Jump to content

Τα πάντα για το Frog Mobile


sideras1985
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 22,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Εαν σε φτάνει 1,8 gb /μηνα τότε στο What's Up το έχεις δωρεάν.
Δλδ αν βάζω 5€ θα με δίνει 1.8gb δωρεάν, μπορείς να το εξηγήσεις λίγο?

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 γιγα τελικά, οχι 1,8

Ονλαιν:

Βαζεις 5, κάνεις "παρε-μοιρασε" και παιρνεις 3*100+100 = 400μβ.

Ξαναβαζεις 5, παιρνεις κωδικο για 1,2γιγα μπονους και μετα ξανακανεις "παρε-μοιρασε" και ξαναπαιρνεις 400, σύνολο 400+1200+400=2γιγα για 1 μηνα.

 

Απλα στο What's Up πρεπει να βαζεις δύο 5αρες, ενω στο Φρογκ βαζεις μία 5αρα, αλλά για να παρεις το πακέτο των 2γιγα χρεωνεσαι 4,44€ και ειναι για 25 μερες.

Link to comment
Share on other sites

2 γιγα τελικά, οχι 1,8

Ονλαιν:

Βαζεις 5, κάνεις "παρε-μοιρασε" και παιρνεις 3*100+100 = 400μβ.

Ξαναβαζεις 5, παιρνεις κωδικο για 1,2γιγα μπονους και μετα ξανακανεις "παρε-μοιρασε" και ξαναπαιρνεις 400, σύνολο 400+1200+400=2γιγα για 1 μηνα.

 

Απλα στο What's Up πρεπει να βαζεις δύο 5αρες, ενω στο Φρογκ βαζεις μία 5αρα, αλλά για να παρεις το πακέτο των 2 ευρω χρεωνεσαι 4,44€ και ειναι για 25 μερες.

Ξέχασες και τα 10€ στην κάρτα!!!!!

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τα 10e δεν τα ξοδευεις και έχεις 2γιγα
Δλδ προτείνεις να δώσω τα διπλά λεφτά (που δεν θα ξέρω τι να τα κάνω) για να πάρω δωρεάν τα gb?

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αν θές να βάζεις μόνο 5 ευρώ τον μήνα και κάλυψη Cosmote το FROG είναι μονόδρομος.
Link to comment
Share on other sites

Αν θές να βάζεις μόνο 5 ευρώ τον μήνα και κάλυψη Cosmote το FROG είναι μονόδρομος.
Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω στον φίλο!!!

 

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να λέτε και το τρόπο όμως πως κάποιος βάζει 5€ προφανώς μόνο online με χρωστική προπληρωμένη PayPal γιατί στα καταστήματα εδώ και καιρό 5€ ανανέωση γιοκ

Αν θές να βάζεις μόνο 5 ευρώ τον μήνα και κάλυψη Cosmote το FROG είναι μονόδρομος.

 

 

Για αυτό που λες συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστά , μόνο με πιστωτική χρεωστική - προπληρωμένη και paypal
Link to comment
Share on other sites

2 γιγα τελικά, οχι 1,8

Ονλαιν:

Βαζεις 5, κάνεις "παρε-μοιρασε" και παιρνεις 3*100+100 = 400μβ.

Ξαναβαζεις 5, παιρνεις κωδικο για 1,2γιγα μπονους και μετα ξανακανεις "παρε-μοιρασε" και ξαναπαιρνεις 400, σύνολο 400+1200+400=2γιγα για 1 μηνα.

 

Απλα στο What's Up πρεπει να βαζεις δύο 5αρες, ενω στο Φρογκ βαζεις μία 5αρα, αλλά για να παρεις το πακέτο των 2γιγα χρεωνεσαι 4,44€ και ειναι για 25 μερες.

 

Αυτα ειναι για το whats up φοιτητικο;

Επισης στο frog με 5αρα καρτα μου δινει bonus καθολου mb η οχι;

Εγω γενικα θελω 2 με 2.5 gb το μηνα, στο whats up θελει 10αρα καρτα ενω σε frog θα ειμαι οκ και με 5 και αν θελω και αλλα βαζω αλλη μια 5αρα.

