Jump to content

Σταθερή και ADSL από την Vodafone


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μηπως καποιος γνωριζει τι γινεται με την λειτουργια του FAX γιατι καποια παραπονα εγιναν και λενε οτι δεν λειτουργει γιατι υποστηριζεται μονο voice protocol?

 

Nαι, δυστυχώς ακόμα δεν λειτουργεί fax.:( (νομίζω το λέει στο site). Θα γίνεται όμως σύντομα (νομίζω ήδη στη Γερμανία λύθηκε, χωρίς να είμαι σίγουρος).;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Aν βάλω το 3 σε 1, τότε η ταχύτητα του adsl θα είναι στανταρ 12 mbps ή MEXRI 12?

 

Προφανώς μέχρι 12. Σχεδόν ποτέ στο adsl, με κανένα provider, δεν έχεις ακριβώς την ονομαστική ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Αν μιλάς όντως περίπου 500' το μήνα, το πακέτο της Vodafone και με τους φόρους είναι απίστευτα πιο οικονομικό από τον ΟΤΕ. Και το σημαντικό είναι ότι είναι η μόνη εταιρεία που σε όποια περιοχή της χώρας και αν βρίσκεσαι σου παρέχει τη σταθερή από το δίκτυό της και σε απαλλάσει από τον ΟΤΕ, στο ενεργοποιεί άμεσα (1 μέρα το πολύ όπως οι συνδέσεις κινητής), ενεργοποιημένες όλες οι βασικές υπηρεσίες χωρίς επιπλέον χρέωση (όχι σαν τον ΟΤΕ που πληρώνεις την αναγνώριση), δυνατότητα ενημέρωσης για το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας και για το ύψος του λογαριασμού, περισσότερες δυνατότητες εξόφλησης και βέβαια πολύ ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών...

 

ΟΚ, ο ΟΤΕ χρεωνει την αναγνωριση με 1,19€/μηνα, η Vodafone τη δινει τσαμπα.

Οταν λες βασικες υπηρεσιες, ποιες εννοεις;

Την ανωτερη εξυπηρετηση πελατων;

Απ'οτι βλεπω η χρεωση ειναι 0,119€/κληση οταν ο ΟΤΕ την παρεχει ατελως.

Και πες οτι αυτη η ειδικη εξυπηρετηση ειναι οντως ανωτερη και σε εχουνε βασιλια στο cc.

Οταν μου λενε "παρε το φιατ τσαμπα ή αγορασε τη φερραρι", εγω το φιατ θα παρω!

 

Επισης:

1. Με τον ΟΤΕ μπορεις να στειλεις ΦΑΞ και να εχεις συναγερμο και τηλ. κεντρο. Στη Vodafone γιοκ.

2. Ο ΟΤΕ δεν εχει ελαχιστη χρεωση στις κλησεις προς κινητα. Η Vodafone εχει τα 30".

3. Ο ΟΤΕ μετα το 2ο λεπτο ομιλιας εχει χρεωση ανα δευτερολεπτο στις κλησεις προς σταθερα. Η Vodafone χρεωνει ανα λεπτο.

4. Ο ΟΤΕ εχει πιο φθηνες διεθνεις κλησεις.

5. Μεσω Vodafone δεν μπορεις να καλεσεις προς 800/801 και αλλες υπηρεσιες που δεν υποστηριζει το δικτυο της.

6. Το μονο θετικο ειναι πως δεν κανει διακριση μεταξυ αστικων και υπεραστικων οπως και οι υπολοιπες εταιριες κινητης. Λογικο αν σκεφτει κανεις οτι μιλαμε για εταιριες κινητης. :O

 

Η ενσυρματη τηλεφωνικη συνδεση απο αυτη της κινητης εχει διαφορα. Γι'αυτο και γινεται αμεσα η ενεργοποιηση (για 48 ωρες διαβασα).

Στον ΟΤΕ πρεπει να στειλουν τον ΟΤΕτζη στο ΚΑΦΑΟ και μετα στο σπιτι.

Στη Vodafone πρεπει να πας να παρεις τον εξοπλισμο ή να στον στειλουν.

 

Ως προς τη ποιότητα συνομιλίας, μη μιλάτε αν δεν το έχετε δοκιμάσει. Αν έχεις ικανοποιητικό σήμα έστω και σε ένα σημείο του σπιτιού σου (όπου και αφήνεις μόνιμα το voicebox) η ποιότητα είναι μια χαρά. Εγώ έβαλα στο εξοχικό μου στη Πάρο και δεν καταλαβαίνω διαφορά με τη συνομιλία μέσω ΟΤΕ... Σε κάθε περίπτωση, αν δεις ότι δεν σε ικανοποιεί μπορείς να το διακόψεις στις 30 μέρες.

 

Ε τωρα οπως και να το κανουμε αλλο τηλεφωνια με καλωδιο χαλκου και αλλο κινητη.

Μαγικα δεν κανει το voicebox, ειναι σαν να μιλας απο ενα κινητο μεσω του δικτυου της Vodafone.

