Jump to content

Πυρκαγιές...


kage
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

atsalakwte εχεις το αρθρο σε λιγο μεγαλυτερες εικονες γιατι εδω κουραζομαι. αν μπορεις να μου τις στειλεις....

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 947
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ενδιαφέρον, τελικά έκανα λάθος, δεν υπάρχουν ούτε 7 αεροπλάνα παρά μόνο 3. Τα στοιχεία που παραθέτει η εταιρεία που προμοτάρει ένα αεροπλάνο πρέπει να τα παίρνει κάποιος with a grain of salt. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν, είναι αρκετά μεγαλύτερο σε μέγεθος, χρειάζεται περισσότερη υποδομή, έχει ασαφές όριο ηλικίας λόγω της φύσης του (τζετ). Παράδειγμα, το Καναντέρ σηκώνεται από 800 μέτρα διάδρομο αυτό θέλει 1800 μέτρα.

 

Το fly-by-wire που φαίνεται να έχεις εμμονή αφορά αεροπλάνα με εγγενή αστάθεια όπως είναι τα νεώτερα τζετ και όχι ελικοφόρα με αεροδυναμική ευστάθεια. Τώρα γιατί να το πληρώνουμε αν δεν χρειάζεται?

 

Δεν λένε ακόμα οι εκπρόσωποι της εταιρείας ότι ναι μεν έχει μεγαλύτερη θεωρητική δυνατότητα ανόδου από ..χαράδρες (λόγω μεγαλύτερης ισχύος -αλλά ήμαρτον πόσο βαθιές είναι οι χαράδρες, τον Όλυμπο θα σβήσει με κάθετη εφόρμηση??) αλλά δεν έχει και τη δυνατότητα αποτελεσματικών ελιγμών χαμηλά λόγω της μεγαλύτερης ελάχιστης ταχύτητας που έχει. Το Καναντέρ που έχει ταχύτητα απώλειας στήριξης μόλις 126 χλμ/ώρα μπορεί να πετάει με χαμηλότερη ταχύτητα σε χαμηλότερο ύψος και να στοχεύσει πολύ αποτελεσματικότερα το φορτίο του.

και δύο φωτό από κοκπιτ και το workstation του mission specialist

 

Οι παράμετροι είναι πολλές, δεν μου αρέσει προσωπικά το ότι μπήκε ένα στοιχείο fashion στην όποια επιλογή και άγνωστες δεσμεύσεις της κυβέρνησης για να εξασφαλίσει λίγη βοήθεια :confused:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

Στείλ'τες σε κανένα κανάλι...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Η Τράπεζα της Ελλάδος με απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της άνοιξε λογαριασμό αρωγής πυροπαθών με τον αριθμό 2341103053 στον οποίο κατατέθηκαν ήδη 5.000.000 ευρώ.

 

Στον ίδιο λογαριασμό μπορούν να καταθέτουν μέσω των εμπορικών τραπεζών για τον ίδιο σκοπό ιδιώτες ή επιχειρηματίες

 

 

Ανοιχτή γραμμή για δωρεές από οποιοδήποτε δίκτυο σταθερής η κινητής τηλεφωνίας. 1555

 

Από το εξωτερικό: IBAN GR380100023000000 2341103053

Link to comment
Share on other sites

 

Ε Λ Ε Ο Σ ! δεν έχουν ιερό και όσιο !:X

Link to comment
Share on other sites

Δείτε ένα videaki από Λακωνία. Τραβηγμένο για λογαριασμού ενός ημιερασιτεχνικού ειδησεογραφικού site...

αποτυπώνει άριστα την απόγνωση...

 

O ditika7 ποιος είναι :p

 

Σόρι έχεις ένα δίκιο,αλλά δεν ήταν το βίντεο που με ΣΥΓΚΛΟΝΗΣΕ.ένα στον άλφα ήταν αυτό.

