Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έκλησε το ιστορικότερο κατάστημα WIND του Βόλου (Ιάσωνος με Τοπάλη).

Ήταν το πρώτο κατάστημα της WIND που άνοιξε στην Πρωτεύουσα της Μαγνησίας, και από τα πρώτα στην Ελλάδα με την τότε ονομασία "TELESTET centers"

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Είδα και αυτό στο Σύνταγμα που φουντάρισε... Πότε έγινε αυτό ξέρουμε;

Ο Γερμανός στην Στουρνάρη σήμερα βάραγε μύγες. Μέσα σ' ένα μισάωρο δεν είχε μπει ούτε σκύλος. Έχουν χειροτερέψει τα πράγματα στα καταστήματα κινητής μου φαίνεται...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ποιά η χρησιμότητα των καταστημάτων αλήθεια;

 

Κινητά να σου δείξουν live δεν έχουν ή έχουν πολύ περιορισμένη γκάμα ή τα φέρνουν πολύ αργά.

Παράπονα για κάτι δεν μπορείς να κάνεις, θα σου πουν να πάρεις στην εξυπηρέτηση πελατών, κι αυτοί εκεί παίρνουνε.

Οι τιμές τους είναι υψηλότερες από όλα τα e-shops.

Αξεσουάρ έχουν πολύ λίγα σε υψηλές τιμές. Πάλι καλύτερα να ψωνίσει κανείς στο skroutz.

 

Πραγματικά, ο μόνος λόγος να μπει κανείς σε κατάστημα κινητής είναι να πληρώσει το λογαριασμό του και να πάρει επιδότηση... Πιστεύω πως η "χρυσή" εποχή των καταστημάτων αυτών, που ξεκίνησε με την παροχή γενναίων επιδοτήσεων τελειώνει κάπου εδώ... Το κρίμα είναι πως πάρα πολλοί άνθρωποι θα χάσουν τη δουλειά τους.

Link to comment
Share on other sites

Καλά εντάξει ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που εμπιστεύονται άτομα σε καταστήματα!

Αν έχεις βρει καλό κατάστημα σε ενημερώνει για νέα προγράμματα για παραπάνω χρέωση στους λογαριασμούς κτλ

Από το τηλέφωνο δεν είναι το ίδιο... Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη όταν μιλάς για υπηρεσίες. Δεν αγοράζεις ψυγείο να βρεις καλύτερη τιμή

 

Σίγουρα καλοί επιχειρηματίες θα ζοριστούν αλλά θα αντέξουν! Το καλό είναι πως θα γίνει ξεσκαρτάρισμα γιατί πολύ μαγαζιά κ*λοβαράνε

Link to comment
Share on other sites

Καλά εντάξει ακόμα υπάρχουν άνθρωποι που εμπιστεύονται άτομα σε καταστήματα!

Αν έχεις βρει καλό κατάστημα σε ενημερώνει για νέα προγράμματα για παραπάνω χρέωση στους λογαριασμούς κτλ

Από το τηλέφωνο δεν είναι το ίδιο... Δεν υπάρχει εμπιστοσύνη όταν μιλάς για υπηρεσίες. Δεν αγοράζεις ψυγείο να βρεις καλύτερη τιμή

 

Σίγουρα καλοί επιχειρηματίες θα ζοριστούν αλλά θα αντέξουν! Το καλό είναι πως θα γίνει ξεσκαρτάρισμα γιατί πολύ μαγαζιά κ*λοβαράνε

Ελάχιστα καταστήματα το κάνουν αυτό σε έναν τυχαίο πελάτη. Δε σου λέω για το γνωστό πελάτη, μιλάω για τη μάζα. Η μάζα λοιπόν τόσα χρόνια χειραγωγείται για να αγοράζει την υπηρεσία ή το προϊόν που εξυπηρετεί το στόχο του καταστήματος και όχι αυτό που τον συμφέρει. Μέχρι τώρα λοιπόν ο κόσμος είχε λεφτά και δεν το πολυέψαχνε το θέμα. Πλέον αυτό έχει αλλάξει...

