greek_aeras Δημ. December 14, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2006 Τι ακριβώς μας πήραν? Όταν λέω διάδοχο εννοώ ότι έχουν ήδη σχεδιάσει το πρότυπο, που θα εκτελεί υπερατλαντικές πτήσεις, σε πολύ μικρό χρόνο, σπάζοντας (όπως και το κονκόρντ) το φράγμα του ήχου, ίσως και κατα 2 φορές Την ιδέα ενός αεροπλάνου που θα σπάει το φράγμα του ήχου και την υλοποίηση της. Οι Ευρωπαίοι το έφτιαξαν αλλά δεν κατάφεραν να το κρατήσουν. Εκτός αν έχουν σχεδιάσει το πρότυπο εδώ και 30 χρόνια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. December 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2006 καλα τοσο θορυβο ρε παιδια κανει?πω,πω,το φανταζομαι.ωστοσο κι εγω ειχα ακουσει οτι μετα την πτωση αποσυρθηκαν πλεον. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. December 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2006 Εδώ υπάρχουν και στιγμιότυπα από την τελευταία πτήση: http://www.youtube.com/watch?v=heXPxK1NjLY&mode=related&search= Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
porcupine Δημ. December 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2006 Για την προσγείωση concorde σε ελληνικό αεροδρόμιο, είχα ακούσει ότι ήταν αναγκαστική προσγείωση(δεν είμαι σίγουρος όμως) Οχι,δεν ισχύε κάτι τέτοιο.Όπως προείπα, είχε να κάνει με επίσημη παρουσίαση του στην Ο.Α για την σκέψη που υπήρχε να ενταχθεί στον στόλο. καλα τοσο θορυβο ρε παιδια κανει?πω,πω,το φανταζομαι.ωστοσο κι εγω ειχα ακουσει οτι μετα την πτωση αποσυρθηκαν πλεον. φαντάσου ένα μαχητικό αεροσκάφος, με 4 κινητήρες. απ'οσο θυμάμαι,έφερε τους κινητήρες του αγγλικού βομβαρδιστικού Vulcan.:lol: Παράθεση "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul." [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dead Angel Δημ. December 15, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2006 Εντυπωσιακό όντως Παράθεση My Blog | Twitter Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 otan protobgike to en logo aeroplano , i ameriki trela8ike! i boing den mporese na xonepsei oti ta eyropaidakia ebgalan tetio aeroplano! to apotelesma!? epi xronia eixan apagoreysei epi kairo tin prosgiosi tou concorde sta amerikanika aerodromia!!! ;) 26 Δεκεμβρη το τελευταιο. το θεμα ηταν χασιμο χρηματων απο την boeing...την ιδια περιοδο ετοιμαζε κ η boeing to 2707 με 300θεσεις εναντι 100,αλλα ποτε δεν το τελειωσε...μεχρι π αποφασισαν να ανοιξουν τα αεροδρομια τους για τα concorde μιας κ υπηρχαν πολλοι π τα ηθελαν για μετακινησεις. δεν ειμαι σιγουρος αλλα νομιζω οτι οι τιμες εισητηριων ηταν υπερβολικες για τους περισσοτερους ...+θορυβο+χαλαγε το οζον. <<The United States had cancelled its supersonic transport (SST) program in 1971. Two designs had been submitted; the Lockheed L-2000, looking like a scaled-up Concorde, lost out to the Boeing 2707 http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_2707, which had originally been intended to be faster, carry 300 passengers and feature a swing-wing design. Industry observers in France and the United Kingdom[citation needed] suggested that part of the American opposition to Concorde on grounds of noise pollution was, in fact, orchestrated by, or at least encouraged by, the United States Government, out of spite at not being able to propose a viable competitor, despite President John F. Kennedy's impassioned 1963 statement of commitment.