Τι μου λες οτι δεν το εχω δοκιμασει; ;)

 

Φυσικα αν ζητησεις και aDSL ειναι λιγο δυσκολο να το κοψεις σε 30 ημερες! Πιθανοτατα να τη γλιτωσεις αφου μαλλον δεν θα το εχουν ενεργοποιησει ακομη (αναλογως με το συμβολαιο, δεν το εχω δει ωστε να μπορω να απαντησω με σιγουρια). ;)

 

Τέλος, ως προς το ADSL, αν καλύπτεσαι από το ιδιόκτητο δεν πληρώνεις πάγιο ΟΤΕ (βέβαια σε αυτή τη περίπτωση δεν συμφέρει το σκέτο adsl αλλά το 3 σε 1). Εκτός αν γνωρίζεις κάποια άλλη εταιρεία σταθερής που να δίνει κάτι διαφορετικό...

 

Το οτι δεν πληρωνεις τον ΟΤΕ στο ιδιοκτητο δεν ειναι προνομιο της HOL.

ΟΚ, παρομοιες υπηρεσιες κινητης και aDSL δεν δινει αλλη εταιρια (δεν ειναι και πολλες).

Υπηρεσιες σταθερης και aDSL δινουν και αλλες εταιριες (Netone, Forthnet, HOL, Vivodi, On, Tellas, Telepassport, Teledome).

 

Αν εισαι στα κεντρα που καλυπτει η HOL στην Αθηνα (δεν την καλυπτει ολη) μπορεις να βαλεις aDSL μεσω ιδιοκτητου. Αν εισαι στην υπολοιπη Ελλαδα τι θα βαλεις;

Ο ΟΤΕ εχει 981 κεντρα και η HOL 49.

Επισης μεχρι να σε ενεργοποιησει η HOL θα ασπρισουν τα γενια σου! ;) (διαβασε στο adslgr να δεις τι γινεται)

 

Μια χαρά είναι τα πακέτα της Vodafone. To μόνο αρνητικό που βρίσκω είναι ο περιορισμός των 500'. Για αυτό και στην Αθήνα δεν το βάζω, δεν με καλύπτει. Αλλά για το μέσο Έλληνα χρήστη (δηλ. το 80% του πληθυσμού) συμφέρει απίστευτα.

 

Μη γελιεσαι. Τα 500 λεπτα κοστιζουν 15,47€. Αυτη στα δινει "δωρο" και σου βαζει παγιο 14.50€. Υπερπροσφορα! Απλα βαζει παγιο για να εχει ενα σιγουρο κερδος.

Βεβαια οταν δεν μιλας 500 λεπτα ή βγαινεις χαμενος ή πιεζεσαι και κανεις ασκοπα τηλεφωνηματα. ;)

 

Αν ξεκινησουμε και βγαλουμε ολους οσους εχουν aDSL και μενουν στην επαρχια, οσους δεν εχουν σημα στο σπιτι, τους παππουδες και τις γιαγιαδες, τους αλλοδαπους (:p) και οσους μενουν Αθηνα αλλα δεν θελουν τετοιο πραγμα τοτε σιγουρα δεν φτανουμε το 80% αλλα πολυ πιο κατω! ;)

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ, ο ΟΤΕ χρεωνει την αναγνωριση με 1,19€/μηνα, η Vodafone τη δινει τσαμπα.

Οταν λες βασικες υπηρεσιες, ποιες εννοεις;

Την ανωτερη εξυπηρετηση πελατων;

Απ'οτι βλεπω η χρεωση ειναι 0,119€/κληση οταν ο ΟΤΕ την παρεχει ατελως.

Και πες οτι αυτη η ειδικη εξυπηρετηση ειναι οντως ανωτερη και σε εχουνε βασιλια στο cc.

Οταν μου λενε "παρε το φιατ τσαμπα ή αγορασε τη φερραρι", εγω το φιατ θα παρω!

Toυ ΟΤΕ η εξυπηρέτηση λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή εργάσιμες ώρες. Δεν σε ενημερώνει για το υπόλοιπο των δωρεάν λεπτών σου ούτε για το ύψος του λογαριασμού σου πριν εκδοθεί. Και περιμένεις ώρες στην αναμονή (ειδικά στο 1242). Και ποιοτικά είναι υποδεέστερη από της Vodafone. Eσύ πάρε το Fiat! (να ενημερώσω ότι υπάρχει και το 2106702000).

Επισης:

1. Με τον ΟΤΕ μπορεις να στειλεις ΦΑΞ και να εχεις συναγερμο και τηλ. κεντρο. Στη Vodafone γιοκ.

2. Ο ΟΤΕ δεν εχει ελαχιστη χρεωση στις κλησεις προς κινητα. Η Vodafone εχει τα 30".

3. Ο ΟΤΕ μετα το 2ο λεπτο ομιλιας εχει χρεωση ανα δευτερολεπτο στις κλησεις προς σταθερα. Η Vodafone χρεωνει ανα λεπτο.

4. Ο ΟΤΕ εχει πιο φθηνες διεθνεις κλησεις.

5. Μεσω Vodafone δεν μπορεις να καλεσεις προς 800/801 και αλλες υπηρεσιες που δεν υποστηριζει το δικτυο της.

6. Το μονο θετικο ειναι πως δεν κανει διακριση μεταξυ αστικων και υπεραστικων οπως και οι υπολοιπες εταιριες κινητης. Λογικο αν σκεφτει κανεις οτι μιλαμε για εταιριες κινητης. :O

1. Θα υπάρχει σύντομα και φαξ. Ήδη στη Γερμανία λύθηκε και παρέχεται κανονικά.

