλλαχτεί μητρική πλακέτα και πρόσοψη αλλά δεν υπάρχει στοκ αυτή την στιγμή και ούτε κάποια ενημέρωση απο την πλευρά της κατασκευάστριας εταιρίας για το πότε μπορεί να υπάρξει η προμήθεια των ανταλλακτικών...

Τραγική LG ως συνήθως και κριμα για την ταλαιπωρία. Μακριά από αυτά τα κινητά και την αντιπροσωπεια τους έχουν το χειρότερο service και τα κινητά τους βγάζουν πάρα πολλά προβλήματα.

 

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Εχω στειλει εδω και μια βδομαδα ενα LG G FLEX 2 για επισκευή. Μου ειπαν να μπω στο procordia να βαλω το ιμει και να δω την το σταδιο της επισκευης αλλα λεει invoiced. Ξερει κανεις τι σημαινει? Εγγυηση εχω :blink:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. Εχω στειλει εδω και μια βδομαδα ενα LG G FLEX 2 για επισκευή. Μου ειπαν να μπω στο procordia να βαλω το ιμει και να δω την το σταδιο της επισκευης αλλα λεει invoiced. Ξερει κανεις τι σημαινει? Εγγυηση εχω :blink:

 

Μπορεί το invoiced, να είναι μηδενικό τιμολόγιο. Δεν σημαίνει σώνει και ντε ότι θα έχει και κόστος μέσα. Πέραν αυτού δεν μιλήσατε για το θα χρειαστεί και αν καλύπτεται από την εγγύηση η εργασία και το ανταλλακτικό;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δίκιο έχεις. Εγω εχω εγγυηση το προβλημα δεν ειναι σπασίματα και τετοια ειναι λογισμικό. Αν υπηρχε κοστος λογικα θα με ενημέρωναν,. Οταν λεει invoiced σημαίνει ότι έχει επισκευαστεί? Και θα το στείλουν?
Link to comment
Share on other sites

Ή τιμολόγηση γίνεται με το πέρας των εργασιών και ακολουθεί το στάδιο της αποστολής.

 

 

Δηλαδη εχει επισκευαστεί για να το τιμολογισαν. Οταν ειναι το σταδιο αποστολείς θα το γράψουν?

Link to comment
Share on other sites

Είχα πάει κι εγώ το Flex 2 τον Ιούλιο στην Procordia και του αλλάξανε πλακέτα.

Το παρέλαβα επιτόπου, σε λιγότερο από μία ώρα ήταν έτοιμο, όλα καλά.

 

 

Το ξαναπήγα τώρα 1 Σεπτεμβρίου, γιατί πάλι είχε ένα θέμα, πιθανώς μπαταρία.

Θα το έπαιρνα πάλι επιτόπου, αλλά δεν είχαν μπαταρία διαθέσιμη, οπότε έπρεπε να το αφήσω, μου είπαν πιθανώς να ερχόταν και την επόμενη ημέρα μπαταρία.

Την επόμενη επικοινώνησα και μου είπαν ότι θα την παραγγείλουν από Δευτέρα (σήμερα 5/9) και μάλλον θα έρθει από την άλλη Δευτέρα (12/9), γιατί έρχονται οδικώς τα ανταλλακτικά..

Τώρα γιατί δεν την είχαν παραγγείλει ήδη, δεν ξέρω..

Αναμένω, γιατί έχω την εντύπωση ότι ούτε και οι ίδιοι γνωρίζουν πότε θα παραλάβουν ανταλλακτικά..

Συσκευή αντικατάστασης δεν είχαν να μου δώσουν και γενικά καταλαβαίνω είναι εξαιρετικά σπάνιο να έχουν διαθέσιμη να σου δώσουν.

 

 

H πρώτη μου εμπειρία ήταν πολύ καλή με την Procordia

Τώρα για την δεύτερη, επιφυλάσσομαι να δω πόσο καιρό θα μείνω χωρίς συσκευή..

Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο που ο Αύγουστος μόλις πέρασε, αλλά αυτό που θέλουν τόσο χρόνο για την προμήθεια ανταλλακτικών είναι θέμα..

Link to comment
Share on other sites

Έχω από τις 2 Αυγούστου χωρίς συσκευή(εννοείται έχω αγοράσει άλλη) και δεν ξέρουν να με ενημερώσουν πότε θα έχει διαθέσιμα ανταλλακτικά η κατασκευάστρια εταιρεία για να γίνει η επισκευή. Θα ενοχλήσω και την LG Hellas να δω τι θα πούνε και αυτοί...
Link to comment
Share on other sites

έχει κάποιος φίλος πληροφόρηση σχετικά με την παρουσία από δω κι εμπρός της LG στην Ελλάδα στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας, γιατί περνώντας χτες από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων στο Mall ( δεν θέλω να πω όνομα για ευννόητους λόγους) για να δω από κοντά το G5 μου είπαν ότι "δεν θα ξαναφέρει η εταιρία αυτή κινητά λέει σε εμάς" και μάλιστα ξήλωσαν και το εκθετήριό τους εκεί στο κατάστημα, μία κάθετη στήλη με τα σήματα της LG που είχαν εκεί πάνω τα μοντέλα τους.

