Jump to content

eBay: Χρήση και Γενικές Ερωτήσεις


Silmur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αφού παρέλαβες το αντικείμενο και σε αρίστη κατάσταση , γιατί θέλεις να αφήσεις αρνητική κριτική ;

Δεν νομίζω ότι το ότι το κουτί ήταν ανοιγμένο σε χαλάει και πολύ . Ενώ η αρνητική θα χαλάσει το Profil του πωλητή .

Κάντου μια θετική κριτική , και γράψε εκεί το πρόβλημα με το κουτί.

Δεν υπάρχει καμία συνέπεια πάντως για σένα. Αρνητική σε αγοραστή δεν μπαίνει πλέον.

 

Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες.

Θα το δει το customer service κλπ

Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει.

 

Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree?

Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα).

 

Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον.

Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες.

Θα το δει το customer service κλπ

Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει.

 

Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree?

Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα).

 

Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον.

Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες.

 

Παντως με τα handsfreeμην εισαι σιγουρος οτι ολα τα κινητα εχουνε.πχ το galaxy ace που το εχω παρει απο το πλαισιο δεν ειχε και το γνωριζα οτι το φερνανε στην Ελλαδα χωρις ακουστικα.Το οτι βρηκες ανοιχτη τη συσκευασια ισως να την ανοιξαν στο τελωνειο, απο οτι γνωριζω ανοιγουν καποια δεματα για να τα ελεγξουνε.

Link to comment
Share on other sites

Τους εκανα ερωτηση για την σφραγισμενη ταινια της συσκευασιας, και ουσιαστικα μου απαντησαν αοριστολογιες.

Θα το δει το customer service κλπ

Κι επισης, ok, στην σελιδα του προιοντος δεν εγραφε για handsfree, οποτε δεν μπορω να πω οτι εγραφε κατι και δεν το εστειλαν, αλλα η ανοικτη συσκευασια σε συνδυασμο με την ελλειψη handsfree(το οποιο handsfree το δινουν δωρεαν ακομη και στα πιο φτηνιαρικα κινητα των 30 ευρω), με πονηρευει.

 

Δεν ειπα οτι το προιον δεν δουλευει. Αλλα, ανοικτη συσκευασια, και διχως handsfree?

Παρεπιπτοντως πανω η ταινια ασφαλειας γραφει 'να μην παραληφθει το προιον αν εχει παραβιαστει η ταινια'(στα αγγλικα).

 

Μου εχει ξανατυχει ανοιγμα συσκευασιας, αλλα ειχε μια λογικη,μου εβαλαν μεσα ελληνικο ανταπτορα πριζας, σε αλλο προιον.

Αλλα αυτο, χωρις καμια εξηγηση(ουτε στο μηνυμα που τους εστειλα), και με απροσδοκητη ελλειψη handsfree, μου κινει υποψιες.

Σου είπα από την αρχή για το συγκεκριμένο κατάστημα. Εγγύηση δεν έχουν, ενώ λένε για 1 ή 2 έτη παγκόσμια εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

soublaki-3 δυστυχως, ειχες δικιο.

 

mihalis13, η αγορα ηταν απο αγγλια, οποτε δεν τιθεται θεμα να ανοιχτηκε στο τελωνειο.

Link to comment
Share on other sites

Πες τους ότι εσύ έκανες ό,τι είχατε συμφωνήσει αλλά πλέον μετά τα προβλήματα ζητάς πλήρης αποζημίωση.Και ότι αν δεν συμφωνούν, μπορείς να ζητήσεις απευθείας την βοήθεια του EBAY για να αποφασίσουν.

Λοιπόν, το έκανα αυτό και τώρα μου στέλνουν το παρακάτω μήνυμα από το ebay:

We let the seller know the item wasn't as described. The seller has offered you a full refund for the purchase price plus original shipping if you return the item. To get your refund, ship the item back to the seller. You will need to cover the cost of returning the item. Make sure you ship the item by Oct 22, 2011.