 

τέσπα το comment του ditika7 σβήστηκε

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον, τελικά έκανα λάθος, δεν υπάρχουν ούτε 7 αεροπλάνα παρά μόνο 3. Τα στοιχεία που παραθέτει η εταιρεία που προμοτάρει ένα αεροπλάνο πρέπει να τα παίρνει κάποιος with a grain of salt. Από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα στοιχεία παραμένουν, είναι αρκετά μεγαλύτερο σε μέγεθος, χρειάζεται περισσότερη υποδομή, έχει ασαφές όριο ηλικίας λόγω της φύσης του (τζετ). Παράδειγμα, το Καναντέρ σηκώνεται από 800 μέτρα διάδρομο αυτό θέλει 1800 μέτρα.

 

Το fly-by-wire που φαίνεται να έχεις εμμονή αφορά αεροπλάνα με εγγενή αστάθεια όπως είναι τα νεώτερα τζετ και όχι ελικοφόρα με αεροδυναμική ευστάθεια. Τώρα γιατί να το πληρώνουμε αν δεν χρειάζεται?

 

Δεν λένε ακόμα οι εκπρόσωποι της εταιρείας ότι ναι μεν έχει μεγαλύτερη θεωρητική δυνατότητα ανόδου από ..χαράδρες (λόγω μεγαλύτερης ισχύος -αλλά ήμαρτον πόσο βαθιές είναι οι χαράδρες, τον Όλυμπο θα σβήσει με κάθετη εφόρμηση??) αλλά δεν έχει και τη δυνατότητα αποτελεσματικών ελιγμών χαμηλά λόγω της μεγαλύτερης ελάχιστης ταχύτητας που έχει. Το Καναντέρ που έχει ταχύτητα απώλειας στήριξης μόλις 126 χλμ/ώρα μπορεί να πετάει με χαμηλότερη ταχύτητα σε χαμηλότερο ύψος και να στοχεύσει πολύ αποτελεσματικότερα το φορτίο του.

και δύο φωτό από κοκπιτ και το workstation του mission specialist

 

Οι παράμετροι είναι πολλές, δεν μου αρέσει προσωπικά το ότι μπήκε ένα στοιχείο fashion στην όποια επιλογή και άγνωστες δεσμεύσεις της κυβέρνησης για να εξασφαλίσει λίγη βοήθεια :confused:

 

 

Georgie πραγματικα χαιρομαι φιλε μου που δειχνεις γνωστης:)

Απο την αλλη καλο θα ηταν να διαβαζες τα αρθρα που ανεβασα.

Αν κανεις το κοπο να τα διαβασεις θα δεις οτι τα στοιχεια προκυπτουν απο την πιλοτικη χρηση στην Ιταλικη αεροπορια,δεν ειναι υπερβολες της εταιρειας οπως ισχυριζεσαι.

Τα αρθρα ειναι παλια και ισως εχουν αγοραστει κι αλλα.

Οι χαραδρες δεν ειναι το Grant Canyon αναγκαστικα.

Η κοινη λογικη λεει πως μια φωτια χωμενη μεσα στους λοφους δε δινει πολλα περιθωρια για να σηκωσει μυτη το αεροπλαμο μετα τη ριψη,οποτε ο παραγοντας βαθμος ανοδου ειναι καίριος.....

 

Κατα κανονα στην αεροπορια η αεροδυναμικη ευσταθεια αποτελει προτερημα μονο αν το αεροπλανο ειναι κατι σαν γαιδαρος,να προχωραει φορτωμενο σε μακρινο προορισμο.

 

Σε περιπτωσεις που απαιτειται ευελιξια οπως αυτη που συζηταμε,η αεροδυναμικη ασταθεια ειναι μεγαλο προσον,και το fly-by-wire ερχεται σαν ιθυνων νους να κοντρολαρει ηλεκτρονικα αυτη την ασταθεια επ ωφελειας της ευκολιας χειρισμου .

 

Η ταχυτητα ριψης υδατος και των δυο αεροσκαφων ειναι σχεδον ιδια ( 100-108 μιλια)

 

Εν κατακλειδι η Ιταλικη αεροπορια ειναι ενθουσιασμενη με τα Beriev στην πραξη,και μιλανε για σαφη αποτελεσματικοτητα 2-3 φορες μεγαλυτερη .Τωρα αν δε θες να το παραδεχτεις ειναι αλλο ζητημα

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ

 

 

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 1/9/07 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ, ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ, ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΛΗΚΤΟΥΣ. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ,

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

 

 

Η εθελοντική οργάνωση ‘‘έλληνες ενεργοι πολίτες ’’ το Σάββατο 1-9-2007, στην πλατεία του Αγίου Αντωνίου, στο Περιστέρι Αττικής, στο τέρμα του σταθμού μετρό, από τις 10 το πρωί εως τις 9 το βράδυ, συγκεντρώνουμε ανθρωπιστική βοήθεια για τους πυρόπληκτους των πρόσφατων πυρκαγιών, βοήθεια η οποία την επόμενη ημέρα θα μοιραστεί στους πληγέντες ήρωες των Πελλοπονησιακών καταστροφών.

