Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν γίνεται να δίνουν πληροφορίες για τη γραμμή ή το λογαριασμό όταν δεν μιλάνε με τον κάτοχο της γραμμής. Άλλο κάτοχος γραμμής (συνδρομητής) και άλλο ο χρήστης. Πολύ σωστά κάνανε και το ίδιο κάνουν και οι άλλες εταιρείες και έτσι είναι το σωστό άσχετα αν δεν βολεύει...

Είναι πολύ δύσκολο να καλείς από την ίδια γραμμή, να έχεις όλα τα στοιχεία ταυτότητας και να είσαι κακόβουλος απατεώνας.

Άσε που κάθε επιχείρημα περί "ασφάλειας" καταρρίπτεται από το γεγονός ότι αν ισχυριστείς εξαρχής ότι είσαι ο κάτοχος της γραμμής, σε πιστεύουν αμέσως!!!

Το ότι το κάνουν και οι τρεις εταιρίες δε σημαίνει ότι παύει να είναι ηλίθιο...

Link to comment
Share on other sites

mich καλημερα εαν κανεις διακοπη του καινουργιου συμβολαιου τον επομενο μηνα 30 μερες πριν ληξη το προυγουμενο συμβολαιο δεν νομιζω να πληρωνης τιποτα γιατι,εγω εκανα διακοπη ενα μηνα μετα την εκδοση του πρωτου μηνα του καινουργιου συμβολαιου με εκπτωση λογω επιδοτησης εγινε διακοπη 30 μερες μετα και επεστρεψα δυο μηνες εκπτωσης 2*3,29+ΦΠΑ .Λογικο γιατι μονο δυο μηνες επιδοτηση μου δοσανε ασχετα που στο συμβολαιο ο πινακας αποσβεσεις ξεκινουσε το 100% μετα τον 6ο μηνα ,παραλογο αφου στον 6ο μηνα εχεις παρει μονο την μιση επιδοτηση.Αυτα για να μαθουν στη WIND οτι δεν κανουνε αυξησεις σε περιοδο κρησης 8 ευρο σε συμβολαιο WIND.240 .Να η ευκαιρια που εψαχνα και τραβηξα και μια φορητοτητα στην CYTA σταθερη οταν μου βαλανε 5 ευρο προστημο γιατι λεει καθυστερησα 2ο λογαριασμο μεσα στο εξαμηνο.ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΗΜΕΝΗ?
Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ δύσκολο να καλείς από την ίδια γραμμή, να έχεις όλα τα στοιχεία ταυτότητας και να είσαι κακόβουλος απατεώνας.

Άσε που κάθε επιχείρημα περί "ασφάλειας" καταρρίπτεται από το γεγονός ότι αν ισχυριστείς εξαρχής ότι είσαι ο κάτοχος της γραμμής, σε πιστεύουν αμέσως!!!

Το ότι το κάνουν και οι τρεις εταιρίες δε σημαίνει ότι παύει να είναι ηλίθιο...

Μα δεν σου ζητάνε όλα τα στοιχεία αλλά αριθμό κλήσης και αριθμό ταυτότητας ή ΑΦΜ κάτι που δεν είναι δύσκολο να ξέρει κάποιος άνθρωπος που σε ξέρει. Το οτι καλεί από την ίδια γραμμή δεν έχει σημασία. Το καλύτερο πιστεύω οτι θα ήταν να δίνουν κάποια όχι πολύ ευαίσθητα δεδομένα με απλή επιβεβαίωση όπως την επιδότηση ή σε ποιό πρόγραμμα είναι ο συνδρομητής κλπ. Το καλύτερο είναι το smartcode που έχει η VF!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

μια φιλη μου εχει το προγραμμα XS και που ειναι στα 25ευρω μαζι με φπα που με τα τελη συνδρομητη παει στα 28! εχει εκπτωση 5ευρω απτο σταθερο και παει στα 23! γιατι βαζουν πάλι* φπα 23%? μιλισαμε κ με αντιπρωσοπο κ μας ειπε οτι ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ! αν ειναι ετσι γιατι δε σβηνουν απ τον τιμοκαταλογο τους το <Σε όλες τις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ 23%>
NOKIA: 3110--3330--5210--5100--7610--3220--n73 music edition--n95--n95 8gb--2680 slide--3120 classic--c6--lumua 800
Link to comment
Share on other sites

παιδια εκανα συνδεση wind to all+internet και εχω 350mb και μεχρι τελος αυγουστου ειναι διπλα!πως μαθαινω το υπολοιπο των mb μου μην παθω καμια πλακα?

edit...το βρηκα παιδια,ολα οκ!