 

Refund information:

Once the item is delivered to the seller, you will receive a full refund of $7.99.The refund will include the purchase price plus original shipping.

 

Και καπάκι, μου στέλνει και ο πωλητής και λέει:

We have refund 2.99usd guarantee deposit for you just now. We will refund the rest 7.99usd for you immediately as soon as we get the return packages. And could you pls kindly close the case to make things undergo fair? We apologize for this inconvenience and certainly appreciate your patience.

 

Meanwhile please return the product to us at your convenience. Our return address: Ms.Jane Ching Rm 1102 11/F Block 11 Heng Fa Chuen Chai Wan Hong Kong

 

You can use Return To Sender service to send back it is international practice and free service. Just REPACKAGE in our original pacakge and take our original package to your local post office and tell them to return the package to the sender that will be ok and will not cost you any money.

 

Δεν έχω κάνει escalate ακόμα.

Τα 2,99$ έχουν όντως επιστραφεί.

Τώρα τι κάνω?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, το έκανα αυτό και τώρα μου στέλνουν το παρακάτω μήνυμα από το ebay:

 

Και καπάκι, μου στέλνει και ο πωλητής και λέει:

 

 

Δεν έχω κάνει escalate ακόμα.

Τα 2,99$ έχουν όντως επιστραφεί.

Τώρα τι κάνω?

Παιδιά πρέπει να απαντήσω άμεσα.

Έχετε ιδέα για το τι μπορώ να κάνω?

Ας απαντήσει κάποιος γνώστης το γρηγορότερο δυνατόν παρακαλώ.

Ευχαριστώ

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά πρέπει να απαντήσω άμεσα.

Έχετε ιδέα για το τι μπορώ να κάνω?

Ας απαντήσει κάποιος γνώστης το γρηγορότερο δυνατόν παρακαλώ.

Ευχαριστώ

 

Αν εχουν επιστραφεί τα χρηματα η υπόθεση εχει κλεισει τελος, δεν κανεις τιποτα πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Αν εχουν επιστραφεί τα χρηματα η υπόθεση εχει κλεισει τελος, δεν κανεις τιποτα πλεον.

Έχουν επιστραφεί τα 2,99$ που του έδωσα για να μου το ξαναστείλει.

Δεν έχουν επιστραφεί αυτά που πλήρωσα για να αγοράσω το προιόν τα οποία είναι 7,99$.

 

Το μήνυμα από το Paypal και το μήνυμα από τον πωλητή, γράφουν να στείλω στον πωλητή πίσω τα πράγματα και μόλις φτάσουν, τότε θα μου στείλει τα υπόλοιπα 7,99$.

 

Αν περιμένω να γίνει αυτό, θα κλείσει αυτόματα το case και θα χάσω τα λεφτά μου(έτσι μου είπε ο soublaki-3 πιο πριν).

Οπότε τι να κάνω?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Έχουν επιστραφεί τα 2,99$ που του έδωσα για να μου το ξαναστείλει.

Δεν έχουν επιστραφεί αυτά που πλήρωσα για να αγοράσω το προιόν τα οποία είναι 7,99$.

 

Το μήνυμα από το Paypal και το μήνυμα από τον πωλητή, γράφουν να στείλω στον πωλητή πίσω τα πράγματα και μόλις φτάσουν, τότε θα μου στείλει τα υπόλοιπα 7,99$.

 

Αν περιμένω να γίνει αυτό, θα κλείσει αυτόματα το case και θα χάσω τα λεφτά μου(έτσι μου είπε ο soublaki-3 πιο πριν).

Οπότε τι να κάνω?

To πιο πιθανον στην περίπτωση σου ειναι να χασεις τα χρηματα, αν δεν εχεις κανει claim κανε και αστο στην τυχη του, ας αποφασίσει το παυπαλ.

Link to comment
Share on other sites

Πως κάνω claim?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Πως κάνω claim?

