Jump to content

Nova ADSL & Double Play (Forthnet)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ρε φιλε δεν υπαρχουν..και εγω εδω και 2 μηνες την εχω βαλει...εδω και 5 μερες καθομαι ιντερνετ για 30 λεπτα και μετα ξαφνικα δεν φορτωνει σελιδες...μετα απο κανα λεπτο ξεκιναει φορτωνει μετα παλι τιποτα..δεν υπαρχει...δηλαδη πρεπει να παρω τηλεφωνο και να βρισω ας πουμε?? μονο ετσι θα γινει δουλεια?? εχω δοκιμασει και το παλιο μου μοντεμ και παλι τα ιδια...

 

αν θελω να φυγω ξερετε αν θα πρεπει να τους πληρωσω ολο το χρονο η μονο κανα 50αρι για την διακοπη?το γνωριζει κανεις??

Εμενα παντως με μια ρυθμιση της γραμμης και μια αντικατασταση του μοντεμ δουλευει ρολοι και βεβαια μετα απο φασαρια που εκανα
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

τους πηρα τηλεφωνο και απο οτι μου ειπαν φταει το οτι εχω μπριζακι οτε..και εχει μεσα τον πυκνωτη...απογευματακι θα ερθει γνωστος ηλεκτρολογος να το φτιαξουμε..ειχε κανεις αλλος το ιδιο προβλημα? εφτιαξε με το που το αλλαξατε?παραξενο μου φανηκε ετσι οπως ου το ειπε αλλα τεσπα..θα το αλλαξω και βλεπουμε..
Link to comment
Share on other sites

Ναι ειναι γνωστο "προβλημα". Μπορεις να το κανεις κ εσυ δεν ειναι τιποτα... αλλα αφου θα ερθει φιλος σου οκ
Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

τους πηρα τηλεφωνο και απο οτι μου ειπαν φταει το οτι εχω μπριζακι οτε..και εχει μεσα τον πυκνωτη...απογευματακι θα ερθει γνωστος ηλεκτρολογος να το φτιαξουμε..ειχε κανεις αλλος το ιδιο προβλημα? εφτιαξε με το που το αλλαξατε?παραξενο μου φανηκε ετσι οπως ου το ειπε αλλα τεσπα..θα το αλλαξω και βλεπουμε..

 

καλύτερα όμως να τους έστελνες ένα μήνυμαστο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 γιατί αν δεν λυθεί το πρόβλημα μετά θα πρέπει να τα ξαναλες από την αρχή στο επόμενο τηλέφωνο που θα τους πάρεις ενώ με το μήνυμα τους λες ότι είναι εκεί και δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα άλλο

Link to comment
Share on other sites

μα τους εστειλα μηνυμα στην σελιδα στο facebook και μετα με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι φταει ο πυκνωτης..
Link to comment
Share on other sites

ok . τότε θα είσαι μια χαρά και δεν χρειάζεται συνεχώς να λες τα ίδια και τα ίδια . Τώρα πλέον θα σε παίρνουν από τη forthnet τηλέφωνο οι τεχνικοί αντί να τους παίρνεις τηλ έφωνο μέχρι να λυθεί το πρόβλημα σου . δες τι θα γίνει με τον ηλεκτρολόγο σου και μετά αν δεν λυθεί ξαναστείλε τους μήνυμα και θα σε πάρουν τηλέφωνο αυτοί :lol::cool:
Link to comment
Share on other sites

