Jump to content

Ερωτήσεις για φορητότητα


niknik
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

γενικα υπαρχει κοσμος που παιζει με το what's up για αυτο θεωρησα να κρατησω τον αριθμο που εχω τωρα και αν τελικα στραβωσει να ξανα παω στην Q.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 800
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καλημερα. Ειμαι συνδρομητης της Κοσμοτε απο τον Ιουνιο του 2010. Τον Ιουνιο του 2011 αλλαξα πακετο (απο το μηδενικη χρεωση πηγα στο απεριοριστα 15). Η ερωτηση μου ειναι η εξης: Θελω να κανω φορητοτητα στη Vodafone. Μπορω να φυγω απο τωρα χωρις καποια ποινή ή θα πρεπει να περιμενω να συμπληρωθουν 12 μηνες απο τη στιγμη που αναβαθμισα το προγραμμα μου;

 

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πήρες συσκευή με την αναβάθμιση μπορείς να φύγεις.Γιατί δεν ρωτάς στην vodafon να σου πουν στα σίγουρα? Edited by takisffff
http://postimage.org/image/drcngbz27/
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο πρόβλημα που έχω με την απόρριψη της φορητότητας του κινητού μου από τη vodafone σε Cosmote. Έχω κάνει ήδη 3 αιτήσεις από ένα τοπικό κατάστημα Γερμανός και συνεχίζω αλλά η Vodafone τις απορρίπτει με πρόσχημα ότι το όνομα στη αίτηση είναι λάθος. Έχω χρησημοποιήσει το ίδιο όνομα το οποίο εμφανίζει ο λογαριασμός που λαμβάνω κάθε μήνα από την εταιρεία το οποίο είναι και το ίδιο ακριβώς που έχω στην ταυτότητά μου. Μετά την δεύτερη απόρριψη της αίτησης ήρθα σε επικοινωνία για μία ακόμη φορά με την εξηπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι παρόλο που ονομάζομαι Κωνσταντίνος αυτό εμφανίζεται ως Κων/νος στο λογαριασμό μου γι'αυτό και είναι λάθος δοκιμάζοντας την υπομονή μου. Θα ήθελα να ξέρω αν και άλλοι αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα και πως τα έλυσαν ή αν κάποιος που γνωρίζει μπορεί να με βοηθήσει που μπορώ να απευθυνθώ για να ξεφύγω από την ομηρία που προσπαθεί να επιβάλει στο αριθμό μου η Vodafone.
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο πρόβλημα που έχω με την απόρριψη της φορητότητας του κινητού μου από τη vodafone σε Cosmote. Έχω κάνει ήδη 3 αιτήσεις από ένα τοπικό κατάστημα Γερμανός και συνεχίζω αλλά η Vodafone τις απορρίπτει με πρόσχημα ότι το όνομα στη αίτηση είναι λάθος. Έχω χρησημοποιήσει το ίδιο όνομα το οποίο εμφανίζει ο λογαριασμός που λαμβάνω κάθε μήνα από την εταιρεία το οποίο είναι και το ίδιο ακριβώς που έχω στην ταυτότητά μου. Μετά την δεύτερη απόρριψη της αίτησης ήρθα σε επικοινωνία για μία ακόμη φορά με την εξηπηρέτηση πελατών και μου είπαν ότι παρόλο που ονομάζομαι Κωνσταντίνος αυτό εμφανίζεται ως Κων/νος στο λογαριασμό μου γι'αυτό και είναι λάθος δοκιμάζοντας την υπομονή μου. Θα ήθελα να ξέρω αν και άλλοι αντιμετώπισαν παρόμοια προβλήματα και πως τα έλυσαν ή αν κάποιος που γνωρίζει μπορεί να με βοηθήσει που μπορώ να απευθυνθώ για να ξεφύγω από την ομηρία που προσπαθεί να επιβάλει στο αριθμό μου η Vodafone.

