Jump to content

Σταθερή και ADSL από την Vodafone


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μην παθιάζεσαι...Εχω την αίσθηση οτι είσαι λίγο υπερβολικός..... Μην κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος....

 

α) Δεν χάνεις έτσι έυκολα την κάλυψη μέσα στο σπίτι από ώρα σε ώρα και μάλιστα σε σταθερό σημείο. Για να γίνει αυτό θα πρέπει να παρεμβάλονται παροδικά μεγάλα εμποδια όπως πολυκατοικίες που σίγουρα ..... δεν ανεβοκατεβαίνουν..... Φροντίζεις να τοποθετείς την συσκευή σε σημείο με ικανοποιητικό σήμα και συτό αρκεί. ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΗΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!!!! Δεν σου έβαλε κανένας το μαχαίρι στο λαιμό. Για το θέμα της κάλυψης σε ενημερώνουν και στο κατάστημα. Αν δεν το κατανοείς και προχωράς σε αυθαίρετη αγορά..... προβλημά σου.... δεν σου φταίει μετά κανενας.....

 

β) Η ένταση εκπομπής μιας κεραίας δεν μεταβάλεται με την αυξωμέιωση της έντασης του ρεύματος.....Δεν έιναι βάνα με νερό ..... μη λέμε ότι θέλουμε....

 

γ) Ποιος είπε πως αν πεσει το ρεύμα παύει να λειτουργεί μια κεραία? Τα BTS δεν είναι σαν την τοστιέρα που το βαζεις και το βγάζεις από την πρίζα...... Θυμάσαι σε κάποια διακόπή ρεύματος να ήταν εκτος δικτύου το κινητο σου????

 

δ) Συνήθως στο κατάστημα σου λένε οτι πάρε την τάδε συσκευή που έχει και μπαταρία σε περιπτώσεις που έχεις διακοπή στο σπίτι. Δικαιωμά σου να επιλέξεις και αν δεν ενημερώθηκες σωστά αυτό βαρείνει το κατάστημα.....

 

Λοιπόν το πακέτο το έχω στο σπίτι και το αγόρασα όπως και όλος ο υπόλοιπος κόσμος για λόγους τιμής παγίού καθαρά... ΑΡΙΣΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΒΑΖΩ....

Δεν είμαι κάθε ώρα και στιγμή κρεμασμένος πάνω από το σταθερό λοιπόν μήπως γίνει κάτι με του σταθμούς όπως λες και χάσω καμια κληση.....

 

Με την ίδια λογική μπορεί ο εκσκαφέας που μπορεί να δουλεύει στη γειτονια να κοψει τα καλώδια του ΟΤΕ ......ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ!!!!

 

Αυτά.....

 

 

Φίλε μου σου προτείνω αν θες όταν κάνεις quote για να...απαντήσεις, να έχεις διαβάσει τι λέει ο άλλος σε αυτό που απαντάς! Πόσο μάλον να κρίνεις οτι "λέμε και ότι θέλουμε" για λόγια που εσύ ο ίδιος έθεσες και όχι εγώ!

 

Έτσι για παράδειγμα θα καταλάβαινες οτι στο β και στο γ μιλάς για διαφορετικά πράγματα από ότι συζητούσαμε....δεν συνέδεσα την παροχή ρεύματος με την ισχύ των κεραιών (που σου ήρθε αυτό αλήθεια?), οι αυξομειώσεις στην ισχύ των κεραιών υπάρχουν και είναι δυναμικές - έτσι δουλέυουν τα κυψελοειδή δίκτυα. Μάλιστα στις 2 από τις 4 φορές που χάθηκε η ζώνη μου οφειλόταν σε κεραία εκτός ζώνης που μπήκε "σφήνα" ενώ δεν έπρεπε (αν έχεις ΝΟΚΙΑ με NET MONITOR μπορείς να το κατλάβεις καλύτερα αυτό που σου λέω) αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες από μέσα, βαθιά μέσα στην εταιρία! Όσο για το γ, προφανώς δεν κατάλαβες οτι τόσο ο φίλος stelaras1 όσο και εγώ αναφερόμαστε στο οτι αν δεν έχεις ρεύμα στο σπίτι δεν δουλεύει το voicebox, όχι ο σταθμός βάσης (και αυτό από που σου ήρθε αλήθεια?)