2. Σε αυτό θα συμφωνήσω.

3,4. Και εδώ συμφωνώ αλλά δεν δικαιολογεί τη τεράστια διαφορά με το πάγιο της γραμμής.

5. Τα νούμερα σε 800 έχουν γενικά ψιλοεξαφανιστεί, μόνο 801 βλέπεις και αυτά θα τα βρεις πάντα και σε μορφή 210. Δεν νομίζω να είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό.

6. Λογικό, μη λογικό, είναι αναμφισβήτητα τεράστιο προσόν του πακέτου.

 

Η ενσυρματη τηλεφωνικη συνδεση απο αυτη της κινητης εχει διαφορα. Γι'αυτο και γινεται αμεσα η ενεργοποιηση (για 48 ωρες διαβασα).

Στον ΟΤΕ πρεπει να στειλουν τον ΟΤΕτζη στο ΚΑΦΑΟ και μετα στο σπιτι.

Στη Vodafone πρεπει να πας να παρεις τον εξοπλισμο ή να στον στειλουν.

H ενεργοποίηση γίνεται το πολύ σε 1 μέρα. Και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό. Όπως ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει κανένα κόστος για την ενεργοποίηση (όπως στον ΟΤΕ).

 

 

 

Ε τωρα οπως και να το κανουμε αλλο τηλεφωνια με καλωδιο χαλκου και αλλο κινητη.

Μαγικα δεν κανει το voicebox, ειναι σαν να μιλας απο ενα κινητο μεσω του δικτυου της Vodafone.

Τι μου λες οτι δεν το εχω δοκιμασει; ;)

Τότε μάλλον δεν γνωρίζεις πως η κωδικοποίηση EFR που χρησιμοποιούν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας θεωρητικά έχει ίδια ποιότητα με τη θεωρητική ποιότητα συνομιλίας του χαλκού. Αν έχεις καλό σήμα η ποιότητα είναι άριστη και δεν καταλαβαίνεις διαφορά. Έβαλα το Vodafone Για το Σπίτι στο εξοχικό μου και δουλεύει άψογα, και όσο και αν σου φανεί παράξενο η συνομιλία είναι καλύτερη από του κινητού.

 

Φυσικα αν ζητησεις και aDSL ειναι λιγο δυσκολο να το κοψεις σε 30 ημερες! Πιθανοτατα να τη γλιτωσεις αφου μαλλον δεν θα το εχουν ενεργοποιησει ακομη (αναλογως με το συμβολαιο, δεν το εχω δει ωστε να μπορω να απαντησω με σιγουρια). ;)

 

Γιατι να κόψεις κάτι που δεν 'εχει ενεργοποιηθεί?:blink:

 

Το οτι δεν πληρωνεις τον ΟΤΕ στο ιδιοκτητο δεν ειναι προνομιο της HOL.

ΟΚ, παρομοιες υπηρεσιες κινητης και aDSL δεν δινει αλλη εταιρια (δεν ειναι και πολλες).

Υπηρεσιες σταθερης και aDSL δινουν και αλλες εταιριες (Netone, Forthnet, HOL, Vivodi, On, Tellas, Telepassport, Teledome).

Μα αυτό είπα στο φίλο. Ότι στο adsl όλοι οι providers λειτουργούν έτσι και κανείς δεν δίνει κάτι παραπάνω. Μόνο που εδώ το σταθερό τουλάχιστον το έχεις ενεργοποιημένο σε 1 μέρα.

 

Αν εισαι στα κεντρα που καλυπτει η HOL στην Αθηνα (δεν την καλυπτει ολη) μπορεις να βαλεις aDSL μεσω ιδιοκτητου. Αν εισαι στην υπολοιπη Ελλαδα τι θα βαλεις;

Ο ΟΤΕ εχει 981 κεντρα και η HOL 49.

Επισης μεχρι να σε ενεργοποιησει η HOL θα ασπρισουν τα γενια σου! ;) (διαβασε στο adslgr να δεις τι γινεται)

Και ξαναλέω, ξέρεις κάποια άλλη ιδιωτική που να δίνει κάτι καλύτερο? Που να έχει μεγαλύτερο δίκτυο? Στις περιοχές που δεν έχει ιδιόκτητο, αναγκαστικά μέσω ΑΡΥΣ με ταχύτητες ΟΤΕ, και σε στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς (πιο φθηνά και από Altec). Όσο για το χρόνο ενεργοποίησης μάλλον δεν γνωρίζεις ότι η Vodafone έχει δεσμεύσει πόρτες από τη HOL σε κάθε περιοχή και η HOL δίνει προτεραιότητα στους πελάτες της Vodafone οι οποίοι και ενεργοποιούνται γρηγορότερα από τους hol users. Και αν καθυστερούν στη HOL, στη Vivodi, στην ΟΝ και στην forthnet τι κάνουν? επειδή μου λες να διαβάσω στο adslgr.com ...

 

 

 

Μη γελιεσαι. Τα 500 λεπτα κοστιζουν 15,47€. Αυτη στα δινει "δωρο" και σου βαζει παγιο 14.50€. Υπερπροσφορα! Απλα βαζει παγιο για να εχει ενα σιγουρο κερδος.

