Jump to content

Nέο σχολικό βιβλίο Ιστορίας της ΣΤ΄Δημοτικού


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 215
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι, βέβαια δεν ασχοληθήκαμε με τις αλλαγές που έγιναν αλλά πάλι δεν αλλάξαν πολλά πράγματα. Επεσε λίγο "τρίψιμο" για να φύγουν διάφοροι "συνωστισμοί" αλλά δεν πειράχθηκε η όλη φιλοσοφία του βιβλίου. Ισως να μεταφερθούν αυτά τα posts σε εκείνο το θέμα και να συνεχίσουμε εκεί please?
Read The F...ing Manual First
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα της Stephania[/member] μεταφέρθηκε εδώ.

Τους ΟΠΧ τους ξέρετε,το τι απαγορεύεται και τι επιτρέπεται και αυτό το ξέρετε οπότε ελπίζω να μην έχουμε τα καλά του παρελθόντος...

Link to comment
Share on other sites

Τωρα βέβαια το έβγαλε το αφεντικό με προσφορά!:wacko:

1+1 δώρο ("Ματωμένα Χώματα", Διδώ Σωτηρίου).

 

Απο 'κει που το σχολικό βιβλίο είναι "light", διαβάζεις και τα Ματωμένα Χώματα και έρχεσαι στα ίσια σου!

Ο μόνος κερδισμένος ο εκδοτικός οίκος που έκλεισε συμφωνία με το Υπουργείο.;)

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

εμας μας βαανε και τα μαθαιναμε απο εξω..καθε μερα και αλλο

 

 

τον αντρα τον πολυτροπο πες μου θεα που χρονια...

 

ακομα τα θυμαμαι

 

LOL... εγώ θυμάμαι το "Ω κοινόν αυτάδελφον Ισμήνης κάρα" (or whatever) στην αρχή της Αντιγόνης (by the way Αντιγονη kicked _ss)

"Our lives are not our own.

From womb to tomb, we are bound to others, past and present.

And by each crime and every kindness, we birth our future."

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το greekalert ξεσκεπάζει τους θολοκουλτουριαρέους που επειδή τα βρήκαν σκούρα με την ψευτοδιόρθωση της ΝΤΡΟΠΗΣ βρήκαν άλλα τεχνάσματα για να διαστρεβλώσουν την ΙΣΤΟΡΙΑ.

 

Δείτε και αηδιάστε!!!

 

Επεξεργασία Ιστορικών Πηγών...στην Ελλάδα του 2007 από την Γιαννάκου με αγάπη...

 

 

πως;

 

παραθέτουμε το παρακάτω

 

ΕΝΟΤΗΤΑ "ΝΗΡΗΙΔΕΣ": Υποέργο "Επεξεργασία Ιστορικών Πηγών"

 

Κεντρικός άξονας των δραστηριοτήτων του εκπαιδευτικού πακέτου είναι η ανάπτυξη δεξιοτήτων αναζήτησης, μελέτης, περιγραφής, ερμηνείας, διαχείρισης και αξιοποίησης ιστορικών πηγών, γραπτών, υλικών, εικαστικών και προφορικών.

 

Το εκπαιδευτικό πακέτο στοχεύει να συνδέσει ιστορικές πηγές με ιστορικά ερωτήματα. Με τον τρόπο αυτό, ο απεριόριστος κόσμος των γεγονότων και των πιθανών ντοκουμέντων δεν συνιστά για την ιστορική μάθηση ένα αξεπέραστο πρόβλημα, εφόσον συσχετίζεται με συγκεκριμένα ιστορικά ερωτήματα.

 

Τα ερωτήματα είναι τα εργαλεία μέσα από τα οποία τα ντοκουμέντα θα γίνουν παροντικά και οι πληροφορίες που περιέχουν θα αποκτήσουν σημασία.

 

Πηγές της εφαρμογής αποτελούν γραπτές πηγές, οπτικά ντοκουμέντα, οπτικοακουστικά ντοκουμέντα, ηχητικά ντοκουμέντα, προφορικές μαρτυρίες, ηλεκτρονικές πηγές.

 

Το πακέτο θα καλύψει 30 διδακτικές ώρες και θα προσεγγίζει διδακτικούς στόχους των τάξεων Α’ και Γ’ Γυμνασίου, καθώς και Α’ και Γ’ Λυκείου.

 

για του λόγου το αληθές δείτε εδώ

 

http://portal.pleiades.cti.gr:8080/externa...E%BF%CF%85.aspx

 

Ποιοί έχουν αναλάβει αυτό το έργο;

 

απάντηση:

 

Ανάδοχοι: Ηλιοπούλου Ιωάννα, Ανδρεάδου Χαρίκλεια, Γκόγκολας Στράτος, Λαζαρη Σεβαστή, Μπενιάτα Ελένη,Ρεπούση Μαρία, Τσιβάς Αρμόδιος

 

για του λόγου το αληθές εδώ

 

http://portal.pleiades.cti.gr:8080/externa...s/AllItems.aspx

 

άλλα σχόλια για το παραπάνω θέμα δεν θα κάνουμε όλοι πλέον ξέρουν και μπορεί ο καθένας να κρίνει μόνος του

 

Μην σας φαίνεται παράξενο μετά που κάποιοι θα ισχυρίζονται πως έχουν και "πηγές" για να χαρακτηρίζουν τις καταστροφές...συνωστισμούς!!!

 

 

Σχόλιο :

 

Δηλάδή αν κατάλαβα καλά εγώ τώρα τα πιθανά ντοκουμέντα δεν θα είναι εμπόδιο στο ξεφούρνισμα όποιας αράδας αρέσει στην θολή κουλτούρα να καταχωρείται ως ιστορικό γεγονός. Και ποια θα είναι αυτά τα πιθανά ντοκουμέντα;

 

Μα όποια τους βολεύουν βρε κορόιδα, μην αυταπατάστε πως θα κρίνει όποιος κι όποιος τα λογής παραμύθια της χαλιμάς.

 

Ήξερα ότι πενία τέχνας κατεργάζεται αλλά η προδοσία κατεργάζεται τις περισσότερες, εμείς τι κάνουμε για όλους αυτούς τους ιερόσυλους που αυξάνονται σαν τα κεφάλια της λερναίας ύδρας κι αυτοί και οι δολοπλοκίες τους, εκεί είναι το θέμα.

 

Και μην μου πείτε πως η κυρά Κούλα ή ο κυρ- Μπάμπης θα καταλάβουν τι λένε αν ενημερωθούν για όλα αυτά. Το Doublespeaking το έχουνε σπουδάσει με μεταπτυχιακά στο εξωτερικό. Τι είναι αυτό; Απλούστατο.

 

Μια εταιρεία πχ λέει ότι ξεκινά ένα πρόγραμμα βελτίωσης εναλλακτικής καριέρας , μάνι μάνι απολύει τουλάχιστον 5000 εργάτες. Τι ωραίο που ακούστηκε όμως... κι επίσης δεν κατάλαβε κανείς τίποτα παρά μόνο όταν του δώσουνε το πασαπόρτι.

 

Η αρνητική έκβαση φροντίδας του ασθενούς δεν πάει το μυαλό σας τι είναι... Ζωή σε σας... βρε τον χάσατε τον ασθενή.

 

Οι εκτρεφόμενες με δημητριακά μονάδες ζώων είναι το κτήμα του μπάρμπα Λάμπρου με τις κότες, τα γουρουνάκια και τις αγελάδες που σίγουρα δεν θα καταλάβαινε αν του το λέγαμε ότι μιλάμε για τη φάρμα του.

 

Κι αν σας πει ο γιατρός σας ότι σας βάζει σε πρόγραμμα θεραπείας διατροφικής αποφυγής , μάλλον την πατήσατε γιατί περιδρομιάζατε μέχρι τώρα και σας συνιστά δίαιτα.

 

Όλα τα παραπάνω δεν τα βγάλαμε φυσικά από το μυαλό μας, από βιβλίο τα αντιγράψαμε από αυτά που σπουδάζουν κι αυτοί για να μας δουλεύουν ψιλό γαζί στα παράθυρα και που τρώνε χρόνια στα βιβλία για να κατορθώνουν να λένε κάτι που δεν καταλαβαίνουμε, παρ'όλα αυτά να μας πούν εκ των υστέρων "εγώ είπα την αλήθεια" άλλο αν εσείς δεν την πιάσατε.