 

Η Βονταφον πιθανοτατα εννοει οτι τα στοιχεια τα οποια ειναι περασμενα στο δικο της το συστημα ειναι διαφορετικα με τα στοιχεια που δηλωνεις εσυ στο καταστημα του Γερμανου και στην αιτηση φορητοτητας.Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας σε ενα καταστημα Βονταφον για να δεις εκει πως σε εχουν ακριβως καταχωρημενο και με τα ιδια στοιχεια να κανεις την φορητοτητα.Εχει συμβει και σε κολλητο μου.Του ειχαν κανει λαθος στο ονομα κατα την ταυτοποιηση εκανε μια μεταβολη στοιχειων και λυθηκε το προβλημα και εκανε φορητοτητα.Χωρις λογο σιγουρα δεν κανουν απορριψη.καποιο μπερδεμα εχει γινει λυστο επι τοπου σε καποιο καταστημα βονταφον απο το τηλεφωνο δεν θα βγαλεις ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο καιρος χρειαζεται για να πραγματοποιηθει η διαδικασια φορητοτητας απο την στιγμη που κανεις την αιτηση? Καθ'ολο το διαστημα που μεσολαβει αν κατι αλλαξει απο μερος μου, μπορω να την ακυρωσω χωρις συνεπειες?

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ok σε ευχαριστω. Επισης υπαρχει τροπος για να ενημερωνομαι για την εξελιξη τις διαδικασιας? Οταν ολοκληρωθει πως γνωριζεις οτι εχεις μεταβει επιτυχως στο αλλο δικτυο?

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι ότι σε παίρνουν τηλέφωνο για να κανονίσεις να παραλάβεις νέες κάρτες sim του νέου παρόχου. Δεν σε αφήνουν έτσι, ειδικά όταν είναι να σε κάνουν πελάτη τρέχουν με τα 1000. Εξάλλου θα δεις ότι δεν θα έχεις σήμα στο παλιό δίκτυο. ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 εργάσιμες ημέρες. Ναι μπορείς να την ακυρώσεις.

 

Εν τελει πηγα απο βονταφον, και μου ειπαν πως απαξ και κανεις αιτηση φορητοτητας δεν ακυρωνεται. Πρεπει πρωτα να ολοκληρωθει και αν αλλαξεις γνωμη πρεπει να κανεις εκ νεου φορητοτητα για να γυρισεις πισω στο προηγουμενο δικτυο. Ισχυει, ή το πε ετσι για ψαρεμα?

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

Για Ψάρεμα στο είπε .

Μετά από 1537 μηνύματα στο Myphone γνωρίζεις φαντάζομαι να ξεχωριζεις το πραγματικό από το φανταστικό στον χώρο της κινητής τηλεφωνίας.

Link to comment
Share on other sites

Ξερω γω. Αρχισε να μου λεει κατι ιστοριες πως κατοπιν υπογραφης παιρνεις αμεσα sim και στελνονται συμβολαια στην ΕΕΤΤ και δεν μπορεις να διακοψεις την διαδικασια μεχρι να ολοκληρωθει. Ημουν εκει, και ετοιμος να υπογραψω και εν τελει εφυγα με το σκεπτικο πως ισως και να ισχυει κατι τετοιο...

Ήρθε η ώρα για ένα νέο Σπίτι

http://www.aeginahomes.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ξερω γω. Αρχισε να μου λεει κατι ιστοριες πως κατοπιν υπογραφης παιρνεις αμεσα sim και στελνονται συμβολαια στην ΕΕΤΤ και δεν μπορεις να διακοψεις την διαδικασια μεχρι να ολοκληρωθει. Ημουν εκει, και ετοιμος να υπογραψω και εν τελει εφυγα με το σκεπτικο πως ισως και να ισχυει κατι τετοιο...

 

Και βεβαια ισχυει, υπογραφεις ενα συμβολαιο, λογικο δεν ειναι απο την στιγμη που υπογραφεις να δωθει και η αρομδια εγκριση πως τα αντιστοιχα τμηματα/δικτυα/υπηρεσεις?

 

Τωρα απλα σε μερικα καταστημα, ο υπαλληλος την παταει/ξεχανει και δεν σου ζηταει να παραλαβεις/υπογραψεις αρα κανεις την δουλεια σου μια χαρα.

