VeCo Δημ. May 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 2, 2007 aNTE AKOMA PERIMENOYME AYTHN THN EPEKTASH Εντάξει, τώρα μπήκε ο Μάιος... Σιγά, σιγά... :p Υ.Γ. Προσπάθησε να μην γράφεις με κεφαλαία... :) Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. May 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2007 11 Μαϊου και κανένα νεότερο? Μαζί με την επόμενη θα την παραδώσουν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. May 11, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2007 Με πολυ τυχη παμε για τελος Μαιου. Διαφορετικα για Ιουνιο. Ο ανάδοχος ζήτησε και πέτυχε τη διακοπή των δοκιμαστικών δρομολογίων προς Αιγάλεω για την τοποθέτηση της οροφής στο σταθμό του Ελαιώνα στον οποιο και τα εργα εχουν μεινει πισω σε σχεση με τους αλλους δυο σταθμους. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
captum Δημ. May 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2007 Ήδη έχουν αλλάξει όλες οι ταμπέλες που θα γράφουν "προς Αιγάλεω", και προσωρινά έχουν καλυφθεί με χαρτί που γράφει "Μοναστηράκι". Άρα οι μέρες που απομένουν είναι λίγες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. May 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2007 Έχει συμβεί ~2 εβδομάδες αυτό. Σήμερα είδα τον πρώτο συρμό στον οποίο έχουν αλλάξει τις ταμπέλες και πρόσθεσαν τους 3 νέους σταθμούς. Επίσης έχει ανταπόκριση με τον Προαστιακό και στον Πειραιά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. May 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2007 Λογικα μεσα στην εβδομαδα θα εχουμε τη λειτουργια των 3 νεων σταθμων :) Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. May 20, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2007 Λογικα μεσα στην εβδομαδα θα εχουμε τη λειτουργια των 3 νεων σταθμων :) Σήμερα πάντως που πήγα (και ήρθα) από το αεροδρόμιο, δεν είχαν προστεθεί οι νέοι σταθμοί στο χάρτη... Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. May 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2007 Σημερα το εγκαινιασε ο Σουφλιας αλλα λεει οτι θα δωθει τις αμεσως επομενε μερες,τι σοι εγκαινια ειναι αυτα?Μεσα στα τρενα παντως εχουν απο τη Παρασκευη τουλαχιστον που εβαλαν τους νεους σταθμους. Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. May 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2007 Όχι σε όλα τα τρένα.. Λογικά τώρα αύριο πρέπει να δωθεί αφού έγιναν τα εγκαίνια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 24, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2007 Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, σήμερα Πέμπτη 24 Μαΐου 2007, ξεκίνησε η κανονική λειτουργία και δόθηκε στο επιβατικό κοινό η επέκταση του Μετρό προς το Αιγάλεω. Η νέα αυτή επέκταση υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 80.000 επιβάτες. Εκτιμάται ότι η διαδρομή των 4,2 χιλιομέτρων από το Αιγάλεω έως το Σύνταγμα θα διανύεται σε 7 λεπτά. Επέκταση Μετρό (Γραμμή 3) προς Αιγάλεω Συνοπτικά στοιχεία του έργου Σταθμοί Μετρό: 3 Φρεάτια εξαερισμού: 13 Μέτρα σήραγγας: 4.200 μέτρα ΝΑΤΜ διπλής τροχιάς 520μ. πλωτής πλάκας έδρασης τροχιάς στο σημείου όπου η σήραγγα διέρχεται κάτω από τον αρχαιολογικό χώρο του Κεραμεικού και τις εγκαταστάσεις του Ραδιοφωνικού σταθμού 9.84. Σήραγγα μήκους περίπου 500 μ. για την πρόσβαση των συρμών προς το νέο, υπό κατασκευή, Αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα Εκσκαφές: 700.000 κυβικά μέτρα Εκτοξευόμενο σκυρόδεμα: 100.000 κυβικά μέτρα Οπλισμένο σκυρόδεμα (σήραγγες και σταθμοί): 170.000 κυβικά μέτρα Γρανίτες: 15.000 τετ. μέτρα Μάρμαρα: 1.100 τετ. μέτρα Ψηφίδες: 3.000 τετ.