Βεβαια οταν δεν μιλας 500 λεπτα ή βγαινεις χαμενος ή πιεζεσαι και κανεις ασκοπα τηλεφωνηματα. ;)

 

Δηλαδή τι κάνεις τώρα? συγκρίνεις τον ΟΤΕπου για να μιλήσεις 500 λεπτά θέλεις τουλάχιστον 29 ευρώ με ένα πρόγραμμα που σου δίνει τα 500' με 14.88 ευρώ??? Δικαιολογείς τα 14-16 ευρώ που πληρώνεις πάγιο στον ΟΤΕ χωρίς λόγο? Και να μη τα μιλήσεις θα πληρώσεις λιγότερα από τον ΟΤΕ...

 

Αν ξεκινησουμε και βγαλουμε ολους οσους εχουν aDSL και μενουν στην επαρχια, οσους δεν εχουν σημα στο σπιτι, τους παππουδες και τις γιαγιαδες, τους αλλοδαπους (:p) και οσους μενουν Αθηνα αλλα δεν θελουν τετοιο πραγμα τοτε σιγουρα δεν φτανουμε το 80% αλλα πολυ πιο κατω! ;)

 

Εγώ όταν λέω 80& αναφέρομαι στους χρήστες που το πρόγραμμα σταθερής τους ταιριάζει γάντι.Όχι το ADSL. Και σε αυτούς περιλαμβάνεται και ο παππούς με τη γιαγιά (αυτοί δεν πληρώνουν τον ΟΤΕ διπλάσιο? Ή μήπως θέλουν φαξ?), και ο αλλοδαπός (και μάλιστα δεν κατάλαβα γιατι τους εξαιρείς). To μέσο έλληνα χρήστη σταθερού. Kαι το adsl λειτουργεί στην επαρχία μέσω ΑΡΥΣ, μέσω ΟΤΕ, μη τα ξαναλέμε...

 

Και τονίζω πάλι την άμεση ενεργοποίηση χωρίς κόστος, την δυνατότητα ενημέρωσης υπολοίπου και ύψους λογαριασμού, τη δυνατότητα να βάλεις τη sim στο κινητό και να παίρνεις το σταθερό σου νούμερο μαζί, τα sms, δυνατότητα εξόφλησης και με πιστωτική κ.λ.π

Το μέλλον είναι ασύρματο. Δεν είναι τυχαίο που και η Wind θα αναπτύξει το WiMax. Άσε που σε πόσες περιοχές της επαρχίας περιμένεις μήνες να σου βάλει τηλέφωνο ο ΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

@bored01

 

Το οτι περιμένεις ώρες στην αναμονή στο 1242 από πού βγαίνει το συμπέρασμα; Οσες φορές πήρα 1-2 λεπτά αναμονή και μιλάς.

Επίσης το 1242 δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών για θέματα λογαριασμών κτλ..

 

Τον ΟΤΕ μπορέι να του σέρνουμε 1002 άσχημα πράγματα, αλλά πιστεύω περί αναμονών στην Ελλάδα για εξυπηρέτηση πελατών είναι Χρόνια μπροστά από άλλους. (Βλέπε 4νετ).

 

Φιλικά..!! :)

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

@bored01

 

Το οτι περιμένεις ώρες στην αναμονή στο 1242 από πού βγαίνει το συμπέρασμα; Οσες φορές πήρα 1-2 λεπτά αναμονή και μιλάς.

Επίσης το 1242 δεν είναι εξυπηρέτηση πελατών για θέματα λογαριασμών κτλ..

 

Τον ΟΤΕ μπορέι να του σέρνουμε 1002 άσχημα πράγματα, αλλά πιστεύω περί αναμονών στην Ελλάδα για εξυπηρέτηση πελατών είναι Χρόνια μπροστά από άλλους. (Βλέπε 4νετ).

 

Φιλικά..!! :)

Για το 1242 θα συμφωνήσω και εγώ με τον bored01[/member]... Τις περισσότερες φορές βγαίνει κατελλειμένο και αν πιάσεις γραμμή είσαι στην αναμονή για πάνω απο 8 με 10 λέπτα (standart).

Το 134 είναι με τις ώρες του... Πάντως πάνω από 6 λεπτά (συνήθως) δεν περιμένεις.

 

Η Forthent έχει βελτιωθεί τελευταία και στο τμήμα πωλήσεων της καθυμερηνές δεν περιμένεις πάνω από 5 λεπτά.

 

 

Τώρα για τη Vodafone, δεν χρειάζεται να πω κάτι. Όποτε έχω πάρει τηλέφωνο στο 13830 έχω απάντηση το αργότερο σε 1 λεπτό ό,τι ώρα και να έιναι.

Link to comment
Share on other sites

Αν η Vodafone λύσει και το θέμα του ΦΑΞ, τότε γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα η προσφορά της.

Ελπίζω σύντομα. :)

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρω και τη δικιά μου εμπειρία για το Vodafone για το Σπίτι

 

Τα συμπεράσματα δικά σας:

* Για την εταιρία VODAFONE

* Το customer care

* Την τεχνική υπηρεσία

 

31.7 γίνεται αγορά του πακέτου για να χρησιμοποιηθεί στην επαρχία (περιοχή Αιδηψού Ευβοίας)

Στο κατάστημα αγοράς αναφέρθηκε ότι στο σύστημα ΔΕΝ υπήρχε χάρτης επαρχίας για να δηλωθεί με ακρίβεια η θέση του σπιτιού, μόνο χάρτης των αστικών περιοχών υπήρχε. Το σπίτι δηλώθηκε κατά προσέγγιση βάση τοπωνυμίου της περιοχής. Παρόλα αυτά υπήρξε η δέσμευση ότι 2.8 θα ενεργοποιηθεί και όλα θα πάνε καλά.