Βασικά πρέπει να επιστρέψεις τα αντικείμενα με συστημένο γράμμα

Αν αυτό σου κοστίζει πάνω από 7.99 , άστο δεν σε συμφέρει .

Claim κάνεις , μπαίνοντας στο resolution center και αναβαθμίζοντας την υπόθεση σε claim

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πρέπει να επιστρέψεις τα αντικείμενα με συστημένο γράμμα

Αν αυτό σου κοστίζει πάνω από 7.99 , άστο δεν σε συμφέρει .

Claim κάνεις , μπαίνοντας στο resolution center και αναβαθμίζοντας την υπόθεση σε claim

Τα ξαναπακετάρισα στον φάκελο που μου έστειλε όπως μου είπε, και θα πάει πίσω τζάμπα.

Για claim δεν γράφει πουθενά. Μόνο για escalate λέει. Μήπως είναι αυτό?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Τα ξαναπακετάρισα στον φάκελο που μου έστειλε όπως μου είπε, και θα πάει πίσω τζάμπα.

Για claim δεν γράφει πουθενά. Μόνο για escalate λέει. Μήπως είναι αυτό?

Αν δεν σε πληρώσει , το Ebay δεν θα σου δώσει τα χρήματα διότι έτσι δεν έχεις απόδειξη ότι τα έστειλες .

Αλλά για 7 USD δεν συμφέρει να πληρώσεις συστημένη επιστροφή.....

Link to comment
Share on other sites

Οπότε ρε παιδιά τι να κάνω?

Να κάνω escalate γράφοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και λέγοντας ότι δεν τον έχω εμπιστοσύνη ότι θα μου τα δώσει τα λεφτά μου αφού θα κλείσει το case?

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Οπότε ρε παιδιά τι να κάνω?

Να κάνω escalate γράφοντας όλα αυτά που έχουν γίνει και λέγοντας ότι δεν τον έχω εμπιστοσύνη ότι θα μου τα δώσει τα λεφτά μου αφού θα κλείσει το case?

 

Σου ειπα τι να κανεις μην ρωτας το ιδιο πράγμα συνεχεια, καποια στιγμη πρεπει να μαθουμε να χανουμε κιολας!!!

 

Εξ' αλλου το ποσον δεν ειναι και τοσο σημαντικό.

Link to comment
Share on other sites

Σου ειπα τι να κανεις μην ρωτας το ιδιο πράγμα συνεχεια, καποια στιγμη πρεπει να μαθουμε να χανουμε κιολας!!!

 

Εξ' αλλου το ποσον δεν ειναι και τοσο σημαντικό.

3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε.

Τεσπα.

Τέλος καλό όλα καλά.

Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα.

Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία!

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια!

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε.

Τεσπα.

Τέλος καλό όλα καλά.

Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα.

Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία!

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια!

 

dispute=διαφορά, escalate=κλιμακώσει, claim=αξίωση.

"escalate" σημαίνει κλιμάκωση του dispute(της διαφοράς) σε claim(σε αξίωση επιστροφής του ποσού).

 

Συγκεκριμένα λεει "escalate to claim"

 

Το escalate από μόνο του δεν σημαίνει κατι

Link to comment
Share on other sites

3 φορές ρώτησα τι είναι το claim και αν είναι το ίδιο με το escalate γιατι δεν το βρίσκω και κανείς δεν απάντησε.

Τεσπα.

Τέλος καλό όλα καλά.

Έκανα escalate χτες, και σήμερα απάντησε το ebay ότι έχει προστεθεί refund. Αυριο θα πάω να στείλω και το δέμα.

Ο πωλητής πήρε μία ωραιότατη αρνητική βαθμολογία!

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια!

Βασικά η σειρά εξέλιξης είναι dispute>escalate

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εγώ πήγα στο summary και πάτησα more actions και μετά resolve a problem σε αυτό που ήθελα.