μέτρα Ψευδοροφές: 8.000 τετ. μέτρα Μεταλλικά στέγαστρα: 700 τετ. μέτρα Πλακοστρώσεις περιβάλλοντος χώρου: 10.000 τετ. μέτρα Ανοξείδωτες επιφάνειες: 3.500 τετ. μέτρα Χειρολισθήρες: 1.000 μέτρα Οκτώ(8)ανελκυστήρες Τριάντα έξι(36) Κυλιόμενες κλίμακες Οκτώ (8) μετασχηματιστές 20KV /400V AC ξηρού τύπου συνολικής ισχύος 14.260 KVA Δύο (2) μετασχηματιστές ανόρθωσης 20KV/750V DC συνολικής ισχύος 6.600 KVA. Είκοσι έξι (26) κύριοι Ανεμιστήρες προσαγωγής και απαγωγής αέρος συνολικής ισχύος 1.700 κυβικών μέτρων ανά δευτερόλεπτο Διακόσιες εννέα (209) φιάλες 300 bar κατασβεστικού αερίου φιλικό στο περιβάλλον Σύστημα τηλεελέγχου και τηλεχειρισμού (SCADA) 3.500 σημείων Με αφορμή την παράδοση της επέκτασης του Μετρό (Γραμμή 3) προς το Αιγάλεω, ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργος Σουφλιάς, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις: «Σήμερα είναι πολύ σημαντική ημέρα. Το Μετρό επιτέλους ενώνει την ξεχασμένη συγκοινωνιακά Δυτική Αθήνα με την υπόλοιπη Πρωτεύουσα. Περιοχές αποκομμένες συγκοινωνιακά και σε μεγάλο βαθμό υποβαθμισμένες, αλλά με υψηλή κυκλοφοριακή κίνηση και σημαντική περιβαλλοντική επιβάρυνση-όπως η Ιερά Οδός και η Θηβών-αναβαθμίζονται πλέον χάρις στη λειτουργία του Μετρό. Όπως γνωρίζετε, από το 2004, που αναλάβαμε το ΥΠΕΧΩΔΕ, θέσαμε σε προτεραιότητα τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των ξεχασμένων Δυτικών Προαστίων, των περιοχών που χρειάζονται έργα συγκοινωνιακής υποδομής περισσότερο από κάθε άλλη περιοχή του Λεκανοπεδίου. Στον προγραμματισμό που θέσαμε είμαστε απόλυτα συνεπείς: Σήμερα παραδίδουμε τους τρεις ιδιαίτερα όμορφους σταθμούς της επέκτασης προς Αιγάλεω: Κεραμεικός, Ελαιώνας, Αιγάλεω. Την επόμενη χρονιά, θα παραδώσουμε το σταθμό Χαϊδάρι και στη συνέχεια τους δύο επιπλέον σταθμούς στο Περιστέρι: Περιστέρι και Ανθούπολη. Υπενθυμίζω ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την επέκταση της Γραμμής 3 από Χαϊδάρι προς Πειραιά, στην οποία περιλαμβάνονται οι σταθμοί στην Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια. Και βέβαια, το 2004 ολοκληρώσαμε και δώσαμε στην κυκλοφορία το σταθμό του Αγίου Αντωνίου. Μιλάμε συνολικά δηλαδή για δέκα σταθμούς Μετρό στη Δυτική Αθήνα! Υλοποιούμε στην πράξη τη δέσμευσή μας για έργα στην ξεχασμένη πλευρά της Πρωτεύουσας. Έργα που κάνουν καλύτερη και πιο ανθρώπινη την καθημερινότητα. Θα ήθελα να δούμε λίγο στην πράξη τι σημαίνουν για την ευρύτερη περιοχή οι 3 νέοι σταθμοί που εγκαινιάζουμε σήμερα: Πρώτα απ' όλα, υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετούνται καθημερινά 80.000 επιβάτες. Χάρις στο Μετρό, η διαδρομή των 4,2 χλμ. από το Αιγάλεω έως το Σύνταγμα θα διανύεται μόλις σε 7 λεπτά. Πλέον, τα Δυτικά Προάστια της Αθήνας συνδέονται απευθείας με το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Χωρίς ούτε καν αλλαγή γραμμής! Και βέβαια, από μόνη της η λειτουργία των 3 νέων Σταθμών του Μετρό αλλάζει δραστικά την εικόνα σε υποβαθμισμένες σήμερα περιοχές, όπως π.