Jump to content

Ταχυμεταφορές (Couriers)


mplip
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά επέλεξα γενική. Δευτέρα το έστειλαν, Τετάρτη μεσημεράκι το είχα σπίτι!Περιμένω acs... Να δω πότε και αν το φέρουν.οχι τίποτε άλλο, αλλά η ουρά στο κατάστημα του Ευόσμου είναι τραγική.

 

 

Τις τελευταίες ημέρες δέχτηκα δέματα από dhl, speedex, γενική ταχυδρομική. Όλες σε πολύ καλά επίπεδα! Η acs μας τα χάλασε.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εν τέλη το φέρανε πριν λίγο.

Να πω την αλήθεια το περίμενα από βδομάδα

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

:shoot: - 4 στα 4 για την Elta Courier μεσα σε 3 μηνες του 2021 (!)

 

ΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ: 17-03-2021 07:09

ΑΦΙΞΗ ΣΕ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ: 17-03-2021 12:25

ΠΡΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ: 17-03-2021 14:47

ΠΑΡΑΛΗΠΤΗΣ ΔΕΝ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ: 17-03-2021 15:38

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: 17-03-2021 15:38

 

η ΜΟΝΑΔΙΚΗ μεταφορικη που δεν βρισκει ενα καταστημα ανοιχτο απο το πρωϊ ως αργα το βραδυ,κοιταξτε οι αστειοι τυποι τι πανε να μου πουν πως την ιδια μερα που εφτασε στο πρακτορειο σε 2 ωρες το εβγαλαν για διανομη,που τα πουλατε αυτα ρε τεμπεληδες?

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Τελευταία έχω αγοράσει από το καλάθι του skroutz που συνεργάζεται με τη μεταφορικη Sendx.

Απλά έπαθα σοκ. Λεπτομερέστατη ενημέρωση και από πλευράς skroutz και της μεταφορικής. Σου ορίζουν με sms ένα δίωρο παράδοσης από την προηγούμενη μέρα και 10 λεπτά πριν φτάσει ο κούριερ σου στέλνει μύνημα ότι εντός 10 λεπτών είναι στο χώρο.

Τσιμπιομουνα αν το ζω.

3 στις 3 παραγγείλιες ήρθαν έτσι σε 2 εργάσιμες.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το σκρουτζ μόνο με αυτήν συνεργάζεται;

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το σκρουτζ μόνο με αυτήν συνεργάζεται;

 

Όχι μόνο. Στην Πάτρα στέλνουν κατά 90% με acs. Speedex, courier center και καμία φορά με ΕΛΤΑ κουριερ

Link to comment
Share on other sites

Το σκρουτζ μόνο με αυτήν συνεργάζεται;
Όχι , αλλά απο περισυ περίπου που ψωνίζω πολύ συχνά από το καλάθι του skroutz , μόνο με acs μου έρχονταν και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες καθυστερήσεις και χωρίς τα τραγικά ήρθαμε και δεν σας βρήκαμε ενώ είσαι σπίτι.

Έχω περιορίσει από τις αγορές μου τα σκρουτζομαγαζα τα κλασικά γιατί έχω πέσει πολύ συχνά σε φολες.

Δηλαδή σε πολυήμερες αναμονες προμήθειας του προιοντος, λάθος διαθεσιμότητες , κακή επικοινωνία , επίσης ακυρώσεις τελευταιας στιγμής καθώς και οι κούριερ ( και η acs) τους κρέμαγαν και αυτους και τον παραλήπτη με τραγικότητες .

 

Τον τελευταίο μήνα που έκανα 3 αγορές από καλαθι Σκρουτζ ήρθαν και οι 3 με sendX με όλα τα θετικά που περιεγραψα στο προηγούμενο ποστ.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by skoulikomirmigot
Link to comment
Share on other sites

:respect: - ευφανταστο

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

speedex...ας βγαλουν το speed, εκτος αν το ex υποδηλωνει κατι!!

Παραγγελία που έκανα, σταλθηκε 19-3.

