Jump to content

Σταθερή και ADSL από την Vodafone


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδία θέλω και γω μια βοήθεια αν μπορείτε. Είμαι κάτοικος Λάρισας και υπάρχει ιδiόκτητο δίκτυο της voda στην περιοχή μου. σκέφτομαι να πάω στο 3 σε 1 αλλά το πρόβλημα μου (όπως και όλων ) είναι το διάστημα που πρέπει να μείνω χωρίς internet. επίσης να τονίσω ότι αυτή τη στιγμή είμαι δεσμευμένος με εξάμηνη σύμβαση στo ondsl kit της otenet η οποία λήγει τον 01/2008. ξέρω ότι πρέπει να πληρώσω την otenet αν σπάσω τη σύμβαση, αλλά αυτό δεν με πειράζει ιδιαίτερα. το θέμα είναι τι ενέργειες πρέπει να κάνω ώστε να μείνω όσο το δυνατόν λιγοτερο διάστημα χωρις net και τηλέφωνο.

- πρέπει να κάνω μόνος μου αίτηση διακοπής της otenet ή το αναλαμβάνει η voda μαζί με την φορητότητα του σταθερού?

- υπάρχει περίπτωση η otenet να παραμείνει ενεργή μέχρι να ενεργοποιηθεί η vodafone? αν όχι χωρίς καθόλου διακοπή έστω λίγες μέρες και όχι ένα μήνα που μου είπαν στην vodafone για ενεργοποίηση.

-με το σταθερό τι γίνεται? θα έχω διακοπή ή γίνεται αμέσως η φορητότητα?

-κανένας από Λάρισα να πει εντυπώσεις για τη γραμμή? δεν με ενδιαφέρει τόσο η ταχύτητα που φαντάζομαι θα είναι καλύτερη του 1mbit που έχω τώρα, αλλά η αξιοπιστία (disconnects κτλ.)

sorry αν έχει απαντηθεί ξανά.έλλειπα 3 βδομάδες και δεν παρακολουθούσα το θέμα και με μια αναζήτηση δεν βρήκα αντίστοιχη περίπτωση με τη δική μου!!

ευχαριστώ!!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδία θέλω και γω μια βοήθεια αν μπορείτε. Είμαι κάτοικος Λάρισας και υπάρχει ιδiόκτητο δίκτυο της voda στην περιοχή μου. σκέφτομαι να πάω στο 3 σε 1 αλλά το πρόβλημα μου (όπως και όλων ) είναι το διάστημα που πρέπει να μείνω χωρίς internet. επίσης να τονίσω ότι αυτή τη στιγμή είμαι δεσμευμένος με εξάμηνη σύμβαση στo ondsl kit της otenet η οποία λήγει τον 01/2008. ξέρω ότι πρέπει να πληρώσω την otenet αν σπάσω τη σύμβαση, αλλά αυτό δεν με πειράζει ιδιαίτερα. το θέμα είναι τι ενέργειες πρέπει να κάνω ώστε να μείνω όσο το δυνατόν λιγοτερο διάστημα χωρις net και τηλέφωνο.

- πρέπει να κάνω μόνος μου αίτηση διακοπής της otenet ή το αναλαμβάνει η voda μαζί με την φορητότητα του σταθερού?

- υπάρχει περίπτωση η otenet να παραμείνει ενεργή μέχρι να ενεργοποιηθεί η vodafone? αν όχι χωρίς καθόλου διακοπή έστω λίγες μέρες και όχι ένα μήνα που μου είπαν στην vodafone για ενεργοποίηση.

-με το σταθερό τι γίνεται? θα έχω διακοπή ή γίνεται αμέσως η φορητότητα?

-κανένας από Λάρισα να πει εντυπώσεις για τη γραμμή? δεν με ενδιαφέρει τόσο η ταχύτητα που φαντάζομαι θα είναι καλύτερη του 1mbit που έχω τώρα, αλλά η αξιοπιστία (disconnects κτλ.)

sorry αν έχει απαντηθεί ξανά.έλλειπα 3 βδομάδες και δεν παρακολουθούσα το θέμα και με μια αναζήτηση δεν βρήκα αντίστοιχη περίπτωση με τη δική μου!!

ευχαριστώ!!

 

Η οτενετ παραμενει ενεργη μεχρι να ενεργοποιηθει h vodafone.

Στην αιτηση σου το δηλωνεις οτι εχεις ΟΤΕνετ.

Στο σταθερο θα σου δωσουν αμεσως τη γραμμη αλλα η φορητοτητα θα γινει με το dsl σε 25 μερες περιπου.