χ. ο Ελαιώνας. Αρκεί να αναφέρουμε μόνο την ανάδειξη σημαντικών αρχαιολογικών ευρημάτων στους Σταθμούς Αιγάλεω και Ελαιώνα, που θα αποτελέσει αδιαμφισβήτητο πόλο έλξης για χιλιάδες Έλληνες και ξένους επισκέπτες. Κύριε Δήμαρχε, μετά από αίτημά σας διαμορφώσαμε την πολύ όμορφη πλατεία του Αιγάλεω. Δίπλα από την πλατεία αυτή, θα κατασκευάσουμε υπόγειο χώρο στάθμευσης χωρητικότητας 400 θέσεων και στη συνέχεια θα διαμορφωθεί μία μεγάλη ενιαία πλατεία. Αυτά αποτελούν δέσμευσή μας. Ήδη, έχει αρχίσει η μελέτη για την κατασκευή του πάρκινγκ. Χώροι στάθμευσης θα κατασκευαστούν και στους άλλους δύο σταθμούς που δίδονται σήμερα στη λειτουργία. Μάλιστα, για τον Κεραμεικό όπου θα κατασκευαστεί χώρος στάθμευσης περίπου 300 θέσεων, ο ανάδοχος θα αναδειχθεί εντός Ιουνίου. Κλείνοντας αυτή την παρένθεση, θέλω να πω ότι είμαι ειλικρινά πολύ ικανοποιημένος -θα μπορούσα να πω και υπερήφανος- που ολοκληρώσαμε αυτό το έργο. Θυμίζω ότι πρόκειται για ένα έργο το οποίο το παραλάβαμε στο αρχικό του στάδιο, δυστυχώς με πολύ μεγάλες καθυστερήσεις και με μια σειρά από δυσεπίλυτα αρχαιολογικά, τεχνικά και συμβατικά ζητήματα. Με τη σκληρή, επίπονη και εντατική εργασία των μηχανικών και στελεχών της Αττικό Μετρό και των εργαζομένων της αναδόχου κοινοπραξίας, πετύχαμε όχι μόνον να ξεπεράσουμε τα προβλήματα, αλλά και να επισπεύσουμε την ολοκλήρωση της επέκτασης δίδοντάς την σήμερα σε λειτουργία, διαψεύδοντας έτσι πανηγυρικά όσους προέβλεπαν σοβαρές αποκλίσεις του χρονοδιαγράμματος. Επιπλέον, η προσεκτική διοίκηση του έργου από την Αττικό Μετρό είχε ως αποτέλεσμα το έργο να ολοκληρωθεί χωρίς καμία υπέρβαση προϋπολογισμού, διαψεύδοντας επίσης εκείνους που επιπόλαια κινδυνολόγησαν. Αξίζει πραγματικά τον κόπο να σταθούμε λίγο στην αισθητική αλλά και στην τεχνική πλευρά των έργων: Από τεχνικής πλευράς, μιλάμε για ένα σπουδαίο έργο, με 4.200 μέτρα σήραγγας διπλής τροχιάς. Αρκεί να σας πω ότι για την κατασκευή έγιναν 700.000 κυβικά μέτρα εκσκαφές! Η διάνοιξη της σήραγγας σε αρκετά σημεία του έργου και ιδιαίτερα κάτω από την Ιερά Οδό ήταν μια πολύ μεγάλη τεχνική πρόκληση. Ενδεικτικά σας αναφέρω ότι για την κατασκευή της σήραγγας, το Μετρό χρειάστηκε να διέλθει κάτω από τον Κηφισό ποταμό, αλλά και να αντιμετωπίσει τα υπερκείμενα αρχαία πηγάδια στην περιοχή του Κεραμεικού. Παρά τις τεχνικές δυσκολίες, η κατασκευή πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία και αυτό αποδεικνύει την κατασκευαστική ικανότητα και εμπειρία που έχουν πλέον αποκτήσει οι Ελληνικές τεχνικές εταιρείες, αλλά και την επάρκεια και ικανότητα της Αττικό Μετρό Α.