hostis Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 αποτελεις μια σπανια εξαιρεση,μην περιμενεις οτι ολοι ειναι σαν εσενα. και να θυμασαι παντα οτι ολα τα επαγγελματα δεν ειναι ιδια. και η ΔΕΗ σου δινει ρευμα αλλα σε μια βλαβη μπορει να κανει και μια μερα να αποκατατησει το ρευμα. και πληρωνεις και παγιο και εκει. και οταν θελεις κατι πας απο γραφειο σε γραφειο για να βρεις εξυπηρετηση. μην νομιζεις οτι επειδη τους πληρωνεις τους εχεις αγορασει κιολας. Το να είναι στο πόστο του την ώρα που πρέπει σημαίνει ότι τον έχεις αγοράσει; Δεν κατάλαβα, ο μάγκας είναι αυτός που λουφάρει και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε χαζοί και παράλογοι; Και στην τελική γιατί να αγχωθώ να προλάβω το κατάστημα πριν κλείσει μέσα στην κίνηση και την υστερία της πόλης και ενώ έχω φτάσει έγκαιρα να βρω μπροστά μου το ταμπελάκι ΚΛΕΙΣΤΟΝ, έχοντας χάσει και την δυνατότητα να πάω στο παρακάτω κατάστημα που κλείνει στην ώρα του; Για να αράξει ο Ελληνάρας 10 λεπτά παραπάνω; Και στα παλιά του τα παπούτσια ο κόπος μου και η ταλαιπωρία μου να τα προλάβω όλα μέσα στο χάος; Αυτή η λογική πρέπει να αλλάξει Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 (edited) Off topic,αλλα επειδη δουλευα σε αλυσιδα κινητων για χρονια,ηταν απειροι αυτοι που ερχοντουσαν τρεχοντας 20.55 και μαζευοταν ουρα καθε μερα και εφευγε ο τελευταιος μιση ωρα και τρια τεταρτα μετα.δεν τους διωχναμε αλλα ετρωγαν τις καταρες της αρκουδας.απειρες φορες επισης ερχοταν καποιος και μας χτυπαγε το τζαμι απελπισμενος γιατι ηθελε κατι επειγον ΑΦΟΥ ειχαμε κλεισει. Για αυτο δεν ειμαστε γερμανια. για αυτο και καταλαβαινω αυτους που αρχιζουν και μαζευουν 10 λεπτα νωριτερα,και καλα κανουν. Γιατι υπαρχουν και ανθρωποι με οικογενεια και υποχρεωσεις και θελουν να πανε σπιτι πριν το ξημερωμα. Αυτα για το φιλο που ενισταται για τους "ελληνικους" μας τροπους,προφανως δουλευει καπου που το ωραριο του,ειναι σταθερο και αδιαπραγματευτο,και δε μπορει να καταλαβει. Sent from my Milestone using Tapatalkπες τα χρυσοστομε.... Το να είναι στο πόστο του την ώρα που πρέπει σημαίνει ότι τον έχεις αγοράσει; Δεν κατάλαβα, ο μάγκας είναι αυτός που λουφάρει και όλοι οι υπόλοιποι είμαστε χαζοί και παράλογοι; Και στην τελική γιατί να αγχωθώ να προλάβω το κατάστημα πριν κλείσει μέσα στην κίνηση και την υστερία της πόλης και ενώ έχω φτάσει έγκαιρα να βρω μπροστά μου το ταμπελάκι ΚΛΕΙΣΤΟΝ, έχοντας χάσει και την δυνατότητα να πάω στο παρακάτω κατάστημα που κλείνει στην ώρα του; Για να αράξει ο Ελληνάρας 10 λεπτά παραπάνω; Και στα παλιά του τα παπούτσια ο κόπος μου και η ταλαιπωρία μου να τα προλάβω όλα μέσα στο χάος; Αυτή η λογική πρέπει να αλλάξειη συζητηση μας ξεκινησε απο μια καρτα ανανεωσης και δεν εχει τελος, βαλε μια καρτα απο το περιπτερο και τελιωσε το ζητημα. στο κατω κατω οταν αλλαξει η Νοοτροπία του ελληνα που τα αφηνει ολα την ''τελευταια στιγμη'' τοτε θα αλλαξει και αυτο που συζηταμε ολη μερα. Edited September 1, 2010 by Petros the Great Συνένωση συνεχόμενων μηνυμάτων. Χρησιμοποίησε την Πολλαπλή Παράθεση! Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 η συζητηση μας ξεκινησε απο μια καρτα ανανεωσης και δεν εχει τελος, βαλε μια καρτα απο το περιπτερο και τελιωσε το ζητημα. στο κατω κατω οταν αλλαξει η Νοοτροπία του ελληνα που τα αφηνει ολα την ''τελευταια στιγμη'' τοτε θα αλλαξει και αυτο που συζηταμε ολη μερα. H νοοτροπία αυτή θα αλλάξει όταν σταματήσουμε να ενεργούμε αυθαίρετα και να κοιτάμε την πάρτη μας χωρίς να υπολογίζουμε τους άλλους. Ευτυχώς δεν έχουν όλοι οι επαγγελματίες και εργαζόμενοι την ίδια αντίληψη του «δε βαριέσαι», «ωχ αδερφέ» και πάει λέγοντας. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 H νοοτροπία αυτή θα αλλάξει όταν σταματήσουμε να ενεργούμε αυθαίρετα και να κοιτάμε την πάρτη μας χωρίς να υπολογίζουμε τους άλλους. Ευτυχώς δεν έχουν όλοι οι επαγγελματίες και εργαζόμενοι την ίδια αντίληψη του «δε βαριέσαι», «ωχ αδερφέ» και πάει λέγοντας. αυτο δεν θα γινει ποτε γιατι αυτα που σκεφτομαστε εμεις σαν μεγαλυτεροι τα περναμε αθελα μας και στα παιδια μας χωρις να σκεφτομαστε της συνεπειες των πραξεων μας. η ελλαδα ηταν και παντα θα ειναι η χωρα του ρουσφετι και του μεσου. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
soublaki-3 Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 Ρε παιδιά, για τα καταστήματα Wind είναι το θέμα, γιατί το πάτε στο πολιτικό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 H νοοτροπία αυτή θα αλλάξει όταν σταματήσουμε να ενεργούμε αυθαίρετα και να κοιτάμε την πάρτη μας χωρίς να υπολογίζουμε τους άλλους. ... Αυτό όμως θεωρώ πως πρέπει να ισχύει αμφίδρομα, όχι μόνο από τη πλευρά του παροχέα της όποια υπηρεσίας αλλά και από τον καταναλωτή/πελάτη. Όπου φυσικά είναι δυνατό αυτό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 Αυτό όμως θεωρώ πως πρέπει να ισχύει αμφίδρομα, όχι μόνο από τη πλευρά του παροχέα της όποια υπηρεσίας αλλά και από τον καταναλωτή/πελάτη. Όπου φυσικά είναι δυνατό αυτό. το θεμα ειναι οτι ολοι οι υπαλληλοι κινητης τηλεφωνιας σε ολα τα δικτυα ακουν τοσα πολλα παραλογα την ημερα που θελουν να φυγουν τελος της ημερας στην ωρα τους και οχι να τους μπει ενας πελατης την τελευταια στιγμη και να τους κατσει εκει μεχρι τα ξημερωματα χωρις να πληρωθουν. εχω τυχει σε περπτωση που μαινει πελατης της τελευταιας στιγμης σε καταστημα και λεει να "πληρωσω τον λογαριασμο μου γιατι μου το εχουν κοψει" και το αποτελεσμα ηταν να μεινει εκει 2 ωρες να παραπνιεται για το ενα και το αλλο. οταν ο πελατης ειναι συνεπης πληρωνει και τον λογαριασμο του με συνεπεια. δεν φταινε μονο οι υπαλληλοι φταινε και οι πελατες. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. August 31, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 31, 2010 το θεμα ειναι οτι ολοι οι υπαλληλοι κινητης τηλεφωνιας σε ολα τα δικτυα ακουν τοσα πολλα παραλογα την ημερα που θελουν να φυγουν τελος της ημερας στην ωρα τους και οχι να τους μπει ενας πελατης την τελευταια στιγμη και να τους κατσει εκει μεχρι τα ξημερωματα χωρις να πληρωθουν. εχω τυχει σε περπτωση που μαινει πελατης της τελευταιας στιγμης σε καταστημα και λεει να "πληρωσω τον λογαριασμο μου γιατι μου το εχουν κοψει" και το αποτελεσμα ηταν να μεινει εκει 2 ωρες να παραπνιεται για το ενα και το αλλο. οταν ο πελατης ειναι συνεπης πληρωνει και τον λογαριασμο του με συνεπεια. δεν φταινε μονο οι υπαλληλοι φταινε και οι πελατες. Οποιαδηποτε δουλεια εχει σχεση με εξυπηρετηση πελατειας ειναι ιδιαιτερη και δυσκολη. Οποιος δεν μπορει να ανταπεξελθει η αλλαζει δουλεια η παει σπιτι του. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tseapis Δημ. September 1, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2010 Για να επανέλθω κι εγώ, περισσότερο με ενοχλησε που δεν ήταν (έστω και ψεύτικα) ευγενείς και απολογητικοί παρά πήγαν να με βγάλουν τρελή και μου έδωσαν και λάθος πληροφορία. Και τέλικα απλώς έβαλα κάρτα από το περίπτερο. Και αφού δεν με θέλουν, δεν ξαναπάω στο κατάστημα. Εγώ θα χάσω; Τώρα, αν η ώρα κλεισίματος 15:00 σημαίνει ότι στις 15:00 έχω ήδη φύγει ή ότι στις 15:00 μπαίνει ο τελευταίος πελάτης, εξαρταται από το πώς το ερμηνεύει η κάθε επιχειριση... Επίσης, αναρωτιέμαι τι συμβαίνει με την ώρα ανοιγματος... :-) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. September 1, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2010 Οποιαδηποτε δουλεια εχει σχεση με εξυπηρετηση πελατειας ειναι ιδιαιτερη και δυσκολη. Οποιος δεν μπορει να ανταπεξελθει η αλλαζει δουλεια η παει σπιτι του.δεν ειναι απαντηση αυτη, να πας εσυ σπιτι σου και να μην ταλαιπωρεις τους συνανθρωπους σου με τετοιες απαντησεις. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tazio Δημ. September 1, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2010 Όταν είμαστε εποχούμενοι μας φταίνε οι πεζοί, όταν είμαστε πεζοί μας φταίνε τα αυτοκίνητα. Το ίδιο και όταν είμαστε πελάτες, έχουμε απαιτήσεις που μας φαίνονται παράλογες όταν είμαστε στη θέση του υπαλλήλου. Τόσο δύσκολο είναι το να υπάρχει μια αίσθηση του μέτρου στο να προσπαθούμε να μην ενοχλούμε (συγνώμη αλλά δε βρίσκω άλλη λέξη αυτή τη στιγμή) αυτόν που έχουμε απέναντι μας ανεξαρτήτως σε πια από τις παραπάνω θέσεις βρισκόμαστε; @ tseapis χωρίς καμία διάθεση να σε προσβάλω θέλω μόνο να χρησιμοποιήσω αυτά που έγραψες σα παράδειγμα και επειδή θεωρώ ότι έχεις την ωριμότητα να μη παρεξηγηθείς. :) Κατανοητό αυτό που έγραψες σχετικά με την αντιμετώπισή τους και αυτά που σου είπαν, αν και οφείλουμε να συμβαδίζουμε με το ρολόι του καταστήματος (εννοείται ότι δικαιολογείται μια λογική απόκλιση λίγων λεπτών +/- ) αφού με την ώρα αυτού άνοιξε, τυπικά τουλάχιστον, με αυτού την ώρα θα πρέπει να κλείσει. Αν ήσουν πραγματικά "πηγμένη" είναι λογικό να μη πρόλαβες να πας νωρίς και πήγες αναγκαστικά τη τελευταία στιγμή, αλλά αν είχες χρόνο και το αμέλησες τότε χάνεις το δικαίωμα να δυσανασχετείς. Εννοείται πως δεν έχω απαίτηση να πεις αν είχες όντως πολλά να κάνεις και δε πρόλαβες ούτε αν το αμέλησες. Όπως έγραψα πιο πάνω χρησιμοποίησα αυτά που έγραψες σα παράδειγμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pexths Δημ. September 1, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 1, 2010 (edited) δεν ειναι απαντηση αυτη, να πας εσυ σπιτι σου και να μην ταλαιπωρεις τους συνανθρωπους σου με τετοιες απαντησεις. ταλαιπωρω τους συνανθρωπους μου οταν εχω την απαιτηση να μου φαιρονται σωστα οταν πηγαινω σε ενα μαγαζι και να με εξυπηρετουν υποδειγματικα οπως υποχρεουνται; το αυτονοητο για σενα ειναι ταλαιπωρια; το να ειναι καποιος ανικανος να κανει μια δουλεια δεν ειναι κακο. Ειναι λογικο και ανθρωπινο. Το να νομιζει ομως καποιος οτι κανει σωστα την δουλεια του ενω στην πραγματικοτητα ειναι το λιγοτερο ανεπαρκης τοτε υπαρχει προβλημα και μαλιστα πολυ σοβαρο. Σε καθε περιπτωση παντως αντιλαμβανομαστε πολυ διαφορετικα την έννοια της λεξης ταλαιπωρω. Για το ποιος εχει δικιο η οχι, ας τεθουμε στην κριση των υπολοιπων μελων του φορουμ. Σε διαβεβαιω, πως στην δικια μου δουλεια με κρατανε επειδη απλα κανω το αυτονοητο, ειμαι οσο το δυνατον καλυτερος. Αν δεν ημουν, θα με στελνανε στο σπιτι μου και καλα θα κανανε. Στην δικη σου περιπτωση, μπορει η μετριοτητα να ειναι ικανη να σε κρατησει στην θεση σου. Καποια πραγματα ειναι και θεμα τυχης. Edited September 1, 2010 by pexths Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. September 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2010 ταλαιπωρω τους συνανθρωπους μου οταν εχω την απαιτηση να μου φαιρονται σωστα οταν πηγαινω σε ενα μαγαζι και να με εξυπηρετουν υποδειγματικα οπως υποχρεουνται; το αυτονοητο για σενα ειναι ταλαιπωρια; το να ειναι καποιος ανικανος να κανει μια δουλεια δεν ειναι κακο. Ειναι λογικο και ανθρωπινο. Το να νομιζει ομως καποιος οτι κανει σωστα την δουλεια του ενω στην πραγματικοτητα ειναι το λιγοτερο ανεπαρκης τοτε υπαρχει προβλημα και μαλιστα πολυ σοβαρο. Σε καθε περιπτωση παντως αντιλαμβανομαστε πολυ διαφορετικα την έννοια της λεξης ταλαιπωρω. Για το ποιος εχει δικιο η οχι, ας τεθουμε στην κριση των υπολοιπων μελων του φορουμ. Σε διαβεβαιω, πως στην δικια μου δουλεια με κρατανε επειδη απλα κανω το αυτονοητο, ειμαι οσο το δυνατον καλυτερος. Αν δεν ημουν, θα με στελνανε στο σπιτι μου και καλα θα κανανε. Στην δικη σου περιπτωση, μπορει η μετριοτητα να ειναι ικανη να σε κρατησει στην θεση σου. Καποια πραγματα ειναι και θεμα τυχης.αλλο να εισαι ανικανος για μια δουλεια, και αλλο το να κλεινεις παρα δεκα. αυτο ηταν το θεμα της συζητησης. ανικανοι υπαρχουν πολλοι σε ολες της υπηρεσιες και επιχειρησεις. αναγκαστικα τους ανεχεσαι η κανεις την δουλεια μονος σου. το να κλεινεις παρα πεντε δεν ειναι θεμα ανικανοτητας. ειναι θεμα συνεπειας. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Petros the Great Δημ. September 2, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 2, 2010 Θα παρακαλέσω η συζήτηση να παραμείνει στο θέμα και όχι να γενικεύεται. Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