Link to comment
Share on other sites

Η οτενετ παραμενει ενεργη μεχρι να ενεργοποιηθει h vodafone.

Στην αιτηση σου το δηλωνεις οτι εχεις ΟΤΕνετ.

Στο σταθερο θα σου δωσουν αμεσως τη γραμμη αλλα η φορητοτητα θα γινει με το dsl σε 25 μερες περιπου.

δηλαδή δεν μένω καθόλου χωρίς net? μιλάμε για full llu από vodafone χωρίς OTE. δυσκολεύομαι να το πιστέψω, ακούγεται πολύ καλό:p

όταν η αίτηση μου φτάσει στην otenet και δουν ότι υπάρχει συμβόλαιο, θα προχωρήσει στη διακοπή τόσο εύκολα και απλά θα με χρεώσει στον επομένο λογαριασμό το ποσό που υπολείπεται μέχρι την λήξη του συμβολαίου?

σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση....:)

Link to comment
Share on other sites

Και όμως εγώ έχω λόγους να πιστεύω ότι είμαι ο μόνος που έκανα αίτηση στην περιοχή μου. Εδώ μένουν οικογένειες με πιτσιρίκια και ηλικιωμένοι, λίγο δύσκολο να έκανε άλλος. Αλλά φυσικά αυτό δεν μπορώ να το ξέρω.

 

Όχι ο αριθμός μου δε μεταφέρθηκε, έχει κανονικά το πρόθεμα που έχουν όλοι οι αριθμοί της περιοχής. Αλλά τι σχέση μπορεί να έχει αυτό;

 

Φίλε dj_aris είχα ακριβώς την ίδια "τύχη", με αίτηση για full αρχές Αυγούστου και ενώ το site έδειχνε διαθεσιμότητα και μετά.... κάθε 15-20 μέρες μου έδιναν και νέα "πιθανή" ημερομηνία ενεργοποίησης. Τελικα΄ενεργοποιήθηκα πριν 15 μέρες (αλλά δυστηχώς "σέρνομαι").

 

Μετά από συστηματικά τηλεφωνήματα κάθε 2 βδομάδα, κάποια στιγμή μίλησα και με κάποιον που μου εξήγησε οτι η καθυστέρηση οφείλεται στην έλειψη θυρών στο συγκεκριμένο αστικο κέντρο (Καλαμάκι), είτε γιατί τελείωσαν αυτές που είχε δεσμέυσει η ΧΟΛ έιτε γιατί ο ΟΤΕ καθυστερούσε να παραδώσει αυτές που είχε πει οτι θα δώσει (οπότε και το site έλεγε διαθέσιμες, βασιζόμενο στην τήρηση των ημερομηνιών παράδοσης).

 

Πιθανότατα και οι άλλοι πάροχοι να ΄εχουν καθυστερήσεις για το αστικό κέντρο σου, οπότε προτείνω να κάνεις υπομονή, γνωρίζοντας οτι είσαι σε κάποια προτεραιότητα αναμονής, παρά να ακυρώσεις και να πρέπει να ξαναμπεις σε λίστα αναμονής από την αρχή.

Link to comment
Share on other sites

για να δούμε αν μπορείς να φανείς χρήσιμος (πλάκα :lol:) τελικά.

 

περιμένω εδώ και 3 μήνες να έρθει η voda σπίτι.

 

ο εξοπλισμός έχει έρθει, έχω φτιάξει username αλλά ακόμα υπάρχει η otenet.

 

επίσης δε μου έχει έρθει το σμς ακόμα. ξέρεις περίπου πόσο χρόνο παίρνει? (Μένω ΝΠ)

 

ευχαριστώ ;)

 

Υ.Γ. το τηλέφωνο θα παραμείνει στον οτέ αλλά γραμμή adsl θα πάει στην voda (ιδιόκτητο δίκτυο).

 

Υ.Γ.2) *το σημαντικότερο* χρεώνομαι ήδη στην vodafone ή όχι ακόμα?

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε πως έχει απότι κατάλαβα. Η Vodafone δε σας δίνει Internet γιατί περιμένει να διακοπεί η παροχή από τον προηγούμενο πάροχο ΧΩΡΙΣ όμως να το έχει ζητήσει η ίδια!

 

Την προηγούμενη Πέμπτη μου ήρθε σπίτι λογαριασμός της Forthnet. Ήμουν βέβαιος ότι θα γίνει. Είχα προπληρωμένο πακέτο για ένα χρόνο και τώρα που έληξε μου ήρθε ο λογαριασμός ότι έχει μετατραπεί σε αορίστου χρόνου.