Link to comment
Share on other sites

εδώ και αρκετό καιρό τα καταστήματα κινητής-σταθερής έχουν γίνει Κ.Ε.Π (κέντρο εξυπηρέτησης παράπονων) λίγοι πελάτες αγοράζουν πια η κάνουν νέες συνδέσεις. μπαίνουν μόνο για να πληρώσουν η να παραπονεθούν, είναι λογικό ότι κάποια στιγμή θα κλείσουν πολλά. γιατί όλα τα καταστήματα αυτά βασίζονται στην στοχοποιση εάν δεν πιάσουν τους αριθμούς δεν θα πληρωθούν, και στην συνεχεία πως θα ζήσουν όλοι αυτοί; με αέρα; είναι και πάρα πολλά που δεν έχουν και την καλύτερη εξυπηρέτηση λόγο ελλείπων γνώσεων . εγώ προσωπικά έχω να μπω σε κατάστημα παραπάνω από 6 μίνες. ότι χρειάζομαι το κάνω μεσώ ίντερνετ η τηλεφωνικά. ποιος ο λόγος να μπω σε κατάστημα και να κάνω μια ερώτηση και να βλέπω την υπάλληλο να καλεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να λύσει το θέμα μου; το κάνω και μόνος μου. και όσο για τους λογαριασμούς, έρχονται με e-bill και εξοφλούνται μεσώ πιστωτικής wind bonus και μαζεύεις και πόντους, στο κατάστημα τι θα σου δώσουν; ένα χαμόγελο; εάν έχεις γνώση διαδικτυακών συστημάτων όλα τα κάνεις μπροστά από μια οθόνη και ένα πληκτρολόγιο. οι μονοί πελάτες που εξακολουθούν να μπαίνουν σε καταστήματα είναι εκείνοι που δεν έχουν όλες της παραπάνω γνώσεις. και για αγορά αξεσουάρ η συσκευής; μεσώ σκρουτζ όπως ανέφερε και κάποιος φίλος παραπάνω, γιατί να πάω σε κατάστημα να ζητήσω συσκευή εφόσον γνωρίζω εκ των πρότερων ότι 99,9% δεν θα την εχουν η δεν την εχουν ακουσει καν.....
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

εδώ και αρκετό καιρό τα καταστήματα κινητής-σταθερής έχουν γίνει Κ.Ε.Π (κέντρο εξυπηρέτησης παράπονων) λίγοι πελάτες αγοράζουν πια η κάνουν νέες συνδέσεις. μπαίνουν μόνο για να πληρώσουν η να παραπονεθούν, είναι λογικό ότι κάποια στιγμή θα κλείσουν πολλά. γιατί όλα τα καταστήματα αυτά βασίζονται στην στοχοποιση εάν δεν πιάσουν τους αριθμούς δεν θα πληρωθούν, και στην συνεχεία πως θα ζήσουν όλοι αυτοί; με αέρα; είναι και πάρα πολλά που δεν έχουν και την καλύτερη εξυπηρέτηση λόγο ελλείπων γνώσεων . εγώ προσωπικά έχω να μπω σε κατάστημα παραπάνω από 6 μίνες. ότι χρειάζομαι το κάνω μεσώ ίντερνετ η τηλεφωνικά. ποιος ο λόγος να μπω σε κατάστημα και να κάνω μια ερώτηση και να βλέπω την υπάλληλο να καλεί το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να λύσει το θέμα μου; το κάνω και μόνος μου. και όσο για τους λογαριασμούς, έρχονται με e-bill και εξοφλούνται μεσώ πιστωτικής wind bonus και μαζεύεις και πόντους, στο κατάστημα τι θα σου δώσουν; ένα χαμόγελο; εάν έχεις γνώση διαδικτυακών συστημάτων όλα τα κάνεις μπροστά από μια οθόνη και ένα πληκτρολόγιο. οι μονοί πελάτες που εξακολουθούν να μπαίνουν σε καταστήματα είναι εκείνοι που δεν έχουν όλες της παραπάνω γνώσεις. και για αγορά αξεσουάρ η συσκευής; μεσώ σκρουτζ όπως ανέφερε και κάποιος φίλος παραπάνω, γιατί να πάω σε κατάστημα να ζητήσω συσκευή εφόσον γνωρίζω εκ των πρότερων ότι 99,9% δεν θα την εχουν η δεν την εχουν ακουσει καν.....