orestes_amaliada Δημ. September 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 22, 2010 παιδες ο καταλογος προιοντων της wind δυστυχως δεν συμβαδιζει στα καταστηματα της οπου τα περισσοτερα προιοντα δεν τα βρισκεις και αν παραγγειλεις ερχονται σε 15-20 ημερες! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. September 23, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 23, 2010 παιδες ο καταλογος προιοντων της wind δυστυχως δεν συμβαδιζει στα καταστηματα της οπου τα περισσοτερα προιοντα δεν τα βρισκεις και αν παραγγειλεις ερχονται σε 15-20 ημερες! τι ζητησες; δωσε μας ενα παραδειγμα. και να σειμειωθει εαν παραγγειλες κατι τωρα προσφατα με της απεργιες μην το περιμενεις.... συνηθως ολα τα διαθεσιμα προιοντα στον καταλογο διαθεσιμοτητας της wind (οχι τα φυλλαδια) ερχονται μεσα σε 2-3 μερες , ο υπαλληλος (εαν ειναι καλος) το ελεχει μεσω συστηματος και σας ενημερωνει επι τοπου εαν υπαρχει η οχι. αλλα πολλες φορες τα φυλλαδια ειναι outdated. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis334 Δημ. October 6, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 6, 2010 (edited) σωστα αυτα που λες, αλλα μην εχεις και απαιτησεις, και μιας και ανεφερες αλλαγη καρτας sim στην cosmote εχεις αλλαξει ποτε sim στην cosmote; μια βδομαδα θελουν να σου την ενεργοποισουν.... στην wind ομως γινεται μεσα σε 5 λεπτα... δεν ειναι καλυτερη η εξυπηρετηση εκει; η καρτα sim αλλαζει σε ενα λεπτο στην cosmote...αρκει να ειναι ο κατοχος με την ταυτοτητα του ...επισης η αλλαγη καρτας στην cosmote στοιχοιζει 5 ευρω και στην wind 17! οποτε αν δεν ξερεις καλυτερα ειναι να μην μιλας... αποτελεις μια σπανια εξαιρεση,μην περιμενεις οτι ολοι ειναι σαν εσενα. και να θυμασαι παντα οτι ολα τα επαγγελματα δεν ειναι ιδια. και η ΔΕΗ σου δινει ρευμα αλλα σε μια βλαβη μπορει να κανει και μια μερα να αποκατατησει το ρευμα. και πληρωνεις και παγιο και εκει. και οταν θελεις κατι πας απο γραφειο σε γραφειο για να βρεις εξυπηρετηση. μην νομιζεις οτι επειδη τους πληρωνεις τους εχεις αγορασει κιολας. κλεινουν λογο αλλαγης εμπορικης πολιτικης της εταιρειας, γιατι τα oteshop ελεγαν ''πανω απο 1000 σειμεια πωλησης'' τωρα δεν λενε ουτε αυτοι ποσα εχουν. απο τοτε που μπηκαν οι γερμανοι εκλεισαν 300 σειμεια πωλησης στην ελλαδα λογο ''μηδενικης παραγωγης'' δεν ειναι μονο η wind.... οτι πουλαει ενα oteshop το πουλαει πλεον και ο γερμανος και h cosmote τα σημεια πωλησης των προιοντων ΟΤΕ-COSMOTE πολυ περισοτερα απο 1000... Edited October 7, 2010 by eLeKtriK EyE Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vanessaki4 Δημ. October 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2010 Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι κατάστημα από κατάστημα διαφέρει.Εγώ εξυπηρετούμαι από το καταστημα του Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης όπου διμένω κιόλας και έιμαι πολύ ευχαριστημένη.Είναι υπερβολικά-αν θέλετε- εξυπηρετικοί που έχει τύχει να δω και περιπτώσεις εκμετάλλευσης της καλοσύνης των παιδιών από τους ίδιους τους πελάτες.Ενώ έχει τύχει να πάω σε κατάστημα του κέντρου και σχεδόν να με διώχνουν. Μην ξεχνάτε ότι εργάζονται ανθρωποι σε αυτά τα καταστήματα οπότε είναι και θέμα χαρακτήρα του καθενός. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. October 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2010 Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι κατάστημα από κατάστημα διαφέρει.