Edited by tolisfar
Link to comment
Share on other sites

Σημειώση για όσους δεν το ξέρουν: Όσοι θέλετε να μάθετε το υπόλοιπο σας στέλνετε κενό sms στο 1212 & σας έρχετε απάντηση τι χρόνος ομιλίας & sms σας έμεινε & μέχρι πότε ισχύει.
Link to comment
Share on other sites

μια φιλη μου εχει το προγραμμα XS και που ειναι στα 25ευρω μαζι με φπα που με τα τελη συνδρομητη παει στα 28! εχει εκπτωση 5ευρω απτο σταθερο και παει στα 23! γιατι βαζουν πάλι* φπα 23%? μιλισαμε κ με αντιπρωσοπο κ μας ειπε οτι ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ! αν ειναι ετσι γιατι δε σβηνουν απ τον τιμοκαταλογο τους το <Σε όλες τις τιμές περιλαμβάνεται ΦΠΑ 23%>

 

Mα με ΦΠΑ είναι η τιμή των 25€ (είναι 20,33€ + 23% ΦΠΑ) το άλλο που λες ειναι τα τέλη συνδρομητών δε τα εισπράτει η εταιρεία αλλά χαράτσι του κράτους που διαμορφώνεται και ανάλογα με το υψος του λογαριασμού καθε φορα και όπως και στη καρτοκινητή η κάρτα ειναι πχ 10€ οπως διαφημιζετε και το καθαρο που παιρνεις ειναι 8,80€ περίπου τα άλλα στο κράτος. Το κανονικό ΦΠΑ με το νομο το αναγράφουν πλέον υποχρεωτικά εδω και πολλά χρόνια μιας και παλιότερα δε το έγραφαν γι΄αυτο και η σημειωση που λες. Επίσης εχουμε μια παγκοσμια πρωτοτυπία νομίζω να βαζει το κράτος ΦΠΑ και στο φόρο του!!

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απάντηση! λύθηκε το θεμα!
NOKIA: 3110--3330--5210--5100--7610--3220--n73 music edition--n95--n95 8gb--2680 slide--3120 classic--c6--lumua 800
Link to comment
Share on other sites

Σημειώση για όσους δεν το ξέρουν: Όσοι θέλετε να μάθετε το υπόλοιπο σας στέλνετε κενό sms στο 1212 & σας έρχετε απάντηση τι χρόνος ομιλίας & sms σας έμεινε & μέχρι πότε ισχύει.

 

Στα προγράμματα xs εως xxl δεν μπορείς να μάθεις πόσα δωρεάν mb απομένουν?

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε θα έλεγα μόνο ότι είναι άχρηστοι αλλά θεωρώ αυτήν την παράλειψη κακόβουλη!
Link to comment
Share on other sites

πριν απο λιγο με πηραν απο τη hol(λογω συνδεσης) και μου εκαναν προσφορα να φυγω απο τη wind (2 γραμμες)δινοντας μου σχεδον τα ιδια λεπτα ομιλιας και παγιο αλλα...απο 1 μηνα δωρεαν στην καθε γραμμη ,μειωση στο double play κατα 5 ευρω (καθε μηνα) και 1 μηνα δωρεαν.

Λογω του οτι η ανανεωση των συνδεσεων στη wind εγινε πριν 3 μηνες το ποσο της επιδοτησης χρησιμοποιηθηκε για εκπτωση στο παγιο...ισχυριστηκε (η hol)οτι μετα απο 6 μηνες μπορω να αλλαξω παροχο χωρις καμμια χρεωση!

Ξερει καποιος αν ισχυει αυτο;;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ενημερωνει δυστυχως για mb! Τοσο αχρηστοι ειναι ακομα στην wind

 

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk

 

δεν ειναι αχρηστοι ξερουν τι κανουν.....

NOKIA: 3110--3330--5210--5100--7610--3220--n73 music edition--n95--n95 8gb--2680 slide--3120 classic--c6--lumua 800
Link to comment
Share on other sites

Λογω του οτι η ανανεωση των συνδεσεων στη wind εγινε πριν 3 μηνες το ποσο της επιδοτησης χρησιμοποιηθηκε για εκπτωση στο παγιο...ισχυριστηκε (η hol)οτι μετα απο 6 μηνες μπορω να αλλαξω παροχο χωρις καμμια χρεωση!

Ξερει καποιος αν ισχυει αυτο;;

 

Αφού σου είπε αυτά ο αντιπρόσωπος της VODAFONE πες του πως θα κάνεις αυτό που σου είπε αλλά αν η WIND σου ζητήσει λεφτά να τα δώσει αυτός. Δεν ισχύει τίποτα από αυτά που σου είπε. Μετά το 6μηνο θα είναι πιο μικρό το ποσό, αλλά θα πληρώσεις ακόμα μερος της επιδότησης που έχεις εκμεταλλευτεί.

