Samsung SGH-F700 (Ultra Smart)

JG4
 Κοινοποίηση

Τελικά πέρασα από τη vodafone και έκανα μιά ερώτηση για το σήμα και μου δώσαν λύση. Tο πρόβλημα ήταν πως ήταν επιλεγμένο στο Network mode το Auto. Έτσι το κινητό προσπαθούσε να συνθεθεί σε 3g mode και το σήμα ήταν χαμηλό. οπότε το έβαλα στην επιλογή GSM 900/1800 και όλα τώρα πάνε ρολόι ! Μου είπαν κιόλας πως θα έχω και οικονομία στην μπαταρία έτσι για να δούμε. Πάντως μετά από μερικές φορτίσεις που το έκανα τώρα πια η μπαταρία διαρκεί και 3 μέρες με αρκετά χαλαρή χρήση. ( Σημείωση: Το flash της φωτογραφικής ρουφάει όλη τη μπαταρία αμέσως! )

• Απαντήσεις 422
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tο πηρα και εγω το τηλεφωνο του εχω βαλει προς το παρον ενα F2G και θα προσπαθησω να βρω λυση με το NON STOP της WIND. Θα ενημερωσω για το τι συμβαινει. Ελπιζω να βρω χρονο (πανω απ ολα) και τροπο για να τυο κανω να δουλεψει ετσι οπως θελω.

τα τααααααααααα

the more you ignore me the closer I get

Λοιπον... ενω στελενει ολα τα μηνυματα για την ανανεωση του χρονου του F2G το μηνυμα στο 349 για το WIND PLUS NON STOP απλα δεν λεει να φυγει. Κατι απο το λογισμικο τησ ΒΟΝΤΑΦΟΝ δεν το επιτρεπει θα συνεχισω να ψαχνω λυση...

(σιγα μην βρω)

μπουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....................

Λοιπον... ενω στελενει ολα τα μηνυματα για την ανανεωση του χρονου του F2G το μηνυμα στο 349 για το WIND PLUS NON STOP απλα δεν λεει να φυγει. Κατι απο το λογισμικο τησ ΒΟΝΤΑΦΟΝ δεν το επιτρεπει θα συνεχισω να ψαχνω λυση...

(σιγα μην βρω)

μπουιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι....................

Η υπηρεσία ενεργοποιείται με την αποστολή ενός δωρεάν SMS με την εντολή ‘PLUS’ στο 19349 ή καλώντας το 1260 (0,12€/κλήση).

Galaxy Note 10.1, Galaxy Note 3

Φιλε stamed ...εχω ακουσει διαφορα για αυτο το προβλημα. οι πιο πολλοι λενε οτι δεν υποστηριζει τετοιου ειδους αρχεια. Να σε ρωτησω ομως...που εκανες το UN BRANDING?

ποσο πηγε και ειναι 100% ασφαλες?

Τωρα εχεις WIND PLUS NON STOP και δωρεαν πλοηγηση παντου εφ οσον χρησιμοποιεις το gwap.b-online.gr????

Ερωτηση 4η. Ελληνικά έχεις ακομα σε ολα τα μενου?

mimisb13 thanks δεν θυμονουν οτι το 349 ειχε γινει 19349...!!!!

Egw phra prin apo 1 mina to f700 alla thelw na to poulisw! To thelei kaneis?

καλως ηρθες.αν μπορεις γραφε με ελληνικους χαρακτηρες.μπορεις να βαλεις την αγγελια σου στην καταλληλη ενοτητα

@nikosmtxhpc

εφοσον λες και ο ιδιος οτι υπαρχει αντιστοιχο θεμα,με ποιο σκεπτικο ανοιξες καινουργιο?θα μπορουσες να κανεις εκιε την ερωτηση σου και θα εβρισκες λυση.

epeidh skeftomai na to parw k egw auto to kinhto gia xrhsh me vodafone...mhpws telika 3erei kapoios an uparxei dunatothta gia egkatastash efarmogwn java me kapoio tropo? eite autos einai flasharisma h otishpote allo...

epishs..to google maps einai proegktesthmeno sto kinhto??? ( exw diavasei tis upoloipes selides pou lene oti de paizei e3wterikh paremvash gia egkatastash software alla lew mhhhhhpws exei ginei tpt neo k exoume kapoia e3eli3h...) euxaristw

O monos tropos na exo internet sto f700 einai na pliposo sto vodafone 17 eyro to mina gia 10 MB???

Kapoios allos tropos pio ekonomikos?? 10MB tha telionoun poli grigora nomizo? E?

Mporei kaneis na valei mia fotografia kai ena mikro video? Na doume pos travaei to kinito?

Sanely applied advertising could remake the world.

paidia an vrei kaneis site me themes h paixnidia h apps, as to kanei ena post.

epsaksa alla ...

