Jump to content

Είστε ευχαριστημένοι από την Wind;


crazy_4
 Κοινοποίηση

Είστε ευχαριστημένος/η από την TIM;  

521 members have voted

  1. 1. Είστε ευχαριστημένος/η από την TIM;

    • ΝΑΙ
      323
    • ΟΧΙ
      198


Recommended Posts

Εγω ειμαι συνδρομητηs στη WIND απ το 2004.Μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ευχαριστημενοs εκτοs αν εξαιρεσειs το μετριο δικτυο στην περιοχη μου.Αλλου πεταει.Ειμαι συνδρομητηs στο κ την εχω βρει με τιs φτηνεs χρεωσειs(f2g1),το απεριοριστο ιντερνετ κ τωρα με το non stop τηs παρεαs.Ετσι συνεχισε WIND αλλα βελτιωσε λιγο το σημα!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 448
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αφού όλοι μιλάτε για το σήμα γιατί δεν κάνετε την αίτηση για να γίνει καλύτερο το σήμα της WIND που βρίσκετε στην σελίδα http://www.windkalipsi.gr???????????
Link to comment
Share on other sites

Αφού όλοι μιλάτε για το σήμα γιατί δεν κάνετε την αίτηση για να γίνει καλύτερο το σήμα της WIND που βρίσκετε στην σελίδα http://www.windkalipsi.gr???????????

Γιατί όταν πας να καταχωρήσεις προβληματικό σημείο κάλυψης πετάει error και δεν καταχωρεί τπτ....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος είμαι από την εταιρεία. Αν δεν έκανε και κάποιες κινήσεις που τη κάνουν να μοιάζει με φτωχομάγαζο γειτονιάς που προσπαθεί να κερδίσει λίγα ευρώ με κάποιες χρεώσεις θα ήταν πολύ καλύτερη.

Γιατί το λέω αυτό.

 

Έχω ένα καρτοκινητό, από εποχής stet, το είχα πάρει σαν καθαρά προσωπικό για λίγα επιλεγμένα άτομα.

Προσφάτως (πριν τρεις μήνες) αφού παροπλίστηκε για οποιαδήποτε άλλη χρήση το χρησιμοποιώ αποκλειστικά για το Wind plus non stop.

Επειδή της ψιλοφοβάμαι σαν εταιρεία (και απ΄ότι αποδείχθηκε όχι άδικα) με όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς, πριν από κάθε είσοδό μου στο plus κάνω ελέγχω στο υπόλοιπο.

Έτσι λοιπόν διαπίστωσα ότι κάθε αρχή του μήνα μου αφαιρούσε 0,60 λεπτά του ευρώ. Στην αρχή μπερδεύτηκα και νόμισα ότι κάτι λάθος έκανα και με χρέωσε στο plus. Μετά όμως και αφού έχω κλειδώσει οποιαδήποτε δυνατότητα κλήσης κ.λ.π. από το κινητό ξανά είδα αυτή τη χρέωση.

Πήρα και ρώτησα την εξυπηρέτηση πελατών και με ρώτησαν μήπως έχω ενεργοποιημένη κάποια υπηρεσία.

Είπα όχι και μου είπαν ότι θα κοιτάξουν που γίνεται η χρέωση και θα με ενημερώσουν.

Αργότερα μέσα στην ημέρα θυμήθηκα ότι πριν ένα και χρόνο είχα ενεργοποιήσει την υπηρεσία my tone, αλλά μετά από ένα μήνα περίπου την απενεργοποίησα - διέγραψα.

Έτσι νόμιζα τουλάχιστον γιατί η Wind συνέχιζε να μου αφαιρεί το ποσό αυτό κάθε μήνα. Απλά δε το καταλάβαινα τόσο καιρό γιατί τον αριθμό δεν τον χρησιμοποιούσα (η sim δεν ήταν καν σε συσκευή τοποθετημένη).

 

Έστειλα ένα e-mail χθες αργά το βράδυ (23:50) στην εταιρεία και ομολογουμένως ταχύτατα, (σήμερα στις 12:35) μου απάντησαν λακωνικά ότι "Σας έχουμε ήδη απενεργοποιήσει την υπηρεσία".

Ούτε λόγος για τα χρήματα που επί ένα χρόνο μου αφαιρούσαν (0,60 Χ 12) για μια υπηρεσία που δεν μου παρείχαν.