Επειδή αυτά ειπώθηκαν από υπάλληλο νεαρής ηλικίας του καταστήματος δεν έχω και πολύ πολύ εμπιστοσύνη στα λεγόμενά του, γι' αυτό αν γνωρίζει κάποιος να μας πει

samsung galaxy tab s 10.5 lte, nokia lumia 730, lenovo vibe shot, nokia lumia 930, motorola moto x style, iphone 6s plus, samsung note 9, iphone xs max...
Link to comment
Share on other sites

3 βδομαδες σημερα εκλεισα απο τοτε που εστειλα τo g flex 2 για φτιάξιμο. Απο την Πέμπτη βαζω το ιμει στο procordia και λεει waiting spare part πηρα τηλ την LG και τους ρωτησα ποτε θα ερθει το ανταλλακτικό. Μου ειπα πως δεν ξέρουν και έρχονται απο Ευρώπη. Τωρα η lg αντιπροσωπία γινεται να μην ξερει το ποτε???? Τελος πάντων, λεω μηπως ξερει κανεις ποτε περιπου θα ερθει?

:worry::worry:

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Σε συνέχεια της ενημέρωσης απο τα ποστ #234 και #237 την προηγούμενη Πέμπτη ενόχλησα για πρώτη φορά την LG Ελλάς και της ανέφερα την κατάσταση. Ήταν απόγευμα περίπου 19:30 και ο άνθρωπος που μίλησα μου είπε ότι θα κοιτάξουν το θέμα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου.

 

Η αντίδραση ήταν άμεση και 100% θετική καθώς το επόμενο πρωί με πήραν απο την υποστήριξη πελατών και μου είπαν ότι επειδή όντως υπάρχει έλλειψη των συγκεκριμένων ανταλλακτικών η αντιπροσωπία θα προχωρήσει στην αντικατάσταση της συσκευής μέσω πιστωτικού τιμολογίου απο το κατάστημα αγοράς. Μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και το δικό μου συμπέρασμα πλέον είναι ότι θα πρέπει να δώσω τα ΕΥΣΗΜΑ στην LG Ελλάς για την αντιμετώπιση που είχα στο συγκεκριμένο πρόβλημα τόσο κατ ουσίαν όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας που ήταν άψογη στις 2 φορές που μίλησα τηλεφωνικά.

 

Σήμερα πριν 2 ώρες παρέλαβα απο την Procordia την συσκευή μου μαζί με το επίσημο έντυπο της LG που πιστοποιεί την απόφαση για την αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Τέλος καλό όλα καλά και άν δεν το είχα αφήσει εγώ και είχα ενοχλήσει την LG πιο γρήγορα δεν θα είχε υπάρξει καν αυτή η καθυστέρηση.:)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Σε συνέχεια της ενημέρωσης απο τα ποστ #234 και #237 την προηγούμενη Πέμπτη ενόχλησα για πρώτη φορά την LG Ελλάς και της ανέφερα την κατάσταση. Ήταν απόγευμα περίπου 19:30 και ο άνθρωπος που μίλησα μου είπε ότι θα κοιτάξουν το θέμα και θα επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου.

 

Η αντίδραση ήταν άμεση και 100% θετική καθώς το επόμενο πρωί με πήραν απο την υποστήριξη πελατών και μου είπαν ότι επειδή όντως υπάρχει έλλειψη των συγκεκριμένων ανταλλακτικών η αντιπροσωπία θα προχωρήσει στην αντικατάσταση της συσκευής μέσω πιστωτικού τιμολογίου απο το κατάστημα αγοράς. Μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και το δικό μου συμπέρασμα πλέον είναι ότι θα πρέπει να δώσω τα ΕΥΣΗΜΑ στην LG Ελλάς για την αντιμετώπιση που είχα στο συγκεκριμένο πρόβλημα τόσο κατ ουσίαν όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας που ήταν άψογη στις 2 φορές που μίλησα τηλεφωνικά.

 

Σήμερα πριν 2 ώρες παρέλαβα απο την Procordia την συσκευή μου μαζί με το επίσημο έντυπο της LG που πιστοποιεί την απόφαση για την αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Τέλος καλό όλα καλά και άν δεν το είχα αφήσει εγώ και είχα ενοχλήσει την LG πιο γρήγορα δεν θα είχε υπάρξει καν αυτή η καθυστέρηση.:)

 

Καλησπέρα. Από που είχες αγοράσει το κινητό;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Από Vodafone επιδότηση. Δεν ξέρω αν ήταν από ανεξάρτητο εισαγωγέα αν θα υπήρχε αντικατάσταση.
Link to comment
Share on other sites

FJ_12 πολύ καλή αντιμετώπιση :)

 

Εγώ σε συνέχεια του

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6884400#post6884400

Τελικά Δευτέρα ήταν επισκευασμένο κανονικά με καινούρια μπαταρία, πήγα και το παρέλαβα

Οπότε οκ ήταν το service και σε αυτή την περίπτωση, αν εξαιρέσουμε την μικρή καθυστέρηση

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω. Παρά τα όποια θέματα χαλαρά ξαναπάω σε LG. Πρώτη επαφή με το G2 μετά 2 G Flex2 δικά μου συν 1 του γιου μου και τώρα σκέφτομαι για το G5. Δεν κοστίζουν ένα σκασμό εφτά, παίρνεις ένα αξιοπρεπέστατο h/w και έχεις και μια καλή ελληνική αντιπροσωπία.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...