Jump to content

Περί...digital gadgets γενικά


ipparxos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οχι βεβαια,αν δεν εχεις που να το βαλεις... :p

Δε θα δεις και σπουδαια διαφορα στην εικονα επισης,μονο αν βλεπεις τωρα ψιλοχαλια,αν βλεπεις καλα,δεν υπαρχει κανενας λογος.

 

Sent from my Milestone

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

προς το παρόν μπορώ να πω ότι βλέπω καλά τα κανάλια. Μόνο Αντ1, Σκαι δεν πάνει καλά. Αλλά μπορώ να πάρω αυτό δηλαδή, τι λέτε? (κάνει και εγγραφή προγραμμάτων και ταινιών)

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.kotsovolos.gr%2Fsite%2Fproduct.jsp%3Fcatid%3D10062751&h=53fd15v9QMSQtVpt23du8WOOOWA

Link to comment
Share on other sites

Έκανα ένα μικρό ψάξιμο σήμερα σχετικά με τους αισθητήρες εικόνας σε φωτογραφικές και κινητά και πρόσεξα κάτι ενδιαφέρον: Η πρώτη φωτογραφική που βρήκα να έχει μεγαλύτερο αισθητήρα απ'το Νokia N8, κοστίζει ελάχιστα λιγότερο: Canon Powershot S95. Και αναρωτιέμαι: τελικά είναι το Α και το Ω ο αισθητήρας εικόνας όσον αφορά την λήψη της φωτογραφίας; Η διαφορά στο μέγεθός του πρακτικά πόσο μεγάλη διαφορά κάνει;

 

Το ψάξιμο ξεκίνησε απ'αλλού... Έψαχνα αν υπάρχει φωτογραφική που να βγάζει βίντεο τη νύχτα που να μπορείς να διακρίνεις το περιεχόμενο με επαρκή διαφορά στα χρώματα...

Edited by Nognir
Link to comment
Share on other sites

πεζει πολυ μεγαλο ρολο... πχ αν παρεις μια καμερα με τον μισο αισθητηρα απο το ν8 αλλα να χει 14 mp θα δεις οτι οι φωτογραφιες ειναι τραγικοτατες... το μεγεθος του πρεπει να συμβαδιζει με τα mp

Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy:

 

Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα.

Link to comment
Share on other sites

Εχω αυτην την φωτογραφικη μηχανη η οποια δεχεται 2 επαναφορτιζομενες ΑΑ μπαταριες.. Την καμερα την εχω περιπου 5 χρονια.. Πλεον οι μπαταριες δν μου αρκουν για πολυ καιρο. Γενικα παντως μου αργει αρκετα να φορτωσει το φλας και δν ειναι οπως παλι που γινοτανε πιο γρηγορα. Απο ποια εταιρια να παρω μπαταριες για να εχουν διαρκεια οταν εινια γεματες για να μπορω να τις χρησημοποιω για αρκετο διαστημα πριν την επαναφορτιση.

Ευχαριστω εκ των προτερων για ολες τις προτασεις σας.

Link to comment
Share on other sites

εχω cyta και ενδιαφέρομαι για αγορά σταθερού !δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις ,παρα μόνο,φωτιζομενη οθονη+πληκτρολογιο,ανοιχτη ακροαση και αξιοπιστη εταιρεια..

τι προτεινετε??

Link to comment
Share on other sites

εχω cyta και ενδιαφέρομαι για αγορά σταθερού !δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις ,παρα μόνο,φωτιζομενη οθονη+πληκτρολογιο,ανοιχτη ακροαση και αξιοπιστη εταιρεια..

τι προτεινετε??

Για μένα κάτι σε Siemens. Made in Germany!

Μόνο Nokia!
Link to comment
Share on other sites

σκεφτομαι αυτο εδω

http://www.plaisio.gr/Cell-Phones-Internet/Fixed-Phone/Cordless/Gigaset-C300-S30852-H2203-T101.htm

το εκανα μια γρηγορη συγκριση και ειναι πολυ καλο σε σχεση με τα αλλα ..περιπου ιδιας αξιας!

 

EDIT:

τελικα το πηρα..

http://gigaset.com/hq/en/product/GIGASETC300.html

τωρα κανει την πρωτη του φορτιση :oneup:

Edited by kostakiss
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!!

Έχω το συγκεκριμένο ipod και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα.

Το είχα αφήσει για πάνω από ένα χρόνο περίπου χωρίς να λειτουργήσει και τώρα όταν το συνδέω με το usb για να φορτίσει έχω πρόβλημα. Κατά τη σύνδεση δείχνει κανονικά ότι γίνεται φόρτιση αλλά όσες ώρες και να το αφήσω (το max είναι 6 ώρες που το έχω αφήσει) δεν μου δείχνει ότι φόρτισε. Εάν το αποσυνδέσω και προσπαθήσω να το λειτουργήσω, δεν λειτουργεί.