 

Επίσης έχασες τελείως το νόημα, εγώ την έχω την υπηρεσία από τον Οκτώβριο 2007 (και την παρακολουθώ σε αυτό το thread από τον Ιούλιο του 2007), την θεωρώ πολύ καλό value for money, παρ'όλες τις αδυναμίες της. Απλά που και που μου τι δίνει με αυτά που γράφονται χωρίς να τεκμηριώνονται..... δεν παθιάζομαι ούτε παίρνω κάτι προσωπικά, είμαι αρκετά μεγάλος και έχω αρκετά χρόνια στα φόρα του νετ για κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

όχι δεν την είχα ποτέ την υπηρεσία, από το μυαλό μου τα βγάζω όλα..

και επίσης θέλω το κακό της βόντα γιατί έχω οικονομικά συμφέροντα από wind και cosmote...

όσο για τις γνώσεις μπορεί να μην έχω όσες εσύ αλλά σε ένα ελεύθερο forum και χώρα κανείς δεν μπορεί να μου απαγορεύσει αυτά που έχω στο μυαλό μου, έστω κι αν αυτό δεν έχει τόσο μεγάλο IQ.

 

Φίλε μου συζήτηση κάνουμε, η οποία μπορεί να ανεβαίνει λίγο σε τόνους αλλά δεν παύει να είναι συζήτηση! Ούτε το IQ σου υποτίμησε κανένας ούτε σου απαγόρευσε να πεις αυτό που σκέφτεσαι.....απλά τα επιχειρήματα που παράθεσες ως σοβαρά προβλήματα της υπηρεσίας δεν ήταν πολύ δυνατά, αφού έχουν ξανασυζητηθεί επανειλημένως στο thread...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου συζήτηση κάνουμε, η οποία μπορεί να ανεβαίνει λίγο σε τόνους αλλά δεν παύει να είναι συζήτηση! Ούτε το IQ σου υποτίμησε κανένας ούτε σου απαγόρευσε να πεις αυτό που σκέφτεσαι.....απλά τα επιχειρήματα που παράθεσες ως σοβαρά προβλήματα της υπηρεσίας δεν ήταν πολύ δυνατά, αφού έχουν ξανασυζητηθεί επανειλημένως στο thread...

 

αυτά που λέω δεν είναι επιχειρήματα για κάτι, είναι απλά η εμπειρία μου από την υπηρεσία, τίποτα παραπάνω τίποτα παρακάτω..

 

  • Οι κλήσεις κοβόντουσαν ανεξήγητα
  • Ποιότητα Χάλια - Με άκουγαν με δυσκολία
  • Έβγαινε εκτός ζώνης και χρεωνόμουν σα κινητό..