[6] Other countries, such as Malaysia, also ruled out Concorde supersonic overflights due to noise concerns>> - Concorde produced nitrogen oxides in its exhaust, damaging to the ozone layer at the airliner's stratospheric cruising altitudes-. http://en.wikipedia.org/wiki/Concorde http://www.concorde-jet.com/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 http://www.youtube.com/watch?v=xNsT6ohE_EY&mode=related&search= εδω ειναι η τελευται πτηση αυτου το πουλιου η φατσα του πιλοτου στο τελος δειχνει το ποσο σημαντικο ηταν αυτο το αεροπλανο.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Symos Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Τα αεροδρόμια της Αμερικής δεν ανοιγόκλειναν για το Concorde. Ούτε κάνα τζάμι έσπασε επειδή πέρασε το Concorde 20 χιλιόμετρα πιο πάνω. Στην Αμερική υπάρχουν μέγιστα επιτρεπόμενα όρια θορύβου και το Concorde ήταν πάνω από αυτά τα όρια, εξ'ου και όπως σωστά είπε κάποιος φίλος παραπάνω επιτρεπόταν μόνο να πετάει πάνω από θάλασσα. Γι'αυτό πήγαινε στη Ν.Υόρκη αλλά δε μπορούσε να πάει πιο μέσα. Επίσης η μύτη δεν άλλαζε ούτε με το μοντέλο, ούτε με τον αέρα. Ήταν φτιαγμένη έτσι ώστε να αλλάζει κλίση και να είναι ίσια όταν πετάει και να στραβώνει προς τα κάτω στην απογείωση-προσγείωση για λόγους ορατότητας και μόνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosmaroulitsis Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Προβλήματα #1 Προβλήματα #2 Προβλήματα #3 Προβλήματα #4 :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
crazy_4 Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 πάντος σε κάτι βίντεο που είδα δεν ήταν και το πιο άνετο αεροπλάνο στο εσωτερικό του! Παράθεση You'll remember me...//For the rest of you Life!// <------------------------------------------> Amanitou City Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mvagustagm2000 Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 καλα τοσο θορυβο ρε παιδια κανει?πω,πω,το φανταζομαι.ωστοσο κι εγω ειχα ακουσει οτι μετα την πτωση αποσυρθηκαν πλεον. εκανε απιστευτο θορυβο...:) ετριζαν τα παντα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 πάντος σε κάτι βίντεο που είδα δεν ήταν και το πιο άνετο αεροπλάνο στο εσωτερικό του! α μπα... δερματινα παντου φαγητο εξαιρετικο τι αλλο θες?..... δυο ωρες ταξιδι κανει οχι 10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkosnet Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Απο τα καλυτερα αεροπλανα που δημιουργησε ο ανθρωπος. Σταματησε λογω του γνωστου ατυχηματος, ενω δεχθηκε ενα τεραστιο οικονομικο πληγμα με την καταρρευση των Διδυμων Πυργων αφου πολλα απο τα θυματα ηταν και οι μονιμοι πελατες του. Υπηρξε καποια στιγμη και μια μεγαλη οργανωση που αποδοκιμαζε το Concorde λογω του θορυβου που εκανε και δημιουργουσε προβλημα στην αναπαραγωγη πτηνων επειδη τα τρομαζε λενε. Επισης ποτε δεν απεφερε τερααααααααστια κερδη καθως κοστισε τα διπλα χρηματα απο αυτα που ελεγε ο προυπολογισμος του. Αν πετυχετε καποια στιγμη το ντοκυμαντερ στον ΣΚΑΪ δειτε το. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Απο τα καλυτερα αεροπλανα που δημιουργησε ο ανθρωπος. Σταματησε λογω του γνωστου ατυχηματος, ενω δεχθηκε ενα τεραστιο οικονομικο πληγμα με την καταρρευση των Διδυμων Πυργων αφου πολλα απο τα θυματα ηταν και οι μονιμοι πελατες του. Υπηρξε καποια στιγμη και μια μεγαλη οργανωση που αποδοκιμαζε το Concorde λογω του θορυβου που εκανε και δημιουργουσε προβλημα στην αναπαραγωγη πτηνων επειδη τα τρομαζε λενε. Επισης ποτε δεν απεφερε τερααααααααστια κερδη καθως κοστισε τα διπλα χρηματα απο αυτα που ελεγε ο προυπολογισμος του. Αν πετυχετε καποια στιγμη το ντοκυμαντερ στον ΣΚΑΪ δειτε το. Μονο για το συγκεκριμενο λογο δε σταματησαν οι πτησεις. Σταματησε 1ον λογω του δυστυχήματος και 2ον λογω του υψηλου λειτουργικου κοστους. Μη ξεχνατε ότι σχεδιαστηκε τη δεκαετια του 60. Ενδεικτικα αναφερω ότι το 1996 Heathrow-JFK το εισιτήριο κοστισε ₤8500 (~€14,000) τοτε, αλλα σημερινα περιπου €20,000. Το κοστος είναι διπλασιο από το να ταξιδέψεις First Class με ΒΑ που κοστιζει γυρω στα €10,000 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karaLRS Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 και επιαναν 3-4 φορες την ταχυτητα του ηχου... εντάξει μια φορά που την έπιανε καλά ηταν.μην τα θέλουμε ολα :p σχετικά με την μυτη ανεβοκαταβαινε για ορατότητα στην προσγειωση απογειωση οπως ειπε και ενας φίλος πιο πάνω. :) Παράθεση http://img24.imageshack.us/img24/8241/image1ph.jpg Κάθε εθνικό οικοδόμημα,κατά συνέπεια και το ελληνικό πρέπει να στηριχθεί σε τρεις στύλους: Τη θρησκεία, την παιδεία και την δικαιοσύνη. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeverMind Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Εντωμεταξυ η μυτη φαινεται να ειναι ενα ενιαιο κομματι!πως στο καλο ανεβοκατεβαινε η ατιμη! Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosmaroulitsis Δημ. December 16, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2006 Εντωμεταξυ η μυτη φαινεται να ειναι ενα ενιαιο κομματι!πως στο καλο ανεβοκατεβαινε η ατιμη! Αυτό έχει σχέση με το φαινόμενο συστολής-διαστολής, ή είπα βλακεία τώρα...;;;:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Αυτό έχει σχέση με το φαινόμενο συστολής-διαστολής, ή είπα βλακεία τώρα...;;;:p Not really:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Ρε παιδια σορρυ κιολας αλλα οι μισοι λετε οτι να 'ναι εδω μεσα. Ενας να ειχε κανει λιγο googling και τα μισα σχολια δεν θα υπηρχαν! http://en.wikipedia.org/wiki/Concorde ΕΛΕΟC Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nos 55 Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Αυτο δεν ηταν που οταν ηταν στον αερα μεγαλωνε το μηκος του κατα 1μετρο?? Παράθεση Nokia 3310, 3510, 3510i, n81, n82, n95, Lumia 625 | SE T610, K700i, k750i, M600 | Sony Xperia Z1 | Samsung Galaxy S2, Galaxy S Advance, Note 4F | Apple iPhone 4s | Motorola Atrix 4G | HTC Touch HD, HD 2, Desire, Desire HD, Desire S Current devices: iPhone 6s, Ipad 2 Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alphaleader Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Ρε παιδια σορρυ κιολας αλλα οι μισοι λετε οτι να 'ναι εδω μεσα. Εεεεεελα... γιατι το λες αυτο? :lol: :p Η αληθεια ειναι πως αυτα που εχουν γραφτει εδω μεσα ανετοτατα σηκώνουν νεκρους απο τους ταφους τους. Τεσπα... keep posting, να κανουμε μια σουμα στο τελος :p Παράθεση Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ταξιδιωτης22 Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 μα νομιζω στην τελευταια πτηση οπου ηταν και η μοιραια αρπαξαν φωτια οι τροχοι?