Ε., σε δύσκολα και πολύπλοκα έργα όπως το Μετρό της Αθήνας. Το σπουδαιότερο όμως είναι ότι και οι τρεις νέοι Σταθμοί, διακρίνονται για την υψηλή αισθητική τους και την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική διαρρύθμιση των χώρων τους. Οι εντυπωσιακοί γυάλινοι θόλοι στις οροφές των σταθμών που επιτρέπουν το φυσικό φως να διαχέεται, καθώς και όλα τα υλικά και αρχιτεκτονικά στοιχεία κάθε Σταθμού που συμπληρώνονται αρμονικά μεταξύ τους, συνθέτουν μια εικόνα σύγχρονης αισθητικής και καθιστούν τους 3 νέους Σταθμούς σημεία αναφοράς για τα Δυτικά Προάστια. Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε τα ειδικά σχεδιασμένα έργα σύγχρονης τέχνης που θα κοσμήσουν τον κάθε Σταθμό καθώς και τους κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους όπου θα αναδειχθούν τα σημαντικότερα αρχαιολογικά ευρήματα από τις ανασκαφές, είμαι βέβαιος ότι όλοι θα νοιώσουν υπερήφανοι από το αποτέλεσμα της υψηλής αισθητικής που θα αντικρίζουν στις καθημερινές τους μετακινήσεις από και προς τα Δυτικά Προάστια. Στο σημείο αυτό, θέλω να συγχαρώ τρεις σημαντικούς Έλληνες δημιουργούς, το Γιάννη Μπουτέα, το Γεώργιο Λαζόγκα και την Οπυ Ζούνη, των οποίων έργα θα κοσμούν τους σταθμούς -ήδη, το πρώτο είναι έτοιμο στο σταθμό του Κεραμεικού. Όμως, το έργο του Μετρό δεν σταματά στο Αιγάλεω. Ήδη κατασκευάζουμε με εντατικούς ρυθμούς την επέκταση της Γραμμής προς το Χαϊδάρι, που θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2008. Και το σημαντικότερο, έχει δρομολογηθεί και η περαιτέρω επέκταση της γραμμής προς Πειραιά με συνολικό μήκος 8,2 χλμ. και 7 σύγχρονους Σταθμούς, εξυπηρετώντας τόσο τα Δυτικά προάστια του Λεκανοπεδίου όσο και τον Πειραιά. Και εδώ θέλω να τονίσω ότι ήταν συνειδητή επιλογή μας να δώσουμε προτεραιότητα σε αυτή την επέκταση και όχι σε επεκτάσεις για άλλες περιοχές. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη και το έργο αναμένεται να ανατεθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2007, με την προϋπόθεση ότι δεν θα υπάρξει καθυστέρηση από ενστάσεις, προσφυγές κλπ. Με την υλοποίηση αυτής της επέκτασης η Γραμμή 3 του Μετρό της Αθήνας θα έχει συνολικό μήκος περίπου 50 χλμ., ξεκινώντας από τον Πειραιά και καταλήγοντας στο Αεροδρόμιο. Συνολικά, με τα έργα Μετρό που κατασκευάζονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και που αρχίσαμε να παραδίδουμε, διπλασιάζουμε το μήκος και τους σταθμούς του Μετρό του έως σήμερα υφιστάμενου δικτύου. Μάλιστα, εάν προστεθεί και η υπό δημοπράτηση επέκταση από Χαϊδάρι προς Πειραιά, τότε πλέον το μέτωπο έργων Μετρό στην Ελλάδα θα είναι υπερδιπλάσιο του δικτύου Μετρό που λειτουργεί σήμερα. Σήμερα, κατασκευάζουμε το μεγαλύτερο μέτωπο έργων Μετρό που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό που ξεπερνά τα 2 δισ. ευρώ. Το Μετρό αποτελεί το σημαντικότερο συγκοινωνιακό μέσο για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στην Πρωτεύουσα, θα συνεχίζει διαρκώς να επεκτείνεται καλύπτοντας τις περισσότερες περιοχές του Λεκανοπεδίου. Το ίδιο ακριβώς πρόκειται να συμβεί αντίστοιχα και στο Μετρό της Θεσσαλονίκης. Χωρίς πολλά λόγια, δουλεύουμε με πρόγραμμα και υπευθυνότητα για να κάνουμε τη ζωή των πολιτών καλύτερη. Με έργα. Εύχομαι να χαρείτε όλοι το έργο, εμείς το παραδίδουμε και μπορεί να ξεκινήσει η λειτουργία του από το μεσημέρι». Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 24, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2007 Η επέκταση του Μετρό προς το Αιγάλεω, περιλαμβάνει τρεις σταθμούς, οι οποίοι προστέθηκαν δυτικά του βασικού έργου της Γραμμής 3 (μετά το σταθμό Μοναστηράκι). Πρόκειται για τους σταθμούς Κεραμεικός (αρχικά Βοτανικός), Ελαιώνας και Αιγάλεω. Αναλυτικές πληροφορίες για τον καθένα από αυτούς τους σταθμούς παραθέτονται στη συνέχεια: Σταθμός Κεραμεικός Ο Σταθμός Κεραμεικός αποτελεί τον πρώτο σταθμό της επέκτασης της Γραμμής 3 προς το Αιγάλεω και χωροθετείται πίσω από το Γκάζι, στο πάρκο που περιβάλλεται από τις οδούς Τριπτολέμου, Περσεφόνης, Δεκελέων και Βουτάδων. Ο σταθμός κατασκευάστηκε σε βάθος 21 μέτρων και διαθέτει δύο εισόδους/εξόδους: την δυτική στην οδό Δεκελέων και την ανατολική στην οδό Τριπτολέμου. Το πρώτο επίπεδο του σταθμού (υποδοχή επιβατών) χαρακτηρίζεται από άνετη διάταξη των χώρων διατεταγμένων γύρω από το γυάλινο θόλο της οροφής του. Το εμφανές σκυρόδεμα, οι γρανίτες, οι υαλοπίνακες και τα μεταλλικά στοιχεία συμπληρώνουν αρμονικά την αρχιτεκτονική του Σταθμού Κεραμεικός. Ο Γιάννης Μπουτέας σχεδίασε έργα τέχνης ειδικά για το Σταθμό Κεραμεικός. Συγκεκριμένα η γλυπτική εγκατάσταση του Γιάννη Μπουτέα με τίτλο «Διαστρωματώσεις- Ενεργειακές Εικόνες - XVI» κοσμεί ήδη το πρώτο επίπεδο (έκδοση εισιτηρίων) του σταθμού. Το έργο είναι διαστάσεων 21 μέτρων μήκους Χ 3,75 μέτρα ύψους και αναπτύσσεται στον τοίχο απέναντι στην ανατολική είσοδο του σταθμού. Συνημμένη εικόνα: [attach]9989[/attach] Χώρος Στάθμευσης Το ΥΠΕΧΩΔΕ αποφάσισε να αξιοποιήσει το ημιτελές κέλυφος του καταργηθέντα Σταθμού Κεραμεικός, δημιουργώντας στη θέση του υπόγειο 5όροφο χώρο στάθμευσης χωρητικότητας 285 οχημάτων, σε ένα από τα κομβικά σημεία της πρωτεύουσας (Ιερά Οδός και Πειραιώς) και σε μικρή απόσταση από τον υπό κατασκευή Σταθμό Κεραμεικός της επέκτασης του Μετρό προς το Αιγάλεω. Το έργο δημοπρατήθηκε τον Νοέμβριο του 2006 και συνολικά 7 τεχνικές εταιρείες συμμετέχουν στον διαγωνισμό, ο οποίος σήμερα βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο που ολοκληρώθηκε στις 17 Ιουνίου 2007. Μετά το άνοιγμα των οικονομικών προσφορών προσωρινός ανάδοχος του έργου ανακηρύχθηκε η εταιρεία Α. Καπετανίδη ΑΤΕΕ. Στο έργο αυτό περιλαμβάνεται και η ανάπλαση του επιφανειακού χώρου (έκτασης περίπου 9 στρεμμάτων) προκειμένου να δημιουργηθεί μία ακόμα εστία πρασίνου στην καρδιά της ιστορικής Αθήνας. Το έργο προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε δύο (2) έτη από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, η οποία έγινε στις 20 Σεπτεμβρίου του 2007. Σταθμός Ελαιώνας Ο Σταθμός Ελαιώνας χωροθετείται σε βάθος 26 μέτρων υπογείως της Ιεράς Οδού, στο ύψος της συμβολής της με την οδό Εμ. Παππά. Το εσωτερικό του σταθμού χαρακτηρίζεται από δύο εντυπωσιακούς υπόγειους θόλους, οι οποίοι οριοθετούν κομβικό σημείο κυκλοφορίας, από και προς τις κλίμακες των αποβαθρών.