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για να πούμε και του στραβού το δίκιο εκεί που μιλάς καλά εκεί ξαφνικά κόβεται ή κάνει διακοπές στην ομιλία . Λόγικό ασύρματο δύκτιο είναι.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Δουλευα μεχρι πριν μερικους μηνες σε καταστημα vodafone. Αυτο που εχω να πω σχετικα με το σταθερο είναι οτι με είχε μπερδέψει πάρα πολύ. Πέρασαν εκατοντάδες πελάτες που το αγόρασαν. Οι πιο τυχεροί ήταν αυτοί που το πήραν και δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα. Έπειτα ήταν αυτοί που είχαν πρόβλημα με το voicebox αλλά μετά από αντικατάσταση όλα ΟΚ. Τέλος υπήρχαν και αυτοί που ότι και να κάναμε δεν έλεγε να δουλέψει με τίποτα. Υπήρξε πελάτης που του δώσαμε 2-3 voicebox, jablotron και δεν γινοταν τίποτα. Φυσικά στο 99% των περιπτώσεων όταν έβαζαν τη sim σε κινητό όλα δουλεύαν άψογα. Στην πόλη που ήμουν σπάνια είχαμε πρόβλημα με τη ζώνη. Τα κυριοτερα προβλήματα ήταν κακή ποιότητα ηχου, διακοπές στη γραμμη, δεν ακουγε ο ενας τον αλλον. Τα voicebox ήταν τελείως αναξιοπιστα ενώ τα jablotron πολύ καλύτερα αν και ορισμένα είχαν πρόβλημα στο ακουστικό. Αρχικά προτρέπαμε τους πελάτες να παίρνουν τα jablotron λόγω αξιοπιστίας αλλά προς το τέλος τους προτείναμε να πάρουν μια συσκευή κινητού. Και εγώ απο αυτά που είδα σιγουρα το κινητο ειναι η καλυτερη λυση αλλα ορισμένοι ήταν διστακτικοι λόγω ακτινοβολίας και επιπλέον είναι λιγο δυσκολο για ορισμένους πχ ηλικιωμενους, να χρησιμοποιούν κινητό για σταθερό. Τώρα για την αιτία του προβλήματος δεν μπόρεσα ποτέ να καταλάβω τι εφταιγε, δεν ειμαι και ειδικός, αλλά για ένα μεγάλο μέρος φταίει το hardware, το voicebox δηλαδή, γιατι αν εφταιγε το δίκτυο δεν θα δούλευε ούτε με κινητο. Πάντως για μένα η υπόθεση με το σταθερό περισσότερη ζημια έκανε στην εταιρία παρά καλό καθώς υπήρχαν μακροχρόνιοι πελάτες του καταστήματος που ποτέ δεν είχαν καποιο πρόβλημα και επαιρναν το σταθερό που τους δημιουργούσε προβλήματα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλές φορές είτε να έκαναν φορητότητα είτε να έκαναν διακοπή στο κινητό τους. Όπως και να χει η εταιρία έχασε μεγάλο μέρος της αξιοπιστίας της.
Link to comment
Share on other sites

Επρεπε απο την αρχη να διναμε συγκεκριμενες ΚΙΝΗΤΕΣ συσκευες. Αυτο με τα voice box ηταν μεγα λάθος. Η φτηνια τρωει τον παρά βλεπεις...

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Επρεπε απο την αρχη να διναμε συγκεκριμενες ΚΙΝΗΤΕΣ συσκευες. Αυτο με τα voice box ηταν μεγα λάθος. Η φτηνια τρωει τον παρά βλεπεις...
επαναλαμβανόμενο λάθος πάυει να ειναι λάθος... καταντάει μα...αντε μην πω.

τα sagem κυκλοφοράνε ακόμα, αντι να βγάλουν το μπόγια να μαζέψει κι αυτά που δώσανε μεχρι τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Επρεπε απο την αρχη να διναμε συγκεκριμενες ΚΙΝΗΤΕΣ συσκευες. Αυτο με τα voice box ηταν μεγα λάθος. Η φτηνια τρωει τον παρά βλεπεις...

 

Αυτό το σύστημα ξέρω λειτουργεί και στο εξωτερικό πχ.Γερμανια. Είμαι περίεργος εκεί με τι δουλεύουνε? με voice box? Για μένα έπρεπε να βρίσκανε πιο αξιόπιστες συσκευές. Το κινητό έχει το μειονέκτημα που ανέφερα με τους ηλικιωμένους που έιναι και ίσως η μεγαλύτερη μερίδα των πελατών του σταθερού, τουλάχιστον στο δικό μας μαγαζί. Έπειτα μερικοί που αναφέρουν οτι ειναι φυσιολογικες οι διακοπες επειδη ειναι ασυρματο δικτυο, αυτό αν και λογικο ο πελάτης φυσικα και δεν το δεχεται καθοτι θεωρει αυτονοητο οτι θα εχει την ιδια ποιοτητα με τον οτε. Επιπλέον οι ηλικιωμενοι μολις αντιμετωπίσουν καποιο πρόβλημα αμεσως απαιτουν να ερθει τεχνικος στο σπιτι "στον οτε θα ρχοταν".Ασχετα αν η "βλαβη" ειναι οτι δεν εχει συνδεσει το ασυρματο στην πριζα.

