Jump to content

On Telecoms


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Με τις υπόλοιπες υπηρεσίες, όλα ΟΚ; γιατί κι εγώ διαβάζοντας τα σχετικά posts στο adsl.gr έφριξα και μετάνιωσα που έκανα αίτηση...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 267
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

καλημέρα σε όλους. Θα σας αναφέρω και εγώ την δική μου πονεμένη ιστορία με την on. Λοιπόν αφού είδα τις υπηρεσίες που παρέχουν αποφάσισα να κάνω την αίτηση. Μέσα σε 3 μέρες είχα μήνυμα στο κινητό ότι απο 15-19/11 θα είμουν στο δίκτυο τους. Αρχικά εντυπωσιάστικα με το πόσο γρήγορα θα είμουν στο δίκτυό τους. 15/11 λοιπόν όντως είμουν στο δίκτυο της on. Αλλά δεν είχα παραλάβει τον εξοπλισμό.......16/11 πάω ο ίδιος Αργυρούπολη στις ταχυμεταφορές των ΕΛΤΑ και παίρνω τον εξοπλισμό. Όταν έφτασα σπίτι και έκανα εγκατάσταση τον εξοπλισμό εκεί ξεκινάει η Οδύσσεια μου που συνεχίζεται μέχρι και τώρα που σας γράφω....Με το τηλέφωνο όλα οκ. στην συνέχεια προσπαθώ να μπώ internet αλλά δυστυχώς τίποτα. Παίρνω την την "εξυπηρέτηση πελατών" και μετά απο άπειρη αναμονή μιλάω με κάποιον ο οποίος μου λεεί ότι θα κάνει απο κει κάποιες ρυθμίσεις και αν δεν γίνει τίποτα θα έστελνε το πρόβλημα που έχω στα κεντρικά και μέχρι την Κυριακή θα είμουν ΟΚ.......φυσικά έφτασε και η Κυριακή και ιντερνετ δεν είχα. Παίρνω τηλ ξάνα την Δευτέρα και μου λένε ότι επεξεργάζονται το πρόβλημα χωρίς καν να με συνδέσουν με τους τεχνικους και οτι θα λυθεί άμεσα.......Τρίτη ξάνα τηλέφωνο και το απάνταει κάποιος "τυπάκος" και λέει ότι το πρόβλημα το εξέταζουν. ζητάω να μιλήσω με κάποιον προιστάμενο (τους Παρακάλεσα να κάνουν το συντομότερο δυνατόν μιας και χρειάζομαι το νετ για επαγγελματικούς λόγους) και η απάντηση που πήρα είναι ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ προιστάμενος!!!!!!!!!!!!!!!! Του ζητάω να με συνδέσει με τους τεχνικούς το οποίο ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ....... ( και ότι η επιλογή 2 που σε συνδεεί με τουσ τεχνικούς δεν υπάρχει.....!!!!!!!!) Παράλληλα μου είπε και το θεικό ότι θα γράψει σε ένα χαρτάκι το αίτημα μου και θα το δώσει στους τεχνικούς..... (αυτά ήταν τα ακριβή του λόγια...δεν υπερβάλω). στην ερώτηση μου αν έχει καταγραφει το αίτημα μου πουθενά μου απάντησε ότι εγίνε καταγραφή του αιτήματός μου στις 19/11......(ένω εγώ είχα αναφέρει το πρόβλημα απο τις 16/11)....Φυσικά μέχρι σήμερα δεν έχω καμία ενημέρωση (ένω είχαν πεί ότι θα με καλούσαν τεχνικοί τους) όπως επίσης ούτε νετ......Τα συμπεράσματα δικά σας. Υ.Σ Συγγνώμη αν σας κούρασα με το μακροσκελές post μου
Link to comment
Share on other sites

Και γω σήμερα διέκοψα!!!

 

Η γραμμή μου μετά από ενάμιση μήνα δεν είχε φύγει καν από τον ΟΤΕ...