 

Έτσι και η κυρά Ρεπούση φίλοι και φίλες μου βγήκε στο σεργιάνι με την συμμορία της να μας πασάρει το πρόγραμμα Νηρηίδες η αλλιώς παραμύθια της χαλιμάς. Το δεύτερο βέβαια σας παραπέμπει σε φούμαρα , ενώ το πρώτο ακούστε πόσο πρεστιζάτο είναι, αμέσως σε κάνει να λες ότι κάτι παίζει εδώ. Και βέβαια παίζει: Μπάλα με το μυαλό σας που ως θολοψαγμένο άτομο νομίζει ότι θα της κάνουμε και πάσα.

 

Πάσα την ίδια θα κάνουμε με μεγάλη κλωτσιά μάλιστα που το πόδι του Ζαγοράκη θα είναι απλά ένα χάδι.

 

Άει σιχτίρ επιτέλους και που΄σαι κυρά Ρεπούση αν το σπιτάκι σου πάθει καμία δραστήρια αποσυναρμολόγηση μην ανησυχείς απλά θα έχει ανατιναχτεί.

Link to comment
Share on other sites

Τα λινκς δεν ξέρω γιατι δεν ενεργοποιουνται απο εδω που ειναι και οι πηγη

θα τα βρείτε εδώ

 

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2007/09/2.html

 

http://www.greekalert.com/2007/09/2007.html

Link to comment
Share on other sites

Stephania το αποτέλεσμα θα είναι οικτρό...

Τα παιδιά μας σε 10 χρόνια θα μας αμφισβητούν και θα μας αποκαλούν αγράμματους!

Υπάρχει τρόπος άμεσης και αποτελεσματικής άσκησης πίεσης? Αν ναι ποιός είναι???

Δυστυχώς ο Έλλην είναι βαθιά νυχτωμένος και ενήμερος μόνο από το τελευταίο δελτίο ειδήσεων την 20:00, δηλαδή καθήμενος στον καναπέ και με την απόλαυση του φραπέ να "βλέπει το έργο των ανόητων και κατευθυνόμενων δημοσιογρ******" που με ένεση στο χέρι του μαθαίνουν ιστορία...

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Δεν του την μαθαινουν αυτο ειναι το προβλημα.ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ και ο φιλος μας τηλεθεατης διχως την παραμικρη κριτικη σκεψη να πει "κατσε ρε τι με κανουν εδω μου ριχνουν προπαγανδα?!" τα τρωει.

 

Παιδια η δικη μου αποψη ειναι οτι το βιβλιο της ΣΤ δεν ειναι αυτο το οποιο θα ενισχυσει τον υγιει πατριωτισμο των νεων παιδιων που σε 10-15 χρονια θα αποτελεσουν την νεα γενια του Ελληνισμου.Οταν απο το σχολειο ακομα δεν υπαρχει ουτε καν ΔΕΙΓΜΑ αναπτυξης πατριωτισμου γιατι μερικα σκουριασμενα μυαλα κυριως ψευτο-προοδευτικοι το θεωρουνε "φασισμο" (ακου εκει φασισμο ιδεα δεν εχουν για την διαφορα του φασισμου με τον πατριωτισμο) τοτε αναρωτιεμαι ωρες ωρες εαν ρε παιδι μου λεω εγω γινει μια κριση με την χωρα μας τι θα γινει ?Μηπως θα δωσουμε το χωμα μας ας πουμε ?

 

Οταν εχουμε τετοια ιστορια τοσο πλουσια τοσο γνωστη παντου στην Γη και υπαρχουν Ελληνες που δεν εχουν ιδεα απο αυτην , οπως για παραδειγμα με την κλασσικη ερωτηση "τι γιορταζουμε την 25Μαρτιου" και ειτε ακουμε "το ΟΧΙ" ειτε ακουμε... "τους τουρκους" τι να περιμενουμε ?Και οι 2 απαντησεις δειχνουν βαθεια ασχετοσυνη.

Και αυτο ειναι μονο η κορυφη του παγοβουνου...

 

Και εαν μερικοι θεωρουνε οτι το να εχεις πατριωτισμο ειναι δειγμα προς αποφυγην η ακομα χειροτερα ντροπη , εγω θα πω το αντιθετο.Οποιος δεν αγαπαει την χωρα του αυτος θα επρεπε να νιωθει ντροπιασμενος διοτι ετσι "χαλαει" μια πορεια της χωρας και του Εθνους μας γιατι ας μην ξεχναμε οτι λογο πατριωτισμου ξεκινησε για παραδειγμα η επανασταση του 1821 και για λογους πατριωτισμου και παλι αντισταθηκαμε τοσο γεναια στον Β παγκοσμιο πολεμο.

 

Για να κλεισω ειτε καποιος ειναι αριστερος , ειτε δεξιος , ειτε ακραιος απο οποιαδηποτε μερια , ειτε στο κεντρο θα πρεπει να εχει τουλαχιστον εναν ελαχιστο πατριωτισμο.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς το "νεο διορθωμένο" βιβλίο της ιστορίας δεν βγαίνει στην δημοσιότητα. Περιμένουν να ξεκινήσει η νέα σχολικη χρονιά για να μην μπορουν να το αποσύρουν και να το διδαχτουν τα παιδια μας ακομα μια φορα.Παιδια μικρα σαν σφουγγαρια να αποτυπωνουν βλακειες για την ιστορια τους.

 

 

ΑΠΟ ΤΟ greekalert.com διάβασα

 

 

Συνεχίζεται η κοροιδία με το βιβλίο της ιστορίας

Το πόρισμα Ζορμπά βγήκε στην δημοσιότητα...το βιβλίο της ιστορίας γιατί δεν βγαίνει;

γιατί αποτελεί επτασφράγιστο μυστικό; τι φοβούνται και δεν δίνουν στην δημοσιότητα ούτε ένα δείγμα του;

Στην περίπτωση του πορίσματος είχαμε πολιτικά κερδισμένους και πολιτικά χαμένους

μήπως στην περίπτωση του βιβλίου φοβούνται πως θα υποστούν και τα 2 κόμματα ζημιά;

μήπως η συνενοχή τους στην δημιουργία, αναγκάζει τα 2 κόμματα να είναι συνένοχα και στην συγκάλυψη;

τα ερωτήματα είναι πολλά...αλλά χωρίς απαντήσεις!!!

Το μόνο σίγουρο είναι πως η κυβέρνηση δεν θέλει με τίποτα να βγει στην δημοσιότητα πριν τις εκλογές

και πως η αντιπολίτευση έμμεσα επιβραβεύει το βιβλίο με την τοποθέτηση στο επικρατείας της κυρίας Θ. Δραγώνα

 

Δείτε εδώ τι ψέλλιζε η κυρία Γιαννάκου ως απάντηση στις επίμονες ερωτήσεις του Ν. Ευαγγελάτου (ακολουθει ενα βιντεο)

 

 

Σας παραθέτουμε μερικές ενδιαφέρουσες ερωτήσεις που δεν έγιναν στην υπουργό

 

1. Το Π.Ι. «φτιάχνει» τα βιβλία, το Π.Ι. τα «διορθώνει», δεν υπάρχει κατά την κυβέρνηση ζήτημα ευθύνης του Π.Ι;

2. Πότε έκρινε η Υπουργός ότι το βιβλίο έχρηζε διορθώσεως; Προ ή μετά του θορύβου; Πώς αντιμετώπισε το ΥπΕΠΘ στο διάστημα Σεπ06-Ιαν07 το βιβλίο;

3. Ποιας τάξης είναι αυτή η διόρθωση («βεβαίως έκρινα»); Ποιός είναι ο κατά την Υπουργό πήχης της παιδαγωγικής-επιστημονικής επάρκειας ενός σχολικού βιβλίου και τι ισχύει για τα κάτω από τον πήχη σχολικά εγχειρίδια;

4. Το βιβλίο «διορθώθηκε πλήρως», άρα αν υπάρξει «πρόβλημα», θα φταίει τώρα η Ακαδημία Αθηνών;

