pexths Δημ. August 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2009 petros_dl said: Ας επανέλθω στο ζήτημα της αυτόματης ανανέώσης της υπηρεσίας plus non stop. Αν εγώ, όταν έρθει η ώρα να ανανεωθεί αυτόματα, έχω υπόλοιπο κάτω των 4€ (π.χ έχω 2€ υπόλοιπο) τι γίνεται άραγε??? αυτο ειναι μια πολυ καλη ερωτηση. η λογικη λεει οτι δεν θα ανανεωθει η υπηρεσια λογω ανεπαρκους υπολοιπου Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2009 Αυτά λέει η λογική και η εμπειρία (τουλάχιστο π.χ. στη Vodafone όπου ακολουθούν κάτι ανάλογο). Εκτός εάν η Wind συνεχίσει τα γνωστά της "συστεμικά λάθη" (όπως τα λένε μερικοί της Wind εδώ) και εκεί που σου έβγαζε αρνητικό υπόλοιπο για υπέρβαση όγκου Wind Plus, τώρα σου βγάζει αρνητικό υπόλοιπο για υπέρβαση μηνιαίας συνδρομής. :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2009 Πέρασα τα 40ΜΒ και παλι δεν χρεώθηκα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2009 Το είχες ενεργοποήσει μετά τις 13/8 που έκαναν τις αλλαγές; Σε καρτοκινητό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 18, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2009 Mitsos_The_Great said: Πέρασα τα 40ΜΒ και παλι δεν χρεώθηκα. εχω την εντυπωση οτι απο εδω και περα αλλαζουν τα πραγματα. θελει περισσοτερη προσοχη πλεον γιατι φαινεται να μπαινει μια ταξη πλεον σε αυτο το θεμα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Ποια τάξη;Ακόμη μπάχαλο είναι!Αν είχε μπει τάξη,θά'πρεπε απ'τις 20 Οκτωβρίου 2008 να χρεώνει όλους μετά την υπέρβαση των 40 ΜΒ.Όλα τ'άλλα είναι παραμύθια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 kotsianis7 said: Ποια τάξη;Ακόμη μπάχαλο είναι!Αν είχε μπει τάξη,θά'πρεπε απ'τις 20 Οκτωβρίου 2008 να χρεώνει όλους μετά την υπέρβαση των 40 ΜΒ.Όλα τ'άλλα είναι παραμύθια. Δεν καταλαβαίνω γιατί τέτοια αρνητικότητα με το Wind Plus. Αντί βρεις θετικό το γεγονός ότι πλέον η συνδρομή ανανεώνεται αυτόματα και ότι με ένα SMS μπορείς να ελέγχεις τον όγκο που κατανάλωσες και την ημερομηνία λήξης, έχεις κολλήσει και μιλάς συνέχεια για μπάχαλο. Το συγκρίνεις μάλιστα με τo MyView και την "αξιοπιστία της Cosmote" στο αντίστοιχο νήμα του MyView. Δεν απάντησα τότε αλλά μια και συνεχίζεις να μιλάς για μπάχαλο του Wind Plus, θα ήθελα να σου κάνω μια ερώτηση: Διαβάζεις τα μηνύματα των άλλων χρηστών στο αντίστοιχο νήμα του MyView; Και δεν εννοοώ τα παλιά μυνήματα, αλλά αυτά που είναι πριν ή μετά τα δικά σου ακόμα και στην ίδια σελίδα. Αν δεν τα διαβάζεις, να σου πω εγώ που τα διαβάζω, ότι η "αξιοπιστία" της Cosmote MyView, περιλαμβάνει τα εξής: - Κατά την ενεργοποίηση του MyView έχεις 15 μέρες και 40MB σου λένε. Έλα όμως που δεν ισχύει. Δεν είναι 40ΜΒ, είναι 60, 100, 120... ούτε η Cosmote δεν ξέρει και αρχίζει να σε χρεώνει όποτε δεήσει! Ακριβώς όπως το παλιό (?) Wind Plus με άλλα λόγια. Που είναι η αξιοπιστία; - Υπάρχουν αναφορές από χρήστες του MyView που χρεώθηκαν κανονικά (και