 

Πήγα στο κατάστημά τους και τους έτριψα στη μούρη α) την αρχική αίτηση πριν από ένα χρόνο που δηλώνει ότι ΔΕΝ θελω να συνεχίσω μετά από ένα χρόνο σε αορίστου. β) το fax που έστειλα για διακοπή. γ) το e-mail που έστειλα για διακοπή.

 

Απαντήσεις: Το fax δεν ήταν σωστό, γιατί δεν έστειλα και την ταυτότητά μου μαζί. Καλά ρε καραγκιόζηδες, αφού παίρνετε ένα fax από έναν πελάτη σας, απλά το πετάτε στα σκουπίδια; Δεν φροντίζετε τουλάχιστον να τον ενημερώσετε ότι αυτό που παραλάβατε είναι λάθος;

 

Το e-mail το έλαβαν, αλλά μπορεί να κάνουν και ένα μήνα (!) να το διαβάσουν/επεξεργαστούν. Χωρίς σχόλια...

 

Το ατράνταχτο επιχείρημά μου ότι από την αρχή, με την αίτηση - σύμβαση που υπέγραψα δήλωνα ότι ΔΕΝ επιθυμώ συνέχιση της υπηρεσίας μετά από το πέρας του προπληρωμένου χρόνου, το κατέρριψαν ως εξής: "Μετά από ένα χρόνο μπορεί να έχουν αλλάξει τα στοιχεία σας (!) και εμείς για να κάνουμε αίτηση στον ΟΤΕ να σας κόψει το ADSL χρειαζόμαστε τα καινούρια". (σσ: αααααα, γι αυτό μου τα ζητήσατε ε; )

 

Αφού άκουσα όλα αυτά με ηρεμία, τότε πολύ απλά τους είπα: "Καλώς. Βλέπω ότι δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε και θεωρώ ότι με εξαπατήσατε. Από Δευτέρα θα κινηθώ νομικά εναντίον σας".

 

Και ΜΟΝΟΝ τότε, κράτησαν μια φωτοτυπία της ταυτότητάς μου και τον λογαριασμό, ώστε να προχωρήσει άμεσα η διαδικασία και να μου αποσταλλεί πιστωτικό.

 

Θα μου πείτε όλα αυτά γιατί τα λέω εδώ;

 

Γιατί θέλω να ζητήσω δημοσίως συγγνώμη για όσα είπα μέχρι τώρα για τη Vodafone. Το μόνο για το οποίο μπορώ να τους κατηγορήσω πλέον είναι η πλήρης αδιαφορία και άγνοιά τους σχετικά με την απομάκρυνσή του προηγούμενου παρόχου, ενώ διαφήμιζαν ότι αναλαμβάνουν κάτι τέτοιο οι ίδιοι:

 

"Έχω ήδη ADSL σύνδεση από άλλο πάροχο. Τι πρέπει να κάνω για να μεταφερθώ στη Vodafone;

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι μία νέα αίτηση σύνδεσης ADSL στη Vodafone. Απλά επισκεφθείτε το κοντινότερο σε εσάς κατάστημα Vodafone και θα σας δώσουμε τις απαραίτητες οδηγίες."

 

Κλείνω με μια απορία: Κύριοι της ΕΕΕΤ, ΙΝΚΑ και όλοι οι αρμόδιοι φορείς, πότε θα γίνουμε Ευρωπαίοι πολίτες;

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που κανεις αιτηση, η Vodafone την υποβαλει στον ΟΤΕ ο οποιος ειναι υποχρεωμενος να κοψει την προηγουμενη συνδεση. Το γιατι σου ειπαν κατι τετοιο, αγνωστο.
Link to comment
Share on other sites

dj_aris μήπως είχες δίκτυο μέσω του ιδιόκτητου της Forthnet;
http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

για να δούμε αν μπορείς να φανείς χρήσιμος (πλάκα :lol:) τελικά.

 

περιμένω εδώ και 3 μήνες να έρθει η voda σπίτι.

 

ο εξοπλισμός έχει έρθει, έχω φτιάξει username αλλά ακόμα υπάρχει η otenet.

 

επίσης δε μου έχει έρθει το σμς ακόμα. ξέρεις περίπου πόσο χρόνο παίρνει? (Μένω ΝΠ)

 

ευχαριστώ ;)

 

Υ.Γ. το τηλέφωνο θα παραμείνει στον οτέ αλλά γραμμή adsl θα πάει στην voda (ιδιόκτητο δίκτυο).

 

Υ.Γ.2) *το σημαντικότερο* χρεώνομαι ήδη στην vodafone ή όχι ακόμα?