5. Τι έχει να δηλώσει η Υπουργός για την επικαλούμενη «αναρμοδιότητα» της Ακαδημίας Αθηνών από πλευράς της συγγραφικής ομάδας;

6. Δεν ξέρει η Υπουργός «ποια μέρα» θα φτάσει το βιβλίο στα σχολεία. Δεν γνωρίζει πότε θα γίνει επισήμως γνωστό το βιβλίο σε σχέση με τη 16η Σεπτεμβρίου. Τι μας έλεγε στις 2 Αυγούστου; Γιατί χαρακτηρίζει «γνωστές» τις αλλαγές; Γιατί μας πληροφορεί ότι «καθυστέρησε σχετικά» να φτάσει στα σχολεία;

7. Πώς σχετίζεται η «φιλοδοξία όλου του λαού να γράφει σχολικά βιβλία» με το χρόνο ανακοίνωσης των αλλαγών του βιβλίου;

8. Ποιος είναι ο λόγος που επέβαλε στο ΥπΕΠΘ την επιλογή να προσφερθούν στους μαθητές τα «Ματωμένα Χώματα»; Γιατί κάτι τέτοιο δεν έγινε τη σχολική χρονιά 06-07;

9. Νομίζετε ότι το όλο πνεύμα του βιβλίου συμβαδίζει με το άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος;

10. Οι έως σήμερα αλλαγές του βιβλίου είναι κατά βάση καρπός της πολιτικής ή της επιστήμης;

 

οι ερωτήσεις είναι απο το forum του αντίβαρου

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σακιςπλεϋερ απλά Ελληνικες ιδεες που πιστευω πρεπει να εχουν ολοι οι Ελληνες, Σε ευχαριστω παντως.

 

Παραθετω δυο κειμενα του Κ.Ζουράρι σχετικα με το βιβλιο -που δεν μας δινουν στην δημοσίοτητα περιμενοντας να αρχισει η νεα σχολικη χρονια έτσι ωστε τα παιδια να το γευτουν για δευτερη χρονια αδιαμαρτυρητα-και πστευω αξιζουν να το διαβασουν ολοι.

 

Ὕβρις δὲ δὴ πολυώνυμον» βιβλίο «Ἱστορίας», γιὰ τὴν Ἕκτη Δημοτικοῦ τῶν Ἑλληνοπαίδων…

 

Κὼστας Ζουράρις εἰδικὸς σύμβουλος τῆς «Μακεδονίας» καὶ τινῶν ἀκόμη

 

Ἀντίβαρο, ΙΟΥΝΙΟΣ 2007

 

Κατὰ τὴν διδακτικὴ χρονιὰ τοῦ σωτηρίου ἔτους 2006-2007, «τῶν ἐχθρῶν τὰ φουσᾶτα περάσαν…» καὶ διαγούμισαν τὴν ΣΤ΄ τάξη τοῦ Δημοτικοῦ Σχολείου μας, ὅπου, δωδεκάχρονα Ἑλληνόπουλα προσπαθοῦν νὰ γίνουν κι αὐτὰ μεδούλι «ἀπ’ τὰ κόκκαλα… τῶν Ἑλλήνων τὰ Ἱερά…», μαθαίνοντας Ἐλευθερία.

 

«Ἐλευθέρως… πολιτεύομεν…»: αὐτὴ εἶναι μόνη ἐφεύρεση τοῦ ἰλιαδορωμέηκου πολιτισμοῦ, μέσα στὴν «ἀργόσυρτη διάρκειά» μας καὶ αὐτήν, διὰ τοῦ «μολὼν λαβέ», προτείναμε ἐμεῖς, «ἐλεύθεροι πολιορκημένοι» καὶ νικημένοι ἀηττήτως, στοὺς ἑαυτούς μας καὶ τὴν Οἰκουμένη, τὴν μικρὴ καὶ τὴν μεγάλη.

 

Αὐτὴ ἡ μόνη ἐφεύρεση τοῦ καθ’ ἡμᾶς Τρόπου, ἡ Ἐλευθερία, εἶναι καὶ ἡ μόνη διδακτέα ὕλη, ποὺ ἐδῶ καὶ «τρεῖς ἢ ἕξι χιλιάδες χρόνια» τώρα, διδάσκουμε Ἐμεῖς, στὴν ἀνθρωπότητα ὁλόκληρη καὶ στὰ παιδιά μας ὅλα.. ὅσα μᾶς μένουν κάθε φορὰ ἀπὸ τὰ πένθη, τοὺς κατατρεγμοὺς καὶ τὴν φονικὴ χοάνη τῆς πολύπαθης ἀντιστασιακῆς μας ἱστορίας.

 

Κατ’ αὐτὸ τὸ δίσεκτο, λοιπόν, δυσώνυμον διδακτικὸ ἔτος 2006-2007, μιὰ «Ἱστορία» φθονουργὸς καὶ ἀλάστωρ τῆς ἀληθινῆς Ἱστορίας μας, ρύπανε καὶ βίασε τὰ δωδεκάχρονα παιδιά μας τῆς ΣΤ΄ τοῦ Δημοτικοῦ…

 

 

Ἡ Ὕβρις. Ἡ ἀπόλυτη Ὕβρις.

 

Ἡ «Ἱστορία», ποὺ ἐπιβλήθηκε ἐκεῖ, ὕπουλη, ἐκτρωματική, ξενόφερτη, ὑβρίζει. Ὑβρίζει παῖδας, ὑβρίζει ἔδη, ἐδάφη, θῆκας τε προγόνων, ἡρώων καὶ μαρτύρων, ἱερὲς σκιὲς προγόνων Μαρτύρων, ὑβρίζει τὴν Ἀλήθεια. Μᾶς βρίζει. Ὅλους μας: ζωντανούς, τεθνεῶτας, μελλοντικούς.Ἡ κουστωδία τῶν ἀσεβῶν, ποὺ κουρελούργησε αὐτὸ τὸ ἀνόσιο κουρελούργημα, ἐπειδὴ γνωρίζει τὸ ἀσήμαντον τῆς μηδαμινότητός της, πίστεψε ὅτι θὰ τὸ περάσει στὴ ζούλα… Κρίνουσα ἐξ ἰδίων τὰ ἀλλότρια, νόμισε, μέσα ἀπὸ τὴν «ἐκσυγχρονιστική» της παρακμή, πὼς σάπισε καὶ ἑάλω, ἡ «μετ’ εὐδοξίας πλήθους ἀριστοκρατία» τοῦ Τρόπου μας…

 

Νόμισαν, αὐτὰ τὰ Νατοκεμαλικὰ ρινίσματα, ὅτι θὰ περνοῦσε ἡ ὕβρις τους ἀμαχητί. Κι ὅμως, ἐξαίφνης, «πᾶσα ἡ Ἑλλὰς ἐσιδηροφόρει» ἐναντίον τους, μόλις ἄρχισε νὰ «διδάσκεται» ἡ κοπρώνυμος ὕβρις τῆς «Ἱστορίας» τους! Ἀμέσως, γονεῖς, δάσκαλοι, λόγιοι, ἐπιστήμονες, θεσμοί, ταγοί, ἡ Ἀκαδημία Ἀθηνῶν, ἡ Ἑταιρεῖα Μακεδονικῶν σπουδῶν, τὰ ποντιακά, κρητικά, μικρασιατικὰ σωματεῖα, τὸ περιοδικὸ Ἄρδην, τὸ Ρεσάλτο, ἡ Ρήξη, ἡ ἰστοσελίδα «Ἀντίβαρο», τὸ «Ἐμεῖς» τοῦ Τρόπου μας, ἐκκάλει ἀμέσως Ἐκκλησίαν, γιὰ νὰ ἐξωπετάξει τὸ «ἀποφώλιον τρέφος» αὐτῆς τῆς Ὕβρεως.