Στο επίπεδο των εισιτηρίων, ο ένας υπόγειος θόλος καταλήγει σε κυλινδρική γυάλινη οροφή στο επίπεδο του εδάφους, επιτρέποντας έτσι το φυσικό φως να διαχέεται σε όλο το πρώτο επίπεδο του σταθμού. Το εκτοξευόμενο σκυρόδεμα στις αποβάθρες, εναλλασσόμενο με στιλπνές επιφάνειες γρανίτη και οι λεπτομέρειες από ανοξείδωτο χάλυβα αναδεικνύουν τα γεωμετρικά στοιχεία του χώρου. Στην επιφάνεια του εδάφους, ακριβώς πάνω από το σταθμό, θα αναδειχθούν τα σημαντικότερα ευρήματα της αρχαιολογικής ανασκαφής, σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού. Εκτιμάται ότι αμέσως μετά το καλοκαίρι θα πραγματοποιηθεί η ανάδειξη των αρχαιοτήτων στους επιφανειακούς χώρους του σταθμού σε κατάλληλα διαμορφωμένα στέγαστρα, καθώς και στο παρακείμενο φρέαρ εξαερισμού πάνω στην Ιερά Οδό. Η Όπυ Ζούνη σχεδίασε έργα τέχνης ειδικά για το Σταθμό Ελαιώνας. Μέσα στο καλοκαίρι του 2007 αυτά αναμένεται αναμένεται να ολοκληρωθούν και να εγκατασταθούν σε κατάλληλους χώρους. Συνημμένη εικόνα: [attach]9990[/attach] Χώρος Στάθμευσης H Αττικό Μετρό εξετάζει, παράλληλα με την κατασκευή του νέου αμαξοστασίου στην περιοχή του Ελαιώνα, τη δημιουργία χώρου στάθμευσης, προκειμένου τελικώς να υπάρχει η δυνατότητα μετεπιβίβασης από το ΙΧ αυτοκίνητο στο Μετρό και τους τρεις σταθμούς της Επέκτασης της Γραμμής 3 προς το Αιγάλεω. Σταθμός Αιγάλεω Ο Σταθμός Αιγάλεω είναι ο τερματικός σταθμός της επέκτασης της γραμμής 3 από Μοναστηράκι προς το Αιγάλεω. Είναι υπόγειος σταθμός με κεντρική αποβάθρα και κατασκευάστηκε σε βάθος περίπου 20 μέτρων κάτω από την Ιερά Οδό, στο ύψος της πλατείας Εσταυρωμένου. Διαθέτει δύο εισόδους: η βόρεια βρίσκεται στην πλατεία Εσταυρωμένου, ενώ η νότια βρίσκεται στην οδό Αλ. Παπαναστασίου. Ο σταθμός διαθέτει φυσικό φωτισμό στο πρώτο επίπεδο, όπου βρίσκεται ο χώρος υποδοχής κοινού και τα εκδοτήρια εισιτηρίων. Στο επίπεδο της πλατείας, η Αττικό Μετρό σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού θα αναδείξει τα αρχαιολογικά ευρήματα τόσο στο επίπεδο της πλατείας όσο και σε ειδικά διαμορφωμένες προθήκες στο εσωτερικό του σταθμού. Εκτιμάται ότι «εντός του καλοκαιριού του 2007» θα τοποθετηθούν τα σημαντικότερα αρχαιολογικά ευρήματα από την ανασκαφή του Μετρό στις προθήκες του σταθμού Αιγάλεω, ενώ αμέσως μετά, βάσει ειδικών μελετών, θα πραγματοποιηθεί η ανάδειξη των αρχαιοτήτων στους επιφανειακούς χώρους του σταθμού. Ο Γεώργιος Λαζόγκας σχεδίασε έργα τέχνης ειδικά για το Σταθμό Αιγάλεω. Μέσα στο καλοκαίρι του 2007 αυτά αναμένεται αναμένεται να ολοκληρωθούν και να εγκατασταθούν σε κατάλληλους χώρους. Συνημμένη εικόνα: [attach]9991[/attach] Χώρος Στάθμευσης Ακριβώς δίπλα από τον Σταθμό Αιγάλεω, στην πλατεία Εσταυρωμένου, η Αττικό Μετρό μελετά την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης ΙΧ οχημάτων. Συγκεκριμένα ο υποψήφιος χώρος για την κατασκευή χώρου στάθμευσης οριοθετείται στην περιοχή που προκύπτει από την ενοποίηση των υφιστάμενων πλατειών «Ελ. Βενιζέλου» και «Εσταυρωμένου» και περιβάλλεται από τις οδούς Δημαρχείου, Ν. Πλαστήρα, Κωνσταντινουπόλεως και Ιερά Οδό. Ειδικότερα, όπως απεικονίζεται στο σχετικό σχέδιο, ο αξιοποιήσιμος χώρος για την κατασκευή του χώρου στάθμευσης καλύπτει συνολική έκταση περίπου 4 στρεμμάτων όπου υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής υπογείου χώρου στάθμευσης με χωρητικότητα της τάξης των 150 θέσεων ανά όροφο. Η υπόγεια κατασκευή προβλέπεται να απαρτίζεται από τρεις υπόγειους ορόφους, συνολικής χωρητικότητας 450 θέσεων και η μελέτη για τον χώρο στάθμευσης ΙΧ οχημάτων θα ξεκινήσει εντός του έτους. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. May 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2007 Καλημέρα σας ,εγώ πέρασα στις 07:30 απο το σταθμο στο Αιγάλεω και είδα που είχανε κολλήσει δυο προχειρα χαρτια Α4 που στο ένα έγραφε ''Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΕΟΤΕΡΑΣ'' (μαλλον αποψη Λιαπη) και σρο αλλο έγραφε ''Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΆ'' (μαλλον αποψη Σουφλια ,εδω θα μου πεις που κολλαει το προσωρινα ,λες και λειτουργουσε και διακόπηκε). Ημαρτον .... το Ελλαδιστάν μου μεσα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 25, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2007 Προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες σύνδεσης δικτύων κοινής ωφελείας με το νέο υπό κατασκευή αμαξοστάσιο (Ελαιώνας) της Γραμμής 3 του Μετρό θα πραγματοποιηθεί κατάληψη της μίας λωρίδας κυκλοφορίας της Λ. Κηφισού στο ύψος της οδού Αγίου Πολυκάρπου. Συγκεκριμένα, από τις πρώτες πρωινές ώρες αύριο (Σάββατο 26 Μαΐου 2007), θα καταληφθεί η λωρίδα εκτάκτου ανάγκης και η πρώτη από δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας του κυρίου ρεύματος του κλάδου εξόδου της Λεωφόρου Κηφισού στην κατεύθυνση από Πειραιά προς Λαμία, σε μία απόσταση περίπου 800μ. Οι προαναφερόμενες εργασίες θα εκτελούνται καθ' όλο το 24ώρο με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί τις πρώτες πρωινές ώρες της ερχόμενης Τρίτης (29 Μαΐου 2007). Στη συνέχεια, και για χρονικό διάστημα δύο εβδομάδων, αντίστοιχες εργασίες θα εκτελούνται μόνον στη παράπλευρη οδό του Κηφισού, η οποία θα διαθέτει ανοικτή συνεχώς μία λωρίδα κυκλοφορίας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Αιγάλεω -Πανόρμου = 12 λεπτά και με γυναικα οδήγο και καινουργιο συρμο αλλα πηγαινε ψιλοαργα, Στην επιστροφή με παλαιο συρμο και ενα παλλικάρι οδηγο ο οποιος το πηγαινε μαλιοκούβαρα πρεπει να κάναμε 10,5 λεπτά. Πραγματικά τέτοιες υποδομές θα 'επρεπε να υπηρχαν απο πολυ παλαιοτερα, τελος παντων -δεν ειναι ώρα για γκρινιες- Καλορίζικο και καλοτάξιδο!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mplip Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Ξεκινησε? Λειτουργει κανονικα? Αιγελω μενω, εγκαινια κανανε αλλα δε ξερω αν ανοιξε τελικα Παράθεση :X Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
captum Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Ναι, από σήμερα το πρωί λειτουργεί κανονικά! (και μέχρι και τη Δευτέρα οι μετακινήσεις από και προς Αιγάλεω είναι δωρεάν) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Αιγάλεω -Πανόρμου = 12 λεπτά και με γυναικα οδήγο και καινουργιο συρμο αλλα πηγαινε ψιλοαργα, Στην επιστροφή με παλαιο συρμο και ενα παλλικάρι οδηγο ο οποιος το πηγαινε μαλιοκούβαρα πρεπει να κάναμε 10,5 λεπτά. Πραγματικά τέτοιες υποδομές θα 'επρεπε να υπηρχαν απο πολυ παλαιοτερα, τελος παντων -δεν ειναι ώρα για γκρινιες- Καλορίζικο και καλοτάξιδο!! Όταν λέμε παλιό και νέο συρμό τι εννοούμε ακριβώς;Πως τους ξεχωρίζεις;Αν εννοείς τους παλιούς συρμούς που