αμα συνεχιστει το προβλημα δεν θα μιλαμε στο τηλεφωνο πια..μπορει και να εχω αλλαξει παροχο..:p
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα μου πρόεκυψε ένα θέμα με την Φορθ, διακόπτω το συμβόλαιο μου με την Φορθ χωρίς να έχω κλείσει τον απαιτούμενο ένα χρόνο λόγο μετακόμισης. Στην περιοχή που θα πάω η Φορθ δεν έχει δίκτυο παρά μόνο δορυφορικό .Σήμερα τους πηρά τηλ για να μάθω τι γίνεται και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και τέλος διακοπής 72,35.Τους είπα ότι δεν φταίω εγώ που εσείς δεν έχετε δίκτυο σε εκείνη την περιοχή μου απάντησαν ότι με την δική μου υπαιτιότητα διακόπτεται η σύνδεση ασχετα αν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο η όχι.Ποιος έχει το δίκαιο με το μέρος του αν μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος ευχαριστώ εκ των πρότερων. Edited by artemios
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα μου πρόεκυψε ένα θέμα με την Φορθ, διακόπτω το συμβόλαιο μου με την Φορθ χωρίς να έχω κλείσει τον απαιτούμενο ένα χρόνο λόγο μετακόμισης. Στην περιοχή που θα πάω η Φορθ δεν έχει δίκτυο παρά μόνο δορυφορικό .Σήμερα τους πηρά τηλ για να μάθω τι γίνεται και μου είπαν ότι πρέπει να πληρώσω και τέλος διακοπής 72,35.Τους είπα ότι δεν φταίω εγώ που εσείς δεν έχετε δίκτυο σε εκείνη την περιοχή μου απάντησαν ότι με την δική μου υπαιτιότητα διακόπτεται η σύνδεση ασχετα αν υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο η όχι.Ποιος έχει το δίκαιο με το μέρος του αν μπορεί να με διαφωτίσει κάποιος ευχαριστώ εκ των πρότερων.

 

λογικό μου φαίνεται αυτό που λέει δεν είναι υποχρεωμένη να έχει κάλυψη παντού, ρώτα αν μπορείς να γυρίσεις σε δορυφορική την σύνδεσή σου στο fb https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 θα σε κατατοπίσουν άμεσα

Link to comment
Share on other sites

παιδες οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη

εχθες το πρωι υπαλληλος της forthnet καλεσε τη μητερα μου(η οποια ειναι κ κατοχος της γραμμης) κ της προτειναν αναβαθμιση στο ηδη υπαρχον συμβολαιο που εχουμε με τη forthnet εδω κ 1μιση χρονο σταθερο κ ιντερνετ

τη δεχτηκε αφου της ζητησαν κ Α.Τ.

μετα απο καμια ωρα το μαθαινω κ τους περνω επι τοπου για ανεραιση της ενεργειας

η απαντηση τους ηταν οτι θα δουν αν προλαβουν να την ακυρωσουν

με το που το ακουω :angry::angry:

λεω ειναι δυνατον,τι εγινε εριξαν πυραυλο κ δε μπορουν να τον σταματησουν

σημερα το πρωι μου ερχεται μνμ στο κινητο μου οτι η αναβαθμιση ολοκληρωθηκε :devil:

ξανα τηλεφωνο ζητησα με τα πολλα να μιλησω με καποιον ανωτερο ,ο οποιος κ καλα ειχε δουλεια κ καποια στιγμη θα επικοινωνουσε μαζι μου,ναι καλα ακομα περιμενω...

αυτο που σκεφτομαι ειναι να μη ξαναπληρωσω το λογαριασμο μεχρι να μου το κοψουν κ ας κοψουν το λαιμο τους

αμαν ποια με τη κοροιδια

Link to comment
Share on other sites

Οποιαδήποτε σύναψη υπηρεσίας ιντερνετ -σταθερης μέσω τηλεφωνου ή ιντερνετ έχεις δικαιώματα υπαναχωρησης μεσα σε 14 ημερες απο την ενεργοποίηση. Την ταυτότητα την ζητησαν για τυπικους λόγους. Πολύ απλά παρε ενα τηλεφωνο κ ζητησε ακυρωση. Θα γίνει άμεσα. Τι αναβαθμιση εαν επιτρέπεται σου προτειναν?
BB 9000 / 9780, Samsung Galaxy S III min, Samsung I9505 Galaxy S4, Note 8.0, Blackberry Z3
Link to comment
Share on other sites

ειλικρινα ουτε που ρωτησα τι αφορουσε η αναβαθμιση

τηλεφωνο οπως ειπα πηρα κ παρ ολα αυτα η διαδικασια προχωρησε

αυτο για τις 14ημερες δε το γνωριζω,ειναι ψιλα γραμματα?

δηλαδη προτρεπεις να ξαναπαρω τηλεφωνο για ακυρωση?