πανάκριβα) αν και είχαν ενεργοποιημένο το μηνιαίο πάσο και δεν είχαν υπερβεί τα 40ΜΒ. Που είναι η αξιοπιστία; - Πρώτη μεγάλη τρύπα του συστήματος: Μπορείς να αλλάζεις συνεχώς από What's Up σε Κοσμοκάρτα και να έχεις συνεχώς την προσφορά γνωριμίας των 15 ημερών με τα δωρέαν 40ΜΒ! Που είναι η αξιοπιστία; - Δεύτερη (και μεγαλύτερη) τρύπα του συστήματος, που μου συνέβη εμένα προσωπικά: Ο κάρτα μου έληξε τον 12ο μήνα επειδή δεν είχα βάλει χρήματα (έρχομαι Ελλάδα μόνο καλοκαίρι και φέτος έληξε πριν θυμηθώ να ανανεώσω). Μου αφαίρεσαν το υπόλοιπο (7€) και φυσικά δεν μπορούσα να κάνω κλήσεις (ούτε στην ΕΕ), ούτε να στείλω SMS. Ώς εδώ όλα καλά. Έλα όμως που μια μέρα πριν είχα ενεργοποιήσει το MyView και το χρησιμοποιούσα κανονικότατα για 15 μέρες!!! Που είναι η αξιοπιστία; - Τρίτη (και ακόμα μεγαλύτερη) τρύπα του συστήματος: Μπορείς να απενεργοποιείς και να ενεργοποιείς ξανά το MyView και κάθε φορά να έχεις την προσφορά των 15 ημερών. Για πάντα! Όλα δωρεάν! Που είναι η αξιοπιστία της Cosmote; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sideras1985 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Mitsos_The_Great said: Πέρασα τα 40ΜΒ και παλι δεν χρεώθηκα. Μην το ΦΩΝΑΖΕΙΣ και μην το επισημανεις...Γενικοτερα μην το καρφωνεις....:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 sideras1985 said: Μην το ΦΩΝΑΖΕΙΣ και μην το επισημανεις...Γενικοτερα μην το καρφωνεις....:X χα χα χα χα.λες να υπαρχει πρακτορας της wind στο φορουμ? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Τελικα με χρεωσε μετα απο 5 ωρες:wacko:... -17 ευρω.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Mitsos_The_Great said: Τελικα με χρεωσε μετα απο 5 ωρες:wacko:... -17 ευρω.... Ευτυχώς που το ποσό είναι μικρό.Φαίνεται πως πλέον υπάρχει χρέωση μετά τα 40Mb.:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Παλι καλα που ηταν μικρο:worry: Ναι χρεωνει μετα απο ωρες... Επιτηδες το κανουν??:confused: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnthegreek Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Mitsos_The_Great said: Παλι καλα που ηταν μικρο:worry: Ναι χρεωνει μετα απο ωρες... Επιτηδες το κανουν??:confused: Έτσι κάνει συνεχώς το σύστημα της Wind.Δεν αργεί μόνο στο Wind Plus αλλά και σε άλλες υπηρεσίες (Wind MyTone κ.λ.π).:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 johnthegreek said: Έτσι κάνει συνεχώς το σύστημα της Wind.Δεν αργεί μόνο στο Wind Plus αλλά και σε άλλες υπηρεσίες (Wind MyTone κ.λ.