 

φίλε δεν ξέρω αν απευθυνόσουν σε μένα (επειδή μένω και εγω ΝΠ), πάντως η χρέωση έρχεται από τη στιγμή που θα σου έρθει το σμσ, όχι πιό πριν. απ'ότι καταλαβαίνω θα έχεις shared llu αφού το τηλέφωνο θα το αφήσεις στον ΟΤΕ, οπότε δεν είναι ανάλογη περίπτωση με τη δική μου που είχα full llu....

Όπως συμβούλεψα και τον άλλο φίλε, υπομονή και επιμονή θέλει, παίρνε τλφ και ρώτα εαν υπάρχει νεώτερο, υπενθυμίζοντας κάθε φορά οτι περιμένεις ήδη 3 μήνες!

Link to comment
Share on other sites

 

περιμένω εδώ και 3 μήνες να έρθει η voda σπίτι.

 

 

Υ.Γ. το τηλέφωνο θα παραμείνει στον οτέ αλλά γραμμή adsl θα πάει στην voda (ιδιόκτητο δίκτυο).

 

Υ.Γ.2) *το σημαντικότερο* χρεώνομαι ήδη στην vodafone ή όχι ακόμα?

 

Δεν θα ερθει τεχνικος της Vodafone στο σπιτι αφου εχεις ηδη ΟΤΕ, ο βρογχος ειναι ηδη ετοιμος. Επισκεψη τεχνικου εχουμε οταν μιλαμε για full LLU και οχι παντα.

 

Η χρεωση θα ξεκινησει μολις λαβεις το σχετικο μηνυμα στο κινητο που δηλωσες.

Link to comment
Share on other sites

dj_aris μήπως είχες δίκτυο μέσω του ιδιόκτητου της Forthnet;

 

Όχι! Δε θα έφευγα από το ιδιόκτητο μιας εταιρείας για να πάω σε μιας άλλης, εκτός αν η πρώτη ήταν ο ΟΤΕ :p

Link to comment
Share on other sites

πήρα τηλ. ο καημένος στο ακουστικό δεν ήξερε τπτ. μου είπε ότι κάπου κόλλησε η διαδικασία και να αφήσω ένα τηλ να με καλέσουν εντώς 24 ωρών.

 

με παίρνει μετά από λίγο ο ίδιος και μου λέει ότι δεν μπορεί προς το παρόν να βρει που έχει κολλήσει και να πάρω ξανά τηλ από Τρίτη.

 

πείτε μου είναι αυτή εικόνα εταιρίας? αν το μάθαινε η μητρική θα την έκλεινε...

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

μετά από αυτά που μου είπε ο Takeovernet, ότι δηλαδή δεν θα διακοπεί καθόλου η γραμμή μου, είπα να κάνω τις ίδιες ερωτήσεις και σε δυο καταστήματα vodafone αλλά και στο 13830. δυστυχώς κανένας δεν μου το επιβεβαίωσε. μου είπαν ότι το adsl μου θα διακοπεί κάποια στιγμή (αγνωστο πότε, μου το μπέρδευαν και με τη φορητότητα του σταθερού) και θα πρέπει να περιμένω την ενεργοποίηση της voda. ο μόνος τρόπος που μου είπαν για να μην κοπεί είναι να παραμείνω με γραμμή από τον ΟΤΕ.

χτες ζήτησα να μιλήσω με το τεχνικό τμήμα και μια ευγενέστατη κυρία μου πρότεινε το εξής ως την καλύτερη λύση για να μην μείνω χωρις internet: να ζητήσω να έρθει στο σπίτι μους νέος "χαλκός" και να αιτηθώ μόνο adsl από τη vodafone. αφού ενεργοποιηθεί τότε να ζητήσω φορητότητα του σταθερού μου και να μπω στο πακετό 3 σε 1 και φυσικά να καθαρίσω μόνος μου την υπόθεση με τη διακοπή στην Otenet. μου ακούστηκε καλό και είπα να επισκεφθώ ένα κατάστημα να το συζητήσω. εκεί όμως μου απάντησαν ότι για να έρθει νέα γραμμή στο σπίτι μπορεί να πάρει 2-3 μήνες, οπότε δεν πραλαβαίνω μέχρι να λήξει η συνδρομή μου στην otenet.

μετά μπήκα και ρώτησα σε ένα κατάστημα forthnet. αυτοί με διαβεβαίωσαν ότι το πολύ να μείνω χωρίς δίκτυο μία μέρα!!