Link to comment
Share on other sites

πριν απο λιγο με πηραν απο τη hol(λογω συνδεσης) και μου εκαναν προσφορα να φυγω απο τη wind (2 γραμμες)δινοντας μου σχεδον τα ιδια λεπτα ομιλιας και παγιο αλλα...απο 1 μηνα δωρεαν στην καθε γραμμη ,μειωση στο double play κατα 5 ευρω (καθε μηνα) και 1 μηνα δωρεαν.

Λογω του οτι η ανανεωση των συνδεσεων στη wind εγινε πριν 3 μηνες το ποσο της επιδοτησης χρησιμοποιηθηκε για εκπτωση στο παγιο...ισχυριστηκε (η hol)οτι μετα απο 6 μηνες μπορω να αλλαξω παροχο χωρις καμμια χρεωση!

Ξερει καποιος αν ισχυει αυτο;;

 

Αν πήρες έκπτωση παγίου αντί επιδότησης, η Wind απλά θα σου ζητήσει να επιστρέψεις την έκπτωση αυτών των 3 μηνών από τότε που έκανες την ανανέωση του συμβολαίου. Τίποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακούσει να αναφέρει κάποιος οτι καλούν τους συνδρομητές να τους ρωτήσουν τι παράπονα έχουν από την εταιρεία κτλ. Σήμερα με κάλεσαν και αφού τους ανέφερα τα δικά μου μου έδωσαν 5€ πίστωση το μήνα για 6 μήνες σε δείγμα καλής θέλησης/ανταπόδωσης της "αφοσίωσης" του συνδρομητή, κάτι τέτοιο... Έγινε σε κάποιον άλλο;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πάρε καλύτερα τηλέφωνο και διαπραγματεύσου το. Ακόμα και να έκαναν σε κάποιον καλύτερη τιμή δε σημαίνει ότι θα κάνουν σε όλους.

 

Ειδικά αυτές οι μέρες είναι ιδανικές για διαπραγματεύσεις με πωλητές (τέλος μήνα που οι στόχοι τους κυνηγάνε όλους) :)

Link to comment
Share on other sites

.Να η ευκαιρια που εψαχνα και τραβηξα και μια φορητοτητα στην CYTA σταθερη οταν μου βαλανε 5 ευρο προστημο γιατι λεει καθυστερησα 2ο λογαριασμο μεσα στο εξαμηνο.ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΧΩ ΣΤΗΜΕΝΗ?

 

Μα τόσο πολύ άχτι την έχεις τη wind; :lol: Αστειεύομαι, μην το παρεξηγήσεις

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

ΝΑΙ τους ειχα αχτι οταν εισαι συνδρομητης 10 χρονια με συμβολαιο στο κινητο και 4 κινητα f2go και 1 Q-Telecom και 2 χρονια wind σταθερη ,ανεχομουνα τα προβληματα του δικτιου οταν εβλεπα οτι στρωνουνε σιγα σιγα .Σε περιοδο κρισης ανεβασανε τιμες στα συμβολαια στις 15/5/2011 ριξανε την επιδοτηση και απο πανω σου βαζει προστιμο 5 ευρο στα 23 ευρο λογαριασμο σταθερης .ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΜΕΣ οπως εμεις ολοι στις δουλειες μας .
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... απο Οκτώβριο συνδρομητής της WIND στο MEDIUM με έκπτωση στο πάγιο αντί συσκευής. Πλήρωνα ανά μήνα 43 ευρώ περίπου... αυτούς τους δέκα μήνες έχω μείνει κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένος απο τις υπηρεσίες, με εξαίρεση το κακό σήμα που έχω στον χώρο εργασίας μου (wind και cosmote πιάνουν πλέον με δυσκολία γιατί έμαθα ότι κατέβασαν κεραίες κάπου εκεί κοντά). Σημειώνω ότι ουδέποτε αυτούς τους 10 μήνες δεν ξεπέρασα τον χρόνο ομίλιας και πάντα πλήρωνα 43 ευρώ περίπου.

Πριν απο λίγες ημέρες μου έρχεται ο λογαριασμός και βλέπω το πόσο των 125 ευρώ (!!!)... πάω να δω τι συμβαίνει και βλέπω ότι έχω κάνει παραπάνω χρήση στο ίντερνετ απο τα 250 ΜΒ που μου δίνουν. Πέφτει το μάτι μου πάνω σε κάποια δεδομένα και βλέπω την ίδια ώρα, το ίδιο λεπτό και το ίδιο δευτερόλεπτο, χρέωση 70 ΜΒ και μαζί χρέωση 5ΚΒ. Πρώτη ερώτηση: "Πως γίνεται αυτό; Δεν μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο".

Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα μου απαντήσουν σε 2 εργάσιμες. Οντως μου έρχεται μήνυμα το οποίο έλεγε "Σας ενημερώνουμε ότι μετά απο έλεγχο του λογαριασμούς σας, δεν διαπιστώθηκε λανθασμένη χρέωση".