Αν και ούτε εγώ στο e-mail που τους έστειλα ζήτησα επιστροφή χρημάτων (μόνο μια νύξη ότι τα χρήματα πήγαν υπέρ πίστεως) γιατί μου είναι δύσκολο να αποδείξω ότι είχα απενεργοποιήσει την υπηρεσία εδώ και ένα τουλάχιστον χρόνο.

 

Δεν είναι το σοβαρό ποσό που να ενοχλεί αλλά η "κακομοιριά" να αρπάξουμε λίγα λίγα ότι μπορούμε από τον πελάτη και αν το καταλάβει το κατάλαβε.

 

 

Συγνώμη για το μεγάλο ποστ.

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί είναι υπεύθυνη η WIND για την κάθε πράξη των πελατών της;;;.Δηλαδή sorry κιόλας αλλά αυτή φταίει που εσεί ξέχασες το WIND MyTone ενεργοποιημένο;;;.Και εγω μόλις ενεργοποιήσα το WIND MyTone το ξε-ενεργοποιήσα κατευθείαν μόλις είδα στο windplus.gr(νομίζω) ότι η χρέωση του κάθε WIND MyTone είναι 0,60€ (με Φ.Π.Α).!ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΗΝ WIND ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!!.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ''ΦΑΝΕ''!!!).ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΗΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ WIND ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!.ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑΣ ΟΥ ΠΙΣΩ ΕΝΩ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ!!!!1:):)

 

Φιλικά

Γιάννης!

Link to comment
Share on other sites

Μα γιατί είναι υπεύθυνη η WIND για την κάθε πράξη των πελατών της;;;.Δηλαδή sorry κιόλας αλλά αυτή φταίει που εσεί ξέχασες το WIND MyTone ενεργοποιημένο;;;.Και εγω μόλις ενεργοποιήσα το WIND MyTone το ξε-ενεργοποιήσα κατευθείαν μόλις είδα στο windplus.gr(νομίζω) ότι η χρέωση του κάθε WIND MyTone είναι 0,60€ (με Φ.Π.Α).!ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΗΝ WIND ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!!.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ (ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΤΑ ''ΦΑΝΕ''!!!).ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΜΗΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΣΤΗΝ WIND ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ!.ΓΙΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑΣ ΟΥ ΠΙΣΩ ΕΝΩ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ!!!!1:):)

 

Φιλικά

Γιάννης!

 

 

Κάνε τον κόπο να ξαναδιαβάσεις τι έγραψα, σε παρακαλώ.Γιατί και είχα απενεργοποιήσει την υπηρεσία εδώ και ένα χρόνο (δεν υπήρχε τίποτα δηλαδή στο φάκελο με τις επιλογές μου στο my tone) και δεύτερο δε ζήτησα χρήματα πίσω.

Η βιασύνη σου να υπερασπιστείς την εταιρεία (λυπάμαι αλλά ο τρόπος που γράφεις αυτά που γράφεις σε συνδυασμό με την υπογραφή σου αυτό δείχνουν) δε σε άφησε να δεις καλά τι γράφω. Αν ίσχυαν όλα αυτά που γράφεις ότι έκανα ή δεν έκανα, θα μου τα έδιναν σαν απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο απαντητικό e-mail που μου έστειλαν.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε τον κόπο να ξαναδιαβάσεις τι έγραψα, σε παρακαλώ.Γιατί και είχα απενεργοποιήσει την υπηρεσία εδώ και ένα χρόνο (δεν υπήρχε τίποτα δηλαδή στο φάκελο με τις επιλογές μου στο my tone) και δεύτερο δε ζήτησα χρήματα πίσω.

Η βιασύνη σου να υπερασπιστείς την εταιρεία (λυπάμαι αλλά ο τρόπος που γράφεις αυτά που γράφεις σε συνδυασμό με την υπογραφή σου αυτό δείχνουν) δε σε άφησε να δεις καλά τι γράφω. Αν ίσχυαν όλα αυτά που γράφεις ότι έκανα ή δεν έκανα, θα μου τα έδιναν σαν απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο απαντητικό e-mail που μου έστειλαν.

 

Λες στο τέλος του post σου ότι έστειλές email στην WIND και ζήτησες τα χρήματα σου πίσω πράγμα που η WIND είναι φυσικό να αρνήθηκε εφόσον είναι ενεργοποιημένη υπηρεσία και ας την απενεργοποίησες εσύ!.(Πράγμα που δεν είναι σωστό!!!:(:mad:).Καλό θα ήταν να πέρναγες απο ένα κατάστημα WIND για να σου πουν τις υπηρεσίες που είχαν ενεργοποιηθεί στην γραμμή σου εκείνη την περίοδο(εάν γίνεται)!