Link to comment
Share on other sites

παιδες οποιαδηποτε βοηθεια δεκτη

εχθες το πρωι υπαλληλος της forthnet καλεσε τη μητερα μου(η οποια ειναι κ κατοχος της γραμμης) κ της προτειναν αναβαθμιση στο ηδη υπαρχον συμβολαιο που εχουμε με τη forthnet εδω κ 1μιση χρονο σταθερο κ ιντερνετ

τη δεχτηκε αφου της ζητησαν κ Α.Τ.

μετα απο καμια ωρα το μαθαινω κ τους περνω επι τοπου για ανεραιση της ενεργειας

η απαντηση τους ηταν οτι θα δουν αν προλαβουν να την ακυρωσουν

με το που το ακουω :angry::angry:

λεω ειναι δυνατον,τι εγινε εριξαν πυραυλο κ δε μπορουν να τον σταματησουν

σημερα το πρωι μου ερχεται μνμ στο κινητο μου οτι η αναβαθμιση ολοκληρωθηκε :devil:

ξανα τηλεφωνο ζητησα με τα πολλα να μιλησω με καποιον ανωτερο ,ο οποιος κ καλα ειχε δουλεια κ καποια στιγμη θα επικοινωνουσε μαζι μου,ναι καλα ακομα περιμενω...

αυτο που σκεφτομαι ειναι να μη ξαναπληρωσω το λογαριασμο μεχρι να μου το κοψουν κ ας κοψουν το λαιμο τους

αμαν ποια με τη κοροιδια

 

Η επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης της forthnet θέλει γερά νεύρα... Κυρίως έχει να κάνει με το σε ποιον θα πέσεις. Εγώ είχα ζητήσει επικοινωνία με προϊσταμένο και μού έλεγαν ότι και σε σένα . Αφού "σκοτώθηκαμε" με τον πρώτο , κλείνω και ξαναπαιρνω αμέσως. Το σηκώνει μία κοπέλα (την πρώτη φορά ήταν άντρας ), της λέω το ίδιο και με συνδέει αμέσως....

Σου εύχομαι να βρείς άκρη ποιό γρήγορα από μένα ... Εμένα πήρε 10-11μήνες (για άλλο θέμα ). Ούτε χρόνο!!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλαρακι,αλλα προτιθεμαι να μη σπαταλησω ουτε 10-11 λεπτα απο το χρονο μου

καλυτερα να παω στα κεντρικα να τελειωνω :shoot: 1 & καλη!

αυτες οι τακτικες νταβατζη μονο στο Ελλαδισταν

κ ολα αυτα γιατι θελω να ειμαι κυριος κ να μην τους γραψω οπως κανουν οι περισσοτεροι που τους αφηνουν φεσι κ την κανουν με ελαφρα

Link to comment
Share on other sites

Η επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης της forthnet θέλει γερά νεύρα... Κυρίως έχει να κάνει με το σε ποιον θα πέσεις. Εγώ είχα ζητήσει επικοινωνία με προϊσταμένο και μού έλεγαν ότι και σε σένα . Αφού "σκοτώθηκαμε" με τον πρώτο , κλείνω και ξαναπαιρνω αμέσως. Το σηκώνει μία κοπέλα (την πρώτη φορά ήταν άντρας ), της λέω το ίδιο και με συνδέει αμέσως....

Σου εύχομαι να βρείς άκρη ποιό γρήγορα από μένα ... Εμένα πήρε 10-11μήνες (για άλλο θέμα ). Ούτε χρόνο!!!

 

Βρε παιδιά νομίζω εξαρτάται το τι θέλεις. Είχα πρόβλημα με τον λογαριασμό μου χθες, πήρα τηλεφωνο είχα αποδείξεις κλπ, έπιασα εκπρόσωπο σε 2-3 λεπτά αναμονής, μιλήσαμε για 5 λεπτά και όλα ΟΚ. Νομίζω υπάρχουν και εξαιρέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης της forthnet θέλει γερά νεύρα... Κυρίως έχει να κάνει με το σε ποιον θα πέσεις. Εγώ είχα ζητήσει επικοινωνία με προϊσταμένο και μού έλεγαν ότι και σε σένα . Αφού "σκοτώθηκαμε" με τον πρώτο , κλείνω και ξαναπαιρνω αμέσως. Το σηκώνει μία κοπέλα (την πρώτη φορά ήταν άντρας ), της λέω το ίδιο και με συνδέει αμέσως....