Εγώ εξυπηρετούμαι από το καταστημα του Ωραιοκάστρου Θεσσαλονίκης όπου διμένω κιόλας και έιμαι πολύ ευχαριστημένη.Είναι υπερβολικά-αν θέλετε- εξυπηρετικοί που έχει τύχει να δω και περιπτώσεις εκμετάλλευσης της καλοσύνης των παιδιών από τους ίδιους τους πελάτες.Ενώ έχει τύχει να πάω σε κατάστημα του κέντρου και σχεδόν να με διώχνουν. Μην ξεχνάτε ότι εργάζονται ανθρωποι σε αυτά τα καταστήματα οπότε είναι και θέμα χαρακτήρα του καθενός. Θέμα ιδιοκτήτη είναι όλα! Αν είσαι καλό παιδί και έχεις κακό αφεντικό και εσύ κακός θα γίνεις! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mathios Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 Θέμα ιδιοκτήτη είναι όλα! Αν είσαι καλό παιδί και έχεις κακό αφεντικό και εσύ κακός θα γίνεις! το ποσο κακος θα γινεις εξαρταται απο το τι σου ζηταει ο πελατης, και κατα ποσο θα δεχτει την απαντηση σου, εχω τυχει σε γερμανο οπου μπαινει πελατης και ρωταει 'θα μου δειξετε πως στελνω μηνηματα' και η απαντηση του υπαλληλου ηταν 'διαβασετε της οδηγιες χρησης και θα μαθετε' μην ξεχνατε οτι ολα αυτα τα καταστηματα ειναι στην ουσια καταστηματα ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και εχουν σκοπο να εξυπηρετησουν αυτον τον τομεα και οχι να γινουν κεντρα εκπαιδευσης για κινητες συσκευες , οποιος δεν γνωριζει κατι γυρω απο την συσκευη του ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ εαν δεν μπορει να το κανει ας μην ασχολειται με συσκευες και να παει σε σηματα καπνου οπου ειναι και φτηνοτερα και πιο ευκολα. Παράθεση Μην ψάχνεις να αγαπήσεις κάτι τέλειο , αγάπησε κάτι που δεν είναι τέλειο και κάντο τέλειο με την αγάπη σου … Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vanessaki4 Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 το ποσο κακος θα γινεις εξαρταται απο το τι σου ζηταει ο πελατης, και κατα ποσο θα δεχτει την απαντηση σου, εχω τυχει σε γερμανο οπου μπαινει πελατης και ρωταει 'θα μου δειξετε πως στελνω μηνηματα' και η απαντηση του υπαλληλου ηταν 'διαβασετε της οδηγιες χρησης και θα μαθετε' μην ξεχνατε οτι ολα αυτα τα καταστηματα ειναι στην ουσια καταστηματα ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και εχουν σκοπο να εξυπηρετησουν αυτον τον τομεα και οχι να γινουν κεντρα εκπαιδευσης για κινητες συσκευες , οποιος δεν γνωριζει κατι γυρω απο την συσκευη του ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ εαν δεν μπορει να το κανει ας μην ασχολειται με συσκευες και να παει σε σηματα καπνου οπου ειναι και φτηνοτερα και πιο ευκολα. Εχεις απόλυτο δίκιο επί του θέματος.Βρήκαμε όλοι κάποιους "καημένους" και τους ζαλίζουμε για όλα επειδή είναι η εύκολη λύση.Τα εγχειρίδια χρήσης γι αυτόν τον λόγο έχουν εφευρεθεί.Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές τις "μαγκιές" δεν τις κάνουν σε καταστήματα όπως κωτσόβολός, πλαίσιο κτλ.Δεν είναι δούλοι μας,το φάσμα εργασίας τους έχει κάποια συγκεκριμένα όρια και δεν πρέπει να τα ξεπερνάμε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
