Jump to content

Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


Eliseos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

έλα μου ντε...σήμερα είδα μου ήρθε και ο λογαριασμός...σήμερα, με ημερομηνία πληρωμής μέχρι 6/6/07....Ενημέρωση για την κίνηση που έκανα, μόνο online; (Tim1)
Link to comment
Share on other sites

έλα μου ντε...σήμερα είδα μου ήρθε και ο λογαριασμός...σήμερα, με ημερομηνία πληρωμής μέχρι 6/6/07....Ενημέρωση για την κίνηση που έκανα, μόνο online; (Tim1)

 

Λογικά θα μπορείς να τους ζητήσεις να σε στέλνουν απο τον επόμενο λογαριασμό.

 

Κάτι άλλο. Είσαι ευχαριστημένος με το TIM 1 ? Γιατί κάποιοι έγραφαν οτι δεν τους κάνει έκπτωση στα επιλεγμένα νούμερα και γενικά οτι χρεώνουν ό,τι να ναι.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα μπορείς να τους ζητήσεις να σε στέλνουν απο τον επόμενο λογαριασμό.

 

Κάτι άλλο. Είσαι ευχαριστημένος με το TIM 1 ? Γιατί κάποιοι έγραφαν οτι δεν τους κάνει έκπτωση στα επιλεγμένα νούμερα και γενικά οτι χρεώνουν ό,τι να ναι.

 

Γίνεται να έχω και αναλυτικό λογαριασμό απο το ίντερνετ...χρειάζεται ένα λογαριασμό και την ταυτότητα..πήρα πριν απο λίγο και θα πεταχτώ να το κάνω.

 

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις χρεώσεις, δεν είμαι διατεθημένος να πληρώνω εξτρά στον λογαριασμό για την ανάλυση οπότε θα πάω να το κάνω για να τα βλέπω ανα πάσα στιγμή Online. Είναι ο πρώτος λογαριασμός και ήρθε σχετικά χαμηλός. Όσο για το να μην υπάρχει έκπτωση στα 2 νούμερα, ένας λόγος που θέλω αναλυτικό είναι να βλέπω αυτό ακριβώς;) .

Link to comment
Share on other sites

ντρέπομαι που το λέω αλλά τα Flexy είναι σχετικά δελεαστικά προγράμματα και μου περνάνε ξαφνικά σκέψεις για φορητότητα (από Cote) :X

 

λεπόοον.. μερικές ερωτήσεις προς τους γνωρίζοντες..

 

- τα λεπτά ομιλίας που απομένουν δεν μεταφέρονται στον επόμενο μήνα, σωστά?

 

- ενημέρωση υπολοιπόμενου χρόνου ομιλίας υπάρχει σωστά?

 

- υπάρχει κάτι σαν το mycosmos που να λαμβάνεις SMS για νέο email? (δωρεάν φυσικά.. με ενδιαφέρει μόνο η ενημέρωση όχι να διαβάσω το email)

 

- το F&F καταργήθηκε τελικά? αν ναι υπάρχει κάτι αντίστοιχο? θέλω να επικοινωνεί μαζί μου φτηνά (αν γίνεται.. αν δε γίνεται δε θα σκάσουμε κιόλας:p) ένα κινητό Q το οποίο το μεταφέρω και σε F2G αν χρειαστεί..

 

 

thanx!

:: what locks... unlocks! © :: κάθε λαός έχει την κινητή τηλεφωνία που του αξίζει..::

:: SY1EBE ::

Link to comment
Share on other sites

- Τα λεπτά ομιλίας μεταφέρονται μόνο στα προγράμματα χρόνου ομιλίας, αλλά όχι στα Flexy.

 

- Ενημέρωση υπάρχει σε όλα τα νέα προγράμματα

 

- Δεν έχω ιδέα για το email

 

- Αν μεταφερθεί στο F2G, θα σου κάνει ένα νονστοπ και θα είναι ΟΚ

 

Και για αυτό που ρωτήθηκε παραπάνω... στο ΤΙΜ1 δεν χρειάζεται ενημέρωση καθώς υπάρχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο (χωρίς την ελάχιστη), οπότε απλώς κοιτάς τον μετρητή του κινητού και υπολογίζεις που βρίσκεται ο λογαριασμός σου. Πρόβλημα έχεις μόνο αν καλείς συχνά-πυκνά στην εξυπηρέτηση και σε τριψήφια-τετραψήφια νούμερα, αλλά ακόμη και έτσι δύσκολα θα πέσεις έξω σε σοβαρό ποσό... :wink:

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

πόσο κάνει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία e-bill μετά απο την καταχώρηση της αίτησης σε κατάστημα ;

 

Thanks.

