Vasileios Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 Με τις νέες οδηγίες της Ε.Ε.Ε.Τ. που εκδόθηκαν στις 15/11 ισχύουν για 3 μήνες μετά την εφαρμογή της αύξησης. Προφανώς ερμηνεύετε ότι δεν ισχύει για αυξήσεις που γίναν πριν τις 15/11/ Αλλά μπορείς να ρωτήσεις στην Ε.Ε.Τ.Τ. αν ισχύει και αναδρομικά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIORGOS1970 Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 Θα ήθελα τη βοήθειά σας. Τον Ιούνιο άλλαξα πάροχο και πήγα στην Wind. Η Wind μου πρότεινε 24 μήνες συμβόλαιο double play με πάγιο 20,50 ευρώ. Μέχρι το Οκτώβριο όλα καλά και οι λογαριασμοί ήταν στο ποσό που έχω συμφωνήσει. Ο τελευταίος λογαριασμός όμως που ήρθε είχε μια αύξηση των δύο ευρώ, δηλαδή 22,50 ευρώ. Μετά από επικοινωνία με γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας ενημερώθηκα πως έχουν κοινοποιηθεί τιμολογιακές αλλαγές με έναρξη την 14/11. Τους απάντησα πως έχω υπογράψει συμβόλαιο 24 μηνών με 20,50 και για αυτό το λόγο δεν δέχομαι καμία αύξηση. Η απάντηση που πήρα από την WIND ήταν η εξής. Σε συνέχεια του αιτήματος σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι βάση του όρου 6.4. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αναπροσαρμογής του ισχύοντος κάθε φορά τιμοκαταλόγου. Οι τιμολογιακές αλλαγές ισχύουν για όλους τους συνδρομητές και έχουν κοινοποιηθεί όπως ορίζεται από το συμβόλαιο: Τυχόν αύξηση των τιμών του τιμοκαταλόγου και των τελών συντήρησης της Εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που προβλέπονται στο παράρτημα της παραγράφου 6.1 ανωτέρω, τίθεται σε ισχύ μετά από ένα (1) μήνα σύμφωνα με το νόμο: α) από τη σχετική και προσήκουσα δημοσίευση της ως άνω αύξησης στην ιστοσελίδα της Εταιρίας, στη διεύθυνση http://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/ και β) από τη σχετική ενημέρωση του Πελάτη μέσω του λογαριασμού του, με αναφορά σε εμφανές σημείο του λογαριασμού ή στην περίπτωση που δεν αποστέλλεται έντυπος λογαριασμός με σχετική ενημέρωση δια του τρόπου, με τον οποίο πραγματοποιείται η ειδοποίηση για την έκδοση του λογαριασμού Το ερώτημά μου είναι, αν έχει το δικαίωμα να το κάνει.Από την στιγμή που δεν τηρεί το συμβόλαιο γιατί να το τηρήσω εγώ και να δεσμευτώ με συμβόλαιο 24 μηνών και να μην πάω σε άλλο πάροχο. Δεν είναι τα 2 ευρω αύξηση αλλά η κοροϊδία. ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 Δυστυχώς μέχρι τις 14 Νοεμβρίου είχε αυτό το δικαίωμα. Από τις 15 Νοεμβρίου δεν έχει δικαίωμα αλλαγής υπάρχοντος συμβολαίου σύμφωνα με τον νέο κανονισμό της Ε.Ε.Τ.Τ. και σε περίπτωση αλλαγής κάποιας τιμής τιμοκαταλόγου ο καταναλωτής έχει 3 μήνες να αποχωρήσει από την ημερομηνία εφαρμογής της αλλαγής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIORGOS1970 Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 δηλαδή μπορώ εντός τρίμηνου να αλλάξω πάροχο και να σπάσω το συμβόλαιό μου;;;;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 Ναι αν κάνει αλλαγή μετά τις 15/11 σίγουρα. Τώρα αν έχει αναδρομική ισχύ η απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. κάνε ένα τηλέφωνο και ρώτησε τους . http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rstoned Δημ. December 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 1, 2017 Με το που παραλαβεις τη καρτα sim και τους στειλει η cosmote την αίτηση φορητότητας, θα σε παρουνε τουλάχιστον δυο τηλεφωνα αν αρνηθείς στο πρωτο... Άρα πρέπει οπωσδήποτε να παραλάβω την sim από Cosmote για να ενημερωθεί η Wind για την αίτηση φορητότητας ? Κανονικά δεν θα έπρεπε να ενημερώνεται η Wind αμέσως με την κατάθεση αιτήματος φορητότητας σε νέο πάροχο ? Και αν παραλάβω την sim και γίνει η μετάβαση στο δίκτυο της Cosmote δεν θα υπάρξουν χρεώσεις ? Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής στην Wind αν αυτή κάνει καλύτερη προσφορά ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