η κανω λαθος. Παράθεση Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosmaroulitsis Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Διαβάστε στο Wikipedia όπως λέει και το παιδί απο πάνω...;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yoshimoto Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 Τα Concorde είναι αγγλογαλλικής κατασκευής, εξού και οι 2 προφορές τους (Κονκόρντ γαλλιστί, Κόνκορντ αγγλιστί). Η αφορμή για την αποσυρσή τους ήταν η πτώση ενός από αυτά κατά την απογείωσή του από το Charles DeGaulle του Παρισιού, η οποία οφείλεται σε απίθανες συμπτώσεις. Αιτία ήταν όντως το υψηλό κόστος. Υπερατλαντικό ταξίδι από Λονδίνο ή Παρίσι σε Ν. Υόρκη μέσα σε 4 ώρες (όταν τα συμβατικά αεροσκάφη τύπου jet χρειάζονται 8ωρο) To Concorde ηταν συντομογραφια του ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ονοματος Aerospatiale-British Aerospace Concorde 102 για την Βρεταννια και Aerospatiale-British Aerospace Concorde 100 για την Γαλλια... Ηταν απο κοινου κατασκευη. Η χαρακτηριστηκη "μυτη" οπως λετε... δουλευε σαν αεροφρενο...κατεβαινε κατα την προσγειωση...αλλα και στην απογειωση... εδω σας παραθετω link με πολλες φωτογραφιες: http://www.airliners.net/search/photo.search?aircraft_genericsearch=Aerospatiale-British%20Aerospace%20Concorde&distinct_entry=true... Ηταν οντως καταπληκτικες οι επιδωσεις του...2,5 Μach (ητοι 2.355 χιλιομετρα ανα ωρα...2 φορες η ταχυτητα του ηχου, σε υψομετρο 35.000 ποδων)... Τα παραθυρα του ηταν μικρα, για καλυτερη "πιεση" καμπινας... Δεν χρειαζοταν ιδιαιτερα μεγαλο διαδρομο απο-προσγειωσης... του εφτανε μονο ο μισος (1.500 μετρα) εχουν υποθει απιστευτα πραγματα σε 3 σελιδες σε αυτο το θεμα... για ενα αεροπλανο ΘΡΥΛΟΣ... παρακαλω...αμα δεν ξερετε, ανατρεξτε στην ιστορια πρωτα:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Yoshimoto Δημ. December 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2006 σταματησαν να πετουν διοτι δεν ηταν τοσο οικονομικα... μια φορα, αρκετα παλια θυμαμαι, οταν το αεροδρομιο ηταν ακομη στο ελληνικο, ενα ειχε περασει (αναγκαστικη προσγειωση) απο το πειραια και προσεδαφιστηκε στο ελληνικο για ανεφοδιασμο... το ειχαν δειξει και οι ειδησεις.:O εκανε απιστευτο σαματα και ολα τα τζαμια ετριζαν.:) Το "περιστατικο" δεν ηταν αναγκαστικη προσγειωση... ηταν δοκιμαστικη πτηση του πρωτοτυπου το 1971... και δοκιμαζαν αν μπορει να "επιχειρει" στην Αθηνα... την τοτε εποχη καμια οργανωση φιληκη προς το περιβαλλον στις ηπα δεν το ηθελε οχι επειδη δεν ηθελε η boeing.... το concorde θελει απιστευτα λεφτα μονο και μονο για να συντηρει τους απιστευτους rols που φοραγε... δεν ηταν και το καλυτερο για δυο εταιρειες που το κοστος του αεροπλανου εφτανε στα ιδια επιπεδα ενος sr71 :rolleyes: :p Δεν μπορεις να συγκρινεις ενα αμιγως στρατιωτικο αεροσκαφος με ενα πολιτικο, γιατι δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια.... Τα αεροδρόμια της Αμερικής δεν ανοιγόκλειναν για το Concorde. Ούτε κάνα τζάμι έσπασε επειδή πέρασε το Concorde 20 χιλιόμετρα πιο πάνω. Στην Αμερική υπάρχουν μέγιστα επιτρεπόμενα όρια θορύβου και το Concorde ήταν πάνω από αυτά τα όρια, εξ'ου και όπως σωστά είπε κάποιος φίλος παραπάνω επιτρεπόταν μόνο να πετάει πάνω από θάλασσα. Γι'αυτό πήγαινε στη Ν.Υόρκη αλλά δε μπορούσε να πάει πιο μέσα. Επίσης η μύτη δεν άλλαζε ούτε με το μοντέλο, ούτε με τον αέρα. Ήταν φτιαγμένη έτσι ώστε να αλλάζει κλίση και να είναι ίσια όταν πετάει και να στραβώνει προς τα κάτω στην απογείωση-προσγείωση για λόγους ορατότητας και μόνο. Εδω κανεις ενα λαθος... το εν λογω αεροσκαφος, εχει διανυσει σχεδον ολες τις ΗΠΑ...εχει κανει δρομολογια και στην Καλιφορνια... Οπως και προς ανατολας, οταν ειχε η British Airways συνεργασια με την Singapore... και εκανε δρομολογια προς Σινγκαπουρη, αλλα και Ιαπωνια και Κινα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.