Link to comment
Share on other sites

Σου δίνει για τους πρώτους 6 μήνες μόνο 500ΜΒ με 5 ευρώ μόνο την πρώτη ανανέωση του μήνα, και επιπλέον 60 λεπτά προς Ελλάδα και διεθνείς προορισμούς (Πακιστάν , Μπαγκλαντές , Νιγηρία , Ινδία , Κίνα και κάποια άλλα που μάλλον δεν θα τα χρησιμοποιήσεις )
Link to comment
Share on other sites

Σου δίνει για τους πρώτους 6 μήνες μόνο 500ΜΒ με 5 ευρώ μόνο την πρώτη ανανέωση του μήνα, και επιπλέον 60 λεπτά προς Ελλάδα και διεθνείς προορισμούς (Πακιστάν , Μπαγκλαντές , Νιγηρία , Ινδία , Κίνα και κάποια άλλα που μάλλον δεν θα τα χρησιμοποιήσεις )
Εκτός και σου τύχει καμία κινέζα 欢迎欢迎!

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι για το whats up φοιτητικο;

Επισης στο frog με 5αρα καρτα μου δινει bonus καθολου mb η οχι;

Εγω γενικα θελω 2 με 2.5 gb το μηνα, στο whats up θελει 10αρα καρτα ενω σε frog θα ειμαι οκ και με 5 και αν θελω και αλλα βαζω αλλη μια 5αρα.

 

Δεν ειναι φοιτητικο, το απλό κλασσικό What's Up είναι που εχει ολος ο κοσμος. Για περισσότερες πληροφορίες ρώτησε στο τοπικ των καρτοκινητων της Κοσμοτε, να σου επιβεβαιωσουν αυτα που γράφω.

 

Για τον φιλο που από τη μία δε θελει να βαζει 5€ περισσότερα (και να παρει δωρεαν 2gb) αλλά από την άλλη προτιμαει να χρεωνεται κανονικα τα 2gb, ας παρει Frog.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι φοιτητικο, το απλό κλασσικό What's Up είναι που εχει ολος ο κοσμος. Για περισσότερες πληροφορίες ρώτησε στο τοπικ των καρτοκινητων της Κοσμοτε, να σου επιβεβαιωσουν αυτα που γράφω.

 

Για τον φιλο που από τη μία δε θελει να βαζει 5€ περισσότερα (και να παρει δωρεαν 2gb) αλλά από την άλλη προτιμαει να χρεωνεται κανονικα τα 2gb, ας παρει Frog.

Φίλε μου έχω frog τα τελευταία 4 χρόνια,πιστεύω ότι σε είχα κάνει μια σαφή ερώτηση <με 5€ πως έχω 1.8 gb δώρο στο what's up> ,η απάντηση δεν ήταν σαφές!!

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχω frog τα τελευταία 4 χρόνια,πιστεύω ότι σε είχα κάνει μια σαφή ερώτηση <με 5€ πως έχω 1.8 gb δώρο στο what's up> ,η απάντηση δεν ήταν σαφές!!

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ηταν σαφέστατη η απάντηση μου και με απόλυτη λεπτομέρεια. Δεν σου εγραψα ποτέ οτι με 5 ευρώ θα εχειε δωρεάν 1,8 γιγα. Εσυ δηλαδη εχεις στο φρογκ δωρεαν 1,8γιγα, ενω τα πληρωνεις 4,44ε για 2γιγα για 25 μέρες;

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχω δωρεάν gb στο φρογκ !!!! Προτιμώ να δίνω 70€ τον χρόνο για να έχω αυτό που θέλω και να μην δίνω 120€ για να πάρω το ΔΩΡΟ!

Ηταν σαφέστατη η απάντηση μου και με απόλυτη λεπτομέρεια. Δεν σου εγραψα ποτέ οτι με 5 ευρώ θα εχειε δωρεάν 1,8 γιγα. Εσυ δηλαδη εχεις στο φρογκ δωρεαν 1,8γιγα, ενω τα πληρωνεις 4,44ε για 2γιγα για 25 μέρες;

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου έχω frog τα τελευταία 4 χρόνια,πιστεύω ότι σε είχα κάνει μια σαφή ερώτηση <με 5€ πως έχω 1.8 gb δώρο στο what's up> ,η απάντηση δεν ήταν σαφές!!

