Jump to content

Καταστήματα Wind


elias_ps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

να σας θυμισω οτι τα καταστηματα wind ειναι εμπορικα καταστηματα και ενα εμπορικο καταστημα εαν δεν ''πουλαει'' δεν βγαζει χρηματα και στην συνεχεια δεν μπορει να ειναι βιωσιμο. απο τα καρτοκινητα και την ταυτοποιση δεν βγαζουν χρηματα, και καταστημα ρουχων να ηταν εαν δεν πουλουσε θα εκλεινε.

 

Γιατί πουλάνε καρτοκινητά τότε, αφού δεν μπορούν να τα υποστηρίξουν;

Δηλαδή δεν οικονομάνε από τις πωλήσεις πακέτων σύνδεσης;

Τότε γιατί τα πουλάνε;

Από τις ανανεώσεις, το ίδιο;

Τότε γιατί ανανεώνουν;

Θεωρώ ότι σκέφτεσαι λάθος.

Αν ένα κατάστημα δεν είναι σε θέση να μ' εξυπηρετήσει σε 2 βασικά πράγματα, δεν υπάρχει λόγος να λειτουργεί.

Επίσης, έχω την εντύπωση πως τα καρτοκινητά στην Ελλάδα είναι περισσότερα από τα συμβόλαια, άρα εκεί θα έπρεπε να δίνουν βάρος οι εταιρίες, αφού λογικό είναι να έχουν και το περισσότερο κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 716
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Και οι 2 δικιο εχετε αλλα η εταιρια θα πληρωσει το καταστημα για τα συμβολαια που θα φερει και οχι απο τις ποσες ταυτοποιησεις η ανανεωσεις κανει

δεν λεω οτι ειναι σωστο αυτο αλλα οταν τα εξοδα τρεχουν απο καπου πρεπει να βρει και αυτος τα λεφτα...

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πουλάνε καρτοκινητά τότε, αφού δεν μπορούν να τα υποστηρίξουν;

Δηλαδή δεν οικονομάνε από τις πωλήσεις πακέτων σύνδεσης;

Τότε γιατί τα πουλάνε;

Από τις ανανεώσεις, το ίδιο;

Τότε γιατί ανανεώνουν;

Θεωρώ ότι σκέφτεσαι λάθος.

Αν ένα κατάστημα δεν είναι σε θέση να μ' εξυπηρετήσει σε 2 βασικά πράγματα, δεν υπάρχει λόγος να λειτουργεί.

Επίσης, έχω την εντύπωση πως τα καρτοκινητά στην Ελλάδα είναι περισσότερα από τα συμβόλαια, άρα εκεί θα έπρεπε να δίνουν βάρος οι εταιρίες, αφού λογικό είναι να έχουν και το περισσότερο κέρδος.

υπστιριξη υπαρχει στα καρτοκινητα γιατι ειναι αναγκη να υπαρχει σε ολα τα καταστηματα, και δεν ειναι το θεμα εαν ''σκεφτομαι σωστα'' η οχι ,ειναι η πραγματικοτητα, εαν πας σε ενα oteshop και εχεις προβλημα με το what's up ξερεις τι σου λενε ; παρε τηλεφωνο στο 1313 δεν καθεται κανενας να ασχοληθει μαζι σου. ετσι ειναι σε ολες της εταιρειες.
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

υπστιριξη υπαρχει στα καρτοκινητα γιατι ειναι αναγκη να υπαρχει σε ολα τα καταστηματα, και δεν ειναι το θεμα εαν ''σκεφτομαι σωστα'' η οχι ,ειναι η πραγματικοτητα, εαν πας σε ενα oteshop και εχεις προβλημα με το what's up ξερεις τι σου λενε ; παρε τηλεφωνο στο 1313 δεν καθεται κανενας να ασχοληθει μαζι σου. ετσι ειναι σε ολες της εταιρειες.

Μα φυσικά και δεν θα πάω σε κατάστημα για το όποιο πρόβλημα συμβαίνει με το What's up μου!

Δυστυχώς όμως ταυτοποίηση δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου, ούτε ανανέωση, ούτε αγορά νέου πακέτου, ούτε αντικατάσταση sim, ούτε....ούτε...ούτε...