 

Εμένα αυτό που με απογοητευε είναι οτι οι ανώτεροι μεσα στην εταιρια εδειχναν να μην καταλαβαίνουν το μεγεθος του προβλήματος. Σε συνομιλιες που τους επισημαναμε το μεγεθος του προβλήματος μας λεγανε αλλα αντι αλλων. οτι ειναι καινουργιο και εχει λιγα προβλήματα, ενω αλλοι ελεγαν: "ποια προβλήματα" ή "μονο εσεις εδω εχετε τοσα πολλα προβλήματα"...Αστειοτητες...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που με απογοητευε είναι οτι οι ανώτεροι μεσα στην εταιρια εδειχναν να μην καταλαβαίνουν το μεγεθος του προβλήματος. Σε συνομιλιες που τους επισημαναμε το μεγεθος του προβλήματος μας λεγανε αλλα αντι αλλων. οτι ειναι καινουργιο και εχει λιγα προβλήματα, ενω αλλοι ελεγαν: "ποια προβλήματα" ή "μονο εσεις εδω εχετε τοσα πολλα προβλήματα"...Αστειοτητες...

 

Φίλε chrisfiss έχεις απόλυτο δίκιο,

όταν οι αρχηγοί δεν έχουν την οξυδέρκεια να καταλάβουν τι συμβαίνει με μια υπηρεσία και απλά λένε ότι όλα πάνε καλά τα λένε μόνο για να τό ακούνε οι ίδιοι και οι παραπάνω.

Αν εθελοτυφλείς σκοπίμως για κάτι τότε σίγουρα θα σου γυρίσει boomerang πίσω όπως συμβαίνει τώρα με την εταιρία..

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το σύστημα ξέρω λειτουργεί και στο εξωτερικό πχ.Γερμανια. Είμαι περίεργος εκεί με τι δουλεύουνε? με voice box?

 

Και εκεί με voicebox δουλεύανε, απλά εκεί μάλλον δεν είχαν τις Ελληνικές ιδιαιτερότητες στο δίκτυο (κεραίες φαντάσματα (μη σύννομες όπως τις χαρακτηρίζανε), συνεχόμενες αλλαγές στην ένταση και το στήσιμο μεταξύ κεραιών κτλ.). Τα κινητά χειρίζονται μάλλον καλύτερα την παρακολούθηση και τις εναλλαγές μεταξύ κεραιών από οτι τα φτηνά voicebox... Για τα υπόλοιπα που λες για το τι απαιτήσεις έχει ο πελάτης συμφωνώ απόλυτα, ιδίως οι ηλικιωμένοι περίμεναν κάτι εφάμιλο του σταθερού ΟΤΕ, κάτι που η κινητοσταθερή δεν θα το καταφέρει ποτέ!

 

Και όντως τα sagem πρέπει να είναι για τα μπάζα, το είχα πάρει στην αρχή (γιατί με είχαν δελεάσει τα sms που το ericsson δεν μπορεί να στείλει) αλλά το άλλαξα με το ericsson γιατί κόλαγε το dect μου και χρειαζόταν reset.... Από τότε που έβαλα το ericsson όμως δεν είχα πρόβλημα hardware.

Link to comment
Share on other sites

εκανα αιτηση την πεμπτη 31/7 & παρασκευη 1/7 ειχα το τηλεφωνο. τωρα για τιο adsl περιμενουμε...

ηθελα να ρωτησω αν χρειαζεται το speedtouch 585i v6 καποια ιδιαιτερη ρυθμιση για να συνεργαστει με το adsl της voda.μιας &το ρουτερ μ εχει μεινιε απο connex πακετο...