 

2.8 Ενεργοποιείται το πακέτο και κάνουμε εξερχόμενες κλήσεις. Δεν προσέχουμε όμως ότι λέει σε κάθε κλήση ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ, αλλά όταν δεν μπορούν να μας καλέσουν στο σταθερό νούμερο υποψιαζόμαστε ότι κάτι πάει στραβά και καλούμε το CC.Μας ρωτούν και πάλι τη θέση του σπιτιού και δηλώνουν ότι εντός 24 ωρών θα τακτοποιηθεί το θέμα. ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ότι επειδή υπάρχει τεχνικό πρόβλημα, οι κλήσεις που έγιναν ΘΑ ΠΙΣΤΩΘΟΥΝ.

(Είπαν ΨΕΜΑΤΑ. Εχθές ήρθε ο πρώτος λογαριασμός και οι κλήσεις αυτές ΧΡΕΩΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ!!!)

 

Συνεχίζουμε:

 

3.8 Περνάνε οι 24 ώρες και πάλι εκτός ζώνης. Πάλι κλήση στο CC. Τους αναφέρω ποια κυψέλη μας καλύπτει (το βλέπω στο netmonitor του κινητού μου). Δηλώνουν ότι η πληροφορία τους είναι άχρηστη. Το τεχνικό τμήμα θα εντοπίσει από τις εξερχόμενες κλήσεις την κυψέλη και θα τακτοποιήσει το θέμα εντός το πολύ 5 ΕΡΓΑΣΙΜΩΝ ΗΜΕΡΩΝ.

 

09.8 Το πρόβλημα παραμένει. Επικοινωνούν μαζί μας από το CC και μας ρωτούν αν το πρόβλημα λύθηκε. Ξανασυζητάμε πού είναι το σπίτι και δηλώνουν ότι θα κάνουν διόρθωση θέσης και το πρόβλημα θα λυθεί εντός 24 ωρών. Μας ζητάνε να κάνουμε εξερχόμενες κλήσεις για να δούνε τη κυψέλη. Υπόσχονται ότι όλες οι εξερχόμενες κλήσεις θα πιστωθούν …

 

10.8 Το πρόβλημα παραμένει. Οι εξερχόμενες κλήσεις αναφέρουν εκτός ζώνης. Οι εισερχόμενες στο σταθερό νούμερο αναφέρουν «Ο αριθμός δεν είναι διαθέσιμος». Πάλι κλήση στο CC. Αναρωτιούνται γιατί συμβαίνει αυτό. Μου ζητούν να βάλω τη SIM σε κινητό και να δω τι γίνεται. Βάζω τη SIM στο κινητό και αρχίζω να γυρνάω τη περιοχή. Όντως όταν έβγαινα από τη δικιά μας κυψέλη, κάθε άλλη κυψέλη του σταθμού της Αιδηψού με έδειχνε ΕΝΤΟΣ ζώνης. ΟΛΕΣ εκτός από τη συγκεκριμένη κυψέλη που καλύπτει τη περιοχή μας.

Το αναφέρω στο CC. Μου απαντάνε το εξής παράλογο: Στο σύστημά μας οι εξερχόμενες κλήσεις σας παρόλο που σας λέει ΕΚΤΟΣ ζώνης φαίνονται ΕΝΤΟΣ ζώνης. Κάντε κλήσεις χωρίς πρόβλημα. Για τις εισερχόμενες θα το ψάξουμε…

 

13.08 Καλώ και πάλι το CC. Ένας άλλος υπάλληλος μου αναφέρει ότι ΟΛΕΣ οι εξερχόμενες έχουν χρεωθεί κανονικά σαν ΕΚΤΟΣ ΖΩΝΗΣ. Εκνευρίζομαι και ζητώ τον επικεφαλής του CC. Υπόσχονται ότι θα επικοινωνήσει αυτός μαζί μου. Αρχίζει ένα απαράδεκτο «κρυφτούλι» του επικεφαλής ο οποίος στο τέλος δηλώνει μέσω υπαλλήλου του CC ότι δεν είναι τεχνικός και δεν έχει τι να μου πει ….

 

17.08 Το πρόβλημα παραμένει. Επικοινωνώ με το CC. Ζητώ να μιλήσω με κάποιον τεχνικό να μου πει έναν λόγο που επί μισό μήνα δεν μπορεί να δηλωθεί μια κυψέλη που όλοι ξέρουμε ποια είναι εντός ζώνης. Μου γνωστοποιείται ότι δεν έχω δικαίωμα να μιλήσω με τεχνικό. Ζητώ και πάλι τον προϊστάμενο του CC. Αυτή τη φορά μιλώ με την υπεύθυνη βάρδιας η οποία με ενημερώνει αργότερα ότι το πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από το τεχνικό τμήμα και θα προωθηθεί στο τμήμα support μήπως και λυθεί εκεί ….