Παρακαλώ έλεξε το post σου στο τέλος και για ότι έχεις απορία στείλε μου PM μην γεμίζουμε το θέμα αυτό μόνο με τις συζητήσεις μας.Μπορεί να θέλουν και άλλοι να γράψουν!.

 

Γιατί όταν πας να καταχωρήσεις προβληματικό σημείο κάλυψης πετάει error και δεν καταχωρεί τπτ....

 

Αυτό είναι λάθος.Δοκίμασα το συγκεκριμένο site(windkalipsi.gr) και λειτουργεί μια χαρά.Δεν πετάει κανένα Error!!!Ξαναδοκίμασε και πες μου εάν δεν ξαναδουλεύει!!

Link to comment
Share on other sites

Λες στο τέλος του post σου ότι έστειλές email στην WIND και ζήτησες τα χρήματα σου πίσω πράγμα που η WIND είναι φυσικό να αρνήθηκε εφόσον είναι ενεργοποιημένη υπηρεσία και ας την απενεργοποίησες εσύ!.(Πράγμα που δεν είναι σωστό!!!:(:mad:).Καλό θα ήταν να πέρναγες απο ένα κατάστημα WIND για να σου πουν τις υπηρεσίες που είχαν ενεργοποιηθεί στην γραμμή σου εκείνη την περίοδο(εάν γίνεται)!

Παρακαλώ έλεξε το post σου στο τέλος και για ότι έχεις απορία στείλε μου PM μην γεμίζουμε το θέμα αυτό μόνο με τις συζητήσεις μας.Μπορεί να θέλουν και άλλοι να γράψουν!.

 

 

!

 

Αυτό που έγραψα είναι

 

...

Ούτε λόγος για τα χρήματα που επί ένα χρόνο μου αφαιρούσαν (0,60 Χ 12) για μια υπηρεσία που δεν μου παρείχαν.

Αν και ούτε εγώ στο e-mail που τους έστειλα ζήτησα επιστροφή χρημάτων (μόνο μια νύξη ότι τα χρήματα πήγαν υπέρ πίστεως) γιατί μου είναι δύσκολο να αποδείξω ότι είχα απενεργοποιήσει την υπηρεσία εδώ και ένα τουλάχιστον χρόνο.

 

Αν σε αυτό βλέπεις και καταλαβαίνεις ότι ζήτησα χρήματα πίσω τότε έχω λάθος εγώ. Διαφορετικά μάλλον το πάθος σου για την Wind δε σε αφήνει να διαβάζεις σωστά. Ευτυχώς τουλάχιστον το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών έχει καλύτερους αναγνώστες.

 

Απαντήσεις με π.μ. μόνο όταν είναι για θέμα που δεν αφορά τρίτους και όχι όταν κάποιος με αμφισβητεί σε ένα περιστατικό που αναφέρω.

Το θέμα είναι για το αν είμαστε ευχαριστημένοι από την Wind και απλά έγραψα ένα περιστατικό που μου έτυχε και επειδή δεν είναι και το πρώτο ανέφερα ότι, να μεν καλή σαν εταιρεία αλλά με κάποια συμπεριφορά μικρού μαγαζιού.

Άποψή μου είναι, δε ξέρω αν αρέσει ή όχι αλλά οφείλει να είναι σεβαστή, ειδικά όταν δεν είναι προσβλητική για κανένα.

Link to comment
Share on other sites

Απο χρήστη:Tazio:

Αυτό που έγραψα είναι

 

 

 

Αν σε αυτό βλέπεις και καταλαβαίνεις ότι ζήτησα χρήματα πίσω τότε έχω λάθος εγώ. Διαφορετικά μάλλον το πάθος σου για την Wind δε σε αφήνει να διαβάζεις σωστά. Ευτυχώς τουλάχιστον το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών έχει καλύτερους αναγνώστες.

 

Χίλια συγνώμη αλλά έχω αστηγματησμό και δεν φόραγα γυαλιά!!!Χίλια sorry.Πάντως και να τους ζήταγες λεφτά σιγά μην στα έδιναν!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο καιρό είχα σοβαρό πρόβλημα στη περιοχή μου με τη wind. Ενώ είχα σήμα δεν μπορούσα να κάνω κλήση, ή εκεί που είχα το κινητό δίπλα μου με full σήμα έρχονταν μηνυμα ειδοποίησης κλήσεων (!)