Τόσα χρόνια βαρελάς, τέτοιον πάτο δεν ξανάδα!

meta apo psa3imo se alla forums vrhka tropous gia na perastoun games k efarmoges..!!! epeidh den exw to kinhto akoma 8a h8ela oi idiokthtes na to dokimasoun parakalw..!!!

Needed Applications:

-Browser

-Jadmaker:

Κώδικας:

http://download1us.softpedia.com/dl/e173e837131517a69750e90d5d6a40ae/47f293aa/100008344/software/programming/JADMaker.zip

Instructions:

For the example we'll use this game:

http://gallery.mobile9.com/f/440660/

1. Download the .jar file

2. Open Jadmaker and create the corresponding .jad file

3. Upload both files at

Κώδικας:

http://www.davidpye.com/index.php?page=freewap

(important as files need to be stored in the same directory on server)

4. Copy/Save the URL of the .jad file

5. Open the Internet Browser of your Mobile

6. Go to the URL you just saved

7. When it says Content not nisged click Continue

8. Click the Save Icon on the bottom left.

9. Wait for the Download to finish.

10. The game can now be found in the games directory

11.Enjoy the game

TouchPad supported Games and Applications:

Jimm/ICQ Clone

Κώδικας:

(go to http://www.jimm.org/download on your mobile)

It might be clever to check how much your provider charges per mb you download(for me it's 24cents on Prepaid).

For Supported games and Apps, please PM some to me (with download links) and i'll update the list

ENJOY and say THANKS!

© Created by Black Lion

o prwtos k eukolos apoti eida...k o deuteros einai kapws zorikos

First you need the “Qualcomm USB” drivers and “BitPim”. Prepare the USB cable, but dont put it in!

Driver: http://uploaded.to/?id=u8j08i

BitPim: http://sourceforge.net/projects/bitpim

a. Unpack the drivers to a folder (exp. Desktop), but don’t install it!

b. Install BitPim.

1. You must entering follow code: *#0523#

2. [9] common >> [6] USB Configuration >> [2] Qualcomm USB[*]

--> Qualcomm USB Configured.

Plz Reconnect the Cable.0

3. Now put the USB cable in the phone and Pc.

--> Windows found a new hardware.

Install the hardware manual and chose the Qualcommdriver folder.

Now go to the Hardware manger ->Modems->Qualcomm, you must know the port number.

4. Open “BitPim” and configure the software for your u700.

Phone type: Other CDMA phone

Com port: *look at step 5*(you can Browse, but chose the right one!)

And press “OK”

5. Start “BitPim”, go to the menu “View” and active “View Filesystem”.

6. Klick on “Filesystem” (left in BitPim).

Now can you see a blue folder, open the folder (press on “+”).

--> … retrieving

7. Now put the games (jar and jad files) in the follow folder “Games” (Media->Games).

8. Disconnect the USB cable from the phone.

9. Leave the Qualcomm menu and entering this code in your u700: *#6984125*#

Now are you in “Admin setting” menu.

a. Select the menu [4] Internals (Master Key: *#9072641*#)

b. Chose the menu [7] Storage settings

c. Update media database, Update Java DB and Create AX Dat File.

That it’s!! (You can leave “Admin setting”.)

Important: DON’T delete the games with the mobile phone, you must delete the games with “BitPim”.

Original desciption in german by "DerRichter", samsung-stuff.de, translation by tariq_ch

elpizw kapoio apo ta 2 na doulepsei k na parw akoma perissotero 8arros gia na apokthsw to f700..!!

...fotografia, video kanis???

photo k video se sxesh me ti?? me to kinhto h me thn poiothta me thn opoia travaei??? apo konta pou to eida mou fanhke psilokalh h photo an k den einai kati pou koitaw enw to video de to dokimasa...an 8es na to pareis gia video k photo nomizw den einai ta dunata tou shmeia enw sta idia lefta kati se sony-ericsson 8a einai kalutera

Me tis efargmoges kaneis de to dokimase????

gia to java akoma den prolava na to dokimasw mollis vrw xrono tha to kanw

thanks pou asxolithikes

kai photo mono exw na anevasw autin tin sto samsung gia na dei kai autos pou zhthse

htan rytmismenw sta 2 mp nomizw se megalyteri den exw vgalei an kai vgazei kai sta 3 mp kai to megethos prpei na htan polu mikrotero apo 2048x1536 pou mporei na vgalei giati opos se ola ta kinita meiwnetai to zoom

http://i250.photobucket.com/albums/gg263/nikosmtxhpc/hfc.jpg

mono to brady den mou poluaresei pws travaei photos

molis vrw xrono th anevasw kai videaki apo to samsung se rapidshare volevei?