 

 

Τα στοιχεία μου και τα στοιχεία των υπαλλήλων της VODAFONE που συνομίλησα στη διάθεση της εταιρίας που πιστεύει ότι είναι σοβαρή…

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρω και τη δικιά μου εμπειρία για το Vodafone για το Σπίτι

 

Τα συμπεράσματα δικά σας:

* Για την εταιρία VODAFONE

* Το customer care

* Την τεχνική υπηρεσία

 

 

Τα στοιχεία μου και τα στοιχεία των υπαλλήλων της VODAFONE που συνομίλησα στη διάθεση της εταιρίας που πιστεύει ότι είναι σοβαρή…

 

δε μας ειπες αν ειναι φορητοτητα ΟΤΕ η νεο σταθερο

 

επισης , αυτο που θα συμφωνησω και μονο ειναι οτι το καταστημα που στην εκανε, επρεπε να ελεγξει πρωτα αν υπαρχει αριθμοδοτηση στην περιοχη σου. ΠΡος το παρον δεν εχει ολη η ελλαδα αριθμοδοτηση (το εχουμε ξαναπει αυτο) και θα υπαρξει καλυψη παντου απο Σεπτεμβριο.

 

Τωρα αν οντως εχεις προβλημα με την καλυψη και τη ζωνη σου και δε τιθεται προβλημα αριθμοδοτησης, πας σε ενα καταστημα να συμπληρωσεις μια χειρογραφη αιτηση αλλαγης ζωνης και να το στειλουν στο Backdesk με φαξ.

 

Σε 2 μερες το πολυ λογικα δε θα εχεις προβλημα.

 

Αν εχεις ακομα και δεν εισαι ικανοποιημενος και εισαι μεσα σε 30 εργασιμες μερες απο την ενεργοποιηση, κανε αιτημα αποσυνδεσης. Κανεις δε θα σου το αρνηθει.

 

Τοσο απλα, τοσο ομορφα...

:X
Link to comment
Share on other sites

δε μας ειπες αν ειναι φορητοτητα ΟΤΕ η νεο σταθερο

 

επισης , αυτο που θα συμφωνησω και μονο ειναι οτι το καταστημα που στην εκανε, επρεπε να ελεγξει πρωτα αν υπαρχει αριθμοδοτηση στην περιοχη σου. ΠΡος το παρον δεν εχει ολη η ελλαδα αριθμοδοτηση (το εχουμε ξαναπει αυτο) και θα υπαρξει καλυψη παντου απο Σεπτεμβριο.

 

Τωρα αν οντως εχεις προβλημα με την καλυψη και τη ζωνη σου και δε τιθεται προβλημα αριθμοδοτησης, πας σε ενα καταστημα να συμπληρωσεις μια χειρογραφη αιτηση αλλαγης ζωνης και να το στειλουν στο Backdesk με φαξ.

 

Σε 2 μερες το πολυ λογικα δε θα εχεις προβλημα.

 

Αν εχεις ακομα και δεν εισαι ικανοποιημενος και εισαι μεσα σε 30 εργασιμες μερες απο την ενεργοποιηση, κανε αιτημα αποσυνδεσης. Κανεις δε θα σου το αρνηθει.

 

Τοσο απλα, τοσο ομορφα...

 

 

Ισως εγώ δεν έγινα κατανοητός.

 

Αφορά νέο αριθμό και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αριθμοδότησης. (από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;)

 

Το θέμα είναι τεχνικό. Η VODAFONE δεν μπορεί να ορίσει μια συγκεκριμένη κυψέλη η οποία είναι ΓΝΩΣΤΗ και ΣΤΑΘΕΡΗ (η περιοχή εξυπηρετείται σταθερά από μία κυψέλη με πολύ καλό σήμα), σαν κυψέλη ζώνης. Το γιατί δε το γνωρίζω. Κανείς δε το λέει.

 

Το θέμα είναι επίσης ηθικό. Επί ένα μήνα σχεδόν τώρα ακούω από κάθε υπάλληλο του CC μια διαφορετική ιστορία, υπόσχονται ότι δε θα χρεωθώ τις κλήσεις σαν εκτός ζώνης και στέλνουν λόγαριασμό και τις έχουν χρεώσει σαν εκτός ζώνης, και κανείς δε δεσμεύεται αν και σε τι ορίζοντα θα λυθεί το πρόβλημα. Με πάνε από μέρα σε μέρα και από πενθήμερο σε πενθήμερο.

 

Αυτό είναι εικόνα σοβαρής εταιρίας; Δε νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

επισης , αυτο που θα συμφωνησω και μονο ειναι οτι το καταστημα που στην εκανε, επρεπε να ελεγξει πρωτα αν υπαρχει αριθμοδοτηση στην περιοχη σου. ΠΡος το παρον δεν εχει ολη η ελλαδα αριθμοδοτηση (το εχουμε ξαναπει αυτο) και θα υπαρξει καλυψη παντου απο Σεπτεμβριο.

 

 

Aριθμοδότηση υπάρχει σε όλη την Ελλάδα. Το θέμα σίγουρα δεν έχει να κάνει με τον αριθμό αλλά με τον προσδιορισμό της home zone.