Συγκεντρώνουμε νερά, γάλατα, χυμούς, στερεά τροφή, κονσέρβες, ρούχα, παπούτσια, παιδικές κρέμες, παιδικά παιχνίδια, βιβλία και γραφική ύλη, και ότι άλλο μπορεί να προσφέρει αλλά και να σκεφτεί ο καθένας μας, ότι θα απαλύνει τον πόνο αυτών των ηρώων της ελληνικής επαρχίας.

Πιστεύουμε ότι οι συμπολίτες μας θα ανταποκριθούν σε αυτή την προσπάθεια, δείχνοντας τη μεγαλοσύνη και την αληλλεγγύη τους, όπως και στο παρελθόν σε παρόμοιες περιπτώσεις. Σας ευχαριστούμε πολύ.

 

Πληροφορίες : Διομήδης Στάθης

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 210-5722034, 6972-259600

e-mail: stathisd@otenet.gr

 

Υ.Γ. Παρακαλούμε να δημοσιοποιήσετε την προσπάθεια με όποιον τρόπο μπορείτε, είτε Μ.Μ.Ε, είτε με e-mail, είτε με sms, είτε με προσωπικές επαφές ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι συμπολίτες μας που θα ήθελαν να βοηθήσουν.

Link to comment
Share on other sites

Δείτε ένα videaki από Λακωνία.

αποτυπώνει άριστα την απόγνωση...

 

Στην τηλεόραση το συγκεκριμένο παιδιά...χωρίς λογοκρισία !;)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς άλλα σχόλια...

 

Αγανακτισμένος αναγνώστης μάς πήρε χθες και μας το διηγήθηκε: Ελλαδίτης ο ίδιος, νυμφευμένος με Κυπρία, μάζεψε μετά από κινητοποίηση με τους συγγενείς της συζύγου του μια σημαντική ποσότητα ειδών ρουχισμού σε άριστη κατάσταση, τα πακέταραν και αποτάθηκαν στην Πρεσβεία της Ελλάδος για να τους εξηγήσουν πώς θα μπορούσαν να τα στείλουν στους πληγέντες από τις πυρκαγιές. Η απάντηση που έλαβαν ήταν πως η Πρεσβεία "δεν έχει εντολές" για κάτι τέτοιο. "Πληρώνουμε εμείς τη μεταφορά", επέμεινε. Μάταια. Αντί αυτού τους συμβούλευσαν να καταθέσουν λέει στις τράπεζες. "Έχουμε ήδη δώσει στις τράπεζες", μας είπε ο αναγνώστης για να προσθέσει πως τα ρούχα αλλιώς θα βοηθήσουν. Και έχει απόλυτο δίκαιο. Έλα όμως που δεν υπάρχουν εντολές! Ελληνική τραγωδία, όνομα και πράμα...

 

Πηγή: Εφημερίδα "ΠΟΛΙΤΗΣ", 28/08/2007

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Georgie πραγματικα χαιρομαι φιλε μου που δειχνεις γνωστης:)

Απο την αλλη καλο θα ηταν να διαβαζες τα αρθρα που ανεβασα.

Αν κανεις το κοπο να τα διαβασεις θα δεις οτι τα στοιχεια προκυπτουν απο την πιλοτικη χρηση στην Ιταλικη αεροπορια,δεν ειναι υπερβολες της εταιρειας οπως ισχυριζεσαι.

Τα αρθρα ειναι παλια και ισως εχουν αγοραστει κι αλλα.

Οι χαραδρες δεν ειναι το Grant Canyon αναγκαστικα.