athens_fans Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Άρα πρέπει οπωσδήποτε να παραλάβω την sim από Cosmote για να ενημερωθεί η Wind για την αίτηση φορητότητας ? Κανονικά δεν θα έπρεπε να ενημερώνεται η Wind αμέσως με την κατάθεση αιτήματος φορητότητας σε νέο πάροχο ? Και αν παραλάβω την sim και γίνει η μετάβαση στο δίκτυο της Cosmote δεν θα υπάρξουν χρεώσεις ? Έχω δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής στην Wind αν αυτή κάνει καλύτερη προσφορά ? Με το που παραλαβεις τη καρτα sim θα σε βαλει ο courier να υπογράψεις και τα συμβολαια. Οταν παραλαβει τα συμβολαια η cosmote τοτε θα κανει αίτηση φορητότητας στη wind. Σχεδον παντα η wind παιρνει τηλεφωνο πριν εγκρίνει τη φορητότητα σου... Οταν σε παρει και σου κανει καλυτερη προσφορα μπορεις να ακυρώσεις την αίτηση με ενα φαξ. Τη διαδικασία την περασα πριν δυο μηνες αλλα εγω εφυγα λογω σήματος στη περιοχη μου. Παράθεση GATE 13...TILL THE END OF THE WORLD... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rstoned Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Με το που παραλαβεις τη καρτα sim θα σε βαλει ο courier να υπογράψεις και τα συμβολαια. Οταν παραλαβει τα συμβολαια η cosmote τοτε θα κανει αίτηση φορητότητας στη wind. Σχεδον παντα η wind παιρνει τηλεφωνο πριν εγκρίνει τη φορητότητα σου... Οταν σε παρει και σου κανει καλυτερη προσφορα μπορεις να ακυρώσεις την αίτηση με ενα φαξ. Τη διαδικασία την περασα πριν δυο μηνες αλλα εγω εφυγα λογω σήματος στη περιοχη μου. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου ! Μια τελευταία ερώτηση . Την sim της Cosmote που θα παραλααβω την βάζω στο τηλέφωνο ή περιμένω το τηλεφώνημα της Wind? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου ! Μια τελευταία ερώτηση . Την sim της Cosmote που θα παραλααβω την βάζω στο τηλέφωνο ή περιμένω το τηλεφώνημα της Wind? Την βαζεις οταν γινει η μεταφορα του αριθμου.Δηλαδη σε καποια φαση θα κοπει το σημα(θα γραφει το κινητο καμια υπηρεσια).Τοτε βαζεις καρτα κοσμοτε και κανεις ξεκλειδωμα με το pin 1. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rstoned Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Την βαζεις οταν γινει η μεταφορα του αριθμου.Δηλαδη σε καποια φαση θα κοπει το σημα(θα γραφει το κινητο καμια υπηρεσια).Τοτε βαζεις καρτα κοσμοτε και κανεις ξεκλειδωμα με το pin 1. Δηλαδή ενεργοποιείται η γραμμή σου στην Cosmote μετά σου κάνει καλύτερη αντιπροσφορά η Wind και επιστρέφεις στο δίκτυο της :worry: ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
demis1980 Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Μεταφέρω 2 αριθμούς από cosmote σε wind κάνοντας συμβόλαια. Μου ζητάνε 30 ευρώ για κάθε λογαριασμό. Είναι λογικό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Με ποια δικαιολογία σου ζητάνε τα 30 ευρώ ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tetartos Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Δηλαδή ενεργοποιείται η γραμμή σου στην Cosmote μετά σου κάνει καλύτερη αντιπροσφορά η Wind και επιστρέφεις στο δίκτυο της :worry: ? Δεν ενεργοποιείται η γραμμή σου στη νέα εταιρεία μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα, ακόμα κι αν έχεις τη νέα SIM (είναι απλά νεκρή). Στο διάστημα αυτό πέφτουν οι προσφορές, για να μην... ολοκληρωθεί η φορητότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rstoned Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Δεν ενεργοποιείται η γραμμή σου στη νέα εταιρεία μέχρι να ολοκληρωθεί η φορητότητα, ακόμα κι αν έχεις τη νέα SIM (είναι απλά νεκρή). Στο διάστημα αυτό πέφτουν οι προσφορές, για να μην... ολοκληρωθεί η φορητότητα. Ευχαριστώ πολύ ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
demis1980 Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Με ποια δικαιολογία σου ζητάνε τα 30 ευρώ ; Λόγω φορητοτητας... Επειδή κρατάω τα νούμερα της cosmote στη wind. Για να ενεργοποιηθούν οι 2 αριθμοί στο νέο δίκτυο θέλουν 2Χ30. Έχει βάση; να το δεχτώ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tetartos Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 Λόγω φορητοτητας... Επειδή κρατάω τα νούμερα της cosmote στη wind. Για να ενεργοποιηθούν οι 2 αριθμοί στο νέο δίκτυο θέλουν 2Χ30. Έχει βάση; να το δεχτώ; 30€ ζητάνε ακόμα κι αν πας από συμβόλαιο σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρεία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
demis1980 Δημ. December 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 2, 2017 30€ ζητάνε ακόμα κι αν πας από συμβόλαιο σε καρτοκινητό στην ίδια εταιρεία. Που σημαίνει ότι δεν μπορώ να το αποφύγω; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