 

ενας βασικος λογος να πας σε καταστημα ειναι η αμεση επαφη που εχεις με τα ατομα που σε εξυπηρετουν!ειτε καλως ειτε κακως.

επισης βοηθας και την οικονομια της περιοχης σου,γιατι να κλεισει το καταστημα της γειτονιας σου και ολο το προσωπικο να μεινει στο δρομο??

τι εχεις να κερδισεις ουσιαστικα αν κανεις πχ. αιτηση συνδεσης μεσω ιντερνετ?1 παγιο δωρο????και???αξιζει αυτο τοσο πολυ πραγματικα?? δν νομιζω!

Symbian, Die hard
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν έχω εξυπηρετηθεί από κανένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας και τα έχω κόψει εδώ και χρόνια.

 

Πλέον με τις online προσφορές που βγάζουν οι εταιρείες κινητής, έχουν βάλει την ταφόπλακα σε αυτού του είδους τα καταστήματα. Πάντως σε κατάστημα wind που επισκέφτηκα για προβλήματα με τη σύνδεση μου, οι υπάλληλοι δεν μπήκαν στον κόπο να με εξυπηρετήσουν. Αν είχα την παραμικρή εξυπηρέτηση, θα τους τιμούσα δεόντως στο μέλλον. Έστω να έκαναν ότι ενδιαφερόντουσαν... κάτι τέλοσπάντων, όπως κάνω εγώ στη δουλειά μου.

Edited by aspirin
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

ενας βασικος λογος να πας σε καταστημα ειναι η αμεση επαφη που εχεις με τα ατομα που σε εξυπηρετουν!ειτε καλως ειτε κακως.

επισης βοηθας και την οικονομια της περιοχης σου,γιατι να κλεισει το καταστημα της γειτονιας σου και ολο το προσωπικο να μεινει στο δρομο??

τι εχεις να κερδισεις ουσιαστικα αν κανεις πχ. αιτηση συνδεσης μεσω ιντερνετ?1 παγιο δωρο????και???αξιζει αυτο τοσο πολυ πραγματικα?? δν νομιζω!