είναι στον ΗΣΑΠ νομίζω αυτοί δεν χρησιμοποιούνται στο μετρό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Όταν λέμε παλιό και νέο συρμό τι εννοούμε ακριβώς;Πως τους ξεχωρίζεις;Αν εννοείς τους παλιούς συρμούς που είναι στον ΗΣΑΠ νομίζω αυτοί δεν χρησιμοποιούνται στο μετρό. Φαντάζομαι λέγοντας παλιούς θα εννοεί τους συρμούς που υπήρχαν ανέκαθεν στο μετρό με το γνωστό σωμόν χρώμα στο εσωτερικό ενώ νέους εννοεί τους συρμούς με το γκρι μεταλλικό και μπλε χρώμα που μπήκαν όταν έγινε η επέκταση Εθνική Άμυνα-Αεροδρόμιο (και οι σταθμοί Άγιος Δημήτριος και άγιος Αντώνιος) και οι οποίο στο εσωτερικό τους είναι ενιαίοι (δηλ. δεν είναι ξεχωριστά βαγόνια). ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Φαντάζομαι λέγοντας παλιούς θα εννοεί τους συρμούς που υπήρχαν ανέκαθεν στο μετρό με το γνωστό σωμόν χρώμα στο εσωτερικό ενώ νέους εννοεί τους συρμούς με το γκρι μεταλλικό και μπλε χρώμα που μπήκαν όταν έγινε η επέκταση Εθνική Άμυνα-Αεροδρόμιο (και οι σταθμοί Άγιος Δημήτριος και άγιος Αντώνιος) και οι οποίο στο εσωτερικό τους είναι ενιαίοι (δηλ. δεν είναι ξεχωριστά βαγόνια). ;) Σωστά,αυτούς του αεροδρομίου εννοείς.Η ένστασή μου ήταν στην ταχύτητα,φαντάζομαι και οι 2 πηγαίνουν το ίδιο από θέμα ταχύτητας τουλάχιστον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bored01 Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Σωστά,αυτούς του αεροδρομίου εννοείς.Η ένστασή μου ήταν στην ταχύτητα,φαντάζομαι και οι 2 πηγαίνουν το ίδιο από θέμα ταχύτητας τουλάχιστον. Ναι, η ταχύτητα είναι η ίδια.:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
greek_aeras Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Ο θόρυβος είναι διαφορετικός :p Αν δεν κάνω λάθος η ταχύτητα είναι κυρίως θέμα δικτύου και δευτερευόντως συρμών. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
VeCo Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Ο θόρυβος είναι διαφορετικός :p Αν δεν κάνω λάθος οι νέοι συρμοί έχουν καλύτερη ηχομόνωση. Παράθεση This blessed plot, this earth, this realm, this England... William Shakespeare: King Richard II Act 2, Sc 1 London is a state of mind Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Όταν λέμε παλιό και νέο συρμό τι εννοούμε ακριβώς;Πως τους ξεχωρίζεις;Αν εννοείς τους παλιούς συρμούς που είναι στον ΗΣΑΠ νομίζω αυτοί δεν χρησιμοποιούνται στο μετρό. Ναι νέους εννοώ αυτούς που έχουν εννιαίο τον εσωτερικό ΄χωρο και χρησιμοποιουνται και προς τα δρομολόγια του εσωτερικού., Δεν διαφοροποιησα τα παλαι και νεα απλά μετέφερα με τι μετακινηθηκα στις διαδρομές μου.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
captum Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Αν δεν κάνω λάθος οι νέοι συρμοί έχουν καλύτερη ηχομόνωση. Μπορεί, αλλά οι παλιοί κάνουν και κάτι "σφυρίγματα"/τριξίματα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KOPRINIOTIS Δημ. June 8, 2007 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2007 Μπορεί, αλλά οι παλιοί κάνουν και κάτι "σφυρίγματα"/τριξίματα... Πολυ καλος παντως ο νεος σταθμος στο αιγαλεω,μακαρι να ηταν ετοιμο και το παρκινγκ Παράθεση Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.