Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ναι , φιλε μου εχεις ενα δικιο μπορω να πω..αλλα προσεξε ομως..αυτα ειναι αμφιδρομα...οπως ο πωλητης σου λεει για πακετα συσκευες προγραμματα και ενα καρο υπηρεσιες ,ετσι κι εσυ τον ζαλιζεις τι πως γιατι και γιατι αυτο και οχι εκεινο.

με λιγα λογια ο καθενας θελει να κανει την δουλεια του.. αυτη ειναι η πωληση και γι'αυτο πληρωνονται σε μεγαλυτερο ποσοστο αυτοι που ανεχονται απο τον καλυτερο πελατη ως τον χειροτερο..

 

και κατι ακομα γενικως.. στις μερες μας οπως καλα ειπες θα πρεπει να σε βαθμολογησω για την κινηση που εκανες οπως ειπες..αλλα κι εγω σαν πωλητης πρεπει να δω αν οντως αυτο που παιρνεις σου αρμοζει.

προφανως εσενα σου την μπηκε χοντρα και γι'αυτο τα πηρες..ετσι δεν ειναι?

Ξέρεις τι γίνεται;

Πάντα το ίδιο σκηνικό συμβαίνει.

Πάντα όποτε τυχαίνει να βρεθώ σε κατάστημα (οποιασδήποτε εταιρίας, δεν κολλάω στην Wind), ντε και καλά να υπογράψω συμβόλαιο.

Εδώ με πήραν τηλέφωνο στο κινητό από συνεργάτη της Wind (άσχετο, αλλά ήταν από Cosmote νούμερο:lol:) για να μου δώσουν δωρεάν το SonyEricsson X10 mini στο Wind Μ (τρέχει και στην TV διαφήμιση) σχεδόν με το ζόρι.

Αφού εξήγησα ότι τρέχει ανεξόφλητος λογαριασμός, αυτή το χαβά της "έλα να δοκιμάσουμε και και και..) και από την τρέλα μου της απάντησα οκ και της έδωσα όλα μου τα στοιχεία.

Με πήρε τηλέφωνο 2 μέρες μετά για να μου πει το αυτονόητο και να πάω λέει σε ένα κατάστημα Wind να εξοφλήσω για να προχωρήσει η αίτηση, για να της πω στη συνέχεια ότι αφού εσύ μ' έπρηξες, βρες τρόπο και να το προχωρήσεις.

Βέβαια, δεν με ξαναπήρε, ευτυχώς για μένα.

Καταλαβαίνεις τώρα γιατί τρελαίνομαι;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

αυτη ειναι η δουλεια τους, να παιρνουν τηλεφωνα, και η δουλεια των υπαλληλων ειναι να κλεινουν συνδεσεις και συμβολαια. στην περιπτωση την πρωτη (τηλεφωνικη) κλεινεις το τηλεφωνο δεν συζητας. στην περιπτωση την δευτερη (σε καταστημα) λες οχι, πληρωνεις και φευγεις. ολοι εχουμε επιλογες μην κατηγορουμε τα καταστηματα και τους υπαλληλους. οπου και να πας να πουλησουν θελουν και η επιλογες η δικες μας ειναι 2 η ναι, η οχι. ειναι απλο μην το κανουμε περιπλοκο ολοι εχουμε επιλογες κανενας υπαλληλος δεν μας βαζει το μαχαιρι στο λαιμο.

 

Ξέρεις τι γίνεται;

Πάντα το ίδιο σκηνικό συμβαίνει.

Πάντα όποτε τυχαίνει να βρεθώ σε κατάστημα (οποιασδήποτε εταιρίας, δεν κολλάω στην Wind)ντε και καλά να υπογράψω συμβόλαιο.

εαν δεν θελεις να πηγαινεις σε καταστημα να σε πρηζουν, μπορεις να πληρωνεις τον λογαριασμο σου στο ταχυδρομειο,σε τραπεζα, μεσω e-banking, μεσω παγιας εντολης τραπεζης,μεσω πιστωτικης καρτας. δεν νομιζω να σε 'πρηξει' κανενας υπαλληλος με τους παραπανω τροπους.

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Τροποποίηση!
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Ξέρεις τι γίνεται;

Πάντα το ίδιο σκηνικό συμβαίνει.