Και στο windkalipsi.gr δεν μπορείς να στείλεις μήνυμα για την περιοχή που έχεις πρόβλημα κάλυψης/χωρητικότητας γιατί έχει κάποιο πρόβλημα το site

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο καιρό είχα σοβαρό πρόβλημα στη περιοχή μου με τη wind. Ενώ είχα σήμα δεν μπορούσα να κάνω κλήση, ή εκεί που είχα το κινητό δίπλα μου με full σήμα έρχονταν μηνυμα ειδοποίησης κλήσεων (!)

Και στο windkalipsi.gr δεν μπορείς να στείλεις μήνυμα για την περιοχή που έχεις πρόβλημα κάλυψης/χωρητικότητας γιατί έχει κάποιο πρόβλημα το site

 

Και γιατί δεν περνάς απο κανένα κατάστημα WIND ή να καλέσεις στο 1260 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.Χρέωση 0,12€/κλήση).Πάντως πολύ μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει στην κάλυψη απο την WIND σε σχέση με το τότε σήμα της TELESTET/TIM!!.Μπορεί η COSMOTE να έχει το καλύτερο σήμα αλλά δεν έχει και την ίδια ποίοτητα ήχουν που έχει η WIND.Γιατί η WIND μπορεί να μην έχει το ίδιο σήμα με την COSMOTE αλλά και με 2 γραμμές έχει άψογη ποιότητα ήχου!11:):D

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν περνάς απο κανένα κατάστημα WIND ή να καλέσεις στο 1260 (Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.Χρέωση 0,12€/κλήση).Πάντως πολύ μεγάλες αλλαγές έχουν γίνει στην κάλυψη απο την WIND σε σχέση με το τότε σήμα της TELESTET/TIM!!.Μπορεί η COSMOTE να έχει το καλύτερο σήμα αλλά δεν έχει και την ίδια ποίοτητα ήχουν που έχει η WIND.Γιατί η WIND μπορεί να μην έχει το ίδιο σήμα με την COSMOTE αλλά και με 2 γραμμές έχει άψογη ποιότητα ήχου!11:):D

 

Τα πάντα εξαρτώνται και από τη περιοχή. Σε γενικές γραμμές έχει βελτιωθεί πολύ, υπάρχουν όμως ακόμα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 10 μέρες περίπου, πολλές φορές δεν ακούω η δε με ακούνε, οπότε αναγκάζομαι να ξαναπάρω τηλέφωνο... (Κ.Τούμπα, Θεσσαλονίκη)

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 10 μέρες περίπου, πολλές φορές δεν ακούω η δε με ακούνε, οπότε αναγκάζομαι να ξαναπάρω τηλέφωνο... (Κ.Τούμπα, Θεσσαλονίκη)

 

Δεν μπορείς να πάρεις εσύ που είσαι και στην Θεσαλλονίκη;;;;;;;;:hypno::eek::lost::sick::shock::cold:;;;;;;.Τι να πούμε μερικοί που μένουμε και σε νησιά.Πάντως επειδή η WIND έχει κάνει μια βλακεία στο wind.com.gr και τώρα για επικοινωνία ζητάει Α.Φ.Μ μπορείς να πάς εδώ να κάνεις εγγραφή μετά να ξαναεπιστρέψεις στην σελίδα ''Online Εξυπηρέτηση Πελατών'' και να βάλεις email & password κάνεις είσοδο γράφεις τα στοιχεία σου γράφεις το ερώτημα σου,το σχόλιο σου,την παρατήρηση σου και ότι άλλο θές και κάνεις ''ΑΠΟΣΤΟΛΗ'' και είσαι έτοιμος!!!Καλή Επικοινωνία με την WIND!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 10 μέρες περίπου, πολλές φορές δεν ακούω η δε με ακούνε, οπότε αναγκάζομαι να ξαναπάρω τηλέφωνο... (Κ.Τούμπα, Θεσσαλονίκη)

 

Καλαμαριά τα ίδια από αρχές Ιουνίου...

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να βγάλει και η wind my account όπως έβγαλε η voda και πρόσφατα η cosmote.

Σε αυτή τη χρονική περίοδο, θεωρώ πως είναι κατι που υστερεί γιατι το δίνουν ήδη οι άλλες 2.