(Αξια 260ε, πληρωμενα)

23.3 ξεκιναν οι προγραμματισμοι παραδοσης απο πλευρας τους. ενημερωση καμια

μονο εχθες, 30.3 με πηρε ο κουριερ για να με ενημερωσει πως 14.30-15.30 θα περασει να μου παραδωσει....περιμενα...περιμενα...περιμενα.Το καταστημα της σπιντεξ εντωμεταξυ, στα 100μετρα.

Πηρα τηλεφωνο, τίποτα...δεν το σηκωναν

Πηρα στο κινητο που με καλεσε , εβγαινε τηλεφωνητης...

Σημερα παλι τα ιδια.

το μεσημερι καταφερα να βγαλω ακρη!!πηρα τηλ στα κεντρικα στην αθηνα, τους ειπα τι εγινε και ο ευγενεστατος κυριος μου ειπε πως το δεμα μου βλεπει πως ειναι στο γραφειο της σπιντεξ(ουτε καν προς παραδοση)

Εφυγα για το καταστημα οπου μου ειπαν απλα "αχ, μπερδευτηκαν οι παραγγελιες"

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εμαθα, αυτό το Πάσχα 2 τουλάχιστον μεγαλα καταστήματα παιχνιδιών ΔΕΝ κάνουν αντικαταβολή με την παραγγελία (οπως εκαναν περυσι), προφανως λογω καθυστερήσεων των κουριερ πολλοι πελατες δεν δεχτηκαν την καθυστερημένη παραγγελία.

 

Οι εταιρίες κουριερ εννοειται οτι αδιαφορουν να προσλαβουν έξτρα υπαλληλους, γι'αυτό και η παραπάνω συμπεριφορά των καταστημάτων...

 

Καλά θα πάει αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εμαθα, αυτό το Πάσχα 2 τουλάχιστον μεγαλα καταστήματα παιχνιδιών ΔΕΝ κάνουν αντικαταβολή με την παραγγελία (οπως εκαναν περυσι), προφανως λογω καθυστερήσεων των κουριερ πολλοι πελατες δεν δεχτηκαν την καθυστερημένη παραγγελία.

 

Οι εταιρίες κουριερ εννοειται οτι αδιαφορουν να προσλαβουν έξτρα υπαλληλους, γι'αυτό και η παραπάνω συμπεριφορά των καταστημάτων...

 

Καλά θα πάει αυτό...

 

 

Καλά θα κάνουν τα καταστήματα. Η αντικαταβολή έπρεπε να έχει πεθάνει ΧΤΕΣ. Σε καμία άλλη χώρα δεν υπάρχει αυτό.

 

 

Και για να γνωρίζεις. Ειδικά στο δεύτερο lockdown πολλοί μα πάρα πολλοί "έξυπνοι" αγόραζαν το ίδιο προϊόν από 2-3 καταστήματα ανάλογα με τις μεταφορικές. Όποιο ερχόταν πρώτο το έπαιρναν. Τα υπόλοιπα πίσω.

 

 

Και επίσης χωρίς αντικαταβολή είναι πολύ πιο εύκολο να διαχειριστείς δέματα ειδικά στις μικρές πόλεις. Δεν ανησυχείς για χρήματα σε περίπτωση απόντος. Το αφήνεις όπου βρεις. Αδερφό, ξάδερφο, μπατζανάκη, κουμπάρο, γκόμενο κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα κάνουν τα καταστήματα. Η αντικαταβολή έπρεπε να έχει πεθάνει ΧΤΕΣ. Σε καμία άλλη χώρα δεν υπάρχει αυτό.

 

 

 

Ίσως όταν «ωριμάσουν» και στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και εμφανίζουν σωστές διαθεσιμότητες.

Link to comment
Share on other sites

Καλά θα κάνουν τα καταστήματα. Η αντικαταβολή έπρεπε να έχει πεθάνει ΧΤΕΣ. Σε καμία άλλη χώρα δεν υπάρχει αυτό.

 

 

Και για να γνωρίζεις. Ειδικά στο δεύτερο lockdown πολλοί μα πάρα πολλοί "έξυπνοι" αγόραζαν το ίδιο προϊόν από 2-3 καταστήματα ανάλογα με τις μεταφορικές. Όποιο ερχόταν πρώτο το έπαιρναν. Τα υπόλοιπα πίσω.