Πάντα όποτε τυχαίνει να βρεθώ σε κατάστημα (οποιασδήποτε εταιρίας, δεν κολλάω στην Wind)ντε και καλά να υπογράψω συμβόλαιο.

εαν δεν θελεις να πηγαινεις σε καταστημα να σε πρηζουν, μπορεις να πληρωνεις τον λογαριασμο σου στο ταχυδρομειο,σε τραπεζα, μεσω e-banking, μεσω παγιας εντολης τραπεζης,μεσω πιστωτικης καρτας. δεν νομιζω να σε 'πρηξει' κανενας υπαλληλος με τους παραπανω τροπους.

Κατανοώ το γεγονός πως είτε είσαι υπάλληλος, είτε αφεντικό σε μια τέτοια επιχείρηση.

Σε καταλαβαίνω επίσης πως θα πρέπει να ανέχεσαι κάθε άσχετο που θα σου τύχει.

Είναι αλήθεια ότι μου έχει τύχει να βρίσκομαι σε κατάστημα που πελάτης έκραζε τον υπάλληλο για το λάθος στο λογαριασμό του και εξφενδόνιζε απειλές εναντίον του, λες και ήταν το αφεντικό της Wind!

Ναι, ίσως η απάντηση στην ερώτηση "Πώς στέλνω μήνυμα" να είναι "διάβασε το manual", αλλά πίστεψέ με, υπάρχουν πολλοί που δεν γνωρίζουν καν τι σημαίνει manual.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα στη δική μου δουλειά.

Ο γύρος που σερβίρω, είναι αυτονόητο πως είναι χοιρινός, το γνωρίζουν αμέτρητοι.

Δεν μπορώ όμως να κατηγορήσω κάποιον αν με ρωτήσει τι κρέας είναι.

Όπως επίσης δεν μπορώ να τον κράξω αν με ρωτήσει τι σημαίνει το "απ' όλα".

Ενδεχομένως να υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας όταν σου τυχαίνουν τέτοια περιστατικά, αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάς πως αυτός που σήμερα θα σε ρωτήσει για το πώς στο καλό στέλνει μήνυμα αυτό το μαραφέρι, αύριο θα έρθει να σου σκάσει 300-400€ γιατί εκτός από το ότι θα έχει μάθει να στέλνει (επιτέλους) μήνυμα, θα το ψάξει και λίγο παρακάτω και θα ανακαλύψει τη βιντεοκλήση, το wifi, το symbian, το android και ένα σωρό άλλες λειτουργίες, με φυσικό επακόλουθο να ζητήσει να αγοράσει κάτι καλύτερο και ακριβότερο.

Άρα λοιπόν, θα πρέπει να αναθεωρήσεις κάποιες απόψεις σου και να σταματήσεις να στέλνεις τους πελάτες σου.....στο ταχυδρομείο.

Όλα αυτά στα λέω πολύ φιλικά και χωρίς δόσεις ειρωνίας, άλλωστε δεν έχω να χωρίσω κάτι μαζί σου.

Ας προσπαθήσουμε όλοι να γίνουμε καλύτεροι, ο καθένας απ΄τη μεριά του.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που θα ψηνόμουν να πάρω πχ ένα i-phone ή blackberry, και δεν έχω κανέναν φίλο που να έχει ήδη κάτι τέτοιο για να με "ξεναγήσει", πού θα πρέπει να απευνθώ για να δω δια ζώσης και εν λειτουργία ένα τέτοιο μαραφέτι;

Αν δεν πάω σε κατάστημα κινητής που θα πάω;

Αλήθεια το ρωτάω. Οι περιγραφές στο ιντερνετ και το youtube δεν είναι για μένα επαρκή.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ που θα ψηνόμουν να πάρω πχ ένα i-phone ή blackberry, και δεν έχω κανέναν φίλο που να έχει ήδη κάτι τέτοιο για να με "ξεναγήσει", πού θα πρέπει να απευνθώ για να δω δια ζώσης και εν λειτουργία ένα τέτοιο μαραφέτι;

Αν δεν πάω σε κατάστημα κινητής που θα πάω;

Αλήθεια το ρωτάω. Οι περιγραφές στο ιντερνετ και το youtube δεν είναι για μένα επαρκή.

τα καταστηματα wind, εχουν live blackeberry προς επιδειξη! οποτε μπορεις να δεις!