ίσως να μην έγινα κατανοητός έχω 3 συνδέσεις σταθερής (tellas) έχουν γίνει σε τοπικό κατάστημα της περιοχής μου) έχω και μια κινητή και όλη η οικογένεια μου έχει κινητής συνδέσεις και όλα από το ίδιο κατάστημα. (τον αεροχρονο τον παίρνει το κατάστημα) άλλα πέρα από αυτό στα προβλήματα που έχω αντιμετωπίσει δεν έχουν ιδέα η πωλήτριες πως να τα αντιμετωπίσουν και τα αντιμετωπίζω μόνος μου. ποιος ο λόγος πέρα από της συνδέσεις που έκανα στο κατάστημα να ξαναπάω ; όταν είχα αναβάθμιση ζητούσα το HTC HD2 δεν το είχαν, μου είπαν ότι θα το παραγγείλουν, περάσαν 2 μήνες και δεν το είδα πότε, όλο ''έρχεται'' μου έλεγαν. και έτσι βαρέθηκα να τους ακούω και το αγόρασα από έξω και έβαλα την επιδότηση μου πίστωση. ποιος ο λόγος να ξαναπάω; μέχρι την επόμενη μου αναβάθμιση..... και κατι για να κλείσω προφανώς εργάζεσαι σε κατάστημα της wind και θα σου αναφέρω κάποια προβλήματα που δεν λύθηκαν στο κατάστημα πριν από 4 χρονιά που μετέφερα όλες της γραμμές μου στην tellas ζήτησα σε μια γραμμή static ip όταν το είπα στην πωλήτρια με κοίταξε φανερά απογοητευμένη (δεν ήξερε καν τι ήταν) για να γίνει αυτό έστειλα μόνος μου fax στην tellas και έγινε, αργότερα πήγα στο κατάστημα και ζήτησα να μου πει η πωλήτρια το smtp και το pop3 για τα e-mail πάλι με κοίταξε σαν ηλίθια.... πήρα το 13800 τότε και μου τα είπαν, άλλο ζήτησα για την γραμμή κινητής που εχω το APN για να έχω πρόσβαση στο ίντερνετ από το κινητό μου και πάλι ήταν σαν να της μιλούσα κινεζικά ....συμπέρασμα... όταν όλα τα προβλήματα σου τα λύνεις τηλεφωνικά μόνος σου γιατί να ξαναπάς στο κατάστημα; η άποψη μου για τα καταστήματα κινητής ΓΕΝΙΚΑ όχι μόνο για την wind είναι απογοητευτική όσον αφορά τεχνικής φύσης γνώσεις έπρεπε εφόσον κάνουν μια δουλειά να μπορούν ανά πάσα στιγμή να σου απαντήσουν σε όλα όσα ρωτάς η ζητάς και όχι να σου λένε ''κάλεσε το 1260 η το 13800' γιατί στο τέλος αυτό θα κάνεις και δεν θα τους χρειάζεσαι πια. και δεν ζήτησα πότε σε υπάλληλο καταστήματος να έρθει σπίτι μου να μου τα φτιάξει γιατί δεν είναι δουλειά του ζήτησα πληροφορίες , που δεν απαντήθηκαν πότε. Edited by mathios
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

mathios έχω μια απορία. Αφού τα κάνεις όλα μόνος σου, γιατί πήγες στο κατάστημα να μάθεις το pop3 και το smtp? Είναι κοινο μυστικό οι server αλληλογραφίας?
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

mathios έχω μια απορία. Αφού τα κάνεις όλα μόνος σου, γιατί πήγες στο κατάστημα να μάθεις το pop3 και το smtp? Είναι κοινο μυστικό οι server αλληλογραφίας?
τώρα είναι κοινό μυστικό, τότε πριν από 4 χρονιά δεν ήταν....
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

και σου ξαναλέω, τώρα όλα υπάρχουν στο site της wind ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΣ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ οπού υπήρχε το site της tellas, και κάτι ακόμα δεν θα έπρεπε ένας υπάλληλος στο κατάστημα να ξέρει και να σου τα γράψει σε ένα χαρτί να σου τα δώσει; κανε κάτι άλλο, μπες σε ένα κατάστημα της wind η σε vodafone (ΗΟL) και ζητά αυτά που σου λέω να δούμε της εντυπώσεις σου....

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα ο υπάλληλος θα έπρεπε να σε βοηθήσει ή στην τελική να καλούσε το κέντρο υποστήριξης. Πάντως αδυνατώ να πιστέψω πως δεν υπήρχε αυτή η πληροφορία στο site της τελλάς .

Όπως και να χει πρέπει να φροντίζουν περισσότερο τον πελάτη που μπαίνει στο μαγαζί τους γιατί είναι εν δυνάμει αγοραστής.