 

No passaran! …

ἀκόμη κι ἂν περάσουν, αὐτὰ τὰ ἐξαμβλώματα. Αὐτὴ εἶναι ἡ Παράδοσή μας: δὲν ἀντιστεκόμαστε ἐπειδὴ εἴμαστε βέβαιοι πὼς θὰ νικήσουμε. Ἀντιθέτως: στὰ τελευταῖα δύο-τρεῖς χιλιάδες χρόνια, ἀντισταθήκαμε ἀκριβῶς ἐπειδὴ γνωρίζαμε πὼς θὰ χάσουμε… Γιὰ τὸ «ἢ τὰν ἢ ἐπὶ τᾶς»… γιὰ τὸ γαμῶτο, γιὰ τὸ εὖ θνῄσκειν, ποὺ ὡραΐζει τελεσιδίκως καὶ ὑπερφαῶς, ἕνα πάντοτε ἀπορούμενον εὖ ζῆν… Αὐτὴ εἶναι ἡ Παράδοσή μας, ἀπὸ τότε, ἀπὸ «τὸ παλαιὸν Ἑλληνικόν», μέχρι σήμερα, ποὺ «ἡ Ρωμανία πάρθεν…» καὶ «τὴν Ρωμηοσύνη μὴν τὴν κλαῖς…»…

 

Αὐτὴ τὴν Παράδοση, ὅπου μὲ παρέδωσαν οἱ δικοί μου, τέτοια προσπάθησα νὰ τὴν διακονήσω μὲ τὴν ἐδῶ ἀντιστασιακή μου χαρμολύπη. Ὅσο ἔγραφα, ἀπὸ τὸν Δεκέμβριο τοῦ 2006, τὶς κυριακάτικές μου αὐτὲς κλαγγὲς στὴ Μακεδονία τῆς Θεσσαλονίκης μου, εἶχα, κατὰ τὸ Συναμφότερον τοῦ τρόπου μας καὶ χαρὰ καὶ λύπη, μαζί: λύπη, ἀφοῦ ἔβλεπα μέσα μου τὰ δωδεκάχρονα παιδιά μου νὰ τὰ σαπίζει αὐτὴ ἡ νατοκεμαλικὴ σεπηδών… Καί, μαζί, «ἀγρίαν χαράν», παπαδιαμαντική, διότι ἤμασταν ἀρίφνητοι, ὑπεράχρονοι καὶ ὑπερτελεῖς, οἱ ποὺ στήσαμε ταμπούρια, γιὰ νὰ μποροῦν κάποτε τὰ παιδιά μας νὰ μᾶς κρένουν «σφαγάδια κι ὄχι ψοφίμια»… μὲ τὸν Τρόπο τοῦ Καραϊσκάκη…

 

«Ὕβρις δὲ δὴ πολυώνυμον· πολυμελὲς γάρ…»

 

Ἡ Ὕβρις, ποὺ τὴν ξεχύνει αὐτὸ τὸ βαναυσούργημα τῆς «Ἱστορίας» τους, εἶναι καὶ πολυώνυμη κι ἔχει πολλὰ μέλη: στὸ περιοδικὸ Ἄρδην (τεῦχος 62, Νοέμβριος 2006 - Ἰανουάριος 2007), μὲ τὸ ἔγκριτο ἀφιέρωμά του ἐναντίον αὐτῆς τῆς ἱστορικοπαιδαγωγικῆς Ὕβρεως, ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ δρὰξ ποὺ διέπραξε τὸ τρισβάρβαρον ἔχει πνευματικὴ (…) τὴν ὑποτέλειά της παρὰ τῷ CDR SEE (ἄλλως, Κέντρον γιὰ τὴν Δημοκρατία καὶ τὴν Συμφιλίωση στὴν Νοτιο-ἀνατολικὴ Εὐρώπη, ἄλλως, ὑποκατάστημα τοῦ ΝΑΤΟ καὶ τῆς νεοεποχήτικης Νέας Τάξης τοῦ Ἀμερικανικοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ)1.

 

Ἔχει πολλὰ ὀνόματα ἡ Ὕβρις. Τὰ ὀνομάζω στὰ δοκίμια-κεφάλαια, ποὺ ἀκολουθοῦν. Ἔχει καὶ πολλὰ μέλη ἡ Ὕβρις τοῦ σχολικοῦ αὐτοῦ ἐκτρώματος, εἰς βάρος τῶν παιδιῶν μας: τὰ διαμελίζω, ἀρκούντως, δείχνοντας τὴν κιβδηλεία, τὴν νοθεία, τὴν ἀπάτη τους.

 

Θὰ δώσω, στὸν ἐδῶ πρόλογο, δύο δείγματα τῆς Ὕβρεως, τῆς πολυωνύμου, αὐτοῦ τοῦ ἀναλφαβήτου ἐγχειριδίου, τοῦ πρὸς κατασκευὴν νατοκεμαλικῆς ἀρβύλας μόνον καταλλήλου:

 

α) Στὴν σελίδα 94, τὸ ἀνεπίξεστον αὐτὸ ἄρβυλον, ἐπιτυγχάνει τὸ ἑξῆς βδέλυγμα: «Ὁ ἑλληνικὸς στρατὸς καταλαμβάνει ἐδάφη τῆς Μακεδονίας καὶ τῆς Ἠπείρου… Ὁ ἑλληνικὸς στόλος καταλαμβάνει ἐπίσης πολλὰ νησιὰ τοῦ ἀνατολικοῦ Αἰγαίου»!!! Δὲν ἀπελευθερώνει…

[/b]«Καταλαμβάνει» ἡ δυσώνυμος αὐτὴ «Ἱστορία» τί γράφει; Ὑπάρχει διττὸν ἐδῶ τὸ ἔγκλημα!!! Πρῶτον, βεβαίως, ὁ βιασμὸς ποὺ διαπράττει ὁ ἑσμὸς τῶν δυσσεβῶν, εἰς βάρος τῆς ψυχούλας τῶν παιδιῶν μας: ἂν δὲν εἶναι ἐγκαιροφλεγὴς ὁ δάσκαλος ἢ ἡ οἰκογένεια, τὰ ἀθῶα δωδεκάχρονα θύματα τοῦ βιβλίου θὰ πιστέψουν ὅτι ἡ Ἑλλάδα ἔκανε ἐπιθετικὸ πόλεμο! Καὶ κατέλαβε τοὺς τόπους αὐτούς, δὲν τοὺς ἀπελευθέρωσε ἀπὸ βαρειὰ δουλεία αἰώνων! Αὐτὸ εἶναι τὸ πρῶτο, τὸ πολὺ τοῦ ἐγκλήματος.

 

Τὸ δεύτερο καὶ ἐξ ἴσου πρῶτο πολὺ τοῦ ἐγκλήματος εἶναι ὅτι αὐτὴ ἡ δρὰξ τὼν ἡμιεγγραμμάτων ἡμιαναλφαβήτων συντακτο-συντακτριῶν, ἀγνοεῖ τὸ πολιτικὸ καὶ νομικὸ βάρος ποὺ ἔχουν οἱ λέξεις, στὶς διεθνεῖς, διακρατικὲς σχέσεις. Συνειδητῶς ἢ ἀσυνειδήτως (μὲ τὸ ἔτυμον τοῦ ὄρου), λοιπόν, τί κακοπραγοῦν; Ἀγνοοῦν τὰ ἐπιστημονίδια αὐτὰ ὅτι περιβαλλόμαστε πὸ «ἀναθεωρητικές», «irrédentistes»2 (νὰ πᾶνε νὰ μάθουν τὴν ὁρολογία) χῶρες, δηλαδὴ αὐτὰ τὰ φασιστομαφιόζικα, ἁρπακτικὰ καθεστῶτα τῆς Ἀλβανίας, τῶν Σκοπίων καὶ τῆς Κεμαλοτουρκίας; Τόσο ἀγγελόφρονα εἶναι αὐτὰ τὰ νατοκεμαλικὰ ἐριβριθῆ καὶ παίζουν ἐν οὐ παικτοῖς;

 

Ἄν, λοιπόν, ἔχουν «καταλάβει» καὶ ὄχι ἀπελευθερώσει, ὁ στρατὸς καὶ ὁ στόλος τῆς Ἑλλάδας, «τὴν Μακεδονία, τὴν Ἤπειρο» καὶ «πολλὰ νησιὰ τοῦ ἀνατολικοῦ Αἰγαίου», τότε τί; Τότε «νομιμοποιοῦνται», ναί, καὶ ἡ Ἀλβανία καὶ τὰ Σκόπια καὶ ἡ Τουρκία, νὰ μᾶς ζητήσουν – μέσα ἀπὸ τὰ σχολικά μας βιβλία μάλιστα (!) – τὴν ἐπιστροφὴ τῶν ἐδαφῶν, ποὺ δὲν μᾶς ἀνήκουν!

