alfeios Δημ. October 23, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 23, 2019 Σημερινή αγορά από Mymarket με Diners. Η συναλλαγή καταχωρήθηκε σαν Viva - Εστίαση) Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GraveDigger Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Σημερινή αγορά από Mymarket με Diners. Η συναλλαγή καταχωρήθηκε σαν Viva - Εστίαση) Σίγουρα την κάρτα την πέρασε η ταμίας στο ταμείο της όπου τα POS είναι της Viva. Στην υποδοχή τις περνάνε από POS της Cardlink δηλαδή λογιστικοποιούνται απευθείας από την Alpha Bank ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Σημερινή αγορά από Mymarket με Diners. Η συναλλαγή καταχωρήθηκε σαν Viva - Εστίαση) Ναι στο ταμειο την περασε. Στο ταμειο περνιουνται οι καρτες εκτος και ζητησεις κατι διαφορετικο. Αλλες φορες ομως σε διπλανο ταμειο του ιδιου καταστηματος περασε σαν "Σουπερ μαρκετ - Διατροφή" Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Έχω χρεωστική στην Πειραιώς, η οποία ενώ λειτουργεί (προς το παρον) στο ΑΤΜ, στο easypay μου λέει η συναλλαγή απορρίπτεται ΚΩΔΙΚΟΣ 51 ! Σας λέει κάτι αυτό ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Έχω χρεωστική στην Πειραιώς, η οποία ενώ λειτουργεί (προς το παρον) στο ΑΤΜ, στο easypay μου λέει η συναλλαγή απορρίπτεται ΚΩΔΙΚΟΣ 51 ! Σας λέει κάτι αυτό ? Το easy pay δεν εχει σταματήσει να λειτουργεί; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Έχω χρεωστική στην Πειραιώς, η οποία ενώ λειτουργεί (προς το παρον) στο ΑΤΜ, στο easypay μου λέει η συναλλαγή απορρίπτεται ΚΩΔΙΚΟΣ 51 ! Σας λέει κάτι αυτό ? γενικα το easypay εχει καταργηθει απο 28/2/2019 δες εδω https://www.winbank.gr/el/easypay/SiteAssets/redirection/redirection_gr.html παντως δεν ξερω τι γινεται με τα μηχανηματα easypay . καλυτερα να μπεις στο ιντερνετ banking να κανεις την πληρωμη . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
testatos Δημ. October 24, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2019 Τα μηχανήματα EasyPay λειτουργούν κανονικά πάντως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoponer Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 Τυχαίνει καμιά φορά να εξοφλήσω την πιστωτική μου (Πειραιώς) την Κυριακή, αλλά το διαθεσιμο υπολοιπο αυξανεται την Τριτη. Η πληρωμή γίνεται μέσω Winbank. Υπάρχει τρόπος να φανεί πιο άμεσα η πληρωμή για να εκμεταλλευτώ το υπόλοιπο για αγορες; Παράθεση Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
testatos Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 (edited) Τυχαίνει καμιά φορά να εξοφλήσω την πιστωτική μου (Πειραιώς) την Κυριακή, αλλά το διαθεσιμο υπολοιπο αυξανεται την Τριτη. Η πληρωμή γίνεται μέσω Winbank. Υπάρχει τρόπος να φανεί πιο άμεσα η πληρωμή για να εκμεταλλευτώ το υπόλοιπο για αγορες; Λογικό που εμφανίζεται Τρίτη αφου Δευτέρα εκτελείτε η συναλλαγή και τρίτη εμφανίζεται στην πιστωτικη. Μπορείς αφού κάνεις την πληρωμη να παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς και να ζητάς προσωρινή αύξηση πιστωτικού ορίου ισόποσο με το πόσο της πληρωμής για να έχεις άμεση πρόσβαση στα χρήματα. Edited October 28, 2019 by testatos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geoponer Δημ. October 28, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2019 Λογικό που εμφανίζεται Τρίτη αφου Δευτέρα εκτελείτε η συναλλαγή και τρίτη εμφανίζεται στην πιστωτικη. Μπορείς αφού κάνεις την πληρωμη να παίρνεις τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της Πειραιώς και να ζητάς προσωρινή αύξηση πιστωτικού ορίου ισόποσο με το πόσο της πληρωμής για να έχεις άμεση πρόσβαση στα χρήματα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν το είχα υπόψη μου Αυτό αλλά θα το δοκιμάσω :-) Παράθεση Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