 

 

Και επίσης χωρίς αντικαταβολή είναι πολύ πιο εύκολο να διαχειριστείς δέματα ειδικά στις μικρές πόλεις. Δεν ανησυχείς για χρήματα σε περίπτωση απόντος. Το αφήνεις όπου βρεις. Αδερφό, ξάδερφο, μπατζανάκη, κουμπάρο, γκόμενο κτλ...

δεν ισχύει αυτό και αν το έκαναν καλά το έκαναν διότι οι διαθεσιμότητες των παραγκων του Σκρουτζ είναι εντελώς πλασματικές

επίσης τώρα τελευταία το ίδιο το Σκρουτζ εγγυάται επιστροφή χρημάτων για αγορές αν δεν έρθει το προϊόν,γιατί άραγε?

άρα πονηροί είναι οι μπανταχτσηδες οι μαγαζατορες που τα κονομαει το Σκρουτζ με δήθεν δεικλιδες ασφαλείας ότι θα πάρεις το προϊόν στην ώρα του

και δικαίωμα του καταναλωτή να αλλάξει γνώμη,αυτά είναι τα ρίσκα της δουλειάς και όποιο μαγαζί δεν το αντιλαμβάνεται να κλείσει τις αγορές εξ αποστάσεως

α ρε amazon ,ότι ώρα γουστάρεις απλά ακυρώνεις ακόμα και αν παρελαβες

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Ίσως όταν «ωριμάσουν» και στην Ελλάδα τα ηλεκτρονικά καταστήματα και εμφανίζουν σωστές διαθεσιμότητες.

 

δεν ισχύει αυτό και αν το έκαναν καλά το έκαναν διότι οι διαθεσιμότητες των παραγκων του Σκρουτζ είναι εντελώς πλασματικές

επίσης τώρα τελευταία το ίδιο το Σκρουτζ εγγυάται επιστροφή χρημάτων για αγορές αν δεν έρθει το προϊόν,γιατί άραγε?

άρα πονηροί είναι οι μπανταχτσηδες οι μαγαζατορες που τα κονομαει το Σκρουτζ με δήθεν δεικλιδες ασφαλείας ότι θα πάρεις το προϊόν στην ώρα του

και δικαίωμα του καταναλωτή να αλλάξει γνώμη,αυτά είναι τα ρίσκα της δουλειάς και όποιο μαγαζί δεν το αντιλαμβάνεται να κλείσει τις αγορές εξ αποστάσεως

α ρε amazon ,ότι ώρα γουστάρεις απλά ακυρώνεις ακόμα και αν παρελαβες

 

 

Χαίρομαι που ακούω τέτοιες ωραίες απόψεις. Πραγματικά. Αλλά είναι κανένας από εσάς "μαγαζάτορας"; Όχι φυσικά. Διότι αν ήσασταν δε θα γράφατε τέτοια. Όταν έρθει ο ΧΨΩ και σας παραγγείλει κάτι ΕΣΥ θα το πληρώσεις στον εισαγωγέα. Τον εισαγωγέα και φυσικά το εργοστάσιο ΔΕΝ τον νοιάζει αν ο akalos και ο dis ακύρωσαν την παραγγελία διότι νομίζουν ότι είναι "έξυπνοι". Το κατάστημα θα βρεθεί με κάτι που κοστίζει Χ και πολύ πιθανόν να μη φταίει καν το ίδιο. Για τα χάλια των courier την πληρώνουν τα καταστήματα. Και να ξέρετε επίσης ότι η courier θα πληρωθεί ότι και να γίνει. Το πάρεις ή όχι το δέμα. Απλά και μόνο η διακίνηση πληρώνεται.

 

 

Τι έχουμε λοιπόν; Κάποιους "εξυπνάκηδες δήθεν καταναλωτές" που προκαλούν ζημιά στα καταστήματα νομίζοντας ότι φταίνε αυτά ενώ στην πραγματικότητα φταίνε οι courier.

 

 

Αν όμως ήταν καταργημένες οι αντικαταβολές θα σας "έκαιγε" ο πωπός σας διότι τα χρήματα θα είχαν ήδη εισπραχθεί. Οπότε ούτε θα ήσασταν τόσο large με τις διπλές παραγγελίες αλλά και οι courier θα αναγκαζόντουσαν να προσλάβουν κόσμο διότι μετά τις 2-3 πρώτες καταγγελίες για μη παράδοση δέματος θα πήγαινε το σκ@τό στην κάλτσα.