 

Ἀφοῦ, ἀκόμη καὶ τὰ ἐγχειρίδια τοῦ σχολείου μας ἀναγνωρίζουν ὅτι ἐνόπλως ἡ Ἑλλάς «καταλαμβάνει» τόπους ποὺ δὲν τῆς ἀνήκουν! Ναί! Τέτοιο ἐγχειρίδιο μπήγει πισώπλατα στὴν διεθνῆ θέση τῆς Ἑλλάδας, ὁ νατοκεμαλικὸς ραγιαδισμὸς τῶν φωστήρων αὐτῶν τῆς παιδαγωγικῆς τεχνογνωσίας! Καὶ εἶναι ἀπολύτως ἐπιβεβαιωμένον ὅτι ἡ βλακεία δὲν συνιστᾶ ἐλαφρυντικὸ τῆς προδοσίας…

 

β) «… οὐ μὴ σε ἀπαρνήσομαι…»3: Στὴν σελίδα 121 τοῦ κουρελουργήματος, ἡ ἀλάστωρ συμμωρία διαπράττει, μὲ τὸν νατοκεμαλικό της ραγιαδισμό, τὴν μεγίστην μειοδοσίαν ὡς ἐσχάτην προδοσίαν: τὰ δωδεκάχρονα παιδιά μας διαβάζουν τρίς, τρεῖς φορές, τὴν «διχοτόμηση τῆς Κύπρου» (sic!)

 

Αἱ, οἱ θεραπαινίδες αὐτὲς τῆς τουρκικῆς εἰσβολῆς καὶ κατοχῆς προσποιοῦνται πὼς ἀγνοοῦν ἤ - λόγῳ ἀγραμματοσύνης - ὄντως ἀγνοοῦν (!), πώς, κανένα ψήφισμα ἀπὸ ὅλα τὰ καταδικαστικὰ κατὰ τῆς Τουρκίας, στὸν ΟΗΕ, ναί, κανένα, δὲν μιλᾶ γιὰ «διχοτόμηση»! Ὅλα τὰ ψηφίσματα τοῦ ΟΗΕ καταδικάζουν «τὴν εἰσβολὴ καὶ τὴν κατοχή», ποὺ διέπραξε καὶ ἐξακολουθεῖ νὰ πράττει ἡ Τουρκία, εἰς βάρος τῆς Κύπρου!

 

Καὶ ὅλα τὰ ψηφίσματα τοῦ ΟΗΕ καλοῦν τὴν Τουρκία νὰ ἄρει τὴν κατοχὴ τῆς Βόρειας Κύπρου, ἀποσύρουσα τὰ στρατεύματα κατοχῆς! Αὐτὴ εἶναι ἡ μόνη ἐπίσημη θέση τῆς Κυπριακῆς Δημοκρατίας, τῆς ἑλληνικῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς, καὶ ὅλου τοῦ «πεπολιτισμένου κόσμου», τοῦ ἀπολίτιστου ΝΑΤΟ συμπεριλαμβανομένου… Ἡ «θέση» τῆς συμμωρίας τῶν «παιδαγωγῶν» ἐναγῶν εἶναι ἡ «διχοτόμηση»! Αὐτὴν προσπαθοῦν νὰ «περάσουν» στὸ ὑποσυνείδητον καὶ τὸ συνειδητὸν τῶν παιδιῶν μας, ἐπαναλαμβάνοντας τρὶς τὴν ἔκφραση «διχοτόμηση»! Καὶ μάλιστα, μὲ ἕναν ἀγύρτικο «διαρκῆ» ἐνεστῶτα, ποὺ θὰ μπερδέψει ὁριστικὰ τὰ παιδιά, κάνοντάς τα νὰ πιστέψουν ὅτι ἡ διχοτόμηση εἶναι γεγονὸς πιὰ τετελεσμένο καὶ ὁριστικό: «… καὶ τὸ νησὶ διχοτομεῖται»…

 

Τρὶς ἡ παραπλάνηση, τρὶς ἡ νατοκεμαλικὴ ἀγυρτεία, τρὶς ἡ κιβδηλεία, τρὶς ἡ προδοσία Νάτο, τὸ λένε οἱ Ἕλληνες, ἀκόμη καὶ στὰ σχολικά τους βιβλία – θὰ μᾶς ποῦν κατάμουτρα οἱ Κεμαλοτοῦρκοι!Ἡ «διχοτόμηση» τῆς Κύπρου εἶναι πιὰ ἀποδεκτὴ καὶ ἀπὸ τὸ ἐκπαιδευτικό σας σύστημα… Νά το, τὸ ΝΑΤΟ…

 

«Διχοτόμηση» τῆς Κύπρου, τρίς! Στὸ σχολικὸ βοήθημα δέ, γιὰ τὰ παιδάκια μας τῆς ΣΤ΄ Δημοτικοῦ! Ἀγραμματοσύνη τρίς, προδοσία τρίς

 

«… ἀπαρνήσῃ με τρίς»4

 

«… τρὶς ἀπαρνήσῃ με»5

 

«… ἀπαρνήσῃ με τρίς»6

 

Τρεῖς διχοτομήσεις στὰ παιδιά μας, τρὶς καὶ στὴν Κύπρο, ἀπὸ τὴν σελίδα 121 τοῦ σχολικοῦ κουρελουργήματος… Τρεῖς πνευματικὲς γενοκτονίες. Τρίς…

 

Γι’ αὐτὸ καὶ ἡ Κυπριακὴ Δημοκρατία ἐξωπέταξε μετὰ βδελυγμίας, ἔξω ἀπὸ τὰ σχολειά της, τὸ κατάπτυστον αὐτό… Στὸν ἀγύριστο… Παραμένει ἐδῶ ἀκόμη, στὴν ΣΤ΄ Δημοτικοῦ τῆς Ψωροκώσταινας… Ὕβρις δὲ δὴ πολυώνυμον.

 

 

1. Βλέπε ἀντιστοίχως, περιοδικό Ἄρδην, ὅπ. παρ. καὶ ἰδιαιτέρως, τὴν λαμπρὴ πολτοποίηση, ποὺ ἐπιδαψιλεύει στοὺς ἡμιμαθεῖς ἐπινοητὲς τῆς «Ἱστορίας ὡς ἐπινοήσεως» ὁ Γιάννης Παπαμιχαὴλ «συνάδελφός» των στὴν Πάντειο.

2. irredentisme = κρατικὴ πρακτικὴ ἡ ἐπιδιώκουσα τὴν «ἀπολύτρωση» ἐδαφῶν «δικῶν μας», ποὺ ὑφίστανται ξένη κατοχή.

3. Κατὰ Ματθαῖον 26, 34.

4. Κατὰ Λουκᾶν 22, 61.

5. Κατὰ Ματθαῖον 26,76.

6. Κατὰ Ματθαῖον 14, 72.