o deuteros tropos prepei na leitourgei gia ti anagnwrizei ton kwdiko kai mpainei se allo menou giati me allon tropo pou eixa dwkimasei olla doulevan ektos apo ton kwdiko anyway otan prolavw tha dokimasw na valw kamia java efarmogi kai tha sas enhmeroso gia sigouria

o deuteros tropos prepei na leitourgei gia ti anagnwrizei ton kwdiko kai mpainei se allo menou giati me allon tropo pou eixa dwkimasei olla doulevan ektos apo ton kwdiko anyway otan prolavw tha dokimasw na valw kamia java efarmogi kai tha sas enhmeroso gia sigouria

proswpika k apo auta pou diavasa pisteuw oti o prwtos douleuei sxedon sigoura...giati to provlhma pou uparxei einai na plhrwneis tis efarmoges..apo th stigmh omws pou mesw tou site pou edwsa exeis th dunatothta na tis anevazeis DWREAN tote k pali tis katevazeis DWREAN k ginetai egkatastash miaaaa xara...twra gia to pou mporoume na vroume games k efarmoges nomizw ligo polu oloi 3eroume...oso gia to deutero tropo to oti pianei enas kwdikos einai idiaitera elpidoforo niko alla perimenoume oloi apotelesmata otan mporeseis..!! egw apo vdomada 8a to apokthsw me vodafone logismiko ( esu to 3ekleidwses????)...

THANX pou asxolh8hkes k esu me th seira sou k elpizw na upar3oun apotelesmata...!!!

Epitelous!!! Eyxaristo gia tin foto!

Kali einai...An mporeis kanena mikro vinteaki sto YouTube? kai an ginete vale kai kamia fotografia "to vrady", "sto ilio", "Ti nyxta" To kinito exei flas? Oti mporeis val ta... se 3 Mp...

an 8es na to pareis gia video k photo nomizw den einai ta dunata tou shmeia

Eyxaristo file, exo epagelmatiki fotografiki mixani sto spiti...omos to thelo san mia deyteri mikri, gia asxeta themata...Apla na travaei kala...den thelo super!

Kai to thelo epidi xreazoume megali othoni gia grigori mikri parousiasi fotografion me tis doulies mou.

Eyxaristo file, exo epagelmatiki fotografiki mixani sto spiti...omos to thelo san mia deyteri mikri, gia asxeta themata...Apla na travaei kala...den thelo super!

Kai to thelo epidi xreazoume megali othoni gia grigori mikri parousiasi fotografion me tis doulies mou.

e tote nomizw pws 8a antapokri8ei stis apaithseis sou...! to sugkekrimeno me thn megalh ptwsh ths timhs tou einai oti kalutero oso afora sthn poiothta-kostos alla egw exw duskolia na to vrw na to agorasw...!! vrhka kati entelws tuxaia k elpizw na to exw gia na mporoume na leme tis entupwseis mas..k elpizw na eimaste 4-5 energoi sto forum gia na allhlovoh8h8oume..!!

to vrady tha dokimasw na valw to java kai tha sas pw oso gia tin parousiasi photo pou anaferhtike parapanio exw na pw oti mporei kai dixnei parousiasi powerpoint me to klasiko mple fonto me allo fonto pou dokimasa den to anagnwrise apla eixe tin parousiasi me leuko fonto

kapou eixa diavasei oti exei google maps proegkatesthmeno...isxuei niko?

LOIPON to palepsa gia dyo wres kai ta provlimata einai dyo proton den uparxei fakelos games opos leei ekei alla dokimasa na ftiaxw kai na valw ena paixnidi mesa kai to deutero einai oti o deuteros kvdikos den leitourgei an leitourgouse mporei kai na angnwrize ton ne o fakelo me to paixnidi sorry guys (bebaia uparxei kai h pithanothta na ekana kai egw kapoio lathos ) ton proto tropo akoma den ton dokimasa

de peirazei niko k pou ekanes thn prospa8eia voh8hses...enhmerwtika na pw pws se epishmo forum ths vodafone me 8ema thn egkatastash Java eipw8hke pws h vodafone den exei kleidwsei TIPOTA pou afora th suskeuh k apla exei valei logotupo...to provlhma einai gia osous de xrhsimopoioun vodafone k 8eloun internet ka8ws nomizw oi ru8miseis den allazoun...

elpizw o prwtos tropos na doulepsei giati ekei elpizw k egw...!!!

παντως εγω σημερα εψαξα να το βρω και δεν υπαρχει σε καμια vodafone.

Παπαλα με λιγα λογια, τα ξεπουλησανε και πανε τωρα να σπρωξουνε το καινουριο. Κριμα γιατι για τα λεφτα του θα το επαιρνα:(

• The title was changed to Samsung SGH-F700 (Ultra Smart)