Link to comment
Share on other sites

α μάλιστα άρα όπως σωστά λες συμφωνείς και συ μαζί μου ότι είναι οι μαγαζατορες οι πονηροί

και όχι δεν είμαι μαγαζατορας πονηρός ....είμαι Έλληνας καταναλωτής που έχει κόψει όλα τα μαγαζιά σχεδόν γιατί ξέρω τα δικαιώματα μου που οι μαγαζατορες έχουν αποποίηση κατά βούληση εκτός μερικών ελάχιστων εξαιρέσεων

τα ίδια ισχύουν και για την αμαζόνα ξέρεις όμως αυτή αναλαμβάνει το ρίσκο,και δεν είναι η μοναδική υπάρχουν και άλλες που σε διάστημα 60 ημερών δέχονται επιστροφές

τέλος πάντων η πραγματικότητα είναι μια

και ο καθένας κρίνει και παραγγέλνει

γνωστή εταιρεία χρεώνει ακόμα και τις συναλλαγές ον λαιν 0,30....αυτά!!!

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι που ακούω τέτοιες ωραίες απόψεις. Πραγματικά. Αλλά είναι κανένας από εσάς "μαγαζάτορας"; Όχι φυσικά.

 

 

Γνωριζόμαστε ; Όχι φυσικά.

 

Οπότε οι «έξυπνοι» χαρακτηρισμοί επιστρέφονται.

 

Αν δεν μπορείς να διατηρήσεις e-shop με ικανό απόθεμα και σωστές διαθεσιμότητες, μην το διατηρείς. Δε σου φταίνε οι πελάτες σου. Αν θέλεις όλο το εμπόρευμα να προπληρώνεται από τον πελάτη να το αναφέρεις ευκρινώς ώστε να το γνωρίζει ο καταναλωτής πριν την αγορά.

 

Το να αναφέρει κάποιος ψευδώς άμεση διαθεσιμότητα ώστε να καπαρώσει τα χρήματα του πελάτη και μετά να αγοράσει το προϊόν από τον εισαγωγέα είναι απατεωνία.. Σε αυτό αναφερόμουν σε περίπτωση που δεν έγινε σαφές.

 

Κι όπως προείπα παρακαλώ λίγη προσοχή με τους χαρακτηρισμούς.

Link to comment
Share on other sites

Το δέμα με αντικαταβολή διαχειρίζεται αλλιώς σε σχέση με το προπληρωμένο. Οι αντικαταβολες μου παραδίδονται άμεσα γιατί πνίγονται να πάρουν τα λεφτά.

Οι προπληρωμενες είναι τελευταίες σε προτεραιοτητα .

 

Τα μαγαζιά στην Ελλάδα δεν λειτουργούν σωστά. Ελάχιστα είναι υπόδειγμα.

Όταν ένα κατάστημα δεν μπορεί να έχει ενημερωμένες ολοσωστα τις διαθεσιμότητες για ποια κατάργηση της αντικαταβολής μιλάμε ???

 

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η άλλη μεριά του νομίσματος:

 

Ο πονηρος μαγαζάτορας τσεπωνει το χρήμα και βρίσκει τον πιο φτηνό τρόπο να παει το προϊόν στον πελατη. Και ας φτάσει και σε 2 μήνες... Τα τσεπωσε τα λεφτακια ο μαγαζάτορας. Ας σου έρθει και με μουλάρι...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει και η άλλη μεριά του νομίσματος:

 

 

 

Ο πονηρος μαγαζάτορας τσεπωνει το χρήμα και βρίσκει τον πιο φτηνό τρόπο να παει το προϊόν στον πελατη. Και ας φτάσει και σε 2 μήνες... Τα τσεπωσε τα λεφτακια ο μαγαζάτορας. Ας σου έρθει και με μουλάρι...

Κοίτα αν είσαι χρόνια στο χώρο των ηλεκτρονικών αγορών τους καταλαβαίνεις αυτούς σχεδόν αμέσως.