τι χάος!!! τι να κάνω? στο τέλος θα έρθει ο Ιανουάριος και εγώ δεν θα έχω βρει τη λύση και θα αναγκαστώ να ανανεώσω για άλλη μια φορά την otenet.

takeovernet τι λες για τα παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον εχεις ΑΡΥΣ, οταν θα ζητησει μεταβαση σε LLU vodafone, θα παραμεινεις χωρις ιντερνετ για λιγες ωρες. Καλυτερο δεν ειναι να ζητησεις νεο χαλκο, γιατι θα μπλεξεις με ηλεκτρολογους. Καλυτερο ειναι να ζητησεις μετατροπη της συνδεσης. Πιο γρηγορο αν δεν σε ενδιαφερει ο αριθμος, ειναι να ζητησεις full active χωρις φορητοτητα. Δηλαδη να μετατραπει η γραμμη σε vodafone χωρις παραληλη φορητοτητα αριθμου.

 

Δες και στο http://www.adslgr.com

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον εχεις ΑΡΥΣ, οταν θα ζητησει μεταβαση σε LLU vodafone, θα παραμεινεις χωρις ιντερνετ για λιγες ωρες. Καλυτερο δεν ειναι να ζητησεις νεο χαλκο, γιατι θα μπλεξεις με ηλεκτρολογους. Καλυτερο ειναι να ζητησεις μετατροπη της συνδεσης. Πιο γρηγορο αν δεν σε ενδιαφερει ο αριθμος, ειναι να ζητησεις full active χωρις φορητοτητα. Δηλαδη να μετατραπει η γραμμη σε vodafone χωρις παραληλη φορητοτητα αριθμου.

 

Δες και στο www.adslgr.com

μήπως λοιπόν το όλο πρόβλημα μου το δημιουργεί η φορητότητα του σταθερού και όχι το dsl? αν κατάλαβα καλά από αυτά που μου είπαν, υποτίθεται ότι το internet θα κοπεί μόλις ολοκληρωθεί η φορητότητα και κοπεί η γραμμή μου, άρα ταυτόχρονα και to dsl.

αν είναι έτσι τότε δε με ενοχλεί καθόλου να αλλάξω σταθερό. έτσι κι αλλιώς προσωρινός είμαι εδώ στη Λάρισα. το καινούριο σταθερό θα έχει πρόθεμα 2410 ή δίνει κάποιο άλλο η voda?

Link to comment
Share on other sites

μήπως λοιπόν το όλο πρόβλημα μου το δημιουργεί η φορητότητα του σταθερού και όχι το dsl? αν κατάλαβα καλά από αυτά που μου είπαν, υποτίθεται ότι το internet θα κοπεί μόλις ολοκληρωθεί η φορητότητα και κοπεί η γραμμή μου, άρα ταυτόχρονα και to dsl.

αν είναι έτσι τότε δε με ενοχλεί καθόλου να αλλάξω σταθερό. έτσι κι αλλιώς προσωρινός είμαι εδώ στη Λάρισα. το καινούριο σταθερό θα έχει πρόθεμα 2410 ή δίνει κάποιο άλλο η voda?

 

24130

 

Δεν δημιουργει προβλημα η φορητοτητα.

Απλα ειναι το πιο γρηγορο. Ενεργος βρογχος χωρις φορητοτητα. Πρεπει να τους διευκρινησεις οτι δεν θες νεα γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

:mad:

 

Λοιπόν.

έκανα αιτηση στης 6/10.

σταθερο και adsl Vodafone.

με είχαν ενημερωση τα εξής (ναι διοτι για να ΜΗΝ γινει αυτο που έπαθα...ΠΡΙΝ κάνω αίτηση...είχα μιλησει περίπου 3 ωρες τηλ και αεπιρα τηλεφωνηματα στο 13830)

 

* Μου ΕΙΠΑΝ Για το σταθερο: μπορώ να κανω αιτηση μεσω τηλ, εντος 2 ημερες θα με παρει τηλ ο courrier να κανονησουμε ποτε θα μου φερει εξοπλισμο,παλι αυτο εντος 2 ημερων, αφου σθνδεσω τα παντα (voice box) το σταθερο θα λειτουργεια ΑΜΕΣΑ.