t300 Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας. Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει. Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank. Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις. Παράθεση I can't tell you what the Cuore Sportivo is... You have to see it for yourself. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
user2163 Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας. Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει. Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank. Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις. Έπεσες στην περίπτωση.Να θυμάσε ότι δεν είναι ρομπότ αυτοί που είναι στην εξυπηρέτηση αλλά άνθρωποι με δική τους προσωπικότητα και με τα προβλήματα τους.Ποιός ξέρει τι έγινε στη μέρα αυτού του υπαλλήλου. Σε κάθε περίπτωση θα σου πρότεινα να καταθέσεις εδώ το παράπονο σου. https://www.eurobank.gr/el/retail/complaintform Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Μίλησα σήμερα με το τηλεφωνικό κέντρο της eurobank για πρόβλημα με αδυναμία χρέωσης κάρτας. Η συμπεριφορά και η αντιμετώπιση της υπαλλήλου στο τηλέφωνο άκρως αντιεπαγγελματική. Πολύ απότομη και με υφάκι ότι πήρε ο "μ@@" που δε μπορεί να πληρώσει. Πρώτη φορά μετά από χρόνια συναλλαγών με την eurobank. Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις. Την τελευταία πρόταση γιατί την έγραψες; Πιστεύεις ότι επιρεαζει τον τρόπο συμπεριφοράς; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aroutis Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Το προφίλ μου στη συγκεκριμένη τράπεζα: Χρέη ΜΗΔΕΝ + κάποιες καταθέσεις. Εχεις την εντυπωση ότι ασχολείται κάποιος στο customer service με τη position σου και ανάλογα σου συμπεριφέρεται; Αν ναι δεν έχεις τη παραμικρή ιδέα πως δουλεύει ένα customer service. Στη περίπτωση που αναφέρεσαι, υπάρχουν συγκεκριμένοι agents που μπορούν να δουν συγκεκριμένα πράγματα που αφορούν το card account (πχ αν είναι μπλοκαρισμένο, αν έχει γίνει expire κλπ) και να σου απαντήσουν ανάλογα. Σε κάθε περίπτωση ή έπεσες στη περίπτωση ή ίσως περίμενες διαφορετική αντιμετώπιση ή, μπορει και εσυ να προκάλεσες. Παράθεση Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Δηλαδη η εξυπηρετηση πελατων μιας τραπεζας εχει περιορισμενη εικονα του καθε πελατη ; Ποιος ο λογος επικοινωνιας μαζι τους τοτε ; Ο καθε υπαλληλος δεν ειναι εκει για να του δειξει κατανοηση ο καθε πελατης στην τυχον κακη του μερα η τα προβληματα του. Αλοιμονο, αν ειναι ετσι ας καθησει καλυτερα σπιτι του. Αντιθετα οι υπαλληλοι εξυπηρετησης εκπαιδευονται και στον χειρισμο δυσκολο καταστασεων, με επιθυμουμενη καταληξη τον μη δυσαρεστημενο πελατη. Τα παραπονα ασφαλως και πρεπει να γινονται για τον μη επαγγελματια υπαλληλο, γιατι διαφορετικα ειναι αδικο για τον επαγγελματια υπαλληλο. Σιγουρα ολοι εχουμε συνομιλησει με υπαλληλους και των 2 ειδων. Ειναι ευκολο να συνειδητοποιησουμε ποσο λιγοτερη τυχον ταλαιπωρεια θα ειχαμε υποστει αν ειχαμε πεσει σε εναν «καλο» υπαλληλο, η και το .... αντιθετο. Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oregon Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Σήμερα ενεργοποίησα τη νέα μου πιστωτική στη eurobank. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο e-banking δεν εμφανίζονται οι εκκρεμείς συναλλαγες! Λέω με έκπληξη διότι έχω πιστωτική και στην alpha bank και εμφανίζονται άμεσα (γίνεται δηλαδή το αυτονόητο). Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Σήμερα ενεργοποίησα τη νέα μου πιστωτική στη eurobank. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι στο e-banking δεν εμφανίζονται οι εκκρεμείς συναλλαγες! Λέω με έκπληξη διότι έχω πιστωτική και στην alpha bank και εμφανίζονται άμεσα (γίνεται δηλαδή το αυτονόητο). Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Εχεις απολυτο δικιο. μεγαλο μειονεκτημα αυτο. Εχω καρτες και των δυο τραπεζων και προτιμω να χρησιμοποιω της Alpha γι αυτο τον λογο κυριως Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rio0013 Δημ. October 31, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 31, 2019 Έσβησα κατά λάθος το μνμ με τις θέσεις pin της καινούργιας χρεωστικής στη eurobank..υπάρχει τρόπος να βρω τις θέσεις;;χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα;;και χωρίς europhone Banking.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 Χωρίς κατάστημα και χωρις banking σου μένει μόνο το τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή να μαντέψεις τις θέσεις. Τίποτα άλλο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rio0013 Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 Χωρίς κατάστημα και χωρις banking σου μένει μόνο το τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών ή να μαντέψεις τις θέσεις. Τίποτα άλλο. Η διαδικασία με άλλη ενεργή κάρτα eurobank και μεσα από κει να την ενεργοποιήσω και να μου έρθουν οι θέσεις pin δε γίνεται;;στο χαρτί το διάβασα στο γτ το pin ενεργοποίησης το έχω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spartak Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 Η διαδικασία με άλλη ενεργή κάρτα eurobank και μεσα από κει να την ενεργοποιήσω και να μου έρθουν οι θέσεις pin δε γίνεται;;στο χαρτί το διάβασα στο γτ το pin ενεργοποίησης το έχω Κάλεσε την τράπεζα και θα δεις τι θα σου πουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leasedline Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 Το τερμάτισε η eurobank σήμερα με την επιβράβευση για τη συνεπή αποπληρωμή του στεγαστικού δανείου: έστειλε το μήνυμα 1/11 μετά τις 15:00 το μεσημέρι προκειμένου να ενημερώσει για κάτι που έληγε 1/11!!!!!:cry: ευτυχώς καταλάβανε το ατόπημα και δώσανε παράταση έως 15/11:blink: Παράθεση εσπρεσοσυζητήσεις www.e-spresso.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aroutis Δημ. November 1, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2019 (edited) Δηλαδη η εξυπηρετηση πελατων μιας τραπεζας εχει περιορισμενη εικονα του καθε πελατη ; Ποιος ο λογος επικοινωνιας μαζι τους τοτε ; Ο καθε υπαλληλος δεν ειναι εκει για να του δειξει κατανοηση ο καθε πελατης στην τυχον κακη του μερα η τα προβληματα του. Αλοιμονο, αν ειναι ετσι ας καθησει καλυτερα σπιτι του. Αντιθετα οι υπαλληλοι εξυπηρετησης εκπαιδευονται και στον χειρισμο δυσκολο καταστασεων, με επιθυμουμενη καταληξη τον μη δυσαρεστημενο πελατη. Τα παραπονα ασφαλως και πρεπει να γινονται για τον μη επαγγελματια υπαλληλο, γιατι διαφορετικα ειναι αδικο για τον επαγγελματια υπαλληλο. Σιγουρα ολοι εχουμε συνομιλησει με υπαλληλους και των 2 ειδων. Ειναι ευκολο να συνειδητοποιησουμε ποσο λιγοτερη τυχον ταλαιπωρεια θα ειχαμε υποστει αν ειχαμε πεσει σε εναν «καλο» υπαλληλο, η και το .... αντιθετο. Sent from my iPad using Tapatalk Για να τα βάλουμε κάτω τα πράγματα ! Οσο και αν σε εκπλήσσει, ναι, δεν έχουν πλήρη εικόνα του εκάστοτε πελάτη. Αυτό έλειπε. Αλλη εικόνα έχει το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών που ασχολείται