Όμως όταν είναι συνδεδεμένο με το usb παίζει κανονικά.

Έκανα αναβάθμιση του λογισμικού του και restore αλλά τίποτα. Όλα δείχνουν ότι είναι θέμα της μπαταρίας. Μπορώ να την ξαναζωντανέψω???

 

Ένας με το ιδιο πρόβλημα

Link to comment
Share on other sites

Ναι μάλλον αυτό πρέπει να έχει γίνει. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Μπορεί να ξαναπάρει π.χ. εάν την φορτίσω με τον φορτιστή της apple που μπαίνει κατευθείαν στο ρεύμα??(εγώ το φορτίζω από το pc)

Εάν τελικά πάω για service στην apple πόσο είναι η ταρίφα?? Για αλλαγή μπαταρίας πόσο χρεώνουν??

Πάντως από το ψάξιμο που έκανα στο internet δεν βρήκα κάποια συγκεκριμένη απάντηση στο πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα , έχω το εξής πρόβλημα.

Τον περασμένο Αύγουστο αγόρασα την ψηφιακή Nikon coolpix S3000 από e shop.

Η μηχανή ήρθε στα χέρια μου ελαττωματική καθώς όταν έκανα zoom , ο φακός μπαινοέβγαινε δυο τρεις φορές μέσα έξω, μου πέταγε στην οθόνη "Σφάλμα φακού" και η μηχανή έκλεινε. Μια φορά λοιπόν που έκανα ζουμ, ο φακός έκανε το ίδιο πράγμα (μέσα -έξω) αλλά δεν μπήκε ποτέ μέσα διότι από την μια άκρη του μετατοπίστηκε ελαφρώς. Έστειλα την μηχανή στην αντιπροσωπεία της Νikon, στον Δαμκαλίδη, κ από εκεί μου λένε οτι δεν ειναι δυνατόν να έγινε αυτό το πράγμα κ μου την βγάζουν εν ολίγης εκτός εγγύησης. Εν τω μεταξύ μου την είπαν κιόλας επειδή άργησα να την πάω, θεωρήθηκε δηλαδή ύποπτο το γεγονός οτι την πήρα Αύγουστο κ την πήγα Μάρτιο. Αν ειναι δυναμον. Φυσικά εγώ εξήγησα ότι αδυνατούσα να την πάω διότι βρισκόμουν εκτος , κ εν παση περιπτώσει εχουμε κ αλλες εννοιες, τωρα μπορεσα τωρα την πηγα. Ο υπεύθυνος service που ζήτησα να μιλήσω , μου είπε οτι δεν αναγνωρίζεται εντος εγγυησης , οτι το εκανα εγω κ κατι τετοια κ οσο κ αν φωναξα η εξηγησα δεν βρήκα ακρη.

Είχε κανεις ποτε παρομοιο προβλημα με τη συγκεκριμενη παρτιδα η με τον δαμκαλίδη? Γνωρίζετε μήπως ποιες θα μπορούσαν να είναι οι κινήσεις μου από εδώ κ στο εξής?

Ευχαριστώ εκ των προταίρων.

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελια σε ΙΝΚΑ,Γραμματεια προστασιας καταναλωτη και ενα ωραιο email στη "μαμα" Nikon.Δυστυχως απο οτι εχω διαβασει ο Δαμκαλιδης ειναι απο τα χειροτερα service.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελια σε ΙΝΚΑ,Γραμματεια προστασιας καταναλωτη και ενα ωραιο email στη "μαμα" Nikon.Δυστυχως απο οτι εχω διαβασει ο Δαμκαλιδης ειναι απο τα χειροτερα service.

 

Thanks for your reply.

Αυτός μου είπε ότι θα στείλει φωτογραφίες με την μηχανή στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα στην μαμα Nikon κ θα με πάρει αυριο να μου πεί την απάντηση.

Φυσικά αμφισβητώ αν ήταν καν κ ο ίδιος υπεύθυνος service όπως είπε, καθώς όταν του ζήτησα να μιλήσω σε κάποιον προιστάμενο αυτός μου είπε εγω είμαι ο προιστάμενος. Πράγμα που εχω διαβάσει πολλές φορες , ότι στον Δαμκαλίδη κάνουνε τον βεζύρη στη θέση του βεζυρη. Θα στείλω e mail στην Νikon ελπίζοντας ότι θα βγάλω μια άκρη, αλλιώς έχεις δίκιο, θα κάνω καταγγελία στο ΙΝΚΑ.