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να πιστεύω ότι ο πωλητής θα με εξυπηρετήσει γιατί αυτή είναι η δουλειά του, και όχι ότι μου κάνει το χατήρι να μου ταυτοποιήσει το κινητό, προσδοκώντας ότι θα του φέρω άλλους πελάτες/ κέρδη. Το να βλέπουν τον πελάτη σαν χρηματικό ποσό είναι μία αρρωστημένη αντίληψη που μας αλλοτριώνει όλους. Και τους ίδιους που επιδίδονται σε αυτό το σαφάρι και εμάς που παίζουμε το παιχνίδι τους. Δεν είμαι αφελής να πιστεύω ότι δεν συμβαίνει, αντίθετα θα έλεγα μάλλον ότι είναι ο κανόνας. Το άσχημο είναι ότι τα αποδεχόμαστε αντί να αντισταθούμε.

 

σεβαστη η γνωμη σου. Προσωπικα ομως δεν με ενοχλει καθολου να με εξυπηρετουνε σωστα και καλα επειδη περιμενουν να τους διαφημισω και οχι επειδη δεν το αισθανονται. Αλλωστε το να εισαι πωλητης ειναι επαγγελμα, οχι λειτουργημα. Ειναι απλα απο τις περιπτωσεις που το αποτελεσμα μετραει.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μα φυσικά και δεν θα πάω σε κατάστημα για το όποιο πρόβλημα συμβαίνει με το What's up μου!

Δυστυχώς όμως ταυτοποίηση δεν γίνεται μέσω τηλεφώνου, ούτε ανανέωση, ούτε αγορά νέου πακέτου, ούτε αντικατάσταση sim, ούτε....ούτε...ούτε...

σωστα αυτα που λες, αλλα μην εχεις και απαιτησεις, και μιας και ανεφερες αλλαγη καρτας sim στην cosmote εχεις αλλαξει ποτε sim στην cosmote; μια βδομαδα θελουν να σου την ενεργοποισουν.... στην wind ομως γινεται μεσα σε 5 λεπτα... δεν ειναι καλυτερη η εξυπηρετηση εκει;
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

σωστα αυτα που λες, αλλα μην εχεις και απαιτησεις, και μιας και ανεφερες αλλαγη καρτας sim στην cosmote εχεις αλλαξει ποτε sim στην cosmote; μια βδομαδα θελουν να σου την ενεργοποισουν.... στην wind ομως γινεται μεσα σε 5 λεπτα... δεν ειναι καλυτερη η εξυπηρετηση εκει;

Πριν πολλά χρόνια μπορεί να χρειαζόταν στην Κοσμοτέ μια μέρα η αντικατάσταση κάρτας σε καρτοκινητό αλλά τα τελευταία χρόνια γίνεται όπως στη Wind: με το πάτημα του κουμπιού στο σύστημα του καταστήματος :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Πριν πολλά χρόνια μπορεί να χρειαζόταν στην Κοσμοτέ μια μέρα η αντικατάσταση κάρτας σε καρτοκινητό αλλά τα τελευταία χρόνια γίνεται όπως στη Wind: με το πάτημα του κουμπιού στο σύστημα του καταστήματος :)
και γιατ εμενα σε ενα oteshop της πολης μου τον προηγουμενο μηνα, εκανε μια εβδομαδα απο την αιτηση και παραδοση της sim καρτας; :worry:
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω.. Μάλλον στο συγκεκριμένο κατάστημα νομίζουν οτι ανήκουν ακόμα στο δημόσιο. Ρώτα την εξυπηρέτηση πελατών για να σου πουν οτι γίνεται άμεσα.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα,

 

Απο σημερα το καταστημα wind Βουλας

 

ΒΑΣ. ΠΑΥΛΟΥ 76-78,

ΒΟΥΛΑ ,

166 73

Τηλ: 210/8959664,

Fax: 210/8995648

 

Μεταφερθηκε στη Γλυφαδα (απ οτι μου ειχαν πει οι ιδιοι στην Πεμπτη) και το τηλεφωνο τους ειναι σε κατασταση μεταφορας. Απ οτι μου ειπαν στον ΟΤΕ η μεταφορα μπορει να παρει και 2 βδομαδες και δεν εχουν κανει εκτροπη σε αλλο τηλεφωνικο αριθμο. Επισης καλεσα και την wind, αλλα αυτη δε γνωριζει κατι για την μεταφορα.