πχ με καθυστερησεις, άλλη εικόνα έχει πχ το τμήμα που ασχολείται με lost and stolen. Και στη δεύτερη δεν υπάρχει η ανάγκη να γνωρίζουν τη position του πελάτη ή τη συμπεριφορά του ή το probability of default ;h to credit score του. Δεύτερον, το customer service όχι μόνο μιας τράπεζας αλλά γενικά όποιο customer service δεν ειναι punching bag του κάθε πονεμένου για να βγάλει τα σώψυχά του και ναι, φυσικά έχουν εκπαιδευτεί αλλα φυσικά υπάρχουν και αντοχές. Και φυσικά αν κάποιος πελάτης μιλήσει με στυλάκι που ξεπερνά όρια , εννοείται ότι δεν θα κάτσουν να γίνουν και χαλιά να τους πατάνει. Και φυσικά ας μη ξεχνάμε ότι οι συνομιλίες καταγράφονται και όλα κρίνονται. Case in point, ο πελάτης έχει δίκιο μέχρι τη στιγμή που απλά, δεν έχει. Edited November 1, 2019 by aroutis Παράθεση Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. November 2, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2019 Για να τα βάλουμε κάτω τα πράγματα ! Οσο και αν σε εκπλήσσει, ναι, δεν έχουν πλήρη εικόνα του εκάστοτε πελάτη. Αυτό έλειπε. Αλλη εικόνα έχει το τμήμα εξυπηρέτησης καρτών που ασχολείται πχ με καθυστερησεις, άλλη εικόνα έχει πχ το τμήμα που ασχολείται με lost and stolen. Και στη δεύτερη δεν υπάρχει η ανάγκη να γνωρίζουν τη position του πελάτη ή τη συμπεριφορά του ή το probability of default ;h to credit score του. Δεύτερον, το customer service όχι μόνο μιας τράπεζας αλλά γενικά όποιο customer service δεν ειναι punching bag του κάθε πονεμένου για να βγάλει τα σώψυχά του και ναι, φυσικά έχουν εκπαιδευτεί αλλα φυσικά υπάρχουν και αντοχές. Και φυσικά αν κάποιος πελάτης μιλήσει με στυλάκι που ξεπερνά όρια , εννοείται ότι δεν θα κάτσουν να γίνουν και χαλιά να τους πατάνει. Και φυσικά ας μη ξεχνάμε ότι οι συνομιλίες καταγράφονται και όλα κρίνονται. Case in point, ο πελάτης έχει δίκιο μέχρι τη στιγμή που απλά, δεν έχει. Συγχεεις τα πραγματα και καταληγεις σε αυθαιρετα συμπερασματα. Στο τμημα εξυπηρετησης πελατων αναφερεσαι για συγκεκριμμενο λογο. Ασφαλως και αν μιλας με τις καρτες δεν μπορεις να συζητησεις για το πχ δανειο σου. Αν συμβει κατι τετοιο πολυ απλα ο υπαλληλος που μιλας σε συνδεει με το αντιστοιχο τμημα. Αν ομως το θεμα σου ειναι μια καρτα και μιλας με υπαλληλο στις καρτες, ναι εχει πληρη εικονα σου και των καρτων σου. Δεν ανεφερεα πουθενα για σακο του μποξ η για χαλι που το πατας. Πηγαινεις στο αλλο ακρο, της απρεπειας εκ μερους του πελατη, που σε καμμια περιπτωση δεν συμμεριζομαι. Ομως υπαρχει ενας εργαζομενος που πρεπει να κανει σωστα την δουλεια του, με την εννοια του να ειναι ευγενικος, εξυπηρετικος, ενημερωμενος, κτλ. Και αυτο δεν συμβαινει παντα. Και ναι και για αυτο υπαρχει η καταγραφη κλησης, στην προκειμενη περιπτωση οχι μονο για να ελεχθει το τυχον δικαιο του πελατη αλλα και ο τροπος που χειριστηκε ο καθε υπαλληλος το θεμα. Εξ ορισμου πλεον η εξυπηρετηση πελατων μιας εταιρειας, ειναι η εικονα της στον κοσμο για αυτο και κρινεται ως παρα πολυ σημαντικη. Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DjTony Δημ. November 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2019 Έχω μια mastercard classic Στην eurobank, στο κατάστημα μου είχαν πει δε θα έχει συνδρομή... Τώρα μίλησα με εκπρόσωπο και μου λένε είχα υπογράψει 6 μήνες δωρεάν και μετά κανονικά συνδρομή. Έκανε αντιλογισμο η κοπέλα. Εγώ πήρα για να ακυρώσω τη κάρτα... Αν δεν δεχθούν να γίνει ο αντιλογισμος τι μπορώ άλλο να κάνω; δε με χαλάει να την έχω αλλά λόγω του ότι έχω την yes visa με 3000 οριο, δε τη χρησιμοποιώ και πολύ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.