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα περιμένω. Δηλώθηκε δεύτερη καλωδιακή βλάβη στον οτε. Τελικά τα καλώδια είναι τρύπια. Θέλω όμως την γνώμη σας .Αξίζει να περιμένω και άλλο στην vodafone ή να σηκωθώ να φύγω; Περίμενω σχεδόν 5 μήνες και παρόλο που έχω την mobile card της vodafone έχω βαρεθεί.
London for ever
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου να σηκωθείς να φύγεις τώρα που προλαβαίνεις :)

 

Και πες μου που να πάω ; Καμιά γνώμη;

 

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο. Τι γίνεται όταν θέλω να φύγω με τα 57 ευρώ του fritz αλλά και όταν θέλω να φύγω αλλά να το κρατήσω; Έχω ακούσει πάντως εξωφρενικά πράγματα από την vodafone και έχω φρικάρει.

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Και πες μου που να πάω ; Καμιά γνώμη;

 

Και να ρωτήσω και κάτι άλλο. Τι γίνεται όταν θέλω να φύγω με τα 57 ευρώ του fritz αλλά και όταν θέλω να φύγω αλλά να το κρατήσω; Έχω ακούσει πάντως εξωφρενικά πράγματα από την vodafone και έχω φρικάρει.

 

Θα πας μόνο στον ΟΤΕ. Εφόσον υπάρχει καλωδιακή βλάβη στη γραμμή σου δεν είναι θέμα της Vodafone αλλά του ΟΤΕ. Σε όποιον άλλο πάροχο και αν πας τα ίδια θα δεις. Ενδεχομένως όμως σαν πελάτης ΟΤΕ να έχεις καλύτερη και γρηγορότερη αντιμετώπιση της βλάβης από τον ίδιο τον ΟΤΕ.

 

Νομίζω πως κατα τη σύνδεση σου έγινε κάποια έκπτωση για να πάρεις το fritz! μόνο 57 ευρώ. Αν το κρατήσεις (και καλά θα κάνεις γιατι αξίζει πάρα πολύ) ενδεχομένως να σου ζητήσουν αυτή τη διαφορά (αν υπάρχει από τη πραγματική τιμή(αν υπάρχει, δεν είμαι σίγουρος).

 

Τέλος θα σου πω πως εξωφρενικά πράγματα όπως και θετικά σχόλια θα ακούσεις για όλες τις εταιρείες, είτε μιλάμε για τη Vodafone, είτε για Forthnet είτε για Vivodi κ.τ.λ Δυστυχώς έτσι όπως είναι το LLU στην Ελλάδα τα πράγματα είναι δύσκολα και μπορεί να σου κάτσει στραβή σε οποιαδήποτε εταιρεία. Παντού υπάρχουν ευχαριστημένοι και δυσαρεστημένοι. Κάνε απλώς μια βόλτα στο adslgr.com και θα δεις τα απίστευτα για όλες τις εταιρείες. Μην ακούς λοιπόν τα σχόλια άλλων, κοίτα τι γίνεται με εσένα και πως θα αντιμετωπίσεις καλύτερα το πρόβλημα σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα κακά και τα καλά για την κάθε εταιρεία τα ξέρω .Όταν λέω έχω φρικάρει είναι σε ερώτηση μου για το fritz και ακύρωση της αίτησης adsl προς την vodafone μου είπανε αν θέλω να κρατήσω το fritz θα πρέπει να τους πληρώσω την διακοπή σε μια υπηρεσία..... που δεν είχα ποτέ. Αν δεν θέλω να κρατήσω το fritz τότε θα χάσω τα 57 ευρώ που πλήρωσα για να αγοράσω το fritz για την υπηρασία που ..... δεν είχα ποτέ. :mad: Πάντως bored01 μου επιβεβαιώνεις ΄την σκέψη μου ότι εάν πάω στον οτε ίσως θα γίνει ποιό γρήγορα η σύνδεση μου.:)
London for ever
Link to comment
Share on other sites

ημουν σε πακετο connex με γραμμη ISDN & ρουτερ speedtouch 585i v6.τωρα που θα συνδεθω με την voda,η οποια υποβαθμιζει την γραμμη σε PSΤN θα μπορω να χρησιμοποιησω το speedtouch??
Link to comment
Share on other sites

ημουν σε πακετο connex με γραμμη ISDN & ρουτερ speedtouch 585i v6.τωρα που θα συνδεθω με την voda,η οποια υποβαθμιζει την γραμμη σε PSΤN θα μπορω να χρησιμοποιησω το speedtouch??