 

 

 

«Οἱ Ἕλληνες, τὸ 1940-41, ἀπομακρύνουν τὰ ἰταλικὰ στρατεύματα ἀπὸ τὰ ἑλληνοαλβανικὰ σύνορα» (Ἱστορία Στ΄ Δημοτικοῦ, σελ. 109) ἄλλως,

Ἡ νεοεποχήτικη παιδαγωγικὴ τεμπελοβλακεία

 

ΚΩΣΤΑΣ Γ. ΖΟΥΡΑΡΙΣ ἐκδότης τῆς «Μακεδονίας» καὶ τινῶν ἀκόμη

Ἀντίβαρο, Δεκέμβριος 2006

 

«Παρακάτου εἶναι ἕνας χορὸς ὅπου γένεται. Ἕνας μὲ σκουτιὰ φράγκικα χορεύει μ’ ἕναν Ἕλληνα (…) Ὁ φραγκοφορεμένος θέλει τὸν δικό του χορό, ὁ Ἕλληνας τὸν δικό του καὶ θὰ μαλώσουνε ὁγλήγορα, ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ μάθη ἕνας τοῦ ἄλλου τὸ χορό».(Μακρυγιάννη ἀπομνημονεύματα)

 

Οἱ Ἕλληνες λοιπόν, τὸ 1940-41 «ἀπομακρύνουν» τὰ ἰταλικὰ στρατεύματα. Πῶς; Μὲ τηλεβόα ἢ μὲ τηλεβόλα; Μὲ ἐντομοαπωθητικό, ἴσως; Μὲ τοῦ βιβλίου τῆς ἔκτης τοῦ δημοτικοῦ τὴν ἀερομυθία ἢ μὲ «ἀέρα», «ἀέρα»; Ἀνάμεσα στὰ ρήματα, τὰ χιλιάδες, τὰ «ἀπομακρύνσεως σημαντικά» καὶ τὰ πολέμου ἐνδεικτικά, ναί, αὐτὸ τὸ «ἀπομακρύνουν» διάλεξαν τέσσερις ἐρίγδουποι ἐμπειρογνώμονες τοῦ Παιδαγωγικοῦ (;) Ἰνστιτούτου (;) τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας (;) καὶ τὸ ἐνέκριναν τρεῖς «κριτές-ἀξιολογητές»-φωστῆρες τοῦ καθ’ ἡμᾶς γνόφου τῆς εἰσαγομένης ἀγνωσίας.

 

«Στὶς 27 Αὐγούστου τοῦ 1922 ὁ τουρκικὸς στρατὸς μπαίνει στὴ Σμύρνη. Χιλιάδες Ἕλληνες συνωστίζονται στὸ λιμάνι, προσπαθῶντας νὰ μποῦν στὰ πλοῖα…» (Ἱστορία Στ΄ Δημοτικοῦ, σελ. 100).Τί ἔγινε ρὲ παιδιά; Τελικῶς μπῆκαν; Μὴ σπρώχνεστε… Ὅλοι θὰ μπεῖτε! Ἀνάγωγοι! Καλέ, ἡ μαμά σας δὲν σᾶς ἔμαθε τρόπους; Γιατὶ σπρώχνεστε;

 

«…νὰ μποῦν στὰ πλοῖα καὶ νὰ φύγουν γιὰ τὴν Ἑλλάδα…».

 

Ἡ συναρπαστικὴ περιγραφὴ τελειώνει ἐδῶ, μὲ ἀποτέλεσμα, οἱ ἐν βουλιμία πληροφορίας ἀναγνῶστες, νὰ ἔχουν μείνει, sur leur faim....

 

Τελικῶς, φύγανε γιὰ τὴν Ἑλλάδα, αὐτοὶ οἱ Ἕλληνες ποὺ συνωστίζονται στὸ λιμάνι τῆς Σμύρνης; Πῶς ἔφυγαν; Bussiness class, charter; Ὡς ὑποβρύχιοι ἁλιεῖς ἢ ὡς ὑποβρύχια πτώματα;

 

Άϊ σιχτίρ… ὅπως θὰ ἔλεγε καὶ ὁ Κεμάλ, ὁ ὁποῖος, οὐδαμοῦ τοῦ ρυπαρογραφήματος αὐτοῦ ἀναφέρεται, ὅπως ἡ ἔρευνα καὶ ἡ ἐπιστήμη ἔχει ἀποφανθεῖ ὁριστικῶς περὶ αὐτοῦ, δηλαδή, ὡς ὁ γενοκτόνος τοῦ Μικρασιατικοῦ Ἑλληνισμοῦ. Ὥστε ἔτσι, γιὰ τοὺς φωστῆρες καὶ γιὰ τὴν ἀρχιφωστῆρα τοῦ κοπροδόχου αὐτοῦ ἀγλαΐσματος, οἱ Ἕλληνες, στὶς 27 Αὐγούστου τοῦ 1922, ἐκεῖ στὴν τριῶν χιλιάδων ἐτῶν ἀποβάθρα τῆς ἑλληνικῆς Σμύρνης, «συνωστίζονται», γιὰ νὰ πάνε Ἀργοσαρωνικό-μπλοὺμ καὶ τούμπαλιν. Μ’ αὐτὸ τὸ «συνωστίζονται» τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας βρίζει τὸν παπποῦ μου, τὴν γιαγιά μου, τὴν μητέρα μου, πρόσφυγες τῆς Μικρασιατικῆς καταστροφῆς. Μ’ αὐτὸ τὸ ἐμετικὸ «συνωστίζονται» πέντε ἑκατομμύρια Ἑλλήνων, ποὺ εἴμαστε ἀπόγονοι τῶν σφαγιασθέντων ἀπὸ τοὺς Τούρκους, νοιώθουμε στὰ σπλάχνα μας μέσα, ὅτι τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας καθυβρίζει τὴν ἱερὴ μνήμη τῶν ἀδικοχαμένων.

 

Αἰδώς, γυρολόγοι τῆς ἀμερικανικῆς νέας τάξης πραγμάτων, ἐξυπνάκηδες, δηθενάδες, ποὺ βουλιάξατε στὸ τίποτε τοῦ δῆθεν σας καὶ στὸ δῆθεν τοῦ τίποτε… Σᾶς λείψανε τὰ ῥήματα ρέ; Λείψανα ὀδωδότα καὶ πεφυσιωμένα τῶν εἰσαγωμένων ἐντολῶν!

 

Ὥστε ἔτσι! Ἀπευθύνεστε σὲ παιδιὰ ἕντεκα-δώδεκα χρόνων καὶ αὐτὴ τὴν εἰκόνα τοὺς δίδετε: οἱ Ἕλληνες, πάντοτε ἀνυπόμονοι, «συνωστίζονται» στὴν ἀποβάθρα τῆς Σμύρνης! Καὶ ὁ στρατευμένος λαὸς τῶν Ἑλλήνων τὸ 1940, «ἀπομακρύνει» τοὺς Ἰταλοὺς ἀπὸ τὴν Πίνδο, σὲ ἄλλα χειμέρια, γιὰ νὰ ξεχειμάσουν. Προφανῶς στὸ Chamonix… Ἢ μήπως στὸ Cran; Καὶ δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω: δὲν μποροῦσαν οἱ Ἀρχὲς στὴ Σμύρνη, νὰ μοιράσουν δελτία προτεραιότητος γιὰ τὴν ἐπιβίβαση τῶν συνωστιζομένων; Αὐτό, γιατὶ δὲν τὸ ἐπισημαίνουν μὲ τὴ δέουσα ἐπιστημονικὴ ἐγκυρότητά τους, οἱ ὡς ἄνω προμνησθέντες «κριτές-ἀξιολογητές», καθηγητὲς καὶ λοιποὶ ἐκφωνητὲς τῆς ἀμερικανικῆς νέας τάξης; Δελτία προτεραιότητος, ρὲ παιδιά! Θὰ εἴχε λυθεῖ τὸ πρόβλημα τῆς ἐπιβιβάσεως τῶν ἐπὶ τρεῖς χιλιάδες ἔτη Ἑλλήνων τουριστῶν, ἐπὶ τῆς Μικρασιατικῆς ἀκτῆς!!! Δομο-λειτουργικὴ ἀπροσωπία, παιδαγωγικὴ ἀφασία καὶ ἀνεπιστήμων ἀσυναρτησία.

 

Ὁ μαῦρος ὁ Γκούρας ἀναστέναξε καὶ μοῦ λέγει: «Ἀδελφὲ Μακρυγιάννη, σὲ καλὸ νὰ τὸ κάμη ὁ Θεός, ἄλλη φορὰ δὲν τραγούδησες τόσο παραπονεμένα…

 

-Εἴχα κέφι τοῦ εἶπα, ὁποῦ δὲν τραγουδήσαμεν τόσον καιρόν».

(Μακρυγιάννη ἀπομνημονεύματα).