 

 

 

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!
Link to comment
Share on other sites

σιγα σιγα ο ελληνας καταναλωτης αρχισε να ξυπναει και να 'ψαχνεται' λιγο παραπανω. Και οι 3 εταιριες το ειχαν παρακανει με τις πονηριες και τα ψεμματακια τους. Μονο οι σοβαροι επαγγελματιες θα επιβιωσουν. Οποιος υποτιμαει τη νοημοσυνη του καταναλωτη, να φυγει να παει αλλού. Εαν εισαι σωστος στον πελατη, δε θα χασεις. Εαν δεν εισαι σωστος, δε μ'ενδιαφερει καθολου εαν θα χασεις τη δουλεια σου, η εαν θα κλεισει το καταστημα.
Link to comment
Share on other sites

σιγα σιγα ο ελληνας καταναλωτης αρχισε να ξυπναει και να 'ψαχνεται' λιγο παραπανω. Και οι 3 εταιριες το ειχαν παρακανει με τις πονηριες και τα ψεμματακια τους. Μονο οι σοβαροι επαγγελματιες θα επιβιωσουν. Οποιος υποτιμαει τη νοημοσυνη του καταναλωτη, να φυγει να παει αλλού. Εαν εισαι σωστος στον πελατη, δε θα χασεις. Εαν δεν εισαι σωστος, δε μ'ενδιαφερει καθολου εαν θα χασεις τη δουλεια σου, η εαν θα κλεισει το καταστημα.
Κοιτά εγώ δεν έφυγα από την εταιρεία και να φταίει ένας η (πολλοί) άχρηστοι υπάλληλοι, γιατί κοιτάω το συμφέρον μου, και την τσέπη μου. θεωρό ότι η wind είναι μια πολύ καλή εταιρεία με λογικές τιμές σε όλες της υπηρεσίες της. και πρωτοποριακές λύσεις στην επικοινωνία, άλλα θα από δω και πέρα θα αναζητάω απαντήσεις μόνος μου μεσώ της ίδιας εταιρείας πχ 13800 η 1260 η σε διάφορα forum για να έχω και άμεση και σίγουρη απάντηση στα ερωτήματα μου. και μπαίνω σε κατάστημα μια φορά τον χρόνο για αναβάθμιση συσκευής, που σε περισσότερες φόρες καταλήγει σε πίστωση. και αγοράζω (εάν χρειάζομαι συσκευή) από έξω γιατί συνήθως δεν είναι διαθέσιμη σε κατάστημα της wind η δεν την έχει ακούσει πότε ο υπάλληλος. αυτά βεβαία συμβαίνουν και σε όλες της εταιρείες Γερμανός,oteshop,vodafone όλοι είναι άσχετοι, με ελλειπή η άγνωστη ενημέρωση. και θα κλείσω με μια γνωστή κρητική ρήση που λέει

 

''απου καει στην κολοκυθα φυσα και το γιαουρτι''

 

Σίγουρα ο υπάλληλος θα έπρεπε να σε βοηθήσει ή στην τελική να καλούσε το κέντρο υποστήριξης. Πάντως αδυνατώ να πιστέψω πως δεν υπήρχε αυτή η πληροφορία στο site της τελλάς .

Όπως και να χει πρέπει να φροντίζουν περισσότερο τον πελάτη που μπαίνει στο μαγαζί τους γιατί είναι εν δυνάμει αγοραστής.

 

 

 

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk

σε αυτό έχεις δίκιο,έπρεπε να βοηθήσει έστω και να σηκώσει το τηλέφωνο και να ρωτήσει ο ίδιος στην εξυπηρέτηση πελατών. δεν γίνεται να μη ξέρεις κάτι τόσο απλό. είναι σαν να πουλάς αυτοκίνητα και να μην ξέρεις που βρίσκεται ο συμπλέκτης.... Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

αυτα που λες για τους υπαλληλους, εχεις απολυτο δικιο.. αυτος που φταιει βεβαια ειναι ο εργοδοτης, που ψαχνει να βρει οσο πιο ανειδικευτο προσωπικο γινεται, ωστε να του δινει οσο λιγοτερα λεφτα γινεται..
Link to comment
Share on other sites