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι αγανακτισμένος και θέλω να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου. Έχω 2 συνδέσεις wind εδώ και 50 μέρες και την περασμένη Πέμπτη έκανα αίτημα φορητότητας για κοσμοκάρτα γιατί μένω στο κέντρο Αθήνας και διαπίστωσα ότι δεν έχει καλό σήμα, έκανα δοκιμές με άλλη συσκευή και δυστυχώς μόνο κοσμοκάρτα πιάνει. Εχθές έληγε ο πρώτος λογαριασμός (αργία) 193 ευρώ. Η φορητότητα ήταν για Πέμπτη. Σήμερα λοιπόν η wind μου έκανε φραγή, προφανώς για να εμποδίσει την φορητότητα.:X Και ερωτώ, είναι αυτό νόμιμο; :mad::mad: Μία μέρα μετά την λήξη να κάνουν φραγή. Και η φάση ποια είναι εγώ τις επόμενες μέρες θα πληρώσω τον λογαριασμό, θα περιμένω να περάσουν οι 2 μήνες και θα ξανακάνω αίτημα φορητότητας, μήπως τότε θα πουν ότι εκδόθηκε κι άλλος λογαριασμός, παρόλο που δεν θα έχει λήξει και μπλοκάρουν πάλι το αίτημα; Εγώ τους ενημέρωσα ότι αν γίνει και τότε θα τους κάνω καταγγελία (παρόλο που ήμουν πρώην συνάδελφος τους πριν 4-5 χρόνια στο 1260). Ξέρω ότι φεύγεις και βγαίνει μετά εκκαθαρριστικός λογαριασμός και πληρώνεις επιδοτήσεις+ αναλογία παγίου, επιβεβαιώστε το μου. Πείτε μου σας παρακαλώ αν σας έχει συμβεί και πώς να κινηθώ. Ευχαριστώ :)

 

Αν το έχω γράψει σε λάθος νήμα ας το μεταφέρουν oi mods, συγνώμη αλλά είμαι πολύ συγχυσμένος!

Edited by alexgiak
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και αν δεν σου κάνουν φραγή, φορητότητα δεν εγκρίνεται εάν υπάρχει ληξιπρόθεσμος λογαριασμός.

Δυστυχώς η μόνη λύση είναι να τον πληρώσεις και αμέσως μετά να αιτηθείς φορητότητα.

Link to comment
Share on other sites

Απλά πιστεύω ότι το έκαναν επίτηδες, ο λογαριασμός έληγε χθές, που δεν ήταν εργάσιμη μέρα. Τυπικά εγώ μπορούσα να τον πληρώσω σήμερα που ήταν η πρώτη εργάσιμη. Πριν περάσει η μέρα έκαναν φραγή. Τελοσπάντων εγώ θα πάω αύριο και θα ξεκαθαρίσω το θέμα. Δεν καταλαβαίνω τη λογική τους όμως, πιστεύουν ότι με το ζόρι θα κρατήσουν κάποιον;; Μην μου πουν μόνο ότι "ξέρετε βγήκε κι άλλος λογαριασμός που λήγει στις 16 του επόμενου μήνα και πρέπει να τον πληρώσετε κι αυτόν". Μα η φορητότητα γίνεται σε 3 εργάσιμες γιατί να σας προπληρώσω ένα ολόκληρο πάγιο; Τους έχω ικανούς, όχι ότι η κοσμοτέ είναι η καλύτερη αλλά δυστυχώς μόνο αυτή πιάνει καλό σήμα στο σημείο που μένω. Τελοσπάντων θα συνεχίσω το θέμα στο νήμα της φορητότητας της wind για να μην είμαι off topic. :O
Link to comment
Share on other sites

Η φορητότητα γίνεται εφόσον δεν υπάρχει ληξηπρόθεσμος .