Η κοινη λογικη λεει πως μια φωτια χωμενη μεσα στους λοφους δε δινει πολλα περιθωρια για να σηκωσει μυτη το αεροπλαμο μετα τη ριψη,οποτε ο παραγοντας βαθμος ανοδου ειναι καίριος.....

 

Κατα κανονα στην αεροπορια η αεροδυναμικη ευσταθεια αποτελει προτερημα μονο αν το αεροπλανο ειναι κατι σαν γαιδαρος,να προχωραει φορτωμενο σε μακρινο προορισμο.

 

Σε περιπτωσεις που απαιτειται ευελιξια οπως αυτη που συζηταμε,η αεροδυναμικη ασταθεια ειναι μεγαλο προσον,και το fly-by-wire ερχεται σαν ιθυνων νους να κοντρολαρει ηλεκτρονικα αυτη την ασταθεια επ ωφελειας της ευκολιας χειρισμου .

 

Η ταχυτητα ριψης υδατος και των δυο αεροσκαφων ειναι σχεδον ιδια ( 100-108 μιλια)

 

Εν κατακλειδι η Ιταλικη αεροπορια ειναι ενθουσιασμενη με τα Beriev στην πραξη,και μιλανε για σαφη αποτελεσματικοτητα 2-3 φορες μεγαλυτερη .Τωρα αν δε θες να το παραδεχτεις ειναι αλλο ζητημα

 

 

Συμπερασματικά το Beriev είναι ακριβότερο (αυτό μόνο έγραψα στο προηγούμενο Post μου και με απάντησες για εφημερίδες και άλλα περίεργα ενώ συμφωνείς κι εσύ ότι είναι ακριβότερο) και φυσικά συγκρίνουμε αντίστοιχες εκδόσεις και όχι εκδόσεις ειδικές με extra εξοπλισμό (Combat SAR).

 

Η λέξη "καλύτερο" δεν έχει νόημα. Εξαρτάται από την αποστολή. Πιθανώς να είναι αποδοτικότερο σε περισσότερες αποστολές από το CL-415. Ίσως λόγω πιο μεγάλης ταχύτητας να είναι καλύτερο για άμεση επέμβαση στα αρχικά στάδια (αν βέβαια έχεις σωστή έγκαιρη προειδοποίηση). Πάντα όμως μιλάμε για χάρτινες προδιαγραφές που δεν έχουν επαληθευτεί στην πράξη. Μπορεί τις μέρες που το δοκίμασε (όχι η Ιταλική αεροπορία αλλά η SOREM) να απέδωσε καλά, ή τουλάχιστον αυτό γράφει το συγκεκριμένο άρθρο ;), αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία για την μακροχρόνια απόδοση. Άλλωστε και οι ενθουσιασμένοι Ιταλοί δεν το αγόρασαν ακόμη! Αυτά που γράφει ο Georgios για την συντήρηση, την διαθεσιμότητα και τον τρόπο χρήσης στην Ελλάδα. Μας λείπουν και πολλές άλλες παράμετροι για το κόστος. Κάθε πόσες ώρες πτήσης θέλει επιθεώρηση; Οι κινητήρες;

 

Νομίζω ότι το αν θα έχουμε 5 ή 10 παραπάνω αεροπλάνα και ποιό μοντέλο θα είναι αυτά δεν έχει τόση σημασία στην προκειμένη περίπτωση. Η αντιμετώπιση των πυρκαγιών είναι πρώτα πρόληψη και μετά καταστολή. Αν μάλιστα δεν βοηθάει ο καιρός μπορεί και να μην γίνεται σχεδόν τίποτα, ψάξτε στο google για μετάδοση πυρκαγιών με κάφτρες...

Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Συμπερασματικά το Beriev είναι ακριβότερο (αυτό μόνο έγραψα στο προηγούμενο Post μου και με απάντησες για εφημερίδες και άλλα περίεργα ενώ συμφωνείς κι εσύ ότι είναι ακριβότερο) και φυσικά συγκρίνουμε αντίστοιχες εκδόσεις και όχι εκδόσεις ειδικές με extra εξοπλισμό (Combat SAR).