azuli Δημ. December 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2017 το 30αρι το ζηρανε και για φορητοτητα στο σταθερο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. December 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2017 το 30αρι το ζηρανε και για φορητοτητα στο σταθερο? Οχι,μονο αν πας απο καρτοκινητο σε καρτοκινητο. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akisk75 Δημ. December 4, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 4, 2017 Ναι αν κάνει αλλαγή μετά τις 15/11 σίγουρα. Τώρα αν έχει αναδρομική ισχύ η απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. κάνε ένα τηλέφωνο και ρώτησε τους . http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.htmlΔεν βγαζεις άκρη, εγώ έστειλα email για να ρωτησω αν ισχύουν οι 3 μηνες, για πριν της 15/11 και μου απάντησαν οτι θέλουν επίσημη καταγγελία...αλλά αντί αλλον Στάλθηκε από το A0001 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thodoris85 Δημ. December 5, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2017 (edited) Ναι αν κάνει αλλαγή μετά τις 15/11 σίγουρα. Τώρα αν έχει αναδρομική ισχύ η απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. κάνε ένα τηλέφωνο και ρώτησε τους . http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html Γνωρίζεις τι γίνεται σε πρίπτωση που το συμβόλαιο είναι παλιό (πρίν το 2012) και έχει γίνει ανανέωση μετά τις 15/11/2017; Ισχύει ότι λέει η απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ περί τριμήνου, σωστά; Το λεώ γιατί πρόκειται να ανανεώσω το καλοκαίρι του '18 (αργεί ακόμα ο καιρός βέβαια) Θεωρώ ότι αναδρομικά (πρίν τις 15/11) δεν ισχύει, και το γνωρίζουν από τη wind και γι'αυτόν το λόγο οι ανατιμήσεις έγιναν στις 14/11 σύμφωνα με αυτό Edited December 5, 2017 by thodoris85 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GIORGOS1970 Δημ. December 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2017 Ναι αν κάνει αλλαγή μετά τις 15/11 σίγουρα. Τώρα αν έχει αναδρομική ισχύ η απόφαση της Ε.Ε.Τ.Τ. κάνε ένα τηλέφωνο και ρώτησε τους . http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/News_new/news_0735.html έστειλα e-mail στην Ε.Ε.Τ.Τ. και δεν πήρα καμία απάντηση δυστυχώς ανύπαρκτη η Ε.Ε.Τ.Τ. και για αυτό κάνουν οι εταιρίες ότι θέλουν χωρίς να υπάρχει προστασία για τους καταναλωτές Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxxy Δημ. December 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2017 Τέλος ενεργοποίησης συμβολαίου για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες 12/12/2017 Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε ανακοινώνει ότι από 15 Δεκεμβρίου 2017 εξισώνεται η χρέωση ενεργοποίησης νέου συμβολαίου κινητής με την αντίστοιχη της καρτοκινητής. Πλέον κατά την ενεργοποίηση νέου συμβολαίου κινητής σε όλα τα εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα συμβολαίου για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες θα εφαρμόζεται χρέωση τέλους ενεργοποίησης, η οποία θα ανέρχεται στα 30€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. *H WIND διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης ή/και τερματισμού όλων των παραπάνω εμπορικά διαθέσιμων πακέτων/προσφορών ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων, ακολουθώντας την προσήκουσα διαδικασία ενημέρωσης των συνδρομητών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της WIND http://www.wind.gr ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND καλώντας στο 13800 (με χρέωση). https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=482 Παράθεση http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg https://telegram.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. December 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2017 ωραία πράγματα....άντε και η σειρά μας Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. December 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2017 Τέλος ενεργοποίησης συμβολαίου για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες 12/12/2017 Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε ανακοινώνει ότι από 15 Δεκεμβρίου 2017 εξισώνεται η χρέωση ενεργοποίησης νέου συμβολαίου κινητής με την αντίστοιχη της καρτοκινητής. Πλέον κατά την ενεργοποίηση νέου συμβολαίου κινητής σε όλα τα εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα συμβολαίου για ιδιώτες και εταιρικούς πελάτες θα εφαρμόζεται χρέωση τέλους ενεργοποίησης, η οποία θα ανέρχεται στα 30€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. *H WIND διατηρεί το δικαίωμα τροποποίησης ή/και τερματισμού όλων των παραπάνω εμπορικά διαθέσιμων πακέτων/προσφορών ή/και της μετατροπής των σχετικών όρων, ακολουθώντας την προσήκουσα διαδικασία ενημέρωσης των συνδρομητών σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της WIND http://www.wind.gr ή επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών WIND καλώντας στο 13800 (με χρέωση). https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=482 Τι χαζομάρα είναι αυτό πάλι; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.