"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better." Samuel Beckett
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι δηλαδή από τους λίγους χωρίς προβλήματα και θέλω να φύγω γιατί θεωρώ ότι είναι υψηλό το κόστος για χρήση internet;
Link to comment
Share on other sites

Εγώ είμαι δηλαδή από τους λίγους χωρίς προβλήματα και θέλω να φύγω γιατί θεωρώ ότι είναι υψηλό το κόστος για χρήση internet;

 

Ναι...:O

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω (όπως και πολλοί άλλοι συνδρομητές) σοβαρά προβλήματα με της υπηρεσίες της ον και ιδιαίτερα με το τηλέφωνο (συνακροάσεις, εκτός λειτουργείας για μέρες, κακή ποιότητα) όπως και με το ιντερνετ (μπουκώματα χαμηλές ταχύτητες της τάξεως των 50kb/s ορισμένες ώρες) για τη τηλεόραση δε το συζητώ καν, ετοιμάζουμε μια καταγγελία εξώδικο προς την ον. Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να συμμετάσχει μπορεί να ενημερωθεί από εδώ. Ήδη υπάρχουν περισσότερες από 100 υπογραφές της διαμαρτυρίας μέσα σε μια εβδομάδα.
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να πας απο εκεί με τον εξοπλισμό!

 

Δεν έχω παραλάβει κανένα εξοπλισμό! Μόνο αίτηση έχει γίνει από 19/10 και είναι απλά καταχωρημένη!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ξέρει κανείς πως κάνω ακύρωση της αίτησής μου? :mad:

 

Παρε στο "καταπληκτικο" customer service τους 18301, και θα σου πουν που πρεπει να στειλεις φαξ!

Link to comment
Share on other sites

Παρε στο "καταπληκτικο" customer service τους 18301, και θα σου πουν που πρεπει να στειλεις φαξ!

 

Έστειλα ήδη το fax! Περιμένω να μου'ρθει το SMS της επιβεβαίωσης για ακύρωση της αίτησης! ;)

Την κάνω για HOL :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα ήδη το fax! Περιμένω να μου'ρθει το SMS της επιβεβαίωσης για ακύρωση της αίτησης! ;)

Την κάνω για HOL :rolleyes:

κουράγιο μάνα....

Link to comment
Share on other sites

παιδια ενα κοντινο μου προσωπο πηρε ενα pc απο αυτα που ειναι της on telecoms που σου δινουν μαζι και συνδεση κτλ..το θεμα ειναι οτι ειναι θεσσαλονικη..και πηγα στο site να δω για διαθεσιμοτητα κτλ και λεει οτι ειναι μονο για αθηνα..τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση?ποτε υπαρχει πιθανοτητα να ερθει θεσ/νικη ?
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έκανα αίτηση για την On,έχει ακούσει κανένας για παρεμβολές και παράσιτα στο τηλέφωνο;
Link to comment
Share on other sites

Αν είσαι ήδη πελάτης της ΟΝ Telecoms, επωφελήσου τώρα από το πρόγραμμα « Σύστησε τον φίλο σου στην ΟΝ» και κάνε ένα δώρο στους φίλους σου και στον εαυτό σου.

Προσκάλεσε τους γνωστούς σου στην παρέα της ΟΝ και βοήθησε τους να γνωρίσουν από κοντά τις καινοτόμες υπηρεσίες μας: το απίστευτα γρήγορο Internet, τις πραγματικά δωρεάν κλήσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό και την (ψηφιακή) τηλεόραση του μέλλοντος.

Ένας μήνας δωρεάν περιμένει τον φίλο σου εάν αποφασίσει να γίνει συνδρομητής σε οποιοδήποτε από τα πακέτα της On Telecoms σύμφωνα με το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Πλεονεκτήματα όμως υπάρχουν και για εσένα. Για κάθε φίλο σου που θα γίνει συνδρομητής της ΟΝ, κερδίζεις ένα δωρεάν μηνιαίο πάγιο στο πακέτο που έχεις επιλέξει, χωρίς περιορισμούς.