 

οσο για τα υπολοιπα post δεν θα σχολιασω κατι παραπανω..τα χουμε πει 1000φορες! θα συμφωνησω με τον mathios ...κανενας δεν μας βαζει το μαχαιρι στο λαιμο.

και μενα μου ετυχε σε μαγαζι με ρουχα να θελει η αλλη πριν το κλεισιμο της βαρδιας της να μου πουλησει 150ε παντελονι.. Ε ΟΧΙ! 5 φορες της το πα. δε με αναγκασε..απλα επεμενε.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε μου για την σωστη τοποθετηση του θεματος, τωρα νομιζω οτι το να πουλας σουβλακια δεν εχει την ιδια σχεση με το να πουλας συσκευες υψηλης τεχνολογιας, με την ενοια οτι οταν σε ρωταει τι κρεας ειναι με μια απαντηση του λες χοιρινο οταν σε ρωταει τι ειναι το απ'ολα με πεντε λεξεις του λες πατατες,ντοματα,κρεμμυδι,γιαουρτι, μαιντανομε λιγα λογια σε 5'' εχεις ξεμπερδεψει.

στην περιπτωση που σε ρωτησει ενας πελατης δειξε μου πως να στελνω γραπτο μηνυμα μπορει να καθεσαι 1 ωρα και να του δειχνεις και παλι να μην καταλαβαινειι. και να καθυστερεις απο την δουλεια σου, η να αγνοεις καποιον πελατη που μπορει να σου αφησει καποιο κερδος παραπανω. με ολο τον σεβασμο αλλα δινεις προταιραιοτητες στην δουλεια σου. οχι αναγκαιοτητες....

 

Κι εγώ που θα ψηνόμουν να πάρω πχ ένα i-phone ή blackberry, και δεν έχω κανέναν φίλο που να έχει ήδη κάτι τέτοιο για να με "ξεναγήσει", πού θα πρέπει να απευνθώ για να δω δια ζώσης και εν λειτουργία ένα τέτοιο μαραφέτι;

Αν δεν πάω σε κατάστημα κινητής που θα πάω;

Αλήθεια το ρωτάω. Οι περιγραφές στο ιντερνετ και το youtube δεν είναι για μένα επαρκή.

υπαρχουν αμετρητα forum στο διαδικτυο οπου μπορεις να ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ και να ενημερωθεις, οταν πρωτοπηρα την πρωτη μου συσκευη με windows mobile πριν απο χιλιαδες χρονια.... ημουν πελατης στην wind, κανενας υπαλληλος δεν ηξερε τι ηταν τα windows mobile,οταν ειδα την κατασταση του καθε ασχετου υπαλληλου που μου εδωσε την συσκευη, δεν ειπα τιποτα, απλα ανοιξα τον explorer στον υπολογιστη μου και αρχισα το ψαξιμο... και ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ αυτο να κανεις και εσυ....

 

Μπορεί να τον πρήξουν στο ταχυδρομείο, και εκεί συνδέσεις κάνουν. :p
αποκλειεται ενας υπαλληλος (καρεκλοκενταυρος) στο ταχυδρομειο, να σε πρηξει να κανεις συβολαιο, γιατι δεν εχει ο ιδιος ωφελος, και δεν εχει στοχοποιση που εχουν ολα τα καταστηματα κινητης.

 

ευχαριστω φιλε μου othon για την σωστη τοποθετηση του θεματος, τωρα νομιζω οτι το να πουλας σουβλακια δεν εχει την ιδια σχεση με το να πουλας συσκευες υψηλης τεχνολογιας, με την ενοια οτι οταν σε ρωταει τι κρεας ειναι με μια απαντηση του λες χοιρινο οταν σε ρωταει τι ειναι το απ'ολα με πεντε λεξεις του λες πατατες,ντοματα,κρεμμυδι,γιαουρτι, μαιντανομε λιγα λογια σε 5'' εχεις ξεμπερδεψει.

στην περιπτωση που σε ρωτησει ενας πελατης δειξε μου πως να στελνω γραπτο μηνυμα μπορει να καθεσαι 1 ωρα και να του δειχνεις και παλι να μην καταλαβαινειι. και να καθυστερεις απο την δουλεια σου, η να αγνοεις καποιον πελατη που μπορει να σου αφησει καποιο κερδος παραπανω. με ολο τον σεβασμο αλλα δινεις προταιραιοτητες στην δουλεια σου. οχι αναγκαιοτητες....

Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι φίλε μόνο οι συσκευές υψηλής τεχνολογίας.

Στα καταστήματα WIND και γενικά σε τέτοια μαγαζιά πουλάς υπηρεσίες!

 

Εκεί αν κάνεις λάθος μετράει πιο πολύ.

Ένα μαγαζί πρέπει να παρέχει όλες τις πληροφορίες αυτές σε έναν πελάτη!

 

Θέλει καθαρό μυαλό η συγκεκριμένη δουλειά!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς από λάθος σβήστηκε το προηγούμενο post μου.

Για να μην μακρυγορώ και πάλι, απλά θα συμφωνήσω με τον DemetreKre.

Από τη στιγμή που πουλάς καρτοκινητό, είσαι υποχρεομένος να μου εξηγήσεις και τη λειτουργία του.

Από τη στιγμή που μου πουλάς "δωρεάν" μηνύματα, πάλι είσαι υποχρεωμένος να μου εξηγήσεις πώς θα τα χρησιμοποιήσω στο κινητό μου.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα.

Αν δεν είσαι σε θέση να μ' εξυπηρετήσεις...ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς από λάθος σβήστηκε το προηγούμενο post μου.

Για να μην μακρυγορώ και πάλι, απλά θα συμφωνήσω με τον DemetreKre.

Από τη στιγμή που πουλάς καρτοκινητό, είσαι υποχρεομένος να μου εξηγήσεις και τη λειτουργία του.

Από τη στιγμή που μου πουλάς "δωρεάν" μηνύματα, πάλι είσαι υποχρεωμένος να μου εξηγήσεις πώς θα τα χρησιμοποιήσω στο κινητό μου.

Το ίδιο ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα.

Αν δεν είσαι σε θέση να μ' εξυπηρετήσεις...ΜΗΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΣ!

το παραπανω θεμα με τον πελατη που ηθελε να του δειξουν πως στελνουν γραπτα μηνυματα συνεβη σε καταστημα γερμανου στο ηρακλειο της κρητης, το παλικαρι που εκεινη την στιγμη εξηγουσε σε 2 πελατες τα εταιρικα οικονομικα προγραμματα της cosmote (και προσπαθυσε να πουλησει, οτι κανει και ο υπαληλλος στην wind) και ο πελατης διχως να του πει ουτε συγνωμη,τους διεκοψε με αγενεια, για να κανει την παραπανω ερωτηση με αποτελεσμα να απαντησει με τον ιδιο αγενη τροπο στον πελατη (διαβαστε της οδηγιες χρησης)

δεν ημουν εγω που απαντησα ετσι, ημουν απλα θεατης στο καταστημα. αλλα το δικιο το δινω στον υπαλληλο. που θετει προταιραιοτητες στης πωλησεις, γιατι αυτη ειναι η περιγραφη εργασιας του να πουλαει, οχι να κανει αγγαρειες διχως οικονομικο αποτελεσμα. και τα καρτοκινητα πωληση ειναι. αλλα δεν αποφερουν πολλα κερδη στο καταστημα κινητης.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι φίλε μόνο οι συσκευές υψηλής τεχνολογίας.

Στα καταστήματα WIND και γενικά σε τέτοια μαγαζιά πουλάς υπηρεσίες!

 

Εκεί αν κάνεις λάθος μετράει πιο πολύ.

Ένα μαγαζί πρέπει να παρέχει όλες τις πληροφορίες αυτές σε έναν πελάτη!

 

Θέλει καθαρό μυαλό η συγκεκριμένη δουλειά!

σωστος φιλε μου.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

το παραπανω θεμα με τον πελατη που ηθελε να του δειξουν πως στελνουν γραπτα μηνυματα συνεβη σε καταστημα γερμανου στο ηρακλειο της κρητης, το παλικαρι που εκεινη την στιγμη εξηγουσε σε 2 πελατες τα εταιρικα οικονομικα προγραμματα της cosmote (και προσπαθυσε να πουλησει, οτι κανει και ο υπαληλλος στην wind) και ο πελατης διχως να του πει ουτε συγνωμη,τους διεκοψε με αγενεια, για να κανει την παραπανω ερωτηση με αποτελεσμα να απαντησει με τον ιδιο αγενη τροπο στον πελατη (διαβαστε της οδηγιες χρησης)

δεν ημουν εγω που απαντησα ετσι, ημουν απλα θεατης στο καταστημα. αλλα το δικιο το δινω στον υπαλληλο. που θετει προταιραιοτητες στης πωλησεις, γιατι αυτη ειναι η περιγραφη εργασιας του να πουλαει, οχι να κανει αγγαρειες διχως οικονομικο αποτελεσμα. και τα καρτοκινητα πωληση ειναι. αλλα δεν αποφερουν πολλα κερδη στο καταστημα κινητης.