Link to comment
Share on other sites

πόσο κάνει να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία e-bill μετά απο την καταχώρηση της αίτησης σε κατάστημα ;

 

Thanks.

πανω κατω 2 εργασιμες.

θα σου ερθει μηνυμα στο κινητο σου με τον κωδικο ενεργοποίησης.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Billako, πόσες μέρες κάνει να γίνει η αλλαγή πακέτου; Πήγε χθες η μάνα μου να αλλάξει το πακέτο μου από 360 σε Flexy 30, και το πρωί έστειλα μύνημα στο 1112 για να επιβεβαιώσω ότι έγινε η αλλαγή και ήρθε μύνημα ότι δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία, άρα ο υπάλληλος δεν είχε κάνει τπτ!
Link to comment
Share on other sites

Billako, πόσες μέρες κάνει να γίνει η αλλαγή πακέτου; Πήγε χθες η μάνα μου να αλλάξει το πακέτο μου από 360 σε Flexy 30, και το πρωί έστειλα μύνημα στο 1112 για να επιβεβαιώσω ότι έγινε η αλλαγή και ήρθε μύνημα ότι δεν υποστηρίζεται η υπηρεσία, άρα ο υπάλληλος δεν είχε κάνει τπτ!

η αλλαγη κανονικα γινεται μια μερα πριν την ημ/νια εκδοσης λογαριασμου...μηπως ο υπαλληλος το σημειωσε για πιο μετα??

 

αν και εδω που τα λεμε(tip)οταν κατεβαινεις παγιο ας ειναι και πριν την ημ/νια εκδοσης...να παρεις και πιστωση :wink:

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

-

 

Και για αυτό που ρωτήθηκε παραπάνω... στο ΤΙΜ1 δεν χρειάζεται ενημέρωση καθώς υπάρχει χρέωση ανά δευτερόλεπτο (χωρίς την ελάχιστη), οπότε απλώς κοιτάς τον μετρητή του κινητού και υπολογίζεις που βρίσκεται ο λογαριασμός σου. Πρόβλημα έχεις μόνο αν καλείς συχνά-πυκνά στην εξυπηρέτηση και σε τριψήφια-τετραψήφια νούμερα, αλλά ακόμη και έτσι δύσκολα θα πέσεις έξω σε σοβαρό ποσό... :wink:

 

μα δεν ειναι μονο η ομιλια, ειναι και αλλα... οταν λεμε ενημερωση,εννοουμε ενημερωση υπολοιπου οχι απλα ομιλιας

Link to comment
Share on other sites

Στο ΤΙΜ 1 δεν έχεις δωρεάν χρόνο ομιλίας ή δωρεάν μηνύματα. Οπότε με τον μετρητή υπολογίζεις ομιλία και μηνύματα με απόλυτη ακρίβεια.

 

Τώρα αν χρησιμοποιείς υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης, κανεις κλήσεις σε εξυπηρέτηση πελατών και γενικότερα οτιδήποτε άλλο που ξεφεύγει απο τις στάνταρ χρεώσεις, υπάρχει πρόβλημα.

 

Πιστεύω πάντως πως σε λίγο καιρό θα υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης στο ΤΙΜ 1.

Link to comment
Share on other sites

Χθές είδα μια διαφήμιση στην τηλεόραση για TIM Flexy κι έλεγε ότι τώρα υπάρχει δυνατότητα να ενημερωθούμε για το υπόπλοιπο χρόνου ομιλίας, SMS και MMS απλά στέλνοντας SMS σε κάποιον 4ψήφιο, αλλά δυστυχώς δεν συγκράτησα ποιο ακριβώς μήνυμα και σε ποιον αριθμό πρέπει να το στείλω.