 

@IoanAth: Έχεις δίκιο να διαμαρτύρεσαι αν και κακώς γενικεύεις αυθαίρετα, το ότι έτυχε σε εσένα δεν συμβαίνει σε όλους. Από εκεί και πέρα οι κλήσεις σου θα πιστωθούν (ξέρουν ότι αλλιώς μπορείς να κάνεις καταγγελεία στην ΕΕΤΤ και να κινηθείς νομικά, ειδικά από τη στιγμή που έχεις μιλήσει τόσες φορές με το cc). Επιχείρησε να ξανακαλέσεις και αν δεις ότι δεν βγάζεις άκρη στείλε και ένα οργισμένο e-mail απειλώντας. Ελπίζω να μην ταλαιπωρηθείς περισσότερο.:O

 

@doganos: O OTE είναι χρόνια μπροστά στην εξυπηρέτηση? Το ακούσαμε και αυτό... 3 διαφορετικά νούμερα εξυπηρέτησης (134,1242,121), κανένα από τα οποία δεν λειτουργεί σε 24ωρη βάση (ακόμα και το 121), με σχετικά μεγάλους χρόνους αναμονής (εγώ όπως είπε και ο kostas pav όποτε έχω καλέσει σε αυτό το νούμερο είτε είναι κατειλημμένο είτε χτυπάω μισάωρα περιμένοντας), με αδυναμία να σε εξυπηρετήσουν σωστά σε θέματα λογαριασμών ("πηγαίνετε στον ΟΤΕ της περιοχής σας"), συμπεριφορά ανάλογη με τις γραμμές ραδιοταξί στο 121 κ.λ.π Αυτή είναι η καταπληκτική εξυπηρέτηση του ΟΤΕ??? Βέβαια αν τη συγκρίνεις με τη Forthnet... Αλλά εδώ μιλάμε για τη Vf.

Link to comment
Share on other sites

Επί ένα μήνα σχεδόν τώρα ακούω από κάθε υπάλληλο του CC μια διαφορετική ιστορία, υπόσχονται ότι δε θα χρεωθώ τις κλήσεις σαν εκτός ζώνης και στέλνουν λόγαριασμό και τις έχουν χρεώσει σαν εκτός ζώνης, και κανείς δε δεσμεύεται αν και σε τι ορίζοντα θα λυθεί το πρόβλημα. Με πάνε από μέρα σε μέρα και από πενθήμερο σε πενθήμερο.

 

Καταλαβαίνω ότι έχεις ταλαιπωθηρεί πολύ απλώς αυτό που ήθελα να σου πω από προσωπική εμπειρία με σταθερό παρουσιάστηκε σχεδόν το ίδιο πρόβλημα με το δικό σου και μένω Αθήνα φίλε μου ... και όλες οι κλήσεις που πραγματοποιούσα ακουγόταν το μήνυμα είστε εκτός ζώνης κόντεψα να φρικάρω τις 5 πρώτες ημέρες (προμηθεύτηκα νέα γραμμή) επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης μπήκαμε σε μια διαδικασία να βάλω κάρτα Sim σε συσκευή κινητού να κάνω κλήσεις από εκεί να με καλούν στο κινητό του σταθερού και διάφορα άλλα που δεν χρειάζεται να πολυγογώ. Το θέμα είναι ότι παρέλαβα δύο μηνών λογαριασμούς ο πρώτος 14 και κάτι ευρώ και ο δεύτερος 78 ευρώ και αυτό συνέβη γιατί ήμουν εκτός ζώνης για δύο μήνες. Από το τμήμα εξυπηρέτησης η πρώτη κοπελίτσα που μίλησα μου είπε χαρακτηριστικα "Θα προωθήσουμε το πρόβλημα σας στο τεχνικό τμήμα προς επίλυση του προβληματος με τις κλήσεις σας εν τω μεταξύ εσείς εφόσον το επιθυμείτε μπορείτε να πραγματοποιείται εξερχόμενες κλήσεις και στο τρίτο μήνα λειτουργίας λογικά θα παραλάβετε πιστωτικό των κλήσεων που έχετε χρεωθεί όσο ήσασταν εκτός ζώνης."

Στον λογαριασμό αυτού του μήνα πέρα από τα πάγια τέλη που έχουν λογικά κρατήσει που επιστράφησαν κοντά στα 60 κάτι Ευρώ.

Οπότε υπομονή λογικά στον επόμενο λογαριασμό θα παραλάβεις την επιστροφή...

[sIGPIC][/sIGPIC]Σοφός δεν είναι μόνο αυτός που ξέρει πολλά αλλά αυτός που ξέρει που να βρει τα υπόλοιπα Bacon
Link to comment
Share on other sites

 

@doganos: O OTE είναι χρόνια μπροστά στην εξυπηρέτηση? Το ακούσαμε και αυτό... 3 διαφορετικά νούμερα εξυπηρέτησης (134,1242,121), κανένα από τα οποία δεν λειτουργεί σε 24ωρη βάση (ακόμα και το 121), με σχετικά μεγάλους χρόνους αναμονής (εγώ όπως είπε και ο kostas pav όποτε έχω καλέσει σε αυτό το νούμερο είτε είναι κατειλημμένο είτε χτυπάω μισάωρα περιμένοντας), με αδυναμία να σε εξυπηρετήσουν σωστά σε θέματα λογαριασμών ("πηγαίνετε στον ΟΤΕ της περιοχής σας"), συμπεριφορά ανάλογη με τις γραμμές ραδιοταξί στο 121 κ.λ.π Αυτή είναι η καταπληκτική εξυπηρέτηση του ΟΤΕ??? Βέβαια αν τη συγκρίνεις με τη Forthnet... Αλλά εδώ μιλάμε για τη Vf.