 

Δεν έχω λόγο να σε αμφισβητίσω, απλά πρέπει να αντιμετωπιζουμε την αγένια με ευγένεια, αν θέλουμε να θεωρούμαστε επαγγελματίες.

Βέβαια, πάντα πρέπει να υπάρχει και το μέτρο.

Όταν κάποιος πελάτης ξεφεύγει από τα όρια, πραγματικά ούτε κι εγώ ξέρω με ποια αντίδραση να τον αντιμετωπίσω.

Πάντως στο 99%, τον αφήνω να με φτάσει στα όριά μου πριν τον "στείλω".

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι γίνετε; Έχουμε συνεργασία wind και ΔΕΗ; Μου ήρθε μήνυμα ότι μπορώ να πληρώσω λογαριασμό της ΔΕΗ σε κατάστημα wind.
http://img192.imageshack.us/img192/8724/htcquietlybrilliant1.gif
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά τι γίνετε; Έχουμε συνεργασία wind και ΔΕΗ; Μου ήρθε μήνυμα ότι μπορώ να πληρώσω λογαριασμό της ΔΕΗ σε κατάστημα wind.

Αν δεν κάνω λάθος γίνεται και στη Vodafone. Και να ξέρεις, έχει προμήθεια.

Link to comment
Share on other sites

wind store 29 thessaloniki tel. 2310737170

 

Ξέχασα να απαντήσω:

 

Ευχαριστώ, αλλά ενώ πήρα τηλέφωνο και με διαβεβαίωσαν ότι είχαν λιγα κομμάτια, ~1,5 ώρα μετά -από κοντά- είχαν τελειώσει. :wacko:

Θα ξαναέφερναν την Τετάρτη, η Τετάρτη πέρασε και έγινε "από βδομάδα"...

Motorola Razr i XT890 + Alcatel 2005D + Samsung GT-N5110
Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαίρι αγόρασα από ένα κατάστημα WIND φορτιστή Cellular line για το iPhone.

 

Ο φορτιστής χάλασε! Έχω κρατήσει την απόδειξη!

Με καλύπτει κάποια εγγύηση;

 

Γνωρίζει κάποιος σέρβις για να πάω το φορτιστή;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

σας στελνω τη συζητηση που ειχα μαζι τους και την απολυτη αδιαφορια τους. Τι μου προτεινετε να κανω? Εγω σκεφτομαι να το καταγγειλω στη προστασια καταναλωτη:

 

5/11/2010, 11:00πμ

Στο κατάστημα WIND Εδεσσας ο αδελφός μου επέλεξε ένα πακέτο σύνδεσης q-telecom. Στη συσκευασία έγραφε 'ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ'. Μετα την ταυτοποίηση, του ζήτησαν 5 ευρώ και του έδωσαν μια απόδειξη αγοράς που έγραφε 'SCRATCH CARD', ισχυριζόμενοι οτι δε μπορούσαν να βρουν τη περιγραφή του προιόντος στον υπολογιστη. Ο αδελφός μου αρνήθηκε να πάρει τη λάθος απόδειξη και στο τέλος του έδωσαν μια απόδειξη που έγραφε 'q card wind stores 64k connection pack' με χρέωση 5 ευρώ. Και εγώ σας ρωτώ: Γίνεται να είναι χρεώσιμο ένα προιόν που γράφει 'ΔΩΡΕΑΝ ΔΙΑΘΕΣΗ'; Γίνεται να δίνουν εσκεμμένα λάθος απόδειξη; Και λέω 'εσκεμμένα' διότι μόλις τους είπε ο αδερφός μου οτι είναι λάθος η απόδειξη, του απάντησαν 'δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού δε βρίσκουμε την Q CARD που πήρατε στον υπολογιστή'.