Γνωρίζει κάποιος;

Link to comment
Share on other sites

Το sms για την ενημερωση υπολοιπου, εκτος απο το υπολοιπο σε sms,mms,ομιλια περιλαμβανει και το υπολοιπο σε Ευρω;

Αν ξεπερασεις το προπληρωμενο χρονο του παγιου, σε ενημερωνει κατα ποσα Ευρω τον εχεις ξεπερασει;

Link to comment
Share on other sites

Για προγραμμα Flexy, απλα σε ενημερωνει σε ευρω τι ποσο εχεις ηδη καταναλωσει απο την ενσωματωμενη χρηση. Εαν το ξεπερασεις, οχι, δεν σου λεει κατα ποσο, απλα "κολαει" στην τελευταια ενημερωση του συστηματος , οτι δλδ τα ξοδεψες ολα τα ευρω.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Γνωρίζει κανείς γιατί στην On line εξυπηρέτηση πελατών δεν μπορώ να δηλώσω τα 2 νούμερα που θέλω; Δεν δέχεται κανένα email. Του βάζω @yahoo.com και ένα άλλο .gr (pop3, όχι yahoo,gmail κ.τ.λ) δεν θα δέχεται.

Link to comment
Share on other sites

εχω tim max. Tον τελευταίο καιρό βλέπω πως εχω πολλα (μα πάρα πολλά σχεδόν 50%) dropped calls μεσα στα πρωτα 2 λεπτά ομιλίας και μάλιστα σε σταθερά τηλεφωνα με φούλ σήμα. Πριν πάρω τηλέφωνο και τους κράξω ρωτάω αν φταίει που έχω γυρισμένο σε 3g το τηλέφωνο. Ξέρει κανείς αν κατά την μεταγωγή απο 3g σε GSM κατα την ώρα της κλήσης, η γραμμή κλείνει αναγκαστικά; Αυτό το ρωτάω γιατί βλέπω το τηλέφωνο χωρίς λόγο φεύγει με φουλ σήμα απο 3g σε GSM σε ανύποπτες στιγμές.

 

(Προς το παρόν το γύρισα σε μόνιμο GSM να δω)

 

Υπογραμμίζω ότι όταν εχω drop call το τηλέφωνο γράφει Σφάλμα Σύνδεσης...

Link to comment
Share on other sites

εχω tim max. Tον τελευταίο καιρό βλέπω πως εχω πολλα (μα πάρα πολλά σχεδόν 50%) dropped calls μεσα στα πρωτα 2 λεπτά ομιλίας και μάλιστα σε σταθερά τηλεφωνα με φούλ σήμα. Πριν πάρω τηλέφωνο και τους κράξω ρωτάω αν φταίει που έχω γυρισμένο σε 3g το τηλέφωνο. Ξέρει κανείς αν κατά την μεταγωγή απο 3g σε GSM κατα την ώρα της κλήσης, η γραμμή κλείνει αναγκαστικά; Αυτό το ρωτάω γιατί βλέπω το τηλέφωνο χωρίς λόγο φεύγει με φουλ σήμα απο 3g σε GSM σε ανύποπτες στιγμές.

 

(Προς το παρόν το γύρισα σε μόνιμο GSM να δω)

 

Υπογραμμίζω ότι όταν εχω drop call το τηλέφωνο γράφει Σφάλμα Σύνδεσης...

 

Όχι, κανονικά δεν έπρπεπε να κλείνει. Είναι πρόβλημα του δικτύου στη περιοχή σου. Κάλεσε 1260 να καταγραφεί.:O

Link to comment
Share on other sites

Όχι, κανονικά δεν έπρπεπε να κλείνει. Είναι πρόβλημα του δικτύου στη περιοχή σου. Κάλεσε 1260 να καταγραφεί.:O

 

Μα δε μου το κάνει μόνο στην περιοχή μου. Προ ημερών ήμουν στην θεσσαλονίκη και εκεί το ίδιο....Το ίδιο και στην δουλεία μου που είναι πολύ

μακριά απο το σπίτι μου. Και μάλιστα όχι μόνο με το ίδιο τηλέφωνο.