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σαφές απάντηση 100 MB θα πάρεις στο WU από το πάρε μοίρασε και μόνο γιατί το τσιγκουνικο WU δεν δίνει πλέον με 5 € κωδικό reload ενώ παλιά έδινε μικρότερο δώρο αλλά έδινε τώρα ... Το τίποτα...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ηταν σαφέστατη η απάντηση μου και με απόλυτη λεπτομέρεια. Δεν σου εγραψα ποτέ οτι με 5 ευρώ θα εχειε δωρεάν 1,8 γιγα. Εσυ δηλαδη εχεις στο φρογκ δωρεαν 1,8γιγα, ενω τα πληρωνεις 4,44ε για 2γιγα για 25 μέρες;
Γιατί δεν είναι δικαίωμα του καθένα πως θα τα χαλάσει φίλε τα λεφτά του δικά του είναι τους βάζει φωτιά... Τον τρόπο σου δεν καταλαβαίνω... Θα του βάλεις και χέρι πως θα τα χαλάσει εγώ αυτός ο καθένας ... Μαζί τα βγάλαμε...

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

2 γιγα τελικά, οχι 1,8

Ονλαιν:

Βαζεις 5, κάνεις "παρε-μοιρασε" και παιρνεις 3*100+100 = 400μβ.

Ξαναβαζεις 5, παιρνεις κωδικο για 1,2γιγα μπονους και μετα ξανακανεις "παρε-μοιρασε" και ξαναπαιρνεις 400, σύνολο 400+1200+400=2γιγα για 1 μηνα.

 

Απλα στο What's Up πρεπει να βαζεις δύο 5αρες, ενω στο Φρογκ βαζεις μία 5αρα, αλλά για να παρεις το πακέτο των 2γιγα χρεωνεσαι 4,44€ και ειναι για 25 μερες.

Mια διευκρινηση Τα gb συνολικά είναι τοσα όντως αλλά στον χρήστη μένουν 1.4gb με την 10αρα και τα δυο πάρε μοίρασε..τα υπόλοιπα 600mb τα στελνεις σε αλλους χρηστες wu και οι οποίοι αντίστοιχα μπορούν να στείλουν σε εσένα και να αυξησετε τα mb σας

 

Στάλθηκε από το LEX820 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν είναι δικαίωμα του καθένα πως θα τα χαλάσει φίλε τα λεφτά του δικά του είναι τους βάζει φωτιά... Τον τρόπο σου δεν καταλαβαίνω... Θα του βάλεις και χέρι πως θα τα χαλάσει εγώ αυτός ο καθένας ... Μαζί τα βγάλαμε...

 

Εννοείται οτι ο καθενας ξοδευει τα λεφτά του οπως θέλει. Οταν όμως κανει μία ερώτηση και παρερμηνευει την απάντηση μου, εχω δικαιωμα να υπερασπιστω αυτά που έγραψα, σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Το πακέτο λήγει 31 ημέρες από την ενεργοποίηση του.

Ισχύει για ενεργοποιήσεις μέχρι 02/09/2018.

36778614_1975567869154070_5313855253689401344_n.png?_nc_cat=0&oh=8fa5b52a070f3f604ee95146627dcd10&oe=5BE4070A

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται οτι ο καθενας ξοδευει τα λεφτά του οπως θέλει. Οταν όμως κανει μία ερώτηση και παρερμηνευει την απάντηση μου, εχω δικαιωμα να υπερασπιστω αυτά που έγραψα, σωστά;
Συγνώμη αν νομίζεις ότι παρερμηνευσα την απάντηση σου αλλά ξαναρωτάω,με 5€ τι παίρνεις στο wu; Όλοι οι παραπάνω ξέρουν λιγότερα και απάντησαν ότι δίνει μόνο 100mb και τα πάρε μοίρασε; Δεν ρώτησα τι σε δίνει με 5+5 ή 10 ή 20€ ,διάβασε πρώτα και ερμήνευσε σωστά την κάθε ερώτηση! Φιλικά Φώτης!!! :)

 

Στάλθηκε από το LG-H850 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...