 

Η λέξη "καλύτερο" δεν έχει νόημα. Εξαρτάται από την αποστολή. Πιθανώς να είναι αποδοτικότερο σε περισσότερες αποστολές από το CL-415. Ίσως λόγω πιο μεγάλης ταχύτητας να είναι καλύτερο για άμεση επέμβαση στα αρχικά στάδια (αν βέβαια έχεις σωστή έγκαιρη προειδοποίηση). Πάντα όμως μιλάμε για χάρτινες προδιαγραφές που δεν έχουν επαληθευτεί στην πράξη. Μπορεί τις μέρες που το δοκίμασε (όχι η Ιταλική αεροπορία αλλά η SOREM) να απέδωσε καλά, ή τουλάχιστον αυτό γράφει το συγκεκριμένο άρθρο ;), αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία για την μακροχρόνια απόδοση. Άλλωστε και οι ενθουσιασμένοι Ιταλοί δεν το αγόρασαν ακόμη! Αυτά που γράφει ο Georgios για την συντήρηση, την διαθεσιμότητα και τον τρόπο χρήσης στην Ελλάδα. Μας λείπουν και πολλές άλλες παράμετροι για το κόστος. Κάθε πόσες ώρες πτήσης θέλει επιθεώρηση; Οι κινητήρες;

 

Νομίζω ότι το αν θα έχουμε 5 ή 10 παραπάνω αεροπλάνα και ποιό μοντέλο θα είναι αυτά δεν έχει τόση σημασία στην προκειμένη περίπτωση. Η αντιμετώπιση των πυρκαγιών είναι πρώτα πρόληψη και μετά καταστολή. Αν μάλιστα δεν βοηθάει ο καιρός μπορεί και να μην γίνεται σχεδόν τίποτα, ψάξτε στο google για μετάδοση πυρκαγιών με κάφτρες...

 

 

Κι εγω συμφωνω, αυτη η ιστορια με την υπαρξη Σεληνης μου ακουγεται μεγαλο παραμυθι.... ε συγνωμη τωρα κουβεντα να γινεται?

Link to comment
Share on other sites

Άσχημο πράγμα η ξενοδοφοβία, ακόμα πιο άσχημο η διεστρέβλωση της πραγματικότητας και ακόμα πιο άσχημο η ηλιθιότητα (δόξα τω Θεω υπάρχει μεγάλο τέτοιο ποσοστό στο ελλάντα)

 

Την ρικομεξ βέβαια και δεν την ξέχασε κανείς, πλην κράτους, όπως και το Σάμαινα όπως και χιλιάδες άλλα... Για τις κακοποιήσεις όμως ελλήνων και αλλοδαπών από τους καραγκιόζηδες τους μπάτσους, και τισ αυτοκτονίες στο Ελληνικό Μπορυρδ... που λέγεται ΕΣ δε λέει κανείς.

 

Το καλό απ την όλη υπόθεση είναι υπάρχει ακόμα φιλότιμο...

Ναι μαζέψτε ρε θύματα γαλατα, χυμους και νερα με ημερομηνία λήξης, που εως ότου πάνε εκεί κάτω θα έχουν γίνει στερά τροφή. Αν και τα πήγατε όλα αυτά, σε τι ψυγεία θα τα πάνε οι άνθρωποι...(η βλακεία παρεπιπτόντως δεν έχει όριο) Λεφτά χρειάζονται...

Παρακινειστε τις εταιρίες που δουλεύετε (όπως σ αυτή που είμαι εγώ) να καταθέσουν χρήματα και όχι τροφές...ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΕΣ.. Οι τροφές και τα ρούχα για το τσουνάμι ακόμα σαπίζουν στα κοντεινερ των τελωνείων.. (άσε τα λεφτά τι γίναν)

 

Πάντως χάρηκα ιδιαίτερα απ το φιλότιμο ορισμένων όωπς το άκουγα χτες και νόμιζα ότι είχε εκκλειψει τελείως

 

υγ όσοι ζήσετε σε ιταλια, ισπανια, γερμανια, αγγλια και δείτε ΕΚΕΙ τι ενημέρωση έχουν. θα φωνάξετε...ελλάδα και πάλι ελλάδα (χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι οι δημοσιογράφοι δεν είναι ότι είναι)

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

υγ όσοι ζήσετε σε ιταλια, ισπανια, γερμανια, αγγλια και δείτε ΕΚΕΙ τι ενημέρωση έχουν. θα φωνάξετε...ελλάδα και πάλι ελλάδα (χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι οι δημοσιογράφοι δεν είναι ότι είναι)

 

Για εξήγησε γιατί πρέπει να φωνάξουμε Ελλάδα και πάλι Ελλάδα όσον αφορά την ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις την Αγγλια, Γαλλία και Γερμανία είναι τόσο κατευθυνόμενα τα μέσα που δεν θα μάθεις τίποτα παραπάνω από το γεγονός το ίδιο, χωρίς κανένα σχόλιο χωρίς τίποτα.