Ο νέος λογαριασμός που θα βγεί δεν επηρεάζει την φορητότητα, θα την επηρεάσει μόνο όταν λήξει .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Σκέφτομαι να πάω σε Vodafone International από Q. Σε περίπτωση που δεν μείνω ευχαριστημένος πότε έχω δικαίωμα να ξανακάνω αίτηση φορητότητας; Χρεώσεις υπάρχουν;
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να πάω σε Vodafone International από Q. Σε περίπτωση που δεν μείνω ευχαριστημένος πότε έχω δικαίωμα να ξανακάνω αίτηση φορητότητας; Χρεώσεις υπάρχουν;

 

Πως το κατάφερες σε post της Cosmote να κάνεις ερώτηση για Vodafone-Wind και να πάρεις κι απάντηση.... :D

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για την απαντηση.

Συγνωμη για το ατοπο του θεματος δεν το προσεξα. Προσπαθουσα να βρω το καταλληλο θεμα και στην αναζητηση βρηκα αυτο.

Οσο για τη φορητοτητα γνωριζω οτι μπορει να γινει ανα πασα στιγμη, αλλα η καθε εταιρεια δεν υποχρεωνει οπως το συμβολαιο την παραμονη για ορισμενο χρονο;

Link to comment
Share on other sites

H Απάντηση μου ήταν ανάλογη με το πως τέθηκε το ερώτημα .

Ρώτησες αν έχεις δικαίωμα .

Το δικαίωμα προκύπτει από νόμο είναι νομική έννοια.

Ο νόμος λοιπόν στο επιτρέπει , Αν η εταιρεία στο αρνείται , υπάρχουν μέσα να υπερασπιστής το δικαίωμα σου , και πρώτα πρώτα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ , και καθάρισες.

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

H Απάντηση μου ήταν ανάλογη με το πως τέθηκε το ερώτημα .

Ρώτησες αν έχεις δικαίωμα .

Το δικαίωμα προκύπτει από νόμο είναι νομική έννοια.

Ο νόμος λοιπόν στο επιτρέπει , Αν η εταιρεία στο αρνείται , υπάρχουν μέσα να υπερασπιστής το δικαίωμα σου , και πρώτα πρώτα μια καταγγελία στην ΕΕΤΤ , και καθάρισες.

 

Ωραία λοιπόν. Στην περίπτωση του συμβολαίου ξέρω ότι πρέπει να κάτσεις υποχρεωτικά 1 χρόνο διαφορετικά θα πληρώσεις τα πάγια που υπολείπονται. Στην καρτοκινητή τι ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση η φορητότητα αποτελεί δικαίωμα του καταναλωτή , και οφείλει να ολοκληρωθεί σε 3 εργάσιμες ημέρες.

Το αν έχει πάρει επιδότηση είναι άλλη υπόθεση . Σε 3 ημέρες φεύγεις και πληρώνεις.

Στην καρτοκινητή είναι σαφές ότι θα χάσεις το υπόλοιπο σου , εκτός αν το μεταφέρεις προηγουμένως , (αυτό ίσως να είναι καταχρηστικό , αλλά δεν μας αφορά αυτήν την στιγμή)

Το πρόβλημα είναι ότι η WIND γράφει στο έγγραφο με το οποίο έρχεσαι ότι η ελάχιστη παραμονή είναι δύο μήνες ( στα συμβόλαια ) .

Αυτό είναι σίγουρα καταχρηστικό , την πρώτη φορά θα απορίψη το αίτημα σου και θα σου πεί ότι δεν έκλεισες δίμηνο , Μετά την καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ, κάνει την χαζή , ότι τάχα μου κατά λάθος ... και σε αφήνει να φύγεις . Ε ν τω μεταξύ έχεις κάτσει 15 - 20 ημέρες.

Στα καρτοκινητά , δεν έχουν τρόπο να σε εμποδίσουν, έχουν όμως το δικαίωμα να σε καλέσουν για να σε συμβουλέψουν να παραμείνεις. Αν τυχόν το έχεις κλειστό , μερικές φορές απορίπτουν το αίτημα για να κερδίσουν χρόνο,μέχρι να σε βρούν , αλλά μετά την δεύτερη αίτηση συνήθως φεύγεις .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...