 

Επειδη θελω να επικοινωνησω με το καταστημα, μηπως γνωριζει καποιος καποιο αλλο τηλεφωνο του καταστηματος ή μηπως εχει περασει εξω απ το καταστημα και εχει καποια ανακoινωση?

 

Δυστυχως δεν ειμαι αθηνα τωρα και δεν μπορω να παω ο ιδιος απ τον παλιο χωρο του καταστηματος.

 

Θα εκτιμουσα πολυ καποια βοηθεια!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα,

 

Απο σημερα το καταστημα wind Βουλας

 

ΒΑΣ. ΠΑΥΛΟΥ 76-78,

ΒΟΥΛΑ ,

166 73

Τηλ: 210/8959664,

Fax: 210/8995648

 

Μεταφερθηκε στη Γλυφαδα (απ οτι μου ειχαν πει οι ιδιοι στην Πεμπτη) και το τηλεφωνο τους ειναι σε κατασταση μεταφορας. Απ οτι μου ειπαν στον ΟΤΕ η μεταφορα μπορει να παρει και 2 βδομαδες και δεν εχουν κανει εκτροπη σε αλλο τηλεφωνικο αριθμο. Επισης καλεσα και την wind, αλλα αυτη δε γνωριζει κατι για την μεταφορα.

 

Επειδη θελω να επικοινωνησω με το καταστημα, μηπως γνωριζει καποιος καποιο αλλο τηλεφωνο του καταστηματος ή μηπως εχει περασει εξω απ το καταστημα και εχει καποια ανακoινωση?

 

Δυστυχως δεν ειμαι αθηνα τωρα και δεν μπορω να παω ο ιδιος απ τον παλιο χωρο του καταστηματος.

 

Θα εκτιμουσα πολυ καποια βοηθεια!

 

καλησπέρα, σκεφτηκες να επικοινωνησεις μαζι τους μεσω email?

Link to comment
Share on other sites

Ναι μου εδωσαν ενα email απ την wind και τους εστειλα email πριν φτιαξω το thread αλλα δεν εχω παρει ακομα απαντηση. To email ειναι σε domain windstores.

 

Edit: Αναβληθηκε η μετακινηση του καταστηματος και δουλευει το τηλεφωνο πλεον.

Edited by Theo
Link to comment
Share on other sites

Το περασμένο Σάββατο επιχείρησα να πάω στο κατάστημα Wind της Πανόρμου.

Ενώ περιμένω να διασχίσω το δρόμο, βλέπω τα ρολά κατεβασμένα, η ώρα ήταν 14:56.

Σκέφτηκα ότι θα ήταν κλειστά για διακοπές, αλλά όχι! Απλώς είχαν κλείσει λίγο νωρίτερα. Οι υπάλληλοι ήταν μέσα και εκείνη την ώρα ετοιμάζονταν να βάλουν τον συναγερμό (που σημαίνεί ότι είχαν κλείσει ταμείο κλπ υποθέτω πριν 3-5'). Φυσικά και δεν με εξυπηρέτησαν, που ήθελα να κάνω μια ανανέωση. Επιπλέον μου έδωσαν την λάθος πληροφορία ότι στο Carrefour μπορώ να κάνω ανανέωση οποιοδήποτε ποσό όπως από κατάστημα wind (ψέμα). Και βεβαίως ήταν υπεροπτικοί, μου είπαν ότι κλείνουν στις 3 με το δικό τους ρολόι και όχι με το δικό μου που λέει 3 παρά 4 (που το δικό μου ρολόι στο κινητό παίρνει αυτόματα ώρα από το δίκτυο της wind :rolleyes:), και αντί γενικά να ζητήσουν συγνώμη και να δικαιολογηθούν -έστω και ψεύτικα- στον πελάτη, είχαν το γνωστό ειρωνικό υφάκι "άσε μας κυρά μου που ήρθες 28 Αυγουστου στις 3 παρά 1 να μας ζαλίσεις, δεν μας χε..., και δεν πας και σε καμιά άλλη εταιρία κιόλας να ησυχάσουμε από σένα μια και καλή".

Οπότε πάει και το κατάστημα της wind στην Πανόρμου...