Ιταλία Ισπανία...εεε ανοιξε κανα rai να δεις, είναι τουλάχιστον γελοίοι.

 

Και οι δικοί μας είναι απίστευτα υπερβολικοί και λαικιστές, αλλά προτιμώ να σου πω την αλήθεια την ασυδοσία (με κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις) από τον πλήρη έλεγχο.

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Αν εξαιρέσεις την Αγγλια, Γαλλία και Γερμανία είναι τόσο κατευθυνόμενα τα μέσα που δεν θα μάθεις τίποτα παραπάνω από το γεγονός το ίδιο, χωρίς κανένα σχόλιο χωρίς τίποτα.

Ιταλία Ισπανία...εεε ανοιξε κανα rai να δεις, είναι τουλάχιστον γελοίοι.

 

υγ όσοι ζήσετε σε ιταλια, ισπανια, γερμανια, αγγλια και δείτε ΕΚΕΙ τι ενημέρωση έχουν. θα φωνάξετε...ελλάδα και πάλι ελλάδα (χωρίς αυτό να σημαίνει και ότι οι δημοσιογράφοι δεν είναι ότι είναι)

 

Aaa OK. Γιατί στο πρώτο post βάζεις μέσα Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία ενώ στο δεύτερο τις εξαιρείς. Γιατί το BBC ας πούμε κάθε άλλο παρα κατευθυνόμενο το βρίσκω εγώ.

 

**25 εκατ. ευρώ στο Ειδικό Ταμείο από την Εθνική Τράπεζα και άλλα 25 εκατ. ευρώ (1 εκατ. ευρώ στους 20 πληγέντες δήμους για άμεσες ταμειακές ανάγκες) για χρηματοδότηση συμπληρωματικών πρωτοβουλιών της πολιτείας προς υποστήριξη των οικογενειών των θυμάτων, την ανασυγκρότηση των περιοχών και την ανάπλαση του περιβάλλοντος.

 

**3 εκατ. ευρώ στο Ειδικό Ταμείο από την Αγροτική , καθώς και 500.000 ευρώ στους φορείς Αυτοδιοίκησης των Νομών Ηλείας, Λακωνίας, Μεσσηνίας και Εύβοιας.

 

* 5 εκατ. ευρώ στο Ειδικό Ταμείο από την Πειραιώς , ενώ κάνει δωρεά 30 πυροσβεστικά στην Πυροσβεστική συνολικής αξίας 6,5 εκατ. ευρώ. Ανακοίνωσε δε και την αναστολή πληρωμών δόσεων δανείων για ένα χρόνο των οικογενειών των πληγέντων των Νομών Ηλείας, Ευβοίας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας και Λακωνίας.

 

Για να μην τις θάβουμε μονο τις τράπεζες, να αναγνωρίζουμε και τα καλά.

Link to comment
Share on other sites

όχι για αυτό εξαίρεσα και αγγλία, ελέω bbc και sky news

(μάλλον πρέπει να κάνω edit το πρωτο post μου)

 

Κοίτα, ειδικά για τις τράπεζες είναι υποχρέωσή του να δώσουν. Είναι οι πρώτες στην ελλαδα που μιλήσαν για Εταιρική Ευθύνη, οπότε θα ήταν τουλάχιστον απαράδεκτο να μην δώσουν. Και λίγα έδωσαν!

 

εγώ παντως ντρέπομαι για τον όμιλο τον οποίο δουλεύω (οχι την εταιρία, εμείς δώσαμε)...Πριν 6 μηνες κάναν χορηγία χρημάτων σε ιππικό όμιλο, για τα εδώ συμβάντα, σιγή ιχθύος...