 

Εἶναι κατάφωρη, ἀκόμη καὶ διὰ τυφλοῦ ὀφθαλμοῦ ὑπονομευτικὴ κρυψιβουλία, ἡ ὁποία συνέταξε τὸ παιδαγωγικὸ αὐτὸ ἔκτρωμα, εἰς βάρος ὅλων τῶν παιδιῶν μας, ὅσων θὰ περάσουν ἀπὸ αὐτὴν τὴν προκρούστειον κλίνην τοῦ βιβλίου τῆς ἔκτης δημοτικοῦ: μὲ αὐτὴν τὴν μπαγιάτικη, θύραθεν πλύση ἐγκεφάλου, τῆς δῆθεν «ἀντικειμενικότητας», θὰ πουλήσουν στὰ ἀνύποπτα παιδιά μας, μέσα σ’ ἕναν ὠκεανὸ χασμουρητῶν, ὅλη τὴ σαβούρα ποὺ ὁργανώνεται ἀπὸ τὰ think tank τῆς νέας τάξης πραγμάτων. (ὅπου τὸ tank περισσεύει καὶ εἶναι βεβαίως ἀνύπαρκτο τὸ think).

 

Ἡλίου φαεινότερον: τὰ παιδιά, δὲν πρέπει νὰ ἀποκτοῦν αὐτοσυνειδησία! Τὰ παιδιά, θὰ κινηθοῦν μέσα σὲ ἕνα πολτῶδες μάγμα ἀδιαφοροποιήτων γεγονότων, ὅπου ὅλα, φύρδην-μίγδην, μέσα σὲ ἕνα τίποτα ἀσημαντότητας, θὰ ἔχουν σημασία ἀσήμαντη. Δὲν εἴμασταν ποτὲ στὴ Μικρὰ Ἀσία. Δὲν τὴν χτίσαμε ἐμεῖς. Κι ἄν τὴν χτίσαμε δὲν ἔχει σημασία. Μᾶς σφάξανε. Καὶ αὐτὸ δὲν ἔχει σημασία. Δὲν τὸ λέμε στὰ παιδιά. Οἱ Τοῦρκοι δὲν εἶναι Τοῦρκοι. Ὑπῆρξαν Ὀθωμανοί, δηλαδή, τώρα ὑπάρχουν μόνο ὡς Τοῦρκοι, ἀπόντες δηλαδή, ἀπὸ τὰ «γεγονότα» ποὺ διέπραξαν ἢ δὲν διέπραξαν οἱ Ὀθωμανοί.

 

Κι ὅμως, ὁ δυτικὸς ἀνθρωπισμὸς γιὰ τὸν ὁποῖο κόπτονται οἱ συνοικιακοὶ αὐτοὶ στοχαστὲς τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου τῶν Ἀθηνῶν, ἐπιμένει, διὰ μέσου π.χ. τοῦ Tollin, ἠρωϊκοῦ κομμουνάρου τῆς Κομμούνας τῶν Παρισίων, ὅτι οἱ ἄνθρωποι ἀποκτοῦν νόημα καὶ ἀξιοπρέπεια καὶ ἐλευθερία, μόνον μέσα στὶς «φυσικὲς κοινότητές» τους. Αὐτὴν τὴν «φυσικὴ κοινότητα» τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, μὲ ἀντιπαιδαγωγικὴ ὅσον καὶ βλακώδη λύσσα, προσπαθεῖ νὰ ξερριζώσει ἀπὸ τὰ τρυφερὰ παιδιά μας, ἡ ἄμουσος συμπαιγνία, ποὺ κακοτέχνησε τὸ βιβλίο τῆς ἔκτης δημοτικοῦ.

 

Κάνουν ὅτι δὲν καταλαβαίνουν αὐτὲς οἱ κυρίες καὶ οἱ κύριοι, ὅτι παιδάκια ἕντεκα-δώδεκα χρόνων, δὲν μποροῦν νὰ συνεπαρθοῦν, νὰ κατανοήσουν καὶ νὰ ταξινομήσουν τὸν κόσμο γύρω τους, ἄν ὁ κόσμος αὐτός, δὲν προσωποποιεῖται μὲ πρόσωπα ἔνσαρκα. Μὲ πρόσωπα ζωντανά, τυρρανισμένα ἐκθαμβωτικῆς ὀμορφιᾶς καὶ λάμπουσας ἀσχήμιας, μὲ πρόσωπα ποὺ θὰ μιλοῦνε πρόσωπο μὲ πρόσωπο μὲ τὰ παιδιά μας: ὁ Καραϊσκάκης, ὁ Μακρυγιάννης, ὁ προδότης γελοῖος Μαυροκορδάτος, τὸν ὁποῖον ἐμφανίζουν, οἱ ἀρειμάνιοι, ὡς ἰσόκυρον τοῦ Κολοκοτρώνη (ἴσου μεγέθους φωτογραφίες ἀμφοτέρωθεν)! Τὸ κατάπτυστο αὐτὸ κουρελούργημα, σκοπὸ ἔχει μία νέα πνευματικὴ γενοκτονία εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνισμοῦ! Ποῦ εἶναι ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἔνσαρκοι ἥρωες τῶν γεγονότων; Π.χ. στὴ σελίδα 44 τοῦ ἐπονειδίστου αὐτοῦ ὀνείδους, μὲ τίτλο «Πολεμικὲς ἐπιχειρήσεις: 1821-1824», οἱ μηδενογνώμονες αὐτοὶ συγγραφεῖς, κατορθώνουν νὰ μὴν ἀναφέρουν οὔτε ἕνα ὄνομα! Καὶ πιστεύουν, ὅτι παιδιὰ τῆς ἡλικίας αὐτῆς, θὰ ἐνδιαφερθοῦν γιὰ τὶς ἀφηρημένες λέξεις μὲ τὶς ὁποῖες οἱ ἐπαΐοντες αὐτοὶ βομβαρδίζουν τὰ τρυφερά τους μυαλουδάκια! Τὸ μόνο ὄνομα βέβαια, ἐκεῖ, εἶναι ὁ φιλέλλην Δράμαλης! «Μετὰ οἶας ἀνεπιστημοσύνης καὶ *******ς, πέπρακται»… Μιὰ ποῦ ἔκανε τόσα ἔξοδα τὸ σεβαστὸν ὑπουργεῖον Παιδείας μ’ αὐτὸ τὸ βιβλίο, δὲν τὸ στέλνει νὰ μπαζώσει τὴν ὑποθαλασσία; Ἐκεῖ ἄλλωστε, τὸ βιβλίο ἔχει μιὰ ἐλπίδα νὰ συναντήσει τοὺς Ἔλληνες ποὺ «συνωστίζονται»… στὴν ἀποβάθρα τῆς Σμύρνης τὸ 1922 καὶ ἔκτοτε ἀγνοεῖται, ἀπὸ τὸ βιβλίο, ὁ προορισμός τους…Ἀργολόγοι, ὑπομείοντες τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου.

 

Πύξ-λὰξ ἔξω! (Μακεδονία, 17/12/2006)

 

Σχόλιο: Στην καθομιλούμενη "Ουστ με κλωτσομπουνίδια" !

Link to comment
Share on other sites

αληθεύει πως πήρε πίσω η υπουργός Eθνικής Παιδείας από τον ΟΕΔΒ τις διορθώσεις του βιβλίου της Ιστορίας;;;;

 

Στην σελίδα esos (καθημερινή ηλεκτρονική ενημέρωση για την Παιδεία)

http://www.esos.gr/protovathmia/istoria492007.htm

αναρτήθηκε άρθρο με ημερομηνία 4/9/2007 που αναφέρει τα παρακάτω:

 

04/09/2007 12:35

 

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΡΤΕΛΗ

 

press@esos.gr

 

«Πάγωσαν» όλες οι διαδικασίες διόρθωσης του βιβλίου της Ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού στον Οργανισμό Εκδοσης Διδακτικών Βιβλίων, με εντολή της υπουργού Παιδείας Μαριέττας Γιαννάκου.

 

Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos στον Οργανισμό Διδακτικών Βιβλίων στάλθηκε από το υπουργείο έγγραφο με το οποίο ζητούνταν να γίνουν συγκεκριμένες διορθώσεις.

 

Κι ενώ οι υπηρεσίες του Οργανισμού ξεκίνησαν τις διαδικασίες που απαιτούνται για τις διορθώσεις του βιβλίου, μετά από λίγες ημέρες η διοίκηση του ΟΕΔΒ ειδοποιήθηκε από το υπουργείο Παιδείας να αγνοήσει το αρχικό κείμενο των διορθώσεων και ότι πρόκειται η κ. Γιαννάκου να στείλει νέα απόφαση.