Link to comment
Share on other sites

Όντως, αν και δεν θεωρώ σοβαρή υστέρηση το ότι δεν έχει τέτοια υπηρεσία, αφού οι άλλες δύο το έχουν, θα πρέπει να το έχει και εκείνη, για να μην δίνει τροφή για συζητήσεις... (όπως για παράδειγμα κάνει η Cosmote με την ενημέρωση υπολοίπου στους συνδρομητές συμβολαίου)
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 10 μέρες περίπου, πολλές φορές δεν ακούω η δε με ακούνε, οπότε αναγκάζομαι να ξαναπάρω τηλέφωνο... (Κ.Τούμπα, Θεσσαλονίκη)

 

Το πρόβλημα συνεχίζει και αντί να διορθώνεται κάπως η κατάσταση... χειροτερεύει. Πλέον έχω φτάσει στο σημείο να μετράω τι και πως... σήμερα έπιασα 75% επιτυχία στις κλήσεις μου γενικά... ενώ προς wind παίζει στο 50% !!!

 

Έχε χάρη που το συμβόλαιό μου λήγει το Δεκέμβριο...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Στην εξυπηρέτηση το ανέφερες; Τι σου λένε; Εμένα πάντως ευτυχώς δεν έχει πρόβλημα! Και ελπίζω να μην υπάρξει.. Όλες οι κλήσεις βγαίνουν κανονικά!
Link to comment
Share on other sites

εγω σε αυτο που δεν ειμαι ευχαριστημενος με την wind ειναι με τους υπαλληλους στα καταστηματα. σημερα πηγαινοντας να πληρωσω τον λογαριασμο μου ενας υπαλληλος με υφος καρδηναλιου μου επιστρεφει το 50 αρικο που του εδωσα μπροστα σε κοσμο λεγοντας μου εγω δεν το παιρνω αυτο. τα χρηματα τα ειχα παρει πριν 1 λεπτο απο τραπεζα. φυσικα με καταντροπιασε. μια κοπελα που ηταν πριν απο εμενα μου ειπε οτι της εκανε το ιδιο και αυτης. επιτοπου πηγα το 50αρικο σε δυο καταστηματα για τσεκ και τα δυο μου ειπαν κανενα προβλημα. δεν κανουμε μονο βαψιμο στα καταστηματα μας αλλα βαζουμε και καλα μηχανηματα και μαθαινουμε και τροπους στους υπαλληλους μας.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω αυτό το πρόβλημα.4-5 φορές την μέρα ξαφνικά χάνεται το σήμα και επανέρχεται μετά από κανα 2 λεπτά.

 

Είναι πρόβλημα δικτύου η της κάρτας sim?

Link to comment
Share on other sites

εγω σε αυτο που δεν ειμαι ευχαριστημενος με την wind ειναι με τους υπαλληλους στα καταστηματα. σημερα πηγαινοντας να πληρωσω τον λογαριασμο μου ενας υπαλληλος με υφος καρδηναλιου μου επιστρεφει το 50 αρικο που του εδωσα μπροστα σε κοσμο λεγοντας μου εγω δεν το παιρνω αυτο. τα χρηματα τα ειχα παρει πριν 1 λεπτο απο τραπεζα. φυσικα με καταντροπιασε. μια κοπελα που ηταν πριν απο εμενα μου ειπε οτι της εκανε το ιδιο και αυτης. επιτοπου πηγα το 50αρικο σε δυο καταστηματα για τσεκ και τα δυο μου ειπαν κανενα προβλημα. δεν κανουμε μονο βαψιμο στα καταστηματα μας αλλα βαζουμε και καλα μηχανηματα και μαθαινουμε και τροπους στους υπαλληλους μας.

 

Έπρεπε να γυρίσεις πίσω και να τον βρίσεις μετά .. για να μην πω οτι επρεπε να του τρίψεις το 50ευρω στα μουτρα.

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να γυρίσεις πίσω και να τον βρίσεις μετά .. για να μην πω οτι επρεπε να του τρίψεις το 50ευρω στα μουτρα.

 

εκεινη την στιγμη ειχα σοκαριστει και δεν ηξερα τι ελεγα. κανονικα επρεπε να του πω να καλεσει την αστυνομια να παμε παρεα για ελεγχο. το ατομο ηταν ομως πολλη γελειο αφου συχρονως μιλαγε στο τηλεφωνο με πελατη του και εκανε γκριματσες δυσανασχετησης. ετσι ειναι το after sale service της wind φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο.

Μάθε το όνομά του (το γράφει στη καρτέλα του) και στείλε email στη wind αναφέροντας το περιστατικό , το κατάστημα και το όνομα του υπαλλήλου.

Θα ακούσει την καμπάνα του απ'τα κεντρικά της wind και θα στρώσει...

Μην νομίζεις οτι θα αγνοήσουν το email σου... εγώ το έχω κάνει, γι'αυτό σου λέω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...