 

5/11/2010, 9:39πμ

Αγαπητέ Κύριε/ Κυρία,

Παρακαλούμε όπως μας ενημερώσετε την ακριβή διεύθυνση του καταστήματος Wind που απευθυνθήκατε.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

 

Με εκτίμηση,

 

ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

e-mail: crm@wind.com.gr

P Please consider the environment before printing this e-mail

 

From: e-news@wind.com.gr [mailto:e-news@wind.com.gr]

Sent: Friday, November 05, 2010 1:28 AM

To: CRM

Subject: Wind.com.gr - Επικοινωνία για τον Ιδιώτη

 

ContactUsForIndividualID: ****

 

Form inserted: 5/11/2010 1:27:13 πμ

 

Form updated: 5/11/2010 1:27:13 πμ

 

Είστε συνδρομητής WIND;: ΝΑΙ

 

isMember: YES

 

Surname: α

 

Firstname: α

 

Address:

 

Sreet Number:

 

City:

 

Post Code:

 

Telephone:

 

Mobile Number: 6999000000

 

E-mail: **************

 

Company name:

 

Comment: θα ηθελα να μου επιβεβαιωσετε οτι παρολο που εχετε σε καταστηματα σας πακετα καρτοκινητης που γραφουν 'δωρεαν διαθεση', οι υπαλληλοι σας τα χρεωνουν 5 ευρω

Link to comment
Share on other sites

πως κάνουν δωρεάν διάθεση όταν όντως χρεώνεται η κάρτα που αγοράζεις ? Ψάξτο...
Link to comment
Share on other sites

απο την πισω μεριά της συσκευασίας γραφει 'δωρεαν διαθεση'. Ειναι οπως αυτα που εδιναν σε promotion οι κοπελες απο διαφημιστικες εταιριες σε καφε, σινεμα κτλ
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον τότε κάλεσε απευθείας την εταιρία...να τελειώνεις και πιο σύντομα.
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να ήταν κάνα πακετάκι σύνδεσης από αυτά που μοιράζουν σε καφετέριες, γήπεδα κ.α. και να τους είχαν ξεμείνει και να τα πουλάνε. Λογικό ήταν να χρεώσουν 5 ευρώ μιας και επίσημα ένα πακέτο σύνδεσης κάνει 5 ευρώ. Όσον αφορά την απόδειξη, απλώς έπεσε ο αδερφός σου σε τεμπέλη υπάλληλο ο οποίος αντί να κόψει απόδειξη για αγορά πακέτου σύνδεσης, έκοψε απόδειξη για ανανέωση υπολοίπου :wacko:

 

Καλά έκανε και αρνήθηκε την πρώτη απόδειξη.

Edited by eLeKtriK EyE

Σου τα' δωσα όλα όχι όμως και το θάνατό μου. Αυτό άσε με να το κρατήσω εγώ.

http://img412.imageshack.us/img412/1559/28923n.gif

Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

απο την πισω μεριά της συσκευασίας γραφει 'δωρεαν διαθεση'. Ειναι οπως αυτα που εδιναν σε promotion οι κοπελες απο διαφημιστικες εταιριες σε καφε, σινεμα κτλ

 

Έπρεπε να τους έλεγε ο αδερφός σου να του βάλουν και 5 ευρώ μονάδες!

Έτσι θα ήταν όλοι καλά!

 

Κοίτα από οποιοδήποτε μαγαζί και κάτι να πάρεις δωρεάν πρέπει να σου δώσουν απόδειξη ακόμα και αν είναι δωρεάν διάθεση στην απόδειξη θα δεις πως γράφει 0,01€

 

Πιθανολογώ αυτή την απόδειξη δεν μπόρεσαν να βρουν.

Οι άλλες οι κάρτες θα έχουν χρέωση 5 ευρώ έτσι θα γράφει και η απόδειξη!

Πάντως τα λεφτά δεν τα έβαλε στην τσέπη του ο υπάλληλος αλλά το μαγαζί!

 

Θέλω να πιστεύω πως έπεσες σε λάθος στιγμή και δεν είναι "πολιτική" του μαγαζιού κάτι τέτοιο!

 

Ας πάει με την κάρτα (αν είναι πρόσφατο) να πει πως επικοινώνησε με τα κεντρικά και αν είναι ΔΥΝΑΤΟΝ να του βάλουν 5€ μονάδες για να λυθεί το θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...