π).:( Κανονικα θα επρεπε να γινεται αμεσα η χρεωση και να σταματαει η συνδεση οταν το υπολοιπο ειναι 0Ε (οπως και στις αλλες 2)....:wacko::worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 πολυ προσοχη λοιπον γιατι μαλλον εχουν αλλαξει τα δεδομενα στο wind plus Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Mitsos_The_Great said: Κανονικα θα επρεπε να γινεται αμεσα η χρεωση και να σταματαει η συνδεση οταν το υπολοιπο ειναι 0Ε (οπως και στις αλλες 2)....:wacko::worry: H Cosmote δε μου σταμάτησε τη σύνδεση στο MyView για 14 μέρες αν και είχα υπόλοιπο 0€. Δες προηγούμενη σελίδα ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Mitsos_The_Great said: Κανονικα θα επρεπε να γινεται αμεσα η χρεωση και να σταματαει η συνδεση οταν το υπολοιπο ειναι 0Ε (οπως και στις αλλες 2)....:wacko::worry: Καποιος φιλος λιγο παραπανω κατεληξε και αυτος με αρνητικο υπολοιπο λογω wind plus,πηρε τηλεφωνο στο cc διαμαρτυρηθηκε και του εκαναν το υπολοιπο 0 ευρω.ξοδεψε μεν ολη την καρτα του αλλα δεν πληρωσε κατι παραπανω απο αυτο.να παρεις και εσυ τηλεφωνο και να ζητησεις το ιδιο πραγμα.δεν ειναι και λιγα 17 ευρω για να τα γλυτωσεις. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elias_ps Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 nikosr78 said: Μήπως με το ίδιο μήνυμα αλλά στον αριθμό 19348; Μπα δεν δουλεύει! Κρίμα οι συνδρομητές συμβολαίου δεν έχουν ενημέρωση. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 nikosr78 said: H Cosmote δε μου σταμάτησε τη σύνδεση στο MyView για 14 μέρες αν και είχα υπόλοιπο 0€. Δες προηγούμενη σελίδα ;) Προφανώς να είχες δωρεάν πλοήγηση (λόγω ενεργοποίησης της υπηρεσίας)...Μερικές φορές δεν το γράφει στο My view ότι έχεις δωρεάν πλοήγηση;) pexths said: Καποιος φιλος λιγο παραπανω κατεληξε και αυτος με αρνητικο υπολοιπο λογω wind plus,πηρε τηλεφωνο στο cc διαμαρτυρηθηκε και του εκαναν το υπολοιπο 0 ευρω.ξοδεψε μεν ολη την καρτα του αλλα δεν πληρωσε κατι παραπανω απο αυτο.να παρεις και εσυ τηλεφωνο και να ζητησεις το ιδιο πραγμα.δεν ειναι και λιγα 17 ευρω για να τα γλυτωσεις. Τους έστειλα e-mail. Ελπίζω να κάνουν τίποτα αλλιώς θα τους πάρω και τηλέφωνο. Ευχαριστώ...:) elias_ps said: Μπα δεν δουλεύει! Κρίμα οι συνδρομητές συμβολαίου δεν έχουν ενημέρωση. Κανονικά θα έπρεπε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 l3ft3r1s said: Εγώ πήρα στο 1260 για να τους πω να μην ανανεώνεται αυτόματα, και μου είπαν να στείλω STOP στο 19349. Από τότε στέλνω αλλά μου βγάζει το μήνυμα "Δεν είναι προσωρινά εφικτή η απενεργοποίηση της προσφοράς. Παρακαλούμε ξαναπροσπαθήστε σε λίγο"... Έτσι και με ανανεώσουν, δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει. Και σε μένα το ίδιο γράφει ακόμα. Όχι τίποτε άλλο, αλλά σε μια βδομάδα φεύγω απ' την Ελλάδα και δεν ξέρω αν μπορώ να στέλνω μηνύματα από το εξωτερικό στο 19349. Η μόνη λύση μαλλον είναι να καταναλώσω το υπόλοιπο της κάρτας πριν το φάνε αυτοί με τις συνεχείς ανανεώσεις Wind Plus που δε θα χρησιμοποιώ φυσικά. :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 nikosr78 said: Και σε μένα το ίδιο γράφει ακόμα. Όχι τίποτε άλλο, αλλά σε μια βδομάδα φεύγω απ' την Ελλάδα και δεν ξέρω αν μπορώ να στέλνω μηνύματα από το εξωτερικό στο 19349. Η μόνη λύση μαλλον είναι να καταναλώσω το υπόλοιπο της κάρτας πριν το φάνε αυτοί με τις συνεχείς ανανεώσεις