 

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΣΥΣΤΗΝΩΝ

 

  • Προκειμένου να συστήσει κάποιον άλλον, ο υπάρχων πελάτης της ON (συστήνων) πρέπει να είναι ήδη ενεργός συνδρομητής οικιακού πακέτου
  • Ο συστήνων συνδρομητής έχει το δικαίωμα να συστήσει περισσότερους από έναν φίλο (συστηνόμενο). Για κάθε σύσταση και μετά την θετική εξέλιξη αυτής (ενεργοποίηση συστηνόμενου),ο συστήνων θα λάβει το βραβείο του που μεταφράζεται σε ένα μήνα δωρεάν συνδρομής του τρέχοντος συμβολαίου του για κάθε φίλο που συστήνει
  • Σε περίπτωση ακύρωσης του καινούργιου συμβολαίου πριν την ενεργοποίηση ο συστήνων θα χάσει όλα τα οφέλη της προσφοράς
  • Προκειμένου να επωφεληθεί τις προσφοράς, ο συστήνων πελάτης έχει το δικαίωμα να συστήσει στην ON Telecoms νέα παραγγελία νέου πελάτη της ON ή νέα παραγγελία υπάρχοντος πελάτη

ΣΥΣΤΗΝΟΜΕΝΟΣ

 

  • Ο συστηνόμενος πελάτης πρέπει να κάνει νέα παραγγελία τρέχοντος οικιακού πλάνου
  • Η νέα παραγγελία του συστηνόμενου πελάτη πρέπει να αφορά ενεργό βρόχο με διατήρηση υπάρχοντος αριθμού (φορητότητα)
  • Ο συστηνόμενος μπορεί να είναι ήδη πελάτης της On Telecoms, που όμως θα κάνει νέα παραγγελία οικιακού πακέτου
  • Αφού ενεργοποιηθεί ο συστηνόμενος πελάτης επωφελείται ενός δωρεάν μηνιαίου παγίου

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

 

  • Η νέα παραγγελία κατατίθεται στην Οn Telecoms:
    • μέσω φαξ στο 210 6151300
    • ή ταχυδρομικώς στην διεύθυνση της εταιρείας:
      Σωρού 26, Τ.Κ. 151 25 Μαρούσι, Αθήνα

    [*]Η νέα παραγγελία πρέπει να συμπληρωθεί και να υπογραφεί μόνο από τον συστηνόμενο πελάτη

    [*]H ON Telecoms διατηρεί το δικαίωμα τηλεφωνικής κλήσης η οποία θα επιβεβαιώνει την εγκυρότητα της νέας παραγγελίας

    [*]Μόνο όταν η νέα παραγγελία θα ενεργοποιηθεί, ο συστήνων θα επωφεληθεί με ένα δωρεάν μηνιαίο πάγιο το οποίο θα ισχύσει στον πρώτο λογαριασμό του συστηνόμενου

    [*]Σε περίπτωση πολλαπλών έγκυρων συστάσεων, ο συστήνων θα επωφεληθεί με ανάλογα δωρεάν μηνιαία πάγια στον πρώτο λογαριασμό που θα λάβει

    [*]Τα δωρεάν μηνιαία πάγια αφορούν τις βασικές μηνιαίες χρεώσεις των πακέτων «Όλα σε Ένα, Τηλεφωνία & Ίντερνετ, Τηλεφωνία & TV» και όχι επιπρόσθετες υπηρεσίες (π.χ. δεύτερη τηλεφωνική γραμμή, πρόσθετο πακέτο υπηρεσιών κτλ).

Αν κάποιος από το forum θέλει να πάει στην On, ας μου στείλει pm, για να κερδίσουμε και οι δύο από ένα πάγιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Πώς θα γίνει να γυρίσω πίσω τον εξοπλισμό και να πάρω τα λεφτά?

 

Εδώ και 2 εβδομάδες περιμένω και καλά τηλ τους...:ninja::mad:

"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better." Samuel Beckett
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

Πώς θα γίνει να γυρίσω πίσω τον εξοπλισμό και να πάρω τα λεφτά?