Αν μου έλεγαν "ξέρετε, χίλια συγνώμη, αλλά κλείσαμε λίγο νωρίτερα γιατί δεν είχαμε καθόλου δουλειά" δεν θα είχα πρόβλημα. Αλλά να θέλουν να με πείσουν ότι πάει πίσω το ρολόι μου (η wind δηλαδή) και να είναι και υπεροπτικοί, ε, ΟΧΙ! Επαγγελματισμός μηδέν στους πωλητές είναι στάνταρ και πιστεύω ότι οι τύποι δεν είναι μακριά από την ανεργία...

Link to comment
Share on other sites

Το περασμένο Σάββατο επιχείρησα να πάω στο κατάστημα Wind της Πανόρμου.

Ενώ περιμένω να διασχίσω το δρόμο, βλέπω τα ρολά κατεβασμένα, η ώρα ήταν 14:56.

Σκέφτηκα ότι θα ήταν κλειστά για διακοπές, αλλά όχι! Απλώς είχαν κλείσει λίγο νωρίτερα. Οι υπάλληλοι ήταν μέσα και εκείνη την ώρα ετοιμάζονταν να βάλουν τον συναγερμό (που σημαίνεί ότι είχαν κλείσει ταμείο κλπ υποθέτω πριν 3-5'). Φυσικά και δεν με εξυπηρέτησαν, που ήθελα να κάνω μια ανανέωση. Επιπλέον μου έδωσαν την λάθος πληροφορία ότι στο Carrefour μπορώ να κάνω ανανέωση οποιοδήποτε ποσό όπως από κατάστημα wind (ψέμα). Και βεβαίως ήταν υπεροπτικοί, μου είπαν ότι κλείνουν στις 3 με το δικό τους ρολόι και όχι με το δικό μου που λέει 3 παρά 4 (που το δικό μου ρολόι στο κινητό παίρνει αυτόματα ώρα από το δίκτυο της wind :rolleyes:), και αντί γενικά να ζητήσουν συγνώμη και να δικαιολογηθούν -έστω και ψεύτικα- στον πελάτη, είχαν το γνωστό ειρωνικό υφάκι "άσε μας κυρά μου που ήρθες 28 Αυγουστου στις 3 παρά 1 να μας ζαλίσεις, δεν μας χε..., και δεν πας και σε καμιά άλλη εταιρία κιόλας να ησυχάσουμε από σένα μια και καλή".

Οπότε πάει και το κατάστημα της wind στην Πανόρμου...

Αν μου έλεγαν "ξέρετε, χίλια συγνώμη, αλλά κλείσαμε λίγο νωρίτερα γιατί δεν είχαμε καθόλου δουλειά" δεν θα είχα πρόβλημα. Αλλά να θέλουν να με πείσουν ότι πάει πίσω το ρολόι μου (η wind δηλαδή) και να είναι και υπεροπτικοί, ε, ΟΧΙ! Επαγγελματισμός μηδέν στους πωλητές είναι στάνταρ και πιστεύω ότι οι τύποι δεν είναι μακριά από την ανεργία...

 

το ιδιο θα εκανες και εσυ στη θεση τους. οταν κλεινεις, κλεινεις ταμειο ημερας κανεις log off απο το συστημα και , αυριο παλι....

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο θα εκανες και εσυ στη θεση τους. οταν κλεινεις, κλεινεις ταμειο ημερας κανεις log off απο το συστημα και , αυριο παλι....

 

Όταν αναφέρεται ως ώρα κλεισίματος η 15.00, αυτό σημαίνει ότι το κατάστημα εξυπηρετεί μέχρι και τις 14:59:59, όχι μέχρι τις 14:55 ή όποτε θέλει ο καταστηματάρχης. Οι παρεπόμενες εργασίες γίνονται μετά το κλείσιμο του καταστήματος

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν αναφέρεται ως ώρα κλεισίματος η 15.00, αυτό σημαίνει ότι το κατάστημα εξυπηρετεί μέχρι και τις 14:59:59, όχι μέχρι τις 14:55 ή όποτε θέλει ο καταστηματάρχης. Οι παρεπόμενες εργασίες γίνονται μετά το κλείσιμο του καταστήματος

 

στην ελλαδα βρισκεσαι οχι στην γερμανια......

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

στην ελλαδα βρισκεσαι οχι στην γερμανια......