 

α και να μην ξεχάσω. Στην πίνδο και τους γύρω ορεινούς όγκους φέτος περισσότερα στρεμματα δασους χάθηκαν, απ ότι στην ηλεία. απλά εκεί δεν απειλήθηκαν σπίτια, οπότε ξεχάστηκε εύκολα

 

Σήμερα επίσης (επειδή είμαι ή μάλλον ήμουν πελάτης) μου ήρθε αυτή η επιστολή....(DEN TIN EMFANIZEI)

Anyway απ το Aldemar, οτι είμαστε αγανακτισμένοι για τα ξενοδοχεία μας που που βρίσκονται στην περιοχή της ηλείας...μπλα μπλα μπλα, αλλά θα θέλαμε να σας ενημερώσπυμε, πως τα ξενοδοχέια μας δεν είχαν κανένα πρόβλημα, λειτουργούμε κανονικά προσφέροντας του υψηλού επιπεδου υπηρεσίες κλπ κλπ

Πώς σας φαίνεται?

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο θα φορτώσω το αυτοκίνητο με την όλη μέχρι στιγμής προίκα της κόρης μου που δεν της κάνει, είναι 2,5 ετών, κουβέρτες, ρούχα, σεντόνια, πετσέτες, κατσαρόλες που δεν χρησιμοποιώ και οτιδήποτε άλλο βρω μπροστά μου, θα πάω να αγοράσω 2 κούτες γάλατα+νερά και θα κατέβω μαζί με τον σύζυγο στη Ζαχάρω.. Ελπίζω να υπάρχει κάποιος εκεί να παραλάβει.. ξέρει κανείς τίποτε?
The board is set.. The pieces are moving..
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα είναι να αποτανθείς στη Νομαρχία η οποία βρίσκονται τα γραφεία της στον Πύργο, στην κεντρική πλατεία

 

Δυστυχως δεν έχω τηλέφωνα να σου δωσω, τώρα, κα΄νε μια αρχη απο κει

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις, με έχει πικράνει γενικότερα το σύστημα.. με αποκορύφωση τις φωτιές.. ΔΕΝ ΘΕΛΩ να απευθυνθώ σε δημόσια αρχή.. δεν τους εμπιστεύομαι ρε παιδί μου.. θέλω να πάω να βρω 1-2 οικογένεις, να ξεφορτώσω το αυτοκίνητο και να τους πω, ορίστε.. αυτά απο έναν πολίτη που μαύρισε η ψυχή του με όσα είδε.. χέρι με χέρι θέλω να γίνει.. ΔΕΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΟΥΣ!
The board is set.. The pieces are moving..
Link to comment
Share on other sites

Αρτέμιδα, Μάτεσι και άλλο ένα ανακοίνωσε σήμερα η προεδρία της κυπρου ότι θα τα φτιάξει εκ θεμελίων

 

Διάλεξε κάποιο χωριουδάκι τριγύρω της ζαχάρως, ή κάνε μια βόλτα στον μελιγαλα

 

αλλα εκει η περιοχή να ξέρεις ότι έχει και πολλα σπιτάκια, ετσι χυμα όχι μεσα σε οικισμους ή χωριά, κάτι θα βρεις σίγουρα

 

και κάτι άλλο

μπραβο και η ζωη να στο ξεπληρώσει καμια 10αρια φορές πίσω

Vita Brevis
Link to comment
Share on other sites

Μα δεν το κάνω για να μου το ανταποδώσει ή για να μου το ξεπληρώσει κάποιος.. το κάνω γιατί έτσι μου βγαίνει.. έκλαψα πολύ όταν είδα μάνες με τα μωρά στην αγκαλιά να τρέχουν για να σωθούν.. πόσο μάλλον η μανούλα που κάηκε μαζί με τα παιδιά της..

 

Φωτιά ξέσπασε και στην Ελευθερούπολη Καβάλας το μεσημέρι. Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της Πυροσβεστικής και εναέρια μέσα, σε ένα εξαιρετικά δύσκολο σημείο, λόγω και του γεγονότος ότι εκεί υπάρχει ενεργό ναρκοπέδιο.

 

in.gr

The board is set.. The pieces are moving..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...