Link to comment
Share on other sites

φιλε κανεις ενα μεγαλο σφαλμα. πηγες σε μια εταιρεια να βρεις το δικιο σου με αερα !!! ο προφορικος λογος , τι σου ειπε, τι του ειπες, τι του εξηγησες και παει λεγοντας .... ειναι ΑΕΡΑΣ!!!

εκεινη την στιγμη επρεπε να ζητησεις γραπτως οσα σου ελεγαν. ακομα και τωρα δεν ειναι αργα. στειλε ενα μειλ στο οποιο θα γραψεις ολη την ιστορια. πηρα μια μηχανη, εκανε αυτο, ολοι οι φιλοι μου ελεγαν να την γυρισω πισω αλλα εγω δεν μπορουσα (δλδ εχεις μαρτυρες), τελικα ηρθα σε εσας, ειχα αθλια αντιμετωπιση, ο υπαλληλος εκανε γνωματευση μπακαλικου .... κλπ κλπ και στο τελος ζητα την γραπτη επισημη απαντηση της εταιρειας. κατα 90% εχεις λυσει το προβλημα με μια τετοια επιστολη.

Link to comment
Share on other sites

φιλε κανεις ενα μεγαλο σφαλμα. πηγες σε μια εταιρεια να βρεις το δικιο σου με αερα !!! ο προφορικος λογος , τι σου ειπε, τι του ειπες, τι του εξηγησες και παει λεγοντας .... ειναι ΑΕΡΑΣ!!!

εκεινη την στιγμη επρεπε να ζητησεις γραπτως οσα σου ελεγαν. ακομα και τωρα δεν ειναι αργα. στειλε ενα μειλ στο οποιο θα γραψεις ολη την ιστορια. πηρα μια μηχανη, εκανε αυτο, ολοι οι φιλοι μου ελεγαν να την γυρισω πισω αλλα εγω δεν μπορουσα (δλδ εχεις μαρτυρες), τελικα ηρθα σε εσας, ειχα αθλια αντιμετωπιση, ο υπαλληλος εκανε γνωματευση μπακαλικου .... κλπ κλπ και στο τελος ζητα την γραπτη επισημη απαντηση της εταιρειας. κατα 90% εχεις λυσει το προβλημα με μια τετοια επιστολη.

 

Η επικοινωνία έγινε μέσω τηλεφώνου. Εννοείς το μαιλ να το στείλω στην Nikkon ή στην αντιπροσωπεία με την οποία μίλησα? (im a female)

Link to comment
Share on other sites

Η επικοινωνία έγινε μέσω τηλεφώνου. Εννοείς το μαιλ να το στείλω στην Nikkon ή στην αντιπροσωπεία με την οποία μίλησα? (im a female)

 

τωρα το ειδα :shifty: οτι εισαι female ... αλλα η ευθυνη 50-50 γιατι υπογραφεις σαν ρουλης ... :p

μεσω τηλεφωνου δεν μιλαμε με καμια εταιρεια . απο το τηλεφωνο αντε να ρωτησουμε αμα ειναι ανοιχτα για να περασουμε απο εκει. τιποτα αλλο .-

 

το μειλ στειλτο στην αντιπροσωπεια με την οποια μιλησες. κρατα οπωσδηποτε αντιγραφο με ημερομηνιες. καλο θα ηταν να αναφερεις και μεσα στο μειλ ημερομηνιες.

καλο θα ειναι να τους ενημερωσεις οτι αν δεν σου δωσουν επισημη απαντηση σε 2 εργασιμες θα κοινοποιησεις το μειλ στην νικον , στον ινκα κλπ κλπ ....

επισης ζητα η επισημη απαντηση να ειναι τεκμηριωμενη και υπογεγραμμενη απο τον τεχνικο και οχι μπακαλιστικη οπως η προφορικη τους απαντηση ....

Link to comment
Share on other sites

τωρα το ειδα :shifty: οτι εισαι female ... αλλα η ευθυνη 50-50 γιατι υπογραφεις σαν ρουλης ... :p

μεσω τηλεφωνου δεν μιλαμε με καμια εταιρεια . απο το τηλεφωνο αντε να ρωτησουμε αμα ειναι ανοιχτα για να περασουμε απο εκει. τιποτα αλλο .-

 

το μειλ στειλτο στην αντιπροσωπεια με την οποια μιλησες. κρατα οπωσδηποτε αντιγραφο με ημερομηνιες. καλο θα ηταν να αναφερεις και μεσα στο μειλ ημερομηνιες.

καλο θα ειναι να τους ενημερωσεις οτι αν δεν σου δωσουν επισημη απαντηση σε 2 εργασιμες θα κοινοποιησεις το μειλ στην νικον , στον ινκα κλπ κλπ ....