 

***Moυ ΕΙΠΑΝ για το ADSL: Αφου εκανα αιτηση ιδια ωρα τηλεφωνικος για σταθερο ΚΑΙ ADSL οτι θελει 25 ημερες...ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΚΑΘΕ φορα που επαιρνα τηλ κοιταγανε ΕΑΝ εχω καλυψη (δλδ κανα 10 φορες εχουν τσεκαρει και επισης κοιταξα ΚΑΙ εγω online στο site)

 

* και εγινε: 6/10 εκανα την αιτηση μεσω τηλ, εως τις 13/10 ΤΠΤ τους έπαιρνα τηλ μου λεγανε οτι το ΣΗΜΑ εχει δωθει στην εταιρια courrier και οτι θα με παρουν τηλ...ΤΙΠΟΤΑ..τελικα με πηραν κ παρελαβα τον εξοπλισμο στις 16/10 περιπου, τον οποιο αφου συνδεσα και ενεργοποιησα..ΤΙΠΟΤΑ εντομεταξυ επρεπε να μου στειλουν ΚΑΙ τον εξοπλισμο για adsl Μαζι αλλα ΔΕΝ, ε λοιπον πηρα τηλ...απαντηση: το σταθερο θα ενεργοποιηθει εντος 48 ωρες..χεχεχ LIARS, και ο εξοπλισμος για το νετ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ γιατι δεν σταλθηκε και οτι τεσπα δενε χει σημασια διοτι θα ενεργοποιηθει ΜΟΝΟ σε 25 μερες..χμμ μαλιστα..OK. παιρνω παλι τηλ ΤΑΧΤΥΚΑ να δω οτι ειναι ΟΛΑ οκ...ΟΛΑ ΟΚ μου λενε στο Customer Service 13830...ολα οκ..

 

- 25/10- ακομα...ΤΙΠΟΤΑ, αποφασιζω να πλακωθω παλι στα τηλ στο 13830,μου λεει η κοπελα ΟΛΑ οκ, δεν ξερει ΓΙΑΤΙ ακομα να παρω τον εξοπλισμο..ε, τις λεω μπορειτε να με συνδεσετε με ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ??, ε ξεκιναω και μιλαω με ενα παιδι, το οποιο μου λεει οτι ΓΡΑΦΟΥΝ εκει οτι, ΕΧΕΙ ΑΚΥΡΩΘΕΙ η αιτηση για το adsl λογο ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΛΥΨΗ στην περιοχη μου...((???what???)) Του λεω, 1ον, μενω Πειραια, 2ον εχετε "τσεκαρει" 100 φορες και εχω "τσεκαρει" ΚΑΙ εγω, ε ναι μου λεει ΔΕΝ καταλαβαινω γιατι ακυρωθηκε...right..και του λεω ΚΑΝΕΝΑΣ να με παρει τηλ να μου το πει? και εγω που εχω παρει τοσα τηλ να μου λενε ολα ΟΚ? μου λεει εχετε δικαιο αλλα δεν μπορω να σας πω γιατι...οκ του λεω, παντως, ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΛΑΘΟΣ, ΚΑΝΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ 25 ΜΕΡΕΣ, μου λεει δεν γινεται, γιατι αυτη ειναι η διαδικασια και δεν εξαρταται απο αυτους αλλα και την HOL.GR & τον πΟΤΕ..του λεω, δυστυχως αυτο δεν ειναι προβλημα μου διοτι εγω μεσας υπεγραψα συνδεση κ ΟΧΙ με HOL:D..μου λεει παλι τα ιδια, ζηταω να μιλησω με ανωτερο, με βαζει σε αναμονη, επιστρεφει και μου λεει οτι μιλησε μολις με ανωτερο και του ειπε τα ιδια. ΜΑΛΙΣΤΑ, τον κλεινω...

 

- 26/10-

Παω σε καταστημα VODIA-FONE στον Πειραιά, τα ιδια παλι,(εντομεταξυ οπως και στο τηλ, δεν εχουν ΙΔΕΑ τι λενε και τι κανουν οι υπαλληλοι..) κανω ΞΑΝΑ την αιτηση, φευγω τουτη την φορα με εξοπλισμο..youpi!...:worry: εχω συνδεσει τα παντα..παλι στο περιμενε ειμαι...:rolleyes:

 