 

Μέχρι σήμερα 4 Σεπτεμβρίου η διοίκηση του ΟΕΔΒ δεν έχει λάβει καμία νεότερη εντολή.

 

Αυτό σημαίνει ότι το βιβλίο της Ιστορίας με τις διορθώσεις θα καθυστερήσει να φθάσει στα χέρια των μαθητών.

 

Ηδη το βιβλίο της Ιστορίας δεν υπάρχει στη λίστα των βιβλίων της ΣΤ τάξης που αυτές τις ημέρες παραδίδονται στους διευθυντές των Δημοτικών Σχολείων

 

 

 

 

Τελικά θα μας πει κανείς τι γίνεται με αυτό το βιβλίο;

 

Και ενώ κανείς δεν λέει τίποτα για το βιβλίο της ΣΤ δημοτικού στην προσπάθεια τους να γλυτώσουν την κατακραυγή και τις εκλογικές απώλειες που θα έχουν από αυτό.

Η Υπουργός δέχεται καταγγελία από το Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας ότι απέστειλε με ηλεκτρονική αλληλογραφία, στις ατομικές θυρίδες των εκπαιδευτικών, των «πεπραγμένων» του ΥΠΕΠΘ συνοδευμένα από επιστολή και φωτογραφία της κ. Γιαννάκου προς τους εκπαιδευτικούς.

περισσότερα και για αυτό το θέμα θα βρείτε στην πολύ ενημερωμένη ιστοσελίδα με θέματα παιδείας esos.gr

 

http://www.greekalert.com

Link to comment
Share on other sites

Αυτα το κοπι πειστ σκοπο έχουν την ενημερωση για οσους ενδιαφερει το θεμα και δεν ειναι μπλογκ για το πως περασα το σαββατοκυριακο η με τι μανο θα βάψω το σαββατοβραδο τα νυχια μου

 

αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα προσπερασε το η απλα γραψε τι γνωριζεις εσυ για το θεμα προς ενημερωση των υπολοιπων

Link to comment
Share on other sites

Αυτα το κοπι πειστ σκοπο έχουν την ενημερωση για οσους ενδιαφερει το θεμα και δεν ειναι μπλογκ για το πως περασα το σαββατοκυριακο η με τι μανο θα βάψω το σαββατοβραδο τα νυχια μου

 

αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα προσπερασε το η απλα γραψε τι γνωριζεις εσυ για το θεμα προς ενημερωση των υπολοιπων

 

Χίλιες φορές να ασχολιόσουν με αυτό :X:X

Link to comment
Share on other sites

Χίλιες φορές να ασχολιόσουν με αυτό :X:X

Τι να τα βάψει, αφού θα σπάσουν στους αγώνες.

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

Αυτα το κοπι πειστ σκοπο έχουν την ενημερωση για οσους ενδιαφερει το θεμα και δεν ειναι μπλογκ για το πως περασα το σαββατοκυριακο η με τι μανο θα βάψω το σαββατοβραδο τα νυχια μου

 

αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα προσπερασε το η απλα γραψε τι γνωριζεις εσυ για το θεμα προς ενημερωση των υπολοιπων

 

Ανεξαρτήτως αν το θέμα είναι για το πως θα βάψεις τα νύχια σου ή το βιβλίο της Ιστορίας, τα forum είναι κυρίως για να γράφουμε τις απόψεις μας άντε να παραθέτουμε και καμια είδηση/άποψη, όχι να κάνουμε κλοπή-paste όλο το internet εδώ μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Το οτι ασχολουμαι με αυτο δεν σημαινει πως δεν βαφω τα νυχια μου απλα δεν κανω αυτο μονο.

 

Οσο για το κλοπι-πειστ απο διαφορα σαιτς ενημερωσης πολυ θα ηθελα να κανουν και αλοι εδω μεσα για να μην ψαχνω καθε φορα μονη μου να τα βρω

 

Αποψεις ειναι και ολα αυτα και προπαντων ΕΙΔΗΣΕΙΣ

 

ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ μια ΣΩΣΤΗ αποψη ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ και οχι να πετα ο καθενας το μακρυ του και το κοντο του οντας ανενημερωτος

Link to comment
Share on other sites

"Η νέα κυβέρνηση θα αποφασίσει για το βιβλίο"

 

 

Πλήρως επιβεβαίωσε την αποκάλυψη που αναδημοσίευσε το greekalert προχθές σχετικά με το πάγωμα των εξελίξεων του βιβλίου της ΣΤ δημοτικού.

 

Οπως είχαμε γράψει, με επιστολή του Υπουργείου προς τον Οργανισμό Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων πάγωσαν οι εργασίες για το νέο βιβλίο ιστορίας.

 

Οπως δημοσιεύει το Σάββατο ο Ελεύθερος Τύπος, ο Υφυπουργός Παιδείας Γιωργος Κάλος δήλωσε τα παρακάτω:

 

«Η απόφαση για την εκτύπωση και τη διανομή του βιβλίου δεν έχει ληφθεί ακόμη. Θα είναι απόφαση της νέας κυβέρνησης», δήλωσε ο κ. Καλός απαντώντας σε σχετική ερώτηση που του υποβλήθηκε από τον ΕΤ κατά την αναχώρηση του υφυπουργού από το Θ’ Θεολογικό Συνέδριο. Νωρίτερα ο κ. Καλός από το βήμα του συνεδρίου είχε αφιερώσει στο βιβλίο σημαντικό μέρος της ομιλίας του, στην οποία κατέστησε σαφές ότι κατά τον ίδιο, «το βιβλίο είναι ακατάλληλο για παιδιά και θα έπρεπε να αποσυρθεί».

 

Διαβάστε το άρθρο εδώ : http://www.e-tipos.com/newsitem?id=9107

Link to comment
Share on other sites

Στεφανία η αρνητική κριτική αυτή που δέχεσαι είναι ένα δείγμα του τι θα εισπράξουμε αύριο από τη νέα γενιά περί Ελληνικής ιστορίας και όχι μόνο !!!

 

Αυτά…

Θα ’θελα να ’μουνα παιδί…
Link to comment
Share on other sites

Φιλε θνητε,

 

Ισως δεν εχουν καταλαβει πολλοι το μεγεθος του προβληματος , τι πραγαματικα ειναι η ιστορια μας και η γλωσσα μας, οταν θα το αντιληφθουν θα ειναι πλεον πολυ αργα. Παραθετω κατι που ειπε ο Κισιγκερ για τους Ελληνες και το οποιο βρισκει τελεια πρακτικη εφαρμογη στις μερες μας.

 

O Κίσιγκερ και οι Έλληνες

ΕΥΚΡΙΝΩΣ

ΤΟΥ ΚΟΡΝΗΛΙΟΥ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ

 

«Ο ελληνικός λαός είναι δυσκολοκυβέρνητος και γι' αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ, δηλαδή, να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία, τα πνευματικά και ιστορικά αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε κάθε δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, για να μη μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, να μη μας παρενοχλεί στην Ανατολική Μεσόγειο, στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή τη νευραλγική περιοχή μεγάλης στρατηγικής σημασίας για μας, για την πολιτική των ΗΠΑ».

 

Η κυνική αυτή ομολογία ανήκει στον πρώην υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ την περίοδο της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο Χέντρι Κίσιγκερ. Τα πιο πάνω ανέφερε το 1994 προς κορυφαίους του πολιτικού κόσμου και δημοσιεύθηκαν στις 12.2.1997 από την «Turkish Daily News».

Πώς να μη συνδέσουμε την ανιστόρητη ιστορία της έκτης Δημοτικού, με το βομβαρδισμό των επιθέσεων κατά του Ελληνισμού; Αν αντιδρούμε -όσο αντιδρούμε- στις επιθέσεις για κατάληψη ενός κομματιού γης, όπως στα Ίμια, τα Στροβίλια, και άλλα, πόσω μάλλον στις επιθέσεις κατά της ίδιας της ταυτότητάς μας.

 

http://www.simerini.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=287547

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...