othon Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 Εχεις απόλυτο δίκιο επί του θέματος.Βρήκαμε όλοι κάποιους "καημένους" και τους ζαλίζουμε για όλα επειδή είναι η εύκολη λύση.Τα εγχειρίδια χρήσης γι αυτόν τον λόγο έχουν εφευρεθεί.Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί αυτές τις "μαγκιές" δεν τις κάνουν σε καταστήματα όπως κωτσόβολός, πλαίσιο κτλ.Δεν είναι δούλοι μας,το φάσμα εργασίας τους έχει κάποια συγκεκριμένα όρια και δεν πρέπει να τα ξεπερνάμε Δεν θέλω να διαφωνήσω πάνω σ' αυτά που λες, απλά θα σου θυμίσω πως όταν πάμε σ' ένα κατάστημα για νέα σύνδεση ή και για κινητό τηλέφωνο, γνωρίζουμε τι προγράμματα ομιλίας υπάρχουν ή και τα χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής. Παρόλα αυτά, κυριολεκτικά μας πρήζουν με το τι έχει κάθε πρόγραμμα και το πόσα bluetooth έχει η εκάστοτε συσκευή. Αυτό γιατί θα πρέπει εγώ να το ανέχομαι; Έτσι λοιπόν, θα με ανεχτούν και αυτοί στο κάθε μου κουσούρι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vanessaki4 Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 Δεν θέλω να διαφωνήσω πάνω σ' αυτά που λες, απλά θα σου θυμίσω πως όταν πάμε σ' ένα κατάστημα για νέα σύνδεση ή και για κινητό τηλέφωνο, γνωρίζουμε τι προγράμματα ομιλίας υπάρχουν ή και τα χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής. Παρόλα αυτά, κυριολεκτικά μας πρήζουν με το τι έχει κάθε πρόγραμμα και το πόσα bluetooth έχει η εκάστοτε συσκευή. Αυτό γιατί θα πρέπει εγώ να το ανέχομαι; Έτσι λοιπόν, θα με ανεχτούν και αυτοί στο κάθε μου κουσούρι... Σπάνια περίπτωση να ξέρουν οι περισσότεροι τα προγράμματα ομιλίας και τα χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.Το θέμα είναι ότι εσύ μπορείς να διακόψεις τον πωλητή λέγοντάς του τα γνωρίζω,ενώ ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ανεχτεί την κάθε μακράς διαρκείας επισκεψή σου στο κατάστημά του ρωτώντας τον πράγματα τα οποία κανονικά δεν πρεπει να απαντάει.Εντάξει ο πελάτης έχει πάντα δίκιο,αλλά για μένα την σημερινή εποχή δεν ισχύει πλέον. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
othon Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 Σπάνια περίπτωση να ξέρουν οι περισσότεροι τα προγράμματα ομιλίας και τα χαρακτηριστικά της κάθε συσκευής αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.Το θέμα είναι ότι εσύ μπορείς να διακόψεις τον πωλητή λέγοντάς του τα γνωρίζω,ενώ ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να ανεχτεί την κάθε μακράς διαρκείας επισκεψή σου στο κατάστημά του ρωτώντας τον πράγματα τα οποία κανονικά δεν πρεπει να απαντάει.Εντάξει ο πελάτης έχει πάντα δίκιο,αλλά για μένα την σημερινή εποχή δεν ισχύει πλέον. Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος φίλε μου! Πρόσφατα πήγα σε κατάστημα Wind για να πληρώσω λογαριασμό φίλου μου και με την ευκαιρία, τσίμπησα ένα νουμεράκι Q για 1 μηνα free internet, επειδή έτσι μου 'κατσε. Ο υπάλληλος μόλις πήρε πρέφα ότι ο λογαριασμός που πλήρωσα δεν είναι δικός μου, άρχισε να με βομβαρδίζει με προτάσεις, έτσι ώστε αντί για το καρτοκινητό, να κάνω συμβόλαιο. Του είπα πως ο λόγος που θέλω το νούμερο είναι πως και καλά θέλω να δοκιμάσω την Q, αλλά αυτός το χαβά του "πόσες κάρτες βάζεις το μήνα - κλασική ερώτηση- που μιλάς, με ποιον μιλάς, τι δίκτυο είσαι τώρα και ένα κάρο άλλες ********. Αφού τον ξαναδιέκοψα, με αντιδιέκοψε, λέγοντάς μου πως έχει ένα πρόγραμμα στα μέτρα μου, με δωρεάν συσκευή και και και... Στο τέλος τον διαολοέστειλα, πέταξα το νούμερο πίσω στο σταντ και την έκανα. Στην τελική, να σου πω κάτι; Καλά τους κάνουν και τους ρωτάνε ένα κάρο σαχλαμάρες. Από τη στιγμή που μου πλασάρεις συσκευή την οποία υποτίθεται ότι δεν την γνωρίζω, όπως και το πρόγραμμά σου, είσαι υποχρεωμένος όχι μόνο να μου το εξηγήσεις, αλλά να με βαθμολογήσεις σχετικά με το πόσο καλά το έκανα. Γιατί καλά έκανες και έφαγες μια ώρα μέχρι να με πρήξεις να κάνω συμβόλαιο, κάτσε τώρα και φάε με στη μάπα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
billakosss Δημ. October 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 13, 2010 Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος φίλε μου! Πρόσφατα πήγα σε κατάστημα Wind για να πληρώσω λογαριασμό φίλου μου και με την ευκαιρία, τσίμπησα ένα νουμεράκι Q για 1 μηνα free internet, επειδή έτσι μου 'κατσε. Ο υπάλληλος μόλις πήρε πρέφα ότι ο λογαριασμός που πλήρωσα δεν είναι δικός μου, άρχισε να με βομβαρδίζει με προτάσεις, έτσι ώστε αντί για το καρτοκινητό, να κάνω συμβόλαιο. Του είπα πως ο λόγος που θέλω το νούμερο είναι πως και καλά θέλω να δοκιμάσω την Q, αλλά αυτός το χαβά του "πόσες κάρτες βάζεις το μήνα - κλασική ερώτηση- που μιλάς, με ποιον μιλάς, τι δίκτυο είσαι τώρα και ένα κάρο άλλες ********. Αφού τον ξαναδιέκοψα, με αντιδιέκοψε, λέγοντάς μου πως έχει ένα πρόγραμμα στα μέτρα μου, με δωρεάν συσκευή και και και... Στο τέλος τον διαολοέστειλα, πέταξα το νούμερο πίσω στο σταντ και την έκανα. Στην τελική, να σου πω κάτι; Καλά τους κάνουν και τους ρωτάνε ένα κάρο σαχλαμάρες. Από τη στιγμή που μου πλασάρεις συσκευή την οποία υποτίθεται ότι δεν την γνωρίζω, όπως και το πρόγραμμά σου, είσαι υποχρεωμένος όχι μόνο να μου το εξηγήσεις, αλλά να με βαθμολογήσεις σχετικά με το πόσο καλά το έκανα. Γιατί καλά έκανες και έφαγες μια ώρα μέχρι να με πρήξεις να κάνω συμβόλαιο, κάτσε τώρα και φάε με στη μάπα... ναι , φιλε μου εχεις ενα δικιο μπορω να πω..αλλα προσεξε ομως..αυτα ειναι αμφιδρομα...οπως ο πωλητης σου λεει για πακετα συσκευες προγραμματα και ενα καρο υπηρεσιες ,ετσι κι εσυ τον ζαλιζεις τι πως γιατι και γιατι αυτο και οχι εκεινο. με λιγα λογια ο καθενας θελει να κανει την δουλεια του.. αυτη ειναι η πωληση και γι'αυτο πληρωνονται σε μεγαλυτερο ποσοστο αυτοι που ανεχονται απο τον καλυτερο πελατη ως τον χειροτερο.. και κατι ακομα γενικως.. στις μερες μας οπως καλα ειπες θα πρεπει να σε βαθμολογησω για την κινηση που εκανες οπως ειπες..αλλα κι εγω σαν πωλητης πρεπει να δω αν οντως αυτο που παιρνεις σου αρμοζει. προφανως εσενα σου την μπηκε χοντρα και γι'αυτο τα πηρες..ετσι δεν ειναι? Παράθεση Never Give Up:!: Join friend! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.