 

Εδώ και 2 εβδομάδες περιμένω και καλά τηλ τους...:ninja::mad:

 

Να πας από τα γραφεία τους εκεί! Μαζί φυσικά με τον εξοπλισμό! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 25/11 που έχω κάνει την ακύρωση τους έχω πάρει 3 φορές τηλ και όλο λένε ότι θα με ειδοποιήσουν!!!

 

Επίσης όταν ρώτησα αν παίρνεις πίσω τα λεφτά με την παράδοση του εξοπλισμού μου είπαν ότι πιστώνονται σε κάποιον λογαριασμό!!!

 

Ισχύουν αυτά???????????:mad::mad:

"Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better." Samuel Beckett
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Από 25/11 που έχω κάνει την ακύρωση τους έχω πάρει 3 φορές τηλ και όλο λένε ότι θα με ειδοποιήσουν!!!

 

Επίσης όταν ρώτησα αν παίρνεις πίσω τα λεφτά με την παράδοση του εξοπλισμού μου είπαν ότι πιστώνονται σε κάποιον λογαριασμό!!!

 

Ισχύουν αυτά???????????:mad::mad:

 

Λοιπόν κάτσε να σου πω την δικιά μου ιστορία. Έκανα αίτηση στην ON και μετά από δύο εβδομάδες έκανα εκύρωση και έστειλα και FAX. Τους πήρα 2-3 τηλέφωνα να το επιβεβαιώσω και μου είπαν οτι όλα καλά. Ύστερα από μερικές μέρες λάβαινα μηνύματα που με ενημέρωναν για την πορεία της ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ (όχι της ακύρωσης). Πέρνω τηλέφωνο και μου είπαν να μην ανησυχώ γιατί τα μηνύματα αυτά είναι τυπικά του συστήματος και δεν ισχύουν.

 

Λοπόν στις 7/1/08 πέφτει το ιντερνετ από Οτενετ. Ύστερα απο μερικές ώρες αναμονής λέω να πάρω Οτενετ στο 1242 και βγαίνει μήνυμα οτι δεν ισχύει το νούμερο και να πάρω την On telecoms. Εκεί κατάλαβα οτι μου παίξανε π**στιά. Να μην τα πολυλογώ έχω φάει την ασύληπτη ταλαιπωρία αυτήν την εβδομάδα, μέχρι στα κεντρικά τους πήγα και έγινε χαμός, αναγκάστηκα να πάω στα κεντρικά των ΕΛΤΑ να πάρω τον εξοπλισμό που είχαν στείλει εκεί πριν 3 εβδομάδες και τον είχαν χάσει, και ακόμα ιντερνετ δεν έχω. Με εκβιασμό με φέρανε στο δίκτυό τους και με απάθεια μου είπαν αν θέλω να φύγω να κάνω αίτηση φορητότητας ξανά.

Είναι για πέταμα όλοι τους.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ έχω ένα πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή στην τηλεόραση.Ενώ στην αρχή έδειχνε εικόνα,τώρα πλέον δεν δείχνει και ακούγεται μόνο ο ήχος.Τι να φταίει άραγε;
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ έχω ένα πρόβλημα με τον αποκωδικοποιητή στην τηλεόραση.Ενώ στην αρχή έδειχνε εικόνα,τώρα πλέον δεν δείχνει και ακούγεται μόνο ο ήχος.Τι να φταίει άραγε;

Μην ανησυχείς, είναι η νέα πρωτοποριακή υπηρεσία της On Telecoms που παρέχει ραδιόφωνο. Quard Play από την On Telecoms. Εσείς ζητάτε, η On πραγματοποιεί. :p

Link to comment
Share on other sites

Τώρα σοβαρά,μάλλον πρέπει να έχει πρόβλημα ο αποκοδικοποιητής,ακούω ήχο αλλά δεν έχω εικόνα..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eimai edo kai 2 ebdomades stin on alla den to blepo na eimai gia poli akoma,den me exei afisei katholou ikanopoiimeno.Kapoies fores,afthn thn stigmi pio entona otan pataw mia selida na mou tin emfanisei den mou tin anoigei kai genika den mou fortonei kamia selida.Imarton pia,oute dial up na eixa..Toso ellatomatiki einai pia afth i on?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...