Σήμερα τους έστειλα φαξ στο οποίο ζητάω να μου δώσουνε την απάντηση τους και γραπτώς, ώστε να την χρησιμοποιήσω για καταγγελία που σκοπεύω να κάνω σε ΕΕΤΤ και προστασία του καταναλωτή. Στο υστερόγραφο τους αναφέρω ότι με χάνουν απο πελάτη. Ήδη έχω επικοινωνήσει με τη Vodafone για φορητότητα και μάλλον σήμερα Πέμπτη θα την πραγματοποιήσω.

Και εδώ έρχεται η δεύτερη ερώτηση: "Εχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο; Αν ναι, ποια ήταν η εξέλιξη ανάλογου αιτήματος;" Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω αυτά τα χρήματα... τρίτη ερώτηση: "Αν δεν πληρώσω, ποια θα είναι η αντίδραση τους;" και τέταρτη και τελευταία ερώτηση: "Σε περίπτωση που κάνω τη φορητότητα, παίζει να με πάρουν τηλέφωνο για να μου κάνουν κάποια προσφορά ή να με ρωτήσουν γιατί φεύγω;".

Ευχαριστώ όποιον κάνει τον κόπο και απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους... απο Οκτώβριο συνδρομητής της WIND στο MEDIUM με έκπτωση στο πάγιο αντί συσκευής. Πλήρωνα ανά μήνα 43 ευρώ περίπου... αυτούς τους δέκα μήνες έχω μείνει κάτι παραπάνω απο ευχαριστημένος απο τις υπηρεσίες, με εξαίρεση το κακό σήμα που έχω στον χώρο εργασίας μου (wind και cosmote πιάνουν πλέον με δυσκολία γιατί έμαθα ότι κατέβασαν κεραίες κάπου εκεί κοντά). Σημειώνω ότι ουδέποτε αυτούς τους 10 μήνες δεν ξεπέρασα τον χρόνο ομίλιας και πάντα πλήρωνα 43 ευρώ περίπου.

Πριν απο λίγες ημέρες μου έρχεται ο λογαριασμός και βλέπω το πόσο των 125 ευρώ (!!!)... πάω να δω τι συμβαίνει και βλέπω ότι έχω κάνει παραπάνω χρήση στο ίντερνετ απο τα 250 ΜΒ που μου δίνουν. Πέφτει το μάτι μου πάνω σε κάποια δεδομένα και βλέπω την ίδια ώρα, το ίδιο λεπτό και το ίδιο δευτερόλεπτο, χρέωση 70 ΜΒ και μαζί χρέωση 5ΚΒ. Πρώτη ερώτηση: "Πως γίνεται αυτό; Δεν μπορεί να γίνεται κάτι τέτοιο".

Τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι θα μου απαντήσουν σε 2 εργάσιμες. Οντως μου έρχεται μήνυμα το οποίο έλεγε "Σας ενημερώνουμε ότι μετά απο έλεγχο του λογαριασμούς σας, δεν διαπιστώθηκε λανθασμένη χρέωση".

Σήμερα τους έστειλα φαξ στο οποίο ζητάω να μου δώσουνε την απάντηση τους και γραπτώς, ώστε να την χρησιμοποιήσω για καταγγελία που σκοπεύω να κάνω σε ΕΕΤΤ και προστασία του καταναλωτή. Στο υστερόγραφο τους αναφέρω ότι με χάνουν απο πελάτη. Ήδη έχω επικοινωνήσει με τη Vodafone για φορητότητα και μάλλον σήμερα Πέμπτη θα την πραγματοποιήσω.

Και εδώ έρχεται η δεύτερη ερώτηση: "Εχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο; Αν ναι, ποια ήταν η εξέλιξη ανάλογου αιτήματος;" Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να πληρώσω αυτά τα χρήματα... τρίτη ερώτηση: "Αν δεν πληρώσω, ποια θα είναι η αντίδραση τους;" και τέταρτη και τελευταία ερώτηση: "Σε περίπτωση που κάνω τη φορητότητα, παίζει να με πάρουν τηλέφωνο για να μου κάνουν κάποια προσφορά ή να με ρωτήσουν γιατί φεύγω;".

Ευχαριστώ όποιον κάνει τον κόπο και απαντήσει.

Δηλαδή το πρόβλημα σου είναι τα 5ΚΒ;

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα είναι , Σου ήρθε μήνυμα ότι τέλειωσε ο δωρεάν χρόνος; Αν δεν ήρθε , κάνε μια καταγγελία και μια αμφισβήτηση λογαριασμού . το ποιό πιθανόν είναι ότι θα στο μειώσουν .
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...