Σου εύχομαι να βρείς άκρη ποιό γρήγορα από μένα ... Εμένα πήρε 10-11μήνες (για άλλο θέμα ). Ούτε χρόνο!!!

 

Επειδή διαβάζω συχνά παράπονα για την επικοινωνία με τη Forthnet και ιδιαίτερα για την αποτελεσματικότητα στην επίλυση θεμάτων που υπάρχουν, ενημερώνω ότι σε δύο πολύ γνωστά fora (adslgr.com και avclub.gr) έχουν ανοίξει από πέρυσι ειδικά θέματα για υποστήριξη των μελών αυτών των forum.

 

Τα αποτελέσματα της λειτουργίας αυτών των διαύλων επικοινωνίας είναι εντυπωσιακά και καλύπτουν τόσο το αντικείμενο της τηλεφωνίας-ίντερνετ όσο και της Nova. Προσωπικά, αντιμετώπισα πρόβλημα με τους λογαριασμούς που άρχισα να παίρνω από τον ΙΟΥΝ 2013 με την προσφορά των 29,90€ και, αφού ανατέθηκε το θέμα σε συγκεκριμένο υπάλληλο, λύθηκε, μετά από αρκετές τηλεφωνικές κλήσεις και την ανταλλαγή πολλών μηνυμάτων. Αλλά και όσοι απευθύνονται στους εκπροσώπους της Forthnet, μέσω αυτού του καναλιού, βλέπω ότι βρίσκουν λύση και απάντηση στο θέμα τους.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή διαβάζω συχνά παράπονα για την επικοινωνία με τη Forthnet και ιδιαίτερα για την αποτελεσματικότητα στην επίλυση θεμάτων που υπάρχουν, ενημερώνω ότι σε δύο πολύ γνωστά fora (adslgr.com και avclub.gr) έχουν ανοίξει από πέρυσι ειδικά θέματα για υποστήριξη των μελών αυτών των forum.

 

 

 

Τα αποτελέσματα της λειτουργίας αυτών των διαύλων επικοινωνίας είναι εντυπωσιακά και καλύπτουν τόσο το αντικείμενο της τηλεφωνίας-ίντερνετ όσο και της Nova. Προσωπικά, αντιμετώπισα πρόβλημα με τους λογαριασμούς που άρχισα να παίρνω από τον ΙΟΥΝ 2013 με την προσφορά των 29,90€ και, αφού ανατέθηκε το θέμα σε συγκεκριμένο υπάλληλο, λύθηκε, μετά από αρκετές τηλεφωνικές κλήσεις και την ανταλλαγή πολλών μηνυμάτων. Αλλά και όσοι απευθύνονται στους εκπροσώπους της Forthnet, μέσω αυτού του καναλιού, βλέπω ότι βρίσκουν λύση και απάντηση στο θέμα τους.

 

 

Αυτό το ανακάλυψα πρόσφατα -δυστυχώς- .Στο avclub που έχω παρακολουθήσει πάντως αφορά θέματα nova μόνο .Αλλα όντως η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλύτερη από αυτή του κέντρου εξυπηρέτησης .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ανακάλυψα πρόσφατα -δυστυχώς- .Στο avclub που έχω παρακολουθήσει πάντως αφορά θέματα nova μόνο .Αλλα όντως η εξυπηρέτηση είναι πολύ καλύτερη από αυτή του κέντρου εξυπηρέτησης .