-20/11-

ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ..παλι τηλ στο 13830, "ε να μου λεει, Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΠΑΛΙ ΛΟΓΟ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΠΤΟΝ πΟΤΕ" -what-?:wacko:, μου λεει ακυρωθηκε στις 27/10 και αφου τα "ξεκαθαρισαν" ολα ξανα εγινε αυτοματη αιτηση στις 07/11...ποια στοιχεια κοπελια ΔΕΝ ειχατε τις κανω? " α..δε ξερω μου λεει να σας πω"...right!!:D τις λεω ΟΛΑ τα στοιχεια που πηρατε ηταν ΙΔΙΑ με τον πΟΤΕ, και ΠΑΛΙ με ακυρωσατε χωρις ΚΑΝΕΙΣ να με παρει καποιο τηλ κ οσες φορες ΠΗΡΑ ΕΓΩ μου λεγατε παλι..ΟΛΑ ΟΚ:d, ε δεν ξερω μου λεει τι να σας πω..(τι ξερεις??) ΚΑΙ μου λεει, υπολογησε κατα τις 07/11 να συνδεθειτε. ΟΧΙ τις λεω, ΤΩΡΑ θα με συνδεσετε ειναι ΔΕΥΤΕΡΗ φορα που με ακυρωνετε ΧΩΡΙΣ ειδοποιηση και οταν παιρνω εγω ΤΗΛ μου λετε ΟΛΑ οκ, μου λεει δωστε μου ενα τηλ(μα καλα? δεν εχετε ΚΑΜΙΑ σημειωση με στοιχεια του πελατη?καθε φορα ζητατε τηλ?!??!) να σας παρει καποιος εντος 24 ωρες, και την "ενημερωνω οτι 2η φορα το κανετε αυτο κ μου λεει η πρωτη περασε δεν μετραει, της λεω ΠΩΣ δεν πετραει? ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ ηταν για μενα μετραει διοτι ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!!!ΟΧΙ της λεω, δεν υπαρχει περιπτωση ΤΩΡΑ θελω συνδεση, ε συνεχισε να παπαγαλιζει "δωστε μου ενα τηλ να σας παρει καποιος εντος 24 ωρες" και εγω να της λεω οχι δεν θα περιμενω ΠΑΛΙ- και μου το κλεινει στη μαπα..nice!

Ξαναπαιρνω(11 και βραδυ ηταν εγω εκει!) και μολις χτυπαγε αφου περιμενα κανα 20-30', μου το κλειναν.

 

-21/11-

8.30 Προι, τηλ απο VODIA-FONE, με "ενημερωνουνε" οτι εχει ακυρωθει η αιτηση(αντε βρε σοβαρα?) και του λεω παλι τα ιδια, με "ενημερωνει" παντως οτι η VODIA-FONE δεν συνιθιζει να παιρνει τους πελατες τηλ, του λεω πανω κατω στα γρηγορα την ιδια ιστορια,κι αυτος τα δικα του, του λεω ε τοτε ΕΓΩ ακυρωνω, μου λεει "για'υτο πρεπει να πατε σε καταστημα" χεχ, ε οχι φιλε 2 μηνες τρεχω, το ξανα λεει,του λεω, πρωτων οτι πηρα τηλ και ΑΚΟΜΑ λετε ψεμματα οτι συνδεση μεσα σε 25 μερες, μου λεει" ε δεν ξερω τι να σας πω κυρια" του λεω εγω μετα, δλδ εαν δε σας πληρωσω για 2 μηνες θα εχετε την ιδια κατανοηση γιατι "δεν εξαρταται απο εμενα εαν ο εργοδοτης μου αργησε να με πληρωσει?" παλι δεν "ΞΕΡΕΙ" τι να μου πει...τσαντιζομαι του το κλεινω ΕΓΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!

 

11.00 προι, τηλ απο VODIA-FONE, (μπα...ειπα για ακυρωση και πλακωθικατε στα τηλ?) κοπελα ΠΑΕΙ να ξεκινησει να μου λεει τα ιδια, μονο που αυτη μου λεει οτι θα παρει απο 1 μηνα ΕΩΣ 3 να συνδεθω, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ!:lol: εντομεταξυ τις κανω, εγω πριν 2 μερες που πηρα στο 13830 ετσι για πλακα να δω τι ρεμαλια ειστε και ρωτησα ποσο καιρο κανει η adsl της VODIA, μου ειπατε ΠΑΛΙ 25 μερες...:cool:, δεν απαντα και λεει τα δικα της, ναι ε? της λεω ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, το κλεινω ΠΑΛΙ εγω.

 

15.00 μεσημερι, τηλ απο VODIA-FONE, δεν την αφηνω καν να ξεκινησει και της λεω " τωρα που ειπα για ακυρωση μ'εχετε παρει 3 Χ εντος 1 μερα, για να με πεισετε να βαλω και κινητο VODIA μ'εχετε παρει επισης τοσες φορες σε 1 μηνα, αλλα για ενημερωση YOK? Ειδηκα για την αμελια και τα λαθη σας???Πηγε να μιλησει, της λεω,STOP, ακυρωνω κ τελος...ε μου λεει παλι οτι πρεπει να παω σε καταστημα, αυτη ειναι Η ΔΙΑΔιΚΑΣΙΑ...α οχι της λεω!! ΕΓΩ εχω ΑΛΛη διαδικασια...Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΟΥ της λεω, ειναι να καλεσετε τον courrier σας, και να ερθει να παρει τον εξοπλισμο σας...ΓΕΙΑ!!!!!!!!!!!! το κλεισα.