Wind Plus που δε θα χρησιμοποιώ φυσικά. :mad: σε ερωτηση μου στο cc μου ειπαν οτι οφειλεται σε τεχνικο προβλημα αυτη η ανωμαλια και οτι η λυση ειναι τηλεφωνο στο 1260. ξαναπαρτε λοιπον και πειτε τους οτι αυτοι πρεπει να διακοψουν την αυτοματη ανανεωση χειροκινητα γιατι το συστημα τους εχει προβλημα. ετσι μου ειπε εκπροσωπος του cc Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikosr78 Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 Μπορούν όμως στο 1260 να διακόψουν την αυτόματη ανανέωση ή λόγω του προβλήματος στο σύστημα, ούτε αυτοί μπορούν να κάνουν διακοπή; Ο χρήστης l3ft3r1s, είπε ότι πήρε τηλ. στο 1260 ζητώντας διακοπή και το μόνο που του είπαν ήταν να στείλει SMS. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 19, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2009 nikosr78 said: Μπορούν όμως στο 1260 να διακόψουν την αυτόματη ανανέωση ή λόγω του προβλήματος στο σύστημα, ούτε αυτοί μπορούν να κάνουν διακοπή; Ο χρήστης l3ft3r1s, είπε ότι πήρε τηλ. στο 1260 ζητώντας διακοπή και το μόνο που του είπαν ήταν να στείλει SMS. εμενα μου ειπαν οτι λογω του προβληματος στο συστημα ειναι αδυνατη η ακυρωση της αυτοματης ανανεωσης απο τον χρηστη. το cc μπορει να κανει την ακυρωση Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stehellas Δημ. August 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2009 Προς: WIND ΕΛΛΑΣ Από: ************* Φαξ: 2105100101 Σελίδες: 7 Ημ/νια 20/8/2009 Θέμα: Διευκρινίσεις σχετικά με υπέρογκο λογαριασμό . ΚΟΙΝ.: ΕΕΤΤ , ΙΝΚΑ , ΓΓΚ . FORUM(INTERNET). Κύριοι , Σε συνέχεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας μας με εκπροσώπους της εταιρίας σας από το τμήμα λογαριασμών (2105100100) και τις μη ικανοποιητικές απαντήσεις που έλαβα σχετικά με τον υπέρογκο λογαριασμό μου με αριθμό 017726**** που αντιστοιχεί στην τηλεφωνική σύνδεση 6977***** . Τα ερωτήματα σχετίζονται με τα εξής . 1. Η περίοδος της υπέρογκης χρέωσης αναφέρεται στην αναλυτική χρήση του λογαριασμού από 15/07/09 έως 31/07/09 στο διάστημα αυτό ισχυρίζεστε ότι έκανα χρήση του internet από το κινητό μου με συνολική διάρκεια 472 ώρες 47 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα όταν η περίοδος από 15/07/09 έως 31/07/09 αντιστοιχεί σε 384 ώρες (16 ημέρες επί 24 ώρες = 384 ώρες , οπότε δεν είναι λογικό να έχει γίνει τέτοια χρήση . 2. Στην ανάλυση του λογαριασμού μου διαπιστώνω με έκπληξη ότι υπάρχουν ουσιαστικά διπλοχρεώσεις σε πολλές χρονικές περιόδους π.χ 27/07/07 με ώρα 15:43:04 με αποδέκτη όπως εσείς ισχυρίζεστε το “off-net wap browsing” με όγκο(kb) 1942,4 με διάρκεια 04:00:00 και χρέωση το ποσό 19,4300 ΕΥΡΩ ενώ ταυτόχρονα με έχετε χρεώσει για την περίοδο 27/07/07 με ώρα 15:43:04 με αποδέκτη όπως εσείς ισχυρίζεστε το “off-net mobile site” με όγκο(kb) 154,8 με διάρκεια 04:00:00 και χρέωση το ποσό 1,5500 ΕΥΡΩ . 