Να αρχίσω να υποπτεύομαι κάτι;

Link to comment
Share on other sites

εχω tim max. Tον τελευταίο καιρό βλέπω πως εχω πολλα (μα πάρα πολλά σχεδόν 50%) dropped calls μεσα στα πρωτα 2 λεπτά ομιλίας και μάλιστα σε σταθερά τηλεφωνα με φούλ σήμα. Πριν πάρω τηλέφωνο και τους κράξω ρωτάω αν φταίει που έχω γυρισμένο σε 3g το τηλέφωνο. Ξέρει κανείς αν κατά την μεταγωγή απο 3g σε GSM κατα την ώρα της κλήσης, η γραμμή κλείνει αναγκαστικά; Αυτό το ρωτάω γιατί βλέπω το τηλέφωνο χωρίς λόγο φεύγει με φουλ σήμα απο 3g σε GSM σε ανύποπτες στιγμές.

 

(Προς το παρόν το γύρισα σε μόνιμο GSM να δω)

 

Υπογραμμίζω ότι όταν εχω drop call το τηλέφωνο γράφει Σφάλμα Σύνδεσης...

κι εγω το παθαινω αυτο φιλε μου,προφανως ειναι απο την αποτομη εναλλαγη απο το 3g σε 2g. και το βαρος το ριχνω στην συσκευη.

εμενα μου τυχαινει οταν ειμαι πχ στην δουλεια και μιλωντας κατεβαινω τα σκαλια για το υπογειο...ε,εκει μου κλεινει.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

κι εγω το παθαινω αυτο φιλε μου,προφανως ειναι απο την αποτομη εναλλαγη απο το 3g σε 2g. και το βαρος το ριχνω στην συσκευη.

εμενα μου τυχαινει οταν ειμαι πχ στην δουλεια και μιλωντας κατεβαινω τα σκαλια για το υπογειο...ε,εκει μου κλεινει.

 

Αν και εγω το παθαίνω και με full σημα στον 6ο Όροφο που μενω στην καλλίπολη που ειναι ηδη ψηλή περιοχή θα μείνω στα λόγια σου επειδή είσαι πιο ψαγμένος απο εμένα λόγω δουλειάς:lol:

Link to comment
Share on other sites

Μα δε μου το κάνει μόνο στην περιοχή μου. Προ ημερών ήμουν στην θεσσαλονίκη και εκεί το ίδιο....Το ίδιο και στην δουλεία μου που είναι πολύ

μακριά απο το σπίτι μου. Και μάλιστα όχι μόνο με το ίδιο τηλέφωνο.

Να αρχίσω να υποπτεύομαι κάτι;

 

Αν και εγω το παθαίνω και με full σημα στον 6ο Όροφο που μενω στην καλλίπολη που ειναι ηδη ψηλή περιοχή θα μείνω στα λόγια σου επειδή είσαι πιο ψαγμένος απο εμένα λόγω δουλειάς:lol:

 

Εφόσον δεν στο κάνει μόνο με αυτό το τηλέφωνο ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΕΜΑ ΔΙΚΤΥΟΥ. Ειδικά όταν λες ότι το παθαίνεις με full σήμα. Πρόβλημα στο handover. Το λέω γιατι και εγώ έχω ακούσει κάτι παρόμοια τώρα τελευταία από άλλους. Πάντως δεν είναι κακό να πάρεις στην εξυπηρέτηση πελατών (1260) ώστε να το κοιτάξουν. Θα έχεις και μια επίσημη απάντηση από την εταιρεία.:O

Link to comment
Share on other sites

To μήνυμα στο 1112 , αν κάνεις μετατροπή από σύνδεση που δεν το υποστήριζε σε οικογενειακό πρόγραμμα , θα υποστηρίζεται;
http://i49.photobucket.com/albums/f289/agalmata/CaptureWiz002.jpg
Link to comment
Share on other sites

εχω το flexy 40 κι εχω δυο αποριες...

Οταν τελειωσουν τα 40 διαθεσιμα ευρω συνεχιζει η χρεωση ή πρεπει να βαλω καρτα???

Οταν στελνω μηνυμα στο 1112 μου λεει ποσα εχω ξοδεψει αλλα το ανωτατο ειναι το 40 ευρω 'η τα θεωρητικα 65 που εχω να ξοδεψω?? ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Nova: Τα πάντα για τα συμβόλαια, επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...