 

Αυριο λοιπον, αφου σχολασω, παω στο καταστημα, με τον εξοπλισμο, θα γινει της ____:!: εχω βρει τα τηλ, φαξ, e-mail απο τα κεντρικα της VODIA, Αγγλια.. i WILL pursue this:), και της Ελλαδος, + διαβασα τους ΟΡΟΥΣ τους εχω εκτυπωσει(βλ. πιο κατω), αποψε ΕΧΩ πολυ δουλεια να ετοιμαστω για αυριο...

 

8.2 Η VODAFONE υποχρεούται να δέχεται μέσω του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών και να εξετάζει άμεσα τις αιτιάσεις και τα παράπονα των Συνδρομητών και να επιλύει τα τυχόν προβλήματα ή διαφορές τους σχετικά με την αίτηση, την εγκατάσταση, την έναρξη ή διακοπή, την τιμολόγηση, την ποιότητα των υπηρεσιών και την αποκατάσταση βλαβών, εντός ευλόγου χρόνου από της σχετικής γνωστοποιήσεως του Συνδρομητή Η VODAFONE υποχρεούται να τηρεί αρχείο όλων των παραπόνων και αιτημάτων των Συνδρομητών στο οποίο θα εμφαίνεται και η επίλυση τους καθώς και ο χρόνος που απαιτήθηκε γι' αυτό, για χρονικό διάστημα που εκάστοτε προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία.

 

13.2 Σε περίπτωση που η ενεργοποίηση της Σύνδεσης αποδειχθεί τεχνικά μη δυνατή, η VODAFONE θα ενημερώσει άμεσα τον Συνδρομητή και η παρούσα Σύμβαση θα καθίσταται ανίσχυρη

 

MORE sto: http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0060080000&vars=0000000000

Link to comment
Share on other sites

γνωριζει κανεις ποιες ειναι οι ρυθμισεις vodafone adsl,που βαζουμε στο πρωτοκολλο internet tcp/ip στα xp?

τα εσβησα κατα λαθος και τωρα το εχω στην αυτοματη αποδοση διευθυνσης Ip,αλλα εχει κατι ψιλοκοληματα η γραμμη απο τοτε.

βοηθεια??!!

http://img651.imageshack.us/img651/9279/bfreeavatar21024x768102.jpg
Link to comment
Share on other sites

μου ήρθε την παρασκευή ένα μήνυμα από vodafone: η αίτηση της adsl συνδρομής σας προωθήθηκε προς υλοποίηση...

 

ξέρει κανείς πόσο περίπου καιρό ακόμα έχει?

 

ευχαριστώ :)

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

και εμένα μου ηρθε το ΙΔΙΟ sms ΑΦΟΥ τους εχω παρει και εχω πει οτι θελω ν'ακυρωσω..(ΛΟΛ):lol::blink:και απο τοτε με εχουν παρει 6 τηλ (1 τηλ δεν με εχουν παρει απο την αρχικη αιτηση της 6/10!) και χθες βραδυ μου ηρθε ΑΛΛΟ sms που γραφει: H AΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΤΗΣ ADSL ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΦΑΣΓ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ...YΠΟΘΕΤΩ ΟΤΙ ΤΩΩΩΩΩΩΡΑ ΘΑ ΜΕ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΧΑΧΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ Θ'ΑΚΥΡΩΣΩ?

Bεβαια δεν εχω παει ΣΤΟ καταστημα ακομα να κανω ακυρωση επδ δεν εχω προλαβει λογο δουλειας...θα τους παρω τηλ μετα κ ΕΑΝ βρω ακρη..σας ενημερωνω...:rolleyes:

ops..!:Xξεχασα να σας πω οτι Σαββατο εφοσον ειχα παρει εκεινο το sms τους πηρα τηλ και ΝΑΙ καποιος απαντησε και μου ειπε οτι Δευτερα θα ξερουν εαν εχει εγγριθει(επιτελους??:lol:)και αμα εγγριθει την δευτερα μεχρι τισ 13 Δεκ. θα εχω συνδεθει....ολε ολε ολε...αμα ειναι ετσι ΑΣ πουμε..δεν θ'ακυρωσω τελικα δεν εχω ΑΛΛΗ υπομονη να τρεχω σε αλλες εταιριες απο την αρχη ουτε χρονο δυστυχως..ΠΑΝΤΩΣ :mad:την καταγγελια μου για την "εξυπηρετηση' :lol:θα την κανω ..γραπτος...fax, και μεσω e-mail...:ninja:Ι demand Customer Service:cool:

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...