Τα σχόλια είναι άκρως βοηθητικά ,όπως και ένα απλό τηλέφωνο να πάρεις και τον ακούσεις θα καταλάβεις.

Επίσης μαγαζιά με ύποπτα φθηνές τιμές ακολουθούν αυτη τη μέθοδο.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το γράφω πάλι. Δεν φταίνε όλοι οι μαγαζατορες. Τους τσουβαλιαζετε άδικα. Οι courier όμως φταίνε.

 

Το μαγαζί εκ των πραγμάτων δεν είναι Amazon με μερικά δις αποθεματικό και αποθήκες σαν την Ελλάδα. Υπάρχουν μαγαζιά που όντως προσπαθούν με καθημερινές παραλαβές να δουλέψουν και πάτε και τους διαλύετε.

 

Οι courier όμως ότι και να συμβεί θα πάρουν τα χρήματα τους. Είτε είσαι η amazon είτε ο κυρ Γιάννης της γειτονιάς. Αλλά άλλη ζημιά είναι τα 5€ μεταφορικά + το προϊόν για τον έναν και άλλη για τον άλλον.

 

Αυτό πρέπει να το καταλάβετε. Όσο για τα προπληρωμενα δεν καταλαβαίνω γιατί τα αποφεύγετε. Με την παραμικρή χαζομάρα αν κάνεις την κίνηση με την τράπεζα θα σας πω αν συνεχίσουν τα ίδια. Θεωρείτε πως το κάθε μαγαζί θα ψάχνεται για ακυρώσεις συναλλαγών; Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που δεν το κάνουν. Διότι φοβούνται τον μπαμπούλα. Και εσείς που λέτε ότι είστε ειδικοί παίζετε το παιχνίδι τους.

 

Αλλά επιμένω για το λάθος φταίξιμο. Η courier θα πληρωθεί ότι και να γίνει. Το κατάστημα όμως δεν είναι σίγουρο ότι θα καλύψει τη ζημιά.

Link to comment
Share on other sites

Το γράφω πάλι. Δεν φταίνε όλοι οι μαγαζατορες. Τους τσουβαλιαζετε άδικα. Οι courier όμως φταίνε.

 

 

 

Το μαγαζί εκ των πραγμάτων δεν είναι Amazon με .

υπάρχουν πολλά εκεί έξω που έγιναν αμαζον

και το αμαζον δεν έγινε αμαζον σε μια βραδιά ,αλλά οι δικοί μας θέλουν να ανοίξουν και να τα οικονομησουν σε μια βραδιά καταπατώντας τα δικαιώματα μας

αν δεν το καταλαβαίνεις που δεν το βλέπω ...λυπάμαι

όλοι σαν όλα όπως τους σερβιτόρους που έρχονται και σε αγκαλιάζουν πριν σου φέρουν ένα πιάτο μπαγιάτικο φαι.....χωρίς απόδειξη

όπως σοφά λέει και ο λαός μας ένα κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη

Link to comment
Share on other sites

Δεν τσουβαλιαζουμε τα μαγαζιά φίλε.

Ξέρουμε ποια είναι τα καλά και ποια πρέπει να κλείσουν.

Δεν μπορεί να έχεις προπληρώσει ένα ποσό (δεν μιλάω για αστεία ποσα) και ενώ σου λέει 4 έως 10 μέρες διαθεσιμότητα , να τον παίρνεις τηλ τη 15η μέρα και να σου λέει δεν ξέρω πότε θα έρθει πάρε την άλλη βδομάδα , και ξανα μανα τα ίδια την επόμενη βδομάδα. Η οποία ταλαιπωρία και ψυχοφθόρα από άσκοπες αναμονες ,αλλαγές προγραμμάτων της καθημερινότητας σου και κοροϊδίες φίλε δεν πληρώνονται . Μιλάω καθαρά για το κομμάτι της λάθους διαθεσιμότητας και της ασυνενοησιας με τον προμηθευτή του που σε αποτρέπει να προπληρωσεις και να ταλαιωρηθεις και όχι της τελικής παράδοσης που εμπλέκεται η κούριερ. Αυτοί είναι αλλα κουμάσια.