3. Κατόπιν θα ήθελα να σταθώ στο σημείο που η εταιρία σας με ειδοποίησε με γραπτό μήνυμα, αυτοματοποιημένο προφανώς για υπέρογκη χρέωση του λογαριασμού μου την Παρασκευή , 31 Ιουλίου 2009 στης 14:07 μμ καλώντας με να επικοινωνήσω με το 2105100100 προς αποφυγή φραγής . Προσπάθησα να επικοινωνήσω στις 14:20 έως 15:30 χωρίς καμία επιτυχία μιας και ήμουν συνεχώς σε αναμονή έως ότου έκλεινε η γραμμή . Την επόμενη μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι η εταιρία σας μου είχε διακοπεί την δυνατότητα να καλώ από το κινητό μου με το οποίο δεν είχα καμιά λογιστική εκκρεμότητα προς την εταιρία σας. Παράθεση stehellas Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 20, 2009 Κοινοποίηση Δημ. August 20, 2009 stehellas said: Προς: WIND ΕΛΛΑΣ Από: ************* Φαξ: 2105100101 Σελίδες: 7 Ημ/νια 20/8/2009 Θέμα: Διευκρινίσεις σχετικά με υπέρογκο λογαριασμό . ΚΟΙΝ.: ΕΕΤΤ , ΙΝΚΑ , ΓΓΚ . FORUM(INTERNET). Κύριοι , Σε συνέχεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας μας με εκπροσώπους της εταιρίας σας από το τμήμα λογαριασμών (2105100100) και τις μη ικανοποιητικές απαντήσεις που έλαβα σχετικά με τον υπέρογκο λογαριασμό μου με αριθμό 017726**** που αντιστοιχεί στην τηλεφωνική σύνδεση 6977***** . Τα ερωτήματα σχετίζονται με τα εξής . 1. Η περίοδος της υπέρογκης χρέωσης αναφέρεται στην αναλυτική χρήση του λογαριασμού από 15/07/09 έως 31/07/09 στο διάστημα αυτό ισχυρίζεστε ότι έκανα χρήση του internet από το κινητό μου με συνολική διάρκεια 472 ώρες 47 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα όταν η περίοδος από 15/07/09 έως 31/07/09 αντιστοιχεί σε 384 ώρες (16 ημέρες επί 24 ώρες = 384 ώρες , οπότε δεν είναι λογικό να έχει γίνει τέτοια χρήση . 2. Στην ανάλυση του λογαριασμού μου διαπιστώνω με έκπληξη ότι υπάρχουν ουσιαστικά διπλοχρεώσεις σε πολλές χρονικές περιόδους π.χ 27/07/07 με ώρα 15:43:04 με αποδέκτη όπως εσείς ισχυρίζεστε το off-net wap browsing με όγκο(kb) 1942,4 με διάρκεια 04:00:00 και χρέωση το ποσό 19,4300 ΕΥΡΩ ενώ ταυτόχρονα με έχετε χρεώσει για την περίοδο 27/07/07 με ώρα 15:43:04 με αποδέκτη όπως εσείς ισχυρίζεστε το off-net mobile site με όγκο(kb) 154,8 με διάρκεια 04:00:00 και χρέωση το ποσό 1,5500 ΕΥΡΩ . 3. Κατόπιν θα ήθελα να σταθώ στο σημείο που η εταιρία σας με ειδοποίησε με γραπτό μήνυμα, αυτοματοποιημένο προφανώς για υπέρογκη χρέωση του λογαριασμού μου την Παρασκευή , 31 Ιουλίου 2009 στης 14:07 μμ καλώντας με να επικοινωνήσω με το 2105100100 προς αποφυγή φραγής . Προσπάθησα να επικοινωνήσω στις 14:20 έως 15:30 χωρίς καμία επιτυχία μιας και ήμουν συνεχώς σε αναμονή έως ότου έκλεινε η γραμμή . Την επόμενη μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι η εταιρία σας μου είχε διακοπεί την δυνατότητα να καλώ από το κινητό μου με το οποίο δεν είχα καμιά λογιστική εκκρεμότητα προς την εταιρία σας. Κατι μου λεει οτι θα επικοινωνησουν μαζι σου πολυ συντομα.ενημερωσε μας για την εξελιξη του θεματος. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.