 

Αυτή η νοοτροπία είναι που μας έχει φέρει εδώ. Ξέρω μία κοπέλα που είναι υπεύθυνη σε σούπερ μάρκετ και έκλεινε την είσοδο 10 λεπτά πριν τη λήξη του ωραρίου. Παρά λίγο να απολυθεί γι' αυτό, αλλά τη γλύτωσε με πειθαρχικές κυρώσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η νοοτροπία είναι που μας έχει φέρει εδώ. Ξέρω μία κοπέλα που είναι υπεύθυνη σε σούπερ μάρκετ και έκλεινε την είσοδο 10 λεπτά πριν τη λήξη του ωραρίου. Παρά λίγο να απολυθεί γι' αυτό, αλλά τη γλύτωσε με πειθαρχικές κυρώσεις.

 

οταν αρχισεις και εργαζεσαι και εσυ, θα τους καταλαβεις ολους. μεχρι τοτε μπορεις να κατηγορεις οσους θελεις. αλλα μια μερα θα βρεθεις στην θεση τους.

Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

οταν αρχισεις και εργαζεσαι και εσυ, θα τους καταλαβεις ολους. μεχρι τοτε μπορεις να κατηγορεις οσους θελεις. αλλα μια μερα θα βρεθεις στην θεση τους.

 

Αν και δεν σε αφορά, εργάζομαι full time εδώ και 7 χρόνια, και πολύ περισσότερα σε διάφορες άλλες δουλειές. Και όπως είμαι συνεπής στο ωράριό μου, απαιτώ να είναι συνεπείς και εκείνοι τους οποίους πληρώνω για να με εξυπηρετούν.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αυτή η νοοτροπία είναι που μας έχει φέρει εδώ. Ξέρω μία κοπέλα που είναι υπεύθυνη σε σούπερ μάρκετ και έκλεινε την είσοδο 10 λεπτά πριν τη λήξη του ωραρίου. Παρά λίγο να απολυθεί γι' αυτό, αλλά τη γλύτωσε με πειθαρχικές κυρώσεις.

 

Λάθος φίλε, είναι η γνωστή καραμέλα που προσπαθούν να μας πλασάρουν, ότι δηλαδή για την κατάσταση της χώρας φταίνε οι εργαζόμενοι κι οι μισθοσυντήρητοι!!! Κλασικός αποπροσανατολισμός.

Πριν χρόνια, βρισκόμουν σε σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας, στο Παρίσι. Η ώρα ήταν 8.20 το βράδυ και το μαγαζί έκλεινε στις 8.30.

Σε πληροφορώ ότι οι υπάλληλοι μας έλεγαν να φύγουμε και έκλειναν τα φώτα. 10 λεπτά πριν κλείσει το κατάστημα. Και πολύ καλά έκαναν.

Άνθρωποι είναι οι εργαζόμενοι, όχι ρομπότ.

Όπως επίσης μέγας μύθος είναι ότι οι Έλληνες δουλεύουν λιγότερο σε σχέση με άλλους λαούς, μπορώ να σου πω ότι δουλεύουν και πιο πολύ!

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λάθος φίλε, είναι η γνωστή καραμέλα που προσπαθούν να μας πλασάρουν, ότι δηλαδή για την κατάσταση της χώρας φταίνε οι εργαζόμενοι κι οι μισθοσυντήρητοι!!! Κλασικός αποπροσανατολισμός.

Πριν χρόνια, βρισκόμουν σε σούπερ μάρκετ γνωστής αλυσίδας, στο Παρίσι. Η ώρα ήταν 8.20 το βράδυ και το μαγαζί έκλεινε στις 8.30.

Σε πληροφορώ ότι οι υπάλληλοι μας έλεγαν να φύγουμε και έκλειναν τα φώτα. 10 λεπτά πριν κλείσει το κατάστημα. Και πολύ καλά έκαναν.

Άνθρωποι είναι οι εργαζόμενοι, όχι ρομπότ.

Όπως επίσης μέγας μύθος είναι ότι οι Έλληνες δουλεύουν λιγότερο σε σχέση με άλλους λαούς, μπορώ να σου πω ότι δουλεύουν και πιο πολύ!

 

Ας κλείνουν ό,τι ώρα γουστάρουν, ας καταργήσουν τις Τρίτες και τις Πέμπτες και όποια άλλη μέρα θέλουν και να πηγαίνουν να αράζουν. Το ωράριο που γράφουν όμως πρέπει να ισχύει. Γιατί ενώ έχεις δει στην ταμπέλα ότι κλείνει 8:30, πας 8:20 και βρίσκεις τις πόρτες κλειστές. Τουλάχιστον αν το ήξερες θα πήγαινες παρακάτω που ξέρεις ότι το 8:30 είναι 8:30 και όχι κάτι λιγότερο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

το ιδιο θα εκανες και εσυ στη θεση τους. οταν κλεινεις, κλεινεις ταμειο ημερας κανεις log off απο το συστημα και , αυριο παλι....