 

Δεν ξέρω αν θεωρείς ότι μαγαζιά με τέτοιου είδους τακτική (και όχι ένα άτυχο γεγονός) θα πρέπει να τους δίνουμε δουλειά και να τα υποστηρίζουμε.

Δεν γίνεται να βγάζω άκρη με το Κινέζο του ebay απο στις πεδιάδες της Μογγολίας με 1 μύνημα και να μην μπορώ να συννενοηθω με τον ντόπιο στη χώρα μου.

 

Εγώ πάντα προσπαθω να προτιμώ ελληνικά μαγαζιά και τελευταία λυση εχω την Κίνα.

Ξαναλέω ότι το Σκρουτζ και οι αξιολογήσεις γενικά βοηθάνε να επιλέξεις ένα σοβαρό ελληνικό κατάστημα και ας έχει λιγο ακριβότερη τιμή από ότι η Κίνα.

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by skoulikomirmigot
Link to comment
Share on other sites

Το αμαζον που δέχεται επιστροφή προϊόντος μέσα σε ένα μήνα (τώρα με τον κωρονοιο 2 μήνες) για οποιαδήποτε λόγο στην βαρέσει, προφανώς είναι η εξαίρεση στον κανόνα, και δε νομίζω να υπάρχει άλλο κατάστημα ιντερνετικο στον πλανήτη που να κάνει κάτι τέτοιο. Μερικοί όμως συγκρίνετε το αμαζον με μικρές ελληνικές επιχειρήσεις!

Εκτός αυτού, επειδή μερικοί καταναλωτές, ειδικά από βαλκανικες χώρες σαν εμάς, είναι πολύ "έξυπνοι", παραγγελνουν ακριβά κινητά για 20 μέρες, τα χρησιμοποιούν και έπειτα τα επιστρέφουν και κάνουν συνεχόμενα το ίδιο.

Όπως επίσης παραλαμβανουν δέματα που έχουν σταλεί χωρίς τρακινγκ και ζητάνε τα λεφτά από το αμαζον πίσω γιατί δήθεν δεν παρέλαβαν.

Εάν όμως μαζευτούν πολλοί από αυτούς τους "έξυπνους", το αμαζον θα σταματήσει να στέλνει σε αυτή τη χώρα των "εξυπνων“κάποια στιγμή. Είχε γίνει αυτό κάποτε στην Αλβανία , νομίζω με gearbest για ένα πολύ μεγάλο διάστημα γιατί τα δέματα όλων δήθεν χανοταν.

 

Σχετικά με τα μαγαζιά που λέτε παραπάνω και τους μαγαζατορες κοκ, γνώμη μου είναι, μην εκφερετε άποψη για δουλειές που δεν έχετε κάνει ή κάνετε. Δεν ξέρουμε λεπτομέρειες και δεν είναι ούτε στο ελάχιστο τόσο απλά όσο φαίνονται στους " έξω από τον χορό ".

Ειδικά αυτοί που δεν είχαν ποτέ κατάστημα οι ίδιοι ή οι γονείς, δεν έχουν καμία επαφή κυριολεκτικά με το τι γίνεται γενικά με δική σου επιχείρηση, όχι συγκεκριμένα με μαζικές αποστολές, αντικαταβολες, κουριερ, διαχείριση αποθήκης και όλα αυτά που σχολιάζετε παραπάνω.

 

Οι θεωρίες που λέμε από την πράξη απέχουν έτη φωτός μεταξύ τους.

 

Sent from my XQ-AS52 using Tapatalk

Edited by gesvts
Link to comment
Share on other sites

Είμαστε καταναλωτές και απαιτουμε τις υπηρεσίες που ισχυρίζονται οι μαγαζάτορες ότι προσφερουν. Όλα τα άλλα είναι παραμυθια για να δικαιολογήσουν την ανικανότητα τους μερικοί.

 

Εννοείται ότι θα αγοράζω πάντα με αντικαταβολή, αλλιώς θα μου έρθει του Αγίου λούτσου. Γι'αυτό κιόλας μερικοί ΔΕΝ δέχονται αντικαταβολή, αλλιώς δεν θα είχαν προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

ο νομος μας τις παρέχει ....για να μας προστατεύσει από αυτούς,αλλά πού είναι ντε!!!

αλλιώς δεν θα γράφαμε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...