 

 

Ναι είναι χρόνια μπροστά στην ΑΝΑΜΟΝΗ. Εγώ όσες φορές πήρα δεν περίμενα ΠΟΤΕ πάνω απο 5 λεπτά. Και δεν το λέω μόνο εγώ αυτό το πράγμα αλλά πολλοίιιιιιιιιιιι άλλοι (βλέπε http://www.adslgr.com)

 

Θα συμφωνήσω οτι δεν είναι 24ωρα τα τηλέφωνα του ΟΤΕ. Αλλά ούτε της 4νετ είναι (βλέπε πωλήσεις).

 

Τώρα εαν έχεις ΟΤΕΝΕΤ μπορείς να πάρεις 24 εξυπηρέτηση πελατών. :rolleyes:

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Ναι είναι χρόνια μπροστά στην ΑΝΑΜΟΝΗ. Εγώ όσες φορές πήρα δεν περίμενα ΠΟΤΕ πάνω απο 5 λεπτά. Και δεν το λέω μόνο εγώ αυτό το πράγμα αλλά πολλοίιιιιιιιιιιι άλλοι (βλέπε http://www.adslgr.com)

 

Θα συμφωνήσω οτι δεν είναι 24ωρα τα τηλέφωνα του ΟΤΕ. Αλλά ούτε της 4νετ είναι (βλέπε πωλήσεις).

 

Τώρα εαν έχεις ΟΤΕΝΕΤ μπορείς να πάρεις 24 εξυπηρέτηση πελατών. :rolleyes:

 

Αν είναι χρόνια μπροστά στην αναμονή ο ΟΤΕ, η Vodafone τι είναι, αιώνες??? Και σου ξαναλέω πως στο 121 σε αντιμετωπίζουν λες και έχεις καλέσει τα ραδιοταξί Kosmos :p ενώ και το cc της Otenet εκτός ότι εξυπηρετεί μόνο για internet σε θέματα βλαβών πολλές φορές σε παραπέμπουν στο 121... Αν είσαι βέβαια χρήστης Otenet, αλλιώς 1242 και περιμένεις ώρες... Και μην συγκρίνεις τη Forthnet γιατι και η Vivodi καλύτερη εξυπηρέτηση έχει...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είσαστε εκτός θέματος.......δεν συζητιέται εδω η εξυπηρέτηση και η σύγκριση αυτών.......:D:D

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

αυτό συνέβη γιατί ήμουν εκτός ζώνης για δύο μήνες...

 

Τι έγινε μετά τους 2 μήνες που ήσουν εκτός ζώνης; κατάφερε η VF να σε βάλει εντός ζώνης ή τους γύρισες το πακέτο πίσω;

Link to comment
Share on other sites

Ουσιαστικά η προσφορά αφορά σε όσους κατοικούν σε αστικά κέντρα. Προσοχή! :p ;) lol

 

γιατί το λες αυτό? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Mαλλον θέλει να πει οτι "περισσότερο" στα xωρια-επαρχεία (και οχι αστικά κέντρα )!

edit : "αστικά κέντρα" = xωρια-επαρχεία

Link to comment
Share on other sites

Mαλλον θέλει να πει οτι "περισσότερο" στα αστικα κεντρα !

 

ναι, κατάλαβα το σκεπτικό αλλά ... γιατί? :confused: Εγώ αντίθετα φανταζόμουν ότι η υπηρεσία θα "έλεγε" περισσότερο σε πολύ μικρά χωριά, όπου το "εντός ζώνης" θα εκτείνονταν αρκετά μακριά από το σπίτι ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι, κατάλαβα το σκεπτικό αλλά ... γιατί? :confused: Εγώ αντίθετα φανταζόμουν ότι η υπηρεσία θα "έλεγε" περισσότερο σε πολύ μικρά χωριά, όπου το "εντός ζώνης" θα εκτείνονταν αρκετά μακριά από το σπίτι ;)

 

μάλλον μπερδεύτηκε οπως με μπέρδεψε και εμένα "αστικά" θα εννοεί τα "χωριά"

Link to comment
Share on other sites

μάλλον μπερδεύτηκε οπως με μπέρδεψε και εμένα "αστικά" θα εννοεί τα "χωριά"

 

έτσι ... εξηγείται το πράμα!!! :oops:

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος εδω πιστεύω να σε κάλυψε άνετα και 100%!! Επίσης όταν περάσεις τα 500 λεπτά η χρέωση από σταθερό σε σταθερό(αστικό - υπεραστικό) είναι μόνο 1.8€ η ώρα και απο σταθερό σε κινητά 9,5€ η ώρα σε αντίθεση απο κινητό σε κινητό 14 € η ώρα..Συμφέρει απίστευτα. Αν δεν δοκιμάσεις μην λες πράγμτα που δεν ισχύουν!:)

 

Ποια ειναι τα πραγματα που ειπα και δεν ισχυουν; ;)

Η αναφορα στην ποιοτητα συνομιλιας; Αφου η κληση γινεται απο το δικτυο κινητης τηλεφωνιας.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...