επισης ζητα η επισημη απαντηση να ειναι τεκμηριωμενη και υπογεγραμμενη απο τον τεχνικο και οχι μπακαλιστικη οπως η προφορικη τους απαντηση ....

 

Ok, thanks for your replies. Θα το δοκιμάσω κ θα ενημερώσω για την εξέλιξη. :)

Link to comment
Share on other sites

Ok, thanks for your replies. Θα το δοκιμάσω κ θα ενημερώσω για την εξέλιξη. :)

 

Eχω μία απορία φίλη μου.Πήρες μια μηχανή από την αρχή ελαττωματική όπως λες, τον Αύγουστο και αντί να την πας αμέσως πίσω για την αντικατάσταση, την πας...7 μήνες μετά?! Πρώτη φορά το ακούω αυτό!Λογικό είναι κι αυτοί να σκεφτούν ότι σου έπεσε και χάλασε ο φακός ή κάτι τέτοιο. Συνήθως τέτοια προβλήματα είναι από πεσίματα μηχανής, ή άν πήγε να ανοίξει κατά λάθος μέσα σε καμμιά τσάντα και εμποδίστηκε ο φακός κλπ, κλπ.Αν την πήγαινες από την αρχή πιστεύω θα στην αντικαθιστούσαν.Τώρα δύσκολα τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελια σε ΙΝΚΑ,Γραμματεια προστασιας καταναλωτη και ενα ωραιο email στη "μαμα" Nikon.Δυστυχως απο οτι εχω διαβασει ο Δαμκαλιδης ειναι απο τα χειροτερα service.

Μήπως και στον Άρειο Πάγο? Τι λέτε ρε παιδιά... 7 μήνες μετά??!! Αν είχατε εσείς κατάστημα και την πουλούσατε, μετά από 7 μήνες θα αναλαμβάνατε εγγύηση για πρόβλημα στο εξωτερικό μέρος της μηχανής και όχι εσωτερικό?? Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε!

Edited by camerakias
Link to comment
Share on other sites

Eχω μία απορία φίλη μου.Πήρες μια μηχανή από την αρχή ελαττωματική όπως λες, τον Αύγουστο και αντί να την πας αμέσως πίσω για την αντικατάσταση, την πας...7 μήνες μετά?! Πρώτη φορά το ακούω αυτό!Λογικό είναι κι αυτοί να σκεφτούν ότι σου έπεσε και χάλασε ο φακός ή κάτι τέτοιο. Συνήθως τέτοια προβλήματα είναι από πεσίματα μηχανής, ή άν πήγε να ανοίξει κατά λάθος μέσα σε καμμιά τσάντα και εμποδίστηκε ο φακός κλπ, κλπ.Αν την πήγαινες από την αρχή πιστεύω θα στην αντικαθιστούσαν.Τώρα δύσκολα τα πράγματα...

 

thanks for your reply.

Δηλαδή αν δεν μπορούσα να την πάω την επόμενη μέρα για αντικατάσταση σημαίνει πως βγαίνω εκτός εγγύησης? Η μήπως αν την πήγαινα μετά από μια εβδομάδα θα μου λέγανε ότι δεν το έκανα εγώ? Χρονικά είμαι μέσα στην εγγύηση κ από τη στιγμή που χάλασε από μόνο του κ όχι από πέσιμο ή τσάντα όπως λες, έχω κάθε δικαίωμα να διεκδικήσω τα χρήματά μου. Οπως επίσης εχω καθε δικαιωμα να την παω οποτε γουσταρω εφοσον ειμαι μεσα στο χρονικο οριο της εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως και στον Άρειο Πάγο? Τι λέτε ρε παιδιά... 7 μήνες μετά??!! Αν είχατε εσείς κατάστημα και την πουλούσατε, μετά από 7 μήνες θα αναλαμβάνατε εγγύηση για πρόβλημα στο εξωτερικό μέρος της μηχανής και όχι εσωτερικό?? Ας μη λέμε ό,τι θέλουμε!

 

Πραγματικα δε το καταλαβαινω το κολλημα με τους 7 μηνες μετα. τοτε μπορεσα τοτε το πηγα δε καταλαβα αναφορα θα δωσω τι κανω στη ζωή μου στην αντιπροσωπεία? αν η αντιπροσωπεια θελει να υποστηρίζει οτι εγινε απο εξωτερικο παραγοντα τοτε θα το εκανε ακομα κ την ιδια μερα να της το πηγαινα. dah..

Επίσης το προβλημα ηταν ουσιαστικα εσωτερικό, γιατι αν δεν ανοιγοκλεινε ο φακος 452 φορες το δευτερολεπτο οταν εκανα ζουμ τοτε δε θα στραβωνε.

ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί...digital gadgets γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...