 

Το δικό μου θέμα δεν είχα να κάνει με τη Nova αλλά με την έκδοση των λογαριασμών από το σύστημα (λογιστήριο) της 4νετ. Με χρέωναν διάφορα παλαβά ποσά που δεν είχαν σχέση με αυτό που είχα αγοράσει. Από τις συνεχείς επαφές με τον συγκεκριμένο υπάλληλο, ο οποίος επικοινωνούσε μαζί μου κάθε φορά που άφηνα ειδοποίηση, διαπιστώθηκε ότι υπήρχε (λογιστικό) πρόβλημα στο σύστημά τους, με τη συγκεκριμένη προσφορά, αλλά στο τέλος (μετά από 1-2 μήνες) ξεκαθάρισε το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

ξαναεπικοινωνησα σημερα για 3η συνεχομενη μερα για να μου διακοψουν την αναβαθμιση που εγινε προ 3ημερου

μου ειπαν οτι αφου συμφωνησε κ εδωσε κ τα στοιχεια του ο κατοχος οτι δε γινεται να κανουν αναιρεση της εντολης

τους ειπα k αυτο για το 14ημερο κ μου ειπαν αν θελω να επικοινωνησω εγω με το νομικο τμημα της forthnet

τελικα δε μου αφηνουν αλλη λυση απο το να αφησω απληρωτο το λογαριασμο,να το κοψουν κ μετα ας στελνουν οτι θελουν

ετσι δεν ειναι?

μπορω να κανω ιντερνετικα ή εστω τηλεφωνικα καπου καποια καταγγελια-στη γραμμη καταναλωτη ισως

Link to comment
Share on other sites

http://www.eett.gr/opencms/opencms/admin/downloads/Informative_Documentation/Odigos_145x230.pdf

 

Άνοιξε το αρχείο και πήγαινε σελίδα 26. Εκεί κάτι λέει για δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών. Τσέκαρέ το

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε

αυτο εχω διαβασει κ εγω αλλα δε ξερω τι διαδικασια να ακολουθησω

να κανω απευθειας καταγγελια στη γραμμη καταναλωτη ή δε ξερω κ γω που αλλου?

απο τη forthnet αποκλειεται να με φερουν σε επαφη να μιλησω με καποιον που να δεχτει αυτο για το 14ημερο,ολοι το παιζουν ανιδεοι κ λενε οτι δεν ειναι δικηγοροι

Link to comment
Share on other sites

ξαναεπικοινωνησα σημερα για 3η συνεχομενη μερα για να μου διακοψουν την αναβαθμιση που εγινε προ 3ημερου

μου ειπαν οτι αφου συμφωνησε κ εδωσε κ τα στοιχεια του ο κατοχος οτι δε γινεται να κανουν αναιρεση της εντολης

τους ειπα k αυτο για το 14ημερο κ μου ειπαν αν θελω να επικοινωνησω εγω με το νομικο τμημα της forthnet

τελικα δε μου αφηνουν αλλη λυση απο το να αφησω απληρωτο το λογαριασμο,να το κοψουν κ μετα ας στελνουν οτι θελουν

ετσι δεν ειναι?

μπορω να κανω ιντερνετικα ή εστω τηλεφωνικα καπου καποια καταγγελια-στη γραμμη καταναλωτη ισως

 

στείλε τους μήνυμα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 και εκεί απαντάνε γρήγορα . με το τηλεφώνο είναι μπερδεμένα τα πράγματα

Link to comment
Share on other sites

στείλε τους μήνυμα στο https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 και εκεί απαντάνε γρήγορα . με το τηλεφώνο είναι μπερδεμένα τα πράγματα

με το τηλέφωνο δεν βγάζεις άκρη σε καμία εταιρεία .στο facebook της forthnet τουλάχιστον απαντάνε αμέσως και ξεκάθαρα σε ότι πρόβλημα και αν έχει κάποιος

Link to comment
Share on other sites

τους εστειλα κ στο fb,εκανα κ καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη κ παω βουρ για αλλη εταιρια

(οχι οτι αυτοι θα ειναι αγιοι :innocent:)

Link to comment
Share on other sites

τους εστειλα κ στο fb,εκανα κ καταγγελια στη γενικη γραμματεια καταναλωτη κ παω βουρ για αλλη εταιρια

(οχι οτι αυτοι θα ειναι αγιοι :innocent:)

 

εγώ πάντως που ήμουν σε άλλες εταιρείες βρήκα έφυγα και βρήκα λιμάνι στη forthnet που 'έχει καλό δίκτυο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...