 

Γιαυτο τον λογο και για πολλους αλλους βεβαια τα καταστηματα της wind κλεινουν το ενα μετα το αλλο. Καποτε διαφημιζε οτι ειχε 400 καταστηματα. Τωρα δεν λεει ποσα εχει, ποσα εκλεισαν και ποσα θα κλεισουν συντομα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να φλερτάρει στα 300++ τώρα... Βέβαια σε λίγο θα αρχίσουν να κλείνουν και τα κόκκινα franchise με τις αλλαγές της μαμάς...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν σε αφορά, εργάζομαι full time εδώ και 7 χρόνια, και πολύ περισσότερα σε διάφορες άλλες δουλειές. Και όπως είμαι συνεπής στο ωράριό μου, απαιτώ να είναι συνεπείς και εκείνοι τους οποίους πληρώνω για να με εξυπηρετούν.
αποτελεις μια σπανια εξαιρεση,μην περιμενεις οτι ολοι ειναι σαν εσενα. και να θυμασαι παντα οτι ολα τα επαγγελματα δεν ειναι ιδια. και η ΔΕΗ σου δινει ρευμα αλλα σε μια βλαβη μπορει να κανει και μια μερα να αποκατατησει το ρευμα. και πληρωνεις και παγιο και εκει. και οταν θελεις κατι πας απο γραφειο σε γραφειο για να βρεις εξυπηρετηση. μην νομιζεις οτι επειδη τους πληρωνεις τους εχεις αγορασει κιολας.

 

Γιαυτο τον λογο και για πολλους αλλους βεβαια τα καταστηματα της wind κλεινουν το ενα μετα το αλλο. Καποτε διαφημιζε οτι ειχε 400 καταστηματα. Τωρα δεν λεει ποσα εχει, ποσα εκλεισαν και ποσα θα κλεισουν συντομα.
κλεινουν λογο αλλαγης εμπορικης πολιτικης της εταιρειας, γιατι τα oteshop ελεγαν ''πανω απο 1000 σειμεια πωλησης'' τωρα δεν λενε ουτε αυτοι ποσα εχουν. απο τοτε που μπηκαν οι γερμανοι εκλεισαν 300 σειμεια πωλησης στην ελλαδα λογο ''μηδενικης παραγωγης'' δεν ειναι μονο η wind.... Edited by Petros the Great
Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση!
Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου …
Link to comment
Share on other sites

Off topic,αλλα επειδη δουλευα σε αλυσιδα κινητων για χρονια,ηταν απειροι αυτοι που ερχοντουσαν τρεχοντας 20.55 και μαζευοταν ουρα καθε μερα και εφευγε ο τελευταιος μιση ωρα και τρια τεταρτα μετα.δεν τους διωχναμε αλλα ετρωγαν τις καταρες της αρκουδας.απειρες φορες επισης ερχοταν καποιος και μας χτυπαγε το τζαμι απελπισμενος γιατι ηθελε κατι επειγον ΑΦΟΥ ειχαμε κλεισει.

Για αυτο δεν ειμαστε γερμανια.

για αυτο και καταλαβαινω αυτους που αρχιζουν και μαζευουν 10 λεπτα νωριτερα,και καλα κανουν.

Γιατι υπαρχουν και ανθρωποι με οικογενεια και υποχρεωσεις και θελουν να πανε σπιτι πριν το ξημερωμα.

Αυτα για το φιλο που ενισταται για τους "ελληνικους" μας τροπους,προφανως δουλευει καπου που το ωραριο του,ειναι σταθερο και αδιαπραγματευτο,και δε μπορει να καταλαβει.

 

Sent from my Milestone using Tapatalk

Motorola m3688,nokia 6110, nokia 6150, nokia 3410, ericsson w700, ericsson w610, samsung g810,nokia n73 m.e., Samsung omnia hd,iphone 3gs,nokia n79, motorola milestone,motorola defy,Motorola Atrix, samsung galaxy note,Samsung Galaxy note 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...