Μετά μου έβγαλε μία σελίδα και με ρωτούσε:

Choose from these popular issues:

My item hasn't arrived yet

My item doesn't match the seller's description

I want to cancel my purchase

Πάτησα το 2ο και μετά μου έκανε και κάτι άλλες ερωτήσεις πιο συγκεκριμένες και μετά μου είχε ένα κουμπί που έλεγε open a case.

Εκεί απ'ότι κατάλαβα μιλούσαμε με τον πωλητή αλλα παρακολουθούσαν και απο το ebay.

Όταν δεν έβγαζα άκρη, απο κάτω έλεγε close the case και escalate (to customer support-δεν θυμαμαι αν το έγραφε ακριβώς έτσι).

Πάτησα escalate και αποφάσησαν απο το ebay χωρίς να πει τιποτα ο πωλητής.

Δεν είδα πουθενά τις λέξεις dispute και claim.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, εγώ πήγα στο summary και πάτησα more actions και μετά resolve a problem σε αυτό που ήθελα.

Μετά μου έβγαλε μία σελίδα και με ρωτούσε:

Choose from these popular issues:

My item hasn't arrived yet

My item doesn't match the seller's description

I want to cancel my purchase

Πάτησα το 2ο και μετά μου έκανε και κάτι άλλες ερωτήσεις πιο συγκεκριμένες και μετά μου είχε ένα κουμπί που έλεγε open a case.

Εκεί απ'ότι κατάλαβα μιλούσαμε με τον πωλητή αλλα παρακολουθούσαν και απο το ebay.

Όταν δεν έβγαζα άκρη, απο κάτω έλεγε close the case και escalate (to customer support-δεν θυμαμαι αν το έγραφε ακριβώς έτσι).

Πάτησα escalate και αποφάσησαν απο το ebay χωρίς να πει τιποτα ο πωλητής.

Δεν είδα πουθενά τις λέξεις dispute και claim.

Tα παραπανω που λεγαμε αφορουν στο παυπαλ, αν ανοιξεις διαφορά στο εβαυ μετα απο καποια βηματα σε στελνει στο παυπαλ.

Δεν εχει ομως νοημα να ξεκκινησεις την διαφορά απο το εβαυ γιατι ειναι περισσότερο χαμένος κόπος και χρονος, αφου μολις ανοίξεις διαφορα στο παυπαλ ενημερώνετε αμεσα και το εβαυ.

 

Ενα μαγαζί ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Ενα μαγαζί ειναι.

Ένα μαγαζί δεν το λες, καθώς το EBAY εξαγόρασε το paypal.

Δεν σημαίνει ότι οι ίδιοι υπαλληλοι είναι και στις 2 εταιρίες ή ότι έχουν κοινή έδρα.

 

Στο θέμα open case, και εγώ πάντα τα ξεκινώ από EBAY.Το θεωρώ πιο άμεσο αφού εκεί γίνεται η αγορά του προϊόντος.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι αν ξερει κανεις. Θελω να στειλω πραματα στο εξωτερικο και απο οτι καταλαβαινω μπορω να τα στειλω ειτε ως δεμα ειτε ως επιστολες-φακελους.

1. Υπαρχουν ορια διαστασεων-βαρους σχετικα με το τι θεωρειται κατι ως φακελος?

2. Ειμαι υποχρεωμενος να στειλω κατι στο μεσω ebay ως δεμα? Γιατι εχω λαβει πραματα κατα καιρους που ηταν σφηνωμενα σε φακελους. Αυτα ως επιστολες δεν ηρθαν σε μενα?

 

Οποιος ξερει κατι παρακαλω ας απαντησει.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μπορει να ειναι οσο τουμπανο θελει σε διαστασεις? Βρηκα αυτο καπου στο ιντερνετ αλλα μαλλον δεν ειναι επισημο. http://www.inkline.gr/yianni/elta/sizes.html.

 

Μπορω να στειλω πχ ενα κουτακι σε μεγεθος πακετου τσιγαρων μεσα σε φακελο και να σταλλει με τιμες επιστολικου ταχυδρομειου?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...