Όχι προφανώς...Το flash-άρεις, ή πέρνεις το Fritz με 57€.

Link to comment
Share on other sites

Όχι προφανώς...Το flash-άρεις, ή πέρνεις το Fritz με 57€.

 

οταν λες το fasharo,τι εννοεις?

μπορω καπως να το μετατρεψω απο isdn σε pstn?

sorry αν ρωταω κουταμαρες, αλλα ειμαι λιγο ασχετος με το θεμα...:O

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν στο συγκεκριμένο γίνεται, γενικά γίνεται, το χω κάνει σε Vigor και Fritz.

 

υστερα απο ψαξιμο&σε αλλα φορουμ,τελικα για το speedtouch 585 δεν γινεται flasharisma...

το 585i (isdn) με το 585 (pstn) διαφερουν σε hardware...

οποτε το παω για πουλημα...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Μιά ερωτηση θα θελα να κάνω αν γνωριζει κάποιος. Επειδή μετακομίζω μου είπαν ότι για το ADSL θα πρέπει να γίνει νέα αίτηση συνδεσης από την αρχή. Μιλάμε για περιοχή Μεταμόρφωσης. Γνώρίζει κανένας πόσο διάστημα χρειάζεται για να συνδεθώ περίπου? Και κάτι άλλο. Δίνεται VMC μέχρι τότε?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Μιά ερωτηση θα θελα να κάνω αν γνωριζει κάποιος. Επειδή μετακομίζω μου είπαν ότι για το ADSL θα πρέπει να γίνει νέα αίτηση συνδεσης από την αρχή. Μιλάμε για περιοχή Μεταμόρφωσης. Γνώρίζει κανένας πόσο διάστημα χρειάζεται για να συνδεθώ περίπου? Και κάτι άλλο. Δίνεται VMC μέχρι τότε?

Θα σου πρότινα να μην κάνεις το λάθος...Θα ταλαιπωρηθείς αφάνταστα...Έχω περάσει από πολλούς παρόχους, μεγαλύτερο μπακάλικο δεν υπάχει, χειρότεροι και από τη Vivodi.

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω soublaki πως είσαι λίγο υπερβολικός και γενικεύεις. Το ότι εσύ είχες κάποιο πρόβλημα δεν σημαίνει πως "μεγαλύτερο μπακάλικο από τη Vodafone δεν υπάρχει". Ειδικά αυτό με τη Vivodi μ'έκανε να γελάσω. Είναι το ίδιο μπακάλικο όπως είναι και όλοι οι άλλοι ως προς το ADSL που απλώς σου δουλεύει συνέχεια η τηλεφωνία και σου δίνει σε κάποιες περιπτώσεις VMC... Άσε γιατι τι να πούνε άλλοι που έχουνε μείνει μήνες χωρίς τηλέφωνο και net και δεν υπήρχε ούτε ένα κατάστημα να τους εξυπηρετήσει...

 

Φίλε mourtzman αν έχεις χρόνο στη διάθεση σου κάνε την αίτηση. Αν θέλεις όμως να μην μείνεις καιρό χωρίς internet πήγαινε ΟΤΕ και αν θέλεις μετά ξαναγυρνάς στη Vodafone. Δεν νομίζω να σου δώσουνε VMC, συνήθως αυτό το κάνουν όταν έχει καθυστερήσει πολύ η σύνδεση σου.

Link to comment
Share on other sites

Bored, έχω περάσει από On, Forthnet, Net One (δις), και Vodafone. Πολύ μπακάλικο, εσκεμμένα πιστεύω. Ειδικά αυτό με τους λογαριασμούς δεν το χω ξανασυναντήσει πουθενά, οι τύποι χρεώνουν ό,τι θέλουν. Κάναμε αίτηση διακοπής και δεν την αποδέχτηκαν, δίοτι "εμείς σας παρέχουμε την υπηρεσία, εσείς δεν την δέχεστε". Ακουσων, άκουσων...
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...