αυτα που λες για τους υπαλληλους, εχεις απολυτο δικιο.. αυτος που φταιει βεβαια ειναι ο εργοδοτης, που ψαχνει να βρει οσο πιο ανειδικευτο προσωπικο γινεται, ωστε να του δινει οσο λιγοτερα λεφτα γινεται..
εκεί τώρα πάμε σε άλλη συζήτηση, και ο εργοδότης την τσέπη του κοιτάει, άλλα από την άλλη έπρεπε να ωθεί το προσωπικό του να μαθαίνει και άλλα πράγματα. όχι να του λέει μόνο ''κανε συνδέσεις''
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Έχετε αναρωτηθεί άραγε εσείς που θεωρείτε αυτονόητο να γνωρίζει η κάθε πωλήτρια τα πάντα,αν έχει ακούσει στην εκπαίδευση που πέρασε αυτούς τους όρους????

Και έχετε σκεφτεί αν έχει ακούσει ξανά στην ζωή της για static ip,smtp και pop3 ????

Πόσοι πελάτες άραγε να της το ζήτησαν?

Το μόνο φάουλ της ήταν ότι δεν έψαξε όπως λες και κατέφυγε στην εύκολη λύση του 13800.

 

 

Φιλικά.

Διονύσης

Link to comment
Share on other sites

Εδω μιαν αλλη την ειχα ρωτησει, πριν λιγο καιρο, τι συσκευες Symbian εχουν σε στοκ μεσα στο καταστημα και μου απαντησε οτι δεν τη δουλευουν αυτην τη μαρκα! Τι μου λετε τωρα για static ip,smtp και pop3!!! :lol:

 

Αυτήν πρέπει να την προτείνουμε για υπάλληλο του μήνα :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Έχετε αναρωτηθεί άραγε εσείς που θεωρείτε αυτονόητο να γνωρίζει η κάθε πωλήτρια τα πάντα,αν έχει ακούσει στην εκπαίδευση που πέρασε αυτούς τους όρους????

Και έχετε σκεφτεί αν έχει ακούσει ξανά στην ζωή της για static ip,smtp και pop3 ????

Πόσοι πελάτες άραγε να της το ζήτησαν?

Το μόνο φάουλ της ήταν ότι δεν έψαξε όπως λες και κατέφυγε στην εύκολη λύση του 13800.

 

 

Φιλικά.

Διονύσης

ΝΑ ΜΑΘΕΙ δεν χρειάζεται να πάει σε εκπαίδευση της wind ,μονο να διαβάσει δεν υπάρχει δεν μπορώ,μόνο δεν θέλω.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

δεν παιζει ρολο μονο το διαβασμα ..παιζει και η εμπειρια..ακομα και ενας καλως υπαλληλος με σχετικα πολλες γνωσεις καπου ρεταρει..θα μου πεις απο το να μη ξερει το smtp k pop..τουλαχιστον να με εξυπηρετει. συμφωνω.

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

δεν παιζει ρολο μονο το διαβασμα ..παιζει και η εμπειρια..ακομα και ενας καλως υπαλληλος με σχετικα πολλες γνωσεις καπου ρεταρει..θα μου πεις απο το να μη ξερει το smtp k pop..τουλαχιστον να με εξυπηρετει. συμφωνω.
Άλλο να ρετάρεις, και άλλο να μην ξέρεις. και άλλο να μην θέλεις να μάθεις. εάν δεν ''το χεις'' να μην το κάνεις, να κάνεις κάτι άλλο, πχ να δουλέψεις σε ένα super market να χτυπάς το ταμείο και να φορτώνεις ράφια. η να φροντίσει η μαμά wind να κάνει μερικά σεμινάρια γύρω από το θέμα. ώστε να μην γίνονται ρεζίλι όλοι οι υπάλληλοι μέρα με την μέρα.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

κάτι άσχετο. Ο κατάλογος είναι ενημερωμένος online? Έψαχνα να βρω το κατάστημα στη Κνωσσού στο Ηράκλειο...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...